یکشنبه ۲۸ آبانساعت ۱۲:۳۱Nov 2017 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: طی 7 ماهه امسال 5 میلیون و 400 هزار تن کالا از مرز های کشور ترانزیت شد که 1 میلیون و 600 هزار تن آن فرآورده های نفتی است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۶    
شاخص بهای اجاره مسکن در مناطق شهری ایران در سه ماهه دوم سال جاری به عدد 106.3 رسید که نسبت به سه ماهه قبل معادل 1.7 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل7.4 درصد افزایش نشان می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۶    
دادستانی کل عربستان سعودی اعلام کرد که طی روزهای اخیر 208 متهم به فساد مورد بازجویی قرار گرفته اند که 7 نفر از آنها آزاد شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۱    
برای خرید خودرو هایما در بازار باید از 70 میلیون تا 92 میلیون تومانه هزینه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارزیابی ادواری این وزارتخانه نسبت به وضعیت نمایندگی خودروسازان داخلی و چینی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
مدیر کل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد تولید پاییزه سیب زمینی به 3 میلیون و 570 هزار تن برسد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مراسم پنجمین پیاده روی جاماندگان از کربلای حسینی، صبح پنجشنبه از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۲    
مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تبادل 31 میلیون دقیقه مکالمه بین کشورهای ایران و عراق در ایام اربعین امسال تا 15 آبان ماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۰    
جمع آوری و معدوم کردن شاخه های خشک و آفت زده میوه های آلوده، بازسازی کندوها، ادغام کندوهای کم جمعیت، متراکم کردن قاب های داخل کندو از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه شنبه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری مردی در پوشش زنانه که قصد اخاذی از شهروندان را داشت،خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۸    
طرح استیضاح وزرای کشور ، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش با وجود نوپا بودن دولت، به جریان افتاده است؛ البته دلایلی که برای استیضاح این سه وزیر نیز آورده شده ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۰    
هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس کرمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به پایان رسید که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک نفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۰    
وزیر صنعت معدن و تجارت از آغاز توزیع شیر مدارس در اول آذرماه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: "فشار خون" بالا عاملی مهم و خطرساز برای ایجاد سکته قلبی، حمله مغزی، نارسایی احتقانی قلب ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۵    
چغندر علوفه ای غول پیکری به وزن 15 کیلوگرم و به قطر 94 سانتی متر از یک مزرعه الگویی در بخش پشتکوه شهرستان نی ریز استان فارس برداشت شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۰    
یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی توصیه کرد که مواد شوینده لباس نوزدان معطر نباشد تا موجب تحریک پوست آنها نشود. همچنین والدین لباس های نوزادان را با آب ولرم و ملایم شست وشو کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۵    
نگاهی به تحولات بازار نیز نشان می دهد به عنوان مثال در اصفهان، قیمت تخم مرغ در شهریورماه به کیلویی 7500 تومان هم رسید اما مسوولان مربوطه بیان کردند نسبت به اوایل مرداد ماه نرخ هر کیلو تخم مرغ بین ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۸    
یک منبع آگاه در استان کهگیلویه وبویر احمد از حضور افراد ناشناس در روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده با عنوان مامور اداره کل منابع طبیعی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۲    
به نظر می رسد اکثر بانوان از علائم تومورهای پستان بی خبرند. بنابراین افزایش آگاهی و اطلاع رسانی حول این مهم و تشویق آن ها جهت مراجعه به متخصصین و انجام مشاوره، امری بسیار ضروری است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰    
اعتبار اربعین امام حسین (ع ) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین (ع ) شناخته شده بوده است . ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۵    
یکی از مربیانی که اعتقاد فراوانی به جادوگری داشته و چند فصل قبل سرمربی پارس جنوبی جم بود، دست به اقدام عجیبی می زد که باورنکردنی بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۵    
یکی از اولویت های دولت دونالد ترامپ ، کاهش کسری تجاری آمریکا است که در دهه های اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۶    
یک متخصص بیماری های مغز و اعصاب علل اختلال خواب در برخی ها را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، دکتر بهناز صدیقی با بیان اینکه یکی از علت های مهم کفیت خواب پایین و اختلال خواب ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰    
