چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۱۳:۰۱Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری و شرور مسلح که با استفاده از سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می کرد در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۵    
افراد مسلح ناشناس 17 کارگر افغانستانی را در منطقه لندی کوتل واقع در مرزهای شمال غرب پاکستان ربودند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۱    
دبیر دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کانون صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران گفت: در نظر داریم دومین دور جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها را در 10 رشته مختلف و جامع همزمان با اختتامیه نمایشگاه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۵    
در آستانه نمایشگاه خودرو فرانکفورت، کانسپت برقی اسمارت با نام ویژن EQ که از استراتژی CASE دایلمر پیروی می کند، رونمایی شد. طراح این خودرو، محمدحسین امینی یکتا است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت رفاه گفت: در سالهای اخیر کودک آزاری روند رو به افزایشی داشته بطوری که وضعیت کودکان در برخی نقاط مناسب نیست و با این وجود حل مشکلات از این دست سیاست های خاص منطقه را می ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۵    
سیدمصطفی هاشمی طبا
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۵    
کشتی گیران خردسال کرمانشاه رؤیاهای بزرگی در سر دارند.بیشتر این بچه ها شهریه باشگاه را هم ندارند، حتی پول دوبنده ندارند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۱    
کارگران اداره برق که برای کسب روزی حلال این چنین کارهای خطرناکی را انجام می دهند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
عاملان تیراندازی در شهر جدید پرند دستگیر شدند. به گزارش اعتماد، سردارمحسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
تولید نفت برزیل در ماه ژوئیه امسال افزایش یافت و تولید گاز این کشور نیز به رقمی بی سابقه رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت خودروسازان تنها زمانی می توانند با وزارت صنعت کنار بیایند که حداقل کف استانداردهای تولید خودرو را رعایت کنند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۵    
عامل قتل زن 18 ساله در زاهدان دستگیر شد. به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: روز شنبه در پی وصول خبری مبنی بر قتل زن جوان 18 ساله در اثر خفگی در یکی از محله های شهرستان زاهدان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۵    
دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیر اجرایی تیم ملی توضیحاتی درباره عدم برگزاری جشن صعود ارائه دادند. به گزارش تابناک ورزشی، محمد رضا ساکت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۱    
رتبه دو سهمیه ایثارگران در کنکور سال 96 رشته علوم انسانی می گوید دوست دارد با ادبیات زندگی کند، ولی خودش هم معتقد است زندگی با ادبیات، درآمد بخور و نمیری دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۰    
الهه فراهانی:وقتی اجساد غرق درخون استاد دانشگاه و همسر و فرزندش در آپارتمانشان در منطقه قلهک پیدا شد، کسی از پشت پرده این جنایت خبر نداشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۱    
حمله موشکی روسیه به مواضع داعش در دیرالزور، آمار فاجعه بار قربانیان وبا در یمن، حمله عادل الجبیر به ظریف و ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۰    
مردی میانسال در یکی از روستاهای شهرستان گالیکش در حمله خرس زخمی و روانه بیمارستان شد. به گزارش جوان، این حادثه دو روز قبل در روستای ترجنلی این شهرستان در شرق استان گلستان اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۱    
ایندیپندنت نوشت یک زن اهل کره شمالی پس از آزمایش اتمی اخیر پیونگ یانگ توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۵    
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در دوران طولانی ریاست کفاشیان، بار دیگر به فوتبال برگشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۵    
بر اساس اعلام فدراسیون، جشن صعود در ورزشگاه آزادی به خاطر قوانین فیفا لغو شد. هرچند که کادر فنی و بازیکنان تیم ملی هم حاضر به حضور در این جشن نشده بودند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۳    
صبح دیروز راکب یک دستگاه موتورسیکلت در تونل توحید جان خود را از دست داد به گزارش تسنیم، صبح دیروز وقوع تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو سواری در تونل توحید پایتخت به کشته شدن راکب ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۲    
پسری که در نوجوانی مرتکب قتل شده است در آخرین جلسه دادگاه از اولیای دم تقاضای بخشش کرد. به گزارش جام جم، 6 مرداد 93 ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۶    
یارانه حمایتی دولت از کتابفروشی ها به ششمین ایستگاه خود رسید و موجب پیوستن 813 کتابفروشی به این طرح و فروش بالغ بر 10 میلیارد تومان کتاب شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۲    
طیبه سیاوشی نماینده مجلس در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران-سوریه
