دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۰۱:۰۴Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۰    
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نرخ خدمات پستی خارجه هوایی را در انواع مرسولات و با تفکیک کشورها از گروه یک تا سه اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک دکتر قلابی در سمنان خبر داد. به گزارش مردم سالاری، و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۰    
همزمان با ادامه تحقیقات جنایی درپرونده قتل فجیع پسرجوان مهابادی که به دست دوستانش و با ضربات متعدد ساطور از پا درآمده و پیکر نیمه جانش درخارج از شهربه آتش کشیده شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۷:۳۰    
دعوای دو کارگر نانوایی در حالی رنگ خون به خود گرفت که متهم بعد از اطلاع از مرگ دوست و همکارش، جنازه را به بیابان کرج منتقل کرده و دیگر به محل کارش بازنگشته بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۵    
مادری به علت مشکلات مالی و خانوادگی در شهرستان فسا، سر دختربچه خود را برید و خانه اش را آتش زد. به گزارش اعتماد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۵    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور گرمسار - سمنان سه کشته و 33 زخمی برجای گذاشت. به گزارش شرق، رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 11 جاده گرمسار سرخه رخ داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۵    
یک مقام آمریکایی از لغو تحریم های اقتصادی علیه سودان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۳    
ترامپ احتمالاً روز 12 اکتبر (20 مهر) تصمیم خود در قبال برجام را اعلام می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با همتای فرانسوی خود در پاریس، درباره راههای افزایش همکاری های دو کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
نیروهای ارتش و مقاومت سوریه با عقب راندن تروریست های داعش وارد شهر المیادین در شرق سوریه شدند. به گزارش خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه و عربستان در پی گسترش روابط دو جانبه در زمینه های مختلف هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۰    
یک متخصص پوست و مو توضیحاتی را در رابطه با چرایی خشکی پوست در فصل پاییز و زمستان ارائه کرد. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از کشف 10 میلیون دلار جعلی در شهرستان دنا خبر داد. به گزارش میزان، مهرداد کرمی دادستان یاسوج گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز آمار ایران پیشنهاد داد: مدل ارزیابی عملکرد استانها در زمینه اشتغال توسط کمیته ای طی 10 روز آینده تهیه و ابلاغ شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص راهپیمایی زائران اربعین حسینی، گفت: حفظ سلامت زائران یکی از کارهای مهمی است که ما باید در این ایام به آن توجه ویژه داشته باشیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تیم پزشکی هلال احمر در کاظمین عراق یک بیمار فاقد علائم حیاتی را با امدادرسانی به موقع و انتقال سریع به بیمارستان از مرگ حتمی نجات دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید گفت اعطای یک جایزه به تدوین کنندگان توافق هسته ای، موضع دولت آمریکا در قبال این توافق را تغییر نمی دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۳:۳۱    
سخنگوی رسمی نیروهای حشد شعبی تاکید کرد که عراق با حضور این نیروها غیرقابل تجزیه است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۳:۳۱    
رهبر کاتالونیا اعلام کرد هراسی ندارد که به دلیل برگزاری رفراندوم ممنوعه برای استقلال این منطقه از اسپانیا بازداشت شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۳:۳۱    
عربستان اعلام کرد، یک تیم تروریستی را که به خارج از کشور مرتبط بوده، کشف و شناسایی کرده است. مقامات سعودی می گویند این گروه وابسته به داعش است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۳:۳۱    
صندوق کودکان ملل متحد، یونیسف از ارسال دومین محموله واکنس اطفال به یمن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۴۵    
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و توگو با پیروزی 2 بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید. کریم انصاریفرد در دقایق 51 و 60 گل های ایران را به ثمر رساند. خلاصه این بازی را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۰    
روز گذشته در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش ارزش دلار، 1.9 دلار کاهش یافت و هر اونس به قیمت 1272.7 دلار به فروش رفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اصلاح نظام بانکی اولین چیزی است که رئیس جمهور از من خواسته با جدیت دنبال کنم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۵    
پس از اظهارات هفته گذشته یک وزیر آمریکایی درباره طرح دولت این کشور برای راه اندازی جنگ نفتی با ایران، منابع خبری روز پنجشنبه از ورود اولین محموله نفت خام آمریکا به هند خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد ترامپ به زودی راهبرد فراگیر خود را درباره تعامل با ایران اعلام خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۷    
اولین بیانیه شورای بازبینی سریال سرزمین کهن منتشر شد. به گزارش تابناک، این شورا طی چندین جلسه این سریال را بازبینی و بر اصلاح آن نظارت کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۵    
بازیکن جدید تیم ملی در جریان دیدار ایران و توگو بارها از سوی تماشاگران ایرانی مورد تشویق قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۴    
قاسمی گفت: ظریف برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد جلال طالبانی فردا به سلیمانیه عراق می رود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر عدم پذیرش نتایج همه پرسی اقلیم کردستان عراق و استقلال این منطقه از حاکمیت عراق اظهار کرد: اگر این حادثه حل نشود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۵    
قرار است فردا افتخاری مدیرعامل باشگاه در این خصوص با شفر صحبت کند و او هنوز خودش در جریان دستیاران نیست!
