شنبه ۲۵ آذرساعت ۱۳:۱۳Dec 2017 16

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۵    
بانک مرکزی، گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به 31 شهریور منتشر کرد که بر اساس آن، قیمت 4 گروه کاهش و 3 گروه افزایش یافت و نرخ 4 گروه نیز ثابت بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۱    
روستای پیوه ژن از توابع بخش احمدآباد مشهد که این روستا با دارا بودن بیش از 400 هکتار باغ آلو یکی از قطب های اصلی تولید این محصول در استان است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۴    
عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی در اعتراض به نتایج آزمون دستیاری و اعمال سهمیه پنج درصدی رزمندگان و ایثارگران در این آزمون، صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۶    
4جوان مهابادی در استان آذربایجان غربی که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند پس از درگیری با مقتول ،وی را باساطور ناکار کرده وسپس زنده زنده به آتش کشیدند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۱    
وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی از ادعای جدید متهم پرونده پس از قطعی شدن حکم خبر داد. به گزارش ایران، عسگر قاسمی آقباش ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۷    
روسیه در ماه سپتامبر امسال تولید نفت خود را در پایین ترین سطح سال 2017 نگه داشت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حرکات نمایشی راننده خودرو سواری پژو 405، سه کشته و 2 مصدوم بدحال برجا گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: نظام اسلامی هم ثبات دارد و هم تغییر. ثبات در "حرکت مستمر و بدون تذبذب و انحراف در مسیر تحقق آرمان ها" و انعطاف و تغییر در ساز و کارها، خطوط و شکل حرکت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۵    
دختر 16 ساله به طرز مرموزی از ساختمان محل زندگی شان در یکی از خیابان های جنوب تهران سقوط کرد و جان باخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۵    
سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف پرونده اختلاس 12 میلیارد ریالی و دستگیری 5 متهم در شیراز خبر داد. به گزارش مردم سالاری ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از رد رشوه 11 میلیون و 500 هزار تومانی از سوی ماموران انتظامی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۳    
ریزش تونل در حال حفر در همجواری نیروگاه برق مراوه تپه (استان گلستان) 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۵    
عمویم گفت اگر او را به قتل برسانم به من پول می دهد و من هم قبول کردم. این، اعترافات پسر جوانی است که از سوی عمویش برای قتل مردی اجیر شده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
با متوقف شدن مجدد بزرگترین میدان نفتی لیبی درست چند هفته پس از بازگشایی ، تولید نفت این کشور آفریقای شمالی به کمترین میزان 5 ماهه خود کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۴    
اعلام ایران به عنوان مهم ترین اولویت موساد، بیش از 140 کشته و زخمی در درگیری های شرق لیبی، گسترش همکاری های نظامی ایران و ترکیه، آزادسازی الحویجه طی روزهای آینده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۰    
قاتل دو زن و یک کودک در تجریش تهران در لیست اعدام قرار گرفت. با پیگیری های خانواده قربانیان از قوه قضائیه، این مرد قرار است در ماه صفر به دار مجازات آویخته شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از دستگیری دانش آموز ضارب معلم این شهرستان و تحویل به مقامات قضایی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۳    
رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی از کاهش مجموع بارش کشور در فصل پاییز خبر داد و نسبت به ضرورت مدیریت واقع بینانه منابع آب کشور هشدار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۴    
یکی از هیات هایی که در عین سادگی بسیار پر شور و خالصانه است، هیات نابینایان تهران است، هیاتی که درهایش به روی افراد نابینا باز است تا گرد هم جمع شوند و از عزاداری و مراسم ماه محرم، سهمی داشته باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۶    
فرماندهان ارشد نیرو های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ها و سخنرانی های جداگانه ای، بر گرفتن انتقام خون شهید حججی پاسدار لشکر زرهی 8 نجف اشرف تاکید کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۵    
دختر شانزده ساله بر اثر سقوط از ساختمان منزلشان در شهرک ولیعصر جان خودش را از دست داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۰    
نزاع بین دو مرد جوان در شهرک کاروان، رنگ خون گرفت. به گزارش تسنیم، حدود ساعت 17:30 پنجم مهرماه جاری اهالی شهرک کاروان در شهرک مشیریه با شنیدن داد و فریاد از یک منزل یک طبقه در این شهرک ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۱۸    
رئیس سازمان اطلاعاتی خارجی رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران و مواضع منطقه ای این کشور، مقابله با تهران را یکی از مهم ترین اولویت های این نهاد دانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۱۰    
