چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۰۲:۴۹Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:تجارت سیگار در سطح بین المللی در اختیار چهار شرکت بین المللی بوده و شرکت دخانیات چین به تنهایی حدود 40 درصد از بازار جهانی سیگار را در اختیار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۹    
زائران اباعبدالله الحسین (ع) تنها با یک حس عاشقانه، عازم راه شده اند اما برای اینکه این سفر و بخصوص این راهپیمایی سه چهار روزه پربارتر و مفیدتر و پر نشاطتر باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۴:۳۰    
نتایج یک تحقیق نشان داد زنان برای اینکه بتوانند بابت کار مساوی به اندازه مردان دستمزد بگیرند و از فرصت های شغلی برابر برخوردار باشند باید 217 سال دیگر صبر کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در چند وقت آینده مذاکراتی را درباره راه اندازی بورس ارز با بانک مرکزی خواهیم داشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۸    
محمدرضا گلزار تصویر اولین قرارداد سینمایی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس پلیس تهران در خصوص ناامنی های ایجادشده در پایتخت، خبر از کنترل و مدیریت پلیس در تمامی نقاط مورد آسیب و حساس داد و گفت: ما در واقع یکی از موضوعاتی که به شدت پیگیری می کنیم بحث اراذل ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه حق پارسیان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبی چیست؟ اظهار کرد: باید از این مناطق گازی و نفتی ارزش افزوده هایی به این شهرستان تعلق گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس ستاد اربعین بانک شهر از خدمات دهی گسترده این بانک به زائران حسینی، همزمان با ایام اربعین خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۱    
قیمت بیت کوین با رسیدن به بیش از 7 هزار و 200 دلار، به رکوردی جدید دست پیدا کرد؛ بر این اساس، مجموع سرمایه بازار ارزهای مجازی نیز به 188.5 میلیارد دلار رسید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۰    
نکته ای که در دیدار رهبر انقلاب و رئیس جمهور روسیه، بازتاب رسانه ای ویژه ای پیدا کرد، تأکید بر اثر ضد تحریمی حذف دلار از مبادلات تجاری بود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۷    
امسال حدود 400 هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر 45 هزار نفر به مصلی آمده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۰    
معمای پیچیده قتل حدیثه، دختر هشت ساله به مرحله اجرای قسامه رسید. نهم اسفند 90، پلیس تهران جسد سوخته دختربچه ای را در دره حاشیه فشم پیدا کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
متهم سابقه داری که در پوشش سرهنگ نیروی انتظامی با اجیر کردن دو زن جوان از شهروندان بیش از 400 میلیون تومان اخاذی کرده بود به دام افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
حضور پررنگ تماشاگران در دربی تهران، باعث شد پرسپولیس دوباره به صدرجدول پرتماشاگرترین میزبان لیگ برتر برگردد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۰    
در آستانه اربعین حسینی و حرکت خیل عظیم زائران به سوی کربلای معلا تعداد افراد گم شده از خانواده ها به یکی از معضلات این روزهای خود زائران و دست اندرکاران مراسم تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رضا عنایتی که در 21 سال بازیگری خود دوران درخشانی را در فوتبال پشت سر گذاشته بود، در پایان فصل گذشته و بعد از سقوط صبا به لیگ یک ترجیح داد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
ماندانا دهقان لژیونر دوچرخه سواری ایرانی تیم الاصیل، مدال طلای کاپ آزاد جبل جیس امارات به مسافت 46 کیلومتر را از آن خود کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: خدمات رایگان بهداشت و درمان به جای برخی ثروتمندان، باید اقشار ضعیف جامعه را تحت پوشش قرار دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان کشور و تیم تهران به عنوان قهرمانی کشتی فرنگی رسیدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۵    
وی در پاسخ به این سوال که چرا شمارش آرا طولانی شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید؟ گفت: هر کسی که در انتخابات شرکت کرده بود نزدیک به 15 نفر را نوشته بود و آرای باطله هم زیاد بود
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۷:۳۳    
رییس اداره شیلات آستانه اشرفیه از صید فیل ماهی نر 205 کیلویی در آبهای ساحلی خزر در منطقه بندرکیاشهر استان گیلان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۷:۱۲    
باشگاه خبرنگاران
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۶:۵۱    
مهدی فخیم زاده با حضور در برنامه من و شما درباره قهرش از برنامه زنده سینما دو توضیح داد. به گزارش خبرآنلاین، مهدی فخیم زاده در حالی که مهمان پنج شنبه شب برنامه زنده سینمادو بود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۶:۴۵    
دروازبان تیم پرسپولیس به دلیل مصاحبه های جنجالی اش به کمیته انضباطی این باشگاه فراخوانده می شود. به گزارش تابنا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۴    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هفته آینده برای بحث و گفت وگو با شماری از مقام های دولت و کنگره آمریکا و تاکید دوباره بر ضرورت اجرای برجام به واشنگتن سفر می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۳:۰۰    
