سه شنبه ۲۸ آذرساعت ۰۲:۱۳Dec 2017 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۱    
مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امشب پایان می یابد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
خرس پارک گلستان ، قربانی بی تدبیری مسئولان محیط زیست .
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۶    
ذهنیت نسبت به ایران و ایرانی کجا پردازش می شود و شکل می گیرد؟ در مسکو؟ در شانگهای و بی چینگ؟ یا در ریاض؟ هیچ کدام ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۱    
خانواده برمکی، جوان مقتول مهابادی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای دادگستری و نیروی انتظامی، مردم را به آرامش دعوت کردند . ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۳    
تازه ترین یافته های کارآگاهان پلیس در پرونده قتل ملیکا، دختر 8 ساله هفتکلی نشان می دهد متهم به قتل که پسری 14 ساله است به بهانه بازی او را فریب داده و جانش را گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۶    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که پس از سرقت به شیوه های مختلف از خانواده مالباختگان اخاذی می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پسر معتادی که پس از قتل پدرسالخورده اش از خانه گریخته بود، سرانجام به دام پلیس افتاد. به گزارش جوان، پسر 33 ساله که مجید نام دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۷    
خبرگزاری فرانسه مدعی شد مقامات کاتالونیا قصد دارند روز دوشنبه آینده استقلال این منطقه از اسپانیا را اعلام کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس اتحادیه آهن و فولاد با اشاره به تغییرات قیمت فولاد در بازار کشور، اظهارداشت: از تیرماه امسال تا پایان شهریورماه بازار آهن و فولاد با وجود رکود شاهد افزایش 70 درصدی قیمت بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ 14 نفره که با ارتباط از زندان به بیرون، از شهروندان کلاهبرداری تلفنی می کردند خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 96 از امروز 12 مهرماه اعلام خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰    
تبه دنبال کاهش دما در برخی استان ها، اداره هواشناسی کشاورزی کشور اطلاعیه ای را صادر و درآن توصیه هایی چون تسریع در برداشت محصولات زراعی نظیر ذرت علوفه ای و انتقال به سیلو و جمع آوری و انتقال چغندرقند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
یک دندانپزشک گفت: استفاده از میخک نه تنها تاثیری در تسکین دندان درد ندارد بلکه منجر به آسیب وارد شدن به لثه ها نیز می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۶    
حمید بقایی با ارسال نامه ای خطاب به قاضی حیدری رییس شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت، خواستار برگزاری علنی دادگاه اش در روز 25 مهرماه شد. به گزارش ایسنا، متن نامه حمید بقایی به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۱    
محققان قرص سلولزی کشف کردند که قابلیت کاهش وزن و مقابله با چاقی را دارد. به گزارش تسنیم، محققان دریافتند استفاده از این قرص سلولزی به صورت قابل توجهی در کاهش وزن موثر است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
تیم ملی ووشوی ایران برای نخستین بار با کسب هفت طلا در بخش ساندا، یک طلا در تالو(فرم دوئلین) و دو برنز در تالو، توانست قهرمانی به یاد ماندنی را بعد از 13دوره سلطه چینی ها در ووشو دنیاکسب کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
وینفرد شفر با قراردادی دوساله به استقلال پیوسته است اما قرارداد او در سال دوم مشروط است و اگر اتفاقات مدنظر مدیران باشگاه نیفتد این قرارداد در سال دوم اعتباری نخواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۵    
فدراسیون وزنه براری آمریکا اعلام کرد که تنها با صدور ویزای یک وزنه بردار ایرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مخالفت کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اولین چهارقلوهای آبادانی صبح سه شنبه (11 مهرماه) در بیمارستان 17 شهریور این شهرستان دیده به جهان گشودند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۳    
باخت های عجیب فوتبال ایران همواره دلایل جالب و غیرعادی داشته است. باخت سنگین پرسپولیس به الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از همین باخت هاست که نیازمند واکاوی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل کارگروهی برای نظم دهی به کنکور خبرداد. به گزارش ایسنا، دکتر مخبر دزفولی در حاشیه جلسه 799 شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از انهدام باند سه نفره سارقان و کشف اموال مسروقه به ارزش هشت میلیارد ریال در ارومیه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۴    
