یکشنبه ۲۸ آبانساعت ۱۲:۲۹Nov 2017 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۶    
امیر خجسته
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۶    
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 20 میلیارد ریالی که با جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۰    
فداکاری مأموران وظیفه شناس پلیس مانع سوختن یک خانواده در آتش سوزی عمدی شد. به گزارش شرق، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه ، فرمانده انتظامی شهرستان کرج ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۰    
در یک عملیات ضربتی در غرب استان تهران، 200 کیلوگرم تریاک کشف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
3 شکارچی که برای شکار پرنده به شالیزارهای روستای کوشال در لاهیجان رفته بودند گرفتار حادثه ای عجیب شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۰    
با رسیدن فصل پاییز، می توانید برخی از غذاهای فصلی مورد علاقه تان را در رستوران ها و میوه فروشی ها بینید. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۰    
معاون نظارتی بانک مرکزی: تاکنون 90 درصد سپرده های تا 100 میلیون تومان تعاونی اعتباری فرشتگان از طریق موسسه کاسپین پرداخت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۰    
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۰    
مارگو می گوید: من برای ازدواج هایم متاسفم. دوست داشتم زندگی آرامی داشته باشم با یک نفر ازدواج کنم و بچه هایم از یک شوهر باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۶    
انجام آبیاری مزارع کلزا ، مبارزه با جوندگان و موش های مضر کشاورزی، کاهش عوامل استرس زا در مزارع پرورش ماهی از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی برای امروز تا روز سه شنبه (12 تا 16 آبان ماه) است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دبیر ستاد اربعین گفت: تغییر در نحوه پرداخت هزینه های مربوط به صدور ویزا از دلار به ریال منجر به تأخیری کوتاه در صدور روادید شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با وزیر برنامه ریزی و سرپرست وزارت بازرگانی عراق و همچنین رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۴    
جانشین انتظامی استان ایلام از برگشت چهار هزار و 653 زائر غیرقانونی و اتباع خارجی خبر داد. به گزارش تابناک ایلام ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۹    
زائرانی که به صورت هوایی وارد نجف شده اند، باید 10 دلار عوارض ورود پرداخت کنند و به دلیل عدم اطلاع مسافران از این موضوع، تنها صرافی فرودگاه نجف با موجی از مسافران مواجه شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۴    
سطح دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته، که البته در مقایسه با سه سال قبل با افزایش 14 تا 15 درصدی مواجه شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۸    
رئیس پیشین مرکز راهبردی کاخ سفید روز پنجشنبه با بیان این مطلب که جمهوری خواهان نیز در صدد استیضاح ترامپ هستند، گفت که اگر کنگره آمریکا استیضاح رئیس جمهوری را به اجرا بگذارد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۷    
مدیر مدرسه ای که یک دانش آموز را در بجنورد تنبیه کرد عزل شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی آموزش و پرورش بجنورد اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۷    
چند هزار زائر پاکستان اربعین به دلیل کم کاری پاکستان، در داخل خاک این کشور در مرز مانده اند و حتی از داشتن حداقل امکانات رفاهی محروم هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۵    
80 مسافر شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد دوشنبه بیش از 12 ساعت در سالن ترانزیت پروازهای بین المللی فرودگاه مشهد سرگردا ن شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۱    
مشاور رهبر انقلاب در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت درباره فلسطین گفت که با رهنمود های رهبری، فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۱:۱۷    
روسای جمهور روسیه و فرانسه می گویند که بازمذاکره برجام غیرقابل قبول است و اجرای همین توافق فعلی باید ادامه پیدا کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۱:۰۷    
وزیر خارجه ایران در پاسخ به تلاش دستگاه اطلاعاتی آمریکا برای ارتباط دادن القاعده به ایران، روابط نزدیک دولت آمریکا با حامیان اصلی حوادث 11 سپتامبر را به جهانیان یادآور شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۹    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه کنترل کامل شهر دیرالزور را از گروه تروریستی داعش بازپس گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۵    
اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی درگذشت پدر سردار سلیمانی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
