شنبه ۰۱ مهرساعت ۰۲:۱۶Sep 2017 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۸    
نخست وزیر عراق در جمع فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی گفت: امروز دروازه ای که داعشی ها از آن وارد عراق شدند، بسته شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۵    
اقدام چهار کشور عربی عربستان، امارات، بحرین و مصر در قطع روابط خود با قطر علاوه بر اثرگذاری بر بازار نفت و بورس کشورهای عربی ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۱    
نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که همچنان رغبت شهروندان آلمانی به مارتین شولتز، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات و حزبش کاهش پیدا کرده و تمایل شهروندان آلمانی برای صدر اعظمی مجدد مرکل افزایش ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۵    
این هفته قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۰    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، هوای تهران را سالم اعلام کرد. به گزارش مهر، مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته را سالم اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۰    
اپرای متروپولیتن نیویورک پنجاه سال پیش به مرکز هنرهای نمایشی لینکلن منتقل شد. با این مرکز جدید، دوران نوینی آغاز شد که امکانات نمایشی جدیدی را در اختیار اپرای متروپولیتن گذاشت و این اپراخانه را به ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خانواده هایی که از خود گذشتگی می کنند و اعضای عزیز از دست رفته خود را پس از مرگ مغزی اهدا می کنند، در واقع زندگی را به چند نفر دیگر می بخشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی عنوان کرد: در جدیدترین گزارش سهولت انجام کسب و کار هم رتبه ایران، سه رتبه بدتر شد و از 117 به 120 رسید که هر سه رتبه آن ناشی از بدتر شدن نسبی وضعیت ایران بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای سال 96 ساعت 24 امروز چهارشنبه سوم خرداد به اتمام می رسد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: شرایط اولیۀ ثبت نام کنندگان و نقایض نظام انتخاباتی باید اصلاح شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: پلیس با سبقت غیرمجاز در راه های دو طرفه که عامل اصلی تصادفات پرتلفات بوده، بیشترین برخورد را داشته است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۱    
در چند روز گذشته، خبرها و گزارش هایی مبنی بر خروج نیروهای حزب الله و نیروهای مستشاری ایران از سوریه در رسانه های مختلف انعکاس یافت ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل برق منطقه ای تهران گفت: حدود 60 طرح برای گذر از پیک تابستان امسال به ارزش 500 میلیاردتومان تعریف و بخش عمده اعتبارات هم جذب شده است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۰    
یک متخصص ارتوپد گفت: قوز کردن علاوه بر ایجاد مشکل در ستون فقرات، مانع از فعالیت طبیعی روده ها و ریه در بدن می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۵    
یک روانشناس گفت: شادی در انسان ارتباط تنگاتنگی با حس رضایت از زندگی دارد. به گزارش ایسنا، دکتر حسن صبوری اظهار کرد: به نظر می رسد شادی و شاد بودن جزو شروط اصلی برخورداری از بهداشت روانی ست. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مقام های عربی، اسلامی و آمریکایی یکشنبه شب با صدور بیانیه ای در ریاض پایتخت عربستان به نشست خود پایان دادند.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از توقیف سه دستگاه کامیون کشنده و کشف 99 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
دو مرد معتاد که در جریان پرونده های جداگانه مرتکب قتل شده بودند، بعد از رضایت اولیای دم روز گذشته از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی گفت: متهم به 10 فقره سرقت از منازل و چهار فقره سرقت از انباری ها اعتراف کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
جسد دختر بچه غرق شده بعد از گذشت 45 روز در سیستان پیدا شد. به گزارش مردم سالاری، سرپرست گروه غواصان جمعیت هلال احمر شهرستان زابل از پیدا شدن دختر غرق شده در تاریخ 17\1 ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵    
مردجوان با فتوشاپ، عکس های خود را در کنار افراد مشهور و مقامات کشوری قرار داد و با آن توانست زن جوانی را فریب دهد و در دام سیاه خود گرفتار کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
العین در حالی برابر استقلال قرار می گیرد که در دوره های قبل هم برابر نفت تهران علیرضا منصوریان قرار گرفته؛ و هم برابر استقلالی که فصل های قبل علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود نمی دید. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۵    
زد و خورد و درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر در شورای شهر سکانس پایانی ورزشکاران گوش شکسته و مدال آوران سابق المپیک در شورای شهر تهران بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۱    
روزنامه های امروز، موضوع پایان انتخابات و پیروزی دوم اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر برخی از شهرهای بزرگ را در کانون توجه قرار داده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۵    
توافق آبی ها با نفرات مدنظرشان به قدری قطعی است که به این بازیکنان اعلام شده حتی با وجود تغییر و تحولات احتمالی در هیات مدیره و شاید تعویض مدیرعامل ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۵    
امید جهانبخش جزو پدیده های لیگ شانزدهم بود که آهسته آهسته در ترکیب صبا جایی برای خود دست و پا کرد و در نیم فصل دوم درخشش زیادی داشت.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۰    
بزرگترین دغدغه استقلال در این بازی غیبت امید ابراهیمی ملی پوش به دلیل مصدومیت است. امید نورافکن نیز همراه تیم ملی جوانان به کره جنوبی سفر کرده تا در این شرایط فرشید باقری گزینه اصلی منصوریان برای ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۲    