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۲    
تصاویر داستان دو خرس وحشی / تصاویر بغض سیما تیرانداز برای عشق جانباز شیمیایی، از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۰    
مهاجم بوخوم آلمان در پی تساوی استرالیا و سوریه از قضاوت داور ایرانی و فدراسیون آسیا انتقاد کرد. به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب دیدار نخست پلی آف مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۰    
وینفرد شفر پس از برتری ایران مقابل توگو اظهار داشت: ایران تیم خوبی دارد و در این بازی هم خوب بازی کرد. من بسیار به این تیم در جام جهانی امیدوار هستم که نتایج خوبی بگیرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۰    
تصویری از تصادف زنجیره ای 17 خودرو در جاده گرگان به کردکوی سه راهی یساقی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال توگو درپایان دیدار تدارکاتی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی گفت: ایران تیم خوبی دارد و امیدوارم در مسابقات جام جهانی موفق باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۵    
در اقدامی عجیب بعداز پایان دیدار امشب تیم ملی مقابل توگو، سرمربی استقلال را به رختکن تیم ملی راه ندادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۵    
در حالیکه رسانه ها بعد از پیروزی تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل توگو منتظر حضور و مصاحبه کی روش بودند، این اتفاق نیفتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال درباره جریمه های فیفا علیه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اظهارداشت: برای تلویزیون خیلی متأسف هستم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۳    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی روز پنجشنبه گفت: برجام غیر قابل مذاکره مجدد و بهترین راه، پایبندی به آن است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور نیروی جوان بزرگترین فرصت توسعه دانست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۸    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که عربستان برای خرید سامانه موشکی دفاع هوایی اس 400 و ساخت آن در داخل این کشور با روسیه موافقنامه امضا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۰    
تیم های ملی فوتبال ایران و توگو از ساعت 18:30 امروز (پنج شنبه) در چارچوب دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری با نخست وزیر عراق از آمادگی پاریس برای میانجی گیری میان دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سفارت آمریکا در ترکیه با صدور بیانیه ای به بازداشت یک کارمند کنسولگری این کشور در استانبول واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی با لوگوی آمدنیوز در کنار آرم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) منتشر کرد و با انتشار متن کوتاهی در زیر آن ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۷    
سایت آپارات تصویری از بارش برف در رینه ، مازندران منتشر کرد
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۶    
حیدر العبادی در کنفرانس خبری مشترک خود با رئیس جمهور فرانسه در پاریس تاکید کرد کرد بغداد خواهان درگیری مسلحانه با اقلیم کردستان این کشور نیست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه در بازگشت از سفر یک روزه خود به ایران از تصمیم مشترک آنکارا، تهران و بغداد برای جلوگیری از صادرات نفت اقلیم کردستان به بازارهای جهانی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۵    
منابع بحرینی به نقل از خانواده فاضل عباس دبیرکل پیشین جمعیت الوحدوی اعلام کردند که مسوولین زندان مرکزی بحرین "جو" از معالجه این زندانی سیاسی جلوگیری نموده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس پارلمان لبنان پیامی به رئیس جمهور سوریه به مناسبت سالروز جنگ اکتبر 1973 ارسال کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی در پیامی به مناسبت هفته ناجا تاکید کرد: امروز در سایه سار خدمت خالصانه و بی منت شما افسران، درجه داران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۹    