پس از استعفای مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس به دنبال رسوایی های اخلاقی، نخست وزیر این کشور گوین ویلیامسون را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
معاون وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که تمام طرفهای سوری در کنفرانس گفتگوی سوچی شرکت کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
جنبش نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا موسوم به فارک، رودریگو لاندونو ، معروف به تیموچنکو را به عنوان نامزد این گروه در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی این کشور آمریکای جنوبی معرفی کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
دفتر کمیساریای عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارشی را در خصوص جنایات جنگی و ضد بشری داعش در موصل عراق منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
یک مهاجر اهل ازبکستان که روز سه شنبه عده ای را در نیویورک با وانت زیر گرفت و هشت نفر را کشت رسما متهم شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
حدود 200 تن از مخالفان مسلح سوریه با نظارت پلیس نظامی روسیه تسلیم نیروهای سوری در شمال استان حلب شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۶    
آژانس جاسوسی کره جنوبی با استناد به گزارش ها گفت که کره شمالی احتمالا در تدارک یک آزمایش موشکی دیگر است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۱    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 80نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۱    
پس از استعفای شهرداران حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه از تعدادی از شهرهای این کشور از جمله استانبول و آنکارا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۹    
ترافیک در محورهای تهران- شهریار و حد فاصل گیلاوند تا دماوند محور فیروزکوه سنگین است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۰    
مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شامگاه امروز مشهد - گرگان به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۶    
نوبخت با حضور در نمایشگاه مطبوعات به وضعیت مشکلات موسسات مالی و اعتباری پاسخ داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۸    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: موضوع تنبیه دانش آموز در دست بررسی است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۸    
سرکنسول ایران در عراق با اشاره به دستگیری 30 تا 40 زائر بدون مدارک قانونی در عراق گفت: اگر کار این افراد به دادگاه می رسید 3 سال زندانی می شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۸    
وزارت کشور ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که در عملیات نیروهای این کشور در جنوب شرق، ده ها نفر از عناصر گروهک حزب کارگران کردستان کشته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر انگلیس گفت که معایب توافق هسته ای با ایران باید اصلاح شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۹    
زائران اربعین از رودخانه دز به وسیله دوبه در روستای یدی بخش شاوور عبور می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۷    
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: عدم پاسخگویی برخی از وزرا نسبت به کارشکنی ها و بی جواب ماندن مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده حاکی از ضعف قانون است که ساختاری معیوب دارد و نیازمند یک قانون جامع ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۴۵    
مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود تارتار در اعتراض به عدم حضور بازیکنی از تیم پارس جنوبی جم در لیست تیم ملی عنوان کرد: واقعاً جای بازیکنان با کیفیت تیم ما در لیست تیم ملی خالی است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۵    
کی روش برای تحقق اهدافش تا جام جهانی حداقل 7 دیدار تدارکاتی دیگر نیاز دارد که ظاهراً در این راه روی قول ویژه وزیر ورزش حساب خاصی باز کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی مغلوب روسیه شد تا در مرحله نیمه هایی این رقابت ها حریف برزیل شود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۵    
ناکامی های تیم عبدالله ویسی با دو گل یونس دلفی برابر سیاه جامگان خاتمه یافت و دومین برد فصل استقلال خوزستان به دست آمد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۰    
حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی برای دقایقی میهمان غرفه تابناک در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات شد و در مورد چرایی بالا بودن آمار بیکاری در این استان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۲    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۶    
