چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۰۲:۵۵Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۵    
بر اساس اعلام ستاد اربعین ناجا، مرز مهران با 33درصد بیشترین آمار تردد زائران اربعین را دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید هدایت دانش آموزان جهت استفاده صحیح از فضای مجازی؛ از اولویت های پدافند غیرعامل باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۵    
در نیمه نخست سال جاری تلفات غرق شدگی در کشور با رشد 15.4 درصدی مواجه بود و آمار تلفات غرق شدگی از 641 فوتی در نیمه اول سال گذشته به 728 فوتی در شش ماهه نخست امسال رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰    
در آخرین روز کاری بازار سرمایه در هفته جاری، شاخص کل بورس تهران با حمایت نمادهای معاملاتی شبندر، پارسان، شپدیس، وبملت، شپنا، خساپا و رمپنا، 0.22 درصد افزایش یافت و به سطح 87 هزار و 844 واحد رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سالانه 25 تا 30 هزار کودک معلول در کشور متولد می شود، گفت: پیشگیری از معلولیتها از وظایف بهزیستی نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۲    
اولین روغن آفتابگردان غنی شده با ویتامین دی در کشور توسط کارخانه روغن نینا تولید شد. این نخستین بار است که یک گروه تولیدکننده روغن مایع، با استفاده از فناوری روز دنیا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که تحریم های آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران غیرقانونی و خلاف حقوق بین الملل است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه قبل از طرح تحول سلامت در سیستم بهداشتی کارشناس تغذیه نبود، گفت: در حال حاضر 1300 کارشناس تغذیه در مراکز خدمات جامع سلامت جذب شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دیدار بین 2 تیم فوتبال استقلال ونفت تهران یک بازی پر از درگیری وحادثه به خصوص در نیمه دوم بود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۰    
هیات مدیره و سرمربی سپاهان در رختکن بازیکنان را تهدید کردند که در صورتی که در چهار دیدار آینده نتایج مناسبی کسب نشود، برخی از آنها در نیم فصل از تیم کنار گذاشته می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
فرماندار خوی گفت: صبح دیروز سه سارق مسلح با ورود به بانک تجارت شعبه میدان قمسال این شهر، 200 میلیون ریال سرقت کردند و متواری شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: واژگونی اتوبوس عبوری بیرجند به مشهد در این شهرستان منجر به مصدومیت 15 سرنشین آن شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
منابع خبری از کشته شدن چهار زائر یزدی در پیاده روی اربعین در حادثه واژگونی مینی بوس در شهر حله عراق خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
آتش سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه قدیمی در خیابان گلبرگ باعث شد تا یک زن و شوهر پیش از رسیدن آتش نشانان از ترس آتش، خود را از ساختمان به بیرون پرتاب کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
سه مرد جوان بعد از اجاره کردن خودروهای مدل بالا، با درج آگهی در سایت دیوار آن را به فروش می رساندند و قبل از رفتن به دفترخانه با سوییچ یدکی که در اختیار داشتند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۱    
مأمور یگان امداد تهران پس ازپایان کاروهنگام عزیمت به خانه، در تصادف با کامیون جان سپرد. به گزارش ایران، سرهنگ مهدی سرپناه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۶    
مهراب قاسم خانی از شیوه نادرست مدیریت فوتبال در سال های اخیر انتقاد کرد. به گزارش برآنلاین، مهراب قاسم خانی با انتشار عکسی از عذرخواهی فدراسیون بابت کیفیت پایین تصاویر بازی امشب استقلال و نفت در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۴    
پانزدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع منابع انسانی و آموزش با حضور حجت الاسلام و المسلمین امینی معاون منابع انسانی و آموزش قوه قضاییه، معاونان دادستان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۶    
در پی انتصاب حسین فدایی به عنوان مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، احمد توکلی یادداشتی تحت عنوان چرا حسین فدایی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. احمد توکلی در این یادداشت احمد توکلی آمده است؛ ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۲    
وزیر خارجه فرانسه می گوید فعالیت های ایران تهدیدی است برای منطقه خاورمیانه و گامی است بر خلاف منافع واشنگتن و پاریس. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۶:۵۴    
فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی به اطلاعیه دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) و اعلام لیست تحریمی های جدید با انتشار متن کوتاهی واکنش نشان داد. در این متن آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۹    
رسانه های عراق دقایقی پیش اعلام کرد فرودگاه بغداد بدلیل اعتصاب کارکنان بخش برج مراقبت، موقتا از کار ایستاد و کلیه پروازها در این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۰    
منابع خبری ازتیراندازی به چند نفر در منطقه منهتن نیویورک خبر داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۹    
ساعاتی پیش یک مرد در اشنویه به دلیل اختلافات خانوادگی خانواده همسرش را مورد هدف گلوله قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۸    
به دستور وزیر کشور بحرین اخذ روادید برای شهروندان قطر جهت ورود به بحرین الزامی شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۲    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۴    
بانک ملت با صدور بخشنامه عجیبی مرخصی تشویقی زایمان همسر را کاهش داد .