گروه تروریستی داعش سه حلقه چاه نفت را نزدیک منطقه الحویجه در غرب شهر کرکوک عراق آتش زد. این منطقه همچنان تحت در تصرف داعش قرار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۵    
یک روز پس از همه پرسی پرمناقشه استقلال کاتالونیا، کمیسیون اتحادیه اروپا همه ی طرف های درگیر را به آرامش دعوت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۰    
ارزش پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا، به کمترین سطح خود از تقریبا اواسط ماه گذشته میلادی به بعد رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۰    
به نظر می رسد ثروتمندترین های جهان درحال ثروتمندتر شدن هستند؛ ثروت میلیونرهای جهان در سال گذشته با 8 درصد رشد به 63.5 تریلیون دلار رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۴۵    
احمد توکلی با تشریح جزئیات اولین جلسه با قاضی پرونده مؤسسه ثامن الحجج گفت:بزودی علیه بانک مرکزی در پرونده کاسپین هم اعلام جرم می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۴۵    
پس از انتشار داده های قوی اقتصادی از چین، ژاپن و کره جنوبی که نشان از حرکت مداوم به سوی رشد اقتصادی داشت، سهام آسیایی عملکردی بهتر از اوراق قرضه از خود نشان دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۳۳    
قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات روز دوشنبه به روند نزولی خود ادامه داده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۵    
وزارت کشور بحرین از وقوع انفجاری در خیابان البدیع در منامه خبر داد و اعلام کرد که در این انفجار شماری از نیروهای امنیتی این کشور زخمی شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: دولت ترامپ در مقطع زمانی فعلی به غیر از گفت وگوهای محتمل درباره آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در کره شمالی، مذاکره ای با پیونگ یانگ نخواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی دولت سودان جنوبی اعلام کرد که شورشیان با یورش به یک شهرک استراتژیک در شمال شرقی کشور، 4 سرباز را به قتل رساندند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۸    
بزرگترین مراسم عزاداری آئینی کشور با قدمت بیش از یک قرن در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۰    
دولت اردن به اتهامات سازمان دیده بان حقوق بشر علیه این کشور درباره بیرون راندن جمعی آوارگان سوری واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۰    
ارتش سوریه توانست 3 روستا را در شرق استان حمص از چنگ داعش آزاد کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، دلار 5 تومان گران شد و به 3916 تومان رسید؛ همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم 2500 تومان کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۲    
شبکه تلویزیونی سی اِن اِن با انتشار جزئیاتی از کشتار شب گذشته اعلام کرد که حادثه لاس وگاس مرگبارترین تیراندازی در تاریخ آمریکا به شمار می آید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
ابراهیمی وکیل طارمی، حسین هدایتی و نماینده اش بخاطر پرداخت میلیاردی بابات فسخ قرارداد با ترک ها، طاهری مدیرعامل پرسپولیس ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
دِیلی استار به نقل از سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعای امروز خبرگزاری رویترز درباره حمله پهپاد آمریکائی به نیروهای حزب الله لبنان در سوریه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
الازهر مصر با صدور بیانیه ای به همه پرسی اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد و خواستار وحدت عراق شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
مفتی اعظم سوریه با اشاره به اقداماتی که ضد مسلمانان روهینگیا در میانمار رخ می دهد به آن واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه بنگلادش از اعلام آمادگی دولت میانمار برای پذیرش مسلمانان روهینگیایی خبر داد و گفت که قرار است این کار به صورت همکاری مشترک میان بنگلادش و میانمار انجام گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه اف بی آی، وزارت امنیت داخلی و مأموران محلی در حال تحقیق درباره حادثه لاس وگاس هستند، گفت: این حمله مرگبار یک اقدام شرارت آمیز محض بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
هر دوی این وزنه برداران ملی پوش در ترکیب تیم اصلی اعزامی بودند و حالا ترکیب تیم ملی کاملا به هم می ریزد. با ریجکت شدن این دو نفر احتمال دارد مجید عسگری اعزام شود
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
گروهک تکفیری- وهابی داعش با انتشار خبری مسئولیت تیراندازی شب گذشته در لاس وگاس آمریکا را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه دانمارک از افزایش تعداد نیروهای نظامی این کشور در افغانستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
