سه شنبه ۲۵ مهرساعت ۲۳:۴۶Oct 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام رفیعی، حاکمیت معنویت در جنگ های اسلامی را مهم ترین ویژگی این جنگ ها برشمرد و با اشاره به نمونه های تاریخی از اهتمام یاران رسول خدا (صلی الله علیه وآله) و اصحاب حضرت سیدالشهداء (علیه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از افزایش 2 برابری مصرف سیگار در بین دختران انتقاد کرد. به گزارش فارس ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مدیر عامل شرکت شل اعلام کرد که در پایان دهه جاری میلادی، قیمت هر بشکه نفت خام به حدود 60 دلار برای هر بشکه می رسد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: زن جوان کودکان را از پدر معتاد آنها در مناطق محروم اجاره و ماهیانه مبلغ 50 تا 70 هزار تومان به ازای اجاره کودکان به والدین آنها پرداخت می کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۵۶    
در این خانه هیچ کس سنش را نمی داند؛ کوچک و بزرگ هم ندارد. پسران خانواده از ترس رد مرز اصطلاحی که برای اخراج غیرایرانی ها به کار می رود و اتهام غیرایرانی بودن، خانه نشین شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۶    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی به متقاضیان ثبت نام سفر اربعین در مورد کلاهبرداران فضای مجازی هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
دومین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، دقایقی قبل با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (رحمه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۵    
بانک مرکزی امروز (پنج شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 17 ارز همچون دلار آمریکا نسبت به دیروز افزایش و 21 ارز از جمله یورو و پوند انگلیس کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۰    
سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف پرونده اختلاس 12 میلیارد ریالی و دستگیری 5 متهم در شیراز خبر داد . به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افت دما و بارش باران در برخی مناطق کشور نسبت به آبگرفتکی معابر و وقوع سیلاب هشدار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۸    
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه کربلا مازندران این آمادگی را دارد تا با همکاری گردشگری موسسه ساحل سالم در سواحل مازندران ایجاد کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۵    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر بهبود تراز تجاری ایران و اتریش تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۲    
عربستان سعودی روز سه شنبه پس از ده ها سال کشمکش داخلی بر سر رانندگی زنان، سرانجام با اعطای این حق به آنان موافقت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری 4 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از آبان ماه امسال آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۱    
مرد جوانی که متهم است برادر معتادش را در درگیری به قتل رسانده است، پس از جلب رضایت مادرش به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۰    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از مجروح شدن 11 نفر و کشته شدن 2 نفر در حادثه واژگونی خودرو 405 در محور بندرعباس به رودان نرسیده به پل آبنما خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۰    
بی احتیاطی در تعمیر خودرو در تعمیرگاه، تعمیرکار را روانه زندان کرد. به گزارش ابتکار، اسفند سال 90 در پی شنیدن صدای غیرمعمول در کامیون حین حرکت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۷    
در تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی بیش از 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
فرمانده انتظامی پلدختر از مسدود شدن محور پلدختر - خرم آباد به علت ریزش کوه خبر داد. به گزارش جام جم، سرهنگ صفر عبدالوند شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با مهر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
این روزها جان دختربچه ها ارزان شده و هر از گاهی حادثه تلخی اتفاق می افتد که قربانی اش دختران کم سن و سال هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳    
رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: درپی ضرب و شتم مدیر دبیرستان امام صادق شهرستان جیرفت توسط یکی از دانش آموزان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۲    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه وضعیت کنونی برازنده ی کشورمان نیست، افزود: شایسته نیست در کشورمان رانت و فساد باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۵    
انتشار پیام های شخصی در فضای مجازی جرم است و براساس قانون جرایم رایانه ای به طور ویژه در دادسرای جرایم رایانه ای بررسی می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۴    
