جمعه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۲Jun 2017 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۱    
معاون سیما با اشاره به برنامه های تبلیغاتی نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، اظهار کرد که مهمترین تلاش این سازمان رعایت عدالت میان همه نامزدها بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی، در زمان تصدی مسئولیت معاونت ویژه وزارت اطلاعات و هنگام بازدید از نمایشگاه پیچک انحراف از منحرفان شخصیتی و عقیدتی سخن می گوید که تلاش می کنند مسیر انقلاب بزرگ ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
رزمایش اردن با مشارکت هفت هزار و 400 نظامی از 21 کشور و مشارکت 2 بمب افکن نیروی هوایی آمریکا، آغاز شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد با وجود اینکه مغز مردان از زنان بزرگتر است اما مغز زنان کارآمد تر است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۸    
مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با عنوان پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشورجدیدترین مناقصات و مزایدات کل کشور را در وب سایت خود ارائه میدهد . ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
ستاد محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به فیلتر شدن سامانه کارانه بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
فرمانده انتظامی صومعه سرا از مرگ زن و شوهر جوان به دلیل بی احتیاطی و انشعاب غیرمجاز کابل برق خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۱    
سوریه در 24 ساعت گذشته نیز شاهد تحولات زیادی بود. تقدیر بشار اسد از رهبر کره شمالی، آغاز خروج تروریست ها از اردوگاه یرموک سوریه و تدارک داعش برای حمله دوباره به الشدادی از جمله تحولات مهم این کشور در ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۶    
مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون سند موسوم به 2030، مطالبه معظم له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۲    
اسحاق جهانگیری از نامزدهای دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در پیامی اینستاگرامی خواستار پخش بازی پرسپولیس از تلویزیون شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۸    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ سوداگران مرگ و کشف یک تن و 925 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۲۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کسانی که در اولویت حج قرار دارند تا پایان هفته آینده فرصت دارند، کاروان های خود را اعلام نمایند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۵۳    
وزارت بهداشت در واکنش به ارائه اطلاعات نادرست از حوزه سلامت در جریان تبلیغات انتخاباتی، اعلام کرد: اگر به سلامت مردم کمک نمی کنید، حداقل آسیب نرسانید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۴۸    
کنسرت سالار عقیلی به مناسبت پاسداشت مقام معلم در شهرستان آمل با فروریختن صحنه همرا شد. به گزارش خبرآنلاین ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۴۶    
وزارت کشور کویت با ارائه آماری حیرت انگیز از سیاست قاطعانه خود برای کاهش قابل توجه تعداد اتباع خارجی مقیم این کشور خبر داده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۸    
نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری فرانسه دقایقی بعداز اعلام نتایج رسمی انتخابات اعلام کرد: حزبش خود را برای مقابله با طرح های رئیس جمهور جدید و انتخابات پارلمانی آماده می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۶:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری شامگاه یکشنبه به منظور افتتاح راه آهن همدان - تهران وارد شهر همدان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۴:۳۱    
هواپیمای فضایی و آزمایشی X-37B نیروی هوایی ارتش آمریکا بعد از ماموریت دو ساله و محرمانه اش، روز یکشنبه در مرکز فضایی کندی واقع در ایالت فلوریدای آمریکا به زمین نشست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۳:۳۷    
آماری که در رابطه با بیکاری می دهند، 12 درصد است که برنامه توسعه ششم می گوید، این میزان باید به 8 درصد کاهش یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات میان دوره ای مجلس در روز دوشنبه (فردا) خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۹    
انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه دقایقی پیش پایان یافت و امانوئل ماکرون نامزد مستقل میانه روی جنبش پیشرو با غلبه بر رقیب راست افراطی خود به ریاست جمهوری فرانسه منصوب شد
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۳    
هسته اولیه شکل گیری تیپ فاطمیون، تعدادی از بچه های افغانستانی بودند که به آن ها سپاه محمد (ص) می گفتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۹    
این دو پلیس پس از دریافت تماسی در خصوص اینکه فردی سلاح حمل می کند و در برابر مدرسه ایستاده است وی را با گلوله کشتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