مقامات آمریکایی میگویند که جنگنده های این کشور اهداف مرتبط با داعش را در سومالی بمباران کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۳:۰۰    
رئیس مخلوع منطقه کاتالونیا روز جمعه برای شرکت در انتخابات زودهنگام این منطقه در روز 21 دسامبر اعلام آمادگی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۳:۰۰    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق روز جمعه با وزیر خارجه آمریکا تلفنی گفت وگو کرد. طرفین درباره آغاز گفت وگوها میان اربیل-بغداد توافق کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۳۰    
مسئول آکادمی باشگاه نفت جدیدترین اخراجی خربدار جنجالی و پرحاشیه این باشگاه است که هنوز مشخص نست خودش در این پست بماند یا نه؟ ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۱۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان امسال و نیز حذف یارانه سه دهک بالای جامعه درقانون بودجه سال آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۱۵    
این پیمانه تیترهایی همچون چانه زنی هندی ها بر سر میدان گازی فرزاد ب ، ادامه کاهش عرضه نفت اوپک در سال آینده، کاهش عرضه دام سبک در فصل سرد، افزایش ارزش تجارت چین با کشورهای راه ابریشم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی کاخ کرملین از احتمال دیدار دوجانبه میان رئیسان جمهوری آمریکا و روسیه در حاشیه نشست جمعه آینده اَپک در ویتنام خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۰    
ارزش تجارت چین با کشورهای حوزه ابریشم در 9 ماه سال جاری میلادی در مقایسه با دوره مشابه در سال 2016، پانزده درصد فزونی گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۰    
بانک انگلیس نرخ بهره بانکی از را 0.25 درصد به نیم دهم درصد افزایش داد و این موضوع منجر به سقوط ارزش پوند شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۴۵    
رویترز به نقل از منابع آگاه اوپک گزارش داد که این سازمان با وجود اختلالات احتمالی که سال آینده در روند عرضه وجود خواهد داشت، میزان عرضه خود را در کل سال 2018 محدود نگه خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۲۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۲۱    
رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: مطمئن نیست رکس تیلرسون در سمتش باقی بماند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۸    
رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: نگاه دولت به حماسه اربعین اقتصادی نیست بلکه اعتقادی بوده و در ادامه باید تلاش کنیم رویکردمان را از تدارکاتی به فرهنگی تبدیل کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی در تماس های جداگانه ای با وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه عراق، مشکلات ایجاد شده برای زائران پاکستانی و افغانستانی اربعین را پیگیری کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۶    
اسکای نیوز عربی به نقل از مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور بین الملل اعلام کرد که ارتش سوریه و نیروهای متحد در آینده نزدیک به سمت شهر رقه حرکت خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۰:۳۷    
روسیه از هوا و دریا مراکز گروه تروریستی داعش را در سوریه موشک باران کرد و چندین مرکز تروریست ها در شرق این کشور نابود شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۰:۲۹    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین امسال برگزار می شود، گفت: امسال نیز در روز اربعین از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۰:۲۸    
مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به تأکید تولیت آستان قدس مبنی بر حفظ ماهیت مردمی حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۳:۴۴    
رییس کلانتری 121 سلیمانیه روز جاری از کشف ویزاهای جعلی اربعین خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۲    
سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد که روز جمعه یک نفر را به دلیل فعالیت مشکوک در نزدیکی کاخ سفید بازداشت کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۴    
اگر آمریکا در اقتصاد هم مثل امنیت ناامید شود،ناچار به تسلیم خواهد شد.شعار مرگ برآمریکا با حل مشکلات اقتصادی مردم تحقق مییابد
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۰    
مصاف سنگین تیم های ملی ایران و برزیل با پیروزی سخت برزیلی ها به پایان رسید. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۰    
دبیر جلسه فوق العاده آلودگی گفت:بر اساس مصوبات جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران که با حضور مقیمی استاندار تهران تشکیل جلسه داد وضعیت هوای تهران در روز شنبه(فردا) نارنجی اعلام می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد در 14 استان کشور تا روز یکشنبه خبر داد و گفت: بنابر پیش بینی طی 24 ساعت آینده به غیر از بارش ها در برخی نقاط ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۹    
