جمعه ۲۸ مهرساعت ۱۶:۲۱Oct 2017 20

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۴    
طراح : علی شافعی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی از جمله سود40 میلیارد دلاری عربستان و روسیه از توافق اوپک، امیدواری امارات به تمدید توافق جهانی اوپک ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
احمد مازنی
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که جمعیت الاغ ها در جهان با کاهش بی سابقه ای روبه رو شده که دلیل اصلی آن افزایش تقاضا برای پوست آنها در کشور چین است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در آستانه فرارسیدن فصل سرد سال، بر ضرورت مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۶    
با شروع اجرای طرح ضربتی وام ازدواج که از اوایل مرداد آغاز شد بانک مرکزی امیدوار بود که با اجرای این طرح ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه ضمن هشدار نسبت به خروج آمریکا از برجام گفت که این اقدام عواقب منفی درپی خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: حتما امسال الگوی شهریه هم به جهت فنی و هم مکانیسم های تاثیرگذار در شهریه بازبینی می شود و امیدواریم برای سال تحصیلی آینده این الگو به حدی جامع و مانع ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
مشکل اساسی اقتصاد روستا که بیش از کمبود نقدینگی در روستاها درخور توجه است، خرد بودن واحدهای تولیدی و گسست میان زنجیره های تولید تا مصرف محصولات روستایی و کشاورزی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵    
نشست کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی امروز با حضور تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۶    
باشگاه صبای قم، خواستار حضور مامورین تست دوپینگ در بازی این تیم مقابل شهرداری ماهشهر شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران نجف تهران و تهران بغداد تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۵    
افسر پلیس که هنگام تعقیب و گریز مرد سارق را با شلیک گلوله به کام مرگ کشانده بود، روز گذشته محاکمه شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۵    
با گذشت 3 سال از حادثه اسیدپاشی اصفهان رئیس پلیس آگاهی ناجا جزئیات تازه ای از این پرونده بازگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۵    
یک سناتور دموکرات آمریکایی تاکید کرد که خروج واشنگتن از برجام به نفع ایران بوده و به آمریکا لطمه وارد می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۱    
نایب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر در نشست تخصصی چاقی و سیاست های کلان ملی و جهانی که با حضور استاد دانشگاه اوکلند برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از خروج برخی از شرکت ها از سهام عدالت انتقاد کرد و آن را خلاف قانون خواند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۳    
انتشار عکسی از پدر حامد هاکان در فضای مجازی تعجب کاربران را برانگیخت. به گزارش اتاق خبر 24، حامد هاکان (ذاکری) خواننده پاپ، هفته گذشته به دلیل ایست قبلی درگذشت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۵    
گزارش منتشر شده از رصد فعالیت کاربران ایرانی در تلگرام، نشان می دهد که اکنون بیش از 626 هزار کانال فارسی به ثبت رسیده است و روزانه 2 هزار کانال در این شبکه موبایلی ایجاد می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۲    
فرماندار شهرستان دلفان گفت: نزاع دسته جمعی بر سر اختلاف در انتخاب دهیار در روستای بگوردی بخش خاوه شهرستان دلفان منجر به زخمی شدن حدود 30 نفر از اهالی این روستا شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۴۵    
محمدابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد. به گزارش مهر، با تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۳۳    
باز کردن دوباره برنامه هسته ای ایران بر منطقه تاثیر می گذارد
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۳۰    
سفارت آمریکا در ترکیه پس از دستگیری یکی از کارکنان محلی خود در استانبول، برای بازبینی شرایط امنیتی هیئت های دیپلماتیک خود در ترکیه، فعلاً به متقاضیان روادید غیرمهاجرتی پاسخ نمی دهد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۱۵    
ارتش رژیم صهیونیستی از فرود یک راکت به شهرک صهیونیستی نشین اشکلون در نزدیکی نوار غزه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۱۵    
رئیس جمهور سودان دستور داد تا آتش بس در مناطق محل درگیری مسلحانه تا 31 ماه دسامبر آینده تمدید شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۱۴    
رژیم صهیونیستی مناطقی در نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۱۲    
پاول دورف در پستی توییتری، پاسخ آذری جهرمی را داد. وزیر ارتباطات پیشتر در توئیتی از انتشار تنفر و دروغ در فضای تلگرام انتقاد کرده بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درگذشت جلال طالبانی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
سفارت واشنگتن در آنکارا اعلام کرد، خدمات صدور روادیدهای غیرمهاجرتی در ترکیه به حالت تعلیق درمی آید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا در اظهاراتی طعنه آمیز از همتای آمریکایی خود تشکر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
رئیس اقلیم کردستان عراق بر آمادگی اربیل برای مذاکره با دولت مرکزی عراق بدون پیش شرطی از سوی دو طرف تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
معاون اول رئیس جمهوری کوبا درخواست های واشنگتن برای ایجاد تغییرات در نظام اقتصادی و سیاسی این کشور را رد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۵    
