چهارشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۰۸May 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
رئیس پلیس فتا قم نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو تحت عنوان حمایت از نامزدهای انتخاباتی با راه اندازی سایت ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی هشدار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
دفتر آیت الله جوادی آملی با صدور اطلاعیه ای، حمایت وی از هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا، در بخشی از اطلاعیه دفتر آیت الله جوادی آملی آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
بر اساس ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رسیدگی به اعتراضات قبوض جرایم رانندگی در دو مرحله انجام می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
ماموران پلیس پنج جوان را در حال حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای بسطام دستگیر کردند. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: نوجوان 14 ساله نهبندانی بر اثر برخورد صاعقه جان باخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۰    
ریس اداره محیط زیست دورود اظهار کرد: دریاچه گهر یکی از زیباترین دریاچه های کوهستانی خاورمیانه بوده که از ذوب برف دامنه کوه ها تشکیل شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی نظام است، گفت: چگونه است که برخی بعد از دیدن دشمنی رژیم اشغالگر می گویند روی موشک مرگ بر اسرائیل نوشتند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
روسیه کشور اصلی دارنده صنعت فضایی در جهان از جمله پرتاب موشک های ماهواره بر، طراحی موشک چند منظوره ای را در دستور کار قرار داده که یکی از اصلی ترین کاربردهای آن پاکسازی فضا از قطعات و ماهواره های ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
کره شمالی روز یکشنبه از بازداشت یک شهروند آمریکایی خبر داد تا تعداد آمریکایی های حاضر در زندان های کره شمالی به چهار نفر برسد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی نامه ای تقدیر و تشکر رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی را ابلاغ کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۱    
عراق در 24 ساعت گذشته نیز شاهد تحولات سیاسی و میدانی زیادی بوده است. در این میان، اعلام جنگ پ.ک.ک علیه دولت اقلیم کردستان، یکی از مهم ترین تحولات بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۰    
همایون شجریان در اینستاگرامش از حال این روزهای پدرش پستی منتشر کرد و از سلامتی ایشان خبر داد. به گزارش جام جم آنلاین، همایون شجریان نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف یک کیلو و 53 گرم تریاک از معده یک قاچاقچی سابقه دار خبر داد. به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مبارزه جدی و قاطعانه این سازمان با فرار مالیاتی خبر داد و اعلام کرد: سال گذشته 3300 میلیارد تومان مالیات از محل کشف و شناسایی تراکنش های بانکی مشکوک وصول شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۲۴    
بورس اوراق بهادار تهران دیروز با وجود عرضه های سنگین و منفی بودن اکثر نمادها توانست با کارنامه مثبت به کار خود پایان دهد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۷    
جدیدترین اجرای ناگفته شهرام و حافظ ناظری در حالی به روی صحنه رفت که دوبار برق سالن اجرا قطع شد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: طی 24 ساعته گذشته به بیش از چهار هزار نفر از عشایر بختیاری در این شهرستان در پی بارش شدید باران و سیلاب امداد رسانی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۵۴    
وزیر دفاع با بیان اینکه حکومت سوریه هرگز تسلیم تروریسم نمی شود، گفت: همگان پذیرفتند که تنها راه حل بحران سوریه این است که بپذیرند نظام سیاسی مشروع حاکم در سوریه به کار و فعالیتش ادامه بدهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۴۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با توجه به امضا شدن قرارداد برجام کوشش می کنیم حق خود را احقاق کنیم، اما برای فعالیت های مختلف معطل برجام نمی مانیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۳۶    
رئیس دادگستری کل گلستان از ارسال گزارش حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به دفتر آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۲    
داعش چهل و هفت نفر را که در زندان های شهر حویجه بازداشت شده بودند اعدام کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای متخصص امدادی پیکرهای هفت معدنکار دیگر محبوس شده در حادثه انفجارمعدن زمستان یورت آزادشهر عصر کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۵۰    
وزارت خارجه آلمان از بررسی درخواست آمریکا برای اعزام نیروهای ناتو به سوریه و عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص روند فیلتر شدن سایت کارانه منتسب به محمدباقر قالیباف توضیح داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