قاسمی گفت که زوار ایرانی در فرودگاه نجف می توانند معادل ریالی 10 دلار عوارض را پرداخت کنند و افزود: این مبلغ پیش تر هم اخذ می شده و دولت عراق اعلام کرده که چون مسئولیت فرودگاه به بخش خصوصی واگذار شده ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۷    
نخست وزیر عراق آزادسازی کامل القائم را رسما اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۹    
حسین امیرعبداللهیان روز جمعه در صفحه توییتر خود نوشت: اسناد آمریکا از ارتباط ایران والقاعده بی اساس است.القاعده در وهابیت سعودی و حوادث تروریستی معاصر در مثلث تلاویو، ریاض و واشنگتن ریشه دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۶    
پتر اول که به پتر آزادی بخش کبیر نیز معروف است یکی از حکمرانان موفق و اثر گذار صربستان و بعدها پادشاهی تازه تاسیس یوگسلاوی بود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۳    
نظامیان روسی 18 حمله هوایی و 9 حمله با موشک کروز را در 3 روز گذشته ضد مواضع گروه تروریستی داعش در شرق سوریه انجام داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۴    
در پی درگیری نیروهای مرزبانی با اشرار مسلح در منطقه مرزی چالدران، 8 مرزبان رشید اسلام به شهادت رسیدند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۷    
راننده پراید که با حرکت در خلاف جهت در جاده مخصوص کرج در حال فرار از دست پلیس بود، با شلیک ماموران متوقف شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۲    
تسنیم نوشت: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تصادفی در ساعت 16:45 عصر امروز 12 آبان ماه در محور هرسین به پلیس راه بیستون، پل چهر سبب کشته شدن 6 نفر شد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۱    
معاون رئیس جمهور عراق امروز(جمعه) به تعویق افتادن برگزاری انتخابات آتی را رد کرده و هشدار داد، تاخیر آن خطر بزرگی را در روند سیاسی عراق به وجود آورده و کشور را وارد بحران قانون اساسی خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به انتقادات و اعتراضات کارلوس کی روش تأکید کرد که بهترین امکانات در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۰    
یکدستگاه اتوبوس حامل زائران کربلا روز جمعه در اندیمشک دچار آتش سوزی شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۹    
شنیده ها حاکی از درگیری نیروهای هنگ مرزی چالدران در منطقه بابانور و شهادت هشت تن از مرزبانان غیور را دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۸    
مشخص شد که بار دیگر نوک پیکان حمله کی روش به سمت زهره هراتیان و مجموعه ایفمارک است که ماههاست کی روش با او خصومت پیدا کرده و دنبال حذف مدیران این مجموعه بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۸    
بانک پارسیان با توجه به نظر مقام معظم رهبری و دولت محترم و همچنین در راستای همکاری با دولت دوست و برادر کشور عراق ، تمهیدات ویژه ای را برای زائرین و عزاداران اربعین حسینی در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۵    
نایب رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: دلیل حضور کمتر کمیته استیناف در رسانه ها کاهش حواشی فوتبال است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۵    
پیمان بابایی با شوت روی پا از پشت محوطه دروازه صنعت نفت را در دقیقه 3 باز کرد و همین گل سه امتیاز خارج خانه و بسیار ارزشمند را به حساب تیم تبریزی واریز کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در جلسه شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در لبنان تصریح کرد که سیاست اصولی ایران مقابله با هرگونه تجزیه و تضعیف دولت های قانونی منطقه است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۹    
در فاصله کمتر از 90 روز تا سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ماراتن تولید از سر گرفته شده و طبیعتاً فیلم هایی که با این سرعت تولید شود، نباید انتظار داشت بهترین کیفیت را داشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۹    
یک نماینده زن فعلی و سه نماینده زن سابق کنگره آمریکا در یک مصاحبه از آزار جنسی توسط همکاران مردشان در مجلس نمایندگان این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۰    
مهدی رحمتی و پرویز مظلومی برخلاف مراسم تشییع جنازه پورحیدری در سالگرد با هم رفتار متفاوتی را داشنتد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۴۵    
در روزهایی که رئال مادرید با بحرانی کم سابقه روبرو شده و مدام بازی ها را می بازد، بازگشت گرت بیل همیشه مصدوم به تمرینات، بهترین خبر ممکن برای زیزو و هواداران بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۵    
این تفکرات و تمرینات و کوچینگ یک مربی است که بهمراه تاکتیک هایش نتایج یک باشگاه حرفه ای را رقم می زند نه میزان دویدن وی.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۱    
دربازی اخیر تیم پارس جم مقابل سپیدرود، بنر بزرگی از تصویر شهاب حسینی بازیگر معروف و محبوب سینمای ایران روی دست تماشاچیان جم قرار گرفت تا به این وسیله از طرفداری او تشکر کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۴    
