یکشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۳۳Dec 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
بر اساس قانون عملیات بانکی بدون ربا یکی از راه های تامین نیازهای مالی متقاضیان واجد شرایط از طریق قرارداد مضاربه است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
با این حال، بازیگری مانند روسیه که روابط مشترک و خوبی هم با اسرائیل و هم با ایران دارد، تلاش می کند از بروز تنش یا درگیری احتمالی بین تهران و تل آویو جلوگیری کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۵    
زن جوانی که بر اثر تصادف دچار مصدومیت شدید شده بود، در اتاقک درهم پیچیده خودروی پراید گرفتار شد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۵    
سارق سابقه دار که برای فرار از دست مأموران پلیس حصارک کرج داخل یک چاه پنهان شده بود، بازداشت شد. به گزارش جوان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۳    
دو کودک چینی که زیر یک اتوبوس مخفی شده بودند 80 کیلومتر سفر کردند تا به گمانشان در شهر مجاور روستای خود بتوانند پدر و مادرشان را پیدا کرده و به آنها ملحق شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است، مناطق آزاد در حال حاضر نه تنها به محلی برای تولید و صادرات، بلکه حتی به مکانی برای واردات تبدیل شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۵    
فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان به خاطر تلفات غیر نظامیان در حملات هوایی نیروهای آمریکایی در ولایت قندوز عذرخواهی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استفاده سالانه هفت میلیون نفر روز از اردوهای دانش آموزی و راه اندازی مرکز کنترل اردوهای دانش آموزی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۰    
نماینده اسبق ایران در اوپک گفت: طبق پیش بینی ها، غیراوپکی ها قصد دارند در سال جدید میلادی یک میلیون بشکه نفت به بازار عرضه کنند که از این میزان 60تا70درصد آن متعلق به آمریکاست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۰    
پری زنگنه در مراسم زنده باد زندگی به مناسبت هفته یادبود قربانیان حوادث رانندگی گفت: مسائل ایمنی و ترافیک شهری و مسائلی از این دست برای نابینایان کم تر رعایت می شود و کم تر آموزشی در این زمینه وجود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۰    
هافبک ایرانی تیم آمکار که مدتها از درخشش در بازی های باشگاهی دور بود، با بازی و نمایش عالی این هفته در تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر روسیه قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۰    
تاریخ تولد پدر علی رضا سال 58 بوده که با این شرایط در 12 سالگی ازدواج کرده و سال بعدش صاحب اولین بچه شده که خودش در این باره گفت: سال 51 به دنیا آمده ام و آن زمان چون عشایر بوده ایم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۵۵    
مدافع - هافبک پرسپولیس در بین یازده بازیکن برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به مسابقات لیگ قهرمانان در فصل 2017-2016 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۳    
اعضای یک خانواده که برای اخاذی کردن از مردان پولدار دختر خانواده را طعمه قرار می دادند بازداشت شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۲۰    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه ایستاگرام خود تعرفه های جدید اینترنت ثابت ADSL را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۶    
سقوط تیر چراغ برق اصلی به فاصله مویی ازچادر زلزله زدگان بر اثر برخورد کامیون.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۴    
در حالی که یک سارق مسلح به چاقو به گمان سرقتی آسان وارد مغازه ای در نیویورک شده بود با مقاومت جانانه یک فروشنده زن مجبور به فرار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۶:۳۵    
سه هواپیمای رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، سه هواپیمای رژیم صهیونیستی روز گذشته حریم هوایی لبنان را نقض کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۲:۴۰    
غلام محمد احسانی، پیشکسوت موسیقی محلی دیار جام، شب گذشته درگذشت و آوازش خاموش شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۲:۳۸    
ارتش آمریکا مدعی شد جنگنده های این کشور امروز مواضع گروه تروریستی داعش را در شمال شرق سومالی هدف قرار دادند و یک تروریست را کشتند!
