چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۰۲:۴۷Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۰    
بهیه حریری قصد دارد به نیابت از خانواده ناگفته ها برادرزاده اش سعد حریری در یک نشست خبری افشا کند، این کار ممکن است بهای سنگینی به دنبال داشته باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۱    
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس توجه ویژه ای به توسعه مناطق روستایی دارد، گفت: 1.5میلیارد دلار اعتبار برای رونق مناطق روستایی در مجلس تصویب شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۱    
جلسه نخستین روز بررسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در در صحن علنی مجلس
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۱    
نخستین روز بررسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در در صحن علنی مجلس
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵    
نیمار، ستاره تیم ملی برزیل در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل ژاپن احساساتی شد و اشک ریخت. او ابتدا درباره حاشیه های اخیرش در تیم پاری سن ژرمن گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۷    
مایکل فلین با اتهام تماس مخفی با ترکیه برای بازگرداندن گولن مواجه است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۵    
هیچ کدام از بازیکنان پاناما نتوانستند روی سر سعید عزت اللهی هد بزنند. عزت اللهی در صد در صد نبردهای هوایی اش پیروز بود و هر 9 ضربه سر اول را زد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۹    
سفر گردشگران چینی بدون راهنما به ایران، استفاده ی آن ها از خانه های مبله بدون مجوز، اجرای تور در ایران بدون هماهنگی با آژانس های ایرانی و برپا کردن رستوران های چینی در همان خانه های غیرمجاز ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۰    
بررسی های پلیس درباره علت مرگ زن جوانی که بعد از مشاجره با مرد صاحبخانه اش در تهرانپارس به کام مرگ رفته در جریان است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۵    
بعد از 12 سال زندگی مشترک، از مادرزنم کتک خورده ام. در این مدت دخالت های خانواده همسرم را توانستم تحمل کنم، ولی دیگر برایم زور دارد که از مادرزنم کتک بخورم. برای همین خواستار جدایی از همسرم هستم. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۵    
تیم ملی فوتبال ایران در دوران حضور کی روش 28بازی دوستانه انجام داده که در 16بازی برنده شده است، هفت مسابقه مساوی شده و در 5بازی بازنده شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۳    
روزنامه ینی شفق در گزارشی به نقش پر رنگ 'جرد کوشنر' داماد ترامپ در حوادث اخیر منطقه ای اشاره کرد و نوشت: نام او پشت پرده بحران های اخیر خاورمیانه زیر هر سنگی یافت می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۵    
نمایندگان شمار زیادی از کشورها با قدردانی از تلاش های آژانس انرژی اتمی، حمایت صریح خود را از برجام اعلام کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۰    
مدیر روابط عمومی دادگستری هرمزگان گفت: رئیس دادگستری جاسک بر اثر برخورد با شتر جان باخت. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به ریاست مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۵    
سرکنسول ایران در کربلا اعلام کرد: تاکنون هزار برگه ی عبور برای زائرانی که مدارکشان را گم کرده اند، صادر کرده ایم. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۰۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مجمع عمومی سازمان ملل باز هم با تاکید بر اینکه ایران به تمام تعهداتش ذیل برجام عمل می کند گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۶:۲۲    
رئیس مرکز رصد و پایش وعده های مسئولان با اعلام آغاز به کار این مرکز گفت: امروز برخی از کارگزاران، با مردم صادق نیستند و سعی دارند با آمارها، ارقام دروغ و مانورهای تبلیغاتی آنها را سرگرم کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۳:۳۰    
دادستان کل فرانسه در خصوص پیامدهای بازگشت تروریست ها از سوریه و عراق به این کشور ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۲:۱۵    
شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود از افت 9 درصدی تقاضای طلا در سه ماه سوم 2017 خبر داده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۰    