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۶    
برای نخستین بار در استان بوشهر یک زن شهردار آبپخش از توابع شهرستان دشتستان شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۱    
آنطور که رسانه های محلی لبنان خبر داده اند، آمریکایی ها 2 فروند هواپیمای A-29 به ارتش لبنان تحویل داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۷    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت که تاکنون بیش از 20 هکتار از جنگل های بالادست روستای 'رزکه' از توابع بخش امامزاده عبدالله این شهرستان در آتش سوخته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۵    
بازیکن خط دفاعی تیم استقلال معتقد است اگر به شرایط ایده آل برسیم می توانیم در هر بازی 6،5 گل به ثمر برسانیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۶    
مدیر اداره کل ورزش استان تهران نسبت به صحبت های امشب مالک باشگاه نفت واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا جهانیان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۵    
کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد ون حامل زائران ایرانی با تریلی در حله عراق 18 نفر کشته و مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۲    
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم با اشاره به وقوع تصادف کیلومتر 13 قم- کاشان گفت: درمجموع این حادثه 9 مجروح و یک کشته برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۵۳    
معاون هلال احمر استان لرستان گفت: تصادف 3 خودرو در شهرستان ازنا 2 کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی در نخستین بازی خود در جام بین قاره ای موفق به شکست 5 بر 2 پاراگوئه شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۰    
پسر رئیس یک فدراسیون ورزشی در پیج شخصی خود در اینستاگرام یک خبرنگار فعال در حوزه ورزش را به قتل تهدید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۰    
دکتر محسن رضایی در یادداشتی اینستاگرامی ضمن تسلیت درگذشت پدر سردار قاسم سلیمانی ، به نقل خاطره ای از آن مرحوم در جبهه و طرح یک پرسش مهم پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۴    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از برخورد خودروی ون با تریلی در حله عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۱    
منابع یمنی از کشته شدن 27 نفر از عناصر مسلح طرفدار دولت مستعفی یمن و زخمی شدن 39 نفر دیگر به دست نیروهای ارتش یمن و انصارالله در منطقه نهم استان صنعاء خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۵    
مقامات ارشد حزب لیکود از اقدامات نخست وزیر اسرائیل و نزدیکانش درباره قانون منع تحقیقات از او و خانواده اش انتقاد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۵    
در حال حاضر لیگ برتر دو هفته تعطیل است و در کنفرانس قبلی نیز بحث هایی راجع به جذب مهاجم جاماییکایی شد که خیلی غافلگیر شدم
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۷    
ایران، روسیه و ترکیه پس از پایان هفتمین نشست آستانه که درباره تحولات سوریه برگزار شد بیانیه مشترکی صادر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۷    
روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با سران جمهوری اسلامی ایران مسائل مربوط به برجام را مطرح و مورد بررسی قرار خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
پارلمان چین در حال بررسی لایحه ای به منظور تعیین مجازات حبس تا سه سال برای بی احترامی به سرود ملی این کشور است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
یک روزنامه نگار به عنوان دومین نامزد زن، به رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری روسیه وارد شد. این روزنامه نگار قصد دارد در کمپین انتخاباتی خود از حقوق کودکان و مادران مجرد حمایت کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
رهبر جدایی طلب برکنار شده کاتالونیا در اولین اظهارنظر خود پس از سفرش به بلژیک گفت که اجتناب از خشونت و مذاکره از اولویت های وی است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