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۱:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از نجات 4 تن که در ارتفاعات توچال گرفتار شدن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۱:۳۰    
بانک های مرکزی جهان افزایش قیمت بیت کوین را فقط یک حباب اعلام کردند؛ اما روند رشد سریع قیمت بیت کوین آنها را در حال مجبور کردن به سازش و به رسمیت شناختن ارزهای رمزنگار کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۱۶    
معاون اول رییس جمهوری در پیام اینستاگرامی خود از اتفاقی ناخواسته در کرمانشاه عذرخواهی و برپیگیری امور مربوط به مردم زلزله زده کرمانشاه تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰    
قیمت طلا به علت کاهش ارزش دلار 6.04 دلار افزایش یافت و هر اونس 1294.41 دلار فروخته شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۶    
ایرنا نوشت: حمله انتحاری در منطقه نهروان واقع در جنوب شرق بغداد دستکم 17 کشته و 28 زخمی برجای گذاشت. تصویر عامل انتحاری تروریستی داعش که توسط پلیس به هلاکت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۰    
ترامپ در مواجهه با درخواست اردوغان، صراحتاً از توقف ارسال سلاح برای کردها سخن گفت ولی پنتاگون با لحنی غیرشفاف می گوید که در برنامه تسلیح کردهای سوریه، تغییراتی اعمال خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۰    
ابنا نوشت:در پی وخامت حال آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم مردم بحرین به سمت منطقه الدراز و منزل شیخ که در آن حصر انگی است حرکت کرده اند. اما عوامل رژیم آل خلیفه، با آنها درگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۹    
نخست وزیر لبنان مدعی شد که حزب الله در امور همه کشورهای عربی دخالت دارد و ما خواستار بی طرفی آن در درگیری های منطقه هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۲    
کانال تلگرام خبرگزاری فارس نوشت: اصل خبر دستور حصر رئیس جمهور سابق کشورمان توسط رهبر انقلاب کاملا جعلی و کذب است و انتشار چنین خبری در خبرگزاری فارس که برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رییس جمهور تصمیمات جدید دولت برای ساخت مسکن و تامین اشتغال زلزله زدگان کرمانشاه را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۸    
فارس نوشت: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۰    
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در واکنشی، اقدام علیرضا کریمی برای دفاع از مردم فلسطین را ستود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
عضو انجمن دیابت ایران گفت: اکنون 400 میلیون نفر در دنیا از دیابت رنج می برند و در ایران، چیزی معادل 11 درصد جمعیت بزرگسال که 6 میلیون نفر می شوند، به این بیماری دچار هستند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی رسمی کمیته آوارگان اردن می گوید که طی سه ماه اخیر به طور میانگین هر ماه یک هزار آواره سوریه ای به وطن خود بازگشته اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۱    
شورای علمای پیوند محمدی (ص) (الرابط المحمدی) از نهادهای برجسته دینی اهل سنت عراق در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی از نقش و حمایت های جمهوری اسلامی در جنگ علیه داعش تقدیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مرکز درمانی جایگزین در مناطق زلزله زده همچون سرپل ذهاب ساخته می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۹    
ارتش عربستان با بالگردهای آپاچی بیش از 40 راکت به سمت روستاهای مرزی یمن در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که استحکام ساختمان باید دغدغه جدی هر ایرانی باشد ، گفت: پیمانکارانی که به استحکام ساختمان توجه نمی کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی دولت برای بررسی نیازهای مردم زلزله زده به کرمانشاه سفر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۷    
دفتر حجت الاسلام رئیسی ادعای بقایی در مورد اهدای سکه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
فدراسیون فوتبال عربستان اخبار رسانه های ایران مبنی برقطعیت سفرتیم های این کشور در رقابتهای سال آینده لیگ قهرمانان را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
صدراعظم انگلستان، اذعان کرد که انگلستان ششمین اقتصاد بزرگ جهان شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۶    
برابر گزارشها سالانه 340 میلیون حادثه ناشی از کار در جهان رخ می دهد و برآوردها نشان می دهد که حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در این حوادث جان خود را از دست می دهند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۵    
او هر توپی را مثل یک کفتار پرس می کند. اغلب مهاجمین خودخواه هستند، این در دی-ان-ای آنهاست. ولی کاوه نه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۵    
تحولات منطقه خلیج فارس و قطع روابط دیپلماتیک برخی کشورهای عربی با قطری ها، افزایش همکاری دوجانبه و تعاملات تجاری میان ایران و قطر را به همراه داشت و موجب شد پتانسیل خوبی در زمینه مراودات تجاری بین دو ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
در جریان سفر هیئت بانکی به مناطق زلزله زده به دستور ولی اله سیف، کمیته ای به ریاست معاون نظارتی بانک مرکزی و با حضور رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و رییس کانون بانک های خصوصی تشکیل شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۷    
