دوشنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۲۸Jun 2017 26

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
دبیر کل ناتو از حضور بلندمدت این سازمان در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
متخصص مغز و اعصاب گفت: بی توجهی به سردرد های مداوم خطرناک است و می تواند منجر به مرگ افراد شود. به گزارش میزان، مجید حکیمی گفت: سردرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
با عمل به تعهدات برخی کشورها مانند عراق و ونزوئلا بخش زیادی از توافق اوپک از سوی کشورها عمل شده و تمدید توافق در نشست 23 می در وین ملموس تر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
یک دارو ساز گفت: ژلوفن یا همان ایبو پروفن ژله ای، جزو داروهایی است که اگر زیاد مصرف شود به مرور زمان باعث درد شدید معده و زخم های گوارشی می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
ساعت 12:05 دقیقه ظهر روز چهارشنبه (13 اردیبهشت ماه) در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر ریزش دیوار یک کارخانه در جاده خاوران دو نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
یک زن و شوهر صومعه سرایی بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند. به گزارش مردم سالاری، م_س ، کشاورز 26 ساله اهل روستای نرگستان شهرستان صومعه سرا هنگام جابجایی پمپ آب کف کش که به برق وصل بود در ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
عراق در 24 ساعت گذشته نیز شاهد تحولات زیادی بوده است. توصیه امریکا به دولت عراق در مورد تلعفر، آغاز عملیات آزادسازی شمال بخش غربی موصل و تلاش آمریکایی ها برای ابقای نظامیان این کشور در عراق از جمله ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل فراری نزاع خونین طی کمتر از شش ساعت در این شهر خبر داد و گفت: وی حین فرار به سمت استان گلستان در محور مجن دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به مسمومیت دانشجویان شیرازی گفت: مشکلی در تغذیه دانشجویان وجود نداشته و علائم نشان می دهد احتمال زیاد این بیماری ناشی از ویروس است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس پلیس راه ایلام از انسداد شدن محور ایلام - مهران از ساعت 16 تا 18 عصر روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۱    
روز گذشته به دلیل ریزش دیوار یک کارخانه تولید بتن در شهرک کارون تهران، یک مرد افغانستانی و یک ایرانی به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۳    
اعضای ستاد تدبیر ساماندهی مؤسسات و تشکل های مالی و پولی استان خراسان رضوی از نقش ارزشمند بانک صادرات ایران در ساماندهی موسسه منحله میزان و بستر سازی برای تکمیل پروژه پدیده شاندیز تقدیر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۲    
به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال و تولید، سندیکای بانکی با مشارکت 6 بانک برای تامین مالی پروژه شهر افسانه ای پدیده شاندیز در مشهد مقدس با پیشگامی بانک صادرات ایران تشکیل شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری امروز (15 اردیبهشت ماه) ساعت 16:30 در استودیوی مناظره های تلویزیونی برگزار و به صورت زنده از شبکه های یک و خبر و رادیو ایران پخش می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
گروه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد با وجود کاهش فروش، سود عملیاتی این گروه در فصل نخست امسال 40 درصد جهش کرده است. این مساله نشان می دهد کاهش هزینه ها موثر واقع شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
آیین های گل چینی و گلابگیری در قمصر و سایر نقاط گلخیز کاشان هرسال از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۵    
بلومبرگ اعلام کرد: محدودیت های صادراتی بین ترکیه و روسیه برداشته شد اما روسیه همچنان گوجه فرنگی را در فهرست تحریم های خود نگه داشته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن تماشاگران فوتبال دارای کارت ویژه تماشاگری می توانند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
مناظره انتخاباتی مارین لوپن و امانوئل مکرون دو نامزد مقام ریاست جمهوری فرانسه، به دلیل حملات شدید لوپن به آنگلا مرکل صدراعظم آلمان واکنش تند رسانه ها و سیاستمداران آلمان را برانگیخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، پیش بینی می شود افزایش کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی در ابتدای ماه مبارک رمضان اجرایی شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات خطرات پیرامون کشور را دفع می کند. به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۶    
وزارت امورخارجه فرانسه با انتشار پیامی انفجار در معدن یورت آزادشهر را تسلیت گفت. به گزاش ایسنا، وزارت خارجه فرانسه در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این حادثه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان گفت: معدن زمستان یورت آزادشهر یک بار به دادگاه معرفی و محکوم شده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۰    
دولت آمریکا که با مخالفت دموکرات ها با لایحه مخارج دولتی در آستانه تعطیلی بود، با رأی سناتورها توانست مجوز پرداخت حقوق تا ماه سپتامبر را بگیرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۱۵    