لحظاتی پیش انفجار یک آپارتمان مسکونی در ملارد سبب تخلیه 8 واحد آپارتمان موجود در مجتمع مسکونی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی را با این ادعا که قصد داشت با سلاح سرد به نظامیان حمله کند با شلیک 20 گلوله به شهادت رساندند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
در حادثه تیراندازی عصر امروز در منطقه فاتح واقع در شهر استانبول ترکیه یک نیروی پلیس و دو نفر از مردم زخمی شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات: سامانه کارانه قالیباف با دستور مقام قضایی فیلتر شد،دولت نقشی ندارد
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
سردار دهقان در پاسخ به اظهارات اخیر وزیر دفاع عربستان درباره انتقال جنگ به ایران گفت: سعودی ها اگر جهالت کنند، جایی را غیر از مکه و مدینه سالم نمی گذاریم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
ارتش سوریه از کشته شدن عبدالله خالد العبود ملقب به ابو الحارث جلاد منفور داعش در درگیری های دیرالزور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
امانوئل ماکرون، وزیر اقتصاد اسبق فرانسه با کسب حدود 66درصد آرا به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
گروه شبه نظامی موسوم به 'حزب کارگران ترکیه'(پ ک ک) که از سوی آنکارا یک گروه تروریستی معرفی شده، روز یکشنبه تهدید کرد، با ادامه حملات هوایی ارتش ترکیه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از ساعت هشت صبح روز یکشنبه به وقت محلی در این کشور آغاز شده است و تاکنون حدود 28 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
تعداد بازدید : 700 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۶    
رد صلاحیت برخی چهره های شناخته جناح اصلاح طلب، باعث شد تا این جناح علاوه بر اعتراض به روند بررسی ها، برخی از نهادهای امنیتی را به دخالت در روند بررسی صلاحیت ها متهم کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
با پایان رأی گیری در انتخابات فرانسه، امانوئل ماکرون، سرمایه گذار سابق بانکی، که دو سال در کابینه اولاند به عنوان وزیر اقتصاد خدمت کرده بود، جوان ترین رئیس جمهور فرانسه گشت و با کسب 65 ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
این گزارش، انتخاباتی نیست! اصلا آقای رئیس جمهور اگر وضع مردم معدن یورت گلستان و چند شهر محروم دیگر را با تدبیرتان رو به راه کردید، همه رأی ما برای شما! اگر قول می دهید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۱    
انتخابات ایالت شلسویگ-هولشتاین آلمان با پیروزی حزب آنگلا مرکل صدراعظم این کشور، همراه شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا سیا از سال 1945 تا کنون ید طولایی در ترور یا سرنگون کردن رهبران مخالف با سیاست های این کشور در جهان داشته و اگر چه در دهه 1970 یک تحقیقات از سوی سنای آمریکا علیه عملیات های ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
وزیر دادگستری از رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد مهلتی را به او برای پاسخ دادن به سخنگوی قوه قضاییه مهیا کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۸    
در پی بارش باران و گاه تگرگ در چهارمحال و بختیاری از روز گذشته، سیل مناطقی از این استان را در نوردید و مشکلات آفرید که به نظر می رسد با توجه به پیش بینی تداوم بارندگی ها در روزهای آتی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان لردگان این استان 4 نفر ناپدید و 2 نفر زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: کنایه کرباسچی به یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان از مشخص شدن هویت بیست و دومین جانباخته حادثه معدن زمستان یورت خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۷    
فارس نوشت: علی نیکزاد رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی امروز (یکشنبه) در جمع نمایندگان ادوار مجلس حامی رئیسی اظهار داشت: امروز شورای امنیت جلسه گذاشته بودند که یک مقدار مراعات کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
سایت کارانه که در پی صحبت های محمدباقر قالیباف برای ایجاد 5 میلیون شغل ایجاد شده بود، دقایقی پیش فیلتر شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۴    
با ظهور کیفیت 4K و گسترش این کیفیت در تولیدات ویدیویی، تصاویر منحصر به فردی از طبیعت ثبت شده است. در همین راستا اکنون تصاویری از طبیعت با کیفیت 4K در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
پنتاگون صد ها پایگاه نظامی در جهان تاسیس کرده و به دنبال افزایش تعداد آنها است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد که در دولت یازدهم همه وزرا، اطلاعات اموال خود را اعلام کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۶    
نخستین مستند تبلیغاتی اسحاق جهانگیری عصر امروز از شبکه اول سیما پخش شد. این مستند را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۲    
غلامرضا پهلوی، برادر شاه مخلوع ایران درگذشت. او سومین پسر رضا شاه و تنها فرزند او و توران امیرسلیمانی بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
