جمعه ۲۸ مهرساعت ۱۶:۲۰Oct 2017 20

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۰    
قایق نجات شناور صیادی که برای نجات 4 صیاد به دریای خزر رفته بود بدون سرنشین بازگشت. به گزارش اعتماد، عباس صابر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۱    
یک شرکت تولیدکننده هواپیما مشغول آزمایش یک هواپیمای مافوق صوت بدون سرنشین است که قابلیت انجام ماموریت های شناسایی را دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مالک علی بابا از اواسط ماه اکتبر نخست پلت فورم تجارت الکترونیکی را در روسیه عملیاتی می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۱    
کره جنوبی هم خود را به کشورهایی ملحق کرد که استفاده از بیت کوین و سایرارزهای دیجیتالی را ممنوع خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۷    
شایسته است که شیعیان در این روز امساک کنند از خوردن و آشامیدن بی آنکه قصد روزه کنند و در آخر روز بعد از عصر افطار کنند به غذایی که اهل مصیبت می خورند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۲۷    
آیت الله جوادی آملی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰    
دفتر نخست وزیر عراق ادعای رسانه های کردی در خصوص به رسمیت شناخته شدن حقوق کردها از سوی العبادی در گفتگو با رئیس جمهوری فرانسه را رد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر هیت ، واقع در استان الانبار عراق خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز شنبه مدعی شد کره شمالی برای گفت وگو درباره خلع سلاح هسته ای علاقه یا آمادگی ندارند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۱:۴۵    
تفریغ از نظر لغوی یعنی فارغ ساختن، و تفریغ بودجه در اصطلاح مالی فراغت از بودجه و یا نتیجهی اجرای بودجه است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۸    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر هیت ، واقع در غرب استان الانبار عراق خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۶    
وزیر اطلاعات گفت: اگر امروز می بینیم دشمنان جرأت توطئه و اقدام عملی علیه نظام جمهوری اسلامی را ندارند به خاطر فرهنگ حسینی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۶    
کانال خبرگزاری فارس نوشت: هوشیاری پلیس اصفهان سارقان خودروی پژو پارس که دختربچه ای 7 ساله به نام مبینا در آن بود را ناکام گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۲    
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز در مورد آخرین وضعیت، بتول احمدی دختر سه ساله ای که با سقوط در دیگ خورش نذری دچار سوختگی شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۴۵    
کی روش سرمربی تیم ملی به بحران محرومیت مهاجم اصلی تیم ملی ورود کرد و گفت که به دنبال راه حلی برای موضوع طارمی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۰    
فضیلت گریه بر سیدالشهداء را در کلام آیت الله بهجت می بینید و می شنوید
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۵    
امام موسی صدر در سال 1977 به مناسبت تقارن میلاد مسیح(ع) و عاشورای حسینی در پیام تلویزیونی خطاب به مردم لبنان از عاشورا و امام حسین(ع) سخن گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۰    
از ساعاتی پیش در فضای مجازی خبرهای ضد و نقیضی منتشر شد که باشگاه استقلال با والتر زنگا مربی ایتالیایی به توافق رسیده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۰    
عزاداری با شکوه و سوزناک عاشورا در زنجان را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۴    
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۱    
بازتاب سخنان وزیر دفاع ایران درباره فناوری پهپادهای ایرانی، برنامه مقامات ایران و آرژانتین برای دیدار و گفت و گو درباره واقعه انفجار مرکز یهودیان در بوینس آیرس ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۵    
عزاداری محرم با نوای حاج علی انسانی در حسینیه صنف لباس فروشهای تهران را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۵    
پارلمان اقلیم کردستان عراق تمام تصمیمات گرفته شده و مصوب پارلمان عراق و دولت مرکزی این کشور را رد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۰    
پپ با همان یک گل چلسی را مغلوب کرد تا برای اولین بار در دوران مربیگری اش در خانه لندنی ها پیروز شود.شاگردان کونته بعد از بازی چهارشنبه شب در مادرید ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۰    
