دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۲۲:۳۳Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
فرمانده پاسگاه یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه از توقیف مینی بوس حامل ذغال قاچاق در کرمانشاه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۷    
رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: برخی افراد با انتشار تصاویر دلخراش به دنبال کلاهبرداری در قالب کمک به زلزله زدگان هستند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته در استان تهران از هر 3 زن، یک نفر در معرض خشونت قرارگرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۰    
آخرین دیدگاه ها درباره نشست 30 نوامبر اوپک (فردا)، برنامه پالایشگاه نفت تایلند در زمینه تولید سوخت پاک و گرایش شل انگلیسی - هلندی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۱    
پژوهشگران دانشگاه کلرادو، نوع جدیدی از باکتری را در فضا کشف کردند که در مقابل داروهای معمول مقاوم هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۱    
شیوه سنتی و پرعارضه شیمی درمانی درآینده نه چندان دور جای خود را به ربات های دارو رسان می دهد که به سرعت تومورهای سرطانی را از بین می برند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۵    
مرد معتاد که همسر خود را با ضربه گاز پیک نیکی به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از کابوس مرگ نجات یافت. تصویر کشتن همسر با ضربه گاز پیک نیکی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۰    
رییس اورژانس پردیس از گاز گرفتگی 8 کارگر در یک کارگاه ساختمانی در این شهرستان خبر داد و افزود: بالگرد امداد در حال اعزام به محل است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۰    
سرمربی سابق آبی ها مطالبات خود را بخشید و قرارداد مربیگری پرویز مظلومی در سال 95 با استقلال فسخ شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۰    
طارمی اکنون به واسطه حکم محرومیت 4 ماهه روزهای پایانی آن را سپری می کند و روزشمار بازگشت او تا به امروز روی عدد 53 قرار گرفته تا با انگیزه بالا برای دستیابی به سومین عنوان پیاپی در آقای گلی خود را ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۰    
تعداد حادثه دیدگان شغلی در سال گذشته 18 هزار و 522 نفر اعلام شد که نشان می دهد روزانه به طور میانگین 50.7 نفر در جریان شغل خود دچار حادثه شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
چهار مأمور قلابی که به اتهام آدم ربایی و سرقت دستگیر شده بودند روز گذشته محاکمه شدند. به گزارش جوان، سال 95 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
برآوردهای انجام گرفته نشان می دهد صنعت حلال به سرعت در حال پیشرفت است و اندازه بازار آن تا سال 2022 میلادی به 1.93 تریلیون دلار خواهد رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
با توجه به قانون بازنشستگی که توسط سازمان بازرسی اعلام شده است، شنیده می شود افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مدارک ایثارگری خود را ارائه داده تا در نهایت سازمان بازرسی تصمیم نهایی را درباره حضور او ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارم و با هدایت کادر فنی و شایستگی بازیکنان به دنبال 3 امتیاز بازی با استقلال هستیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۰    
فیفا تاکنون بیش از 742 هزار بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 را به هواداران فوتبال فروخته و فروش بلیت نوع چهارم ویژه روس ها نیز در مرحله بعدی عملی خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۰    
رئیس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم و در حین ارائه گزارش صد روزه دولت، به کتاب گزارش عملکرد مدیریتی دولت دوازدهم اشاره کرد که فایل این کتاب در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: مبلغان دینی باید مخاطب شناسی را از قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) به خوبی بیاموزند و به آن اهتمام داشته باشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۳۸    
زندانی سابقه دار که از او به عنوان پدر مامور قلابی های ایران، سلطان جعل و سرقت یاد می شد، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۷    
معاون رئیس جمهور آمریکا از بررسی زمان و چگونگی انتقال سفارت آمریکا به قدس توسط ترامپ خبر داد. به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۵    
نمایندگان شماری از کشورهای شورای امنیت در نشستی فوق العاده درباره پدیده قاچاق انسان در لیبی خواهان مقابله با این پدیده شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۵    
یک هیات حقوق زنان در سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از میانمار خواست تا ظرف شش ماه درباره تجاوزها و خشونت جنسی علیه زنان و دختران روهینجایی به دست نیروهای امنیتی در ایالت راخین گزارش ارائه دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۵    
یک منبع نزدیک به رهبر حزب اسلامی افغانستان گفت که وی به ترکیه سفر کرده و از انجا به عربستان سعودی خواهد رفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۲    
