دوشنبه ۳۰ مردادساعت ۱۶:۲۶Aug 2017 21

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تمهیدات مترو برای پوشش نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را تشریح کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
محدود شدن اطلاعات مندرج در گزارش ماهانه ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی شائبه اعمال نفوذ برخی خودروسازان بر وزارت صنعت، معدن و تجارت را ایجاد کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۵    
فورد موتور اعلام کرد سود این خودروساز طی فصل نخست امسال با کاهش 35 درصدی رو به رو شده است. افزایش سرمایه گذاری برای تولید وانت و خودروهای شاسی بلند و هزینه فراخوان ها علت این کاهش سود اعلام شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
هوندا موتور پیش بینی کرد در سال مالی جاری سود عملیاتی این شرکت با کاهش 16 درصدی روبه رو خواهد شد، زیرا افزایش ارزش ین، رشد فروش خودرو را خنثی خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
یک پایگاه تحلیلی آمریکایی در تحلیلی نوشت که پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی ایران چندان آسان و قطعی نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
جدیدترین آمار منتشر شده نشان می دهد در فصل نخست امسال تولید خودرو در بریتانیا به بالاترین سطح طی 17 سال گذشته رسیده، زیرا افزایش تقاضا از طرف بازارهای خارجی، افت تقاضا در این کشور را جبران کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۰    
بانک جهانی گزارش چشم انداز بازار کالاها و افزایش قیمت برای کالاهای صنعتی طی سال جاری میلادی و پس از آن، پیش بینی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۵    
صادق خرازی و مهرداد بذرپاش با حضور در برنامه جهان ارا مطالبی را در مورد اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
فولکس واگن آلمان به عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان دارای چندین برند است. فولکس، سئات، اشکودا، آئودی، پورشه، بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی در بخش خودروهای سواری، لوکس و سوپر اسپرت و فولکس ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۵    
هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد. به گزارش میزان، براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، امروز هوای پایتخت همانند روزهای گذشته اردیبهشت دارای هوای سالم است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
فردی که قصد قاچاق 20 هزار دلار ارز را داشت به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد. به گزارش ایلنا، نجیم حسینی، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
گروه رنو در بازارهای اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکا همیشه به دنبال بیشترین سهم بازار بوده است و برای همین از الگوهای جدید بازاریابی استفاده می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز فرآیند انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 از ساعت 18 امروز گفت: هریک از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند اقدام به انتخاب 50 کدرشته محل کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
شهردار اصفهان مدعی است، با عبور خط یک مترو از چهارباغ تاریخ نهفته اصفهان آشکار می شود، اما غافل از آنکه براساس پژوهش های علمی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
زوجی که برای سرقت از خانه های مردم با هم همدستی می کردند، نمی دانستند یکی از اهالی ساختمان از پشت پنجره آنها را زیر نظر گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
سؤالات آزمون کدرشته های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. دریافت دفترچه سوالات از اینجا امکان پذیر است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف اشیاء عتیقه به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک اعلام کرد که واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع بوده و برای انجام این کار تنها شرکت های ثبت شده و نمایندگی های مجاز می توانند اقدام کنند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
مدیر روابط عمومی دادگستری ایلام گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هتاک ساحت امام رضا (ع) در ایلام دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۵    
ماجرای اسیدپاشی خانوادگی در منطقه افسریه تهران بعد از اظهارات متناقض طرفین همچنان ادامه دارد. به گزارش اعتماد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۱    
سوریه در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات زیادی بود. این تحولات تنها به حمله جنگنده های ارتش اسرائیل به مواضع ارتش سوریه در قنیطره خلاصه نمی شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۰    
دو برادر و همدستشان که در پوشش مسافربر با تهدید اسلحه اموال مسافران را سرقت می کردند، به دام پلیس افتادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به منتقدانی که می گویند "دولت برای دریافت درآمدهای نفتی دست به تهاتر و واردات کالاهای غیر ضروری زده است" تاکید کرد: در شرایط تحریم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۰    
پدر خانواده 2 سالِ تمام به همه گفته بود پسرش جوانی نخبه است که برای تحصیل در رشته پزشکی به شیراز رفته است اما وقتی جسد این مرد در حیاط خانه شان کشف شد معلوم شد پسر جوان تمام این مدت در خانه بوده و با ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۹    
در هر وزارتخانه به طور مفروض چند گزینه را در نظر دارم اما تا وقتی که این احساس اطمینان در من به وجود نیاید که کدام یک را انتخاب کنم از اعلام اسامی آن ها معذورم.. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۴۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: در سال جاری نرخ سود در بازار بین بانکی به 18.6 درصد رسیده است؛ در حالیکه در فروردین سال 94 این رقم 28.1 درصد بوده است
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۳۴    
وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه ای آزمایش موشکی امروز کره شمالی را محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۳۰    
سید مصطفی علوی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه 107 شهر و یک هزار و 448 روستا در سطح استان اصفهان واجد شرایط گازرسانی هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۵    
بانک ملی قزاقستان بدهی خارجی این کشور در اواخر سال 2016 را 163 میلیارد و 800 میلیون دلار اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۵    
استاد دپارتمان جغرافی کینگز کالج لندن: مفهوم آب مجازی که از اواسط دهه 80 مطرح شد، مفهوم قدرتمندی است که باید به صورت عمومی درباره آن بحث شود اما باید بدانیم که چندان هم راحت نیست و افراد عادی اگر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵    
در چهارمین روز پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری امروز 4 نامزد ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۳    
یک فروند هواپیمای مسافربری کوبا سقوط کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۲    
یک فروند هواپیمای شناسایی نیروهای متجاوز روز شنبه در شمال غرب یمن سرنگون شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۸    
شبکه خبری اسکای نیوز عربی اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع تیپ 90 ارتش سوریه در نزدیکی های جولان واقع در استان قنیطره حمله کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۵    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا ضمن اعلام علاقه مندی به همکاری با ایران در حوزه انرژی هسته ای ، از رشد 300 درصدی صادرات ایران به اتحادیه اروپا پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خبر د
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
تعداد بازدید : 432 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
جهانگیری در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه با توجه به بدعهدی ها و نقض عهدهای امریکا در برجام چه تمهیداتی برای احقاق حقوق ملت ایران اتخاذ خواهید کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۱    
مردم ما باید بدانند برای اشتغال به سرمایه نیازمند هستیم. در سایه توافق هسته ای برجام از امسال از حوزه نفت و سایر محصولات نفتی بیست میلیارد دلار بر درآمد کشور افزوده می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
رییس جمهور در پیامی به وزیر راه و شهرسازی، درگذشت حاجیه خانم آخوندی و همسر ایشان آقای سید مرتضی امیری تهرانی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای آنها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
رزمایش نیروی دریایی آمریکا و کره جنوبی با مشارکت ناو هواپیمابر یو اس اس کارل وینسون آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
نخستین گردهمایی حمایت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر (خانه کشتی) برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
کافی است یکبار سوالات برگزیده توسط کارشناسان(!) برای مناظره اجتماعی را مرور کنیم تا دستمان بیابد چه مشکلات و معضلات مهمی مغفول واقع شده و به نشستی که قرار است دورنمایی از تغییرات چهار سال آینده ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۱    
در هر وزارتخانه به طور مفروض چند گزینه را در نظر دارم اما تا وقتی که این احساس اطمینان در من به وجود نیاید که کدام یک را انتخاب کنم از اعلام اسامی آن ها معذورم.. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
زانوی ناتوان این اجازه را به شماره 8 الاهلی نداد تا درخشش خود را تکرار کند و 90 درصد بازی های تیمش در جام های مختلف را از دست داد تا با اتمام قراردادش باشگاه دیگر تمایلی به تمدید آن نداشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار زنی جوان به سمت همسر عراقی خود در خیابان دولت خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
هشت مسابقه تعیین کننده از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران در هفت شهر کشور امروز برگزار شد و حاصل آن تغییر تیم دوم جدول و جابجایی استقلال و تراکتورسازی قبل از هفته پایانی بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۲    
رئیس شورای اروپا می گوید که رهبران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا راهنمای مذاکره با بریتانیا بر سر خروج این کشور از این اتحادیه را به اتفاق آراء تصویب کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
پایگاه خبری 'دیلی مانیتور' اوگاندا روز شنبه از نجات رییس جمهوری این کشور از حمله یک گاو نر خشمگین خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: با اینکه ما جهانگیری را به عنوان یکی از ظرفیت ها قبول داریم اما آقای روحانی را به عنوان کاندیدای اصلی مان انتخاب خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خود تمجید کرد. به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: قبل از هر چیز به خاطر شهادت مرزبان ها تسلیت می گویم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
دقیقه 86 مارسلو از سمت چپ نفوذ می کند و توپ را روی پای راستش می آورد و با ضربه ای زیبا توپ را به گوشه سمت راست دروازه می فرستد.گل اعجاب انگیز و نجاتبخش که برنابئو را منفجر می کند
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
تعداد بازدید : 224 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون رشد شاخص کل بورس در ابتدای هفته، تداوم چالش کیفی و افت صادرات خودرو، حجم نقدینگی در پایان سال گذشته، افزایش 27 درصدی صادرات نفت ایران به آسیا، صعود ادامه دار دلار ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
با توجه به انتشار نتایج مطالعات انجام شده توسط بانک ING، در روز چهارشنبه، یک سوم از مردم اروپا با آغوشی باز به استقبال پرداخت های الکترونیک و کنار گذاشتن پول نقد رفته اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
رئیس جمهور در جمع مردم یزد گفت: همه باید راه عقلانی اشتغال را انتخاب کنیم و این مردم باید اعلام کنند که شعار می خواهند یا شعور را و به خردورزی توجه دارند یا خرافه گرایی و باید در 29 اردیبهشت مشخص ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۵    
هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دقایق پایانی مقابل ذوب آهن تعداد کارت زردهای او در لیگ به 3 رسید تا بازی آخر قرمزها مقابل سیاه جامگان را از دست بدهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۸    
دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بستری شده بود دچار مرگ مغزی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۶    
نیروی دریایی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی اس 400 این کشور برای مأموریت رزمی در پایگاه هوایی شمال غربی روسیه مستقر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
بانک مرکزی نرخ رسمی 21 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را کاهش داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
دقایقی پیش پست برق ورزشگاه تختی تهران آتش گرفت و آتش سوزی باعث شد تا پروژکتورهای ورزشگاه تختی خاموش شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۳    
خلبان این هواپیما به بیمارستان منتقل شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
بازیکنان گلزن پرسپولیس در مسابقه ذوب آهن در دقایق پایانی نیمه اول بسیار عصبی و خشن بازی را ادامه دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۷    
رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام بازکردن درب یک بشکه 70 لیتری روغن باعث ایجاد انفجار در یک واحد تعویض روغنی در ساوه شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
چین و روسیه در یک همکاری مشترک، ساخت اولین هواپیمای مسافربری پهن پیکر را آغاز کرده اند که گفته می شود رقیب جدی محصولات شرکت های هواپیماسازی بوئینگ و ایرباس در آینده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
در حملات جنگنده های ترکیه با مناطق جنوب شرق این کشور و شمال عراق مجموعا 14 عضو گروه تروریستی پ ک ک کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
بانک مرکزی اعلام کرد که شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 1395 به میزان 5.4 درصد افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
هفتم اردیبهشت، پرسنل اورژانس مشهد مقدس، دختر بچه پنج ساله ای را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد این شهر منتقل کردند که حال بسیار نامساعدی داشت و آثار و جراحات فراوانی در بدنش به چشم می خورد که بازگو ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سال 2007 اسپانیول در نوکمپ بارسا را 2-2 متوقف کرد تا قهرمانی را از بارسا گرفته و به رئال تقدیم کند. به همین دلیل آبی اناری ها نگرانند که آن اتفاق امشب نیز تکرار شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۶    
جزئیات برخورد اتوبوس ولوو با کوه در محور هراز اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۳    
در پایان معاملات بازار ارز روز شنبه، نهم اردیبهشت، هر دلار آمریکا با رشد 81 ریالی نسبت به روز پنج شنبه، به طور میانگین به قیمت 37 هزار و 590 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
فرشاد اسمعیلی*
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
هفته گذشته بازار نفت با فزاز و نشیب های فراوانی همراه بود. از یک طرف از یک طرف افزایش فعالیت های حفاری و تولید نفت آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
واژگونی پژو 405 در آزادراه تهران قم منجر به مرگ راننده خودرو و زخمی شدن دو سرنشین آن شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۱    