پرسپولیس طبق رای فیفا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و از این رو مسئولان باشگاه چاره ای جز راضی کردن رادو برای تمدید قرارداد ندارند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۰    
روایتی از ماجرای گفتگوی امام حسین علیه السلام و حضرت زینب در شب عاشورا به روایت حضرت آیت الله خامنه ای که در نماز جمعه تهران در تاریخ 20 مهر 63 بیان کرده اند را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال از پیگیری موضوع محرومیت مهاجم پرسپولیس و حضور برخی افراد در کمیته افراد در این رابطه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۵    
نکته جالب در این بازی به ثمر رسیدن گل چهارم PSG از روی نقطه پنالتی توسط نیمار با وجود حضور ادینسون کاوانی در میدان بود که نشانه ای از برطرف شدن اختلافات این دو بازیکن بود
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۵    
نوای روضه خوانی آهسته برو به میدان که در هیات بعثت یزد را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سفیر ایران در عراق، امروز در جمع رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء حضور یافت و از رشادت های آنان تقدیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۰    
در روایت ها آمده که سر بریده امام حسین که از پیکر ایشان در روز عاشورا توسط شمر جدا شد و بر نیزه قرار داده شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
عزاداری تاسوعا با نوای حاج علی انسانی در حسینیه صنف لباس فروشهای تهران را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت شب عاشورا به صورت ویدئوکنفرانس برای هزاران عزادار حسینی سخنرانی کرد و پیرامون مسائل مختلف منطقه و جهان اسلام نقطه نظرات خود را مطرح نمود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۰    
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با این شبکه تأکید کرد همه پرسی منطقه کردستان عراق ثبات و امنیت منطقه را به خطر می اندازد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۶    
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه شب گفت: موضع ملت یمن درباره مساله فلسطین و دشمنی ما با رژیم صهیونیستی ثابت است، ما همچنان در لبنان و فلسطین در کنار محور مقاومت ایستاده ایم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۵    
فدراسیون جهانی وزنه برداری تصمیم گرفت کشورهایی را که در المپیک پکن و لندن سه نمونه یا بیش تر، دوپینگ مثبت داشته اند یک سال تعلیق کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به ثبات قیمت گوشت در عاشورا و تاسوعا گفت: با توجه به مازاد عرضه نسبت به تقاضا در بازار قیمت گوشت مرغ در بازار ثابت است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۶    
گرهارد شرودر، صدراعظم سابق آلمان به عنوان رئیس شرکت نفت و گاز روس نِفت روسیه منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۴    
با سرد شدن هوا بارش برف علم کوه و تخت سلیمان را سفیدپوش کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت: به همکاری با عراق و ایران برای حل مشکل منطقه شمال عراق ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد طرحی که ترسیم شده است، عملی شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۷    
خبرنگار کردستان 24 مدعی شده مایکل فالون ، وزیر دفاع انگلیس با ارسال نامه ای به مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق از وی خواسته گفت وگوهای فوری را با بغداد، آنکارا و تهران آغاز کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۷    
یک جوان اهل اندیکا پس از سقوط از کوه به دلیل کمبود تجهیزات جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران که توافق برجام را به امضاء رساند از نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۲    
منابع سوری از پاکسازی مجدد دو شهرک الشولا و کباجب از لوث تروریست های داعشی و بازگشت کامل امنیت به جاده دیرالزور-تدمر و هلاکت ده ها تکفیری خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از کشته شدن رییس شورای شهر و رییس آتش نشانی فولاد شهر در سانحه رانندگی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
در حالی که رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه و مدیرکل برنامه ریزی و تلفیق او، همواره از اوضاع نامطلوب دریاچه ارومیه سخن می گویند و بر این باورند با شرایط کنونی دریاچه نابود خواهد شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
