چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۰۲:۴۶Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۵    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهادت مامور انتظامی شهرستان شیروان که در درگیری با یک قاچاقچی مصدوم شده بود، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۰    
یکی از بیمه نامه هایی که توسط برخی از شرکت های بیمه صادر می شود، بیمه عمر مانده بدهکار است که در حقیقت ریسک ناشی از تسهیلات گیرندگان از بانک ها و موسسات اعتباری را پوشش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۰    
رابطه میان استعفای ناگهانی سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان و خطر قتل وی به دست حزب الله با عربستان سعودی و ایران چیست؟ همه چیز به ایران ربط دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۶    
آمار گمرک ایران حاکی از کاهش واردات خودروهای با حجم موتور 2000 تا 2500 سی سی و افزایش واردات خودروهای با حجم موتور کم تر از 2000 سی سی نسبت به سال گذشته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه بازار گوشت روزهای آرامی را سپری می کند،گفت: مردم برای مراسم اربعین به هر میزان که نیاز داشته باشند قادر به تهیه گوشت هستند و کمبودی در بازار احساس نمی شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
قرارداد سوآپ یا معاوضه یا تاخت نوعی از ابزار مشتقه است که در آن یک طرف قرارداد نسبت به معاوضه عواید ناشی از ابزار مالی خود با عواید ناشی از ابزار مالی طرف مقابل اقدام می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۵    
یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که قیمت جهانی طلا به 4 دلیل تا پایان سال 2017 میلادی با کاهش روبرو خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۸    
نخستین عکاس شهید دفاع مقدس
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل بانک صادرات ایران کاستن از حجم دارایی های مازاد و غیرکارمزدی بانک را از جمله برنامه های در دست اجرا برای تحقق نقشه راه بانک عنوان کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۸    
پیکر مطهر سرباز شهید مهدی کلته با حضور اقشار مختلف مردم و مقامات استانی و شهرستانی در گمیشان تشییع شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۱    
در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 3 بر یک آرسنال را شکست داد. کوین دی بروینه، سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس برای منچسترسیتی گلزنی کردند و آلکساندر لاکازت تک گل آرسنال را به نام خود ثبت کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۵    
سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان که شنبه پیش در اقدامی تامل برانگیز از ریاض استعفایش را اعلام کرده بود، امروز به دیدار سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان رفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۰    
زائر اسکیت سوار اربعین گفت: در پی نذر سال گذشته در حرم امام رضا(ع) نذر کردم، اگر به کربلا بیایم، حتما با اسکیت طی مسیر خواهم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۵    
این پسر ژن خوب دارد اما با پارتی پدر به اینجایی که امروز دعوت شده ، نرسید. کاش بیاید و ادامه دهد و حقی که برایش خیلی زحمت کشیده را بگیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: موبایل آیفون 10 یا آیفون X اولین موبایل ممنوعه در طرح رجیستری موبایل است و خدمات اپراتوری دریافت نمی کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی چهار استان به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع ) را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مرد 37 ساله که از همکلاسی دانشگاهش به بهانه جن گیری 20 میلیون تومان سرقت کرده و آنها را 5 روز در خانه بیهوش کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۵    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند کلاهبرداران فروش عتیقه های تقلبی به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری 5 جیب بر حرفه ای که به صورت خانوادگی در مرز مهران اقدام به سرقت از زائران می کردند خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۰    
تحقیقات درباره مرگ زن جوانی که خانواده اش مدعی اند شوهر سابقش در مرگ او دست داشته است، ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۰    
سقوط بالگرد حامل مسئولان بلندپایه عربستان در مرز یمن، محکومیت حمله موشکی انصارالله به ریاض از سوی قطر، کشف سلاح شیمیایی متعلق به داعش در دیرالزور ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تعیین شدن 18مورد نقض بندهای برجام از سوی آمریکا خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۵    
