چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۱۳:۰۰Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۰    
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در نخستین ماه آغاز دولت دوازدهم در سفری دو روزه به قم با علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵    
براساس گزارش مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، ترافیک در آزاد راه کرج - تهران محدوده پل کلاک سنگین است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۰    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو کلاهبردار که به شیوه شرکت های هرمی در استان تهران و قزوین فعالیت می کردند در این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۰    
مشاور وزیر جهادکشاورزی، از خودکفایی ایران در تولید شکر تا سال 1400 خبر داد و گفت: وابستگی کشور به واردات روغن کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۲    
رضا قرائتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که درباره پسر حجت الاسلامی قرائتی به وجود آمده بود، پاسخ داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۵    
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله امامی کاشانی صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۲:۵۶    
یک کاوشگر ژاپنی موفق به کشف اکسیژن متعلق به زمین در ماه شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۱:۰۵    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روند افزایشی قیمت جهانی فولاد در چند ماه گذشته ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۵    
معاون راهبری شرکت تولید برق حرارتی، از ساخت صدها قطعه نیروگاهی توسط متخصصان داخلی خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه سال 96، 35 میلیارد مترمکعب سوخت در نیروگاهها مصرف شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۵    
نشریات مختلفی فهرست میلیاردرهای جهان را منتشر می کنند و البته در میانشان همیشه مرجع مورد اطمینان، فوربز و بلومبرگ بود ه اند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۰    
به گزارش جهان صنعت، امروزه دیگر نمی توان کتمان کرد که شبکه بانکی کشور با مشکلات بزرگی روبه رو است و این سیستم نه می تواند کارکردهای مهم بخش مالی را ایفا کند و نه می تواند بدون اتکا به حمایت های بانک ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خودرو پژو پارس سال یک میلیون تومان و پژو 207 حدود 700 تومان افزایش قیمت داشته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۷    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین سفر استانی خود به قم سفر کرد و به دیدار مراجع تقلید رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۵    
تیم ملی ایران پنجشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت. مسابقه ای که برای ملی پوشان ایرانی تشریفاتی اما حیثیتی محسوب می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی، از ترافیک سنگین در آزادراه کرج-چالوس و محور هراز خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۰    
سازمان مدیریت بحران و حوادث ترکیه اعلام کرد: یک زلزله بزرگ به احتمال 60 درصد تا 12 سال دیگر استانبول ترکیه را ویران می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۵    
در جدیدترین گزارش بانک مرکزی ا ز قیمت کالاهای اساسی خرده فروشی، قیمت یک گروه کالایی افزایش، 5 گروه کالایی کاهش یافت؛ در عین حال، 5 گروه کالایی ثبات نرخ را تجربه کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل تیراندازی در اهواز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۰    
کشف جسد دختر 30 ساله در جاده نمین، کاراگاهان پلیس را در برابر معمای جنایی جدیدی قرار داد. به گزارش آرمان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۰    
رییس کلانتری 101 تجریش از دستگیری دو سارق مزون های شمال تهران خبر داد به گزارش اعتماد، او گفت: چندی پیش در پی اعلام یک فقره کش روی از یک مزون توسط دو خانم جوان و سرقت مقداری البسه و طلا و جواهرات ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی سازمان آ تش نشانی شهر تهران از ورود یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی به داخل منزلی واقع در ولنجک خیابان هشتم خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۰    
4جوان اهوازی در رودخانه کرخه به سرنوشت شومی دچار شدند. به گزارش خراسان، بیرانوند، دادستان حمیدیه دراین باره گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت : برای موفقیت نظام بانکی در اجرای نظام بانکی بدون ربا نیازمند آموزش مفاهیم و مبانی به مردم هستیم .
