چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۱۳:۰۳Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در جریان معاملات امروز، 14 هزار و 400 تومان افت کرد و یک میلیون و 259 هزار تومان فروخته شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود خواستار توجه بیش از پیش به سینماگران شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۰    
مرد محکوم به قصاص که به خاطر چای صبحانه دوستش را به قتل رسانده است، با پرداخت دیه از مرگ فاصله گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۱    
درخواست بارزانی از پارلمان عراق درباره همه پرسی، گزارش سی ان ان از آماده شدن ترامپ برای اقدام خطرناک علیه ایران، فراخوان مجلس اعلا برای مقابله با تجزیه عراق ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۸    
عبدالحمید نقره کار
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۶    
در سال 95 مصرف روزانه بنزین کل کشور معادل مصرف روزانه بنزین در سال 88، البته بدون در نظر گرفتن سهم سی ان جی از سبد سوخت مورد نیاز بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۸    
هافبک سرباز پرسپولیس می تواند تیمش را در بازی رفت با الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا در حاشیه سفر به الجزایر، از گفت وگوهای نفتی با مسئولان این کشور ابراز رضایت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۵    
بانک آینده که بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را بر عهده گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۵    
پیروزی پرسپولیس برابر الاهلی و صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستانی داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۱    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۵    
گمرک ایران اعلام کرد: روزانه 10 هزار محموله مظنون به قاچاق در کشور توقیف می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۶    
رئیس پلیس راهور ناجا درباره حادثه سقوط اتوبوس در محور جاجرود، گفت: نظر پلیس درخصوص حادثه سقوط اتوبوس پس از بررسی ها طی ساعات آینده اعلام می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۶    
سرمربی الاهلی عربستان پس شکست سنگین مقابل پرسپولیس گفت: از اینکه در این بازی مهم شکست خوردیم بسیار ناراحت هستم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۰    
منابع خبری از سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره در محور تهران-جاجرود خبر دادند. به گزارش مردم سالاری، بر اساس گزارش ها این حادثه 11 کشته برجای گذشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۰    
مرد لبنیات فروش که یک سال قبل رهگذری را به خاطر بلند حرف زدن با تلفن همراهش به قتل رساند، روز گذشته محاکمه شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۱    
مشاور رئیس کل و سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: 47 تن مواد محترقه توسط ماموران گمرک بوشهر کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین از واژگونی تریلی حمل گاز مایع در اتوبان قم-گرمسار خبر داد. به گزارش جام جم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۵    
رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری سه سارق زورگیر مأمورنما و کشف یک دستگاه بی سیم دستی از آنها خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۵    
متهم فراری پرونده بنیتا که متواری بود، بازداشت شد. به گزارش اعتماد، محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از بازداشت متهم فراری پرونده بنیتا خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۰    
پدر 48 ساله در اقدامی جنون آمیز، 2 دخترش را با ضربات قداره به قتل رساند و پس از آن با خوردن سم سیانور به زندگی اش پایان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۱    
وزیر بهداشت به منظور بررسی وضع بیماران ای بی بازدید مجددی را از این مجموعه انجام داد. در نتیجه این بازدید مقرر شد تا معاونت اجتماعی و معاونت درمان وزارت بهداشت مکلف شوند تا به سرعت کار گروهی را تشکیل ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۲۳    
موضوع تصادفات جاده ای و عوامل موثر در آن در برنامه دیشب گفتگوی ویژه خبری بررسی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۵    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق در تالار آفتاب اهواز و شروع عملیات خارج سازی دود از این تالار خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۱    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: براساس برنامه ریزیی های انجام شده در سال جاری به عنوان یک اولویت تقویت مرزها و توانمند سازی مناطق مرزی کشور در دستور کار قرار گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: جوان 26 ساله نهاوندی با شلیک گلوله تفنگ شکاری به زندگی خود پایان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۲    
نقص فنی کامیونت حامل مواد منفجره در اسدآباد همدان حادثه آفرید. به گزارش مهر، شب گذشته یک دستگاه کامیونت ایسوزو که حاوی مواد منفجره بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۴۲    
پس از آن که دیوان عالی اسپانیا علیه همه پرسی استقلال کاتالونیا رأی داد، دادستانی، ماموران پلیس این منطقه را موظف کرده صندوق های رأی، برگه آرا و تمامی مواد تبلیغاتی مربوط به این همه پرسی را ضبط کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۵    
