چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۱۳:۰۴Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
سال پیش صدرالدین عظیمی گزارشگر رادیویی کشتی فینال او مقابل حریف روسی گفت: قهرمان من، دلاور من، خوشا به حال مادرت حسن یزدانی... قربون قد و بالات.. عاشق کشتی گرفتنتم... کشتی گرفتنت رو دوست دارم..
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۵    
نیروهای سوری موفق شدند بر 4 روستا در شرق شهر السخنه واقع در ریف شرقی استان حمص مسلط شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
بدون تردید یکی از مهم ترین چالش های اقتصاد کشور در آینده، انفجار بمب نقدینگی است که با سیاست های غلط پولی و مالی بانک مرکزی در دولت های مختلف به وجود آمده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: امکان خرید و فروش ارز واردکنندگان و صادرکنندگان به نرخ بازار (آزاد) توسط بانک های کشور ایجاد شده است که ریسک به مراتب کمتری برای آنها دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۰    
وزارت آموزش و پرورش در واکنش به انتقاداتی که نسبت به شیوه نامه جذب معلمان وجود داشت اصلاحاتی را انجام داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور با اشاره به اینکه آگهی استخدام را ما تأیید می کنیم گفت: آموزش و پرورش 35 درصد را به خانم ها و 65 درصد را به آقایان اختصاص داده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۴    
دکتر محسن رضایی با صدور پیامی، انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی را به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۵    
امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، تثبیت نرخ 39 ارز عمده را در بانک مرکزی ایران به دنبال داشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۵    
کارگر جوان هنگام شستن دست خود داخل گودال آب افتاد و جانش را از دست داد. به گزارش آرمان، پنجشنبه شب شخصی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت که یکی از کارگرانش که جوانی25ساله بوده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۵    
همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می گفت چرا سر کار نمی روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به سمت همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۱    
اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص کنکور 96 اعلام شد و معرفی شدگان باید بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای مصاحبه و سایر مراحل به دانشگاهها مراجعه کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۱    
مسئول پلیس فتا گلستان از شناسایی نوجوان گرگانی که 45میلیون ریال از حساب پدرش به صورت اینترنتی برداشت کرده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
این باشگاه که حدود 500 میلیون تومان از کمک مالی هواداران را در اختیار دارد توانسته است باقیمانده این مبلغ را از طریق پولی که از اسپانسر جدید خود دریافت کرده است فراهم کند
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در حال حاضر نرخ اجاره نشینی در کشور نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در زیرزمین یکی از مجتمع های تجاری واقع در خیابان جمهوری خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۵    
شرکت اسار اویل هند در ماه جولای میزان خرید نفت خود از ایران را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.3 درصد کاهش داده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۰    
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به دلیل قرارنگرفتن بین هشت تیم برتر دنیا در جام جهانی کشتی آزاد غایب خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۹    
نیروهای امنیتی ترکیه می گویند یکی از سرکرده های داعش را که متهم به طراحی نقشه ترور نخست وزیر سابق عراق است، بازداشت کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۵    
جلسه محاکمه اسماعیل قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی روز شنبه در دادگاه کیفری یک اردبیل و به صورت غیر علنی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۴۸    
مجله آمریکایی نیوزویک در گزارشی نوشت: با توجه به رویکردهای وزیر جوان ارتباطات در ایران نسبت به آزادی شبکه های اجتماعی به احتمال زیاد به زودی شاهد رفع فیلتر توییتر و یوتیوب خواهیم بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۳۶    
از نظر سرمربی تیم ملی کره، ایران از رضا قوچان نژاد در نوک خط حمله و دژاگه به عنوان هافبک هجومی استفاده کرده و طارمی و جهانبخش نیز در 2 سوی خط حمله بازی خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۳۲    
به دنبال انتشار مطلبی مبنی بر کشته شدن مار دست و پا دار در یکی از بخش های شهرستان جهرم، رئیس اداره محیط زیست شهرستان حقیقت این ماجرا را برملا کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۲۸    
تاکنون حداقل چهار خواننده لس آنجلسی با ارسال پیام های محرمانه به تهران خواستار ورود به ایران شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۲۲    
نورالله عزیز محمدی قاضی بازنشسته دادگاه کیفری یک استان تهران که در زمان قضاوتش 3 هزار حکم قصاص صادر کرده، وکالت حمید صفت خواننده معروف را بر عهده گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۱۹    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن از ورود سپاه پاسداران به عرصه اقتصادی نگران است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۶:۵۳    