بعد از آن تیم گل گهر سیرجان دو بار توپ را به تیر دروازه خونه به خونه زد و تیم سیرجانی دو تک به تک با دروازه بان را هم از دست داد. من مطمئن شدم که توپ جمع کن ها درست گفته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۰    
بسیاری از برنامه ریزان مسکن می خواهند با تلقی رونق تحمیلی به این بخش، اقتصاد را خارج از رکود نشان دهند، اما برخی کارشناسان معتقدند مسکن مانند سابق، پیشران اقتصادی نخواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۰    
رای قاطع حمید سوریان و اختلاف فاحش او نسبت به هادی ساعی که پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران است، نشان دهنده محبوبیت او بین ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان رشته های مختلف است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۷:۴۶    
رای قاطع حمید سوریان و اختلاف فاحش او نسبت به هادی ساعی که پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران است، نشان دهنده محبوبیت او بین ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان رشته های مختلف است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۷:۳۰    
کارلوس کیروش در جریان تمرین تیم ملی فوتبال، وقتی با حضور رئیس کمیته انضباطی تیم ملی و خبرنگاران در سر تمرین مواجه شده، به رئیس کمیته انضباطی گفت هر موقع فدراسیون حقوقش را پرداخت کرد، گفت و گو می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک توسط یونیدو، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۰    
بیکاری جزء معضلات اقتصادی است که برخی از آن با نام ام الفساد یاد می کنند. در ماه گذشته شاهد آن بودیم که یکی از نمایندگان مجلس، علی ربیعی وزیر تعاون ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۴    
سه مرد که نوجوان 12 ساله ای را از مسیر مدرسه در منطقه خواجه ربیع مشهد ربوده بودند، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 100 کیلو مواد مخدر جاسازی شده در یک اتوبوس در جاده حسن آباد قم خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۷    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارشهای باران در برخی نقاط کشور و احتمال آبگرفتگی معابر در 7 استان خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۷    
سرمربی پیشین نفت تهران تأکید کرد که اگر با یکی دو نفر از مفاسد فوتبال برخورد شود، دیگر بقیه جرأت نمی کنند سمت چنین مسائلی بروند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۵    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در حال رایزنی با مقامات عراقی برای خروج اتباع کشورهای روسیه و آذربایجان از مرز مهران هستیم اما تاکنون این رایزنی ها مورد موافقت کشور عراق قرار نگرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۴    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به بررسی قانون انتخابات شوراها در کمیته انتخابات این کمیسیون، گفت که یکی از پیشنهادات مطروحه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۵    
وزیر انرژی روسیه گفت: شرکت دولتی گازپروم روسیه در پروژه احداث خط لوله انتقال گاز بین ایران و هند مشارکت خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۵    
سیستم بانکداری الکترونیکی یکپارچه یا (core banking) سیستمی است که کلیه محصولات و خدمات بانکی و عملیات راهبری ومدیریت آنها را از طریق دسترسی به پایگاه داده های مشترک و متمرکز در قالب یک سیستم ارایه می ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
برای خرید خودرو مزدا 3 مونتاژ مدل 1386 با کارکرد 160 هزار کیلومتر در بازار خودرو دست دوم به سرمایه 60 میلیون تومانی نیاز است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
قیمت انواع میوه در مقایسه با هفته های اخیر با ثبات نسبی همراه بوده و تنها نرخ انار به سبب کمبود در بازار با نوساناتی مواجه شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
بر اساس اعلام بورس کالا، وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا، برابر با 14.5 میلیون ریال تعیین شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
در حالی که تنها بیش از4ماه تا پایان سال باقی مانده، نگرانی هایی درباره عدم تحقق اشتغال 970هزار نفری هدف گذاری شده برای امسال وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۶    
متخصص بیماری های غدد و داخلی گفت: ورزش هایی که باعث بالا رفتن فشار در مویرگ های شبکیه چشمان بیماران دیابتی شود، مشکلات چشمی این افراد را افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۶    
هر چند طلا نوسانات قیمتی زیادی را امروز ثبت نکرده است اما از بالاترین قیمتی که دیروز ثبت کرد کمتر و در انتظار انتشار گزارش فرصت های شغلی آمریکاست.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۶    
روز جمعه شرکت وستاس، که بزرگترین سازنده ی توربین های بادی در جهان است، لایحه ی ارائه شده توسط حزب جمهوری خواه آمریکا در خصوص حذف امتیازات مالیاتی ساخت و توسعه ی توربین های بادی را نا امید کننده خواند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۶    
یک متخصص صنایع غذایی گفت: ورود عامل آلوده به کنسرو باعث باد کردن آن می شود که در نتیجه سمی خطرناک به اسم بوتولیسم تولید کرده که هر یک گرم از آن می تواند باعث مرگ چندین نفر شود. ...