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۱۵    
سقوط یک نوجوان 14 ساله از قلعه الموت موجب مرگ وی شد. به گزارش مهر به نقل از شاهدان عینی، ساعت یک بعدازظهر امروز سه شنبه نوجوان تهرانی که به همراه خانواده خود مقصد گردشگری خودشان را دژ حسن صباح در ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۰    
جلسه امروز عصر (سه شنبه) شورای پول و اعتبار هم ظاهرا مصوبه یا تصمیم گیری درباره وضعیت مؤسسات اعتباری که قرار بر ادغام آنها و تشکیل بانک جدید است، نداشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۳:۳۰    
رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ پس از دیدار با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه تاکید کرد: دیدارم با سنوار ثمربخش بود و ما اوضاع انسانی نوار غزه را مورد بررسی قرار دادیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۳:۳۰    
وزارت خارجه فرانسه امروز سه شنبه اعلام کرد که سفیر سابق کشورش در عربستان را به عنوان فرستاده ویژه خود جهت میانجی گری درخصوص اختلافات میان قطر با عربستان، امارات، بحرین و مصر تعیین کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۳:۳۰    
منابع در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیش بینی کرده اند که با پایان مراسم حج، بحران میان برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با قطر از لحاظ سیاسی و رسانه ای شدت بگیرد و عربستان که راهبری کشورهای تحریم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۳:۳۰    
رهبر انصارالله یمن بر همبستگی انسانی و اسلامی ملت این کشور با مسلمانان تحت شکنجه میانمار تأکید و جنایت علیه آنان را محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۱۵    
نماینده نوجوان ایران در وزن 58 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلای این مسابقات دست یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۱۵    
مخالف سعودی معروف از بازداشت یکی از اعضای حاکمیت عربستان خبر داد و آن را تحولی بسیار خطرناک توصیف کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۶    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز سه شنبه در آخرین جلسه دوره جاری پارلمان آلمان درباره موضوعات مختلف داخلی و خارجی سخن گفت و از جمله تاکید مناقشه کره شمالی فقط می تواند راه حل دیپلماتیک و مسالمت آمیز ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۵    
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در بازی با سوریه اشتباهات زیادی داشتیم گفت: بازیکنانی که در ایران بازی می کنند به اندازه کافی آماده نیستند که بخواهند در جام جهانی به میدان بروند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۱    
در جلسه امروز کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حسین نجابت به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۰    
سفیر فرانسه در آمریکا در فرانسه تأکید کرد که توافق برجام تنها در مورد مسأله هسته ای ایران است، نه چیز دیگر.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار کرد: حجم پوشاک قاچاق بر اساس بررسی های صورت گرفته حدود 2 ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۱    
شرایط بحران آب در کشور به گونه ای پیش رفته که معاون اول رییس جمهور از "احتمال نیاز کشور به تامین آب از خارج" و یا از منابع دریا هشدار داده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تعرفه اینترنت موبایل گران نخواهد شد، گفت: اینترنت ثابت غیرحجمی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۱    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سهم جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی از جمعیت بیکار کشور اعلام کرد: در سال95بیش از 100درصد افزایش اشتغال مربوط به بنگاههای زیر 5 نفر بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۰    
نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان متحد روز سه شنبه گفت که پایبندی ایران به محدودیت های غنی سازی و سانتریفیوژ به معنی پاینبدی این کشور به برجام نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۵    
مرکز آمار ایران به استناد گزارش گمرک اعلام کرد که ارزش دلاری واردات محصولات در فصل بهار 1396 نسبت به فصل مشابه سال قبل از رشد 27.29 درصدی برخوردار است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۰    
یکی از مأموران اداره برق صومعه سرا در حال انجام مأموریت در مسیر صومعه سرا به ماسال در غرب استان گیلان، دچار برق گرفتگی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۲۰    
رئیس اتاق تعاون ایران از فعالیت بیش از 14 میلیون نفر در 100 هزار تعاونی فعال کشور خبر داد و گفت: توسعه بخش تعاون همان عمل کردن به اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۵    
در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی، ایران و سوریه به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. خلاصه این بازی را در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۰    
دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه ای خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۶    