طبق بند ح از ماده 37 قانونی به نام قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور ، هشتم ربیع الاول به مناسبت سال روز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی، تعطیل رسمی تعیین شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۰    
دهلی نو پایتخت هند همزمان با برودت دما، با پدیده وارونگی هوا و آلودگی شدید مواجه شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۵    
غذاهای گریل شده و کبابی همواره طمع و مزه ی خاصی برای ما داشته اند. در این ویدیو با طرز تهیه یکی از خوشمزه ترین مرغ های گریل شده و مایع لیمویی مخصوص مزه دار کردن آن آشنا شوید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۰    
تنها گفت: درخواست افزایش قیمت تایر توسط تولیدکنندگان به علت عدم تقبل برخی هزینه ها، هنوز مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کننده قرار نگرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۰    
در طبیعت ماست / In Our Nature یکی از قطعات خوزه گونزالس است که پیش از این نیز قطعاتی از اون در تابناک شنیده اید. موزیک ویدیو این قطعه را با زیرنویس فارسی می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۶    
صنعت نفت ایران در دهه بیست و سی هجری شمسی دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. تصاویری که در ادامه می بینید، تصاویر مستند ثبت شده از صنعت نفت ایران در سال 1329 است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
چین سهمیه واردات نفت برای پالایشگاه های غیردولتی در سال 2018 را 55 درصد نسبت به سال 2017 افزایش داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۵    
ایرانی ها با به جان خریدن عبور از مناطق محل درگیری میان شورشیان کرد و نیروهای دولتی ترکیه به وان می آیند تا بتوانند چمدان های خود را با تی شرت ها و شلوارهایی پر کنند که قیمتشان پایین تر از اجناس ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۵    
با شدت گرفتن آلودگی هوا در کلان شهرها در این ایام از سال مجددا بحث هایی پیرامون استفاده از بنزین یورو 4 بر سر زبان ها می افتد که چه سهمی از خودروهای در حال تردد از بنزین یورو 4 استفاده می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۵    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 96 بیش از 5 هزار و 764 تن ذرت شیرین از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۵    
تصاویری از رفتارهای عجیب اما قابل تحسین از حیواناتی که به سایر حیوانات کمک می کنند. خرسی که یک کلاغ را از غرق شدن نجات می دهد، شیری که از بزگوزن در برابر یک شیر دیگر محافظت می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۰    
حرکت شکم که در نزد عموم به عنوان دراز و نشست / Sit Up شناخته می شود، یکی از حرکت های موثر در بدنسازی است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۰    
در سفر سه روزه مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی به اندونزی قراردادهای همکاری های تجاری میان دو کشور به ارزش دو میلیارد دلار امضا شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۰    
یک هیئت اقتصادی سیاسی 70 نفره متشکل از مقامات عالی رتبه و فعالان اقتصادی اتحادیه اروپا شنبه 20 آبان در تهران حضور می یابد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۴    
در نشست همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه دو رئیس جمهور روسیه و آمریکا در هنگام مراسم عکاسی از شرکت کنندگان با یکدیگر دست دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
فین تک یا فناوری مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. فین تک در فضای اقتصادی است و به کمپانی هایی اشاره دارد که با کاربرد تکنولوژی تلاش می کنند خدمات مالی را کارآمدتر کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
در جریان دیدار هیات های تجاری چین و آمریکا در پکن، طرفین امروز جمعه توافق نامه هایی را امضا کردند که براساس آن چین از شرکت هواپیمایی بویینگ 300 فروند هواپیما به ارزش 37 میلیارد دلار خریداری می کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
پاراپرنالیا / Paraphernalia به معنای اسباب و لوازن، پروژه دانشجویی سال سوم سابرینا کتوجودو است. این انیمیشن کوتاه داستان یک دختر تنها است که به یک باره سقف خانه اش شکافته می شود.. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱    