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۵    
اختلاف خانوادگی منجر به مصدومیت خانمی بر اثر بیرون انداختن وی از خودرو توسط همسرش شد. به گزارش جام جم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۵    
آتنا، بنیتا، تبسم و حالا فاطمه کوچولو. حوادث تلخ برای دختربچه ها همچنان ادامه دارد و آخرین قربانی دختری پنج ساله به نام فاطمه است که چند روز قبل در شهرستان فریمان به قتل رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۵۰    
عصر چهارشنبه 8 شهریور در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت که به مناسبت هفته دولت با حضور برخی از اعضای کابینه و مدیران رده های مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۳:۱۰    
نتایج آزمایشات دی ان ای نشان داد که اجساد پیدا شده توسط ارتش لبنان متعلق به چهار تن از هشت نظامی لبنانی است که توسط داعش در سال 2014 ربوده شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۳:۱۰    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت، توافق با اعضای مسلح داعش در چارچوب انتقال آنها از یک منطقه در سوریه به منطقه ای دیگر در داخل همین کشور بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۱:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: وجود هرگونه شیء نورانی و غیرمجاز در آسمان بجنورد تکذیب می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۱    
پروازهای مسیر اهواز - تهران و مشهد - تهران هواپیمایی آسمان به سمت اصفهان تغییر مسیر داده است و تا دقایقی دیگر این پروازها در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین خواهند نشست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۰    
یک منبع تاکید کرد که موشک شلیک شده امروز(چهارشنبه) یک پایگاه نظامی ابوظبی را مورد هدف قرارداد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۲    
پلیس شهر فرانکفوت آلمان قصد دارد برای خنثی سازی بمب عمل نکرده ارتش انگلیس در جریان جنگ جهانی دوم هفتاد هزار نفر را مجبور به ترک منازل کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۱    
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در مراسم سی و نهمین سالگرد ربوده شده امام موسی صدر گفت: امام موسی صدر و همراهانش هنوز زنده هستند و باید آزاد شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۰    
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اشاره به نزدیک بودن عید قربان گفت: توزیع گوشت بسته بندی وارداتی به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه های زنجیره ای و میادین عرضه می ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۲۱    
مدیر خبر شبکه المسیره وابسته به انصار الله یمن اعلام کرد که این شبکه هیچ خبری در خصوص حمله موشکی انصارالله به امارات عربی متحده منتشر نکرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۱    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از به هلاکت رسیدن 94 تروریست داعشی در پی یک عملیات منحصر به فرد در شهرستان القائم الانبار خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۰    
2 پرواز مسیر اهواز - تهران و مشهد - تهران به دلیل حادثه در فرودگاه مهرآباد تهران و بسته شدن باند این فرودگاه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۰    
وزیر اطلاعات با تصریح بر اینکه دولت باکسی دعوا ندارد و از انتقاد استقبال می کند گفت: انتقاد با تخریب و حرمت شکنی متفاوت است و انتقاد بیان کردن عیب کار به صورت محترمانه است و دولت ازاین گونه انتقادات ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت، توافق با اعضای مسلح داعش در چارچوب انتقال آنها از یک منطقه در سوریه به منطقه ای دیگر در داخل همین کشور بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۰    
آیت الله مکارم شیرازی گفت:باید بر فضای مجازی نظارت انجام گیرد، چرا که در این فضا اتفاقات ناخوشایند و بداخلاقی موج می زند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۰    
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی سرمایه های انسانی را بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه های کشور دانست و با تاکید بر ضرورت پرهیز از بی تفاوتی نسبت به مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور گفت که باید ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۰    
فرانسه روز چهارشنبه از احتمال رایزنی با اعضای 1+5 برای رسیدن به یک توافق مکمل برجام که برنامه موشکی ایران را هم شامل می شود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۶    
باند فرودگاه مهرآباد که ساعتی پیش مسدود شده بود، بازگشایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، به برخی از گمانه زنی های رسانه ای در مورد گزینه های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت خارجه واکنش نشان داد و آن ها را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
ماموران پلیس دوچرخه سوار در مونترالِ کانادا فردی را بازداشت کرده اند که در ابتدا فکر می کردند ممکن است یک موادفروش خرده پا باشد ولی بعدا مشخص شد که یکی از متهمان اصلی قاچاق مواد توهم زا در آمریکاست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۴    