به دنبال آسیب های وارد شده به مسکن مهر استان کرمانشاه در جریان زلزله اخیر، سازمان بازرسی تخلفات احتمالی از سوی برخی پیمانکاران این واحدها را تحت تعقیب قرار داده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۵    
دیپلمات کشور قرقیزستان و مقام ارشد سابق سازمان ملل در امور افغانستان گفت: فقر اقتصادی در افغانستان باعث شده برخی افراد در ازای دریافت ماهانه 500 دلار به استخدام داعش درآیند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۰    
کانال اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد نامه وی به رهبر انقلاب در تاریخ 22 آبان ماه رامنتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۰    
حجم صادرات گاز ارتباط مستقیمی با چهار عامل مقدار تولید، میزان مصرف داخلی، میزان تقاضای خارجی و روابط سیاسی و تجاری دارد و از ایران انتظار می رود به عنوان بزرگ ترین دارنده مخازن گازی جهان اثر منفی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۲    
محیط زیست مازندران از مصدوم شدن دو محیطبان بابلی به دلیل اصابت گلوله شکارچیان متخلف خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۱    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که رای گیری در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در هفته ی بعد از تعطیلات مجلس، انجام خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۹    
بحرین برای نخستین بار اعتراف کرد که آیت الله عیسی قاسم را بازداشت خانگی کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۸    
کره شمالی که با تهدیدهای روزافزون نیروهای نظامی خارجی در نزدیکی مرزهای خود و شدت گرفتن حملات لفظی رئیس جمهور آمریکا روبرو است، با شلیک یک موشک بالستیک جدید، توان بازدارنده خود را نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۷    
علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن اعلام کرد که شخصا از ایرانی ها درخواست کردم که در ائتلاف راهبردی با یمن حضور داشته باشند، اما آنها قبول نکردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۴    
نامه نویسی و سخنان مخالف دو مقام ارشد کشور حتما یک داستان بزرگ است. این مطلب گزارشی است از آن چه در روزهای اخیر درباره درخواست احمدی نژاد برای بازدید از اوین گذشت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۲    
اظهاراتی عجیب که بر پایه آنها، مرتضوی نتیجه گرفته قاضی پرونده اش که زیر برگ محکومیتش به دو سال حبس را امضا کرده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۶    
ارتش رژیم صهیونیستی پس از 18 ماه آزمایش بر روی نمونه دریایی سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین، آن را برای استقرار بر روی رزمناوهای خریداری شده از آلمان و حفاظت از سکوهای نفتی فراساحل خود عملیاتی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه این هفته ی شورای نگهبان را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۳    
سردارگودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: ستوان سوم کمال کشاورزی یکی از کارکنان انتظامی فارس در درگیری مسلحانه با شرور مسلح در شهرستان سروستان به شهادت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۱    
در همین راستاست که اکنون می بینیم در خاورمیانه، دشمنان قدیمی یعنی اسرائیل و برخی کشورهای عربی در حال دوستی و نزدیکی به یکدیگر برای مقابله با دشمن مشترکشان یعنی ایران هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۰    
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، وضعیت جاده های استان را بسیار نامناسب و شبیه به قتلگاه دانست و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۶    
منابع غیر رسمی از آزادی متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز پسر پادشاه پیشین عربستان و وزیر گارد ملی پیشین این کشور از زندان خبر داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روزسه شنبه درتوییتی، گزارش نشریه ای مبنی بر بی میلی ملانیا ترامپ به برعهده گرفتن نقش بانوی اولی ایالات متحده را رد کرد و گفت که وی واقعا عاشق این کار است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: اعتقاد به فیلتر مطلق و یا تاکید بر استقلال شبکه ملی اطلاعات بدون اتصال به اینترنت در واقع انکار فضای مجازی که مبنایش بر اتصالش است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۲    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود جریانهای شمالی در کشور خبرداد و گفت: این جریانات شمالی روز جمعه تقویت می شود که دستاورد آن بارش باران و برف در بخشهایی از کشور به ویژه نوار شمالی است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۵    
با حکم ریاست جمهوری، اعضای شورای عالی حفاظت محیط زیست معرفی شدند. به گزارش میزان، حسن روحانی، رئیس جمهوری اعضای شورای عالی حفاظت محیط زیست را منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۰    
هافبک عراقی سرخپوشان بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از امروز در تمرینات گروهی حضور یافت. به گزارش تابناک ورزشی، بشار رسن ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۱    