غلامحسین کرباسچی از بستری شدن حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در ادامه افزود: مرعشی مشکل قلبی از قبل داشته است و قبلا استنت گذاشته بودند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۶:۴۲    
با شدت گرفتن توفان هاروی در آمریکا، دست کم 8 نفر در تگزاس جان خود را از دست دادند. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۶:۳۸    
عبدالعظیم الشرقاوی از اعضای شورای رهبری اخوان المسلمین مصر که در زندان به سر می برد، در سن 67 سالگی درگذشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۶:۲۸    
نخست وزیر عراق فردا طی سخنانی پیروزی در تلعفر را اعلام خواهد کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، تلویزیون العالم در خبری به نقل از منابع عراقی اعلام کرد، حیدر العبادی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۶:۱۴    
یک کشتی جنگی و یک پهپاد صهیونیستی وارد حریم دریایی و هوایی لبنان شدند. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی، ارتش لبنان اعلام کرد در ادامه نقض حاکیت لبنان توسط رژیم صهیونیستی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۰۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر، بهاباد در استان یزد را لرزاند. به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین در ساعت 21:41:16 امروز شنبه، چهارم شهریور ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
داوید ده خیا در لحظات پایانی با مهاری بی نظیر اندی کینگ را ناکام گذاشت و لوکاکو هم در ضد حمله نتوانست گلزنی کند تا نتیجه پایانی 2-0 به سود تیم میزبان تمام شود
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۳    
سرپرست فرمانداری گیلانغرب، از کشته شدن 2 نفر از اعضای یک گروه جهادی اعزامی از قم بر اثر سانحه رانندگی در این شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۰    
رضایی گل های اول و سوم تیمش را در دقیقه 75 و 4+90 به ثمر رساند تا شایستگی های خود را نشان دهد. شارلوا با این برد با 15 امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۵    
دیدارهای دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی خارج از خانه باواریایی ها برابر وردبرمن دنبال شد. دورتموند هم در ورزشگاه زیگنال ایندونا پارک میزبان هرتابرلین بود و با 2 گل پیروز شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۵    
یوونتوس با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت اما جنوای یک امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۵    
بارسا با ارائه یک نمایش مسلط و امیدوارکننده، دومین برد فصل را هم جشن گرفت و به استقبال فیفا دی رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۵    
اندیشکده آمریکایی در تحلیلی عربستان سعودی و سه کشور دیگر در غرب آسیا را بزرگترین خطر گسترش سلاح های اتمی در خاورمیانه نام نهاد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۵    
ریاست کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان عراق اعلام کرد که 90 درصد از اراضی شهرستان تلعفر استان نینوی از چنگ داعش آزاد شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
پلیس انگلیس به ارائه توضیحات بیشتری درباره حمله روز گذشته به پلیس در مقابل کاخ باکینگهام لندن پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
رئیس کمیسیون نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا با بیان اینکه دست کم 20 شهروند آمریکایی در حال حاضر در زندان های مصر هستند، خواهان آزادی هرچه سریع تر آنها شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
در هفته ای که گذشت حجم معاملات محصولات پلیمری به 40 هزار و 69 تن رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
هیات تحریر الشام انحلال این گروه به منظور جلوگیری از عملیات نظامی علیه ادلب را منوط به انحلال همه گروه های حاضر در شمال سوریه و تشکیل یک فرماندهی مشترک دانست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
روزنامه عبری زبان هاآرتص فاش کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی تابعیت هزاران شهروند عرب در نقب را طی سال های گذشته سلب کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
گروه منحل شده شورشیان فارک کلمبیا اعلام کرد، دارایی های این گروه برای جبران خسارت قربانیان اختصاص داده شده است. این دارایی در کل 324 میلیون دلار به علاوه صدها کیلوگرم طلا است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
در پی حمله شبه نظامیان به مقر پلیس در کشمیر هند که سه کشته و سه مجروح برجای گذاشت، نیروهای نظامی هندی امروز با آنها درگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵    
ارتش سوریه و نیروهای همپیمان سه پاسگاه مرزی با اردن در نزدیکی وادی محمود را تحت کنترل خود درآوردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