یک مقام مسئول با بیان اینکه افزایش سقف وام مسکن امسال در دستور کار نیست،گفت:به شرطی دوره بازپرداخت اقساط تسهیلات صندوق پس انداز یکم افزایش می یابد که دولت یارانه بپردازد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰    
توصیه های محرم از زبان حاج ماشاالله عابدی را در تابناک می بینید و می شنوید
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۵    
استوری سردارآزمون به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۲    
حرم امام حسین (ع) در کربلا، مشهور به سیدالشهداء پیشوای سوم شیعیان است که در زمان خلافت یزید بن معاویه، در روز عاشورا، 10 محرم سال 61 هجری قمری برابر با پنجشنبه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۰    
مدافع تیم پدیده مشهد در تمرین تیم ملی فوتبال دچار شکستگی دست شد. به گزارش تابناک ورزشی، بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده و از دست دادن بازی با توگو و روسیه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۵    
معاون سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد که پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در اریتره در تیررس موشک های یمنی قرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۵    
آیت الله قرهی گفت: لباس مشکی برای امام حسین(ع)، علم شیعیان است. به گزارش فارس، آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در تازه ترین جلسه اخلاق خود به موضوع کربلا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۵    
سنگ مزار شهید محسن حججی در شهر نجف آباد استان اصفهان
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰    
ماجرای شهادت حضرت اباالفضل العباس علیه السلام به روایت حضرت آیت الله خامنه ای که در نماز جمعه تهران در تاریخ 26 فروردین 79 بیان کرده اند را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۹    
شاید یکی از دلایلی که برخی چهره های اصلی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، موضوع پایان ائتلاف را مطرح کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۳    
فرمانده مرزبانی استان ایلام از دستگیری 19 تبعه ایرانی و خارجی در مرز مهران خبر داد که قصد داشتند بدون مدارک قانونی از مرز خارج شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
سینه زنی واحد را با نوای مهدی رسولی در هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۳    
ذخایر ارزی خارجی عربستان سعودی در ماه اوت به پایین ترین میزان از آوریل سال 2011 به این طرف رسید. به گزارش ایسنا، آمار بانک مرکزی عربستان سعودی نشان داد دارایی های خارجی این بانک به میزان 6 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۸    
شی جینپینگ رئیس جمهور چین و رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در شهر پکن با یکدیگر دیدار کردند. به گزارش مهر به نقل از شینهوا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۵    
فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در جریان درگیری نیروهای مرزبانی با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر یکی از سوداگران مرگ در حوزه مرزی شرق خراسان رضوی به هلاکت رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۳    
جانشین رییس پلیس راهور پایتخت تاکید کرد که حرکت و تردد دسته جات عزاداران حسینی در بزرگراه ها و اتوبان های پایتخت ممنوع است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۵    
سخنرانی دکتر الهی قمشه ای درباره واقعه عاشورا و آنچه در صحنه کربلا رخ داد را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۵    
زمین لرزه ای با شدت 3.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر)، ساعت 10 و 7 دقیقه و 13 ثانیه صبح امروز - شنبه - حوالی سفیدسنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی هوای فردای شهر تهران را صاف تا کمی ابری خواهد بود. به گزارش پویا، محمد اصغری گفت: فردا یکشنبه 9 مهرماه نیز همزمان با روز عاشورای حسینی هوای شهر تهران در گرمترین حالت به 29 درجه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۵    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران درباره احتمال ایجاد محدودیت های ترافیکی در معابر خبر داد و گفت: تردد دسته های عزاداری در اتوبان ها ممنوع است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۱    
دکتر محسن رضایی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عاشورا، هم مکتب عزت و ایستادگی است و هم مدرسه عشق و محبت و انسانیت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز عملیات امداد هوایی برای یافتن خدمه یک شناور خدماتی صیادی غرق شده در بندرانزلی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۴    
