دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۲۲:۳۴Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰    
زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین بروجرد در لرستان را لرزاند. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش حدود 50 درصدی سهمیه سوخت خودروهای دیزلی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۵    
ناگفته هایی از حضور مستمر سردارِ صادق، حاج قاسم سلیمانی در طول هفت سال جنگ سوریه و زخمی شدن ایشان در یکی از عملیات ها از زبان خبرنگار میدانی شبکۀ العالم، منتشر شده است که خواندنی است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۴    
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری چهارمیلیاردی با روش شرط بندی و پیش بینی مسابقات فوتبال در شبکه های اجتماعی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۴    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: تصادف رانندگی روز پنجشنبه در مجور لردگان - یاسوج پنج کشته برجا گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار و حرفه ای، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به شیوه کیف قاپی و موبایل ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
خودرو پلیس راه هنگام مأموریت به علت لغزندگی جاده قیر - جهرم ازمسیراصلی منحرف و واژگون شد. به گزارش ایران، سرهنگ هوشمند رئیس پلیس جنوب استان فارس گفت: مأموران پلیس راه سوار بر خودرو ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور گفت: برای دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری 623 هزار نفر ثبت نام کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۰    
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حمیدرضا ضیایی عصر روز پنجشنبه در معراج شهدای تهران برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۵    
کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین در ادامه تنش با قطر، اتحادیه جهانی علمای مسلمان و شورای اسلامی جهانی را در لیست سیاه تروریستی قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۵    
سفیر جدید لبنان در سوریه بعد از گذشت 4 سال، با تقدیم استوار نامه خود به رئیس جمهور سوریه، مأموریت خود را در این کشور آغاز کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۵    
بیش از 40 نفر از نمایندگان پارلمان تونس با امضای طوماری، بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه ایران و حزب الله لبنان را محکوم کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۱    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از هواداران، از آنها تقاضا کرد مانند همیشه از تیم و سرخپوشان حمایت کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه مطلبی مبنی بر پشت پرده جریمه خودرو حامل کمک به زلزله زدگان کرمانشاه منتشر کرد. به گزارش ایسنا، در این مطلب آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۲    
متصدیان داروخانه ای در یکی از شهرهای استان اصفهان، با جوان شروری روبرو شدند که برای رسیدن به خواسته غیرقانونی خود از سلاح سرد استفاده کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۴:۳۰    
رئیس جمهور سودان از پوتین خواست از کشورش دربرابر آمریکا محافظت کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۴:۳۰    
منابع مطلع در عربستان می گویند، مقاطعه کاران امنیتی خصوصی آمریکایی در حال "بازجویی" از شاهزاده ها و میلیاردرهای بازداشتی در سرکوب ضد فساد ریاض هستند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۴:۳۰    
زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان قصد داشت در سفری به عراق بین دولت مرکزی و کردها در شمال این کشور میانجی گری کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۲:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۲۲    
رییس جمهور آمریکا، دختر و دامادش، ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، را از کاخ سفید اخراج کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۷    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 9 عضو یک باند مدلینگ لباس در مشهد خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۲    
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ارسال کمک به منطقه البوکمال سوریه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترور و تفکر داعشی همچنان وجود دارد، گفت: به فرموده رهبری نباید از کید دشمن غافل شد چون ممکن است داعش دولتی نداشته باشد اما شیطنت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۵    
این پیمانه تیترهایی همچون کاهش قیمت نفت با افزایش تولید آمریکا، هشدار نسبت به کیفیت نفت اورال روسیه، قیمت فلز زرد در بازارهای جهانی کاهش یافت، افزایش قیمت نان درسراسر کشور اجرایی می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۲    