منابع محلی اعلام کردند که ارتش میانمار ساکنان یک روستا در منطقه روهینگیا را گلوله باران کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رسانه های ترکیه از افزایش تعداد نیروها و ماشین آلات نظامی این کشور در مرز با سوریه و در راستای مبارزه با گروه تروریستی وای پی جی خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از دستگیری یکی از عناصر تروریستی مرتبط با تشکیلات داعش که قصد اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور علیه نیروهای ارتش را داشت خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
نیروی هوایی روسیه مواضع داعش در حومه شرقی منطقه السلمیه واقع در حومه حماه را مورد هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا یکی دیگر از دستورات دوران اوباما درباره خدمت در ارتش این کشور را رسماً لغو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۹    
زمین لرزه 4.7 ریشتری بهاباد یزد را لرزاند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۷    
جام جم نوشت: حکم اعدام مردی که با همدستی همسر موقت خود، بعد از ربودن مسافران زن، اموالشان را دزدیده و دو نفرشان را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، تائید شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۵    
سازمان بهداشت جهانی در جدیدترین گزارش خود از افزایش تعداد قربانیان وبا در یمن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۳    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر تراز واقعی بانک ها را دربیاوریم تعداد بالایشان ورشکسته اند و بانک های اروپایی می گویند توان بانک های شما کم شده است و نمی توانیم با آنها کار کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
فرماندهی ائتلاف عربی ضد یمن اذعان کرد که حمله روز جمعه جنگنده های این ائتلاف به یک منزل مسکونی در منطقه فج عطان واقع در صنعا به دلیل یک اشتباه فنی صورت گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از کشتار مسلمانان در میانمار، خواهان حل مشکل بین دولت و مسلمانان این کشور از راه مسالمت آمیز شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آلمان گفت: گابریل به مردم آلمان، مردم ترکیه و مردم جهان دروغ می گوید. وی اصول و آداب دیپلماتیک را نادیده گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
یکی از فرماندهان ارشد حشد شعبی عراق از شکست داعش و رها کردن خودروهای بمبگذاری شده از سوی تروریستها در تلعفر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
وزیر دفاع عراق امروز(شنبه) از اعلام قریب الوقوع خبر آزاد سازی کامل تلعفر از زبان نخست وزیر این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۵    
منابع محلی از حمله خمپاره ای نیروهای سوریه دموکراتیک که تحت حمایت آمریکا است به مناطق مختلف شهر رقه در شمال سوریه به ویژه بیمارستان این شهر خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۵    
منابع عشایری از کشته شدن 9 غیر نظامی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی به جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۹    
اگر از ابهامات فراوان قوانین مربوط به تحریم های آمریکا علیه کشورمان که فضا برای چنین اقداماتی را باز گذاشته ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۵    
وزیر انرژی پیشین آمریکا هشدار داد که خروج ترامپ از توافق هسته ای با ایران می تواند آمریکا را منزوی کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۴    
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به برخی آمار و ارقام در زمینه حوادث ترافیکی، گفت: حوادث ترافیکی در کشور ما سومین عامل مرگ و میر هستند و در هر 33 دقیقه یک نفر در کشور ما فوت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۹    
در این مطلب می توانید تصویری بی نظیر از چشم یک فیل را از نمایی نزدیک مشاهده نمایید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۵    
از هفته گذشته بخصوص پنجشنبه دوم شهریور 1396 اپلیکیشن های ایرانی در حال حذف شدن از اپ استور هستند و شرکت اپل علت را تحریم های ایران اعلام کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۵    
حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور که اکنون به یکی از مهم ترین مشکلات استارت آپ های ایرانی تبدیل شده، تنها چالش این کسب وکارهای نوپا و در عین حال تاثیرگذار در داخل کشور نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۸    
در روزهایی که امثال حسن یزدانی برای ایرانیان غرورآفرینی می کنند و تصاویرشان به پروفایل و صفحات اختصاصی بسیاری از کاربران ایرانی دنیای مجازی سنجاق می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۱    
طوفان هاروی سواحل خلیج مکزیک را که پر از پالایشگاه است، درمی نوردد و رانندگان آمریکایی به زودی تأثیر آن را در پمپ بنزین ها مشاهده خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۰    
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرد روزی که هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی علیه او شعار دادند، ناراحت شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۰    
در هفته ای به سر می بریم که با نام هفته دولت نامگذاری شده است. از آنجا که در نخستین روزهای فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم و به تازگی دولت یازدهم به کار خود پایان داده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۵    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در تهران در هفته منتهی به 27 مرداد منتشر کرد که براساس آن، قیمت 4 گروه افزایش، 5 گروه کاهش و 2 گروه دیگر نیز ثابت بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۵    
