چهارشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۰۶May 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
مرد جوانی بعد از اینکه همسرش را کشت مادر 80 ساله و دختر 12 ساله اش را مجروح و از محل قتل گریخت. به گزارش اعتماد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۵    
به نظر می رسد که آقایان روحانی و جهانگیری معتقدند که با افزایش سرمایه بانک ها باید آن ها را تقویت نمود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:نگرانی های ناشی از استمرار عدم تحقق مطالبات فعالان بازار سرمایه در دولت آینده به افزایش مشکلات در بازار سرمایه دامن زده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی در اقدامی عجیب و در حالی که هنوز در رأس مدیریتی این وزارتخانه قرار دارد، از تمبر یادبود خود رونمایی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حادثه آتش سوزی در آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دخترانه مهرآسا در خیابان فردوسی با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
دادستان اهواز از شهادت دو مامور پلیس و همچنین مجروح شدن یک مامور دیگر در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
پسر جوانی که دوستش را به خاطر هندزفری به قتل رسانده بود، بعد از محکوم شدن به قصاص با پرداخت 400 میلیون تومان دیه از مرگ فاصله گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
5 عضو یک خانواده که در راه رفتن به مراسم عروسی بودند به دلیل سقوط به کانال آب بی حفاظ جان شان را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم تسهیلات به شکل درست در اختیار بنگاه ها قرار گیرد، باید فساد اقتصادی و ویژه خواری را چاره جویی کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
سرمربی استقلال تصمیمی برای فعالیت زیاد در فصل نقل و انتقالات ندارد؛ بنابراین به نظر می رسد کار این تیم خیلی زود در فصل نقل و انتقالات به اتمام خواهد رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مهدی طارمی با پشنهادات متعددی از تیم های قطری، چینی و اروپایی مواجه شده و بعد از بازی با لخویا برای جدایی از پرسپولیس با مسئولان این باشگاه دیدار خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
شاید مهمترین بازیکنی که منصوریان برای تمدید قرارداد او در تلاش است امید ابراهیمی باشد. به گزارش تابناک ورزشی،ستاره خط میانی استقلال ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۹    
کوچکترین ماهواره جهان توسط ناسا به فضا پرتاب خواهد شد. به گزارش تسنیم، کوچکترین ماهواره جهان تا ماه آینده توسط ناسا به فضا ارسال می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اشتغال پایدار باید به ظرفیت مناطق مختلف کشور توجه و متناسب با این ظرفیت ها برنامه ریزی کرد به موضوع صنعت نیز پرداخت و افزود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۳    
یک دیپلمات ارشد روسیه در مسکو خود و اعضای خانواده اش را کشت. به گزارش ایسنا، پلیس روسیه اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۵    
مدیران پرسپولیس برای بازی برابر الریان در اقدامی عجیب قیمت بلیت ها را گران کردند تا سود بیشتری برای آنچه حل مشکلات باشگاه اعلام شده بود به دست آورند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۰    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی مدیریت رخدادهای رایانه ای آخرین میزان آلودگی به بدافزار باج گیر واناکریپت را منتشر کرد. تاکنون 50 اپراتور ارتباطی و سازمان به این باج افزار سایبری آلوده شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۱    
وزیر صنعت، با بیان مشکلات چندین ساله کارخانجاتی از قبیل داروگر و تراکتورسازی، هجمه های اخیر در خصوص تعطیلی متعدد کارخانه ها را انتخاباتی دانست و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۱    
علی عبدالله زاده هم در حالی که گفته میشد با سپاهان به توافق رسیده، قراردادش را با نفت آبادان تمدید کرد تا طلایی پوشان اصفهان هنوز برای شروع نقل و انتقالات شان کاری انجام نداده باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۴    
دو فرد ایرانی به اتهام قتل یک عضو خاندان حاکم کویت، راننده و خدمتکار اندونزیایی وی و سرقت 350 هزار دینار کویت (تقریبا 33 میلیارد ریال) به اعدام محکوم شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۵    
استاد پژوهشگاه زلزله می گوید عملیات هایی که برای مقاوم سازی پل صدر انجام شده این پل را تضعیف کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۷    
در حالی که منابع یمنی از اعلام وضعیت اضطراری در صنعا به دلیل شیوع وبا خبر دادند، کمیته بین المللی صلیب سرخ روز دوشنبه اعلام کرد که این بیماری، جان 180 شهروند یمنی را گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۶    
سرور جپاروف بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد بسته بود اما به دلیل محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن به طور موقت به سپاهان رفته بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۷    