بمب افکن های دورپرواز نیروی هوافضای روسیه مراکز گروه تروریستی داعش را در استان دیرالزور سوریه بمباران کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۰    
شرکت کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت بر اهمیت مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف تاکید کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۱    
ویدیو متحد شدن نیروهای مسلح سوریه و عراق؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. تابناک پلاس ، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت 20: 00 برای مشاهده مخاطبان در تابناک منتشر می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۱    
در روزهایی که خبر می رسد، پول های واریز شده به حساب برخی ورزشکاران، هنرمندان و حتی سیاسیون برای زلزله زدگان غرب کشور از مرزهای میلیارد تومان عبور کرده و حتی رکورد شکسته است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۸    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست نوامبر شورای حکام از اینکه آمریکا رویکردی منفی در جهت تضعیف "اجرای موفقیت آمیز" برجام در پیش گرفته است انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۷    
قائم مقام وزارت امورخارجه نروژ در جریان سمینار فرصت های همکاری دریانوردی ایران و نروژ با اشاره با حمایت کامل نروژ از برجام ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۰    
هند قصد دارد مانند سایر کشورهای آسیایی استفاده از گاز طبیعی به جای زغال سنگ را افزایش دهد که منعکس کننده احتمال محدود شدن سریعتر از حد انتظار عرضه به بازار است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۰    
برای خرید کیا سورنتو در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 232 میلیون تومان پرداخت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه سراسری نانوایان سنتی گفت: طرح افزایش قیمت نان از شنبه در تهران و با یک تا دو روز تاخیر در استان ها و شهرستان های کشور اجرایی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
چین برای بهبود حال و هوای بازار، همچنان مقادیر زیادی پول نقد را به سیستم مالی خود پمپاژ کرده و روی لبه باریکی بین محدود کردن بدهی و اداره آرام همه امور، حرکت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.5درصد افزایش را نشان می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
برخی از مسئولان معتقدند تا زمانیکه یکسان سازی نرخ آرد و گندم صورت نگیرد، خبری از رقابت میان نانوایان و افزایش کیفیت نان نیست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
امروز در بازارهای جهانی در پی تلاش سرمایه گذاران برای کسب سود بیشتر از افزایش های اخیر، قیمت طلا دوباره کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
در حالی که تولید نفت خام آمریکا از رکورد 2 ساله خود که در روز قبل به آن دست یافته بود کمتر شد، قیمت های نفت افت کرد. اما بسته شدن خط لوله کی استون و کاهش ذخایر انبارها باعث تقویت قیمت ها شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف اشیاء عتیقه با قدمت دو هزار و 500 ساله و دستگیری متهم به قاچاق اشیاء عتیقه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت هوشمندی دولت ها و ملت های منطقه در برابر توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان، بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران کابل تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۹    
تصادف یک دستگاه کامیون ویک دستگاه اتوبوس در مشهد 13 پاکستانی را راهی بیمارستان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران گفت: بر اساس حکم دیوان عدالت اداری عکسبرداری برای کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال غیر مجاز است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
باشگاه مشکی پوشان در پی بروز برخی مسائل تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
رئیس کانون انجمن های صنایع غذایی گفت: اگر اختلاط گندم درست مدیریت شود، کیفیت محصول تولید شده در کشور از سایر جهات مناسب است و نیازی به واردات گندم نداریم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
روز پنج شنبه اکثر بازارهای آسیایی، با تاثیر گرفتن از شب بی سروصدای وال استریت، آرام بودند. این درحالی است که صورتجلسه فدرال رزرو، باعث به وجود آمدن چند دستگی در سرمایه گذاران شده بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: تقاضا برای گاز طبیعی در سال 2040 میلادی، به سمت کشورهای غیرعضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) تغییر مسیر می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را در بازار اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۱    
ملی پوش ایرانی تیم اوسترساندس سوئد از یادگیری فرهنگ ایرانی سخن در این مدت کوتاه پیوستنش به تیم ملی سرزمین پدری اش گفت و در این باره مثالی جالب زد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۱    