وزیر دفاع آمریکا از برجام دفاع کرد و گفت باقی ماندن آمریکا در این توافق به نفع امنیت ملی این کشور است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۵۸    
صنعت نفت ایران برای شرکت های بزرگ اروپایی و آسیایی شبیه یک جام عسل است که سرمایه گذاران نمی توانند از آن دل بکنند و تا وقتی شرایط حضورشان در ایران فراهم باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۸    
مردم برای مطالبه مبالغ به سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۵    
واژگون شدن یک دستگاه خودرو سواری در خیابان دکتر شریعتی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند. به گزارش مردم سالاری، همزمان با وقوع این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۰    
سارق معتادی که به بهانه خرید عروسک، دختران خردسال را فریب داده و طلاهایشان را سرقت می کرد به دام افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۳    
در حالی که سازمان خصوصی سازی پایان مهر ماه را به عنوان مهلت نهایی تسویه مانده ارزش سهام عدالت تعیین کرده اما بدون واریز وجه مذکور نیز هیچ سهامدارای از لیست دریافت سود سهام حذف نمی شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۵    
با شکایت مردی که مدعی است 30 سال پیش فرزندش در بیمارستان جابه جا شده، قاضی جنایی برای کشف این معما 2 دستور ویژه صادر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۵    
پسر ناخلف که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل پدرش کرده و از محل حاثه متواری شده بود 2 ماه پس از حادثه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیاز امروز جامعه انقلابی گری است که با الگو گیری از حضرت زینب(س) محقق می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از تلف شدن 57 راس گوسفند بر اثر برخورد با قطار مسافربری خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۶:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا در بازدید از جزیره توفان زده پورتوریکو ضمن مقایسه تعداد کشته های توفان ماریا با توفان کاترینا در زمان جورج بوش رئیس جمهوری اسبق امریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۶:۳۲    
جان بولتون در پستی توئیتری نوشت: تنها راه از سرگیری فشارهای اقتصادی بر ایران آن است که رئیس جمهور ایالات متحده از برداشتن تحریمها دست بکشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۳۸    
جانشین پلیس آگاهی استان یزد گفت: فردی که با پرسه زنی در مقابل عابر بانک ها اقدام به کلاهبرداری از کارت بانکی 15 شهروند کرده بود ستگیر و روانه دادسرا شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۳۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۵    
تاکنون 1200 شرکت تعاونی در رشته خدمات گردشگری و هتلداری در کشور با اشتغالزایی 15 هزار و 500 نفر فرصت شغلی به ثبت رسیده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۰    
کارشناسان حمل و نقل معتقدند از آنجا که اقتصاد ایران وابسته به بنگاه های کوچک و متوسط است، گونه حمل و نقل جاده ای را می طلبد و انتقال بار از جاده به ریل غیر اقتصادی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۰    
آنچه رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره میزان افزایش حقوق کارکنان می گوید با آنچه که در بخشنامه بودجه اعلام شده است، همراه به نظر نمی رسد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۵    
معاون وزیر کار از پرداخت تمام مطالبات کارگران شرکت آذرآب و بخشی از معوقات کارگران شرکت هپکوی اراک خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۵    
در حالی که مسئولان کاهش بارندگی را دلیل کاهش تولید گندم در سالجاری عنوان می کنند، به نظر می رسد تعلل در اعلام نرخ خرید تضمینی و افزایش ناچیز قیمت در این زمینه بی تاثیر نبوده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۵    
طبق آمار گمرک صادرات در شش ماهه امسال با کاهش روبرو بوده و رشد 15 درصدی واردات تراز تجاری را برای ماه های متوالی منفی کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۵    
دستورالعمل رعایت قوانین و مقررات در مؤسسات اعتباری در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۳۰    
کارشناس یک بانک آمریکایی اعلام کرد که روند کنونی رشد قیمت نفت واقعی است و تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۸    
بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات برای شرکت در نشست وزیران محمع کشورهای صادر کننده گاز و رایزنی برای گسترش همکاری های نفتی با روسیه عصر سه شنبه وارد مسکو شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۵    
تولید نفت جمهوری آذربایجان در ماه سپتامبر امسال افزایش یافت اما از سهمیه تعیین شده این کشور در توافق جهانی کاهش تولید نفت فراتر نرفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸    