خبرگزاری چین اعلام کرد این کشور پس از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس آنفلوآنزای مرغی اچ7 ان9 ، تمام بازارهای پرندگان در منطقه ای در ایالت سیچوآن در جنوب غرب کشور را می بندد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۵    
پرسپولیس در یکی از سخت ترین آزمون های برانکو باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر لخویا قدرتمندترین تیم قطر قرار بگیرد و از بدشانسی برانکو و بی نظمی های همیشگی فوتبال ایران این بازی باید ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۰    
شرکت دولتی سعودی آرامکو عربستان اعلام کرد که در جریان سفر رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان، قراردادهایی به ارزش 50 میلیارد دلار با شرکت های آمریکایی امضا کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۰    
استقلال دوشنبه باید در اولین دیدار نمایندگان ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در آزادی با العین روبه رو شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۵    
ال کوررئو فاش کرد که قرارداد این مربی اسپانیایی با بارسلونا دو ساله خواهد بود و اعلام رسمی وی به عنوان سرمربی جدید آبی واناری ها پس از دیدار فینال جام حذفی اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و آلاوس خواهد ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۸    
در بسیاری از کشورها کلاهبرداران با استفاده از جهل جامعه سعی در پر کردن کیسه خود را دارند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک کشیش متقلب با شایعه پراکنی وعده صحبت با خداوند را داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۷    
امیر قطر در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با پوششی عجیب ظاهر شد که سوژه رسانه ها قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۱    
مدافع چپ پرسپولیس یکی از بازیکنان مد نظر علی دایی برای سایپا است. به گزارش تابناک ورزشی، محمدامین آرام طبع بعد از سه فصل بازی برای صبای قم ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۹    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشت محیط در مراسم معنوی ماه مبارک رمضان را به معاونت بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۱    
معاون اول رییس جمهوری گفت: به جای رقابت، دیگر زمان رفاقت فرا رسیده است. به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در توئیتر خود نوشت: به جای رقابت، دیگر زمان رفاقت فرا رسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۰۵    
مجمع جهانی اقتصاد برای سومین سال پیاپی صنعت گردشگری ایران را به عنوان مقرون به صرفه ترین صنعت در جهان برای گردشگران خارجی اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۴۷    
شبکه تلویزیونی سراسری روسیه-یک با اشاره به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد: اکثریت مردم ایران با انتخاب ادامه مسئولیت رئیس جمهوری از اصلاحات آغاز شده توسط وی حمایت کردند که ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۴۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که دیروز وارد ریاض شد، قراردادهایی به ارزش صدها میلیارد دلار با سعودی ها امضاء کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۹    
جاثلیق گارگین دوم رهبر دینی ارامنه جهان به مناسبت انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران به وی شادباش گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۳    
اروگوئه به عنوان رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که اعضای این نهاد روز سه شنبه در واکنش به آزمایش موشکی جدید کره شمالی تشکیل جلسه خواهند داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۲۹    
حمله مَردی مسلح به چاقو و چماق به مردم در پارکی واقع در شهر ماتسودو در شرق ژاپن به زخمی شدن 6 نفر منتهی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۱۳    
فرمانداری تهران یکشنبه شب با صدور اطلاعیه ای نتیجه نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش را به ترتیب دارندگان بیشترین رای اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۰۰    
من پیشنهادی دادم که دیگر بلیت رایگانی برای تماشاگران وجود نداشته باشد و مسابقه ای را به صورت رایگان برگزار نکنیم که اعضای کارگروه نیز این پیشنهاد را قبول کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۴۵    
ارتش مصر با همکاری قبیله الترابین در شمال سینا، یک سرکرده ولایت سینا را که از خطرناک ترین عناصر این گروه است، بازداشت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۴۵    
کنفرانس عربی اسلامی آمریکایی در بیانیه پایانی خود بر عزم راسخ کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز پیش از رسیدن ترامپ به سرزمین های اشغالی، خیلی قاطع از ادامه ساخت شهرک در قدس اشغالی و کنترل مسجد الاقصی توسط اسرائیل سخن گفت.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۲:۴۵    
جنبش حماس در بیانیه ای اظهارات دونالد ترامپ در کنفرانس اسلامی آمریکایی در ریاض و متهم کردن این جنبش فلسطینی به انجام اقدامات تروریستی مانند القاعده و داعش را محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۵    
رییس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت برگ سبز چای از 2 هفته پیش تاکنون در مزارع شمال گفت : تاکنون 41هزار تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۵    
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۴    
نتایج انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تحلیل و آسیب شناسی شد.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۲    
رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهوری در پیامی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تاریخ ساز خواند.
