جمعه ۲۸ مهرساعت ۱۶:۲۲Oct 2017 20

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
قضات دادگاه زن و مردی را که به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه برقرار کرده بودند، به شلاق، تبعید و کار اجباری در مرکز نگهداری بیماران روانی محکوم کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۶:۵۸    
یک مردبر اثر سقوط سنگ روی خودرو در گیلان جان باخت. به گزارش رکنا، منصور سعادت نژاد بخشدار رحیم آباد رودسر با تایید این خبر گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب رشت گفت: یکی از مدیران ارشد استان گیلان به اتهام صدور مجوزهای غیرقانونی دستگیر و با بازداشت موقت، روانه زندان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق و دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۹    
یک بازیگر زن درباره بغل کردن شوهرخواهر فوتبالیستش اظهاراتی را در یک جمع سینمایی بیان می کند که با مسائل فقهی در این باره در تعارض است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: فروش، عرضه و تبلیغ دارو به صورت اینترنتی غیرقانونی و غیرمجاز بوده و به نوعی قاچاق محسوب می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۰    
در جنوب لندن از خطوط عابر پیاده هوشمندی رونمایی شد که در زمان ورود ناگهانی عابرین پیاده به خیابان،به رانندگان هشدار می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۶    
حامد شفیعی، سردبیر روزنامه آسمان آبی که برای تهیه گزارش از وضعیت پناهندگان روهینگایی به مرز بنگلادش و میانمار رفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مردی که همسر و فرزند 11 ماهه اش را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، انگیزه خود را بیمه عمر عنوان کرد . ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
پیش نویس تفاهم سوآپ دوجانبه ریال ایران- لیر ترکیه به توافق و تائید روسای کل بانک های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۱    
طرح پلیس پایتخت برای دستگیری سارقان، قاچاقچیان و جاعلان همچنان ادامه دارد و در تازه ترین عملیات 116 نفر از مجرمان ظرف 24 ساعت در نقاط مختلف تهران دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۱    
صبح دیروز یکی از کارگران کارگاه ماسه شویی واقع در شهرستان آبش احمد، دچار حادثه و قطع دست شد. به گزارش اعتماد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۱    
مادر سوگند و سولماز، دو دختر جوانی که پدرشان در حادثه ای هولناکی آنها را به قتل رسانده بود نا گفته های زندگی اش را برای قاضی پرونده توضیح داد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۱    
افراد ناشناس روز گذشته با شلیک به شیشه های یک مغازه صنایع دستی در خیابان طالقانی پایتخت از محل متواری شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۰    
یک پسر 5 ساله بنگلادشی که در یکی از روستاهای دور افتاده این کشور زندگی می کند، با بیماری عجیبی دست و پنجه نرم می کند که بواسطه آن یکی از دستانش چندین کیلو بیشتر وزن دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
ضرغامی که از فعالان عرصه فضای مجازی است، این روزها هم درباره شورای نگهبان، ماجرای ردصلاحیت ها و ایده نظام پارلمانی که به تازگی از سوی برخی نمایندگان اصولگرای نزدیک به علی لاریجانی مطرح شده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۵    
پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام حکمی که پیشتر برخی رسانه ها از صدور آن خبر داده بودند، به شورای شهر یزد ابلاغ شد و بر اساس آن، سپنتا نیکنام ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۱    
حمله به مقر حزب الدعوه در کرکوک، درخواست کمپین برنده جایزه صلح نوبل به آمریکا در مورد برجام، آمادگی بارزانی برای مذاکرات بدون پیش شرط با بغداد و جنگ روادید میان آمریکا و ترکیه و ابراز تأسف اردوغان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۷:۴۷    
مرکز سلامت محیط و کار در اطلاعیه ای هشدار داد: برخی شرکت های تبلیغ کننده دستگاه های تصفیه آب برای فریب اذهان عمومی از بابت آلوده جلوه دادن آب آشامیدنی و فروش دستگاه های خود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۳    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: اگر نیاز باشد در تاکسی ها و وسایل حمل و نقل مسافران دوربین قرار می دهیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۱    
یک دستگاه خودرو حمل بیمار دوشنبه شب در فرودگاه اهواز با هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین برخورد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۵۵    
رئیس دادگستری استان تهران از صدور 300رای علیه دولت آمریکا خبر داد و گفت:رقم محکومیت دولت آمریکا بالغ بر110میلیارد دلار است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۳۵    
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه خواهان آن شد که طرف آمریکایی دارایی های دیپلماتیک مسکو را که در سال 2016 توسط آمریکایی ها مورد تصرف قرار گرفته بود، بازگرداند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۸    
نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل در تداوم لفاظی ها علیه ایران، تهران را متهم به تضعیف امنیت منطقه نمود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۲    
