جمعه ۳۱ شهریورساعت ۰۲:۴۸Sep 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۰    
یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: ورزشکاران به دلیل تعریق بیشتر در معرض بروز قارچ های پوستی هستند. به گزارش ایسنا، دکتر علی ابراهیمی با اشاره به بروز قارچ های پوستی بر روی بدن برخی ورزشکاران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی مجلس گفت: شورای نگهبان ابهاماتی را به طرح کاهش مجازات اعدام وارد دانسته لذا این طرح را به مجلس ارجاع کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
یک مؤسسه آمریکایی اعلام کرد: در ادامه کمبود سوخت ناشی از طوفان هاروی، قیمت بنزین در آمریکا به روند افزایشی خود ادامه داده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۷    
بازار خودروهای وارداتی در ایران را از بسیاری جهات می توان بازاری پرریسک تلقی کرد. بسیاری از ایرانیان تاکنون در این بازار غافلگیر و مغبون شده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۱    
پیکر شهید حسن جنگجو نوجوانی که تصویرش یکی از معروف ترین عکس های دفاع مقدس شد، 34 سال بعد از شهادت وی به میهن باز می گردد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۹    
جمعی از دانشجویان عصر یکشنبه دوازدهم شهریور ماه با حضور در میادین اصلی شهر با دادن گل و عکس شهید حججی به شهروندان، شهر را آماده استقبال از این شهید مدافع حرم کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۰    
بلوز و شلوار: آبی. صورت: رنگ پریده. انگشت ها: زیادی از جلوی دمپایی سفید پلاستیکی بیرون زده اند. آستین ها: تای زیادی خورده اند تا رسیده اند به آرنج. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اجرای برنامه ساماندهی کوچ عشایر از اختصاص 330 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۱    
مرتضی بانک با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۱    
گسل سریال خوبی است. عیب هایی دارد اما علیرضا بذرافشان از پس خلق دنیای مورد نظر برآمده و حالا که نیمی از سریال پخش شده می توان عنوان موفق به آن اطلاق کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، روزی 50 هزار تومان جریمه می شوند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام 9باند سرقت منزل، مغازه و کیف قاپی در قم ارزش اموال مسروقه را 20 میلیارد ریال اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
مردی متجاوز معروف به عنکبوت زرد که با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بود، روز گذشته حاضر به شرکت در جلسه دادگاه نشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران مجتمع معدنی صفاشهر در شمال فارس صبح روز یکشنبه واژگون شد و 13 نفر مصدوم شدند؛ حادثه ای که به گفته یک منبع مطلع به دنبال شوخی نابجا و حرکات مارپیچ این خودرو روی داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰    
2 خودرو پژو در جاده قدیم کرج با یکدیگر تصادف کرده و 5 نفر در این حادثه مصدوم شدند. به گزارش مردم سالاری، صبح دیروز دو خودرو سواری پژو در جاده قدیم کرج با یکدیگر تصادف کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۱    
مرد شیاد برای سرقت عابربانکی از دختران نقشه عجیبی داشت. او با طعمه هایش طرح دوستی می ریخت و پیشنهاد ازدواج می داد و در فرصتی مناسب نقشه سرقت هایش را عملی می کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۸    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با اشاره به انتشار خبر هک اکانت تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
کی روش دیروز تهدید کرده بود که او و بازیکنانش در جشن احتمالی به مناسبت صعود به جام جهانی شرکت نخواهند کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران می گوید: تعداد واحدهای صنفی کشور در سال های اخیر به 7 برابر میانگین جهانی رسیده است و نظام توزیع ایران نیز ساختار مشخصی ندارد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۵    
در هر صورت ایتالیا برای اولین بار از سال 1997 باید از طریق پلی آف برای رسیدن به جام جهانی تلاش کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
دی ماریا، مسی و ماسکرانو در اتاق مسی گرد هم آمده و به صورت پیوسته در تماس با مسئولان بارسا و ایجنت دی ماریا بودند. در نهایت پی اس جی حاضر نشد از موضع خود که دریافت 80 میلیون یورو بود کوتاه بیاید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی، تخلفات حادثه ساز که جان فرد و دیگر مسافران خودروها را به مخاطره می اندازد، را خط قرمز پلیس اعلام و بیان کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۰    
مسئول نقل ترددی و بین شهری ستاد مکه مکرمه گفت: امسال با اجرای ایده ای جدید برای خروج زائرین از سرزمین منا، خوشبختانه با ازدحام شدید در روز دوازدهم ذی الحجه برای خروج حجاج مواجه نشدیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان اتوموبیل و نمایشگاه داران گفت: خریداران ماشین های خارجی با توجه به این که فعلا واردات ممنوع است باید مراقب شرکت هایی که خودروهای خارجی را پیش فروش می کنند باشند زیرا عملا امکان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مساجد مجلل و اشرافی خرج بیهوده و به نوعی تقلید از کلیساها و معابد است و با روح و کارکردهای واقعی مسجد به عنوان مرکز فرهنگی و دینی منافات دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۶    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهان اسلام دیگر میدان تاخت و تاز استعارگران غربی بویژه آمریکا و انگلیس نخواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۷    
روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی با عنوان "شاید سوریه ویرانه باشد، اما به نظر می رسد اسد به لحاظ نظامی پیروز جنگ شده باشد" نوشت: در حال حاضر، توافق دیپلماتیک رو به رشدی وجود دارد مبنی بر اینکه اسد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۳:۰۶    
هیات نمایندگی دائمی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد؛ شورای امنیت این سازمان صبح روز دوشنبه (به وقت محلی) برای بررسی آزمایش هسته ای جدید کره شمالی تشکیل جلسه می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۴۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون شیوه جدید کلاهبرداری در جمعه بازار عبدل آباد، نرخ سود وام همچنان در اوج، نظر رئیس سازمان بورس درباره کاهش نرخ سود سپرده، سکه باز هم گران شد، بهای طلا در روزهای آینده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل در تماس تلفنی با کیم جونگ اون توقف آزمایش های موشکی پیونگ یانگ را خواستار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۵    
نشست ویژه شورای امنیت در مورد کره شمالی به درخواست فرانسه، انگلیس، ژاپن و کره جنوبی برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۰    
رئیس شورای اروپا گفت اتحادیه اروپا آماده است تحریم ها علیه کره شمالی را شدت بخشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۳۵    
لاله های نارنجی برای نجات از حذف زودهنگام موفق به کسب 3 امتیاز حساس شدند و همزمان فرانسه مقابل تیم بسیار ضعیف لوکزامبورگ متوقف شد! ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۵۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هرگونه تصمیم در خصوص تحریم های صورت گرفته توسط آمریکا با هیئت نظارت بر برجام است که بی شک تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۲    
وزارت نیرو به اقدام ترکیه در ساختن سد ایلی سو واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۱    
نازنین به خانه برگشت و به محض ورود به خانه متوجه شدم لباسش بوی بنزین می دهد، نازنین به وسط اتاق آمد و درحالیکه یک فندک در دستش بود، روسری اش را آتش زد...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۰    
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنفرانس خبری در بغداد گفت: عراق یک کشور مهم و شناخته شده است و تجزیه این کشور به هر بهانه که باشد، خطای بزرگی است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۴    
جلسه هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۲    
مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فارس رتبه اول فرونشست زمین در جهان را دارد و ادامه این وضعیت به خطر نابودی تخت جمشید در آینده خواهد رسید
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۹    
نائب رئیس حزب الامه سودان، حضور ارتش این کشور در یمن را بی مورد و بی ربط به سودان دانست و خواستار توقف فوری اقدام نظامی در یمن شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۹    
مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان دولت این کشور می گوید، ارتش سوریه و نیروهای متحد آن به 19 کیلومتری شهر محاصره شده دیرالزور رسیدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۰    
در پرونده ویدیویی که در ادامه می بینید، با تفاوت های بمب های اتمی (شکافتی) و هیدروژنی (گداختی) آشنا می شوید و تصاویری دلهره آور از مجموعه آزمایش های کشورهای غربی در مسابقه تسلیحاتی دوران جنگ سرد و ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه ای گفت که عربستان باید از ایران و ملت های یمن و قطر عذرخواهی کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۵    
الف نوشت: مرتضی حاجی مدیر عامل و خسرو طالب زاده مدیرمسئول روزنامه همشهری شدند. حاجی وزیر آموزش و پرورش و طالب زاده معاون پیشین ایرنا و از مدیران ارشد وزارت ارشاد بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۵    
کره شمالی در واکنش به احتمال تحریم های بین المللی، قصد دارد تاسیسات بزرگ ذخیره سازی نفت احداث کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۳    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۱    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه آتش سوزی در تعاونی شماره 15 ترمینال جنوب خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی فهرست اصلاحات و تغییرات ضرایب مالیاتی عملکرد سال 95 نسبت به سال 94 را ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۰    
هشتمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز شنبه یازدهم شهریورماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۰    