اخطار تماشای این تصاویر ممکن است برای برخی از بینندگان ناراحت کننده باشد؛ تصاویری تکان دهنده از تصادف حیوانات مختلف با وسایل نقلیه.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱    
معاون بازرسی وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: در صورت تامین زیرساخت های لازم، این آمادگی را داریم که صادرات برای سال آینده در ایام اربعین قطع نشود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱    
ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران در بازرسی از یک اتوبوس ورودی از ترکیه در مرز بازرگان برای دومین بار در یک هفته گذشته موفق شدند 2 کیلو و 215 گرم طلای ساخته شده را کشف و ضبط کنند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱    
طبق گزارش های منتشر شده ، شمار زیادی از موسسات خیریه در جهان، در مقابل تهدیدها و خطرات حملات سایبری آمادگی کافی را ندارند و در معرض آسیب های ناشی از آن قرار دارند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۸    
غلامعلی خوش رو گفت: ایران تاکنون به برجام پای بند بوده و مادامی که کلیه اعضای دیگر برجام نیز به موقع و بطور کامل به کلیه تعهدات پایبند باشند، ایران هم به آن پایبند خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۹    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از مصدومیت چهارده نفر زائران اربعین حسینی بر اثر تصادف در دو حادثه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
پرسپولیس تا آغاز پنجره زمستانی مشکلی برای جذب بازیکن آزاد ندارد، اما این بازیکن نمی تواند یکی با شرایط سروش رفیعی باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۵    
شات گان یا ساچمه زن نوعی سلاح گرم است که به جای گلوله یک پارچه، مجموعه ای از ساچمه های کوچکتر را شلیک می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۰    
در این دیدار برزیل که مسابقه را سه بر یک برد، در همان 20 دقیقه ابتدایی به 2 ضربه پنالتی دست یافت که نیمار یکی را تبدیل به گل کرد؛ اما کاواشیما موفق به مهار ضربه دوم ستاره گرانقیمت برزیلی شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۰    
خواب های زمستانی، دهمین فیلم سینمایی سیامک شایقی و محصول سال 1386 است. داستان خواب زمستانی به سه خواهر از سه نسل مختلف می پردازد که با اختلافاتی که از نظر شخصیتی دارند و دیدگاه های متفاوتی که دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۰    
باربکیو یا کباب کردن برای مهمانی های خانوادگی یکی از رویدادهای مورد علاقه همه ما است. اکنون یک روش برای درست کردن پودر باربکیو برای کباب کردن مرغ یاد می گیرید که می توانید در خانه ذخیره کنید تا در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تاخیر در عدم پاسخ آزمایش DNA برخی خانواده های شهدای منا که در ایام حج تمتع برای شناسایی شهدای خود به عربستان سفر کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۰    
در پی اتصال سیم جاروبرقی در یک منزل مسکونی در شهر اردبیل آتش به تمامی اسباب و لوازم آن خسارت وارد ساخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۵    
اولین برف پاییزی ارتفاعات زرین رود در استان زنجان را سفید پوش کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
آیا تاکنون به این فکر کرده اید که قد، وزن، هوش یا سواد شما بالاتر یا پایین تر از حد متوسط جامعه است؟ آیا می دانستید که اکثریت مردم در پدیده ای به نام برتری وهمی خود را بالاتر از متوسط تصور می کنند در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان سابق تیم پرسپولیس در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. به گزارش تابناک ورزشی، سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال میوندالن نروژ با بازی در یک فیلم سینمایی به جرگه بازیگران پیوست تا فعالیت در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
وزیر خارجه ایران و همتای ازبکستانی در مورد تهیه نقشه راه همکاریهای دوجانبه در عرصه های مختلف روابط به ویژه در زمینه اقتصادی توافق کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
لایحه بودجه دفاعی آمریکا که اعضای مجلس سنا و نمایندگان این کشور بر سر متن نهایی آن توافق کردند، خواستار اختصاص 705 میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
