چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۰۲:۵۸Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی کارشناسی در خصوص ایجاد 7 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی اعلام کرد: اگر مناطق آزاد به شیوه قبلی ایجاد شود، با آسیبها و چالش جدی مواجه خواهند شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه قوانین موجود برای مبارزه با عرضه قلیان کافی است، گفت: با هماهنگی هایی که صورت گرفته از چند روز آینده با عرضه کنندگان قلیان برخورد می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۰    
شما نیز با ریزش مو خود مواجه هستید؟ به دنبال درمانی هستید که عوارض جانبی زیادی نداشته باشد؟ اگر چنین است باید درمان هایی که در این مقاله ذکر می کنیم را دنبال کنید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۱    
روز گذشته هر 5 سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه 0.57 درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و 342 هزار تومان داد و ستد شد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۵    
دکتر بیژن نقیب زاده با اشاره به علل بروز خون دماغ، اظهارداشت: از علل سیستمیک که از علائم آنها خونریزی از بینی باشد می شود به مشکلات انعقادی خون، هموفیلی، برخی بیماری های کبدی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۴    
فرزند مهدی کروبی گفت: پس از عمل قلب پدر، فرزندان هر زمان که بخواهند می توانند با ایشان دیدار داشته باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۶    
زائران اربعین حسینی همچنان با پای پیاده به سمت کربلای معلی در حرکت هستند، در این راه پرفراز و نشیب برخی با پای برهنه جاده ها را طی می کنند تا به مقصد برسند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۵    
پرسپولیس قبل از مصدومیت احمدزاده به مرور هجومی تر از بعد از مصدومیت او بود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۰    
رئیس پلیس شهر شیراز گفت: سردسته باند سرقت مسلحانه در شیراز به همراه همدستانش شناسایی و دستگیر شد. به گزارش مردم سالاری، سرهنگ دلاورالقاصی مهر گفت: برای مبارزه قاطع پلیس با سارقان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۵    
پلیس عامل کلاهبرداری 50 میلیون تومانی از 5 شهروند در شهرستان تربت حیدریه را شناسایی و دستگیر کرد. به گزارش اعتماد، بعد از اینکه موضوع به پلیس اطلاع داده شد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در پی بی حرمتی به معلولان در مرکز نگهداری س واقع در شهرستان فردیس این مرکز به درخواست بهزیستی و دستور مراجع قضایی تعطیل شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۰    
ناکامی تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل مرد معتاد کارتن خواب که جسدش بعد از قتل مثله شده بود، سبب شد خانواده اش درخواست دیه از بیت المال را مطرح کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۰    
از آنجایی که فصل زمستان و سرما پیش رو است باید خودروی خود را برای این فصل بخوبی آماده کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۳    
کودک دو ساله ای به نام ابوالفضل که مورد آزار و اذیت ناپدری اش قرار گرفته بود، روانه بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۳    
آمار ترددها از مرز مهران نشان می دهد موج بازگشت زائران اربعین به کشور آغاز شده است. به گزارش ایسنا، علی رضا شیروی سخنگوی شورای اطلاع رسانی ستاد اربعین استان اعلام کرد: روز دوشنبه 15 آبان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری قاچاقچی سابقه دار خبر داد و گفت: از محل اختفای متهم دستگیر شده 300 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۰    
بازار ژاپن که پس از گذشت تعطیلات طولانی دوباره معاملات را در نخستین روز کاری هفته آغاز کرده بود در پی تضعیف ین با رشد شاخص ها همراه شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۵    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم جام حذفی در فصل 96-97 برگزار شد و حریفان حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۱    
شرکت شل تلاش می کند در برنامه ریزی خود برای آینده بخش پالایش خود، کاربردهایی غیر از بخش حمل و نقل برای فرآورده های نفتی بیابد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۵    
سپهر قریشی، برادر سحر قریشی بازیگر سینما با انتشار تصاویری از خودش در سوریه، به جمع مدافعان حرم پیوست. به گزارش جام جم آنلاین، برادر سحر قریشی یعنی سپهر چند روز قبل با انتشار پستی از دمشق نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۳۵    
رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری متهم سابقه داری خبر داد که اقدام به تهیه و توزیع انواع مشروبات الکی در محله ستارخان می کرد از محل اختفای متهم تعداد 620 بطری مشروبات الکی کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۵۳    
دغدغه جدید پولدارهای تهرانی برای کاشت نگین 7 میلیونی در چشم سوژه گزارش یک رسانه روس شد. به گزارش میزان، پس از دغدغه های چشم هم چشمی برخی از جوان ایرانی بر سرلاکچری بودن ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک پیرمرد 80 ساله به دلیل گرفتار شدن در داخل چاهک آسانسور و شدت جراحات وارده جان باخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۲۲    
کهنسال ترین تهرانی با 966 سال سن همچنان زنده است و نفس می کشد. به گزارش تسنیم، درخت چنار امامزاده یحیی با 966 سال سن، کهنسال ترین موجود زنده تهران است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۱۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سن بازنشستگی در کشور به 45 سال رسیده و دوام صندوق ها کاهش یافته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۸    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در کل کشور الگوی مناسبی برای مصرف آب وجود ندارد گفت: وضعیت کشور ایران از نظر ذخایر آبی وخیم بوده و مانند یک مجروح است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خبرداد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به زودی به سوریه سفر می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۵۱    
وزیر خارجه سابق آمریکا در یک مصاحبه به سوالات رسانه آمریکایی درباره بحران کنونی واشنگتن با کره شمالی و قیاس تحریم های بین المللی کنونی علیه پیونگ یانگ در قیاس با تحریم های سابق ایران جواب داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۶:۳۵    
سخنگوی ارتش یمن به تمامی شرکت های هواپیمایی هشدار داد تا از حضور هواپیماهای خود در فرودگاه های عربستان و امارات خودداری کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۵    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید بیشتر شکایاتی که کارگران در مراجع حل اختلاف و هیاتهای تشخیص مطرح می کنند به دلیل عدم پرداخت حق بیمه و سنوات و عدم تمدید قراردادهای کار توسط کارفرمایان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفری غیرمنتظره برای دیدار با مقام های سعودی به عربستان رفت. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل، محمود عباس ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۲    
پاسخ کیهان به انتقادات از تیتر خبرسازش:مصالح ملی در حمایت از مظلومان یمن است نه نگرانی برای برج های دوبی!
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۳    
لاشه یک قلاده فک خزری تنها پستاندار دریای خزر که براثر گرفتارشدن در تور ماهیگیری جانش را از دست داد، در ساحل سرخرود مازندران پیدا شد
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۲    
رئیس اورژانس مازندران از فوت 13 مسافر در تصادف شب گذشته اتوبوس در محور سوادکوه، گفت: حال عمومی 3 مسافر تصادف اتوبوس واژگون شده در سوادکوه وخیم است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۵    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: قزاقستان و ترکمنستان نیز لازم است به جمع ایران، روسیه و آذربایجان اضافه شوند تا چتر مبادلات اقتصادی و تجاری در میان پنج کشور حاشیه خزر گسترانده شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۵    
با گذشت یک ماه و نیم از آغاز فصل برداشت چغندر، ستاد تنظیم بازار هنوز قیمت نهایی شکر را برای سال جدید اعلام نکرده است که فردا نهایی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۷    
روز دوشنبه قیمت نفت افزایش یافت. اواخر روز جمعه ، قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 62.07 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۴    
افراد ناشناس امروز یک دیپلمات سفارت آمریکا در کی یف پایتخت اوکراین را مورد ضرب و شتم قرار داده و مجروح کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس پلیس سیسستان وبلوپستان گفت: عاملان قتل 5 کشاورز هیرمندی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش میزان سردار محمد قنبری گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۵۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۶    
رییس جمهوری کشورمان با استقبال از گسترش و تقویت همکاری های دفاعی و نظامی تهران – اسلام آباد در جهت تحکیم ثبات و امنیت منطقه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۱    
حسن کرابی*
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۱    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از تقویت جریانات بارشی از روز چهارشنبه خبرداد و اعلام کرد که در روزهای پایانی هفته 13 استان کشور با بارش باران و وزش باد شدید مواجه می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۸    
رهبر حزب دموکراتیک کردستان اعلام کرد که از برگزاری همه پرسی کردستان با وجود پیامدهایش پشیمان نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۶    
نخست وزیر مستعفی لبنان توئیتی را درخصوص دیدار با پادشاه عربستان سعودی منتشر کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سعد حریری ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۴    
عصر امروز، تفاهم نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد ایران و دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاونان و جمعی از مدیران کل هر دو مجموعه به امضای نیره پیروزبخت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۳۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۶    
علی ضیاء مجری تلویزیون، امیرعباس رجبیان که با کلیپ کچلیک در فضای مجازی معروف شد و سجاد رضایی کودک اصفهانی که با کلیپ دیگری در فضای مجازی مطرح شد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۱۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس طرح ویژه ای برای بازگشت زائران از مرز مهران، شلمچه و چزابه دارد، گفت: موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۳    
دو همکار حین کار در هتلی در مرکز تهران با یکدیگر شوخی کردند اما این شوخی، پایانی تلخ و مرگ یکی از این دو را رقم زد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۱    
نماینده ضدجنگ کنگره آمریکا با سفر به عراق، در مراسم پیاده روی اربعین حضور پیدا کرد و از نجف با پای پیاده راهی کربلا شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۲    
به رغم آنکه در شورای چهارم بحث نظارت بر عملکرد صندوق کارکنان شهرداری تهران با واکنش های تندی از سوی ناصر امانی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۱۷    
وزیر خارجه ایران در چند پیام توئیتری به استعفای سعد الحریری در خاک عربستان سعودی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۱۵    
وزیر خارجه عربستان در پیامی توییتری ادعاهای خصمانه خود علیه کشورمان را تکرار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۹    
بارش سنگین باران و وقوع سیل در مالزی جان پنج تن را گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۸    
رییس جمهور در پیامی شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان غیور نیروی انتظامی در منطقه مرزی چالدران به دست اشرار کوردل و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۸    
دکتر روحانی قانون الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر را به وزارت کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۸    
البته جشنواره فجر محل رونمایی از آثار دیگری نیز خواهد بود که می تواند بحث برانگیز باشد؛ اما اگر عمده جوایز به این دو یا سه فیلم تعلق گرفت، اتفاق دور از انتظاری نیست ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۵    
یک روانشناس با بیان اینکه اعتیاد مادر بر سلامت روانی فرزندان تاثیر مستقیمی دارد، گفت: مادر نقش تعیین کننده ای در آرامش خانواده دارد و قطعا می تواند فرزندان خوبی را به جامعه تحویل دهد اما مادری که ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۵    
پول دیجیتال بیت کوین در سال 2017 به موفقیت های خود ادامه می دهد و ارزش هر بیت کوین به رکورد بی سابقه 7555 دلار رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۵    
اتفاقا در آن ماجرا آقا محسن به ما کمک کرد و برای چهار تن از بچه های ما ویزا گرفت و آنها را فرستاد؛ اما خبرنگار برداشت خودش را نوشته است، در حالی که من چنین چیزی نگفته ام. حقیقت سخن بنده این بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۷    
یک پایگاه تحلیلی گزارش کرد که عامل مسلح حمله تگزاس یک فرد بی دین و مطرود بود که معتقد بود که مسیحیان و افراد معتقد به خدا، احمق هستند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۶    
تاریخ نفت خام و گاز طبیعی، تاریخ نوآوری فناوری است. تا همین اواخر نوآوری از نفت خام و گاز طبیعی حمایت می کرد اما اکنون آن را به چالش کشیده و باعث تغییرات اساسی در بازارهای نفت خام و گاز طبیعی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۵    
لذا به زودی باید شاهد افزایش فشارها در مقابل سیاست های منطقه ایران از سه جانب باشیم؛ عربستان و اسرائیل در سطح منطقه و آمریکا و اروپا در سطح بین المللی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: بعد از برجام 360تن ذخایر اورانیوم ما افزایش پیدا کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۱    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد رشد بخش غیرنفتی ایران در سال جاری به 3.7 درصد برسد و کل تولید ناخالص داخلی کشور نسبت به سال قبل 23 میلیارد دلار افزایش یابد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۱    
برای خرید هیوندای توسان در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 146 میلیون تومان پرداخت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۱    
روز گذشته دولت عربستان 11 نفر از شاهزادگان و بسیاری از مقامات بلندپایه این کشور را دستگیر کرد. سعودی های اعلام کردند که دارایی های این افراد ضبط و حساب آنها مسدود می شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
عملیات سوخت رسانی به وسایل نقلیه حامل زوار اربعین حسینی با استقرار دو جایگاه سیار در ورودی شهر خرمشهر و هفت جایگاه سیار در مسیر زائران در منطقه ایلام آغاز شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، پروتئین لخته کننده خون از ترمیم مغز پیشگیری کرده و ممکن است به بیماران مبتلا به ام اس کمک کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد کاهش به 1269 دلار و 67 سنت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
صاحبنظر پولی درباره طرح بیت کوین ملی، با اشاره به اینکه این طرح قابل توجه و به نفع کشور است، گفت: باید پیش از ورود به طرح بیت کوین ملی، نظر قطعی درباره آن داده شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
بیش از 11 میلیون و 296 هزار نفر گردشگر دریایی در هفت ماه امسال در بنادر کشور جابجا شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
اداره کل اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد مجوز اشتغال برای کارشناسان شرکت نفتی توتال در هیات فنی این اداره کل صادر شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
برای خرید انواع میوه در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 750 تومان تا 21 هزار تومان هزینه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین تولیدکننده گاز در منطقه، کشورهای ایران، روسیه و قطر هستند، این سه کشور با هماهنگی یکدیگر می توانند تعیین کننده قیمت گاز جهان باشند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۵    
آگوستین برادر پدرو آلمادوار تهیه کننده و کارگردان برجسته اسپانیایی، در حاشیه جشنواره سویل به این جدایی اشاره کرد و درباره علتش گفته است: در مورد فرهادی خیلی متأسفم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۳    
رییس جمهور گفت: در انجام وظیفه قانونی، وعده و برنامه هایی که به مردم داده ام، هرگز تردید و عقب نشینی نکرده و نخواهم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰    
دولت، آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را ابلاغ کرد؛ بر این اساس، اشخاص مشمول باید تمامی سوابق مورد نیاز مربوط به معاملات و عملیات مالی را تا 5 سال نگهداری کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰    
ورق گرم در بازار چین دیگر صعودی نیست و در ثبات است. در نقاط شرقی کشور قیمت بین 599 تا 610 دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده و بازار فعالیت چندانی ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰    
نگاهی به وضعیت بازارهای میگرد نشان می دهد که بازار میلگرد چین در سکوت بوده و میلگرد صادراتی ترکیه نیز ارزان شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۵    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی تلفنی با وزیر دفاع عراق آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را بررسی و بر همکاری و تلاش بیشتر برای نابودی کامل تروریست ها تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۳    
ماموران مرزبانی جمعه 12 آبان پس از اتمام ماموریت مرزی و در حین بازگشت به گروهان در نزدیکی روستای دوشان تپه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۰    
انتخاب نام مناسب از جمله حقوقی است که والدین در مقابل فرزند بر عهده دارند. در موارد متعددی افراد به علت راضی نبودن از نامی که توسط والدین شان برای آنان انتخاب شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۶    
فرزند حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی با اشاره به اینکه شب گذشته دیدار خیلی خوبی با پدر داشتیم ، اعلام کرد: اعضای خانواده هر زمانی که مایل باشند می توانند با مهدی کروبی دیدار داشته باشند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۵    
متخصص اورولوژی با بیان اینکه ممکن است کلیه های اطفال، سنگ بسازد، گفت: برخی والدین تصور می کنند که نوزاد در 6 ماهه اول فقط به شیر مادر نیاز دارد، این درحالیست که نوزاد نیاز به نوشیدن آب هم دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۵    
ترامپ برای کاهش کسری تراز تجاری آمریکا با ژاپن نخست وزیر این کشور را بصورت غیر مستقم مجبور به خرید تجهیزات نظامی از ایالات متحده کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۳    
پزشکی قانونی پس از بررسی و کارشناسی اجساد و قطعات تحویل داده شده به پزشکی قانونی، تعداد اجساد قربانیان واژگونی اتوبوس ورسک را 13 تن اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با تصریح اینکه در جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از مسئولان با کوروش مخالفتی نداشته و ندارند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت تعامل وزارت بهداشت و شهرداری در نوسازی مراکز درمانی تهران، گفت: پدافند غیرعامل زیستی مهم ترین خلاء در ارایه خدمات درمانی در شرایط بحرانی است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به محتوا در نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرایط موجود کشور تولید از هر چیزی واجب تر است و بدون شک تعطیلی واحدهای تولیدی مشکلات جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای افتتاح خطوط جدید مترو به بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه عدم ارتباط دانشگاه ها با صنایع بیکاری فارغ التحصیلان رشته مهندسی را به دنبال داشته، گفت: این افراد نمی توانند ایجاد اشتغال کرده یا در شغلی مفید ظاهر شوند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر اینکه سهم مردم از آلایندگی معادن باید پرداخت شود، گفت: متاسفانه در برخی موارد این سهم پرداخت نشده و تنها آلایندگی و ریزگرهای ناشی از فعالیت معادن سهم آنها می شود.