رسانه های خبری پاکستان در تکمیل اخبار انفجار بمب در نزدیکی یک زیارتگاه در ایالت بلوچستان واقع در جنوب غرب این کشور، اعلام کردند که در این حادثه انتحاری 18 نفر کشته و 22 نفر نیز زخمی شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۵    
منابع وابسته به جنبش حماس، دولت توافق ملی فلسطین را مسئول اداره غزه به طور کامل دانستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۰    
منابع روسی به محورهای دیدار پادشاه عربستان با رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین اشاره کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۸    
کاهش محسوس دما در کشور طی روزهای گذشته موجب بارش باران و برف در بسیاری از مناطق شمالی بخصوص شهرهای رامسر، تنکابن و ساری شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از هجمه زیاد اخبار منتشر شده در این کشور درباره تبانی احتمالی وی و روسیه در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری گفت که اکثر اخبار منتشر شده در آمریکا دروغ هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ابومحمد الجولانی رییس گروه تروریستی جبهه النصره که در جریان بمباران هواپیماهای روسیه به شدت مجروح شد و دو دست خود را از دست داد، به اغما رفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد؛ اختلافات شخصی را علت قتل جوان مهابادی توسط دوستانش عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کانادا در یک پیام ایمیلی در خصوص بازداشت و محکومیت دری اصفهانی به اتهام جاسوسی از تیم مذاکره کننده هسته ای واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۱    
مهاجم لژیونر فوتبال ایران در لیگ بلژیک بعد از نزدیک به 23 ماه به ترکیب اصلی تیم ملی رسید. به گزارش تابناک ورزشی، کاوه رضایی که امیدوار بود با حضور در استقلال به ترکیب تیم ملی نزدیک شود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۵    
با وجود آنکه مسئولان صداوسیما حتماً با مدل های استاندارد تولید در سطح جهان آشنا هستند، شاهد استفاده از چنین روش هایی برای ایجاد رقابت در حوزه تولید با هدف کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت تولید در یک ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۵    
اینکه رحمتی می تواند شفر را متوجه نبوغ و توانایی های خود کند یا نه را نمی دانیم. این هم که شفر تیر خلاص را به کاپیتان استقلال می زند و مجوز خروجش از تیم را صادر می کند یا نه را نیز فعلا نمی توانیم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۰    
بازی رفت مرحله پلی آف جام جهانی روسیه در منطقه آسیا بین تیم های سوریه و استرالیا در مالزی به تساوی انجامید تا سوری ها شایستگی خود را به اثبات برسانند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۶    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل توگو اعلام شد. به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل توگو از سوی کارلوس کی روش ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۰    
فیروز کریمی بعد از پایان بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، کنفرانس مطبوعاتی را به یک استندآپ کریمی تبدیل کرد و توانست با شوخی های به جا و بازی با کلمات ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۰    
تمرینات این روزهای استقلال نویدبخش محصولی چشم نواز در ارایه فوتبال تاکتیکی تراست. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به حادثه ریزش سنگ از کوه در محور کندوان، گفت: در اثر این حادثه 5 مسافر مصدوم شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا آخرین مقام ارشد آمریکایی است که در اظهاراتی خلاف نظر رئیس جمهور آمریکا، پایبند باقی ماندن آمریکا به برجام را ضروری دانسته است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۵    
پس از آنکه دروازه بان شماره یک سال های اخیر استقلال با حضور شفر به تمرینات بازگشت، دروازه بان جوان آبی پوشان در مورد جدایی اش با مدیرعامل باشگاه گفتگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال مجدداً تأکید کرد به باشگاه های بدهکار که مشکلات بدهی خود را حل نکرده اند، مجوز حرفه ای داده نخواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: هرگونه مصرف دخانیات و قلیان در اماکن عمومی استان البرز ممنوع شد. حاجی رضا شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۶    