نخست وزیر عراق، موفقیت این کشور در تأمین امنیت مراسم اربعین سالار شهیدان (ع) را برگه ای دیگر از موفقیت نیروهای این کشور در کنار جنگ با تروریسم دانست.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۵    
شورای جهانی طلا گفت: تقاضا جواهرات در سه ماه متوالی سال 2017 در ایران با افزایش 8 درصدی همراه بوده و به 11.4 تن رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۷    
یک فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که موشک شلیک شده از سوی یمن به ریاض ساخت ایران بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه که در عربستان به سر می برد با ولیعهد این کشور دیدار و همبستگی خود را با ریاض در جنگ ضد یمنی ها اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی کرملین درخصوص برگزاری دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا گفت: تکلیف برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست و در تلاش برای هماهنگی های مربوط به آن هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا با متهم کردن چین به تقلب، دزدی و هجمه اقتصادی علیه کشورش، گفت که واشنگتن دیگر در برابر این گونه اقدامات چینی ها کوتاه نخواهد آمد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
رئیس اسبق سازمان سیا خواستار نابودی کامل زیرساخت های نظامی سپاه پاسداران و تجهیزات هسته ای ایران از طریق بمباران شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
یک خودرو با زیر گرفتن عابران در جنوب فرانسه باعث زخمی شدن 3 نفر شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
همیشه وقتی پیراهنی را خریداری می کنیم قبل از خرید و انتخاب حتماً دستی به پارچه آن می زنیم تا به این وسیله کیفیت پارچه را ارزیابی کنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
بعد از درخواست ترامپ از عربستان سعودی در مورد عرضه ی اولیه ی سهام شرکت آرامکو در بازار نیویورک، بریتانیا پیشنهاد تصمین یک وام 2 میلیارد دلاری را روی میز سران آرامکو گذاشته تا نظر آنان را نسبت به ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
جمع آوری موکب های عراقی از عصر امروز جمعه در کربلا آغاز شد. به گزارش مهر، موکب هایی که طی دو هفته گذشته، خدمات مختلف و گسترده به زائران ارائه می کردند، کار جمع آوری چادرها و نظافت را شروع کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
منابع لبنانی از دیدار رئیس جمهور لبنان با سفیر سوریه در این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع روسیه از کشته و زخمی شدن 6 تن از نظامیان این کشور بر اثر وقوع انفجار در یک انبار مهمات نظامی این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۷    
در سال جاری قیمت ها در روسیه با کمترین سرعت ممکن در حال افزایش بوده و این امر از زمان انحلال شوروی بی سابقه است. همچنین، در هفته ی اول ماه نوامبر سرعت رشد نرخ تورم در روسیه کمتر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۲    
موکب بانوان موصل در ایام اربعین در مسیر کربلا اقام به پخت نان برای زائران اربعین حسینی می کردند. در گزارش زیر تصاویری از مهمان نوازی زنان عراقی را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۹    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
نیروهای پیشمرگ از حفر خندق ها و ایجاد مواضع نظامی در برخی مناطق مرزی شهرهای کردستان عراق خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان برای پنجمین روز متوالی یمن را کاملا محاصره کرده و این امر منجر به بسته شدن بیمارستان ها در این کشور شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
این روزها صحبت درباره هول و وحشت ثروتمندان عربستانی از احتمال بلوکه شدن اموالشان توسط نظام آل سعود زیاد شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
هزاران فلسطینی در مراسم سیزدهمین سالگرد درگذشت یاسر عرفات شرکت کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
یک دادگاه میانمار دو خبرنگار متعلق به یک شبکه ترکیه را به همراه مترجم و راننده آنها به جرم نقض قوانین تجهیزات هوایی این کشور به سبب اقدام به فیلمبرداری با یک پهپاد، به زندان انداخت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
