سه شنبه ۰۲ آبانساعت ۱۴:۴۷Oct 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۳    
پادشاه هلند از شغل مخفی و محرمانه خود که حتی بعد از به تخت نشستن هم آن را انجام می دهد، پرده برداشت که حتی خانواده اش هم از آن مطلع نبودند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سقوط یکدستگاه سواری پراید داخل رودخانه حاشیه جاده در محور سنگر به کوچصفهان پنج کشته برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس ایستگاه 52 آتش نشانی گفت:عقاب در بزرگراه شهید نواب به دام آتش نشانان افتاد. به گزارش مردم سالاری ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱    
پژوهشگران کره جنوبی با استفاده از ماده ای حاصل از صدف ماده ای برای التیام و کاهش زخم ها ساخته اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۴۵    
مالیات تکلیفی بخشی از مالیات بر درامد افراد جامعه است که وظیفه پرداخت و کسر آن بر اساس قوانین بر عهده افراد پرداخت کننده وجوه است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد کسر خدمت دو بازیکن فوتبال با موافقت سپاه پاسداران بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بیماران برای رأی دادن، از فرمانداری ها و بخشداری ها تقاضای صندوق سیار کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی درباره قطع پیامک های انبوه انتخاباتی ارائه داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۱:۳۰    
نیروهای داوطلب مردمی عراق در ادامه پیشروی های خود در جنوب منطقه قیروان ، فرودگاه نظامی استراتژیک سهل سنجار واقع در نزدیکی مرز عراق با سوریه را آزاد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
بازار سهام همچون سایر حوزه های اقتصادی در کشور هفته جاری را در فضایی از صبر و انتظار به سر برد و معامله گران ترجیح دادند تا به جای اتخاذ تصمیم قاطع برای سرمایه گذاری های خود به نظاره بنشینند تا نتایج ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
هزینه فرصت بدان معناست که هرگاه ما تصمیم به استفاده از یک منبع می گیریم، در واقع ما از فرصت استفاده کردن از آن منبع در جایی دیگر و به شکلی دیگر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و آب و هوا پیش بینی می شود که تولید قزل آلا از 90 هزارتن سال گذشته به 130 هزارتن برسد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
فروردین ماه امسال تولید انواع ون در خودروسازان داخلی روندی صعودی داشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
ساییک موتور چین قصد دارد تایلند را به مهد صادراتی خود تبدیل کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
بلومبرگ در گزارشی با اشاره به اینکه روحانی می تواند بازنده رقابت ریاست جمهوری باشد، 7علت اقتصادی در اثبات این ادعا را به استناد آمار رسمی دولت و مراجع بین المللی مورد اشاره قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۵    
پیام نخست وزیر عراق درباره مبارزه مشترک با تروریسم، در سفر مشاور او به دمشق، به رئیس جمهوری سوریه تسلیم شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که فرانسه و آلمان با طرح آمریکا برای افزایش نقش ناتو در مبارزه با داعش در سوریه و عراق مخالف هستند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از از حریق ضایعات در داخل پارک سرخه حصار در زمینی به وسعت 3000 هزار متر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
داعش برای اخلال در مأموریت هواپیماهای بدون سرنشین ارتش عراق رودهای آتشین به راه انداخته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
یک خودرو در یکی از میدان های معروف نیویورک آمریکا به سمت عابران پیاده هجوم برد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۵    
دبیر کل ناتو ضمن ابراز امیدواری نسبت به حل اختلاف میان برلین و آنکارا، گفت این اختلافات بر عملکرد ناتو تأثیری نمی گذارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۵    
گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان از کشته شدن ده ها نفر در حملات داعش در روز پنجشنبه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۸    
تعداد بازدید : 329 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۵    
منابع سوری از حمله ائتلاف تحت رهبری آمریکا به ارتش سوریه در نزدیکی التنف در نزدیکی مرز اردن با سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۱    
فرمانده سپاه قدس با تاکید براینکه هیچ وقت از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام، گفت: رای من کاملا مخفی بوده و هیچ کس از نزدیکانم از این رای اطلاع ندارند لذا از هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی ها خودداری ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۰    
اولین دور مذاکرات تخصصی نظامی بر سر چگونگی ایجاد مناطق عاری از تنش در سوریه امروز در آنکارا برگزار شد و دور بعدی آن، با حضور نمایندگان روسیه و ترکیه در تهران برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۵    
یک مقام نظامی آمریکا حمله جنگنده های ائتلاف ضد داعش به رهبری این کشور به نیروهای ارتش سوریه را تأیید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت انتخابات ایران را به دقت دنبال می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، شخصیت ها، احزاب و گروه های سیاسی، سازمان ها و نهادها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