دو پرواز شرکت هواپیمایی تابان که بنا بود شب گذشته و صبح امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر مواجه شد که یکی از آن ها با پیگیری های شرکت، انجام شده و دیگری در دست اقدام است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۹    
مؤسسه خیریه امداد اول به منظور جذب مشارکت های مردمی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت همراه اول و کمیته امداد راه اندازی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال و حمایت از اقدام دولت و حزب الله لبنان در نجات مردم عادی و بیگناه که پیروزی نظامی لبنان را به پیروزی بزرگتری تبدیل کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۴    
فرمانده ارتش عراق اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در استان نینوا به شکل کامل پایان یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۷    
اولین آشیانه پهپادهای پدافندی قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۶    
تولید نفت روسیه در ماه اوت با رسیدن به 10.91 میلیون بشکه در روز کمترین سطح تولید از ماه اوت سال 2016 میلادی را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۱    
مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ 5 و 12 شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه عید غدیر هرچه باشکوه تر بین شیعیان برگزار شود، گفت: بنده نیز در بخشی از راهپیمایی عید غدیر شرکت خواهم کرد و امیدوارم چنین برنامه ای در تمام شهرهای کشور برگزار شده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون منع واردات کالاهایی که نمونه مشابه داخلی دارند تا ماه های آینده تصویب خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۲۵    
تابناک در یک گزارش به تفاوت آنچه به عنوان بمب اتم مشهور است و بمب هیدروژنی پرداخته و سپس سوابق آزمایش بمب های هیدروژنی تا زمان آزمایش قدرتمندترین بمب هیدروژنی را با انتشار تصاویر تکان دهنده از قدرت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، کاهش نرخ سود بانکی را بر بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
بریتانیا پس از آمریکا و روسیه و پیش از فرانسه، سومین کشوری بود که تنها چند سال پس از بمباران هیروشیما و ناکازاکی ابتدا به فناوری بمب اتم و سپس به فناوری بمب هیدروژنی دست یافت و این بمب وحشتناک را ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
فرانسه پس از دستیابی به تکنولوژی بمب هیدروژنی، یک آزمایش عظیم در این زمینه داشت. گفته می شود این بمب که با وجود قدرت بالا قابله مقایسه با بمب های هیدروژنی آمریکا و روسیه نیست ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه با هزار تا 6900 تومان افزایش مواجه بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۰    
کشت مازاد چغندرقند به میزان 14 تا 16 هزار هکتار طی سال جاری در اراضی زراعی آذربایجان غربی موجب شده است تا کشاورزان قبل از آغاز فصل برداشت به نگرانی در خصوص فروش این محصول دچار شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۵    
پزشکی قانونی اعلام کرد: بیشترین میزان تلفات حوادث رانندگی هر سال در شهریور ماه به ثبت می رسد، به نحوی که در 10 سال گذشته 21 هزار و 155 نفر در شهریور ماه جان خود را از دست داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۵    
دولت دونالد ترامپ از زمانی که روی کار آمده حتی یک دلار هم هزینه زیرساخت آمریکا نکرده است و عملکرد اقتصادی آن به هیچ وجه موجب بهتر شدن شرایط اقتصادی ایالات متحده نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با همکاری آمریکا در تامین تجهیزات راکتور اراک در چارچوب بازطراحی این راکتور ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۰    
پرواز شماره 7255 مسیر اصفهان - نجف اشرف به دلیل نقص فنی با بیش از 10 ساعت تاخیر، ساعت 15 و 30 دقیقه امروز انجام شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۵    
طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۱    
میدان نفتی الفیل در جنوب غربی لیبی که حدود 2 هفته پیش، پس از یورش یک گروه مسلح تعطیل شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۶    
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران گفت: برای توسعه میدان فرزاد بی از طریق سه مسیر مجزا به طور موازی در حال پیگیری هستیم و هنوز هیچ گزینه ای قطعی نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۴    
در پایان معاملات بازار آزاد روز یکشنبه، هر دلار آمریکا با رشد 65 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 806 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۰    
زلزله 4.7 ریشتری "تنگه ارم" بوشهر را لرزاند. به گزارش ایسنا، شاهین فتحی - معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در این باره گفت: ساعت 17:19 امروز زمین لرزه ای به بزرگی 4 ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۶    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 25 اوت (جمعه، سوم شهریورماه) با بیش از یک دلار افزایش به 51 دلار برای هر بشکه رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۰    
زمین لرزه ای به قدرت 4.7 ریشتر در حوالی تنگ ارم واقع در استان بوشهر به ثبت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۰    