منابع خبری در رژیم صهیونیستی از حمله تانک ها و توپخانه های این رژیم به مناطقی در نوار غزه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱    
پس از خبر انفجار باتری آیفون 8 پلاس هنگام شارژ، هم اکنون خبر دیگری درباره جدا شدن صفحه و ورم کردن باتری این گوشی هوشمند جدید در رسانه های چین منتشر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱    
شرکت رنو اعلام کرد: به 7 زن سعودی که زودتر از دیگران و با گواهینامه رانندگی به نمایندگی های این شرکت در عربستان مراجعه کنند 7 خودروی رنو کپچر جایزه می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱    
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران با بیان اینکه عدم صرفه اقتصادی دلیل اصلی کاهش عرضه میوه های قاچاق است، گفت:وضعیت تولید مرکبات بسیار مناسب است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱    
هیات تجاری ایران به سرپرستی اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه یکم آبان ماه به آستراخان اعزام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰    
چهار سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی به شمال شرق استان دیالی عراق کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۰    
سفیر عراق در بلژیک اعلام کرد نزدیک به 100 تروریست اروپایی با احکامی مانند اعدام مواجه خواهند شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخمگذار ایران سرانه مصرف مستقیم خانوار و صنعت در ایران را حدود 198 عدد تخم مرغ عنوان کرد وگفت: طبق مصوبه ستاد کشوری ترویج مصرف تخم مرغ ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۰    
ظهر امروز با تصادف دو دستگاه کامیون در محور نجف آباد به مورچه خورت، دو نفر کشته و مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۶    
سهیل بن محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده عربی، روز یکشنبه گفته که امیدوار است تولید کنندگان نفت در ماه آینده برای تمدید قرارداد کاهش تولید نفت به توافق برسند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۰    
محمد بارکیندو، دبیر کل اوپک، روز یکشنبه گفته است که سال آینده ممکن است تولید کنندگان عضو سازمان کشور های صادر کننده نفت و دیگر تولیدکنندگان غیر عضو برای ایجاد تعادل در بازار نفت دوباره اقدامات "فوق ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تکلیف 2 میدان از میدان های کرنج، پارسی، رگ سفید و شادگان تا پایان امسال مشخص می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۰    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی از افت 40 درصدی تولید آب بسته بندی و عدم افزایش قیمت محصولات تولیدی طی شش ماهه دوم سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس به طرح کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۸    
مقام سابق پنتاگون ضمن بیان ناتوانی ارتش های عربستان و امارات در استفاده از سامانه های دفاع موشکی پیشرفته گفت: تاد و اس-400 با هدف مقابله با موشک های ایران است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۵    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: با رای موافق نمایندگان 20 تبصره از طرح توسعه سازمان روستایی و عشایری در این کمیسیون تصویب شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۸    
زنان زیادی نیستند که در افغانستان به ورزشگاه می روند و در تلویزیون حضور دارند و تنها با اجازه همسر و خانواده می توانند در این ورزشگاه ها حضور داشته باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۱    
وزیر انرژی امارات گفت که این کشور به تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت در ماه آینده میلادی امیدوار است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۱    
گیرندگان تسهیلات از تعاونی های کاسپین با وجود مراجعه برای پرداخت اقساط با عدم دریافت از سوی شعب مواجه می شوند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۱    
با توجه به اینکه طوفان نیت بسیاری از ظرفیت تولید نفت آمریکا را زیر تأثیر قرار خواهد داد، بازار نفت برای افزایش قیمت دورخیز کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
21 دانش آموز روستای سرگچ دیشموک در استان کهگیلویه فضای آموزشی ندارند و در محیط باز درس می خوانند
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از معافیت 25 درصدی مالیات برای مؤسسات فرهنگی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
رئیس انجمن بتن ایران با بیان اینکه ایجاد ترک در بدنه برخی سدها طیبعی است، گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر دچار ریزش و تخریب شده اند و وزارت راه و شهرسازی در خصوص کیفیت نامناسب ساخت اینگونه واحدها ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
یکی از مشکلات رایج در جوامع و بخش های صنعتی ، آلودگی صوتی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به حریق یک هتل در مشهد از دودگرفتگی و مصدومیت 3 نفر در این مجموعه اقامتی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۰    
"پنیر خامه ای ویلی ، برای پیش غذاهای سرد کاملا مناسب است. محصول در خلال حرارت دیدن واکنش خوبی دارد. به طور مثال، هنگام پخت چیز کیک ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت از خودروسازان خواست مونتاژ و عرضه خودروهای پرمصرف و آلاینده شامل تیگو 5، آریزو 5، ام وی ام X33، جک S5، لیفان 820، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S7 و BYD S6 را متوقف کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۰    
رسانه ها روسی از حریق گسترده بیرون از مسکو پایتخت این کشور خبر می دهند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۶    