با کاهش نرخ سود بانکی توسط بانک مرکزی، تحلیل هایی پیرامون این موضوع از سوی منتقدان صورت گرفت. این تحلیل ها با توجه به دستوری بودن این کاهش شاید اندکی جای تأمل داشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰    
در راستای سلسله جلسات سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم ، نشست تخصصی بررسی و نقد برنامه های وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در دفتر نماینده مقام معظم رهبری برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۱    
وزیر خارجه ایران با اشاره به هشت سال جنگی تحمیلی علیه ایران اعلام کرد که صدام جنگ علیه ایران را در حالی آغاز کرده بود که ایران همزمان از امنیت سخن می گفت و این تفکر ایرانی همچنان زنده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۶    
منابع سعودی به چالش هایی که ولیعهد عربستان با شاهزادگان بزرگ تر از خود دارد، اشاره کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۳    
وزیر خارجه سعودی، واکنش تندی به سخنان وزیر خارجه ایران درباره رابطه با عربستان نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۲    
وزیر اطلاعات گفت: اگر قصور و تقصیری در سانحه اخیر واژگونی اتوبوس دانش آموزان باشد، حتماً پیگیری و برخورد خواهد شد و استاندار هرمزگان مسئول پیگیری موضوع است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۸    
محسن رضایی در واکنش به فاجعه نسل کشی میانماردر توئیتر خود نوشت: فاجعه خونین و وحشیانه میانمار لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۵    
برای ساخت ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) شهر اراک، از سه جرثقیل غول پیکر استفاده می شود که بر اساس گزارش های دریافتی یکی از آنها ساعاتی پیش به دلیل آنچه که عدم رعایت ایمنی عنوان می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۰    
سرمربی خوشحال و موفق تیم ملی فوتبال سوریه در پایان بازی حساس و تاریخی تیمش گفت: به مردم سوریه تبریک می گویم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۴    
عمر سوما در دقیقه 92 بازی برخلاف جریان بازی روی اشتباه خط دفاع ایران در موقعیت تک به تک موفق شد گل دوم و مساوی تیمش را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۸    
بررسی نتایج ایران در 10بازی قبلی برابر سوریه درتهران نشان می دهد که مردان ایرانی تنها 4بار موفق به برتری شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۵    
تیم ملی ایران با تساوی مقابل سوریه با 22 امتیاز به عنوان تیم اول گروه A راهی جام جهانی روسیه شد. کره جنوبی نیز با کسب تساوی مقابل ازبکستان در تاشکند به عنوان تیم دوم به طور مستقیم راهی جام جهانی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۳    
آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، بسیار تراژیک به پایان رسید. در حالی که تیم ملی تا پیش از این بازی، آماری رشک برانگیز داشت و بیش از 1000 دقیقه بود که گلی را دریافت نکرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۵    
در حالی که قرار بود نخستین کاروان از حجاج اردبیلی 3:20 بامداد وارد فرودگاه اردبیل شود، این پرواز با تاخیر 4 ساعت و 30 دقیقه روبه رو شد و این امر حجاج اردبیلی و خانواده هایشان را سردرگم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۰    
تیم ایران با دریافت دوگل در خانه مقابل سوریه هم رکورد دروازه بسته و نیز رکورد صددرصد پیروزی در آزادی را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۰    
کی روش برای تقویت خط میانی تیم ملی چشمی را از ابتدای نیمه دوم جانشین کریمی کرد که در 45دقیقه نخست خوب کار نکرده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۵    
روزنامه هندوستان تایمز در سرمقاله خود نوشت، گرچه دولت آمریکا با برجام مخالف است اما هیچ مدرکی دال بر نقض آن از سوی ایران ارائه نکرده و خودش با برنداشتن تحریم های ضد ایرانی روح توافق هسته ای را نقض ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۳    
اتحادیه اروپا از دولت میانمار خواست تا به بدرفتاری و خشونت علیه مسلمانان پایان دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۲    
پدر شیوا مبینی گفت: مسئولان بدون داشتن رضایتنامه از من دخترم را به اردو برده اند و حالا بعد از حادثه به دنبال گرفتن رضایتنامه از ما هستند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۰    
تعدادی از بانوان ایرانی که در روز نخست بلیت فروشی اینترنتی توانسته بودند بلیت تهیه کنند، به نشانه اعتراض به ممنوعیت حضورشان در آزادی پشت درهای این مجموعه جمع شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۵    
درست در آخرین دقیقه نیمه اول بازی ، سردار آزمون روی ریباند ضربه سر مهدی طارمی موفق شد دروازه سوریه را با شکم (!) باز کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۵    
در حالی که ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه های فوتبال در ایران ممنوع است و اصرارها در این رابطه تاثیری نداشته ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۵    