هافبک جوان و پدیده تیم استقلال گفت: تکلیفم برای ماندن یا رفتن از استقلال بعد از دو بازی آینده مشخص می شود! این جمله بدان معناست که هنوز ماندن این هافبک در جمع آبی ها مشخص نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۴:۳۰    
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس طی چند روز آینده عازم مصر می شود و با تعدادی از مقامات سرویس های امنیتی این کشور دیدار می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۲:۲۸    
مصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گوی ویژه خبری مواضع خود را بیان کرد. ویدیوی کامل صحبت های هاشمی طبا را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۳    
یک فروند بالگرد در جمهوری باشقیرستان در منطقه ولگای روسیه سقوط کرد و سه سرنشین آن کشته شدند. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۳    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که هنوز هیچ اطلاع رسمی مبنی بر توزیع سود سهام عدالت نداشته و مردم باید مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو، رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۲    
در پی وقوع حادثه انفجار در معدن زغال زمستان یورت آزادشهر رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از احضار هیات مدیره این معدن توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۹    
شش میلیون محرومی که مجلس مشخص کرده، باید بنا بر قانون یارانه بیشتری در اختیار آنها از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار گیرد. یارانه متساوی را قطع می کنم، چون این عدالت نیست.. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
مجلس نمایندگان کنگره آمریکا ماده ای را در طرح بودجه این کشور می گنجاند که امکان می دهد تا کمیته نهادها برای مقابله با آنچه که نفوذ شدید روسیه در دیگر کشورها خوانده شده، تشکیل شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور کشورهای خلیج فارس در اظهاراتی بی اساس که بیانگر سیاست فرار رو به جلوی مقامات سعودی در قبال حمایت هایشان از تروریسم است، ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه هرگونه اقدام نظامی برای حل و فصل بحران شبه جزیره کره را فاجعه بار توصیف کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
دارنده 2 مدال نقره کشتی آزاد المپیک و یک نقره جهان بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۶    
دادگاه تجدیدنظر عربستان در حکمی پرونده قضایی سقوط جرثقیل در مسجد الحرام را برای بررسی مجدد به دادگاه کیفری عربستان عودت داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا، در نخستین سفر خارجی خود بیست و سوم این ماه به عربستان و فلسطین اشغالی می رود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی الحدث به نقل از کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
نماینده سوریه در سازمان ملل، از نقش روسیه و ایران برای پایان دادن به جنگ سوریه تقدیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
بنا بر ادعای مقامات آمریکایی چهار هواپیمای روسی برای اولین بار وارد حریم هوایی آلاسکای آمریکا شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
گروه تروریستی طالبان با اشاره به برنامه هایش برای تشدید عملیات علیه نیروهای امنیتی افغانستان اعلام کرد که عملیات "بهاری" خود را یکشنبه آغاز خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
شهر نیویورک به دنبال دیدار امروز (پنجشنبه) رئیس کاخ سفید با نخست وزیر استرالیا، خود را برای اعتر اضات ضد ترامپ آماده می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
یک مقام ارشد دولت آمریکا روز پنجشنبه گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نخستین سفر خارجی خود در ماه جاری میلادی از عربستان و فلسطین اشغالی دیدار خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
یکبار با من تیم در لیگ برتر ماند اما همیشه این اتفاق رخ نمی دهد باید باشگاهداری کرد نه تیمداری. امروز شانسی در لیگ ماندگار شدیم و امام رضا به ما کمک کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
لوسیانو ادینیو در آخرین دیدار لیگ شانزدهم با زدن گل با هواداران تراکتورسازی وداع کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۱    
هند روز پنجشنبه موشک بالیستیک میان برد با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد. به گزارش فارس، هند روز پنجشنبه یک فروند موشک بالیستیک میان برد با قابلیت حمل کلاهک اتمی آزمایش کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
رییس صندوق رفاه دانشجویان در توضیح علت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز گفت: مشکلی در تغذیه دانشجویان مسموم شده در شیراز وجود نداشته و احتمال زیاد ویروس علت این مسومیت بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت های معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر به مدت 6ماه به منظور بررسی کارشناسانه علت حادثه انفجار و تجهیز و ایمن سازی آن تعطیل خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
دادستان گرگان خبر بازداشت مدیر معدن زغال سنگ آزاد شهر با دستور قضایی را تکذیب کرد. حجت الاسلام حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت وگو با خبرگزاری میزان خبر بازداشت مدیر معدن زغال ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