واژگونی اتوبوس تهران - گنبد با 30 مسافر در ساعت 18:50 یکشنبه در کیلومتر 25 محور سوادکوه استان مازندران در محدوده تونل دوگل منجر به کشته شدن 14 تن و مصدومیت 18 نفر شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۴    
مدیرمنطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به مخاطرات خشک شدن دریاچه ارومیه و تلاش دولت تدبیرو امید برای احیای این دریاچه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۵    
جلسه ای با حضور مسئول باشگاه پرسپولیس و رئیس فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسئولان ورزشی در خصوص آخرین وضعیت حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۰    
تیم روبین کازان در دیدار خانگی برابر زنیت سن پترزبورگ به تساوی بسنده کرد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم روبین کازان امشب (یکشنبه) در شانزدهمین بازی خود در فصل 18-2017 لیگ برتر روسیه به مصاف تیم مدعی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۶    
به هیچ بیماری آسیب وارد نشد/اتصالی هود بیمارستان اطفا شد
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۴    
بازپرس شعبه دو دادسرای انقلاب مرند گفت: دختر حدوداً 16 ساله مرندی به طرز فجیعی توسط چند جوان به قتل رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۶:۵۴    
سفیر ایران در عراق گفت: از ابتدای حرکت زائران اربعین حسینی تاکنون 2 میلیون زائر از مرزهای سه گانه ایران وارد عراق شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۵    
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بار دیگر با تکرار ادعاهای نخ نمای خود ایران را به تسلیح موشکی انصار الله یمن متهم کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۴۵    
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۰    
کاخ سفید اعلام کرد، کره شمالی یکی از محورهای اصلی دیدار احتمالی روسای جمهوری آمریکا و روسیه خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۰    
منابع خبری از تیراندازی در کلیسایی در تگزاس و کشته شدن دست کم 27 تن خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۰    
شبکه خبری العربیه از سقوط یک بالگرد عربستان در نزدیکی مرز یمن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران گفت: بر اثر واژگونی اتوبوسی در محور سوادکوه 12 نفر جان باختند که 2 نفر کودک زیر 4 سال بودند و 23 نفر نیز مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۵    
در حالیکه خبرهای منتشر شده در برخی رسانه ها حاکی از مدیرعاملی موقت گرشاسبی است اما از سوی عوامل طاهری گفته می شود که وی حکم مدیر عاملی از وزارت نگرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۱    
حمله یک فرد انتحاری به مقر پلیس در جمهوری اینگوش در منطقه قفقاز روسیه، دو کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره حضور یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود ارائه کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۵۷    
مهاجم ساعت 11:30 تیراندازی را شروع کرده و پس از تیراندازی مداوم و حضور پلیس متواری شده و در یکی از خانه های نزدیک کلیسا سنگر گرفته که در نهایت پس از چند دقیقه درگیری با پلیس، کشته شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۷    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور به اظهارات معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۲    
فارس نوشت: یک بالگرد متعلق به ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان سقوط کرد. منابع خبری گزارش دادند که این بالگرد حامل مسئولان بلندپایه عربستان از جمله منصور بن مقرن بن عبدالعزیز ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۴    
مهاجم ساعت 11:30 تیراندازی را شروع کرده و پس از تیراندازی مداوم و حضور پلیس متواری شده و در یکی از خانه های نزدیک کلیسا سنگر گرفته که در نهایت پس از چند دقیقه درگیری با پلیس، کشته شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۷    
مراسم ختم حاج حسن سلیمانی پدر سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه 14 آبان با حضور شخصیت های لشکری و کشوری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۲    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت خارجه به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد که در جریان راهپیمایی اربعین از افراد ناشناس هدیه ای دریافت نکنند و به نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک توجه جدی داشته ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان گفت که استعفای نخست وزیر لبنان یک زنگ خطر درباره تلاش ایران برای تسلط بر منطقه است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۵    