بانوی 18 ساله ای عصر امروز پنجشنبه در بابل با حلق آویز کردن خود به زندگیش پایان داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان تهران اظهار کرد: در هر شعبه اخذ رأی و بر سر هر صندوق یک بازرس حضور خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۸    
سازمان هواشناسی کشور برای برخی از مناطق و استانهای کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در سه روز آینده پیش بینی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
منابع خبری می گویند یک خودرو در میدان تایمز شهر نیویورک، با سرعت به سمت عابران پیاده رفته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۰    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با خود سرانه خواندن و غیر قانونی دانستن مسدود کردن سامانه های ارسال پیامک انبوه گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۸    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه ای، قطعی اینترنت در برخی شهرها را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۴    
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 12 ساعت به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی تابناک ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
عناصر داعش طی حمله های ناگهانی در مسیر دمشق به حلب، جان 50 نفر از جمله نیرو های دولتی و 15 غیرنظامی را گرفتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون نوسانات پایانی بازار آزاد ارز، ادامه افزایش بهای سکه طرح قدیم، قیمت طلا تحت تأثیر نگرانی های سیاسی آمریکا، کاهش بهای نفت، سبقت عراق از عربستان در صادرات نفت به هند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۵    
در روز پنجشنبه دلار افزایش متوسطی را در برابر سبد ارزی خود کسب کرد. این امر بیشتر بدین خاطر بود که داده های اقتصادی قوی تر از انتظار آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۳    
عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان از تأیید 11 کاندیدای رد صلاحیت شده در خصوص انتخابات شوراهای استان همدان توسط وزارت کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی در آستانه سفر دونالد ترامپ به ریاض اعلام کرد که روابط استراتژیکی و تاریخی بین عربستان و آمریکا وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه که برای سفری رسمی دو روزه راهی ایالات متحده آمریکا شده بود، دیشب به ترکیه بازگشت در حالی که دیدار او با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دستاوردی برای ترکیه نداشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۶    
وزیر کشور با صدور نامه ای، به موارد مطرح شده در نامه حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان که روز گذشته به طور علنی در برخی رسانه ها منتشر شد، پاسخ داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
روسای جمهوری روسیه و فرانسه برای اولین بار پس از روی کار آمدن دولت جدید فرانسه، تلفنی گفت و گو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۴    
رکن قضایی سازمان ملل متحد از پاکستان خواست اجرای حکم اعدام شهروند هندی را تا کامل شدن تحقیقات به تعویق بیاندازد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و نیم سکه در جریان معاملات بازار آزاد تهران به ترتیب 5000تومان و 4000 تومان افزایش پیدا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
بنابر منابع تجاری و اطلاعات حمل و نقل، تانکر های نفتی آمریکا که حدود 10 میلیون بشکه نفت این کشور را حمل می کنند در مسیر حرکت به آسیا هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۸    
وزیر خارجه سعودی گفت که کشورش با نظر آمریکا در خصوص مقابله با ایران و پایان دادن به تروریسم موافق است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان از مردم خواست که در همان ساعات اولیه اخذ رای بر سر صندوق ها حضور پیدا کنند، تا ضرورتی برای تمدید ساعت رای گیری پیش نیاید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
هر دلار آمریکا با رشد 33 ریالی به نرخ 37 و 606 ریال در بازار آزاد فروخته شد. تشدید فضای هیجانی با نزدیک شدن به انتخابات و رشد تقاضای محافظه کارانه عامل حمایت از نرخ دلار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
رهبر انقلاب در بیانات اخیر خود، بر این نکته که مشارکت حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می کند که زمینه دست اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می کند ، تأکید بسیاری داشته اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مسئولیت نیروی انتظامی در حفظ امنیت شهرها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
نخستین خط تولید کره لاکتیکی با ظرفیت تولید 7 هزارتن کره در سال راه اندازی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۳    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از احتمال بالای لغو برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