نیروهای مصری یک نیروی نظامی را در مرزهای لیبی آزاد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد: ما به حمایت خود از نیروهای سوریه دموکراتیک ادامه خواهیم داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر ترکیه امروز (سه شنبه) از توافق کشورش با عراق بر سر ایجاد گذرگاه مرزی در تلعفر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۰    
وزارت امور خارجه تایلند پاسپورت های نخست وزیر برکنار شده این کشور را باطل کرد. نخست وزیر برکنار شده ماه گذشته میلادی برای آنکه زندان نیافتد، از کشور گریخت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر خارجه قزاقستان در پایان این نشست گفت: ما تاکید می کنیم که راه حل نظامی به پیشبرد حل بحران سوریه کمک نخواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۳    
خزانه داری آمریکا فهرستی از شرکت ها و افرادی را منتشر کرده است که از این پس علاوه بر بهانه های پیشین مانند مشارکت در برنامه موشکی، مسائل حقوق بشری، نقض قوانین تحریمی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۰    
در حالی که طی روزهای اخیر خبرحذف تیم نفت تهران به عنوان یکی از نمایندگان ایران در آسیا به دلیل عدم پرداخت بدهی منتشر شده و هیچ قدمی هم برای تسویه حساب برداشته نمی شود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند آدم ربایی را که باعنوان وزارت اطلاعات دست به اقدامات مجرمانه می زدند، متلاشی کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
زمان تشییع، تدفین و ترحیم پدر سردار سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر زادگاه سردار سلیمانی و در شهر کرمان اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: بنا است 800 پایگاه سیار کارت ملی هوشمند در کشور راه اندازی شود و این تعداد به جز 1200 نقطه از کشور است که اداره پست ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا، یک روز بعد از اجرایی شدن قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم ها تحریم های تازه ای علیه ایران اعمال کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۸    
در سومین مرحله از روز اول هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو24 و فانتوم با استفاده از غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۰    
استقلال یک پنالتی هم گرفت و توسط امیدابراهیمی به گل تبدیل کرد اما داور تشخیص نداد که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه نفت پشت خط فرود آمده و به همین راحتی گل صحیح استقلال دیده نشد تا بازی سه بر ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۰    
من خودم در تبریز بودم و تجربه دارم. در همه شهرها سمت باد مشخص است، اما اینجا باد چرخشی می وزد. باد در تبریز به شکل گردباد است. من شخصاً هیچ وقت بازی پدیده را فراموش نمی کنم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۶    
اولین شکست در نقش جهان و حسرت هواداران طلایی پوش برای بازگشت به دوران اوج باعث شد تا آنها پس از گلی که در ثانیه های پایانی از پیکان دریافت کردند، به سر دادن شعارهایی علیه تیمشان بپردازند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۶    
شرکت مجری تبلیغات ورزشگاه آزادی پس از گذشت دقایقی از دیدار استقلال ونفت تهران، متوجه تصویربرداری عجیب صداوسیما شد و این جمله را روی تابلوهای تبلیغاتی نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۶    
با دستور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اخذ عوارض خروج از کشور از مرز شلمچه به عراق از تاریخ 9 آبان ماه 1396 و به مدت 10 روز لغو شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۵    
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست رییس جمهور تشکیل جلسه داد .
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۵    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "یاس آفرینی و نا امید کردن مردم و بویژه جوانان نسبت به پیشرفت و آینده اقتصاد کشور بالاترین عامل در افزایش آسیب های اجتماعی است" ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
مالکی که دفترش در کارواشی باشد که ماشین مردم را شستشو می کند می تواند عهده دار باشگاهی باشد که در جام باشگاه های آسیا بازی می کند؟ وقتی من به آنجا رفتم ماشین من را شستند و به من تحویل دادند، همین!