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۲    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران با بیان اینکه نماینده لیست خدمت شب گذشته با حضور در محل هیئت نظارت شهر تهران در جریان کامل فرایند شمارش آرا قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۸    
ظریف در واکنش به سفر ترامپ به عربستان در حساب توئیتر خود نوشت: ترامپ از آن پایگاه دموکراسی و میانه روی (عربستان)، به ایرانی که تازه انتخاباتی واقعی داشته حمله کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۸    
اسناد محرمانه نشان می دهند گروه تروریستی داعش با انجام آزمایش هایی که یادآور دوران آلمان نازی است برای توسعه سلاح های شیمیایی تلاش کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۵    
وزیر دادگستری گفت: با وجود تایید حکم بابک زنجانی، بدهی های این متهم تاکنون به صورت کامل پرداخت نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۵    
پیش بینی می شود در نشست این هفته سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین، تولید بیش از حد نفت شیل در آمریکا همچنان یکی از موضوع های مورد توجه این سازمان باشد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۱    
گروهی از سربازان در حال آموزش در نیروی هوایی ایالات متحده با استفاده از رزین موفق به ساخت جلیقه ضد گلوله نرم و انعطاف پذیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۹    
شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا اعلام کرد عربستان تصمیم دارد هواپیماهای شناسایی پی 8 را از این کشور خریداری نماید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
لیورپول در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر انگلستان، میدلزبرو را با نتیجه 3 به 0 شکست داد و پس از مدتها دوری از لیگ قهرمانان با سرمربی آلمانی اش سهمیه صعود بگیرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
ایران در ششمین و آخرین دیدار خود در این رقابت ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 29 بر 27 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و بدون شکست عنوان قهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
روز دهم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب 7 مدال طلا و یک نقره برای کاروان کشورمان خاتمه یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی ملت و انتخاب رئیس جمهور دوازدهم را تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۰    
اتلتیکو مادرید در آخرین بازی خانگی تاریخش در ورزشگاه خاطره انگیز ویسنته کالدرون 3 بریک اتلتیک بیلبائو را شکست داد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۰    
4 تیم با هم برای کسب تنها سهمیه باقی مانده یونان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کنند. تیم های دوم تا چهارم جدول رده بندی هم راهی لیگ اروپا خواهند شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۰    
آرسنال فصل آینده را در لیگ اروپا سپری خواهد کرد. این اتفاق بعد از 20 سال رخ می دهد و هنوز مشخص نیست واکنش آرسن ونگر به آن چه خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۹    
واژه مفقودالاثر در ادبیات دفاع مقدس به شهیدان عزیزی اطلاق می گردد که پیکرهای مطهرشان در مناطق عملیاتی و معرکه جنگ باقی مانده و به مواضع نیروهای خودی برنگشته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۱    
روزنامه هندی هشدار داد اعلام آماده باش به نیروی هوایی این کشور می تواند زنگ خطر آغاز درگیری مستقیم میان دو کشور هند و پاکستان باشد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۰    
نتایج نهایی انتخابات شورای شهر شیراز اعلام شد و 12 نفر از لیست امید و یک نفر از لیست پیشرفت و توسعه به پارلمان شهری شیراز راه یافتند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهوری آمریکا که کشورش قراردادهای تسلیحاتی سنگینی را با عربستانی ها منعقد کرده است، گفت: کلمات برای بیان عظمت عربستان کافی نیست!