کره شمالی خبر رسانه های ژاپن مبنی بر کشته شدن صدها نفر در حادثه ای در یکی از سایت های اتمی خود را تکذیب کرد و گفت که چنین اخباری برای بدنام کردن پیونگ یانگ منتشر می شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۷    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت و مجلس اختلاف نظر جدی با یکدیگر ندارند ، گفت که در صورت بروز مشکل در روند تعامل سه قوه، مردم هستند که متضرر خواهند شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفتار ترامپ باید آمریکاشناسی ما را تکمیل و نه مخدوش کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۵    
ترزا می نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لندن بر پایبندی کشورش به برجام تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۵    
با تحریم ایران توسط انجمن جهانی موبایل، دست اندرکاران نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا هم از صدور ویزا برای ایرانیان امتناع ورزیدند تا اینکه با پیگیری های مدیر کل امور بین الملل وزارت ارتباطات ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۳    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که برای ورود غیرمجاز خودروها به محدوده طرح ترافیک، عوارض وضع کرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پنج نفر که در منطقه تهران پارس اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محل کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با حضور در غرفه تابناک در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۹:۵۳    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص در مطلب عجیبی به مقایسه رویکرد استعماری و امپریالیستی فرانسه و انگلیس نیمه اول قرن بیستم با سیاست های ایران و ترکیه در منطقه در وضعیت کنونی پرداخته است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۱    
با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه سازمان یافته جعل و توزیع ویزای عراق در ایام اربعین حسینی متلاشی شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۰    
دادستان اسپانیا پس از عدم حضور رهبر جدایی طلبان کاتالونیا در دادگاه و بی پاسخ ماندن اتهام شورش و اختلاس، صدور حکم دستگیری پوجدمون را خواستار شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه افزایش شاخص کیفی هوای تهران ناشی از افزایش گرد و غبار است، از وقوع مجدد پدیده گرد و غبار در روز یکشنبه آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۴    
بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه ی ملی تحقیقات اقتصادی-اجتماعی بریتانیا، تقریبا به طور قطعی می توان گفت که خروج از اتحادیه اروپا به استانداردهای معیشتی مردم بریتانیا آسیب رسانده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۰    
در درگیری میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی مصر در سینای شمالی واقع در شمال شرق کشور پنج تکفیری کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۹    
محسن رضایی در اینستاگرام درمورد حذف دلار از معاملات بین کشورها نوشت: پیمان دوجانبه، روشی پولی بین بانک های مرکزی دو کشور است که در آن با پول های ملی دو کشور مبادلات تجاری صورت می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۱    
پارس جنوبی که در حضور تماشاگران پر شورش به دنبال بازگشت به صدر جدول بود با فشار بیشتر در زمین حریف باز هم روی یک سانتر گلزنی کرد تا بار دیگر بالاتر از پرسپولیس برانکو البته با یک بازی بیشتر بایستد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۳    
نخست وزیران رژیم صهیونیستی و بریتانیا طی دیدار در لندن درباره مسائل مختلف از جمله تاسیس رژیم جعلی اسرائیل و توافق هسته ای ایران گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای به کار خود در راس هیات مدیره باشگاه پایان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۲    
اسکاتلند / Scotland در شمال غرب اروپا واقع شده و یک سوم شمالی بریتانیا را دربر می گیرد. اسکاتلند دومین کشور بزرگ بریتانیاست و از انگلستان کوچک تر است ولی به لحاظ وسعت و جمعیت آن از مجموع ولز و ایرلند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۰    
مریم بعد از 20 سال زندگی مشترک با فرشاد، راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از شوهرش جدا شود. این زن با وجود دو فرزند کوچک حاضر نیست به این زندگی مشترک ادامه دهد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۰    
در ادامه دوره آموزش فتوشاپ و اکنون در این ویدیو و با چند تکنیک ساده، با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در برنامه فتوشاپ ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۰    
بر اساس آنچه گمرک اعلام کرده است، قیمت واقعی گوشی تلفن همراه آیفون X در گمرک 920 یورو است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
عصر دیروز رقابت های هفته یازدهم لیگ آزادگان پیگیری شد و نساجی مازندران توانست با نتیجه 3-1 مس رفسنجان را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۵    