کل کمک های جمع اوری شده توسط هنرمندان در مقابل سینما آزادی برای زلزله آذربایجان در حدود دویست پنجاه میلیون تومان بود.. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۵    
یک مقام مسوول گفت: سال گذشته 10 هزار و 800 تن قزل آلا به بازارهای هدف صادر شد که نسبت به 2 سال پیش 7 برابر شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۵    
نشریه دون بالون مدعی شد که باشگاه بارسلونا قصد دارد برای خرید کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام در ماه ژانویه تلاش کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰    
نایب رییس فراکسیون زنان مجلس، با تاکید بر بررسی لایحه منع خشونت علیه زنان تا قبل از فصل بودجه، گفت: راهکارهای قانونی این لایحه نقش موثری درکاهش خشونت دارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۵    
دانی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد که با نمایندگان 12 کشور عربی و اسلامی که روابط دیپلماتیک با تل آویو ندارند، گفت و گو می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زلزله اخیر 2 هزار واحد مسکونی روستایی در گیلانغرب به طور کامل تخریب شد و پیش بینی می شود این تعداد به سه هزار واحد نیز افزایش یابد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
با توجه به اینکه واردات برنج در نیمه نخست امسال رشد فزاینده ای داشته و از یک میلیون تن هم عبور کرد، وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت فصلی واردات این محصول استراتژیک را ادامه داد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر امور خارجه اوکراین، گفت که تل آویو تهدید ایران را جدی می گیرد و آن را درسی از تاریخ این رژیم دانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
جمشید مشایخی در سالروز تولدش از افرادی که با شایعه پراکنی دیگران را ناراحت می کنند گلایه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دولت افزایش قیمت نان را نمی خواهد گفت: از این موضوع حمایت می کنیم به شرط آنکه از نانوایی ها هم حمایت شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
اوراق قرضه دولتی آفریقای جنوبی به این دلیل که موسسه اس اند پی، رتبه اعتباری این کشور را کاهش داد و احتمال دارد موسسه مودی هم رتبه این کشور را کاهش دهد، تضعیف شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سیلویو برلوسکونی، حامی بزرگ گتوزو در میلان محسوب می شود. به گزارش تابناک ورزشی، پس از اخراج مونتلا و انتصاب رینو گتوزو به عنوان سرمربی جدید میلان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
وزیر نیرو در تازه آباد کرمانشاه گفت: موضوع زلزله هم اکنون مهم تر از مسئله آب و بزرگترین تهدید جدی برای کشور است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۱    
شرکت مالک مجله آمریکایی تایم به قیمت دو میلیارد و هشتصد میلیون دلار به گروه انتشاراتی مردیت فروخته شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۱    
شاگردان محمود فکری با ثبت عملکردی فوق العاده قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: جوان 21 ساله که در فضای مجازی اقدام به شکار تصاویر و هتک حیثیت برخی دختران کرده بود، در جیرفت دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۰    
پس از برکناری بائوزا نام های مختلفی به عنوان گزینه های هدایت عربستان شنیده می شود که در جدیدترین خبرها، بنا به گفته یکی از روزنامه اماراتی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۶    
علمای بحرین امروز در پی انتشار اخباری درباره وخامت حال آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور بیانیه ای صادر و بر پایان محاصره منزل ایشان تأکید کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
کریمی یک بار هم چند سال قبل در مسابقات جوانان جهان چنین اتفاقی برایش رخ داده بود تا او را بتوان یکی از بدشانس ترین کشتی گیران تاریخ ایران نامید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
تنش سیاسی در دهه های اخیر بین ایران و عربستان وجود داشته و اخیرا با بالا گرفتن اختلافات سیاسی این کینه بیشتر هم شده است و همواره رویارویی دو تیم داغ تر از آتش بوده است
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور از طرح موضوع سپنتا نیکنام در جلسات اخیر سران قوا خبر داد. سیدمحمود واعظی در گفت وگو با ایلنا، درخصوص آخرین پیگیری های دولت برای حل موضوع سپنتا نیکنام ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۴    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تبرئه سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی شوکه شده است، گفت: امیدوارم که رئیس قوه قضائیه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۲    
بنا به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 95، مقدار 208 هزار میلیارد تومان صرف هزینه های جاری دولت و 42 هزار میلیارد تومان نیز صرف پروژه های عمرانی کشور شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
پارلمان ترکمنستان در جلسه ای علنی لایحه بودجه دولتی سال آینده میلادی را با اکثریت آرا تصویب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس هیئت مدیره انجمن کنسانتره و آبمیوه در مورد انباشت هزاران تن سیب در کنار جاده شهرهای شمال غربی کشور توضیح داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
شبکه خبری المیادین از عدم مشارکت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
تیم مشکی پوشان درحالی امروز حنیف عمران زاده را به خدمت گرفت که مسئولان این باشگاه اعلام کردند گوران یرکوویچ از این تیم کنار گذاشته شده است! از زمان آمدن مرزبان به مشهد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
با این نتایج، نفتِ 36 امتیازی جایگاه خود را در صدر جدول لیگ یک مستحکم کرد و به قهرمانی نیم فصل اول رسید. بادران با پیروزی لحظات پایانی در قم 29 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۹    
در همین زمینه، یک دستیار ارشد رئیس جمهور لبنان نیز با فرستادن ایمیلی به American Conservative گفت: این توطئه ای بود که از قبل آماده و طراحی شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از سفر فردا (سه شنبه) ظریف وزیر امور خارجه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی به ارمنستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
جریان تغییرات مبادله چک در شبکه بانکی از برگشت چک های برگشتی به روال رو به رشد قبلی حکایت دارد. روند رو به رشد چک های برگشتی در حالی در شهریورماه متوقف و با کاهش از لحاظ تعدادی و مبلغی همراه بود که ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
شهروندان آمریکا در جمعه سیاه و در مدت 24 ساعت، بیش از 5 میلیارد دلار در فروشگاه های آنلاین هزینه کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
بررسی ماهانه قیمت سکه در آبان ماه نشان می دهد سکه بهار آزادی رشد قیمت 91 هزار تومانی و سکه امامی رشد 138 هزار و 500 تومانی داشته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۰    
قیمت نفت امروز کاهش یافت اما به علت انتظار برای تمدید توافق کاهش تولید در آخر این هفته، این کاهش قیمت ها محدود بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۰    
یکصد و چهاردهمین جلسه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور که رییس آن وزیر صنعت، معدن و تجارت است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۵    
زوجین تهرانی برای دریافت وام 110 میلیون تومانی وام مسکن که شامل 100 میلیون وام مسکن و 10 میلیون وام جعاله می شود که باید تعداد 220 برگه اوراق به ارزش حدود 17 میلیون تومان خریداری کنند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۵    
جانشین سازمان وظیفه عمومی جزئیات جدیدی از کسانی را که مشمول قانون کسرخدمت فرزندان ایثارگر می شوند، تشریح کرد و به برخی سؤالات درباره این قانون پاسخ داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۵    
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا، سالانه بیش از 34 سیگاری در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری های قلبی، جان خود را از دست می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با گلایه از وزارت آموزش و پرورش به علت حذف درس دهقان فداکار از کتب درسی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۵    
سامسونگ قصد دارد با عرضه گالکسی اس 9 و اس 9 پلاس به جنگ آیفون ایکس برود، این در حالی است که به نظر می رسد از جذابیت این تولیدات برای عموم مردم کاسته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۵    
ادامه عملیات کشت محصولات پاییزه شامل گندم آبی و دیم و جو با توجه به فعالیت سامانه بارشی، ادامه برداشت خرما، تسریع در برداشت ذرت با توجه به کاهش دما، خودداری از ادامه کاشت چغندر قند پائیزه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۵    
مطالعات جدید نشان می دهد که در طول 12 ماه گذشته بیش از 1 میلیارد پوند از طریق کارت های اعتباری از حساب های بانکی در انگلستان سرقت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۵    
سهام آسیایی تحت فشار ضعف بازارهای چین و کره،سودهای ناچیز اولیه خود را از دست دادند و از رکورد 10ساله خود عقب نشینی کردند؛درعین حال ارزش یورو در برابر دلار به بالاترین میزان دو ماهه خود رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۵    
مجموع تجارت خارجی ایران طی 8 ماهه امسال با 8 درصد رشد به 60 میلیارد و 907 میلیون دلار رسید و نسبت به مدت مشابه پارسال، میزان صادرات کاهش و میزان واردات افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۵    
شرکت ملی نفت ایران پس از اینکه قیمت های ماه دسامبر را در برابر نفت عربستان به کمترین میزان سال های گذشته کاهش داد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۵    
پس از تصویب روش قرعه کشی نهایی جام جهانی 2018 در ماه سپتامبر 2017، نهایی شدن گلدان ها، اعلام مجریان و دستیاران آنها و همچنین مشخص شدن 32 تیم حاضر در این رقابت ها ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مطالعات کارشناسان اقتصادی آکسفورد نشان می دهد اقتصاد اسپانیا به دنبال تشدید بحران کاتالونیا، 20 میلیارد دلار کوچک تر خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به عوامل کاهش ساخت آپارتمان های نقلی در 10 سال اخیر، گفت: عملیاتی شدن مسکن مهر و رفع نیاز اقشار متوسط و ضعیف جامعه رغبت ساخت واحدهای نقلی را از انبوه سازان گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۵    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به زیرساخت های لازم جهت رونق صنعت گردشگری بیان کرد: جاده ها و راه های مواصلاتی کشور و خطوط ریلی شرایط مناسب و ایمنی ندارند و نیاز است وزارت راه و شهرسازی برای حل ...
  • ۱