سباستین گورکا، دستیار پیشین رئیس جمهور آمریکا، در گفتگو با پایگاه خبری بریت بارت، مدعی شد دونالد ترامپ تصمیم خودش را گرفته است و دیگر پایبندی ایران به توافق هسته ای را تأیید نخواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۵    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، به استاندار پیشنهادی استان بوشهر رأی اعتماد داد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه بحرین در تازه ترین اظهارات ضد ایرانی مدعی شد که ایران کشوری تهدید کننده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۹    
سفیر آلمان در تهران درباره نصب پوسترهای "آری به برجام" بر روی دیوار این سفارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران، روایتی از نحوه دستیابی کشورمان با فناوری و تکنولوژی موشکی را بیان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۳    
دبیرکل حزب الله لبنان امروز (یک شنبه) در سخنرانی خود ادعاها و دروغ هایی مبنی بر این امر که حزب الله جوانان را به زور به جبهه های نبرد می برد، رد کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
بازتاب لغو سفر هیأت پارلمانی اتحادیه اروپا به ایران، ادعاهای دوباره بحرین مبنی بر مداخله ایران در امور داخلی این کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
یک روزنامه اسرائیلی با انتشار گزارشی مدعی شده، ایالات متحده در سال های گذشته، پی درپی پیشنهاد برقراری دوباره روابط کامل با تهران برای مذاکره پیرامون برنامه هسته ای کشور را داده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی نوشت: حاکمان عربستان پله برقی های سراشیبی را با پای خود طی می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی که از عصر روز سه شنبه وارد کشور می شود نیمه شمالی را با بارش باران و کاهش دما خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۵    
مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان می گوید که مبلغ دقیق میزبانی از ذوب آهن در نقش جهان باید از سوی هیات مدیره باشگاه تعیین شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که این کمیسیون امروز تصویب کرد که حمل هرگونه سلاح سرد بدون مجوز ممنوع است و در غیر این صورت جرم محسوب می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان این که همه دلسوزان نظام باید کمک کنند تا فرماندارانی شایسته انتخاب شوند گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
فیفا اعلام کرد که در مرحله پلی آف دور مقدماتی جام جهانی رنکینگ تیم ها اهمیت بالایی خواهد داشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
بانک مرکزی اعلام کرد که سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال تعاونی های منحله افضل توس و وحدت پرداخت می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران تورم کل کشور در سال 1391 معادل 29.5 درصد، در سال 1392 معادل 32.5 درصد، در سال 1393 معادل 14.6 درصد، در سال 1394 معادل 11.1 درصد و در سال 1395 به 6 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز عده ای در دنیا به دنبال ایجاد تلاطم و التهاب در اقتصاد ایران هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۹    
در پایان معاملات بازار آزاد روز یکشنبه، هر دلار آمریکا با رشد 76 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 39 هزار و 569 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۶    
سرمربی آلمانی استقلال باید لیست خود را برای اضافه کردن بازیکنان جدید خالی کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۶    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فروش بلیط پروازهای اربعین از طریق سایت ها یا عاملان فروش مجازی تخلف محسوب می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش جزئیات آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب نیرو را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی که به تحلیل بخش حقیقی اقتصاد ایران پرداخته است، نرخ رشد اقتصادی ایران در سال جاری را حدود 3 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور هوای کلانشهرها در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد که بر این اساس هوای اصفهان، خرم آباد، سنندج، اهواز و همدان برای گروه های حساس ناسالم بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی در استودیو یازده که محل برگزاری برنامه نود است، صورت خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
ترازنامه اظهارنامه ای مالی است که میزان دارایی های یک شرکت، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام را در یک زمان مشخص خلاصه می کند و به استفاده کنندگان آن نشان می دهد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۰    
رییس کل سازمان خصوصی سازی از آغاز پرداخت چند مرحله ای سود سهام عدالت طی چند روز آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۰    
مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند حکم دادگاه CAS درباره طلب 323هزار یورویی آنتونی گولچ به زودی صادر نشده و بتوانند مانع از تایید حکم فیفا در دادگاه بین المللی ورزش شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۰    
ورود طوفان نیت به آمریکا باعث شد تا برق 100 هزار مشترک در دو ایالت می سی سی پی و آلاباما قطع شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 15 هزار تومان افزایش و یورو نیز با 37 تومان افزایش مواجه شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
تاج خواسته است که سرخابی ها غرامت شکایت احتمالی شرکت برهان مبین در مورد فسخ قراردادی که این شرکت با فدراسیون در مورد بلیت فروشی دارد را بر عهده بگیرند!
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...