تصمیم گیری در باشگاه صورت نمی گیرد. اینطور نیست که بازیکن و باشگاه با هم به توافق برسند و بازیکن هم سرباز آن تیم شود. تصمیم گیرنده ما هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۵    
در جدول رده بندی تیم های ناپولی، یوونتوس و اینتر به ترتیب با 32، 31 و 30 امتیاز اول تا سوم هستند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۳    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، به استانداران پیشنهادی استان های سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری رای اعتماد داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۰    
اینکه هر بار بعد از مطرح شدن این مسائل از من به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده می شود نظر لطف شما دوستان رسانه ای است اما واقعیت این است که تا الان هیچ صحبتی با من در مورد بازگشت به ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۹    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بر اساس اعلام پلیس، در جریان تظاهرات ضد پوتین در مسکو، تاکنون 380 تن بازداشت شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۸    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۱    
چلسی با این برتری یک بر صفر، 22 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی تاتنهام در رده چهارم ماند. منچستریونایتد نیز با قبول دومین شکست فصل 23 امتیازی ماند و فاصله اش با منچسترسیتی صدرنشین به هشت امتیاز ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن 18 نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۵    
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده موسوم به "فساد نفتی"، از محکومیت موکلش به 20 سال حبس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۵    
شهردار تهران اعلام کرد که به حرف های خود در مورد سهم 30 درصدی زنان و جوانان از سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری تاکید می کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۴    
فرمانده کل سپاه طی پیام های جداگانه ای، انتصاب فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۳    
رژیم آل خلیه از شهروندان بحرینی موجود در لبنان خواست که هر چه سریع تر از این کشور خارج شوند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان علت حادثه تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق راتشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۵۱    
مصاحبه علمی افراد پذیرفته شده در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از هفته آینده آغاز خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نخست وزیر مستعفی لبنان را تابع بی چون و چرای ترامپ و ولیعهد سعودی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان از تصادف یک دستگاه اتوبوس زائران ایرانی در حله عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۷    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات در لبنان گفت که حریری بر خلاف خواسته اش توسط عربستان مجبور به استعفا شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
براساس نتایج یک نظرسنجی احزاب طرفدار استقلال کاتالونیا بیشترین آراء را در انتخابات منطقه ای که قرار است در ماه دسامبر برگزار شود، به دست خواهند آورد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
ساعاتی قبل و در استان مازندارن، بعد از تونل دوگل شهرستان سوادکوه، یک اتوبوس مسافربری به عمق 12 متری دره سقوط کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (یکشنبه) پرچم کشورش را بر فراز گذرگاه مرزی حصیبه به اهتزاز درآورد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
تظاهرات گسترده ای در مظفر آباد کشمیر پاکستان امروز (یکشنبه) توسط کارمندان این منطقه برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
وزیر سابق لبنانی از دولت این کشور خواست تا امنیت بازگشت نخست وزیر مستعفی این کشور به لبنان را تامین کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۰    
در حالی که آینده رهبر برکنار شده کاتالونیا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، دولت بلژیک استرداد سریع وی را به اسپانیا رد کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۴    
فارس نوشت: سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری معرفی و با تصویب ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: عصر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد گرگان در محور سوادکوه در حال تردد بود در منطقه دوگل سوادکوه در دره ای به عمق 15 متر داخل ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۵    
وزارت خارجه مصر اعلام کرد که سفرای پنج کشور غربی را در اعتراض به بیانیه مشترک آنها پیرامون بازداشت یک حقوقدان مصری احضار کرده است .