منابع در کاخ سلطنتی عربستان فاش کردند، اکثر شخصیت های بازداشت شده در کمپین اخیر به اصطلاح مبارزه با فساد عربستان مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر کشور عراق تاکید کرد، طرح های امنیتی نیروهای عراقی طبق برنامه پیش می رود و طرحهایی نیز برای مرحله بعد از نابودی تروریست های داعش در عراق وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار در پرونده فساد تحت بازجویی قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
مشاوران نظامی روسیه دوره آموزشی را در میدان تیر در ریف دمشق برای نیروهای ارتش سوریه برگزار کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر دفاع روسیه آزادسازی شهر بوکمال را به یگان های ارتش روسیه تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
مقامات یک شهر در جنوب هند که اواخر ماه جاری میلادی میزبان یک اجلاس با شرکت ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا خواهد بود، گدایی در این شهر را ممنوع اعلام کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
مرکز غیر رسمی "دیده بان حقوق بشر سوریه" که در لندن مستقر است، اعلام کرد که داعش امروز (جمعه) بعد از یک ضد حمله علیه نیروهای دولتی، نیمی از شهر البوکمال را مجددا اشغال کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
عمر البشیر، رئیس جمهور سودان که با حکم دادگاه کیفری بین المللی به اتهام جرایم جنگی تحت تعقیب است، قرار است روز یکشنبه آینده به دعوت دولت اوگاندا به این کشور سفر کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (جمعه) طی بیانیه ای اعلام کرد، مون جائه این، شنبه نشستی را با همتای چینی خود برگزار خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۲    
ترافیک در بزرگراه کربلا به نجف از بعد از ظهر جمعه سنگین و برگشت زائران با خودرو به سختی انجام می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق گفت: از مهمانوازی ملت و دولت عراق تشکر می کنم، نظم، آرامش و راحتی از ویژگی مراسم اربعین امسال بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۰    
تصاویری از تعقیب و گریز یک گورکن عسل خوار و موش بی باک و زیرکی که قصد شکار آن را دارد. موش صخره ای ناماکوآ که در ته زنجیره غذایی کشور آفریقایی نامیبیا است برای دفاع از خود باید به تمام آنچه که می ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۸    
همزمان با غروب اربعین در عراق زائرانی که از سراسر جهان خود را به کربلا رسانده اند زیارت وداع می خوانند و با چشمانی اشکبار به سوی دیار خود باز می گردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه آمریکا حمایت واشنگتن از استقلال و تمامیت حکومت لبنان را اعلام کرد. به گزارش فارس، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا با حمایت از استقلال حکومتی لبنان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهوری ترکیه طی سخنانی با انتقادی تند و کم سابقه علیه مقام های سعودی، از به کار بردن واژه اسلام میانه رو توسط آنها انتقاد کرده و گفت این اصطلاح ساخته و پرداخته غربی هاست. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از بازداشت های اخیر شاهزاده ها و تاجران ارشد در عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۷    
قبل از آنکه بخواهید اوراق قرضه یا بهادار را خریداری کنید باید این ویدیو را ببینید؛ اینکه چگونه شرکت ها برای خود حسابی با نام وجه استهلاکی / Sinking Fund باز می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۵    
کاپیتان تیم ملی آرژانتین بابت اتفاقی که در سفر اخیرش به روسیه رخ داد از یکی از هموطنانش عذرخواهی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۵    
وزیر اطلاعات اظهار کرد: خوشبختانه مراسم اربعین حسینی با امنیت خوبی برگزار شده است و تا این لحظه هیچ اتفاق امنیتی نیفتاده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نیاز است به برخی رهبران جوان منطقه پیام هایی در سطح بین المللی ارسال شود که بدون آشنایی با واقعیات منطقه دارند منطقه را به سمت بسیار بدی سوق می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۳    
جسد زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، داخل حمام خانه کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۱    
شیلی / Chile کشوری است واقع در آمریکای جنوبی که پایتخت آن سانتیاگو است. شیلی در نقشۀ آمریکای جنوبی به مانند یک نوار بلند و باریک میان کوه های رشته کوه آند در شرق و اقیانوس آرام در غرب کشیده شده است ...