امروز مسئولان بانک مرکزی آمریکا از افزایش نرخ بهره در ماه های آینده خبر دادند که به دنبال آن دلار تقویت و قیمت طلا کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۵    
انفجار ساعت 12 و 5 دقیقه ظهر روز چهارشنبه در معدن زغال سنگ یورت در آزادشهر آنقدر مهیب بود که امدادگران هنوز نتوانسته اند به کارگاه اصلی معدن راه پیدا کرده و به سرنوشت کارگران محبوس پی ببرند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۵    
شرکت رویال داچ شل اعلام کرد سود خالص این شرکت در سه ماهه اول امسال به بیش از دو برابر رسیده است و مانند دیگر همتایان خود بهتر از پیشبینی تحلیلگران عمل کرده است که دلیل آن نیز بهبود قیمت های نفت و ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص احتمال جذب رامین رضاییان گفت: بازیکنان را مربی باید معرفی کند. اگر منصوریان به ما رامین رضاییان را معرفی کند ما برای جذب او اقدام می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
در روز پنجشنبه مورخ 5 می، دلار افزایش متوسطی را در برابر سبد ارزی خود کسب کرد. این امر بیشتر بدین خاطر بود که فدرال رزرو آمریکا رشد ضعیف اقتصادی در سه ماهه اول سال را کم اهمیت جلوه داد و بدین سان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۷    
ما خودمان را درگیر این مسائل نمی کنیم.به بازیکنان تیم مان امروز استراحت دادیم تا فرصت بازی به همه نفرات برسد، بازی جوانمردانه ای امروز برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل استقلال به اعتراض خبرنگاران واکنش جدی و روشن نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، سید رضا افتخاری در واکنش به اعتراض برخی خبرنگاران مبنی بر مصاحبه او با رسانه ها گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۵    
جالب است که مرفاوی به خبر خروجش از صبا بعد از نتایج ضعیف نیم فصل واکنش بسیار تندی نشان داده بود و با دلال و مافیا خواندن آنهایی که خواهان کناره گیری اش از صبا بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۳    
با نتایج روز پایانی ، صبای قم با هدایت صمد مرفاوی سرانجام به رتبه پانزدهم نزول و به لیگ دسته اول سقوط کرد و استقلال نیز موفق شد به نایب قهرمانی این فصل برسد تا سهمیه خودش در فصل آتی آسیا را قطعی کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
نخستین مستند تبلیغاتی مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز از شبکه اول سیما پخش شد. این مستند را در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
فرشید باقری که گفته می شود در صورت عدم تمدید با استقلال به پرسپولیس خواهد رفت، دقیقه 84 بازی با یک ضربه زیبا و غیرقابل مهار دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کرد تا آبی ها با توجه به پیروزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
سیاه جامگان که شانس بقای خود را در پیروزی در 45 دقیقه باقیمانده می دید، توانست روی ضربه ایستگاهی از فاصله 30 متری توسط روح الله سیف اللهی به گل برتری تا به این لحظه دست یابد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
دختری که دل به یک مرد جوان سپرده بود با وعده های فریبنده این جوان، حاضر شد در سرقت مسلحانه ای از یک طلافروشی با باند دزدان همکاری کند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۲    
صاعقه زدگی سبب مصدومیت 4 مرد در یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
با تلاش پلیس، جوانی که صبح امروز در شاهرود همسرش را با اسلحه شکاری کشت، کمتر از شش ساعت دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ورزش برای زنان را مهم تر از ورزش برای مردان دانست و گفت: خانم ها در سنین بعد از تحصیل بعضا خانه نشین و کم تحرک می شوند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه کسی که نقد می کند نباید مورد توبیخ قرار بگیرد، گفت: طرح کلی نظام سلامت اگر بازهم چند برابر مبلغ تزریق شود، مشکلات این طرح حل نخواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با انتقاد از برخی سیاست های اقتصادی دولت یازدهم اظهار داشت: سیاست دولت در این میزان کاهش نرخ تورم در زمان رکود اشتباه است و این کار موجب می شود چرخ های مملکت یخ بزند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
نماینده ولایت ننگرهار در پارلمان افغانستان اعلام کرد: پس از آنکه افراد وابسته به داعش در منطقه سپین جومات این ولایت توسط طالبان محاصره شدند اما با حمایت نیروی هوایی آمریکا نجات یافتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
عباس رجب سلمانی*
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
کتاب مسئلۀ علم در ایران: از تاریخ و فلسفۀ علم تا فرهنگ دانشگاهی منتشر شد. به گزارش تابناک ، کتاب "مسئلۀ علم در ایران: از تاریخ و فلسفۀ علم تا فرهنگ دانشگاهی" به قلم موسی اکرمی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
شهرداری اصفهان با تاخیر در خرید واگن، از دو سال پیش تاکنون واگن ها را با دلار بیش از 3 هزار تومانی خرید می کند و این در حالی است که در سال های قبل از آن که امکان این خرید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