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۵    
عربستان سعودی دارایی های افرادی که اخیراً با اتهام "فساد" در این کشور بازداشت شده اند، بلوکه خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۱    
در حال حاضر پرسش هایی درباره مکان حضور سعد الحریری مطرح است، این سوالات به دلیل بازداشت هایی که در عربستان سعودی صورت گرفته است، منطقی است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۰    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۰    
موافق گرفتن عوارض از خودروهای شخصی در بزرگراه های تهران هستم/ باید مطلوبیت سفر با خودروهای شخصی را کاهش دهیم؛ از منتهی الیه شرق سیستان و بلوچستان تا غربی ترین نقاط آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح نمایندگان برای حذف دلار از مبادلات تجاری کشور با عنوان طرح پیمان دو جانبه ارزی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با هنرمندان، با اشاره به اینکه هنرمندان جایگاه والایی نزد مردم دارند افزود: به هیچ وجه با شادی مجاز مخالف نیستیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۲    
کشور ترکیه با استفاده از نابسامانی های سیاسی و جنگ های منطقه ای که کشورهای حوضه دجله و فرات گرفتار آن بوده اند، از سال ها قبل طرح احداث سد بر روی رودخانه های دجله و فرات را آغاز کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۵    
مسئول خانه بیماران پروانه ای (EB) از وزیر آموزش و پرورش درخواست وقت ملاقات دارد؛ او می گوید: مدارس کشور برای پذیرفتن دانش آموزان مبتلا به این بیماری همکاری نمی کنند و ای ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: 29 هزار تن گندم صادراتی ایران به ایتالیا رسید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۶    
ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ستاد ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی به دعوت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۶    
محیط زیست را باید قربانی اصلی فرایندهای توسعه ای در کشور و جهان دانست؛ محیطی که اگر در گذشته به آن توجه ناچیزی شده بود، اکنون زیستگاه انسانی شهروندان به این حال و روز نمی افتاد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۵    
اگر نگران قد فرزندتان هستید، برای "افزایش قد کودکان" خود می توانید از این تدابیر طب سنتی استفاده کنید. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
با نزدیک شدن به اربعین حسینی، زائران حرم اباعبدلله الحسین (ع) از شهرهای مختلف به سمت حرم سومین امام شیعیان در حرکتند. هرساله میلیون ها نفر این مسیر چندین کیلومتری را با پای پیاده می پیمایند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت دلار با 14 تومان افزایش به 4068 تومان رسید؛ ضمن اینکه سکه طرح جدید نیز افزایش 5 هزار تومانی را تجربه می کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۰    
برای خرید زانتیا مدل 1389 با کارکرد 140 هزار کیلومتر در بازار خودرو دست دوم باید حدود 43 میلیون تومان سرمایه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۰    
شرکت خودروسازی BMW آلمان حدود 1.5 میلیون خودروی تولیدی خود بین سال های 2006 و 2011 را به نمایندگی های این شرکت فرا خواند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۰    
صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر درآمد نوعی از صندوق سرمایه گذاری است که بر درآمد جاری چه به شکل ماهانه و چه فصلی، تأکید دارد و نقطه مقابل صندوق هایی است که به افزایش سرمایه توجه دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۸    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اعمال تحریم های جدید تحت عنوان کاتسا قطعا نقض برجام است. کمال خرازی در حاشیه مراسم ختم پدر سردار سلیمانی در پاسخ به سوال خبرگزاری صداوسیما ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۵    
بررسی ها نشان می دهد داشتن روابط دوستانه محکم و قوی در دوران میانسالی و سالمندی احتمال افت توان ذهنی را کاهش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۵    
شاخص بورس تهران طی معاملات روز گذشته با رشدی خفیف مواجه شد و در سطح 87هزار و 868 واحد ایستاد. این در حالی بود که در 30 دقیقه ابتدای معاملات دیروز ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۲    
چگونه می توان این روح جمعی را که رسانه ملی برای خدمت رسانی در اربعین در مسئولان دمیده است، در 36 ده روز متفاوت در سال هم برای توسعه ملی ایران فراهم کرد؟ چگونه تلویزیون می تواند به جای تخریب کار و ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۰    
این روزها در خبرهای اقتصادی، واژه فاینانس بیش از گذشته به چشم می خورد؛ همان خطوط اعتباری خارجی که از سوی بانک های خارجی قرار است به ایرانی ها داده شود ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۰    
چند سال قبل اخباری که از اقتصاد منطقه یورو به گوش می رسید، بی نهایت بد بود، اما این روزها به شکل کسالت باری تنها آمار مثبت منتشر می شود.