در پایان معاملات بازار آزاد روز شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 42 ریال نسبت به آخرین روز هفته گذشته، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 386 فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۴    
در پی اعتراض برخی تولیدکنندگان در مورد اشباع ظرفیت تولید سیمان در کشور، نعمت زاده وزیر سابق صنعت در روزهای پایانی کارش در وزارت صنعت صدور مجوز احداث کارخانه های جدید سیمانی را ممنوع اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۵    
فرمانده پلیس راه ریگان-ایرانشهر گفت: واژگونی پژو 405 حامل اتباع غیرمجاز در حوالی روستای قدمگاه فهرج 4 کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۰    
هفته گذشته بازار نفت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. از یک طرف، افزایش تولید لیبی و افزایش موجودی بنزین آمریکا و از طرف دیگر کاهش موجودی نفت آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور با تکذیب برخی خبرسازی های حاشیه ای در خصوص عدم صدور حکم شهردار تهران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور با تشکر از زحمات سیدرضا صالحی امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:حتما در این دولت صالحی امیری مسئولیت مهمی خواهد داشت و از ظرفیت وی استفاده می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: رانندگان سرویس مدارس حداقل باید دارای گواهینامه پایه دوم باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۰    
در ادامه رقابت های آب های آرام قهرمانی جهان در جمهوری چک، قایقرانان ایران در دور فینال به مصاف حریفان رفتند و عادل مجللی موفق به کسب مدال برنز شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۵    
اسپانسر جدید نزدیک به 10میلیارد تومان به باشگاه استقلال و بیش از این مقدار به پرسپولیس پرداخت کرده است اما گفته شده مدیر شرکت واسطه سامانه پیامکی، حالا بجای دادن بدهی های سنگین میلیاردی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۵    
تیم ملی فوتبال در هتل پنج ستاره Mayfield واقع در سئول اسکان پیدا کرد و خیلی سریع هم تمرینات خود را از سر خواهد گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۵    
یک متخصص جراحی عمومی از پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه سن اولین حاملگی قبل از 30 سال نقش محافظت کننده در برابر سرطان پستان دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۵    
نتایج نهایی آزمون دکتری سال 1396 همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اعلام شد. به گزارش میزان، حسین توکلی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۰    
این روزنامه عربستانی به نقل از دالیچ نوشت: یکی از مسئولان استقلال با من تماس گرفت اما پاسخ من منفی بود و در انتظار رسیدن پیشنهاد بهتری هستم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۶    
سفیر کانادا در ایرلند درباره وجود ارواح در خانه اش خبر داد. به گزارش تسنیم، کوین ویکرز (Kevin Vickers)، سفیر کانادا در ایرلند در صفحه شخصی اش در فیس بوک در مورد وجود ارواح در خانه اش خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۰    
شاگردان محمد طلایی نتایج چندان خوبی را بدست نیاورده اند و در هر 4 وزن از دور مسابقات حذف شدند تا تیم ایران در پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با یک طلا به کارش پایان دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۰    
سفر مخفیانه دژاگه لژیونر ایرانی به کره جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی... اشکان که در حال حاضر بدون تیم مانده است قبل از همه لژیونرها به اردوی تیم ملی پیوسته است و همراه بقیه وارد فرودگاه اینچئون شد
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، رکورد شکست ناپذیری اش برابر کره حفظ شود و ایران برنده مسابقه با این تیم آسیایی شود. او هم چنین گفت که درباره شجاعی و حاج صفی صحبت نخواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آخرین پرواز عملیات رفت زائران حج تمتع امشب از گرگان به مقصد جده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۱    
پرتره جالب و زیبای بن لووی عکاس آمریکایی از حسن یزدانی در جریان رقابت های جهانی پاریس
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۶    
بورس تهران اولین روز هفته را با رشد 0.43 درصدی آغاز کرد و به 103 واحدی کانال بالاتر نزدیک شد. نماگر بورس تهران امروز تحت تاثیر مثبت نمادهای معاملاتی فملی، فولاد، کگل و شپدیس بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
کی روش برای دومین بار متوالی تیم ملی فوتبال ایران را روانه جام جهانی کرد و سال هاست صدرنشین رنکینگ آسیا است. او قهرمان اصلی تیم ملی فوتبال ایران است که ترکیب این تیم را عوض کرد
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رییس مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی از تولید سالانه افزون بر 830 هزار تن گوشت قرمز در کشور خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رسیدن تولید نفت ایران به بیشترین میزان در هشت سال اخیر، افزایش صادرات نفت ایران به هند، امضای توافقنامه عربستان و چین ای در حوزه انرژی هسته ای ...