حسین جابری انصاری، معاون وزیر امورخارجه کشورمان، پس از امضای تفاهم نامه چند جانبه در قزاقستان، تأکید کرد: این نخستین بار است که در مذاکرات آستانه، تفاهم نامه ای امضا می شود که گام مثبت و رو به جلوست ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
وزیر امور خارجه گفت: اگر حماقت و به نظر من خیانت حمله به سفارت عربستان رخ نداده بود، امروز شرایط به شکل دیگری بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مدیر طرح ملی مقابله با گرد و غبار کشور گفت: نقشه کانون های گرد و غبار در 11 استان کشور تدوین شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور از نامزدهای انتخابات خواست در مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی، صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری با برنامه های دیگران و گذشته و حال نداشته باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با بیان این که جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام نمودند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند ابراز ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون که ویکی لیکس را "ویکی لیکس روسی" نامیده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
این طیف سیاسی کشور،در انتخابات ریاست جمهوری توانستند تکلیف خود را با اجماع حول حسن روحانی روشن کنند اما هنوز نتیجه تلاش هایشان برای اجماع برای بستن لیست شورای شهر به نتیجه نرسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
در حالی که روسیه با پیشنهاد ایجاد چهار منطقه امن وارد مذاکرات صلح در استانه شد، معارضان در روز نخست با بهانه های اثبات نشده این گفت وگوها را متوقف کردند اما امروز به سر میز مذاکره بازگشتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: نماینده احمدی نژاد دلایل شکایت احمدی نژاد را در اختیار کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۵    
دیوید دیویس، دبیر برگزیت انگلستان به طور صریح جریمه 100 میلیارد یورویی از سوی اتحادیه اروپا را رد کرد و هشدار داد اگر وی را خشمگین کنند و در صورت نبود توافق، هیچ مذاکره ای با اتحادیه انجام نمی دهد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشریح مسمومیت دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر شیراز از وضعیت و حال عمومی آن ها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
در روز پنجشنبه، قیمت نفت به دلیل کاهش کمتر از انتظار موجودی نفت آمریکا کاهش یافت. این در حالی است که گزارش ها حاکی از افزایش تولید اعضای اوپک و عدم توانایی اوپک برای تعادل بخشیدن به بازار می باشد و ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان امروز پنجشنبه با کاروانی از خودورهای حامل هوادارانش وارد کابل شد. او قرار است با اشرف غنی، رئیس جمهوری ملاقات کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
عکس یادگاری چند ماه پیش کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر در فضای مجازی منتشر شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان اذعان کرد، "اصلاحات بنیادی در جهت حفاظت از اقتصاد عربستان سعودی در برابر کاهش قیمت نفت، موفقیت آمیز بوده است."
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۱    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در برخی از مقاطع در آزادراه تهران - کرج و در ادامه کرج - قزوین نیمه سنگین و سنگین است .
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۴    
نیروهای سازمان امنیت فدرال روسیه یک عضو گروه تروریستی داعش را در شهر ماگادان دستگیر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۱    
شوخی پوتین با اردوغان مورد توجه رسانه ها قرارگرفتشوخی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با همتای ترک خود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
خواستگار کینه توز که از خانواده دختر مورد علاقه اش جواب رد شنیده بود غروب دوشنبه در یکی از خیابان های شهرستان اسلام آباد غرب، راه را بر این دختر و مادرش بست و هر دو را هدف گلوله قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
وزیر صنعت با بیان اینکه معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر متعلق به بخش خصوصی بوده است، بیان کرد: سهامداران این شرکت علاوه بر پنج هزار کارمند بازنشسته معدن ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۶    
حزب انجمن اصلاحات امروز با حضور شخصیت های برجسته اصلاح طلب از جمله محمدرضا عارف، موسوی لاری، الهه کولایی و... فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
انفجار ساعت 12 و 5 دقیقه ظهر روز چهارشنبه در معدن زغال سنگ یورت در آزادشهر آنقدر مهیب بود که امدادگران هنوز نتوانسته اند به کارگاه اصلی معدن راه پیدا کرده و به سرنوشت کارگران محبوس پی ببرند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
این طرح از سوی روسیه در نشست آستانه که چهارشنبه 14اردیبهشت با حضور هیأت هایی به نمایندگی از دولت سوریه و مخالفان مسلح برگزار شده بود، مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بانک جهانی به منظور تجدید و بازسازی نیروگاه برق آبی نارک تاجیکستان به این کشور 226 میلیون دلار کمک می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
جبار کوچکی نژاد*