منابع سعودی با اشاره به سفر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در روز پنجشنبه به مسکو به محورهای گفتگوهای وی پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از آزادسازی الحویجه در جنوب غرب کرکوک از لوث داعش طی روزهای آینده خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور فرانسه بدون اشاره به خشونت های پلیس اسپانیا در تماس تلفنی با ماریانو راخوی از آنچه وی به عنوان اتحاد مطابق با قانون اساسی این کشور توصیف کرد، دفاع نمود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۷    
همچنین سعید عزت الهی نیز که در بازی با کره جنوبی به دلیل ارتکاب حرکت غیر ورزشی در برخورد با بازیکن کره با کارت قرمزداور استرالیایی مستقیما اخراج شده بود، از دو بازی محروم شده
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور روسیه در پیامی کشتار شب گذشته لاس وگاس را به خانواده قربانیان، مردم آمریکا و ترامپ تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۰    
وزارت کشور بحرین از انفجار در پایتخت این کشور که آنرا تروریستی خواند خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان جاسوسی موساد طی سخنانی مدعی شد که ایران بیش از هر زمان دیگری به مرزهای سرزمین های اشغالی با سوریه و لبنان نزدیک شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۵    
برای سومین سال متوالی به همت "کمیته گردشگری معنوی و مذهبی یزد"، یک تور ویژه برای توریست های خارجی علاقه مند به مراسم عزاداری محرم در یزد برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
در ادامه سیاست های خصمانه دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و شهروندان ایرانی، برای نخستین بار یک بانوی ایرانی بنا بر تقاضای استرداد ایالات متحده آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۹    
درگیری مرزبانان روسیه با دو نفر در مرز این کشور با اوکراین، دو کشته از جمله مرگ یک مامور روس را در پی داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به کشته شدن بیش از 58 تن در یک حمله مسلحانه در لاس وگاس پیامی منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۶    
فدراسیون فوتبال کشورمان با جریمه نقدی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال مواجه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
وزیر ورزش در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال لزوم بررسی دقیق و همه جانبه و ریشه یابی حکم فیفا درباره باشگاه پرسپولیس را خواستار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۴    
حالا که تقریبا همه اعضای کمیته فنی گزینه شدند گویا تنها حسن روشن است که از بین قدیمی های فعال در باشگاه استقلال ، شانس و تمایلی برای دستیاری شفر ندارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر یک روزه خود به مسقط و دیدار با مقامات عالی این کشور راهی دوحه پایتخت قطر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
الازهر امروز (دوشنبه) بیانیه ای را درخصوص همه پرسی کردستان عراق منتشر کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سومریة نیوز، الازهر اعلام کرد، درخواست ها برای جدایی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
رییس جمهوری، ایران و ترکیه را لنگر ثبات در منطقه دانست و با تاکید بر اینکه مبارزه با تروریسم و حفظ مرزهای جغرافیایی مهم ترین اهداف برای همکاری مشترک در جهت تحکیم ثبات و امنیت منطقه است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۶    
وزارت کشور در پایان دهه اول ماه محرم اطلاعیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان ها شده و از بیماران سرقت کرده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
سرمربی جدید استقلال در مورد مهدی رحمتی و دروازه بان منتخبش گفت: او دروازه بان باتجربه و ملی پوش سابق استقلال است البته برای من نحوه حضور در تمرینات مهم است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۱    
بیمارستان نجمیه تهران یادگار صاحب این عکس یعنی نجم السلطنه از نوادگان خاندان قاجار است؛ بیمارستانی که به نام اولین مرکز درمانی خصوصی تهران شناخته می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۰    
درسا درخشانی که سال گذشته پس از عدم رعایت حجاب در مسابقات بین المللی جبل الطارق دیگر به ایران بازنگشت، در دی ماه 94 حکم استادی بین المللی بانوان را از سوی فدراسیون جهانی شطرنج دریافت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۰    
یک سفر تحقیقاتی به "زیلاندیا" اسرار قاره هشتم زمین را فاش کرد؛ دانشمندانی که برای کاوش به این سرزمین سفر کردند، با اطلاعات فراوانی درباره این هشتمین قاره بازگشتند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۶    
بخشنامه بودجه 1397، مسیر رفتاری دولت را ترسیم کرد. این بخشنامه در بسیاری از زوایا با بخشنامه سال 1396 مشابهت دارد و فقط در برخی نسبت ها بازنگری صورت گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۵    
سرمربی جدید خارجی آبی ها طبق رسم دیرینه خبرنگاران ایرانی، در مورد تیم رقیب مورد سوال قرار گرفت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۷    