سرپرست اورژانس کشور گفت: در ساعت 05:23 دقیقه صبح امروز بر اثر ریزش کوه بر روی خودروهای پراید، نیسان و پورشه چهار نفر مصدوم شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
رئیس انجمن علوم وصنایع غذایی ایران گفت: نگهداری کله و پاچه و سیرابی دام های ذبح شده می تواند ناقل بیماری تب کریمه کنگو و کنه باشد بنابراین نسبت به مصرف و نگهداری این امعاء و احشاء هشدار جدی داده می ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
وزیر انرژی و معدن آرژانتین گفت که این کشور در ماه آینده سیستم تعیین قیمت سوخت در داخل را تعلیق خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۶    
برای مشاهده تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۵    
در بازار میوه و تره باری در شهر مالموی سوئد فروشنده ها صدا می زنند: بِحُبّ الحسین، بلاش بلاش یعنی به عشق امام حسین مجانی . نذری میوه فروشان سوئد را در محرم می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۵    
به گفته سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، رزمایش نظامی ایران و عراق در مرزهای مشترک دو کشور طی روزهای آینده برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از حضور 20 هزار ایرانی همزمان با تاسوعا و عاشورا در عراق خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲    
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در حرم حضرت ابوالفضل(ع) در شهر کربلای معلی.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۱    
رسانه های انگلیس از دو حادثه چاقوکشی در مرکز شهر شفیلد انگلیس خبر می دهند که 5 زخمی در پی داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۱    
پلیس ترکیه 50 مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش را در استانبول بازداشت کرد. به گزارش فارس، پلیس ترکیه در جریان عملیات ضد تروریستی در شهر استانبول 50 مظنون داعشی را بازداشت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۷    
پس از بیش از هزار و سیصد سال از واقعه عاشورا، اقبال گسترده جهانیان به نهضت عاشورا همچنان رو به فزونی است و این پیام آزادگی مشتاقان را به سمت خود جلب می نماید، آنچنان که امروز در عاشورای حسینی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۷    
دبیر پارلمان اقلیم کردستان عراق در اعتراض به حاشیه رفتن نقش نظارتی این پارلمان از سمت خود کناره گیری کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۲    
نیرو های هندی به عزاداران حسینی در در منطقه سرینگر در ایالت جامو و کشمیر حمله و چندین جوان را بازداشت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: انفجار شی صوتی که در محور مواصلاتی زاهدان – خاش توسط افراد ناشناس کار گذاشته شده بود هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: یک میلیون و 528 هزار و 53 نفر در سال 1395 در ایران متولد شدند. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۱    
داعش که در ماه های گذشته با تحمل شکست های سنگین، بخش های زیادی از متصرفات خود در سوریه را از دست داده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۰    
فرماندار هفتکل گفت: قاتل 14 ساله ای که چند روز قبل جان ملیکای هشت ساله را گرفت، تأثیرپذیری از فضای مجازی را به عنوان انگیزه خود اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
می دانیم که امام حسین علیه السلام لباس کهنه ای زیر لباسشان پوشیدند تا دشمن به آن رغبت نکند و بدن مبارکشان #برهنه نشود. یعنی ایشان برهنه شدن را دوست نداشتند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۵    
موسس شرکت تلگرام از تصمیم احتمالی خود برای قطع خدمات این پیام رسان در ایران و روسیه خبر داد. به گزارش ایسنا از ودوموستی، پاول دوروف گفت: فعالیت تلگرام را در کشورهایی که بر آن فشار وارد کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اظهار تاسف از تداوم وضعیت اسفبار مردم روهینگیا گفت: هر روز که از این بحران انسانی می گذرد وضعیت آنان پیچیده تر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۰    
یک قاضی آمریکایی، ایران را به پرداخت 63 میلیون دلار غرامت به یکی از اتباع این کشور که در ایران زندانی بوده محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه این کشور را به عنوان مسئول تحریم های روسیه،ایران و کره شمالی منصوب کرد. ...