تارنمای خبری دهیل گزارش داد؛ جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه با تاکید بر اینکه واشنگتن هنوز هم به راه حل دیپلماتیک را برای حل بحران شبه جزیره کره امید دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۶:۱۲    
وزیر امور خارجه آلمان روز دوشنبه بار دیگر ضمن تاکید بر پایبندی ایران به توافق هسته ای مطابق تاییدهای آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۴:۰۰    
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: متاسفانه غروب امروز بر اثر سقوط سنگ بر روی یک خودرو در مسیر میلاش به روستای دیورود منطقه اشکورات رودسر راننده آن در دم جان باخت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۴:۱۵    
رئیس اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران (برجام) را توهین و دهن کجی جدید مقامات واشنگتن به سازمان ملل خواند و در مورد آن هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۰:۱۵    
انتخاب بهترین بازیکن جهان از این پس به عهده روزنامه نگاران از سرتاسر جهان خواهد بود و دیگر کاپیتان ها و مربیان ملی نقشی در آن نخواهند داشت
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۰:۱۵    
اعتراض مهدی طارمی توسط وکلای اروپایی در دیوان داوری بین المللی ورزش (CAS) ثبت و 1000فرانک سوئیس نیز به عنوان هزینه اعتراض امروز (دوشنبه) واریز شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰    
مهمترین دیدار برخورد تیم مهدی پاشازاده یعنی نساجی به استقلال تهران است که تقابل گزینه ایرانی نیمکت آبی ها با سرمربی آلمانی کنونی استقلال است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ پرسشی در مورد اقدام احتمالی آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با رئیس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان بر توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۷    
کرملین فروش سامانه دفاع موشکی روسی S-400 به عربستان سعودی را تأیید کرد. کارشناسان می گویند این به معنی این است که ریاض، به عنوان مشتری قدیمی آمریکا، به دنبال جایگزینی برای تهیه تجهیزات نظامی است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۱    
روز دوشنبه، پس از تعطیلی دو روزه بازار، قیمت نفت برنت ثابت ماند و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا اندکی افزایش یافت. این در حالی ست که هفته گذشته قیمت نفت کاهش چشمگیری یافته بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم بندی زائران استان های کشور برای تردد از طریق این مرزها را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۰    
به دنبال سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران و با هدف ایجاد زمینه های لازم برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۹    
رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (دوشنبه) از طرح های بین المللی برای پایان دادن به بحران میان اربیل و بغداد در پی همه پرسی کردستان استقبال کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۸    
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن حمایت از برجام تاکید کرد که لغو این توافق بین المللی غیرقابل بخشش است. به گزارش ایسنا، به نقل از یورو نیوز ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بیشترین موارد شکایات کم فروشی اینترنت مربوط به عدم رعایت امنیت مودم وای فای یا به روزرسانی اتوماتیک نرم افزارها بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۶    
زندانی م. آ که به اتهام قتل عمد به مدت حداقل 5 سال در ندامتگاه شهر ری بسر می برد با تلاش و پیگیری اعضای شعبه شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان آزاد شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۵    
در جریان نمایش هوایی فارن برو در سال 1952 یک هواپیمای دی هاویلند 110 در اثر نقص فنی سقوط کرد و 20 تماشاچی و خلبان آن جان دری کشته شدند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۱    
با نامه نگاری های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهوری، اجرای افزایش 25 درصدی نرخ خرید انشعاب برق متوقف شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۰    
در برخی مناطق ایران و جهان کرم های شب نشانه ای از رسیدن تابستان می باشند. دانشمندان چگونگی درخشش این کرم ها را یافته اند اما هنوز در رابطه با چرایی درخشش این حشرات سوال هایی باقیست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
نماینده رسمی سازمان فدرال همکاری های فنی و نظامی روسیه اعلام کرد، مسکو و ریاض درباره فروش سامانه موشکی اس-400 به عربستان به توافق رسیده اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۵    
در بیانیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حمایت از سپاه پاسداران آمده است: سپاه مظهر دفاع ملت ایران از آرمان های بلند خویش، زینت نظام جمهوری اسلامی و باعث عزت اسلام و ضامن امنیت کشور است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۰    
شافعی گفت: حرف هایی که از سوی هیات دولت برای توانمندسازی بخش خصوصی زده می شود از روی اعتقاد و باور قلبی نیست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۴    
