یکشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۲۹Dec 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۰    
منابع آگاه خبر دادند که نزدک در نظر دارد ارائه اوراق سهام بر اساس بیت کوین را در سال 2018 آغاز کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: در شورای عالی امنیت ملی اخیر به ریاست روحانی هم برداشتن حصر سران فتنه به تصویب نرسید چراکه این حصر برای حفظ امنیت کشور به تصویب رسیده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۴    
نخستین اقدام در مورد مهدی کروبی بود و دیدارهایی تدارک دیده شد و آقای دوستی به عنوان اولین نفر با وی دیدار کرد. پس از آن نیز حجت السلام ذوالنور و محمد رضا عباسی هم با وی دیدارهایی داشته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۵    
دوره ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات تا 15 دی ماه ادامه دارد. به گزارش میزان، ثبت نام عتبات تا 15 دی ماه ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب اعلام کرد که پیرو انتشار اطلاعیه قبلی درتاریخ 96.9.5 مبنی برفاقد مجوز بودن فعالیت موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء به اطلاع می رساند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: سارقان مسلح که در استان تهران سرقت کرده بودند در دهلران دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۵    
یک ایرانی 25ساله بر اثر شلیک سه گلوله به سر، ازسوی پلیس آمریکا، پس از 10 روز جان خود را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
رئیس کلانتری 117جوادیه روز گذشته از دستگیری یکی از سارقان زورگیر خزانه خبر داد و گفت: سارقان از ازدحام جمعیت اطراف ترمینال برای زورگیری و سرقت کیف یا گوشی استفاده می کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
عامل جنایت محله گلابدره که مرتکب قتل سه نفر شده بود، صبح امروز در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد. به گزارش جام جم، عامل جنایتی که مرتکب قتل دو زن و یک کودک شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
جنسیس مزاحم در شهر سمنان سرانجام توسط پلیس شناسایی و توقیف شد. به گزارش ابتکار، چندی پیش مطلبی در یکی از کانال های استان سمنان درج شد که از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خودرو های لوکس در شهرک گلستان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۲    
شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی برای پخش در آخر هفته در نظر گرفته اند. به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم های پرواز بر فراز آشیانه فاخته ، افسانه دریای شمال ، فقط بیست ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۵    
سارق خودرو که لحظاتی بعد ازسرقت متوجه حضور کودک چهارساله در صندلی عقب شده بود از ترس تکرار حادثه بنیتا با راهنمایی کودک او را مقابل خانه شان رها کرده و با سرقت خودرو از محل فرار کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۳    
تیم ملی وزنه برداری ایران که برای صدور ویزا هم با مشکل مواجه شده بود،همچنان در آمریکا با بی مهری های آمریکایی ها دست و پنجه نرم می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰    
هدایتی به این بازیکنان گفته بود که نفری ده سکه به آنها پاداش داده است اما او سکه ای برای بازیکنان نداد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز حوادث وفوریتهای پزشکی استان کهگیلویه بویراحمد از مصدومیت هشت نفر دانش آموز بر اثر انحراف اتوبوس کاروان راهیان نور در گچساران خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۵    
وزیر نفت کشورمان که برای شرکت در اجلاس اوپک درباره مذاکرات تمدید توافق کاهش تولیدات این گروه در وین حاضر شده است به خبرنگاران گفت که یک تمدید 6 ماهه یا 9 ماهه قابل قبول خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۹    
درپی وقوع انفجار توسط داعش در منطقه خور مکسر شهر عدن واقع در جنوب یمن دست کم چهار کشته و شماری زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۵    
در پی انتخاب ایران به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا در سال 2017 از سوی ای اف سی ، وزیر ورزش و جوانان از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال تقدیر کرد. به نام خدا برادر گرامی جناب آقای تاج ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۵    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۵    
دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا با صعود قاطعانه بارسلونا همراه شد. به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا پس از برتری 3 بر صفر در بازی رفت در زمین مورسیا ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۵    
رئیس کلانتری 181 عوارضی از سقوط منجر به فوت مربی پاراگلایدر خبر داد. به گزارش مهر، رییس کلانتری 181 عوارضی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۵    
با اعلام سایت کنفدراسیون آسیا، استقلال نماینده دوم ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نام گرفت. به گزارش تابناک ورزشی، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۲:۰۱    
دانشمندان با بررسی دی ان ای دریافته اند که غول برفی مرموز کوه های آسیا که با نام یتی شناخته می شود، در حقیقت یک نوع از خرس است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۱:۴۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده کشورملن امروز(چهارشنبه) با کولیندا گرابار کیتاروویچ رییس جمهور کرواسی دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۱:۳۵    
این پیمانه تیترهایی همچون قرمزپوشی بورس پس از جهش های خیره کننده شاخص کل، کاهش بهای طلای سیاه، سایه سنگین آزمایش موشکی کره شمالی بر بازار طلا، سنگ آهن به 50 دلار بر می گردد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۱:۲۴    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به مشکلات اجتماعی گفت: حدود 10 تا 12 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۱۰    
28 نظامی از مجموع نظامیانی که درخصوص تلاش برای در اختیار گرفتن کنترل فرودگاه استانبول در جریان کودتای نافرجام نظامی 15 ژوئیه 2016 مجرم شناخته شده بودند ، به حبس ابد محکوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۱    
یک مقام بلندپایه تشکیلات خودگردان فسلطین از فشار مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی بر محمود عباس برای از سرگیری مذاکرات با تل آویو و تشکیل جبهه ای واحد علیه ایران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: یک کارخانه بزرگ تولید لوازم منزل در جاده ساوه دچار حریق گسترده شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۹    