روز سه شنبه، محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک گفته است پایبندی تولیدکنندگان عضو سازمان کشور های صادر کننده نفت (اوپک) و تولید کنندگان غیر عضو، به قرارداد کاهش تولید، بسیار بالا است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۴    
روز سه شنبه قیمت نفت کاهش یافت. دلیل کاهش قیمت نفت فرصت طلبی و انتظار سفته باز ها برای به دست آوردن سود بیشتر از وضعیت خوب نفت در هفته گذشته بوده است که بیشترین رشد در سه ماهه سوم را داشته ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۴    
یک عضو کمیته ی تسلیحات سنای آمریکا تاکید کرد که خروج از برجام امنیت آمریکا را کاهش می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۳    
منابع خبری از افزایش تعداد کشته شدگان حادثه تیراندازی در لاس وگاس خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۳    
وزیر اطلاعات با تاکید بر این که هیچ یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی یا اقداماتی از این دست نیستند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۶    
'الن دانکن' معاون وزیر خارجه انگلیس در امور اروپا و آمریکا در سخنانی در شورای شیکاگو گفت: از رئیس جمهوری و کنگره آمریکا قویاً می خواهیم که برجام را تائید کرده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
دوازدهم مهر، روز جهانی حقوق حیوانات، (در حمایت از جلوگیری از انقراض یوزپلنگ ایرانی در جهان)
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۶    
پلیس فرانسه می گوید در جریان تفتیش خودروی یک زوج جوان در نزدیکی مارسی، یک قبضه راکت انداز و چند اسلحه کلاشنیکف کشف کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۰    
عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما که در دهه شصت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شلاق خورده، جزئیاتی از این حادثه را گفته است. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۶    
یک عضو شورای پول و اعتبار از رفع توقیف بخشی از خطوط اعتباری بانک مرکزی برای پرداخت بدهی سپرده گذاران کاسپین خبر داد و گفت که این کار روند تامین سپرده های سپرده گذاران کاسپین را تسهیل می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از موافقت کمیسیون متبوعش با کلیات طرح خروج بانوان از کشور در شرایط خاص بدون اذن همسر خبر داد و گفت: برای رفع ابهام از تبصره های طرح مذکور ستادی ویژه تشکیل می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۱    
ارتشبد حلوصی آکار، رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه که به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور در محل وزارت دفاع کشورمان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور عراق، به عنوان رئیس جدید ائتلاف ملی عراق انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و مخالفت با صدور اسناد مالکیت در شهرهای بین 25 تا 50 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۰    
بامداد امروز یک سرباز پس از کشتن فرمانده خود در محل خدمت در پادگان کلاک استان البرز خودکشی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با خانواده قربانیان کشتار لاس وگاس آمریکا ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس جدید جمعیت هلال احمر از سفر مسئولان بلند پایه کشورمان برای رسیدگی به مشکلات مسلمانان میانمار خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۵    
سوزان گلاسر خبرنگار پولیتیکو گزارشی از گفت وگوی خود در دفتر نماینده ایران در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران منتشر کرده و ضمن تحلیل بخش هایی از این گفت وگو از تجربه خود در این مصاحبه نوشته است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۴    
نخست وزیر عراق امروز سه شنبه دو شرط را برای گفت وگو با اقلیم کردستان مطرح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۰    
وزیر نفت کشورمان وارد مسکو شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۹    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در دیدار سفیر استرالیا، خواستار فراهم آمدن مقدمات آزادی "نگار قدس کنی" شهروند ایرانی محبوس در استرالیا شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۷    
بنیامین نتانیاهو روز شنبه ضمن رد هرگونه مصالحه ساختگی با فلسطینیان بر ضرورت خلع سلاح شاخه مسلح جنبش اسلامگرای حماس، قطع ارتباط با ایران و به رسمیت شناختن کشور اسرائیل تاکید کرد
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۷    
بنا بر اعلام وزارت دفاع آذربایجان دو ناو گشت زنی نیروی دریایی این کشور در راستای توافق همکاری نظامی میان دو کشور به سمت ایران حرکت کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد شدید در 19 استان کشور خبرداد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۲    