پژوهشگران برزیلی با مطرح کردن نظریه ای جدید در مورد گسترش فضا، نظریه انفجار بزرگ را زیر سئوال بردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۰    
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال، جدایی دو ستاره تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از ESPN ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۶    
هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصوبه لغو بازی در زمین بی طرف در حالی نام ایران را ذکر نکرده بود که بر اساس تفسیر ارائه شده از سوی هیات رییسه AFC زین پس این قانون شامل همه کشورهای آسیایی خواهد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۵    
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۵    
ایگلسیاس ویلانوئوا، داور بازی والنسیا و بارسا که قضاوتش حاشیه های زیادی در پی داشت، این روزها غمگین است و شرایط بسیار بدی دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
شرکت توتال سهام دو میدان نفتی خود در نروژ را به ارزش 1.45 میلیارد دلار به استات اویل واگذار می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
فدراسیون فوتبال عربستان یک سرمربی آرژانتینی دیگر را به عنوان سرمربی جدید خود جهت حضور در جام جهانی انتخاب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
مشحون چند روز پیش به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان و با فشار سازمان بازرسی کل کشور از سمت خود کنار رفت ولی در مصاحبه ای استعفایش را هم تکذیب کرد
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
گمرک جمهوری ایران اعلام کرد: حقوق و عوارض گمرکی واردات گوشی تلفن همراه مسافری 16 درصد است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۹    
گال گادوت به عنوان یک بازیگر مشهور اسرائیلی در سینمای جهان شناخته شده است، اما جالب است بدانید که امروز برای نخستین بار مشخص شده است که این بازیگر در واقع نقش اصلی اش جاسوسی برای موساد بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۵    
با گذشت حدود 3 ماه از عرضه برنج تولید داخل به بازار مصرف به نظر می رسد ، قیمت برنج در بازار مازندران به ثبات نسبی رسیده و با قیمت های اوایل شهریورماه تفاوتی ندارد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۵    
تشکر عجیب سردار آزمون از مجری برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی بابت انتخاب لباس مناسب!/ حالا می توانیم مراسم را بدون صحنه آهسته ببینیم
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۵    
این حکم جامعیت دارد و شامل همه کشورها از جمله ایران، قطر، امارات و عربستان می شود و قانونگذار هیچ استثنایی در این باره قائل نشده است
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۵    
نخست وزیر روسیه گفت: میزان صادرات روسیه در 9 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با 25 درصد افزایش به 255 میلیارد دلار رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۵    
برای اولین بار یک گزارشگر زن با حضور در محل مسابقات آسیایی کبدی (زو) به طور زنده و کامل این مسابقات را گزارش کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر نفت عراق اعلام کرد: خط لوله جدیدی را برای انتقال نفت کرکوک به ترکیه می سازد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر نظارت غیر مستقیم والدین بر فرزندان خود تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۵    
قائم مقام دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی با اعلام این خبر که افزایش دستمزد سال آینده در محدوده نرخ تورم خواهد بود، گفت: دولت در نشست نهایی شورای عالی کار به عنوان یکی از ضلع های مهم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۵    
در همین حال جانی اینفانتینو، رئیس فیفا که در جلسه کمیته اجرایی AFC حضور داشت، از پایبندی فوتبال آسیا به برگزاری بازی های رفت و برگشتی حمایت و بر لزوم جدا شدن فوتبال از سیاست تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۸    
صد و بیست و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه عصر امروز با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد و حجت الاسلام اژه ای در این نشست 90 دقیقه ای به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۶    
از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، متوسط روزانه حجم و ارزش معاملات بازار اول و دوم به ترتیب برابر با 847 میلیون سهم و 1933 میلیارد ریال بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵    
دروازه بان شماره یک پرسپولیس طی دو تمرین آخر به همراه این تیم در حالی مجموعه را ترک کرده که کمپرس یخ روی پایش بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵    
امروز در بازارهای جهانی با انتظار بازار برای تصمیم فدرال رزرو آمریکا درباره نرخ بهره در آخر این هفته و نیز احتمال رای سنای آمریکا به اصلاح مالیاتی، 1.7 دلار کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۵    
احمد توکلی از استعفای دسته جمعی اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات مؤسسه اعتباری ثامن الحجج خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۵    