رهبر کره شمالی با اعلام شرایط شبه جنگی این کشور را در وضعیت هشدار قرمز قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۵    
وزیر امور خارجه قطر که به آنکارا سفر کرده است با رئیس جمهوری ترکیه دیدار و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۵    
نخست وزیر عراق در نشست خبری هفتگی خود همه پرسی اقلیم کردستان عراق را که قرار است 25 سپتامبر جاری برگزار شود غیرقانونی و یکطرفه برشمرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۵    
کاخ سفید به دنبال دریافت گزارش هایی درباره وجود یک بسته مشکوک، بسته شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۰    
نیروهای پلیس بارسلون در راستای انجام یک عملیات ضدتروریستی، اقدام به تخلیه اطراف کلیسای ساگرادا فامیلیا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۵    
آمارهای رهیابی کشتی ها نشان داد ایران هفته گذشته محموله 280 هزار تنی نفت کوره به مقصد سنگاپور ارسال کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۵    
با ثبت مصرف 104 میلیون و 700 هزار لیتر مصرف بنزین در روز شانزدهم شهریورماه، رکورد مصرف بنزین در سال 96 شکست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۷    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به طرح جدید شش مقام آمریکایی گفت: هرنوع اقدام ماجراجویانه از سوی نیروهای آمریکایی در منطقه با واکنش سریع ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۷    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: 10 دقیقه پس از بلند شدن از باند فرودگاه، به علت ورود یک پرنده به داخل موتور هواپیما و بروز مشکل، هواپیما به سمت مبداء برگشت و در فرودگاه شهید مدنی به زمین نشست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۲۴    
نخست وزیر عراق در سخنرانی هفتگی خود ضمن تأکید بر غیر قانونی بودن همه پرسی منطقه کردستان، مقامات این منطقه را به گفت وگو با بغداد دعوت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۷    
سفیر عربستان در مصر در نشست امروز اتحادیه عرب اظهارات وزیر مشاور قطر در امور خارجه درباره شریف بودن ایران را مضحک خواند و اعلام کرد که ایران کشوری است که در امور کشورهای منطقه دخالت می کند و قطر از ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۳    
نوزدهمین جشن خانه سینما با اهدای سه جایزه به اصغر فرهادی و بیشترین جوایز فنی به فیلم رگ خواب برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در 9 استان کشور طی دو روز آینده از وزش باد شدید در خوزستان و زابل خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۰    
با توجه به راهیابی پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر به تعویق افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۰    
مدافع و هافبک تدافعی تیم فوتبال پرسپولیس که چندان بازی و سبک نمایش اش در زمین به چشم نمی آید، عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم با الاهلی عربستان را از آن خود کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۰    
بازیکن تیم پرسپولیس دست به اسلحه شد تا به جمع شاگردان برانکو ملحق شود! به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فارس ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۰    
پرسپولیس در دیداری دراماتیک و تاریخی با یک یار کمتر در 75دقیقه از بازی بر حریف متمول سعودی غلبه کرد و به جمع چهارتیم نهایی آسیا رسید. به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار کدام بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۰    
برای نخستین بار عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای ایلوشین را در پایگاه شهید دوران شیراز به اتمام رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۲    
وزیر دفاع مصر از قطع تمامی روابط نظامی قاهره با کره شمالی را خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت توافق هسته ای با ایران یا باید اصلاح شود، یا لغو.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۱    
تنها لحظاتی بعد از شکست الاهلی، تیم الهلال رسما ابوظبی را به عنوان میزبان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی انتخاب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۱    
پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید دو بازی سخت مقابل تیم بسیار قدرتمند الهلال عربستان انجام دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۶    
پرسپولیس در یک دیدار دراماتیک توانست با نتیجه 3-1 از سد الاهلی عربستان بگذرد تا به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۳    
سرمربی موفق و محبوب تیم پرسپولیس در پایان بازی حساس و تاریخی با الاهلی عربستان گفت: این پیروزی بزرگ را به ایرانی ها تبریک می گویم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۸    
پرسپولیس با حذف الاهلی عربستان ، دربی آسیایی و رویایی سعودی ها را به فنا داد! هواداران عرب و سعودی روی سکوهای استادیوم ابوظبی خشک شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۰    
پرسپولیس؛ تیمی که طی یک دهه اخیر به بازگشت های رویایی با 10نفر مشهور شده، حالا این خصوصیت خود را به رخ آسیایی ها کشید و تیم تا دندان مسلح سعودی ها را در دقایق پایانی به توپ بست تا برای نخستین بار به ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۲    