پیش از ظهر امروز، یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور آرادان گرمسار به دلیل لغزندگی جاده واژگون شد و اتفاقی تلخ را رقم زد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۰    
در این ویدیو و با چند تکنیک ساده نحوه ی ایجاد گیف های اینترنتی از ویدیوها، عکس ها و طرح های گرافیکی را با استفاده از امکانات محیط فتوشاپ یاد می گیریم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
زمین لرزه ای به قدرت 4.6 ریشتری "هفتگل" در استان خوزستان را لرزاند. به گزارش میزان، ساعت 13و 41 دقیقه ظهر امروز، زمین لرزه ای به قدرت 4.6 ریشتر در حوالی هفتگل استان خوزستان رخ داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که شورای پول و اعتبار هر چه زوتر تشکیل جلسه بدهد و تکلیف ادغام سه موسسه مالی ثامن، مهراقتصاد و کوثر را مشخص کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت فدراسیون فوتبال و باشگاه های کشور، عنوان کرد: مدیران فوتبالی ایران با آداب و قوانین بین المللی آشنایی ندارند و این مسئله را جدی نمی گیرند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تشکیل مجمع سلامت شهری و روستایی را عامل مثبتی در جهت توجه بیشتر آحاد مردم به سلامت جامعه دانست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
بارفیکس ال یکی از حرکت موثر در تقویت عضلات بازو، کتف، شکم و ران هاست. این حرکت را در مجموعه آموزش بدنسازی تابناک فرا میگیرید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور روسیه ابراز اطمینان کرد که دیدار پادشاه عربستان از کشورش تاثیری مثبت بر روابط دوجانبه خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از تشکیل پرونده قضائی برای دانش آموز متخلف جیرفتی که معلم خود را مورد ضرب وشتم قرار داده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: به نظر من دیوان محاسبات مراحل قانونی خود را به درستی طی کرده و گزارشات آن نیز به مجلس شورای اسلامی و مقامات عالی کشور ارائه شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
تبادل گواهی مبدا کالاهای صادراتی میان گمرکات ایران و ترکیه در جهت تسهیل و تسریع در صادرات الکترونیکی شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
انیمیشن کوتاه ماشین مرگ / Machina Mortem اثر ژان پوستما، داستان یک سرباز فرانسوی مصمم در طول جنگ جهانی اول است که به سمت خط مقدم در حال حرکت است اما در شرایطی غیر منتظره با دشمن مواجه می شود.. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال بازگشت بخشی از مالکیت سهام عدالت به دولت در صورت عدم واریز مابقی مبلغ سهام خود خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش کشاورزی مورد حمایت مجلس است، گفت: راه مجاهدانه باید در بخش تولید و رشد سرمایه گذاری مد نظر باشد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی دیدار با رییس جمهور سوریه بر مواجهه ایران و روسیه با دشمنان مشترک در منطقه تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم سیرجان از سفر اعضای کمیسیون تولید ملی و اشتغال مجلس به این شهرستان به منظور بازدید از معادن در هفته آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۳    
به طور خلاصه، ایران به جای تنظیم سیاست خود بر مبنای خواست بغداد و آنکارا، باید نقش بی طرفی و دوستی خود با کردها را حفظ کند و در عین حال بر موضع خود اصرار داشته باشد که منافع کردها در چارچوب عراق متحد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تسهیل سرمایه گذاری در کشور گفت: سند آمایش سرزمینی باید در سطح ملی تهیه شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
نماینده مجلس دهم گفت: حدود 800 هزار حلقه چاه در کشور وجود دارد که بیش از 110 هزار چاه عمیق و بیش از 220 هزار حلقه از آنها نیمه عمیق و غیر مجاز هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی دیدار با رئیس جمهور سوریه بر مواجهه ایران و روسیه با دشمنان مشترک در منطقه تاکید کرد. ...