تعداد بازدید : 1352 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد 4 سال به جای دفاع از کارنامه و عملکردتان، موهوماتی چون دیوارکشی در پیاده رو را بیان نکنید؛ صادقانه بگویید عرضه نداشتیم کشور را اداره کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۶    
رسانه ها از شب ناآرام پاریس به دنبال اعلام پیروزی امانوئل ماکرون خبر دادند؛ شبی که در آن نیروهای پلیس ضمن توسل به گاز اشک آور، 143 فرانسوی را بازداشت کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۵    
مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به لیست مفقودین ارائه شده، امکان وجود 8 معدنچی دیگر در تونل وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
نامزد حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا شما با منتقدان خود کار خواهید کرد، اظهار کرد: کار کردن با منتقدان بسیار اهمیت دارد و گوش شنوا برای انتقاد سازنده یک ارزش است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۴    
دولت با ابلاغ مصوبه جدیدی در خصوص توزیع و عرضه بنزین با استاندارد ملی، در عمل استاندارد جدیدی با عنوان استاندارد ملی را جایگزین استاندارد بین المللی یورو 4 در تولید و توزیع سوخت کشور کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان ظرفیت بزرگی هستند و نباید آنان را مشغول کارهای کنیم که سودی برایشان ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۱    
منابع رسمی سومالی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در پایتخت این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۴    
پرسپولیس با نتیجه امشب و با توجه به پیروزی الهلال در بازی با الریان با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۶    
نخستین مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف عصر امروز از سیما پخش شد. نسخه کامل این مستند را در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
نامزد حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا شما با منتقدان خود کار خواهید کرد، اظهار کرد: کار کردن با منتقدان بسیار اهمیت دارد و گوش شنوا برای انتقاد سازنده یک ارزش است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
پرسپولیس حساس ترین بازی فصل را در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی مقابل الوحده امارات به پایان رساند تا با توجه به پیروزی پرگل الهلال در خانه الریان قطر، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۶    
کشور ایران در دوران کنونی به قدر کفایت دشمن دارد؛ بنابراین، نباید حداقل در سطح مدیران موثر کشور شاهد چنین عمقی از تقابل باشیم و بستر انتخابات محل وقوع این سطح از تنش منتهی به دشمنی باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۲    
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: امواج خودجوش مردمی در فرصت باقیمانده سونامی جدیدی را شکل خواهند داد که کار را تمام خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است، می توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت نام کنند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
آیت الله العظمی سید علی سیستانی با مدیر برنامه های خاورمیانه در سازمان پزشکان بدون مرز و رئیس هیات عراق و تعدادی از کارمندان این سازمان دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۹    
وزارت کشور عراق آمار جدیدی از میزان تلفات تروریست ها و دستاوردهای نیروهای عراقی منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای جریمه شدن خودروی فرماندار ملایر توضیح داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۹    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفت وگو با یک روزنامه عربی بر همکاری منطقه ای برای کاهش تنش ها و عدم دخالت خارجی تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۹    
آمار دانشجویان مسموم دانشگاه یزد به 480 نفر رسید که از این تعداد 289 نفر به مراکز درمانی یزد اعزام شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۶    
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ؛ ادعای یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد و گفت: برخلاف این ادعای عجیب و غریب ، تیم مذاکره کننده ایران هیچ وقت درخواست شلیک موشک نکرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۴    
گمرک ایران در 17 اردیبهشت 96 (دیروز) آمار واردات سال 95 را منتشر کرد. نکته جالب این آمار آن بود که مجموع سهم واردات کالاهای واسطه ای و سرمایه ای از کل واردات بیش از 90 درصد بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نتایج نهایی بررسی صلاحیت ها انتخابات میان دوره ای مجلس به وزارت کشور اعلام شد، گفت که اسامی که به وزارت کشور اعلام شده قطعی و نهایی است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور سوریه در پیامی حادثه دلخراش انفجار در معدن زغال سنگ گلستان را که به رئیس جمهوری کشورمان تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۶    
جامعه روحانیت مبارز از کاندیداتوری حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۶    
معاون گردشگری کشور گفت: طبق برنامه ریزی باید در پایان سال گذشته، هشت میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر می کرد، در حالیکه 5 میلیون گردشگر وارد شدند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
امیرحسین حدادی
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
حسن روحانی بیان اینکه عده ای از پیشرفت ایران نگران هستند،گفت: عده ای از آزادی جوانان نگران هستند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
سازمان هواشناسی کشوربا صدور اخطاریه ای از وقوع توفانهای تندری در هفت استان کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۷    
کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: سرمایه بانک ها در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۷    
وزیر کشور گفت: حادثه مرزی درمیرجاوه و شهادت مرزبانان ایرانی با توجه به روابط دوستانه ایران و پاکستان خلاف انتظار رابطه بین دو کشور است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۳    
پرسپولیس حساس ترین بازی فصل را در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی مقابل الوحده امارات به پایان رساند تا با توجه به پیروزی پرگل الهلال در خانه الریان قطر، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
حجم معاملات آتی سکه طی روز یکشنبه در بورس کالای ایران به 7 هزار 597 قرارداد و ارزش 618 میلیارد ریال رسید که رشد 61 درصدی را نسبت به معاملات شنبه گذشته تجربه کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
پرسپولیس حساس ترین بازی فصل را در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی مقابل الوحده امارات به پایان رساند تا با توجه به پیروزی پرگل الهلال در خانه الریان قطر، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اظهارات وزیر ارتباطات که اعلام کرده است سایت کارانه قالیباف به دستور قضایی فیلتر شده و دولت در فیلتر آن نقشی نداشته است کذب محض است و قطعاً اگر دو عضو دولت با فیلتر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۰    
وجود توجه به سلایق گوناگون سیاسی، باعث به وجود آمدن ساختارهای غیررسمی در کشور می شود. ایران جزو کشورهایی است که دموکراسی دارد و من فکر می کنم، اینکه جریان های سیاسی مختلف در کشور پدید آید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
نعمتی در المپیک برزیل به دلیل شرکت در هر دو بخش رقابت های المپیک و پارالمپیک چهره سرشناسی در ورزش جهان شد، در حاشیه رقابت ها با رهام شهابی ازداج کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۲    
در پی مسمومیت جمعی از دانشجویان خوابگاه پسرانه دانشگاه یزد که امروز رخ داد، نماینده مردم یزد واشکذر خواستار پیگیری جدی این موضوع شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر امور خارجه نروژ با دکتر محمد جواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: تاکنون هویت 13 جسد کشف شده در معدن آزادشهر شناسایی نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب انتساب اظهارات خلاف واقع به دبیر مجمع از جعل اخبار و روند شایعه سازی جریان های معاند در فضای مجازی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای نشان دادن اقتدار ملی و ارتقای امنیت کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۳    
ترکیب تیم پرسپولیس باری دیدار با الوحده مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ نفرات اصلی تیمش برای دیدار با الوحده امارات را مشخص کرد و بر این اساس سرخپوشان در این مسابقه با ترکیب ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۴    
مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس جمعه گذشته در شهر تورین ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا این دو شرکت برای تولید روغن های موتوری، صنعتی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
رئیس شرکت دولتی نفت و گاز پارس جنوبی گفت ایران در حال خرید تجهیزاتی است تا از اختلالاتی که ممکن است در تولید گاز این کشور در بزرگترین میدان گاز طبیعی دنیا ایجاد شود جلوگیری نماید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
نیروهای داوطلب مردمی عراق در محدوده عملیاتی خود در موصل، بیش از 5 هزار کیلومتر مربع از مساحت آن را از چنگال تروریسم آزاد کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل مدارس ومراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی 96 - 97 اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان از صدور حکم مستمری 21 جان باخته حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقایان وارد مسائل فرعی نشوند و جواب دهند که وعده ها چه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۱    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فاصله جوان تحصیلکرده با اعتیاد فقط یک شغل است. همه وعده های من مبتنی بر سیاست های ابلاغی و برنامه ششم است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۳    