مجمع جهانی اقتصاد هر دو سال یک بار گزارشی منتشر می کند که در آن کشورهای جهان را از منظر شاخص رقابت پذیری سفر و گردشگری، ارزیابی و رتبه بندی می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
رایزن بازرگانی ایران در اندونزی از رشد 377 درصدی صادرات غیرنفتی ایران به کشور اندونزی در نیمه اول سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
این ناوشکن عظیم الجثه بزرگ ترین ناوشکن تولید شده برای ایالات متحده آمریکاست که طول آن 186 متر و وزن آن 15 تن است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
آمار تجارت خارجی ایران و روسیه در شش ماه اول سال2017، بیانگر رشد 36 درصدی صادرات ایران به روسیه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
در پی انتشار اخباری مبنی بر این که تسهیلات مسکن یکم از 12 به 15 سال رسیده و سود آن نیز از 9.5 به 8 درصد کاهش یافته است، وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ارمنستان به عنوان یکی از کشورهای همسایه، از جایگاه خاصی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۶    
وقتی از مهم ترین اختراع های بشری حرف می زنیم ممکن است به یاد چرخ، آتش، خط، ترانزیستور و کامپیوتر بیفتیم. تصور کنید اولین کسی هستید که از رادیو، تلفن یا خودرو استفاده می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۱    
سید علی احمدی تهیه کننده "خندوانه" درباره پخش سری جدید این برنامه گفت: زمان پخش "خندوانه" قطعا پس از محرم و صفر نیست اما در حال مذاکره برای تاریخ شروع آن هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۵    
گریل کردن راهی ساده و سالم برای پخت گوشت است چراکه چربی آن می سوزد و خوراکی کم چرب با مزه ی دلنشین بدست می آید ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۴    
قبل از این که تنش های سیاسی بر اخبار روزنامه ها سایه افکند، اخبار سیاسی و اقتصادی هفته پیش خواندنی تر هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۴    
همان گونه که انتظار می رفت، مهمترین خبر امروز مطبوعات جهان گزارشی اختصاص یافته که روز گذشته در روزنامه گاردین منتشر و در آن ادعا شده که دولت انگلیس با درخواست آمریکا برای استفاده از پایگاه هایش برای ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۰    
از سال 1982 کرایسلر به سمت سیستم حرکتی پیشران چرخ جلو تغییر مسیر داد که به آنها خودروهای کی کرایسلر می گویند. در این زمان با کمترین قیمت می شد از بهترین های برند خودرو یعنی کرایسلر را خریداری کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۰    
وینفرد شفر از روزی که آمده، روی مهدی قائدی دست گذاشته و این بوشهری جوان، این روزها با بخت و اقبالی مواجه شده است که اگر از آن استفاده کند می تواند راه درازی را یک شبه برود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۹    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان سه یادداشت تفاهم در زمینه همکاری دامپزشکی، فرهنگی هنری و علمی و فناوری امضا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۶    
پلیس تهران افراد ناشناسی را که شیشه های یک مغازه صنایع دستی را با اسلحه شکسته و متواری شده بودند، دستگیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۷    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برخی در داخل و عده ای در خارج به دنبال این هستند که یک نظام سکولاریستی در ایران برپا کنند و این انقلاب را از درون تهی کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۵    
انجام مراقبت های لازم از وش از سوی پنبه کاران، بستن دریچه ها و تهویه های انبارهای نگهداری میوه و خودداری از تعجیل در کاشت دیم از جمله توصیه های سه روزه هواشناسی کشاورزی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۵    
استفاده از استروئید های آنابولیک توسط ورزشکاران مدت ها است که رواج دارد. این داروها با تقویت تولید پروتئین در بدن باعث می شوند که بدن بیش از محدودیت طبیعی خود عضله سازی کند و ورزشکار عملکرد و هجم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۵    
در این ویدیو با نقات ضعف و قوت لپ تاپ جدید سامسونگ، نوت 9 پرو، آشنا می شوید. ویژگی های گرافیکی و سخت افزاری این وسیله آن را مناسب استفاده عکاسان، ویرایشگران ویدیو و هنرمندان کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۴    
شورای امنیت ملی عراق روز دوشنبه ضمن اعلام تحریم های جدید علیه منطقه کردستان عراق گفت که از مقام های این منطقه بابت شرکت در همه پرسی جدایی شکایت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۳    
رئیس قوه قضاییه در واکنش به برخی توهین ها به دستگاه قضا از سوی بعضی مسئولان گفت: قوه قضاییه از سر بیکاری افراد را احضار نمی کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۲    
طبق ادعای مقامات سومالیایی، بر اثر تیراندازی نیروهای این کشور به یک لنج ماهیگیری ایرانی در اقیانوس هند، یک کاپیتان کشته و یک ملوان دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰    
تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس درباره توافق هسته ای ایران گفت که مساله عاقلانه آن است که این توافق حفظ شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