ما در لبنان با یک مسأله انسانی ملی فراگیر روبه رو بودیم و نهایتا تنها راه مذاکره با این افراد مسلح برای حل و فصل این مسأله بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهوری سوریه گفت: توطئه تروریستی در سوریه شکست خورد و تا بازگشت امنیت و ثبات به سراسر کشور عقب نشینی در کار نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۸    
باند فرودگاه مهرآباد، به دلیل نقص فنی یک هواپیما بر روی باند تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۵    
سفارت فرانسه در تهران نسبت به انتشار مطلبی با عنوان تشکیلات سفارت فرانسه در پاساژ لوکس در شمال تهران؟ ! واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۵    
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۵    
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت صیانت از بیت المال، گفت: قلبا معتقدم یارانه باید برداشته شود و فرهنگ کار در جامعه ایجاد شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۲    
آیا بهتر نبود این هزینه میلیاردی در حوزه پیشگیری با طرح های تبلیغاتی مؤثرتر انجام می شد؟ آیا وزیر محترم بهداشت و درمان قید سخنرانی های اختتامیه این جشنواره را می زند و دستور می دهد به جای برگزاری این ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۷    
ماریه مارگانی محمد زائر اندونزیایی 104 ساله که مسن ترین زائر حج تمتع امسال شناخته شده، برای ادای مناسک حج، وارد عربستان شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۶    
در حاشیه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۵    
درحالی دولتی ها همچنان توپ خانه های خالی را به زمین انبوه سازان می اندازند که قیمت واحدهای مسکونی در مناطق شمالی تهران در سال های اخیر با شیب تُندی افزایش یافته به طوری که میانگین قیمت هر مترمربع ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۸    
ایرنا نوشت: رسانه های عربی منتشر کننده خبر شلیک موشک توسط ارتش یمن به ابوظبی ، این خبر را از سایت اینترنتی خود حذف کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انحصار بزرگترین بلا برای هر بخش است، گفت: والله بالله حقوق شهروندی را برای انتخابات ننوشته ام بلکه برای اینکه مردم احساس امنیت و آرامش کنند به مردم احترام گذاشته شود و ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس دانشگاه الامام عربستان از نشست اخیر محمد بن سلمان ولی عهدی سعودی با حکما و علمای سعودی و درخواست وی از رجال دینی برای همکاری در تغییر نگرش به دین خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۵    
آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با تیم ملی کره جنوبی با روحیه بالای شاگردان کارلوس کی روش برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۲    
به فاصله هفت ماه و یک هفته از رقم خوردن فاجعه پلاسکو، بالاخره گزارش کمیسیون عمران مجلس در این خصوص منتشر شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۲    
مدافع برزیلی باشگاه استقلال با حضور در تمرین امروز آبی پوشان آماده بازی شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۵    
عضو هیات مدیره استقلال پس از پایان نشست هیات مدیره اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن منصوریان یک مربی بزرگ خارجی جای او را خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۳    
معاون پشتیبانی و امین منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان درباره آخرین وضعیت "امیرحسین" که اخیرا مورد کودک آزاری قرار گرفته بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۵    
در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت انواع سکه با کاهش هزار تا 5 هزار تومانی مواجه بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۳    
در پایان معاملات بازار آزاد روز چهارشنبه، هر دلار آمریکا با رشد 135 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 657 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۴    
در یکی دو روز گذشته انتشار دو ویدئوی مشکوک که حاوی صداهای عجیب و غریبی هستند افکار عمومی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و بازار شایعات در مورد علل و عوامل این پدیده و یا ساختگی بودن این ویدئوها داغ ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۴    
روز یکشنبه بعد از نزدیک شدن نیروهای مقاومت به تروریست های داعش در در امتداد ارتفاعات مرز لبنان و سوریه، نیروهای داعش تصمیم گرفتند در برابر نیروهای حزب الله تسلیم شوند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۰    
علی احمدی*
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۵    
یک نشریه آلمانی نوشت فردی که به عضویت در گروهی تروریستی متهم شده بود، خود را در یکی از زندان های آلمان دار زد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۵    
جوان 22 ساله آمریکایی بنگلادشی تبار که پس از سفر به عربستان سعودی به اردن رفته و درصدد پیوستن به داعش در سوریه بود، بازداشت و به آمریکا برگردانده شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۴    