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۶    
جنبش حماس ضمن رد اظهارنظر ترامپ مبنی بر تروریستی بودن این جنبش تاکید کرد که سخنان رئیس جمهور آمریکا جانبداری کامل از رژیم صهیونیستی است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۱    
معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران از مردم این استان خواست از برپایی جشن های خیابانی که نظم شهر را به هم می زند خودداری کنند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۱    
تعداد بازدید : 450 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۹    
هیأت وزیران با اختصاص مبلغ 9 هزار و 710 میلیارد و 54 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در مناطق روستایی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۸    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری با انتشار تصویری از شادی مردم ، ابراز احساسات مردم از پیروزی دوباره اش را انعکاس داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۷    
پیشکسوت سرخپوشان تهرانی در بیمارستات بستری شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۵    
مرد سختکوشی که با گرداندن گاری دستی خود در کوچه پس کوچه های اردبیل و فروش سیب زمینی و پیاز، چرخ زندگی خود را می گرداند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۳    
شورای عالی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای رای قاطع به لیست را امید نشان جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دانست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس ستاد انتخاباتی "لیست خدمت" در نامه ای به فرماندار تهران نوشت: نتایج نهایی آرای اعضای لیست خدمت را به تفکیک همه شعب (تمامی صندوق ها) به این ستاد اعلام کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
با پایان شمارش آراء نفرات منتخب شورای اسلامی شهر تبریز مشخص شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۷    
سرپرست اورژانس کشور به توضیحاتی از جزئیات تلفات جانی طوفان تهران پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۲    
شش ماهیگیر ایرانی که در طی سه ماه گذشته در اقیانوس هند مفقود شده بودند به وسیله پلیس کنیا نجات پیدا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا که کشورش قراردادهای تسلیحاتی سنگینی را با عربستانی ها منعقد کرده است، گفت: کلمات برای بیان عظمت عربستان کافی نیست!
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
در پی گسترده ترین توسعه صنعت انرژی هسته ای هند، دولت این کشور قصد دارد ده رآکتور هسته ای آب سنگین را احداث کند. در حال حاضر این کشور در حال ساخت 22 نیروگاه هسته ای با ظرفیت تولید 6780 مگاوات می باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
دیروز بازار سکه طلا تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران با روند نزولی قیمت رو به رو شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۶    
مقام های دولتی آمریکا و ژاپن در بیانیه هایی آزمایش موشکی روز یکشنبه کره شمالی را تأیید کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون ادامه روند صعودی بورس در کانال جدید، کاهش قیمت دلار، یورو و درهم در بازار آزاد، ارزان شدن سکه طرح قدیم، حمایت ریسک واشنگتن از طلا، پیش بینی بازار نفت در هفته پیش رو ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد نظر این شورا درباره شکایات از نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین صحت انتخابات حداکثر تا سه شنبه هفته آتی اعلام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس ستاد دکتر حسن روحانی با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از مردم بخاطر رعایت قانون مداری و همکاری با خادمان ملت، از شهروندان و هم میهنان خواست که از حضور بدون اعلام برنامه رسمی ستادها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۱    
شاه عربستان سعودی امروز طی سخنانی در افتتاحیه نشست سران اسلامی-آمریکایی با حمله ای شدید اللحن به ایران، این کشور را به نوک پیکان تروریسم در منطقه متهم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۰    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیانیه ای آمادگی خود را برای دریافت و بررسی شکایات یا تخلفات احتمالی در خلال برگزاری انتخابات ،اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۹    
حجت الاسلام رئیسی پس از شکست در انتخابات، اکنون ویدیویی منتشر کرده و پیروز این انتخابات را مردم خوانده است. این ویدیوی کوتاه را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست آمریکایی-اسلامی در حضور ملک سلمان پادشاه عربستان سخن گفت. ترامپ ابتدا از میهمان نوازی سعودی ها تعریف کرد و گفت که زبان از توصیف این میهمان نوازی قاصر است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
در حالی که حملات باج افزار واناکرای موجب اختلال در عملکرد بیمارستان های انگلیس شده است، یک متخصص فناوری اطلاعات 22 ساله در این کشور توانست مشکل مذکور را حل کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
بنابر انجمن ملی ایمنی زیستی روغن کشی های رایج در بازار مطمئن نیستند اما کارشناسان طب سنتی نظر دیگری دارند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
قیمت انواع سکه در معاملات امروز بازار آزاد تهران با کاهش همراه بود به طوری که هر قطعه سکه تمام آزادی طرح قدیم 3000 تومان کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۴    
رییس جمهور ضمن تبریک به ملت ایران به خاطر خلق حماسه عظیم و بزرگ 29 اردیبهشت، تاکید کرد: دولت دوازدهم ان شاءالله دولتی کارآمدتر و کم اشتباه تر خواهد بود و با گوشی شنواتر به خواست و مطالبات مردم توجه ...