در اولین روز هفته، بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت فشار کاهش نرخ دلار قرار در مسیر نزولی قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
به گزارش سایت JATO، عرضه کننده کسب و کار مربوط به خودرو در لندن، خودرو گلف که توسط شرکت فولکس واگن تولید می شود،دیگر پرفروش ترین ماشین اروپا نخواهد بود و این عنوان به فورد فیستا تعلق گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
وزارت امور خارجه در پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص برجام و دستاوردهای سیاست خارجی کشور مواضعی را منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۴    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جریان سفر به زاهدان و پس از بازدید از شرکت صنایع غذایی مینوی شرق گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲    
جنگند های سوری مواضع داعش را در دیرالزور هدف قرار دادند و تلفات و خسارات زیادی به تکفیری ها وارد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۰    
در این ویدئو دو گزارش جعلی که سی ان ان در سالهای در 1991 جنگ خلیج فارس و امسال برای جنگ سوریه ساخته است را می بینید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۴    
مردم از سرتاسر دنیا به جزیره گوادلوپ مکزیک می روند تا با کوسه های سفید غواصی کنند. کوسه سفید یک شکارچی رأس هرم غذایی است و این یعنی هیچ حیوان دیگری او را شکار نمی کند و تنها اوست که سایر حیوانات را ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۲    
شاید برخی مواقع مواقع بخواهید که خیلی سریع قسمتی از عکس هایتان را شارپن کنید و با این کار روی قسمتی از عکس متمرکز شوید و یا عکس هنری بسازید. درست مثل کارهایی که بیشتر عکاسان انجام میدهند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۹    
حسن روحانی تاکید کرد: مدیریت معدن یورت در اختیار بخش خصوصی و مدیریت آن در اختیار یک نهاد بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۹    
مجموعه جنگ ستارگان تاکنون بیش از 7 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته است. آخرین فیلم از این مجموعه، آخر امسال روی پرده های سینما خواهد رفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
در یک مونتاژ بسیار جالب از رسانه های مختلف خبری راجع به حملات شیمایی سوریه در سال 2013 و حملات اخیر. مشخص می شود که چگونه جهت گیری رسانه ها در زمان اوباما و زمان ترامپ تحت تاثیر سیاست داخلی آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
فردا در مناطق شمال غرب کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود، همچنین از بعدازظهر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به دلیل وزش باد شدید، رخداد گردوخاک پیش بینی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل شدن فرآیند تدارک هتلهای حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: اسامی کاروانها و نرخ سفر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد و ثبت نام زائران انجام می گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور از لزوم تشکیل هیات ملی برای شناسایی دقیق علل و عوامل موثر در حادثه معدن یورت سخن گفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
در مجموعه آموزش بدنسازی تابناک ، آموزش حرکت بشین پاشو اسکی به عنوان نرمشی جهت گرم کردن بدن و کشش قبل از تمرین و ورزش را در این ویدیو فرا میگیرید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
انیمیشن کوتاه کتاب ساخته سال 2015 کشور فرانسه، داستان مرد کتاب فروشی است که سعی دارد کتابی را سر جایش بگذارد اما با گذاشتن هر کتاب یکی دیگر از جای خود خارج می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۸    
فری رانینگ / Freerunning که در واقع راه رفتن در مسیرهای طولانی و عبور از موانع به شیوه خلاقانه و متفاوت است، معمولاً با پارکور که عبور از موانع محدود در یک جغرافیای محدود است، اشتباه گرفته می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۶    
کلت تاوروس PT-22، یک سلاح کوچک نیمه اتوماتیک کالیبر 22 تولید شرکت برزیلی تاوروس است. خشاب آن هشت گلوله ظرفیت دارد و یک گلوله هم در لوله جای می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
انچیلادا یک غذای مکزیکی است که پیچاندن تورتیلای ذرت دور یک پر کن که می تواند از گوشت, پنیر, لوبیا, سیب زمینی با سبزیجات درست شده باشد درست می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۷    
آزادی مشروط نخستین فیلم بلند سینمایی حسین مهکام است. مهکام متولد 1359 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته فلسفه و کلام و همچنین رشته تئاتر است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۵    
تری الیوت از تجربه خود در جست و جوی نقش برای بازیگر شدن می گوید و اینکه اکثر بی خانمان های هالیوود افرادی هستند که آرزوی بازیگر شدن داشتند. این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