پرسپولیس در یک دیدار دراماتیک توانست با نتیجه 3-1 از سد الاهلی عربستان بگذرد تا به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۵    
شمخانی عصر روز سه شنبه در حاشیه بیست و هشتمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص دستاوردهای اخیر محور مقاومت در برابر تروریسم تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۵    
یک افسر دفاع شهروند محور (مدنی) در استان نینوا اعلام کرد پروسه جستجوی اجساد در زیر آوار ساختمان ها در موصل هنوز ادامه دارد و تاکنون حدود سه هزار جسد بیرون آورده شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس کمیته امنیتی و نظامی منطقه شرق سوریه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در جنگ سوریه گفت: تقریبا به جز روسیه، ایران، عراق و حزب الله تمام کشورها علیه سوریه بودند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۲    
پرسپولیس در یک دیدار دراماتیک توانست با نتیجه 3-1 از سد الاهلی عربستان بگذرد تا به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۲    
علی علیپور، مهاجم شمالی پرسپولیس با فرار دیدنی خود پشت مدافعان الاهلی در مصافی تک به تک با دروازه بان سعودی ها ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۸    
بازی فیزیکی کار دست پرسپولیس داد و کمال کامیابی نیا بازیکن کلیدی میانه میدان با خطایی وحشتناک و تکل روی ساق پای حریف، با کارت قرمز داور چینی مواجه شد و تیمش را 10 نفره کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۵    
هافبک دفاعی پرسپولیس در شرایطی که این تیم با یک گل از حریف پیش بود، با خطای خود باعث شد تا داور چینی او را از زمین اخراج کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ گونه کم وکسری برای تولید سخت افزار و مهمات نظامی نداریم، گفت: هیچ قدرتی توان تهاجم به جمهوری اسلامی را ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۵    
سید علی اصغر حسینی، وکیل حمید بقایی گفت: بر اساس اعلام دادگاه شعبه 1057 کیفری 2، اولین جلسه دادگاه موکل اینجانب آقای حمید بقایی برای 25 مهر ماه تعیین وقت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۴    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح عملیات موفقیت آمیز پلیس و کشته شدن عامل شهادت افسر پلیس آگاهی استان پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال 2017 فوتبال جهان توسط سرمربیان تیم های ملی، کاپیتان ها و نمایندگان رسانه ها روز هفت سپتامبر(16 شهریور) به پایان رسید و آرای نمایندگان به فیفا ارسال شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۰    
فرار علی علیپور و استفاده مناسب از قدرت بدنی اش بهترین فرصت را در مصافی تک به تک برای سرخپوشان قرار داد که ضربه این مهاجم تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۰    
علیرضا فغانی در این بازی پرتنش و پراتفاق شب کم اشتباهی را پشت سر گذاشت و حتی در دقیقه 117 بازی به درستی وانگ شنگچائو، هافبک شانگهای را از زمین بازی اخراج کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۵    
کامبک تاریخی گوانگژو کامل نشد تا این تیم پس از پیروزی رویایی در وقت قانونی، در پنالتی ها به شانگهای ببازد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۵    
هواداران حاضر در استادیوم محمد بن زاید به شدت مهدی طارمی و برانکو ایوانکوویچ را تشویق و حمایت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۵    
از چالش سطل آب یخ تا چالش عکس سیاه و سفید؛ هموطنانمان بارها و بارها به وضوح ثابت کرده اند که در ورود به چالش هایی که در دنیای مجازی به راه می افتد، تبحر دارند، ولی هرچه ایشان در این عرصه متبحرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۹    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۸    
ساکنان منطقه توراجا در جزیره سولاوسی جنوبی اندونزی در سنتی عجیب هر سال مردگان خود را از گور خارج می کنند و ضمن تمیز کردن و آراستن آنها ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۷    
اگر چه بیشتر وقت سیاستمداران دنیا صرف پرداختن به امور سیاسی و حکومتی و نظامی می شود اما برخی از آنها هم نیم نگاهی به دنیای فوتبال داشتند و برای پیگری اوضاع تیم های محبوب شان وقت می گذاشتند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام دو شبکه گسترده قاچاق سلاح در کرمان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه 5 متهم به همراه مقادیر زیادی سلاح و مهمات دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل الاهلی عربستان مشخص و اعلام شد و محرمی مدافع مورد علاقه برانکو روی نیمکت خواهد نشست اما ربیع خواه باز هم در ترکیب اصلی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۹    
در سال 2007 میلادی، نیمی از 10 شرکت باارزش بورسی جهان را شرکت های فعال در زمینه انرژی تشکیل می دادند، اما اکنون در بین 10 شرکت معتبر جهان تنها یک شرکت انرژی قرار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۸    
انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در روابط خارجی امروز طی سخنانی اعلام کرد که از ایران می خواهیم برای پایان دادن به اشغالگری جزایر سه گانه، راه حل مسالمت آمیز ارائه دهد .