امروز کمیته اجرایی این کنفدراسیون به ریاست چونگ مونگ جیو، نایب رئیس کنفدراسیون، تشکیل جلسه داد و موافقت کرد که همه کنفدراسیون عضو که در این زمینه مشکل دارند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رییس جمهور در حکمی آقایان دکتر رضا مکنون، دکتر محمدرضا تابش، دکتر مجید عباسپور و دکتر فرهاد دبیری را به عنوان عضو شورایعالی حفاظت محیط زیست، منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۵    
یک متخصص تغذیه در رابطه با چرایی کاهش وزن افراد چاق توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش میزان، چاقی مسعود شیرازی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۵    
مربی تیم شهرداری ماهشهر بعد از به ثمر رسیدن گل تیم خونه به خونه، به مهاجم گلزن حریف پس گردنی زد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵    
مهاجر گفت: با توجه به افزایش سطح زیرکشت محصول پیش بینی می شود که تولید کلزا برای سال زراعی آینده به 350 هزار تن برسد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵    
تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در سال 2018 میلادی 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵    
بررسی بازار هفته گذشته مس حاکی از آن است که قیمت این محصول تحت تأثیر 3 عامل قدرتمند تضعیف شاخص ارزش دلار، کاهش موجودی انبارها و وقوع اعتصابات کارگری در 2 شرکت ساوترن کاپر و بی.اچ.پی، رشد 3 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مصوبه هیأت عالی نظارت بر سازمان صنفی کشور مبنی بر اینکه بعضی از اتحادیه ها از شمول قیمت گذاری خارج شوند، به تصویب هیأت وزیران نرسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
سرپرست موقت پرسپولیس در همین ابتدای کارش دسته گل به آب داده و روزهای نخست کارش با موضوع هدایتی جنجالی شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۵    
طبق نظر سنجی سی ان بی سی از مدیران ارشد مالی جهان، بیت کوین یک سرمایه واقعی است اما درحال حاضر در وضعیت حبابی است و بسیاری از افراد هم آن را کلاهبرداری به حساب آوردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۵    
منابع نزدیک به جبهه النصره از بازداشت شماری از فرماندهان این جبهه به دستور سرکرده این گروه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۰    
ظهر امروز (سه شنبه) به مناسبت روز نیروی دریایی، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
قیمت نفت در معاملات آسیایی روز سه شنبه در بحبوحه ابهام نسبت به احتمال تمدید توافق کاهش تولید نفت جهانی و انتظارات برای عرضه بالاتر در پی راه اندازی شدن خط لوله کیستون کاهش پیدا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
قیمت سنگ آهن در بازار فیوچرز چین پس از 8 روز صعود امروز کاهشی شد چرا که کاهش تولید، تقاضا را در چین کم کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
بانک انگلیسی بارکلیز پیش بینی کرد که توافق جهانی کاهش تولید نفت در نشست این هفته اوپک تمدید می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۵    
اشتباه داوری در دیدار این هفته والنسیا و بارسلونا باعث شد تا جنجال بزرگی در لالیگا به پا شود و دوباره بحث درباره استفاده از فناوری خط دروازه یا کمک داور ویدیویی داغ شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۰    
به طور تقریبی نیمی از جامعه ایران با وجود داشتن توانایی کار نمی کنند؛ این موضوع را مرکز آمار ایران اعلام کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۵    
مشاورعالی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری سال 97 خبرداد. به گزارش میزان، حسین توکلی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مسعود بارزانی، رئیس سابق اقلیم کردستان عراق در سخنانی گفت: اگر خیانت روز 16 اکتبر نبود، نیروهای دولت مرکزی بغداد بر کرکوک مسلط نمی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۵    
وقتی همه در حال کمک هستند برخی از غم مردم برای خود کاخ می سازند. کسانی که می شود آنها را زالوهای شهر زلزله زده دانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۵    
اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام شد: ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۵    
وجود عوامل و فاکتورهای مختلف در محیط پرامون و کار باعث می شود تمرکز و توجه به کاری که مشغول انجام آن هستیم سخت شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۵    
تقریبا یک ماه تا بازی رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت لالیگا مانده اما طبیعی است که اخبار پیرامون این بازی از همین حالا داغ شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۵    
نخست وزیر ترکیه طی اظهاراتی مدعی شد رئیس جمهوری سوریه در آینده سیاسی این کشور هیچ جایگاهی نخواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۳    
به دنبال توسعه حرم های کربلا و نجف، دیوان وقف شیعی عراق این بار طرح توسعه حرم عسکرین در سامرا را مصوب کرد. اجرای این طرح نیز به ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایران واگذار شده است. ...