مسعوت اوزیل برای پیوستن به جمع آبی واناری ها درخواست دستمزد 19 میلیون یورویی از باشگاه بارسلونا دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۰    
نماینده آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد باید هر ادعای جدید و معتبری در مورد فعالیت های اعلام نشده هسته ای در ایران را مورد بررسی قرار دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۸    
مسکو قصد دارد تعداد نیروهایش در سوریه را کاهش دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۱    
از جمله خسارت های جبران ناپذیری که بعد از زلزله کرمانشاه پدیدار شد، ماجرای آسیب های اجتماعی و فشارهای روانی سنگینی است که دامان بسیاری از شهروندان زلزله زده را گرفته است و چه بسا تا پایان عمر آنها را ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۱    
تیم ملی پرو شاید از جام جهانی حذف شود. روزنامه "لیبرو" چاپ پرو ادعا کرده است که دخالت مقامات سیاسی پرو در امور فوتبال این کشور شاید به حذف آنها از جام جهانی منجر شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر از مرگ 2 نفر بر اثر سیل شب گذشته در این استان خبرداد. قاسم قائدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از بکارگیری بی ضابطه نیروهای انسانی در برخی دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان، خاطرنشان کرد: در ادارات می بینیم که پسرخاله، دختر خاله ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
وزیر کشور مصر دستور ممنوعیت صدور روادید برای شهروندان قطری را لغو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
برخی منابع آگاه اعلام کردند که عربستان با خرید مهمات هدایت شونده دقیق از شرکت های دفاعی آمریکایی به ارزش نزدیک به 7 میلیارد دلار موافقت کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
رهبر کاتولیک های جهان سال آتی میلادی زمانی که استونی، لتونی و لیتوانی 100 سالگی استقلال خود از روسیه را جشن بگیرند، اولین سفرش به کشورهای حوزه بالتیک را انجام می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
سفیر جدید اتحادیه اروپا در عراق در دیدار با نخست وزیر این کشور بر حمایت اروپا از تلاش های بازسازی و ساخت نهادها و حفظ وحدت عراق تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از برخی مقام های این کشور گزارش داد: سئول احتمالا در نظر دارد مانور نظامی خود با آمریکا را در آستانه المپیک بازی های زمستانی لغو کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی که چند روزی در کشور فعال است امروز هم به فعالیتش ادامه خواهد داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
نخست وزیر چین گفت به لحاظ راهبردی این مسئله برای اقتصاد کشورش بسیار مهم است که حفاظت از حقوق مالکیت معنوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
با رسیدن ویزای تمام اعضای تیم ملی وزنه برداری ، سهراب مرادی قهرمان ارزنده کشورمان هم در ینگه دنیا وزنه می زند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۵    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اختصاص سهمیه به داوطلبان ساکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای آزمون سراسری سال 97 خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که موضوع توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران با موضوع هسته ای تفاوت دارد، گفت: موضوع هسته ای مربوط به توان دفاعی کشور نبود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
افزایش 15 درصدی قیمت نان در استان تهران پس از ابلاغ نرخ نامه های جدید به نانوایی ها از روز شنبه 4 آذرماه به صورت رسمی اجرایی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
نتایج پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجام شده، نشان می دهد که دهان شویه کلرهگزیدین ازلحاظ کاهش پلاک دندانی بهتر از دهان شویه نعناع عمل می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
دولت ترامپ در صدد آن است که اهداف خود را در سوریه فراتر از مبارزه با داعش ببرد و در عرصه سازش سیاسی در این کشور نیز ورود پیدا کند که این امر نشان دهنده تمایل واشنگتن برای حضوری نامحدود در این کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
رویترز اعلام کرد:کاهش ارزش لیر ترکیه رکورد زد و به قیمت 3.98 لیر در برابر یک دلار معامله شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
نخست وزیر لبنان سه شرط را برای پس گرفتن استعفایش مطرح کرد که شامل پایبندی به سیاست بیطرفی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
یک مقام دولتی میانمار گفت میانمار و بنگلادش امروز (پنج شنبه) یادداشت تفاهمی را برای بازگشت صدها هزار مسلمان روهینجایی که به بنگلادش فرار کرده اند، امضا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به حدود چهل سال توطئه و فشار و تحریم از جانب امریکا و صهیونیسم ضد نظام اسلامی گفتند: با وجود همه این فشارها، جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