خبرها و تحلیل های 24 ساعت گذشته خاورمیانه نیز پیرامون رقابت های ایران و عربستان در منطقه و از جمله در لبنان می چرخید، به ویژه اینکه هشدارهایی از سوی رسانه ها و تحلیلگران زیادی به گوش می رسد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۰    
افرادی که از میزان بالایی چیپس، پاپ کورن و سایر خوراکی های شور مصرف می کنند، می دانند مقاومت در برابر میل به شوری سخت است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۶    
طالب لو گلر پرسابقه آبی ها رای قطعی جداگانه ای از کمیته انضباطی دارد که استقلال محکوم به پرداخت 270 میلیون شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
ریختن ادرار داخل دروازه، گره زدن تور، کشیدن نقش های عجیب روی کاغذ، پرسیدن نام مادر، بستن مهره مار به پای بازیکن ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۵    
پس از کناره گیری علی اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس از محمد دادگان و بهروز منتقمی به عنوان گزینه های اصلی وزارت وزرش برای تصدی مدیرعاملی این باشگاه نامبرده می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۲    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به وعده های عمل نشده ازسوی مسئولان پرداخت. به گزارش تابناک، محسن رضایی در تازه ترین پست اینستاگرام خود نوشت: دیده بانی از وعده ها ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰    
سرمربی سابق تیم استقلال گفت: آقایان می گویند مشکلات حل شده اما نه تماسی برای مطالبات ما گرفتند و نه پیگیر نامه هایی که به باشگاه و فدراسیون نوشته ام، شده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰    
سرمربی اسبق پرسپولیس که در دوره رویانیان قراردادی نجومی با قرمزها امضا کرده بود، گفت: متأسفانه چیزهایی می شنوم که بعضی افراد می گویند با خیلی از طلبکارها تسویه کردیم در صورتی که هیچ تماسی با من گرفته ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۰    
وزیر کشور دقایقی قبل برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان وارد این استان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد. به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ساعتی پیش به همراه هیاتی بلند پایه تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۵    
دو شاکی باقیمانده تراکتورسازی هم مطالبات شان را از این باشگاه دریافت کردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۱۷    
خوردن یک صبحانه سلامت می تواند موتور مغز را با قدرت بسیار روشن کرده و به بهره وری و تمرکز در طول روز کمک کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری عامل سرقت طلافروشی در یزد و کشف سه میلیارد ریال طلاجات مسروقه توسط ماموران پاسگاه انتظامی چوپانان این فرماندهی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۱۶    
کودک دوساله ای به نام ابوالفضل که مورد آزارواذیت ناپدری اش قرار گرفته بود، روانه بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۴    
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت روزنامه با عنوان بعدازظهر آن روز را به خاطر دارید؟ نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام علت قطعی واژگونی مرگبار اتوبوس ولوو در محور سوادکوه، گفت: در بررسی حادثه واژگونی اتوبوس، مقصران، سه نفر شناخته شده اند که هر سه، سهم مساوی در بروز این حادثه تلخ دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مردی سرایدار به طرز مرموزی از پشت بام ساختمان پنج طبقه مسکونی به پایین سقوط کرد و جان باخت. به گزارش جوان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مرد میانسال پس از به قتل رساندن زن جوانش با پریدن مقابل قطار خودکشی کرد. به گزارش مردم سالاری، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۵۵    
جانشین فرمانده ناجا گفت: تاکنون 700 هزار زائر اربعین وارد کشور شده اند. به گزارش مهر، سردار اسکندر مومنی در پایانه مرزی مهران اظهار داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۵    
راننده مسافرکش شیرازی با مراجعه به پلیس پرده از راز ناپدید شدن دختر مسافر برداشت. مرد میانسال با اضطراب و پریشان به پلیس مراجعه کرد و پرده از رازی برداشت که بهتربود خیلی زودتر از این به پلیس خبر می ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: براثر تخریب یک ساختمان قدیمی در بزرگراه اشرفی اصفهانی چهار کارگر زیر آوار محبوس شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۵    
رئیس پلیس راه چهارمحال وبختیاری، از کشته شدن شش عضو یک خانواده در روز سه شنبه در تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پژو در شهرستان لردگان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۱    
رییس جمهور در تماس تلفنی با رییس جمهور لبنان، روابط تهران و بیروت را روابط بسیار دوستانه و رو به توسعه خواند و اطمینان داد که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت لبنان خواهد بود و از هیچ کمکی در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۸    
رویترگزارش داد: حمل قانونی اسلحه توسط مهاجم تگزاس به دلیل اشتباه نیروی هوایی ارتش آمریکا در ارسال نکردن پرونده قضایی او به اف بی ای بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۸    