تیم ملی ایران سرانجام بعد از 9 مسابقه بسته نگه داشتن دروازه اش، مقابل ضربه عمرسوما و ریباند حاج محمد گل خورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۱    
وزیر اسبق اقتصاد گفت: در چهار دهه اخیر همواره رابطه تورم و سود بانکی میان سیاستگذاران کلان اقتصادی و نظام پولی و بانکی کشورمان محل مناقشه بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۳    
یادگار امام گفت: هیچ کس نباید از نگاه تیزبین جامعه در حوزه فساد مصون باشد چرا که ما در برخورد با فساد هیچ حدی نداریم و هیچ تعارفی هم نباید باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۲    
در دهمین جلسه اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی در وزارت کشور، آخرین وضعیت عملیات عمرانی در مسیرهای تردد زائران اربعین در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام اینکه قیمت طلا در داخل کشور تابع دو عامل نرخ ارز و قیمت جهانی است، گفت: رشد قیمت طلا ربطی به کاهش سود سپرده های بانکی ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره مصدومیت شجاعیان توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش تابناک ورزشی ، امین نوروزی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره وضعیت مصدومیت داریوش شجاعیان گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
استرالیا با این پیروزی 19 امتیازی شد و موقتا در جایگاه دوم قرار گرفت. در صورت تساوی یا شکست عربستان مقابل ژاپن در دیدار امشب (سه شنبه) استرالیا به صورت مستقیم راهی جام جهانی 2018 روسیه می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۱    
پنج گجت برتر توسط شرکت های تکنولوژی در نمایشگاه ایفا 2017 آلمان معرفی و رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۹    
آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، بسیار تراژیک به پایان رسید. در حالی که تیم ملی تا پیش از این بازی، آماری رشک برانگیز داشت و بیش از 1000 دقیقه بود که گلی را دریافت نکرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۰    
ترکیب تیم ملی فوتبال سوریه برای بازی شامگاه امروز با ایران اعلام شد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال سوریه با ترکیب ابراهیم عالمه، محمد الصلاح، موید الاججان، عمر خربین، محمد المواسی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۵    
لیبی و نیجریه، دو عضو اوپک که از توافق کاهش تولید اخیر مستثنی شده بودند، به جدیدترین اجلاس کمیته وزیران کشورهای تولید کننده که در 22 سپتامبر برگزار خواهد شد، دعوت شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۶    
بانک کامن ولث استرالیا سال آینده میلادی به جرم پولشویی و تراکنش های غیر قانونی در دادگاه حاضر می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در حادثه فوت دو کولبر گفت: تحقیقات آغاز و متهمین بازداشت شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۵    
وزیر انرژی روسیه گفت مسکو و ریاض بر سر تمدید توافق کاهش تولید نفت میان اوپک و کشورهای غیراوپکی گفتگو کردند اما هیچ تصمیم خاصی تاکنون گرفته نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۵    
محققان دریافتند که بین تغییرات سیستم ایمنی با زایمان زودرس ارتباط وجود دارد. به گزارش ایسنا و به نقل از هلث دی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۹    
در پایان معاملات بازار آزاد روز سه شنبه، هر دلار آمریکا با افت 2 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 770 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۵    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افت 800 تا 4 هزار تومانی مواجه شد و سکه تمام بهار آزادی اکنون به نرخ یک میلیون و 255 هزار و 100 تومان معامله می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۰    
انگار همین دیروز بود که حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان میناب و رودانی در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و در روز عید سعید قربان جامعه ایرانی را در اندوهی غم انگیز فرو برد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی از رشد 65 درصدی صادرات آبزیان در چهارماهه امسال خبر داد و گفت: در توافق با بانک سینا قرار شد پنج درصد سود تسهیلات روستاییان و مناطق محروم را بنیاد مستضعفان و پنج درصد را استانداری ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۰    
انتصاب های مدیریتی برخی افراد به تازگی تاثیر داشتن ژن خوب را در ذهن افراد پررنگ تر کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۶    
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی بهاء آب، گاز و برق سنگین مدارس استان مانده و پرداخت نشده اند که باید برای این مساله هم فکر شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۵    
شرکت سعودی آرامکوی عربستان اعلام کرد، قیمت رسمی نفت سبک عرب خود در بازار آسیا را 55 سنت بالا برده و به 30 سنت بالاتر از شاخص منطقه ای رسانده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۵    
اگر مانند اغلب مردم باشید، احتمالا بیشترِ پول خود را در حساب پس انداز بانکی نگه داشته اید و بزرگ ترین سرمایه گذاریِ عمرتان، خرید خانه بوده است ...