متن وصیت نامه شهید مدافع حرم محسن حججی همزمان با مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر او منتشر شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۰    
بازیکنانی نظیر روزبه چشمی، امیدابراهیمی، امیدنورافکن، محمدرضا خانزاده، مرتضی تبریزی، اکبر ایمانی، رشید مظاهری، سعید آقایی و ... پیامک مربیان تیم ملی را دریافت کرده اند و قرار است امروز به اردو بروند
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۲:۱۲    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به زائران عتبات عالیات توصیه کرد که دو هفته پیش از اعزام، واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۱:۴۵    
وزیر دارایی ترکیه از افزایش بودجه جهت نوسازی ناوگان نظامی و انجام عملیات نظامی این کشور در داخل و خارج از ترکیه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۱:۴۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز با وزیر امور جروزالم رژیم صهیونیستی در مسکو دیدار و درباره مسائل خاورمیانه با وی گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۷    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده درمرکز بغداد ، دقایقی پیش دو کشته و چند زخمی بجا گذاشت
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۹    
بر اساس اعلام رسمی اینستاگرام، تعداد کاربران فعال ماهیانه این شبکه اجتماعی محبوب ، به 800 میلیون کاربر رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۱    
اعتصاب سراسری کارمندان و کارگران نهادهای دولتی و عمومی لبنان امروز (چهارشنبه) برای سومین روز پیاپی ادامه یافت. آنها به احتمال منتفی شدن افزایش دستمزدها معترض هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۶    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق این مساله را تکذیب کرد که روابط رسمی میان این اقلیم با رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۳    
حکومت اقلیم کردستان عراق نشستی فوق العاده درباره تصمیمات دولت مرکزی علیه این اقلیم برگزار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۸    
فارس نوشت: مهدی محمد طاهری، مجری سابق برنامه ثریا به جوار حق پیوست . مجری سابق ثریا و پسر خردسالش در سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفتند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۴    
محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای روز چهارشنبه همه پرسی جدایی منطقه کردستان عراق را برای ثبات منطقه خطرناک خواند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۵    
رییس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری زانتیا و و یکدستگاه تریلر کشنده در ابتدای عوارضی آزادراه پل زال - خرم آباد 2 نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۰    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به 8 هزار و 10 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 136 میلیارد ریال رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۳    
رییس جمهور با حضور سرزده در منزل شهیدان غضنفری، در فضای صمیمی با والدین این شهدای عالیقدر دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۱    
رییس جمهور در دیداری صمیمی با سعید شهریان جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، ضمن اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۱    
وزیر کشور گفت: از هر اندیشه ی سیاسی در دولت استفاده می کنیم ولی خط و مشی ما در اقدامات اجرایی، اعتدال است و استانداران باید سیاست اعتدال را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۰    
اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران عصر چهارشنبه با انتشار اخطاریه ای ، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در مسیل ها و رودخانه های استان در 48 ساعت آینده هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۶    
همزمان با سالروز شهادت سیدوسالار شهیدان، بازار تهران از جمله بازار طلا همچو سنوات گذشته به مدت 6 روز از فردا پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز (چهارشنبه) بازار سکه شرایط آرامی را سپری کرد، نرخ انواع ارز کاهش یافت و طلا ارزان شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۵    
در جریان سفر هیات عالی رتبه نظامی عراق به تهران، رییس ستاد ارتش عراق با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۵    
انفجاری سنگین عصر امروز چهارشنبه در یکی از کارگاههای صنعتی در نزدیک شهر سلیمانیه جان یک نفر را گرفت و 5 تن دیگر را زخمی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از دیدار با رئیس ستاد ارتش عراق در تهران تصریح کرد: تغییر جغرافیای عراق و جدا شدن بخشی از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست و ما آن را به رسمیت نمی شناسیم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۳    
دو نماینده کنگره آمریکا طرحی معرفی کرده اند که خواستار تشکیل کمیسیونی برای نظارت بر توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۱    
شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۱    
سیداحمد خاتمی در سخنانی، دفاع از دین و فداکاری در راه آن را از مهم ترین آموزه های قیام حضرت سیدالشهداء علیه السلام خواند و افزود: امام حسین علیه السلام حرکت تاریخی خود را با تدبیر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۵    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت نباید به خام فروشی متهم شود؛ زیرا پالایشگاه ها به بخش خصوصی واگذار شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۷    
همه دیدند که ناتو در سوریه از جمهوری اسلامی ایران شکست خورد، ولی دولتمردان در تنظیم زندگی مردم و قیمت های ارز و مرغ مانده اند که این دو حوزه باید متعادل شده و هر دو با هم پیشرفت کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۶    
روز گذشته خبری به نقل از جعفری دولت آبادی؛ دادستان تهران منتشر شد که عنوان کرد: علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۶    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۶    
محسن رضایی در روایتی از وداع عاشورایی ملت ایران با پیکر پاک شهید محسن حججی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شهید حججی، نمایندگی سردادگان شهید انقلاب ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
علی ربیعی که به دستور رئیس جمهور عازم استان مرکزی شده است، در صفحه توئیتر خود از تضمین 5 سال آینده تولیدکارخانه آذراب خبر داد و در عین حال گفته بود که فردا یعنی 6 مهرماه بخش عمده ای از مطالبات ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
ترکیه از روز جمعه پروازها به کردستان را به حالت تعلیق درمی آورد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
دنشنال اعلام کرد: خلبان هواپیمای شرکت اتحادایرویز امارات پس از بلند شدن هواپیما در فراز آسمان فوت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت طلا ، امروز چهارشنبه در بازار خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۰    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تخصیص و توزیع 25 هزار تن برنج با نرخ مصوب بین هیئت های مذهبی شناسنامه دار، برای تنظیم بازار ایام ماه محرم الحرام خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۷    
سیداحمد خاتمی در سخنانی، دفاع از دین و فداکاری در راه آن را از مهم ترین آموزه های قیام حضرت سیدالشهداء علیه السلام خواند و افزود: امام حسین علیه السلام حرکت تاریخی خود را با تدبیر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۴    
بازپرس های آلمانی تحقیقات خود را در مورد فرار مالیاتی برخی از مشتریان آلمانی بانک یو بی اس سوئیس، آغاز کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۴    
در پایان معاملات بازار آزاد روز چهارشنبه، هر دلار آمریکا با افت 13 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 39 هزار و 74 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۰    
در عملیات نیروی زمینی و هوایی ترکیه در جنوب این کشور و شمال عراق، 5 عضو گروه پ ک ک کشته و چند پایگاه این گروه منهدم شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تا دو ماه آینده همان طور که برادرمان سردار سلیمانی قول داده اند داعش ریشه کن می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۹    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریور 96 معادل 9.9 درصد است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۸    
چهره های سرشناس کشورمان در کنار مردم شهیدپرور تهرانی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی شرکت کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۷    
مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی با بیان اینکه مشکل عمده ما در کشور کمبود بیمارستان های توانبخشی است، تاکید کرد: 2400 تخت توانبخشی برای موارد حاد در کشور ضروری است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۵    
روز چهارشنبه، قیمت نفت پس از افزایش چشمگیری که در روز های گذشته یافته بود، اندکی کاهش یافت. این در حالی ست که کاهش غیر منتظره موجودی نفت آمریکا هنوز امید به افزایش قیمت نفت و رسیدن به بشکه ای 60 دلار ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز جمعه نوار شمالی کشور و برخی استانها با بارش باران، رعدوبرق، وزش باد، کاهش دما و حتی سیلاب محلی همراه خواهد بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۷    
بخشنامه بودجه سال 1397 از سوی رئیس جمهوری و با رویکرد اصلی رشد اقتصادی فراگیر، اشتغالزا و ضدفقر ابلاغ شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۵    
رییس ستاد ارتش عراق در راس هیات عالی رتبه نظامی دقایقی پیش وارد تهران شد و از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۸    