کمیته بانکداری مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه با تصویب لایحه تشدید تحریمها علیه کره شمالی، مؤسسات مالی خارجی را که با پیونگ یانگ همکاری می کنند، هدف تحریمهای خود قرار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۴    
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی در مجلس اسپانیا خواهان مقابله با ایران شد و گفت تل آویو از دوستانش انتظار دارد که از اسرائیل حمایت کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۳۷    
مجتهد فعال و افشاگر توییتری عربستانی اطلاعات جدیدی منتشر کرده که بر اساس آن عربستان تجار و بازرگانان بیشتری را بازداشت کرده و نام این افراد در رسانه ها اعلام نشده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۲:۰۰    
پیشرفت در زمینه ترانزیستورها، کامپیوترهای مایع را به واقعیت نزدیک تر می کند. یک آلیاژ ایندیم-گالیم که در دمای اتاق مایع است، می تواند برای ایجاد سیم کشی کشسان مدار و سوئیچ های الکتریکی استفاده شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۰۹    
جانشین مرزبانی ناجا با ذکر اینکه بزودی موج بازگشت زائران به ایلام وخوزستان فرا می رسد خاطرنشان کرد: مرزبانان آماده استقبال از بازگشت زائران هستند .
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۵۰    
آژانس دفاع موشکی آمریکا اعلام کرد که استقرار چهل و چهارمین سامانه موشکی زمین به هوای رهگیر که برای دفاع از اراضی اصلی آمریکا برابر تهدیدهای موشکی کره شمالی و ایران طراحی شده ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۷    
رئیس جمهور اسبق لبنان گفت: اسرائیل با وجود اینکه صد باره قوی تر از عربستان است، در حمله به حزب الله عاجز است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان شمالی گفت: پسر 15 ساله آشخانه ای عصر امروز خود را به درآویخت و درگذشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای در لباس ماموران یگان ویژه در پایانه مرزی مهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۸    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از مصدومیت شش نفر براثر یک سانحه ترافیکی در عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۷    
قائم مقام وزیر امور خارجه، عصر سه شنبه در ادامه سفر خود به عمان، در محل سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط با تجار، مدیران شرکت های ایرانی و روسای شعب بانک های ملی و صادرات در مسقط ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل هر گونه تلاش از سوی دولت کنونی کشورش برای خروج از برجام را اوج حماقت خواند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵    
وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی از اوضاع لبنان پس از استعفای حریری خواستار دست یابی لبنانی ها به راهکاری که امنیت و ثبات این کشور را حفظ کند، شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد: خروج آمریکا از توافق اقلیمی پاریس در حالی که سوریه نیز به آن می پیوندد، معنای جدیدی را به استثمارگرایی آمریکایی می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۴    
تسنیم نوشت: تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشورمان موفق شد با کسب 5 طلا، 4 نقره و 2 برنز به مقام قهرمانی جهان در اسپانیا دست پیدا کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر عراق به اروپا و کشورهای منطقه نسبت به تهدید تروریستی خطرناک هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
پادشاه عربستان سعودی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به ریاض سفر کرده است، دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: زائرانی که قصد تردد از مرز برای حضور در حماسه اربعین حسینی را دارند باید با ارائه گذرنامه و ویزای معتبر به مرز بین المللی شلمچه مراجعه کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
به دنبال تغییر در راهبردهای آمریکا در قبال طالبان و افغانستان، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صدد آن است تا تعداد نیروهای خود را در این کشور افزایش دهد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
آمارهای منتشره از سوی سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد علاوه بر بیش از 908 هزار مورد ابتلا به بیماری وبا در یمن، شمار قربانیان این بیماری به 2 هزار و 194 نفر رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
روسیه سالگرد انقلاب بلشویکی 1917 را تنها با برگزاری رژه نظامی و چند مراسم کمرنگ دیگر برگزار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که هیچ راه حلی در مقابل لبنانی ها جز وجدت وجود ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد، صادرات سلاح های روسیه با پایان سال جاری میلادی باید به 15.3 میلیارد دلار برسد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
یک منبع خبری از پلیس فرانسه اظهار کرد، پلیس این کشور امروز (سه شنبه) عملیاتی را برای مبارزه با تروریسم با یورش به املاکی در منطقه "آلپ ماریتیم" در جنوب شرقی فرانسه انجام داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۰    
یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اظهارات وزیر خارجه فرانسه و ادعای وی مبنی بر اینکه دمشق مسئول حمله شیمیایی در خان شیخون است، محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۹    
سرمایه گذاران عربستانی به علت نگرانی از گسترش پیامد های برنامه مبارزه با فساد در عربستان به فروش سهام خود روی آورده اند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۹    
وزارت خارجه روسیه به استعفای نخست وزیر لبنان واکنش نشان داد و خواستار خویشتن داری همه طرف ها شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۹    
در این مطلب با علائم هشدار دهنده پس از زایمان آشنا می شوید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۱    
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی که در ساعتهای آتی عازم عتبات عالیات هستند توصیه کرد که حتما مدارک قانونی را دریافت کنند و آن را هم به همراه خود داشته باشند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۰    
گروه انصارالله یمن تهدید کرد که بنادر و فرودگاه های امارات و عربستان سعودی را هدف حملات موشکی قرار می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۶    
منابع خبری از وقوع حمله های تروریستی طی 48 ساعت گذشته در اطراف دمشق، خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۴    
محمد جواد ظریف و سرگئی لاوروف وزیران خارجه ایران روسیه در مذاکره ای تلفنی درباره همکاری های دو کشور در عرصه بین المللی و نتایج سفر اخیر ولادیمیر پوتین به تهران گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به یک حادثه تاریخی، به سیاستمداران جوان سعودی توصیه کرد که با یادآوری تحولات گذشته، درس بیاموزند
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با رییس جمهور لبنان، روابط تهران و بیروت را روابط بسیار دوستانه و رو به توسعه خواند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۳    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که برای مبارزه با داعش به هر مکانی که کشور مورد تعرض قرار گرفت، نیرو اعزام کردیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۶    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد داروی وارفارین می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام نتایج چهارمین مرحله از طرح رعد گفت: 14 باند سرقت و قاچاق مواد مخدر در محدوده های مختلف شهر تهران منهدم و 373 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۸    
در سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی همراه با آلاینده های جوی افزایش می یابد؛ با توجه به پیش بینی کاهش نسبی دما و شرایط سکون نسبی هوا هفته آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۴    
فدریکا موگرینی با بیان اینکه تضمین هایی از طرف های مختلف در کنگره آمریکا برای حفظ برجام دریافت کرده ایم گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۳    
طبق مصوبه اخیر هیات وزیران دو میلیون تومان حقوق اعضای شورای شهر تهران افزایش یافته و به ماهانه 6 میلیون تومان رسید. این در حالی است که اعضای شورای قبلی حقوق 4 میلیون تومانی درسافت می کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۲    
کودکی 2 ساله بر اثر ضرب و شتم از سوی ناپدری اش در رفسنجان با وضعیتی وخیم و نگران کننده در بیمارستان بستری شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا چهارشنبه به دعوت رسمی مقامات تاجیکستان و ازبکستان به این کشورها سفر می کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ایران در معرض دشوارترین و دقیق ترین نظام راستی آزمایی هسته ای در دنیا قرار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به گفت وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و انگلیس تصریح کرد: در این گفت وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و انگلیس در مورد مسائل دوجانبه و همچنین مسائل منطقه ای ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه و مصدومیت هشت نفر در اثر این حادثه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۳    
در این ویدئو توضیحات راننده اتوبوس تهران-گنبدکاووس درباره چگونگی تصادف در سوادکوه را مشاهده می کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۸    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: طی جلسه ای که با مسئولان وزارت نفت در سازمان برنامه و بودجه داشتیم بحث یکسان بودن سوخت نیروگاه های مقیاس کوچک با نیروگاهای بزرگ مطرح و تا دو هفته آینده ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تمامی خانواده هایی که دارای 2 معلول به بالا باشند از طریق بهزیستی صاحب مسکن خواهند شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۸    
بانک های عربستان سعودی به دستور دولت، بیش از 1200 حساب متعلق به اشخاص و شرکت های عربستانی را به بهانه مبارزه با فساد مالی مسدود کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای خواستار آزادی زندانیان سیاسی و برگزاری انتخاباتی دموکراتیک در ونزوئلا شد و افزود: ما در کنار مردم آن کشور هستیم.