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
محسن مسلمان هافبک طراح پرسپولیس در سومین بازی متوالی روی نیمکت سرخپوشان نشست. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۴    
زیردریایی های روسی در حملات موشکی پایگاه های داعش را در دیرالزور هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۳    
هکرهای کره شمالی با حمله به رایانه های یک شرکت، طرح های جدیدترین کشتی های جنگی کره جنوبی را به سرقت بردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
علی دایی در این خصوص که دعوت 5 بازیکن سایپا به تیم ملی را چطور می بیند؟ خاطرنشان کرد: ما اشتباهات فردی زیادی داریم و با اینکه خوب بازی می کنیم نتیجه نمی گیریم. مسئول این نتایج تیم من هستم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
سرمربی ذوب آهن گفت: مساوی نتیجه خوبی برای هیچ کدام از تیم ها نبود اما تراکتورسازی برای مساوی به زمین آمده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان جام شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان فوتبال، استقلال پیروز دربی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۶    
من باید به فکر خودم باشم چون جام جهانی نزدیک است، می خواهم تلاش کنم و با نظر کادرفنی به جام جهانی بروم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۶    
علی دایی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه ای که امروز گرفتیم، برخلاف جریان بازی بود. بهتر از پرسپولیس بازی کردیم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
هر قولی بخواهید می توانم بدهم اما سئوال خیلی جالب نیست. یعنی چه من قول بدهم؟ ما کار و تمرین و تلاش می کنیم تا قهرمان شویم، هیچ تیمی حتی رئال، بارسا و چلسی هم نمی توانند قول قهرمانی بدهند
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سرمربی کروات قرمزها بار دیگر از هافبک تدافعی تیمش دفاع کرد و گویا همچنان وی را به عنوان بازیکن ثابت در زمین نگه خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
برانکو برای بار چهارم در شش بازی برابر علی دایی برنده شد. به گزارش تابناک ورزشی در این مدت برانکو با پرسپولیس یک بار مچ دایی در صبا و2بار مچ دایی را در نفت تهران خوابانده است وبرد برابر سایپا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن از ساعت 15:30 امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان به تساوی بدون گل ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه 77 به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (29 آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
حضوری فیزیکی در میانه میدان و ثبت کمترین پاس اشتباه و بیشترین توپگیری در نهایت از ربیع خواه چهره ویژه بازی مقابل سایپا ساخت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: یک مخزن گازوئیل به ظرفیت 6 هزار لیتر در یک پروژه ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی دچار حریق شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۲    
نخستین روز از هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت صبح سه شنبه 9 آبان با پرواز و انجام عملیات توسط جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی ارتش در کنار هواپیماهای شناسایی و ترابری نیروی هوایی ارتش و ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
یک متخصص تغذیه در خصوص تاثیر مثبت روغن های امگا 3 و روغن ماهی بر کاهش التهابات ناشی از آرتریت روماتوئید توضیحاتی را ارائه داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
متخصص طب سنتی گفت: غذاهایی برای پیاده روی اربعین مناسب هستند که کم حجم و پرانرژی باشند؛ مغز پسته، بادام، فندق، گردو و همچنین خرماهای خشک، گندم، شاهدانه و کشمش جزو مواد غذایی مفید و پرانرژی هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
علی دایی که روی اشتباهات سریالی و عجیب خط دفاعی تیمش نیمه اول را با دو گل به حریف واگذار کرده بود، علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان در نیمه دوم نتوانست به دروازه بیرانوند آسیبی برساند
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۴    
رسانه های خبری از وقوع یک انفجار مهیب در پایتخت افغانستان و کشته و زخمی شدن 26 نفر بر اساس آمارهای اولیه خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۰    
رییس جمهور در پیام تبریکی به همتای ترک خود، به مناسبت نود و چهارمین سالروز تاسیس جمهوری ترکیه، ابراز اطمینان کرد که در پرتو اراده مستحکم مقامات عالی رتبه دو کشور و درک مشترک از تحولات منطقه ای و ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از مهار آتش سوزی در جنگل ابر شاهرود خبر داد. علینقی حیدریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس اتاق مشترک پاکستان ایران با اشاره به چک های برگشتی تجار ایرانی در پاکستان، گفت: متأسفانه تجار ایرانی به ازای کالاهایی که از تجار پاکستانی خرید می کنند، چک هایی می دهند که برگشت می خورد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
یکی از راه های اصلی مبارزه با فساد، سوق دادن شرکت ها به سمت شفافیت بیشتر است. به همین منظور قانون، کلیه بنگاه ها و شرکت ها را مکلف کرده است که اطلاعات کامل مالی خود را افشا کنند و به سازمان بورس و ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1277 دلار و 61 سنت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۴    
مشاور دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی درباره واکنش وی درخصوص وضعیت سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت ...