یکشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۲۷Dec 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۳۴    
رئیس جمهور ترکیه و پادشاه عربستان درباره مسائل منطقه ای از جمله بحران سوریه تلفنی گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۵    
لیونل مسی پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد و به حاشیه های اخیر پایان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۱    
در دیدار مدیرعامل بانک شهر با استاندار کرمانشاه که طی بازدید وی به نمایندگی از شبکه بانکی، از مناطق زلزله زده غرب کشور صورت گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۵    
رییس بانک کارگشایی از حراج سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک، از امروز خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۶    
سرمربی اخراجیِ تیم ملی عربستان، کنار گذاشته شدنش از نیمکت این تیم را غیرفوتبالی می داند. به گزارش تابناک ورزشی، ادگاردو بائوزا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی عربستان دو روز پیش از سمت خود برکنار شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۰    
3 بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت کارت برابر پارس جنوبی جدال هفته چهاردهم را از دست خواهند داد. به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل زاده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۶    
فیروز کریمی در بازی با نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بازیکنان استقلال را بعد از پایان بازی در زمین نگه داشت و آن ها را به نشانه تنبیه دور زمین دواند. کریمی شاید در بدترین زمان ممکن مربی استقلال شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۵    
یک کوهنورد در ارتفاعات مانشت از سوی یک خرس مورد حمله قرار گرفت. به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۱    
نشریه حزب الله -هفته نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای- در تازه ترین شماره خود، استفتایی از ایشان درباره ارتباط با نامحرم در فضای مجازی را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۶    
عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان درباره موضوع مذاکره اصلاح طلبان و شورای نگهبان گفت: تاکنون درباره این موضوع با من چیزی در میان گذاشته نشده است اما درباره سایر اعضای شورای نگهبان نمی دانم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۶    
به نظر می رسد به رغم نزدیک بودن انتقال اوزیل به بارسا، برخی در این باشگاه موافق اضافه شدن ستاره آلمانی به ترکیب نیستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۶    
2 مربی با نسبت خانوادگی نزدیک، در هفته سیزدهم لیگ برتر به فاصله چند ساعت تیم های خود را مقابل سرخابی های پایتخت روانه میدان می کنند تا مانع رهایی آبی ها از قعر و صدرنشینی قرمزها شوند
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
سروش رفیعی باز هم گل زد. بازیکنی که تا همین چند روز پیش خبر حضورش در لیست مازاد الخور شنیده می شد حالا به گلزن اول تیمش تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
نوه ناخلف که متهم است هنگام درگیری با مادربزرگش در شهرستان تفرش، مرد میانجی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۲    
بارش برف همراه با باد شدید و سرما شامگاه جمعه استان البرز را فرا گرفت و تردد خودرو ها را با مشکل مواجه کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
ملی پوش ایرانی السد قطر در لحظات پایانی بازی با الدحیل به علت تنگی نفس و خستگی شدید به بیمارستان انتقال یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از وقوع حریق در سیرک این شهر خبر داد. به گزارش جام جم، سیدجواد موسوی در گفتگو با مهر اظهار کرد: ساعتی پیش بر اثر آتش سوزی در سیرک کرج ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۷:۱۵    
امروز محسن فروزان در لباس پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. مسابقه ای که تکلیف قهرمان نیم فصل را تا حدود زیادی مشخص می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۰۰    
سیرک بزرگ عجایب کرج عصر امروز در آتش سوخت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۱۵    
گمرک ایران اعلام کرد، ورود مسافری گوشی تلفن همراه آیفون X با رعایت ضوابط از پیش اعلام شده گمرک ممنوع نیست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۱۵    
مرکز آمار ایران در گزارشی از وضعیت اشتغال و بیکاری در فصل تابستان 96 اعلام کرد: نرخ مشارکت اقتصادی کشور در تابستان 96 بالغ بر 41 درصد بوده که نسبت به تابستان 95 شش دهم درصد رشد داشته است و بیش از 40 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی، از آغاز تعیین تکلیف تعاونی های افضل توس و وحدت از هفته جاری خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۰۰    
قیمت طلا در آغاز مبادلات روز جمعه بار دیگر تحت تاثیر افت ارزش دلار قرار گرفت و با افزایش نسبی روبرو شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۵    
بنابر اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: با توجه به بارش برف و برودت هوا فردا مدارس شهرستان ورزقان در کلیه مقاطع با یک ساعت تاخیر در ساعت 9 شروع بکار خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۰:۴۵    
نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۰:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۵    
ساعاتی پیش در روستای ابراهیم آباد اراک مادر و سه فرزندش بر اثر گاز گرفتگی ناباورانه جان باختند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حادثه تروریستی در مصر، از آن به عنوان یک قتل عام تروریستی تعبیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۰    
در پی حمله افراد مسلح به کانبات یک مسجد در منطقه العریش، حداقل 235 نفر کشته و بیش از یکصد نفر مجروح شدند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۸    
مسئولان مصری به صورت رسمی به طرف فلسطینی اعلام کردند که گذرگاه رفح را اطلاع ثانویه می بندند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۷    
روسیه، ایران و ترکیه با ارسال نامه مشترکی به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت و ارسال متن بیانیه مشترک روسای جمهور سه کشور در مورد سوریه که روز پنجشنبه در سوچی به تصویب رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۰    
اگر می پرسید چه ارتباطی بین خندوانه و زلزله وجود دارد یا احساس می کنید در انتخاب تیتر این مطلب شیطنتی صورت گرفته، کمی صبر کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
در شهر استروندس سوئد، همانجایی که سامان قدوس برای تیمش می درخشد، مردم همکاری نزدیکی با هم دارند. مثلا برای اجرای تئاتر، خیلی ها پیشقدم می شوند و به طور کلی روحیه همکاری در این شهر ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
وزیر امور خارجه چین امروز (جمعه) در دیدار با مشاور رییس جمهور سوریه تاکید کرد، پکن امیدوار است سوریه در پیشبرد مذاکرات صلح "انعطاف" نشان دهد و به نوبه به بازسازی سوریه کمک خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، توکیو و مسکو در خصوص اعتماد سازی و کاهش مناقشه ارضی خود پیشرفت به دست آورده و در این راستا تدابیری را در دستور کار قرار داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور لیتوانی پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا به این زودی ها را بعید دانست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اوضاع در مرزهای نوار غزه را متشنج خواند و گفت، ارتش باید خود را برای حمله احتمالی مقاومت آماده کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا هیجدم ماه آینده راهی فلسطین اشغالی می شود و در پارلمان رژیم صهیونیستی سخنرانی می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
اداره کل امنیت لبنان از بازداشت یک شهروند این کشور به جرم جاسوسی برای اسراییل خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۴    
ایلنا نوشت:سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان یاوه گویی های جوانک آل سعود که در کانال تلگرامی وی منتشر شده است، نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۲    
ایسنا نوشت: با نزدیک شدن به اتمام مهلت قانونی شرکت های سرمایه پذیر، مشمولان سهام عدالت منتظر دریافت سود سال مالی 1395 هستند سازمان خصوصی سازی نیز بارها تاکید کرده که آمادگی دارد این سود را پرداخت کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۲    
حجت الاسلام تقوی در برنامه "دست خط" دلایل کناره گیری از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۲    
این صوفیان در چند سال اخیر با نیروهای امنیتی مصر برای برخورد با عناصر تروریستی همکاری می کردند و به نظر می رسد این حمله پاسخ تروریست ها به چنین همکاری بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۲    
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند از مفقود شدن هشت کوه نورد در ارتفاعات میشو (آذربایجان شرقی) خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۱    
امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش تاکید کرد: یگانهای مهندسی، بیمارستانهای صحرایی، تیم های بهداشت و درمان و فرماندهان عملیاتی همچنان در محل حضور دارند و به امر امداد رسانی مشغولند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرایط جدول به گونه ای رقم خورده که با پرسپولیس رقیب هستیم، در بازی فردا کوتاه نمی آییم تا برنده باشیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور خارجه ایران در توئیتی به زبان عربی حادثه تروریستی امروز در مصر را به شدت محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بارش برف برخی مناطق استان اردبیل را سفیدپوش کرده و بیشترین بارش برف مربوط به شهرستان مشگین شهر با 10 سانتیمتر بارش گزارش شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۴    
پلیس در رسیدگی به گزارش هایی از یک حادثه در ایستگاه آکسفورد سیرکس در مرکز لندن، این ایستگاه مترو را بسته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۵۵    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه به رغم تلاش برخی از دولت ها برای ایجاد تنش و بحران در منطقه خاورمیانه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس مازندران از واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده ساری- نکا با 12 مصدوم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۵۱    
منابع امنیتی مصر اعلام کردند که ارتش مصر منطقه نزدیک به مسجد الروضه که مورد حمله تروریستی قرار گرفته بود را بمباران کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۶    
تیم ملی کبدی مردان ایران در دومین بازی خود در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به برتری رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۰    
این سهم می تواند بخشش محرومیت یک جلسه ای باشد تا بتوانند با فشار بر حریف در بازی فردا هر سه امتیاز را کسب کنند. استقلال هم می تواند در اولین میزبانی بعدی اش این کمک را مشمول مردم بلادیده کرمانشاه کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۰    
حمید درخشان سرمربی تیم بحران زده و بدون صاحب نفت تهران در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده با اعلام نارضایتی از وضعیت کنونی این تیم، نقش خود در شکست های پیاپی این باشگاه را فراموش کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۲    
موج جدید بارش به ویژه برف در استان کردستان باعث شد تا تردد در بعضی از گردنه های استان را با مشکل مواجه کند و تاکنون سه مرحله برف روبی در جاده های صعب العبور استان صورت گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا به حمله تروریستی روز جمعه به مسجد در منطقه العریش مصر واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۶    
سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام (ره) در نخستین برف پاییزی که با مسابقه فوتبال همزمان شده بود، روشن شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۴    
بارش برف عصر روز جمعه اغلب مناطق استان اردبیل بویژه شمال و مرکز را در برگرفته و شدت آن در جاده اردبیل - مشگین شهر - پارس آباد باعث غافلگیری رانندگان و ترافیک شدید در این جاده پرتردد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۰    
او مثل برخی از همکاران ایرانی اش، سوز و گداز راه نینداخت و در این جدایی اغراق نکرد هرچند این کروات آرام، در مصاحبه هایش قبل از قطعی شدن جدایی طاهری ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۰    
کمتر کسی می تواند منکر رابطه نه چندان خوب جادوگر و شهریار فوتبال ایران شود؛ اما در بحث دفاع از حیثیت فوتبال و اسطوره آن ، منطق سرمربی سایپا تفاوت های زیادی دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۰    
سرمربی پرسپولیس یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ازبکستان برای هدایت تیم ملی این کشورش است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۵    
پیکان در هفته سیزدهم با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا بعد از 9 هفته طعم باخت را بچشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۵    
کمیته مسابقات سه فرمول مختلف را برای حل این مشکل در نظر گرفته که یکی از آنها برگزاری مجتمع بازی ها در یک کشور ثالث ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام تروریستی و وحشیانه صبح امروز در شهر العریش مصر که صدها کشته و مجروح از میان نمازگزاران بر جای گذاشت را به شدت محکوم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۱    
تاج از میزبانی بدون مشکل تیم های کره جنوبی و چین در ورزشگاه آزادی گفت و اینکه تصمیم نادرست برگزاری بازی با تیم های عربستانی، هزینه های نامعقولی به فوتبال ایران تحمیل کرده و موجب شده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۱    
تیم پیکان تهران پس از 8 هفته شکست ناپذیری در ورزشگاه غدیر اهواز و برابر تیم قعرجدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا کمی از کورس بالانشینان جا بماند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۱    
پدیده با این پیروزی 21 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم فولاد، به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. نفت نیز همچنان 12 امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۱    
کرار جاسم پاس گل اول را از روی ضربه آزاد به مسعود ابراهیم زاده داد؛ او دومین گل صنعت نفت را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سومین گل را به زیبایی با ضربه ایستگاهی تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۲    
مشاور رییس جمهور در امور زنان پس از پایان بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا ، بیان کرد: برای حضور زنان در ورزشگاه ها نیاز به چارچوب و تدابیر لازم است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۰    
وزارت راه و شهرسازی در امکان جدید که فراهم آورده، به مسافران این فرصت را می دهد تا اعتراضاتشان نسبت به وضعیت جاده ها را از طریق شبکه های اجتماعی به گوش مسئولان برسانند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات زنی جوان در ارتفاعات درکه خبر داد. سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا دراین باره گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گفت : مردم توان خرید گوشت کیلویی 50 هزار تومان را ندارند چراکه اقتصاد ایران در وضعیت معیوبی قرار دارد در حالی که اگر دولت اجازه دهد اقتصاد شکوفا شود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه چین اعلام کرد: امیدواریم مذاکرات صلح سوریه به خوبی پیش برود و ما نیز می خواهیم در بازسازی سوریه مشارکت کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۱    
روز جمعه قیمت نفت افزایش یافت. این در حالی است که در اواخر روز پنجشنبه، قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 62.98 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۹    
طرحی که بدون برنامه ریزی اجرا شد و حالا به جای اینکه شرایطمان را از گذشته بهتر کند، وضعیت را بدتر کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۴    
دولت قراقستان لایحه ممنوعیت استفاده از پوشش های اسلامی از جمله چادر و برقع را به پارلمان این کشور فرستاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس جمهور مخلوع مصر در جلسه محاکمه اش اعلام کرد که وضعیت جسمانی اش روز به روز وخیم تر می شود و از دادگاه خواست دستور انتقال او را به بیمارستان صادر کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۳    
منابع مصری از کشته شدن بیش از 50 تن در حمله مسلحانه افراد ناشناس به مسجدی در استان سینای شمالی خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۱    
کارشناس مسایل سیاسی هدف از برگزاری نشست سوچی را نشان دادن هماهنگی ایران، ترکیه و روسیه در بالاترین سطح عنوان کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت و درمان دولت اصلاحات گفت: دعوا و اختلافات بر اساس واقعیت است و به این معنی نیست که تقصیری وجود ندارد. اختلافات وجود دارد چرا که مشکلاتی وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با بستن سایت ثبت سفارش واردات خودرو فرصتی برای افراد خاص جهت فروش خودرو لوکس با قیمت بالاتر ایجاد کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هنوز سیاستگذاری مشخصی درخصوص حضور زنان در ورزشگاه ها در این شورا تدوین نشده، گفت: براساس نظرات کارشناسان نتیجه گیری خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت:مشکل بررسی کیفیت بنزین این بوده که تولید کننده، عرضه کننده و حتی ارزیابی کننده بنزین شرکت ملی پالایش و پخش است و یک رگولاتوری مستقل وجود ندارد که ارزیابی های واقع ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از حضور 80 درصدی تک سرنشین ها در پایتخت، گفت: وضعیت حمل ونقل عمومی تهران مناسب نیست و استفاده مردم از خودروهای شخصی افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت از احتمال لغو استثناء ثبت داروی ایرانی در عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۵    
خواب حالتی برگشت پذیر است که با سکون، بی حرکتی نسبی و افزایش در آستانه پاسخ به تحریکات محیطی نسبت به حالت بیداری مشخص می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۱    
پلیس پاکستان اعلام کرد امروز(جمعه) در حمله یک عامل انتحاری سوار بر موتورسیکلت، یک مقام ارشد پلیس پاکستان به همراه محافظش در شهر پیشاور کشته شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۱    
در آخرین مبادلات روز گذشته بازار جهانی نفت، در حالی که قیمت نفت برنت از ابتدای سال جاری روند کاهشی را پیموده است، قیمت نفت اوپک 5 سنت افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۰    
دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم ایران، گفت: شایع ترین عوارض ناشی از تزریق، افتادگی پلک ها، عدم بسته شدن پلک ها، انسداد مجرای چشمی و ریزش مداوم اشک است. ...