فدراسیون فوتبال عربستان از بین 6 گزینه خارجی جایگزین ادگاردو بائوسا را انتخاب خواهد کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الریاضیه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
کریم باقری مربی فعلی پرسپولیس، دستیار برانکو و تنها عضو ایرانی کادرفنی قرمزها در تازه ترین مصاحبه اش به پشتیبانی از علی کریمی و افشاگری اش پرداخت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰    
علی کریمی بالاخره به حرفش عمل کرد و حکم جلب مالک باشگاه نفت را از قوه قضاییه گرفت. به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی از طریق وکلایش بعد از انجام اقدامات قانونی حکم جلب حمیدرضا جهانیان را گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰    
چربی در بخش های مختلفی از بدن برای تامین انرژی ذخیره می شود. بخشی از کبد هم از چربی تشکیل شده اما بالا رفتن حجم چربی ذخیره شده در کبد نشانه بیماری کبد چرب است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۹    
میت رامنی، کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اشتباهات فاحش و گاف های عجیب و غریبش ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
یوسفی نژاد می گوید که آبی های پایتخت فقط نزدیک به 30 تا 40 میلیارد بدهی مالیاتی دارند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
تیم ملی ایران در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان، با 2 پله صعود نسبت به دوره قبل در جایگاه سی ودوم جهان قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دورهمی شاد آرژانتینی ها بعد از بازی دیشب یوونتوس و بارسلونا در تورین که با ناکامی هر سه تای شان بدون گل مساوی تمام شد
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۶    
در روزهای گذشته، یک معلم لرستانی در اثر گازگرفتگی در مدرسه جان خود را از دست داد. به گزارش خبرنگار ایلنا ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۳    
یک روزنامه سعودی به نقل از منابعی که آن ها را آگاه نامیده، از شروط نخست وزیر لبنان برای پس گرفتن استعفایش پرده برداشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
سرمربی تیم ملی کرواسی از همگروهی تیمش با ایران در جام بیست ویکم استقبال می کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با اشاره به اینکه افزایش بیش از 15 درصدی قیمت نان در حال حاضر مقدور نبود گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
باید دید به خاطر مشکلات ایشان نمی توانند کار کنند یا شکلات هایی به اسم پیشنهاد از جای دیگری رسیده که می خواهند جدا شوند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
تا ساعت هشت صبح روز دوم آذر هوای تهران سالم است. به گزارش میزان، براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوای تهران میانگین 24 ساعت گذشته کیفیت هوای تهران تا ساعت 8صبح، در شاخص 79 قرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی این اداره کل برای بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده استان از روز شنبه((چهارم آذر) خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۶    
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد در چادرهای زلزله زدگان هشدار داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۵    
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر اعلام گفت: هفت استان کشور در 2 روز گذشته متاثر از سیل و آب گرفتگی و طوفان بوده و امدادگران به 266 تن از هموطنان خدمات لازم را ارائه کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۳    
ییس فراکسیون امید گفت: در تهران 4 نهاد مسوول در توسعه و پیشرفت هماهنگ هستند؛ شورای شهر، شورای امید است، شهردار و استان دار اصلاح طلب هستند و حقیقتا این یک فرصت طلایی برای ما است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
همسر مهدی کروبی گفت: من از بزرگان و مسئولین می خواهم بک بار هم شده شفاف درباره حصر توضیح دهند؛ چراکه حاشیه رفتن درست نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
تقریباً ده ماه قبل بود که همه نگاه ها به سوی خیابان جمهوری تهران جلب شد. جایی که ساختمان هفده طبقه پلاسکو فرو ریخت و مغازه داران آن نیز با فرو ریختن آن، به خاک سیاه نشستند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
بنا به دستور بانک مرکزی از روز شنبه در بانک کارگشایی سکه تمام بهار و نیم بهار آزادی به حراج گذاشته می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
با توجه به اهتمام وزارت صنعت و دولت و اظهارنظر برخی از اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، مسئله واردات خودرو در فاصله زمانی نمایشگاه خودرو تا پایان آذرماه حل و فصل و سامانه ثبت سفارش خودرو باز شود که این ...