وزیر دفاع آمریکا می گوید هیچ مدرکی دال بر عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای مشاهده نشده و در چنین شرایطی، وی مدافع ماندن در توافقی است که بودن در آن، امنیت ملی آمریکا را تأمین می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۵    
با انتخاب سرمربی استقلال کاپیتان این تیم هم به زودی به تمرینات برمی گردد. به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رحمتی بعد از بازی با پارس جم به دلیل اختلافی که با علیرضا منصوریان داشت از حضور در تمرینات منع ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در این جلسه ایرادات مربوط به طرح برگزاری علنی دادگاه های مفاسد اقتصادی بررسی شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۴    
سرپرست پلیس آگاهی استان فارس از کشف پرونده اختلاس 12 میلیارد ریالی و دستگیری پنج متهم در شیراز خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۹    
در پایان معاملات بازار آزاد روز سه شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 50 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 39 هزار و 195 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۹    
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد: با همکاری ایران روند آستانه را هم اجرا می کنیم یعنی برای برقراری صلح و ثبات در سوریه و فراهم روند سیاسی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۸    
سفیر عربستان در یمن در ادامه اظهارات خصمانه و ادعاهای غیرواقعی گفت که حوثی ها برای اجرای طرح های ایران یمنی ها را به قتل می رسانند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۰    
شاید اختلاف بین رضا افتخاری و فرهاد مجیدی مانع حضور کاپیتان پیشین استقلال در این تیم شود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۰    
زمانی که همه راهها توسط استبداد بسته باشد، راه مبارزه ازطریق گریه آگاهی بخش ادامه می یابد . قهرمان انقلاب گریه یعنی امام سجاد(ع) آموزگار صبر و مظهر نوسازی معنوی جامعه است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بحث اختلافش با مدافع باتجربه تیمش واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۵    
جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهاجم این تیم به زمان دیگری موکول شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۴    
الله یار ملک شاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه شنبه 11 مهر) کمیسیون متبوعش ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۴    
وزیر امور خارجه درگذشت مرحوم جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۵    
معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: دستور جلب مالک یکی از باشگاه های لیگ برتر بر اساس درخواست خواهان مبنی بر اعمال ماده 3 قانون محکومیت های مالی و به علت طولانی شدن اجرای حکم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان صبح روز سه شنبه در جریان سفر خود به دوحه با مقامات ارشد قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۵    
رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: فرد منتشر کننده کلیپ صداهای عجیب در آسمان اصفهان به جرم تشویش اذهان عمومی دستگیر شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
جلال طالبانی، رئیس جمهور سابق عراق پس از تحمل مدت ها بیماری درگذشت. جلال طالبانی، رئیس جمهور سابق عراق و دبیر کل حزب اتحادیه میهنی کردستان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت دلار با افزایش دو تومانی به 3918 تومان رسید؛ ضمن اینکه قیمت انواع سکه نیز بدون تغییر بود و تنها سکه طرح جدید 800 تومان ارزان شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
رییس مرکز آمار ایران از اشتغال 23 میلیون و 800 هزار نفر بصورت کامل خبر داد و گفت: سه میلیون و 100 هزار بیکار مطلق در کشور وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
سازمان هواشناسی در رابطه با احتمال وقوع سیل در برخی از استان های کشور هشدار داد. به گزارش میزان، پیش بینی وضعیت هوا طی سه روز آینده از سوی سازمان هواشناسی اعلام شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
جلال طالبانی، رئیس جمهور سابق عراق پس از تحمل مدت ها بیماری درگذشت. جلال طالبانی، رئیس جمهور سابق عراق و دبیر کل حزب اتحادیه میهنی کردستان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
اهمیت انتخابات و اقتصاد به جای خود، اما بسیاری از روزنامه های امروز به احمدی نژاد پرداخته اند؛ با اشاره به طلحه و زبیر گرفته تا وی را قربانی اصولگرایی دانستن و البته طالع بینی!
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۰    
یک متخصص قلب و عروق گفت: بر اساس گزارش های وزارت بهداشت در سال 2001 حدود 3 درصد از جمعیت ایران مبتلا به نارسایی قلب بوده اند که این آمار در حال حاضر 8 درصد افزایش یافته است. ...