خبری که روز گذشته در سایت تابناک درباره دیدار رئیس و مدیران سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی منتشر شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش به توافق حزب الله در شرق لبنان واکنش نشان داد و تهدید کرد که ممکن است کاروان داعش که به سوریه منتقل می شود را هدف حملات هوایی قرار دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
وزارت دفاع آمریکا با اعزام مربی خلبان جنگنده به ترکیه مخالفت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۴    
در روز چهارشنبه ارزش یورو به زیر 1.20 دلار رسید. علت کاهش ارزش یورو، نگرانی سرمایه گذاران از صحبت های ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا بوده است که نشانی از رشد بیشتر یورو در آن نبوده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل معاملات ریالی بانک مرکزی گفت: ظرف دو هفته آینده سامانه "یاد" راه اندازی شده و همه دسته چک ها یک شکل و یکپارچه می شود و المان های امنیتی خاص خود را با مشارکت همه بانک ها خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
عمر البشیر با صدور فرمانی یک استاد دانشگاه مدافع حقوق بشر و متهم به جاسوسی برای سفارتخانه های خارجی را عفو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
انتشار گزارش جنجالی روزنامه آمریکایی درباره ارتباط یک دستیار دونالد ترامپ با یک دستیار و مشاور رئیس جمهور روسیه، سخنگوی کرملین را به واکنش واداشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰    
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه سوریه با ابراز خرسندی از روند تحولات و فضای مثبت اجتماعی و اعاده ثبات نسبی در دمشق و مناطق مختلف سوریه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۷    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است سامان قدوس با توجه به علاقه فروانی که به ایران دارد می تواند پیشرفت کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رییس تامین شورای دام کشور گفت: امسال به دلیل قیمت بالای دام زنده تقاضای خرید کاهش چشمگیری یافته است؛ در حالی که پارسال در این مدت تعداد زیادی دام به فروش رفته بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۰    
امروز در بازارهای جهانی دلار از پایین ترین قیمت 2 و نیم ساله خود بازگشت و با بالاتر بسته شدن سهام وال استریت، سهام آسیایی هم رشد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۹    
تأثیر گسترده طوفان هاروی بر تولید و پالایش نفت در آمریکا، نشان داد برنامه های این کشور برای حفظ جایگاه برتر در زمینه انرژی، کاستی های عمیقی دارند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۵    
تداوم کاهش میزان تولید و خنثی کردن تصمیمِ رقیبِ بی رحمی، به نام شیل اویل آمریکا، می تواند قیمت نفت را از احتمال سقوط به کمتر از 40 دلار نجات دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۰    
متخصصان کانادایی در یک مطالعه جدید ادعا کرده اند که رژیم های غذایی کم چرب خطر مرگ زودهنگام را تا یک چهارم افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۰    
بررسی های حاشیه ای از برگزاری بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی حاکی از پررنگ بودن چهار نکته نقش کاپیتانی در تیم اقتصادی ، قاطعیت برخی از مسوولان اقتصادی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
برخی کارشناسان اقتصادی و فعالان مدنی نسبت به طرح کارورزی انتقاداتی را مطرح کرده اند. اعم از اینکه این طرح منجر به استفاده از نیروی کار تحصیل کرده با قیمت ارزان و بدون تضمین به استخدام می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۰    
بازار واردات سنگ آهن در چین کمی افت قیمت را تجربه کرده است به طوری که بر اساس آخرین شاخص قیمت موسسه پلاتس برای سنگ آهن خلوص 62 درصد 30 سنت افت داشته و 76.55 دلار هر تن خشک سی اف آر شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۵    
واردات ایران از چین حجم قابل توجهی دارد و تقریبا بازار ایران در تسخیر اجناس چینی قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۲    
با پرتاب موشک کره شمالی و بالاگرفتن تنش ها میان این کشور و برخی کشور های دیگر من جمله ژاپن و آمریکا، سرمایه گذاران تمایل شدیدی برای سرمایه گذاری ایمن پیدا کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۰    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به 14 هزار و 163 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 954 میلیارد ریال رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۵    
روز چهارشنبه، قیمت نفت کاهش یافت و قیمت بنزین افزایش. علت کاهش قیمت نفت، طوفان شدید هاروی بوده است که موجب تعطیلی یک پنجم پالایشگاه های آمریکا در قلب صنعت نفت این کشور بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۵    
دوست بسیار نزدیک تعداد قابل توجهی از فوتبالیست های شناخته شده لیگ برتر کلاهبردار از آب در آمد! به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۵    
اشکان دژاگه درباره سامان قدوس سخن به میان آورده و از وضعیت خودش و تیم ملی سخن گفته است. ببینید و بشنوید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۰    
پخش مراسم تشییع پیکر شهید حججی از شبکه های سیما مراسم تشییع پیکر شهید حججی روز پنج شنبه 9 شهریور ماه، همزمان با روز عرفه به صورت زنده از شبکه های سیما پخش می شود. ...