عباس عراقچی در رابطه با سفر کمیسیونر اتحادیه اروپا به ایران گفت:در این سفر یک بار دیگر همکاری های ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی هسته ای را بررسی خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
این گلوله های توپی شکل در انگلستان به عنوان جایگزین بطری پلاستیکی اختراع شده اند. این توپی های تجذیه پذیر و خوراکی اگر جهانی شوند جلوی ریخته شدن 1 میلیارد بطری به اقیانوس را خواهند گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
در این ویدیو دستورپخت یک پیتزای سبزیجات با استفاده از خمیر نان کرواسان و سبزیجات تازه را فرامی گیرید؛ برای آن هایی که می خواهند غذای سالم تری بخورند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشور به عنوان یکی از داوران هفته پایانی لیگ آزادگان برگزیده شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۶    
تویوتا مدل اصلاح شده پروس را در 2017 عرضه کرد. ایم مدل از تویوتا که دارای یک موتور چهار سیلندر 8/1 لیتری است دو موتور ژنراتور الکتریکی دیگر نیز دارد که در مجموع برد این ماشین را با 8 ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۲    
استاد مجید درخشانی موزیسن و نوازنده تار، همنوازی با شاهد عندلیبی نوازنده نی، امیرعباس زارع نوازنده سه تار و دف و آرمان سیگارچی نوازنده عود داشته است. این ویدیو را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۰    
ویدئویی جذاب از گانگسترهای معروف از جمله آل کاپون و جان دلینجر که فیلم دشمن ملت از زندگی او ساخته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
ویدئویی جذاب از گانگسترهای معروف از جمله آل کاپون و جان دلینجر که فیلم دشمن ملت از زندگی او ساخته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
اصلا چنین چیزی نبوده و ایشان کار خودشان را ادامه می دهند. ما هم علاوه بر برگزاری این بازی دو بازی حساس دیگر داریم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس جامعه دامپزشکان ضمن تکذیب مصرف روغن پالم در شیر و لبنیات که به اشتباه از سوی وزیر بهداشت مطرح شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۴    
نَهَنگ عَنبَر یا شاه نهنگ بزرگ ترین نهنگ دندان دار است. نهنگ های عنبر در تمام اقیانوس ها زندگی می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مطمئنا عکس هایی دارید که کمی تار هستند و دوست دارید که آنها را کمی تیزتر کنید. در فتوشاپ متدهای متفاوتی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها عکسهایتان را تیزتر کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
حرکت دایره دو پا به عنوان نرمشی جهت گرم کردن بدن و کشش قبل از تمرین و ورزش در بدنسازی مورد توجه است. در مجموعه آموزش فیتنس و بدنسازی تابناک این حرکت را فرا میگیرید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
انیمیشن کوتاه توموداچی / Tomodachi به کارگردانی کوین لارنت و محصول سال 2015، روایت دخترکی است که در مدرسه توسط همکلاسی هایش اذیت می شود به آرامش جنگل پناه می برد اما آنجا با یک حیوان اسرارآمیز مواجه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
در این ویدیو به معرفی تپانچه ی وی پی 9 ساخته ی شرکت سوییسی بروگر و تومت می پردازیم که بهترین کاربرد آن تیر خلاص زدن به حیوانات زخمی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
هواداران مشهدی استقلال به شدت علیه اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه موضع گرفتند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
سقوط آزاد یکی از تفریحاتی است که در دهه های اخیر باب شده اما سقوط آزاد از ساختمان های بلند عمر کوتاه تری دارد. در دوبی این امکان فراهم شده تا از ساختمان با ارتفاع قریب به سیصد متر سقوط آزاد کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
یک تحقیق نشان داد توئیت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیگر جذابیت سابق را ندارد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس آسوسیشن ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۳    
در این ویدیو به معرفی تپانچه ی وی پی 9 ساخته ی شرکت سوییسی بروگر و تومت می پردازیم که بهترین کاربرد آن تیر خلاص زدن به حیوانات زخمی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
صادرات نفت ایران به 4 خریدار بزرگ آسیایی این کشور در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 27 درصد افزایش یافت و به 1.97 میلیون بشکه در روز رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
آلبوندیگاس یک سوپ خوشمزه و راحت مکزیکی است که با کله گنجشکی (گوشت قلقلی یا کوفته قلقلی) و سبزیجاتی مانند سیب زمینی, هویج, پیاز و سس سالسا درست می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۷    
شیفت شب چهارمین فیلم بلند نیکی کریمی است. کریمی در این فیلم تلاش کرده بود بازی متفاوتی از محمدرضا فروتن در نقش یک بدهکار بگیرد؛ بدهکاری که در مظان اتهام تلاش برای کشتن همسرش قرار می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
استندآپ کمدی جی سی کورایز که در آن رابطه دوستش با دستیار شخصی هوشمند را به رابطه یک زن و شوهر در حال اختلاف تشبیه می کند.