مهندس استخراج تونل رزم جای غربی طزره دامغان بر اثر خفگی ناشی از گاز متان در تونل زغال سنگ جان خود را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۳    
سازمان حج و زیارت زمان ثبت نام در کاروان های حج و زیارت را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای خطاب بهواجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
اداره کل ارتباطات و اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار بیانیه ای، هوشیاری مردم، رسانه ها و نهادهای مرتبط با جریان خبری و اطلاع رسانی کشور را در خصوص جعل اخبار و روند شایعه سازی جریان های ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
گزارش مؤسسه تحلیل امور مالی و اقتصادی انرژی (IEEFA) در روز دوشنبه نشان داد محدودیت های سختگیرانه جدید اتحادیه اروپا که بر آلاینده ها اعمال شده است ممکن است منجر به تحمیل هزینه های سنگین برای ارتقاء و ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
روز دوشنبه، آلکسی میلر، مدیر عامل شرکت گازپروم، چند روز پس از نشست سوچی بین رهبران ترکیه و روسیه اذعان کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۹    
مسئول بازرسی سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزئیات بیرون کشیدن پیکرهای معدنچیانی پرداخت که جسد 13 نفر از آنان به صورت عمودی از عمق 100 متری بیرون کشیده شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی اورژانس کشور از فوت 4 نفر و مصدومیت 17 تن بر اثر وقوع رعد و برق در چهار استان کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد گفت: آمار قطعی دانشجویان مسموم شده دانشگاه یزد به 451 نفر رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۸    
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولی که در خانه چند میلیارد تومانی زندگی می کند به هیچ وجه نمی تواند به فکر جوانان و خانواده هایی که با مشکل مسکن هستندف فکر کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
روز دوشنبه بعد از دور دوم انتخابات فرانسه، و پیروزی مکرون در برابر لوپن، ارزش یورو که در اوج خود از 6 ماه گذشته تا دیروز قرار دارد، کاهش یافت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
یک کارگر معدن طزره دامغان براثر گازگرفتگی جان باخت. یک منبع آگاه در شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع حادثه گازگرفتگی یک کارگر در معدن شماره سه طزره خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
با نزدیک شدن به اواسط بهار، برداشت و فرآوری چای در مزارع لاهیجان استان گیلان آغاز شده است. لاهیجان در حدود 6 هزار و 800 هکتار باغ چای در این شهرستان پیشینه ای 100 ساله دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
ساعت پخش برنامه گفت وگوی تلویزیونی اسحاق جهانگیری که قرار بود امروز ساعت 19:10 روی آنتن برود، تغییر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان امور مالیاتی در خطاب به ابراهیم رییسی نامه ای نوشته و در آن ضمن تشریح دستاوردهای سازمان امور مالیاتی در چهار سال گذشته ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
در حالی که تعدادی از سودجویان برای شهروندان پیامک هایی با مضامین مختلف درباره سهام عدالت ارسال می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
اسحاق جهانگیری بیکاری را مهمترین چالش پیش روی اقتصاد کشور برشمرد و گفت: باید با بسیج عمومی و با استفاده از همه امکانات و ظرفیت های کشور در جهت اشتغال زایی و حل مشکل بیکاری در کشور گام برداریم. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۴    
زهرا نعمتی پرچمدار بازی های المپیک 2016 ریو و قهرمان پارالمپیک 2016 ریو در رشته تیر و کمان از سوی همسرش ممنوع الخروج شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: رییس جمهور در پیامی به امانوئل ماکرون، انتخاب وی را به عنوان رییس جمهوری فرانسه صمیمانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران - پاریس بیش از پیش در جهت منافع ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
میزگرد محمود شهابی و محمدسعید ذکایی
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۹    
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اعتماد مردم آنگاه سلب و کم می شود که احساس کنند مسوولان وعده می دهند و در مقام عمل مردم آن را نمی بیینند افزود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۶    
به یکی از این آسیب های اجتماعی و انفعال عجیب و تأمل برانگیز مسئولان ذی ربط اشاره می کنم و آن آسیب زشت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز با تاکید براینکه تعداد دانشجویان مسموم شده این مرکز علمی 289 نفر بوده اند، گفت: به دنبال این رخداد مهم، پیمانکار تهیه و طبخ غذا خلع ید شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس شورای ستاد اصلاح طلبان تهران با بیان اینکه لیست شورای شهر تهران اصلاح طلبان فردا نهایی می شود، گفت ...