دومین نشست اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان شامگاه دوشنبه در حالی با حضور چهار وزیر کابینه دولت تدبیر و امید برگزار شد که هنرمندان به عنوان پیشتازان عرصه شکست سیاست ایران هراسی معرفی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۳:۳۰    
فرستاده سازمان ملل متحد به سوریه گفت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه به روند سیاسی در سوریه اعتقاد دارد و به این روند پایبند است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اشتغال کلید اساسی حل همه مشکلات از جمله مشکل ازدواج و از هم پاشیدگی زندگی هاست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۱:۴۰    
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، از تدوین طرح حرفه_سرباز در فراکسیون متبوعش خبر داد و گفت: فرصت خدمت سربازی بهترین زمان برای آموزش تخصص های پایه به صورت کارورزی برای آماده ساختن نسل جوان به بازار ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۵    
در ادامه پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری امروز 3 نامزد ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۳    
دبیر کل سازمان ملل آزمایش موشکی روز گذشته کره شمالی را محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۱    
مسئول روابط عمومی دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگذشت آیت الله را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۰    
رئیسی با تاکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور نگاه به جوانان توانای کشور است، گفت: هیچ بیگانه ای برای باز کردن قفل ها بدون نگاه به منافعش عمل نمی کند، نگاه به بیگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: تا به امروز خرید تضمینی گندم در 9 استان از مرز یک میلیون و 540 هزارتن و کلزا از 29 هزار تن فراتر رفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1231 دلار و 6 سنت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
یک کارشناس امور حقوقی به تحلیل قوانین برای جذب سرمایه گذاری خارجی و ورود به عرصه تجارت جهانی پرداخته و گفت: در کشورهایی همچون ایران تامین مالی بانکی جز رشد تورم نتیجه ای به همراه نداشته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی از تهیه دستورالعمل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم خبر داد و گفت: این دستورالعمل در جلسه این هفته شورای پول و اعتبار مطرح و در صورت تصویب به بانک ها ابلاغ می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
روزبهان گفت:تا به امروز 32 هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر 72 میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
پدیدار گفت: هفته های آینده سطح قیمت نفت در بازارهای جهانی به سبب افزایش مصرف و ایجاد تقاضاهای جدید، روند افزایشی به خود می گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۰    
رکود تورمی اصطلاحی است که طوفانی از خبرهای بد اقتصادی را به همراه دارد: میزان بالای بیکاری، رشد اقتصادی کند و تورم بالا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
بانوی کار آفرین زنجانی در راستای اقتصاد مقاومتی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 35 نفر فراهم کرده است به گزارش تابناک اقتصادی ، فرشته کرمی، با بیان اینکه فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر هستم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
جهانگیری سپس گفت: اگر سالی نهصد و پنجاه هزار شغل را در نظربگیریم باید الزاماتی را در نظر بگیریم. رهبری هم به این موضوع اشاره کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
نماینده سابق مجلس در جمع مردم سنندج دلایل رای به کاندیدای جریان انقلاب را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۷    
در جلسه مجمع روحانیون مبارز، حضور مردم پای صندوق های رای و حمایت از حسن روحانی مورد تاکید قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۵    
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو از تشکیل کارگروه حفظ حقوق بیت المال در وزارت نیرو خبر داد و گفت: نمایندگان نیروی انتظامی، قوه قضاییه، وزارت جهاد کشاورزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
تعداد بازدید : 1611 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
سرود ای ایران ، هم زمان با روز بزرگداشت فردوسی، ثبت ملی شد.تصنیف ای ایران، ای مرز پرگهر را حسین گل گلاب در شهریور 1323 ، هم زمان با حضور نیروهای انگلیسی و متفقین ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۵    
روز جمعه گذشته هکرها در اقدامی بی سابقه 200 هزار رایانه را در حدود 150 کشور جهان هدف حمله سایبری قرار دادند و اکنون گزارش های منتشر شده نشان می دهند بدافزار استفاده شده در این حمله سایبری به وسیله ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور خطاب به مدیران روزنامه ها و نشریات اطلاعیه ای منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