روز پنجشنبه قیمت نفت، کاهش یافت. علت این امر افزایش حیرت انگیز موجودی نفت و عرضه بیش از تقاضا است. این در حالی ست که اعضای اوپک با تلاش برای تمیدی توافق کاهش تولید نفت به دنبال ایجاد تعادل میان عرضه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش مقابل لخویا، می تواند حسابی آن ها را به دردسر بیندازد. به گزارش تابناک ورزشی،رای AFC صادر شده اما پرسپولیسی ها امیدوارند بتوانند با اعتراض ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
نیرو های دموکراتیک سوریه به سه کیلومتری رقه رسیدند و کنترل بزرگراه اصلی رابط رقه و روستا های شرقی این شهر را به دست گرفتند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
تمرین روز گذشته پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود و با توجه به اینکه در مجموعه ورزشی خیریه عمل فاصله بین خبرنگاران و بازیکنان نزدیک است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۶    
اکونومیک تایمز اعلام کرد: میزان صادرات نفت خام عراق به هندوستان در ماه آوریل از عربستان پیشی گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۶    
فینال اروپا را رئال و یووه برگزار می کنند. رئال موفق شد اتلتیکو را ببرد و یووه هم موناکو را. حالا خیلی ها منتظر روز 13 خرداد و بازی این دو غول بزرگ فوتبال اروپا هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۶    
تراکتورسازی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به واسطه محرومیتی که فیفا برای این تیم در نظر گرفته، از جذب بازیکن جدید محروم است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
جلسه نهایی ستاد نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز برگزار شد. به گزارش تابناک ، این جلسه برای هماهنگی نهایی مجموعه نظارتی شورای نگهبان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۰    
دبیر شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از مردم دعوت کرد در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
رئیس پلیس فتا ی استان سمنان با اشاره به تعدد بدافزارها و افزایش سوءاستفاده هکرها از گوشی های هوشمند به این پرسش مهم که آیا راهی برای ایمن کردن گوشی های تلفن همراه از دست بدافزارها وجود دارد؟ ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
رییس انجمن عفونی اطفال ضمن تشریح انواع سینوزیت، علائم و عوارض بروز این بیماری را توضیح داد. به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا بلورساز درباره انواع سینوزیت، علائم و عوارض آن ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
جک ما، میلیاردرچینی و بنیان گذار شرکت علی بابا اذعان کرد، پروژه بلند پروازانه سرمایه گذاری چین که بخشی از استراتژی "یک جاده یک کمربند"('One Belt, One Road') می باشد، بسیار موثر و فراگیر خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد. به گزارش تابناک ، آگهی اسامی نامزدهای دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد. متن این آگهی به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
امروز بازارهای بورس آمریکا به دلیل بی اعتمادی سرمایه گذاران به سیاست های ترامپ درباره اصلاحات اقتصادی به هم ریخت و همه شاخص ها قرمزپوش شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:از ابتدای هفته جاری عرضه گوشت وارداتی از سوی شرکت پشتیبانی از نوسانات قیمت در بازار جلوگیری کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
فیسبوک، غول رسانه های اجتماعی، 150 هزار یورو از سوی حفاظت اطلاعات کشور فرانسه و به سبب هدف قراردادن تبلیغات و ردیابی کاربران، جریمه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۵    
موج بی سابقه گرما در مناطق مختلف چین بخصوص شهرهای شمالی و شرقی این کشور از جمله پکن، ساکنان این مناطق را غافلگیر و مسئولان را وادار به اعلام وضعیت هشدار کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
امروز در بازارهای قیمت نفت تحت سه عامل کاهش یافت و بشکه ای 52.09 دلار به فروش رفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اعضای 2 خانواده که در آتش سوزی در گرگان گرفتار شده بودند با فداکاری مامور پلیس از مرگ نجات پیدا کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
با گذشت حدود 53 روز از سال 1396، رئیس جمهور هنوز برنامه ششم توسعه را به سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی کشور جهت اجرا ابلاغ نکرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴    
معاون اول رییس جمهور با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اظهار کرد که حفظ آرامش و قانونمداری در انتخابات در اولویت است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۱    
اقامت 24 ، از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه رزرو هتل به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در کشور ایران آغاز نمود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۰    
وزارت خارجه چین به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اعتراض کرد و از طرف آمریکایی خواست با احترام متقابل، برای حل مسایل به گفت وگو بپردازد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هرگونه اعلام نظرسنجی از امروز در فضای مجازی فاقد اعتبار است ...