حوثی های یمن می گویند روز یکشنبه، 1 اکتبر یک پهپاد جاسوسی ساخت آمریکا را در حومه صنعا، پایتخت، سرنگون کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۶    
پیشنهادات دیگری هم داشتم اما من به سراغ پیشنهاد استقلال رفتم.بازیکنان فراموش نکنند که استقلال حکم بایرمونیخ را دارد و همیشه باید بالا باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۶    
در آلمان به من لقب شیر می دهند و شیر لقب جنگندگی است و من در آلمان به این لقب مشهورم. نمی دانم چرا حملات ناجوانمردانه علیه من شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۶    
سرمربی جدید استقلال درباره نحوه استفاده اش از بازیکنان و اینکه در فیلم هایی که دیده کدام بازیکنان نظرش را جلب کرده اند، گفت: گاهی اوقات یک تیم نیاز به بازیکنان باتجربه دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۳    
منشی مطب دندانپزشکی که خودش را دکتر دندانپزشک معرفی کرده و در خیابان مدائن نازی آباد اقدام به طبابت می کرد با زیرکی یکی از مراجعان و شکایت وی به پلیس، دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۹    
وکیل مدافع حمیدصفت توضیحاتی را درباره خبر آزادی موکلش و درج پست جدید در صفحه اینستاگرام وی ارائه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۸    
رقم قرارداد شفر و استقلال مشخص شد و این پیرمرد آلمانی مبلغی به مراتب کمتر از فاتح تریم برای نیم فصل خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۸    
سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتقادات فنی به عملکردش مقابل الهلال گفته است که چه کسی را در هافبک دفاعی بازی می داده؟ اسم و فامیل او را به من بگویید! ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۷    
صبح دوشنبه پلیس ایالت نوادا آمریکا از وقوع یک حادثه تروریستی در یکی از هتل های شهر لاس وگاس خبر داد. مقامات و پلیس این ایالت از کشته شدن 58 نفر و زخمی شدن حدود 515 نفر خبر می دهند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۵    
رییس دادگستری مراوه تپه گفت: رویای کوزه های پر از سکه طلا، دو نفر را به کشتن داد و دو نفر را روانه بیمارستان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
برانکو ایوانکوویچ درباره شکست سنگین پرسپولیس در مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر اتفاقاتی که در یک برنامه تلویزیونی شب قبل از مسابقه رخ داد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
سرمربی پرسپولیس در مورد انتخاب وینفرد شفر به عنوان مربی استقلال گفت: او را از آلمان می شناسم. آن زمان او از مربیان خوب آلمان بود. با کامرون هم قهرمان آفریقا شد. سرمربی تیم تایلند هم بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۹    
درگیری بین گروه های وابسته به دولت وفاق ملی لیبی و مشخصا گردان 48 و گروه های وابسته به اتاق مبارزه با داعش که از سوی شورای ریاست دولت وفاق ملی تشکیل شده، شدت یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی و جباری به استقلال باز خواهند گشت یا خیر؟ عنوان کرد: آنها برمی گردند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سردار پاکپور امنیت مرزها را نیاز مشترک ایران و عراق دانست و گفت: رزمایش مشترک نیروهای مسلح ایران و عراق با هدف حصول اطمینان از امنیت مرزهای مشترک در حال انجام است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس گفت : یک از سه مصدومی که شب گذشته براثر ضربه به ناحیه کمر در یکی از هیئت های عزاداری بندرعباس مجروح شده بودند، متأسفانه دچار قطع نخاعی و شکستگی مهره ها شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵    
افتخاری در واکنش به این مسئله که گفته می شود افرادی مانند فرهاد مجیدی در حضور شفر در استقلال نقش داشتند؟ گفت: هیچ کس در این انتقال نقش نداشت. شفر مرا می شناخت! ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵    
فدراسیون جهانی فوتبال بازی دوستانه ایران و توگو را در فهرست پیکارهای دوستانه ثبت کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به عدم استقبال هواداران این تیم از حضور شفر67ساله در این تیم اظهار داشت: متاسفانه تبلیغات منفی درمورد این سرمربی انجام شده و می گویند او پیر است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵    
دین محمدی هم که از آلمان شفر را می شناخت گفت که او بهترین گزینه برای استقلال است.کمیته فنی در این مورد بحث کرد و من هم هیچ دخالتی در این کار نداشتم. گذاشتم آنها خودشان تصمیم بگیرند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
دادگاهی در عربستان با صدور حکمی شرکت ساختمانی بن لادن به عنوان متهم حادثه سقوط جرثقیل در مکه در سال 2015 را تبرئه کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای در سایت اعماق مسئولیت تیراندازی مرگبار در لاس وگاس را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۴    
حل بیکاری نیز نمی تواند مستمسکی برای ندید گرفتن تخلف قانون منع استعمال دخانیات در اماکن عمومی مثل قهوه خانه ها باشد؛ اگر قرار است برای کمک به حل بحران بیکاری بروز هر تخلفی را نادیده بگیریم ...