دولت قطر در پی فرمانی اعلام کرد: به منظور رونق بیشتر بخش خصوصی و حمایت از آن در برابر تحریم های عربی، اجاره بهای شرکت ها به نصف کاهش خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
شما به مرحله دوم تجزیه و تحلیل شرکتها رسیده اید، مرحله ای که باید به این سؤال مهم پاسخ دهید که آیا می دانید ترازنامه چیست ؟ خبر خوب اینکه شما در راه تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای سرمایه گذاری قدم بر می ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اقدمات مناسبی توسط وزارت جهاد کشاورزی برای اصلاح نژاد دام صورت نگرفته است گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
عدم استقبال بسیاری از کارشناسان، عقلا و نخبگان جامعه، مجلس و چهره های سیاسی از ایده تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی در شرایط فعلی و فراهم نبودن زیرساخت ها و شرایط سیاسی اجتماعی کشور برای چنین ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
چگونه می شود پیراهنی را که از مغازه خریده ایم، درست مثل روز اول که در بسته بندی بوده را تا بزنیم. در این ویدیو به روشی بسیار ساده و سریع به شما آموزش می دهد که پیراهن را دقیقاً مثل روز اولش تا بزنید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
قرار است فردا در جلسه ای تکلیف مالکیت باشگاه نفت مشخص شود اما متقاضیان خرید این باشگاه هنوز بدهی طلب کاران خود را نپرداخته اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
سعید عزت الهی، بازیکن تیم ملی فوتبال که در لیگ روسیه بازی می کند، درباره دیدار تدارکاتی ایران و روسیه گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۱    
وزارت امور خارجه ترکیه با احضار سفیر آمریکا در این کشور خواستار پایان یافتن بحران صدور روادید میان آنکارا و واشنگتن شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۱    
مستی فیل به دورانی گفته می شود که در آن فیل نر در اثر بالا رفتن شدید میزان تستوسترون که گاهی تا 60 برابرحالت عادی هم می شود به شدت پرخاشگر شده و به انسان ها یا سایر فیل ها حمله می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۰    
وزیر اقتصاد آلمان که به زودی کابینه این کشور را ترک می کند، هشدار داد افزایش تعداد وام های بازپرداخت نشده در کنار بالا رفتن سطح بدهی عمومی کشورها، جهان را به سوی یک بحران مالی بزرگ دیگر سوق می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۰    
سوای دشمنی دیرینه بین برزیل و آرژانتین، رفتار آرژانتینی ها در جام جهانی 2014 نیز مزید بر علت شده تا کینه ها تقویت شوند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۹    
4سرویس طلا و برلیان، 3 گوشواره زمرد، چند رشته دستبند مروارید و سه ساعت طلا از یک واحد مسکونی در کرج به سرقت رفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۵    
اقدامات پرپسولیس در پرونده شکایت باشگاه ترکیه ای و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی در این دیدار در نشست امرور دوشنبه هیأت مدیره باشگاه بررسی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۵    
رئیس کارگروه دام، طیور و آبزیان مجلس شورای إسلامی با بیان اینکه باید مانع عرضه گوشت قرمز به صورت لاشه شویم، گفت: گوشت قرمز باید مانند گوشت مرغ به صورت بسته بندی در بازار عرضه شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۵    
مهاجم کلیدی استقلال بازی با فولاد در هفته نهم لیگ برتر را از دست داد. به گزارش تابناک ورزشی، جابر انصاری به دلیل مصدومیت مدتی است که شرایط تمرین کردن ندارد و با توجه به تمام نشدن دوران درمان تا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اختصاص بخشی از زکات جمع آوری شده به وام قرض الحسنه برای رفع مشکلات نیازمندان موافقت کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰    
سرمربی سابق استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی گفت: مجیدی باید از جایی شروع کند. مربیگری عین پدر شدن است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰    
مارادونا چند جام را خودش به تنهایی کسب کرد. باورنکردنی است ولی او تفاوت ها را رقم می زد. او جادویی بود؛ جادویی. او همه را عاشق فوتبال کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۱    
دو روز پس از آنکه اردوغان گفت، ارتش ترکیه به شورشیان ارتش آزاد سوریه در حملات ضد تروریستی جدید کمک خواهد کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۳    
روزپلاس نوشت: ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۱    
وضعیت معافیت فرزندان ایثارگران در نشست امروز رئیس مجلس شورای اسلامی با رییس ستاد کل نیروهای مسلح مشخص شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل فعلی استقلال از طرح تحفیق و تفحص از این باشگاه استقبال کرد تا صحبت هایش درباره بدهی های فتح الله زاده به بوته آزمایش گذاشته شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۵    
امروز مجمع نمایندگان تهران با مسوولین صدا و سیما جلسه ای داشتند و درمورد عملکرد کمی و کیفی برنامه های شبکه پنج به بحث و بررسی پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۱    
وزیر اطلاعات از دستگیری چندین تروریست که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایام محرم را داشتند، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۷    
مشاور ستاد مبارزه با مواد مخدر