سفیر آلمان در ایران تاکید کرد، برلین در توافقنامه برجام نقش مهمی داشته و برجام دستاوردی است که نباید به مخاطره بیفتد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۵    
فروش محصولات شرکت نیسان در ماه گذشته میلادی، به دلیل رسوایی پرونده عدم بازرسی نهایی این خودروساز، بیش از 55 درصد کاهش پیدا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۰    
کارشناس ارشد نظام بانکی با بیان اینکه بانکهای درجه یک دنیا هنوز هم با ایران کار نمی کنند؛ گفت: مشکلات نقل و انتقال پول هنوز فراهم نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
منابع اماراتی از کشته شدن یک نظامی دیگر این کشور در یمن خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
عملیات نیروهای عراقی ضد داعش برای آزادسازی مناطق باقیمانده تحت اشغال تکفیری ها ادامه دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه حجم مبادلات تجاری دو کشور 5 میلیارد دلار هدف گذاری شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
آمورش حرکت اسکات از جلو و عقب را در مجموعه آموزش بدنسازی و فیتنس تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
محققان دانشگاه ناتینگهام انگلیس کشف کردند که می توان از فیلتر سیگار انرژی پاک تولید کرد، اما این بدان معنی نیست که سیگار کشیدن برای سیاره ما خوب است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
انیمیشن کوتاه سمفونی میمون / Monkey Symphony درباره دنیایی است که میمون ها عاشق موسیقی هستند. در چنین دنیایی دو شامپانزه بر سر نواختن نوعی متفاوت از موسیقی اختلاف پیدا می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۹    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در لرستان منهدم شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان لرستان با تلاش سربازان گمنام ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به بهبود احتمالی کیفیت هوای تهران طی روز جاری ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
نتایج به دست آمده از یک بررسی نشان داد، بحران آلودگی هوا در کشور انگلیس موجب مرگ سالانه بیش از 40 هزار نفر می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۵    
دنده گوشتی است که استخوان به آن آویزان است و در سرتاسر دنیا از حیوانات مختلفی تهیه میشود و معمولا با سس باربیکیو سرو می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
روز پنجشنبه قیمت نفت ثابت ماند. اواخر روز چهارشنبه ، قیمت نفت کاهش یافته بود و به بشکه ای 60.49 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
قاعده تصادف دومین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی در مقام کارگردان است. این فیلم داستان یک گروه جوان هنری تئاتر است که برای اجرا قصد سفر به خارج از کشور را دارند اما والدین برخی از آنها موافق این سفر ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
اخیرا جایگزین های بسیاری برای شیر عرضه می شود مانند شیر سویا یا شیر بادام, اما آیا این جایگزین ها به اندازه خود شیر سالم و مغذی هستند؟ و شاید حتی فوایدی بیشتر از خود شیر داشته باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
اَبَرتورم / Hyperinflation یکی از واژه های هراس آور نه صرفاً برای اقتصاددان ها، بلکه برای عموم مردم است و جزو واژه های نسبتاً شناخته شده است. ابرتورم به معنای تورم عظیم و لجام گسیخته است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
نخست وزیر برکنار شده پاکستان برای حضور در دادگاه و مواجه با اتهامات مالی خود به این کشور بازگشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
سرانجام پس از انتقادات گسترده از آنگ سان سوچی بدلیل سکوت در خصوص وضعیت اسفناک مسلمانان روهینگیا، وی امروز پنجشنبه به ایالت راخین رفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
منابع عراقی از هلاکت فرد موسوم به والی داعش هنگام فرار به همراه دیگر تکفیری ها به سوی سوریه در حمله هوایی خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
دومین روز اجلاس بین المللی اتحاد علمای مقاومت صبح امروز با برگزاری نشست کمیسیون های تخصصی آن در هتل رامادا بیروت آغاز بکار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
برای رفتن به سفر باید به نحوه خاصی وسایل خود را ببندید؛ مخصوصاً اگر سفر برای رفتن به تعطیلات از جمله تعطیلات کنار دریا باشد، با دیدن این ویدیو نحوه صحیح آن را بیاموزید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
از لحظاتی قبل جلسه رسیدگی به اتهامات رهبران جدایی طلب کاتالونیا آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با انتشار پیامی از رئیس جمهور و سیستم قضایی آمریکا انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰    
مسلماً چیزهایی که برای یک سفر کاری نیاز خواهید داست با سفرهای معمولی متفاوت است، پس نحوه بستن وسایل هم باید تفاوت داشته باشد ...