دبیرستاد انتخابات کشور گفت: قالیباف هنوز انصراف خود را کتبا به ستاد انتخابات کشور اعلام نکرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وزیر نفت گفت: تحریم، چاه عمیقی بود و برجام، ما را از آن بیرون آورد. برجام فقط یک سند سیاسی نیست، بلکه نقطه عطف تاریخی، اجتماعی و سیاسی است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۴    
در پی برخی خبرسازی ها و شبهه افکنی ها در خصوص ارسال پیامک بررسی برقراری مجدد یارانه برای گروهی از هموطنان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حسن روحانی را گزینه اصلح انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۲    
وزیر امور خارجه گفت: شکست ایران هراسی به هنرمندان و حضور آن ها در صحنه های بین المللی نیاز دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
مصطفی میرسلیم گفت: من اگر رئیس جمهور شوم اطلاعات را آزادنه در اختیار مردم قرار می دهم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
محمدجواد ظریف و رضا صالحی امیری به عیادت جمشید مشایخی رفتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۵    
روز دوشنبه عربستان سعودی و روسیه که ز تولید کنندگان بزرگ نفت جهان محسوب می شوند درباره ضرورت تمدید قرارداد کاهش تولید برای 9 ماه دیگر یعنی تا مارس 2018 توافق کردند تا بدین وسیله بتوانند اشباع جهانی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۹    
پس از تحصن روز گذشته (24 اردیبهشت) دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، در اعتراض به آنچه واگذاری این پردیس به بخش خصوصی خوانده بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی شما می دانید که قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما کسی که در قامت کاندیدا قرار می گیرد ظرفیت داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: اعلام حمایت تتلو از یکی از نامزدهای انتخابات ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۴    
در پی اتحاد محمدباقر قالیباف با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، محمد دهقان رئیس ستاد مرکزی قالیباف، نامه ای خطاب به ملت ایران نوشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : دانشجویان و سایر قشرهای ملت ایران 29 اردیبهشت با رای دوباره به روحانی، خواب بدخواهان کشور را آشفته تر خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فسا اعلام کرد: باند تکثیر چک پول های جعلی و همچنین جعل اسناد و مدارک دولتی در این شهرستان منهدم شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۰    
بر اثر تصادف سواری پژو با تریلی در سه راهی ایواوغلی خوی شش نفر جان باختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۸    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: در همسایگی خود کشورهایی داریم که سلاح هسته ای دارند اما ناامن هستند ایران امنیتش را از حضور مردم دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 3 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی تابناک ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه اعلام کرد که هفدهمین همایش دوحه فرصتی ایده آل برای تبادل نظر درباره تحولات خاورمیانه و دیگر مناطق جهان است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۰    
وزارت خارجه آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ترکیه با درخواست جمعی از قانونگذاران آلمانی برای بازدید از سربازان کشورشان در پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه مخالفت کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) سفر سه روزه خود به هند را آغاز کرد. وی در آغاز سفرش از تاسیسات مهم فناوری اطلاعات در این کشور که به ایجاد یک تاسیسات تکنولوژی پیشرفته در رام ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
نجمه خدمتی با454.7امتیاز در صدر قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.الهه احمدی با مجموع 451.6 امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم صاحب عنوان نایب قهرمانی شد. جام بزرگ، پرچمدار کاروان ورزش کشورمان هم با 441 ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
در آستانه نشست ژنو6 درباره سوریه استفان دی میستورا اعلام کرد این نشست با نشست های سابق متفاوت است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
دیوان محاسبات حکم انفصال از خدمت جهانگیری را برای دومین بارتکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
همچنان پهن کردن فرش قرمز برای عبور مسئولان مصری، انتقادهایی را بالاخص از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
صدراعظم آلمان تهدید کرد، در صورتیکه دولت ترکیه به نمایندگان پارلمان آلمان اجازه بازدید از نیروهای آلمانی مستقر در پایگاه هوایی اینجرلیک را ندهد، آلمان سربازان خود را از ترکیه خارج می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی از 2 هزار تا 2500 تومان کاهش یافت، همچنین نرخ دلار هم به 3755 تومان رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
رییس جمهور جدید فرانسه، شهردار میانه روی شهر لوآور از حزب محافظه کار جمهوری خواه را به عنوان نخست وزیر خود معرفی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۱    