جهرمی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به ارتقای امنیت و حفظ حریم خصوصی بیان کرد: زمانی که شرکت های بزرگ دنیا در برابر هک نفوذپذیر هستند، خودایمن پنداری فرضیه ای اشتباه است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۰    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در مصاحبه با شفقنا گفت: این یک نظریه فقهی است که زن نمی تواند به مفهوم شرعی ولایت داشته باشد و عده ای می گویند ریاست جمهوری و وزارت چون جزپی از آن ولایت است پس زن ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، درج قیمت بر روی انواع محصولات کارخانه ای، کنسرو، کمپوت، سس، ترشی، شور، مربا و عسل دارای بسته بندی، الزامی نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
از اواخر وقت امروز و همچنین روز دوشنبه، با افزایش سرعت وزش باد، پدیده گردوخاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست، همچنین در سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به 14 هزار و 152 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 938 میلیارد ریال رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۲    
بعد از اینکه خانم ها سوار بر خودرو می شدند با موتورسیکلت به سمت خودرو موردنظر رفته و آن را متوقف می کردم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
در نشست امروز هیات رییسه فدراسیون چندین حکم جدید در بخش های مختلف فدراسیون صادر شد و ساکت رسما دبیرکل شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۰    
هافبک هجومی استقلال هم به دلیل مصدومیت ممکن است به بازی با گل گهر در جام حذفی نرسد. به گزارش تابناک ورزشی، جابر انصاری در دقایق پایانی تمرین امروز پایش درد گرفت و زمین شماره 2 آزادی را ترک کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۰    
کی روش روز گذشته بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرد و امروز هم در مصاحبه اش به صورت علنی اختلافش را آشکار و اعلام کرد که بازیکنان در جشن فدراسیون برای صعود به جام جهانی شرکت نخواهد کرد
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی قوه قضاییه با تایید خبر دستگیری عیسی شریفی قائم مقام شهردار سابق تهران گفت: اتهام ایشان مالی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۶    
هک اکانت های اینستاگرام را تایید نمی کنم اما کلمه عبور خود را تغییر دهید
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۳    
گروه طالبان در جنوب افغانستان با اشاره به حملات اخیر علیه شیعیان در افغانستان اعلام کرد که داعش با هدایت آمریکا این حملات را سازماندهی می کند زیرا طالبان با شیعیان هیچ تضاد و مشکلی ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس مرکز تحقیقات ژنتیکی نور گفت: با توجه به آزمایش ژنتیکی صورت گرفته بر روی پیکر شهید حججی هویت وی صد درصد تأیید شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۱    
استاد احمد مهدوی دامغانی
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۹    
در پس ویترین آراسته به تیتر روزنامه ها،پایپ ها و مدواخ ها، هوای فرهنگی کیوسک های روزنامه فروشی را آلوده کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۸    
"من منکر خطاهای چپ های خط امامی در زمان حیات امام نیستم؛ خطاهایی که شما به بخشی از آنها اشاره کردید. اما چپ های قدیم یا اصلاح طلبان امروز بعدها تلاش کردند خطای خود را اصلاح کنند". ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت و وزارتخانه های مربوطه تدابیری بیندیشند تا حوادثی مشابه حادثه هرمزگان اتفاق نیافتد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۷    
یک عضو هیئت انتظامی بانک ها گفت که تخلفات زیادی از جمله درباره عدم رعایت نرخ سود بانکی مصوب شورای پول و اعتبار به این هیئت رسیده که در حال بررسی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه در صد و هفدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران، ضمن اظهار تأسف بابت فوت دانش آموزان دختر در سانحه تصادف و اشاره به ورود مدعی العموم به ماجرای تصادف ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۰    
دو روز از اجرایی شدن دستورالعمل بانک مرکزی درباره کاهش نرخ سود بانکی گذشته و همچنان عواقب رفتار نسنجیده برخی بانک ها گریبانگیر مشتریان است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۰    
وزارت امور خارجه روسیه اخبار منتشر شده در رسانه های آمریکایی مبنی بر پناهندگی دیپلمات های روس را به شدت تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رزمایش چند ملیتی ناتو با نام Agile Spirit 2017 از امروز یکشنبه در منطقه آخالتسیخه گرجستان آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۵    
یک منبع خبری در پلیس مالزی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، نیروهای پلیس توانسته اند رهبر و هفت عضو گروه شبه نظامی ابوسیاف وابسته به داعش را در پایتخت این کشور دستگیر کنند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۵    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد بیش از 1000 کامیون حامل سلاح و مهمات ظرف ماه های اخیر به دست یگان های مدافع خلق کرد، شاخه نظامی حزب اتحاد دموکراتیک در سوریه رسیده است.