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۴    
در پایان معاملات بازار آزاد روز سه شنبه، هر دلار آمریکا با افزایش 73 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 970 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۴    
روز سه شنبه قیمت نفت افزایش یافت. علت این امر اعلام خبری از سوی اوپک مبنی بر کاهش تولید این کشور در ماه آگوست بوده است، که نشان دهنده تاثیر قرارداد کاهش تولید، میان تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۰    
مایک پومپئو در اظهاراتی ضمن امتناع از پاسخ به این که جامعه اطلاعاتی آمریکا از نقض برجام از سوی ایران مدرکی در اختیار دارد یا خیر، برجام را بی ارزش توصیف کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۳    
وکیل مدافع محمود احمدی نژاد به نمایندگان مجلس نامه نوشت. به گزارش ایسنا، سیدعادل حیدری در این نامه خطاب به نمایندگان مجلس مدعی شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۵    
بهترین پارالمپین سال 2017 از بی توجهی مسئولان ورزش ایران نسبت به ورزشکاران پارالمپیکی گلایه می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۵    
عضوی شورای شهر تهران گفت: به دنبال ایجاد شهرداری تمام شیشه ای هستیم. به گزارش مهر، بهاره آروین در آیین رونمایی از پورتال و نشان مسئولیت اجتماعی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در بحث کودکان خیابانی، باندها به قوه قضاییه ارجاع داده می شود که اخیرا 3 باند در تهران شناسایی و به ناجا ارسال شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۲    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از دستگیری یک نفر دیگر در خصوص پرونده بنیتا خبر داد. محمد شهریاری در گفت و گو با ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهوری ترکیه اخبار ضد و نقیض منتشر شده درباره دیدار سری و محرمانه وی با رئیس جمهوری سوریه را رد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۵    
نتیجه یک مطالعه نشان داده است، بیش از یک چهارم زنان میانسال در 7 شب هفته حداقل 4 شب را برای به خواب رفتن مشکل دارند و از خواب باکیفیت محروم اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با تشریح ویژگیهای دولت رانتی گفت: دولت دوازدهم باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۵    
در شرایطی که کره شمالی نسبت به اقدامات تلافی جویانه در قبال تحریم های سرسختانه سازمان ملل هشدار داده بود متحدان آمریکا در منطقه از این قطعنامه استقبال کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
ابراز خرسندی دبیرکل اوپک از توازن در بازار نفت، حضور رییس جمهوری ونزوئلا در الجزایر برای رایزنی نفتی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
در معاملات امروز بازارهای جهانی، قیمت نفت درحالی که تاجران مشغول ارزیابی تاثیر طوفان هستند، باز هم افت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۴    
یاسمن فرزان، نفراول المپیاد فیزیک ایران
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۰    
در این ویدئو سوپی بسیار ساده ولی به غایت خوش طعم را به سادگی آموزش دیده و می توانید تنها در 15 دقیقه آن را درست کرده و نوش جان کنید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس بنیاد احمد شاه مسعود : نظام ریاستی دلیل اصلی بحران های کنونی افغانستان است/مردم ناراضی هستند به گزارش تسنیم ...