فولکس واگن از یک ون الکترونیکی رونمایی کرده که بر اساس یک کانسپت است. ویدیوی بررسی این خودرو را که از 2022 تا 2025 تولید خواهد شد را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۸    
حدود یک هزار نفر از زائران پاکستانی بازگشته از عتبات عالیات و مشهد مقدس، که طی 15 روز گذشته و پس از عبور مرز ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
جورجو آرمانی / Giorgio Armani یک برند مطرح و معتبر ایتالیایی است که طراحی به همین نام پایه گذاری کرد. آرمانی پس از فعالیت مختصری در پزشکی و عکاسی، تنها بر حسب اتفاق وارد صنعت مد شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
اعمال نفوذ عاطفی به نوعی از رفتار اتلاق می شود که در آن شخص با ایجاد فشار روانی بر روی دیگری سعی دارد او را وادار به کاری کند که در حالت عادی حاضر به انجام آن نباشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
جاتو یک فن آوری جدید و جالب است که می تواند روی سطوح عمودی با قلم واقعی نقاشی بکشد. یک محصول خلاقانه که طراوت و زندگی را به محل کار و یا خانه اضافه می کند. با این ویدیو در تابناک آشنا می شوید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
بسیاری از آقایان پس از خرید کت و شلواری تازه، فکر میکنند که همه چیز آماده و مهیا است. در حالی که حتی کت و شلوار آماده ای که می خرید نیاز دارد تا خیاط و یا خودتان کارهایی بر روی آنها انجام شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
یک متخصص آموزش و درمان سگ برای رسیدگی به مشکل پرخاشگری سگی به خانه صاحب آن می رود و تشخیص می دهد که پرخاشگری او ناشی از ترس اوست ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
برگزاری دو دور مناظره انتخاباتی تاکنون به رغم عدم ایجاد شور انتخاباتی، بر تعداد شبهات و سؤالات اساسی رأی دهندگان افزوده است، به گونه ای که افرادی که هنوز کاندیدای نهایی خود را انتخاب نکرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
صبح امروز یکشنبه 17 اردیبهشت حسن روحانی در سفر به استان گلستان از روند عملیات امداد و نجات در معدن آزادشهر بازدید کرد و در جمع مردم و امدادگران حاضر سخنرانی و ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
پس از آنکه نام دختر دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و واردات پوشاک توسط او در مناظره ریاست جمهوری مطرح شد و شائبه هایی به وجود آمد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
علی رغم اینکه میگوییم که نباید در مورد ظاهر کسی قضاوت کنیم ولی باز نقاطی هستند که مردم در مورد دیگران خیلی سریع قضاوت کرده و تصمیم میگیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
نور آبی طیفی از رنگ است که عمیقا به چشم نفوذ می کند و برخی پذشکان ادعا می کنند می تواند بعدها در زندگی آسیب های جدی به چشم بزند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
مرغ با پنیر امنتال یا پنیر سوئیسی که خیلی ساده آماده شده و به عنوان یک شام خوب و خوشمزه قابل سرو شدن است. برای درست کردن این غذا می توانید از پنیرهای دیگر هم استفاده کنید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
شبکه اسکای نیوز از کشف یک کیف مشکوک در اطراف موزه لوور پاریس خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از این شبکه ماهواره ای ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
اجتناب از الگوهای تبلیغاتی غربی، لزوم پرهیز از وعده های دروغ و غیر واقعی، ضرورت اجتناب کاندیداها از ایراد افترا ، توهین و تخریب، کاندیداها برای جلب آراء و لزوم اجتناب از یأس آفرینی، غلو و افراط گویی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده واردات پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داد. به گزارش خبرنگار مهر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
فولکس واگن یک مدل شاسی بلند جدید به نام اطلس را در سال 2018 عرضه خواهد کرد که پس از بارها ویرایش نام از سال 2013 نام آن را اطلس گذاشت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
مازیار فلاحی آهنگ تازه ای تحت عنوان حواست به منه را خوانده که موزیک ویدیویی برای این آهنگ را دفتر ویدیوی تابناک ساخته که هم اکنون می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک از دستگیری 3 عضو باند توزیع و پخش چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
حسن روحانی امروز به معدن یورت گلستان رفت و مورد استقبال سرد شماری از خانواده قربانیان این معدن و مردم محلی قرار گرفت! شماری از مردم با حضور در گرداگرد خودروی روحانی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
با توجه به نتایج گردآوری شده در زمینه درآمد خارجی شرکت ها در سه ماهه آخر سال 2016، که توسط بانک UBS سوئیس انجام شده، شرکت های آمریکایی توانستند 2.4 تریلیون دلار درآمد خارجی کسب کنند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
گروه تروریستی الشباب در تداوم اقدامات ضدانسانی خود، دو نظامی سومالیایی را در منطقه شبیلی الوسطی در جنوب سومالی گردن زد. ...