استاندار برکنار شده کرکوک در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تهدید کرد که نیروهای امنیتی و پیشمرگ کردستان اجازه بازگشت ارتش عراق به استان کرکوک را نخواهند داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۷    
نزدیک به 30 درصداز عسل مصرفی مردم دنیا تقلبی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۶    
اداره کل مدیریت بحران مازندران نسبت به افزایش بارندگی و آبگرفتگی معابر در استان هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۸    
فارس نوشت: زن توریست استرالیایی: من تا قبل از اینکه ایران بیایم دیدگاه بدی نسبت به ایران داشتم اما این شهید دیدگاه مرا نسبت به اسلام عوض کرد. فهمیدم که ایرانی ها هم مثل مردم خودم هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۷    
کمیسیون ایمنی راه های کشور در اطلاعیه شماره دو خود، علت وقوع سانحه اتوبوس حامل دانش آموزان محور بندرعباس- داراب را خروج از محور و واژگونی اتوبوس ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده و علت تشدیدکننده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۶    
دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات از رفتار GSMA برای لغو عضویت اپراتورهای ایران انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۰    
نایب قهرمان تکواندو در المپیک لندن پس از شکایت از فدراسیون حالا افاشگری های تازه ای کرده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۶    
شانگهای در خانه با تساوی یک بر یک مقابل اوراواردز متوقف شد. به گزارش تابناک ورزشی، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق قاره برگزار شد که تیم های شانگهای SIPG چین و اوراواردز ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۶    
بعد از اعلام دوپینگ اسب سردار آزمون و مصاحبه وی، روز گذشته نایب رئیس فدراسیون سوارکاری در قبال ادعاهای آزمون و ماجرای دوپینگ سریک صحبت کرد. مصاحبه ای که حالا با پاشخ خلیل ازمون پدر سردار مواجه شده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۳    
پس از گذشت 2 روز از برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، کمیته عالی همه پرسی منطقه کردستان عراق ضمن اعلام نتایج رسمی انتخابات مدعی شد که 92 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۱    
امیرمحمد مدنی، مهاجم سابق امیدهای پرسپولیس دارفانی را وداع گفت به گزارش تابناک ورزشی، امیر محمد مدنی، مهاجم سابق امیدهای پرسپولیس به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
در این مطلب، تدابیر ویژه فصل پاییز تشریح و راهکارهایی برای جلوگیری از سرماخوردگی توضیح داده شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت در آستانه عاشورای حسینی روضه امام حسین (ع) را خواند که به گریه اعضای هیات دولت و شخص دکتر روحانی همراه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
حکیم بوعلی سینا ورزش را مهمترین اصل از اصول شش گانه حفظ الصحه می داند؛ این توصیه در حالی است که در زندگی مردم هزار و اندی سال پیش، بنابر ضرورت های شغلی و زندگی و به عکس زندگی امروزه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
به گفته محققان مصرف بادام زمینی در دوران بارداری و شیردهی از ابتلای کودک به آلرژی جلوگیری می کند. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
نتایج یک مطالعه جهانی نشان می دهد تقریبا از هر چهار کودک سه نفر در سال خشونت را تجربه می کند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
یک کارشناس طب سنتی گفت: دم کرده دارچین که ولرم شده باشد اگر روی جوش یا دمل های سرسفید مالیده شود, به رفع این جوش ها کمک می کند البته قبلاً در جاهایی که پوست مقاومتری دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۰    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 99 و در وضعیت سالم اعلام کرد. شاخص 8 صبح امروز هوای تهران به 101 رسیده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد: افزایش فالوور شگرد جدید مجرمان سایبری است در حالی که افراد از تهدیدات و عواقب آن اطلاعی ندارند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۵    
دکترای تخصصی فیزیولوژی با اشاره به فواید طب سوزنی، گفت: طب سوزنی با بهبود خونرسانی به چهره می تواند چین و چروک صورت را کاهش دهد و زیبایی پوست را به همراه داشته باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۶    
شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۵    
چنان که انتظار می رفت افشاگری های برنامه نود در مورد پرونده پرسپولیس، طارمی و ریزه اسپور تبعات زیادی داشت و باشگاه پرسپولیس هم این مساله را تحمل نکرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۰    
گزارش ها حاکی از آن است که محسن صمداف رهبر حزب اسلام آذربایجان در زندان قبوستان در شرایط ناگواری نگهداری می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۵    
مهدی طارمی به کمیته اخلاق احضار شد اما در خبر منتشر شده هیچ دلیل و عنوانی برای این احضار ذکر نشده است. ...