به دنبال افزایش قیمت سکه در بازار نقدی طی روز یکشنبه، قیمت آتی سکه نیز در بورس کالا با رشد قیمت مواجه شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۱    
سعید حجاریان در یادداشتی تلگرامی از حسن روحانی حمایت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان هفت طبقه در محله نواب خبرداد و گفت: خوشبختانه حریق اطفا شد و 5 نفر از ساکنان که در ساختمان محبوس شده بودند خارج شده و دو نفر به دلیل دود گرفتگی به ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
در تاریخ ورزش ایران، کشتی مدال آورترین و معتبرترین ورزش کشور بوده است؛ برای مثال، اولین طلای المپیکی ایران را دو کشتی گیر مطرح، یعنی امامعلی حبیبی و غلام رضا تختی، در المپیک 1956 ملبورن کسب کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۱    
پایگاه خبری دبکا مدعی شد که نیروهای نظامی آمریکا، اردن و انگلیس که پیش تر در مرز اردن و سوریه مستقر شده بودند، وارد خاک سوریه شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
بسته شدن پرونده پارس جنوبی در دولت یازدهم،افزایش تولید نفت ایران به 5.7 میلیون بشکه در روز و خودکفایی در تولید بنزین، سه وعده بزرگ وزیر نفت بود که وعده های اول و سوم به شکست انجامید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
استاد دانشگاه پنسیلوانیا با تشریح اهداف استراتژیک چین در احیای جاده ابریشم و آثار ژئوپلیتیک و تاثیر آن بر نظم جهانی به بررسی جایگاه ایران، ترکیه و انگلستان در نظم آتی تجاری و مالی پرداخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
وزیر نفت گفت: مردم در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود بلکه با حضور خود کاری کنید که مشهد و یا خراسان به آغوش ایران باز گردد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
شورای اطلاع رسانی دولت با صدور بیانه ای درباره سند 2030 تاکید کرد: فرمایشات و بیانات ارزشمند و حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص سند چارچوب اقدام آموزش 2030 ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۱    
ستاد انتخاباتی مشترک محمد باقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی با نام "کرامت و کارآمدی" تشکیل شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۴    
سخنرانی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد مشهد ناتمام ماند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
با استعفای محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی ،اسحاق جهانگیری با انتشار پستی در اینستاگرام به این استعفا واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۱    
رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نسبت به کناره گیری محمدباقر قالیباف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۵    
رامین رضاییان از روزی که از جمع سرخپوشان جدا شد ، درباره اش خبرهای پوچ زیادی منتشر شده که تا امروز هیچکدام واقعیت نداشته است. ابتدا چند تیم هلندی و آلمانی و سپاس استقلال و سایپا... ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
محمد صادق افراسیابی*
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۰    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: قبلا هم گفته بودم اگر آقای قالیباف کنار بکشد از او تشکر می کنم چرا که آرای وی به سمت جناب رییسی نخواهد رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۷    
با کاهش تقاضا در کنار تداوم عرضه از سوی صرافی بانک ها و چشم انداز مداخله دولت در بازار ارز روند کم نوسان نرخ دلار را شاهد هستیم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
آقایی دستیار جواد نکونام در تراکتورسازی شد. به گزارش تابناک ورزشی، عباس آقایی، مربی تیم گسترش فولاد به عنوان دستیار جواد نکونام در تیم تراکتورسازی انتخاب شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۹    
ستاد سیدابراهیم رئیسی در پی اقدام دولت در آستانه انتخابات، به شورای نگهبان نامه نوشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: 90 درصد قاچاق برای دولت و ایادی دولتی است. به گزارش تابناک ، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم ارومیه در پاسخ به سوالی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
محسن رضایی: حمایت آقای قالیباف از آقای رئیسی علامت پایان تفرقه در جبهه انقلاب اسلامی است. درود بر ایثار برادری.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
رییس جمهور گفت: مردم ایران جمعه یا راه عقلانیت را انتخاب می کنند یا راه خرافه. به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به مازندران ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
رئیس انجمن سنگ آهن ایران در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: آینده بازار سنگ آهن به دلیل عدم افشای اطلاعات اقتصادی از سوی کشور چین قابل پیش بینی نیست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
کمال کامیابی نیا در بازی با سیاه جامگان در هفته آخر لیگ برتر دچار مصدومیت کتف شد. مصدومیتی که جدی بود و پزشکان پرسپولیس او را به زحمت به بازی با الوحده امارات رساندند ...