رسانه های خبری بیگانه در گزارش هایی، بخش های مهم سخنان سه شنبه شب حسن روحانی رئیس جمهوری را درباره عملکرد 100 روزه نخست دولت دوازدهم، منتشر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۳    
تعداد 160 نفر از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس مجلس از وی خواستند تا موضوع متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را توسط سازمان تامین اجتماعی پیگیری کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۶    
آمار موتورسیکلت های توقیفی موجود در پارکینگ های پلیس 170 هزار دستگاه است که نشان می دهد 100 هزار دستگاه آن، از پیش از سال 95 در پارکینگ ها خاک می خورند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۵    
اسلوبودان پرالیاک فرمانده سابق کروات ارتش بوسنی امروز-چهارشنبه- در دیوان کیفری بین المللی خودکشی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۲    
تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزاران در پایتخت پاکستان 2 شهید و 4 زخمی در پی داشت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۶    
نایب رئیس فدارسیون کشتی گفت: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای پرداخت پاداش معادل مدال طلا که 60 سکه بهار آزادی است را به علیرضا کریمی داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با دفاع از توافق هسته ای با ایران گفت: برخی رؤسای جمهور و پادشاهان دیگر کشورها پیش از حصول این توافق به ما گفتند که بمباران تنها زبان قابل فهم برای ایران است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید قتل جوان ایرانی به دست پلیس آمریکا بر پیگیری جدی این مسئله و استیفای حقوق شهروندان ایرانی تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر وخامت وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم از رهبران دینی بحرین، ضمن ابراز نگرانی شدید از به خطر افتادن سلامتی ایشان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۶    
سفیر کره جنوبی در ایران با ابراز رضایت مندی از تبادلات نیروی انسانی بین کره و ایران، حجم تبادلات تجارت بین دو کشور را امسال 10 میلیارد دلار بیان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۱    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: عامل ایجاد گروه منافی عفت در یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت که اعضای این کمیسیون در دیدار با فرمانده ارتش بر تکلیف دولت برای رساندن سهم بودجه دفاعی کشور از بودجه به 7/5 درصد در آخرین سال برنامه ششم توسعه تأکید کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان باید در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی حواشی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان باشد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس کمیته دفاعی شورای روسیه اعلام کرد که سرکرده داعش در ماه مه گذشته در الرقه سوریه کشته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با پرداختن به نقش سفیر پیشین عربستان در عراق بر سیاست های ریاض در قبال تهران گزارش داد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۳    
نشست خبری عباسعلی کدخدایی صبح روز شنبه 11 آذرماه برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۳    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرزشامگاه چهارشنبه اعلام کرد که ترافیک در آزاد راه تهران- کرج- قزوین سنگین است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۰    
دکتر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در سفری به ایروان در راس یک هیات سیاسی-اقتصادی، با رئیس جمهور ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانهای شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نوار شمالی و شمال شرق کشور بین 2 تا 10 کاهش می یابد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به روند خوب همکاری های جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی، بر ضرورت توسعه این همکاری تاکید کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۱    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
باور کنید نمی خواستم در مورد هشت آذر صحبت کنم چون چند سال می شود دو، سه روز از قبل هشت آذر تا دو، سه روز بعد از آن اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم تا خاطرات برایم تازه نشود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
خبر تغییر سیف، رییس کل بانک مرکزی تکذیب شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۰    
در آستانه برگزاری قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، سایت فدراسیون جهانی فیفا گزارشی برای معرفی 32 تیم حاضر در این رقابت ها منتشر کرده که تیم ملی ایران هم یکی از آنها است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۰    
ویژه برنامه نود جمعه 10 آذر ماه، مراسم قرعه کشی بازی های جام جهانی 2018 روسیه را به صورت زنده پوشش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۴    
پلیس روسیه مرکز خرید آویا پارک در شمال مسکو را به محاصره خود درآورد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۲    
مشاور رییس جمهور در یادداشتی کنایه آمیز به مرور رفتار جریان اصول گرایی با محمود احمدی نژاد در مقاطع مختلف پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۰    
گفته می شود مسلمان از دو باشگاه القطر و العربی برای نیم فصل پیشنهاد 400 هزار دلاری دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس به مسلمان پاسخ رد داده و با جدایی او مخالف کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۷    
کاربران فضای مجازی عربستان از آزادی محمد الطبیشی رئیس پیشین تشریفات پادشاهی سعودی از بازداشت سه هفته ای در جریان پرونده فساد مسئولان این کشور با پرداخت 120 میلیون دلار رشوه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۶    
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی از هشتم تا یازدهم آذر ماه را اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
مراسم نمادین قرعه کشی جام جهانی با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری در کاخ کرملین و محل اصلی برگزاری قرعه کشی انجام شد که طی آن روسیه با تیم ملی پرو همگروه شد! ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که رئیس فیفا هم از برگزاری بازی رفت و برگشت تیم های ایرانی و عربستانی حمایت کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
بازیکنی که در دو دیدار پنج گل به پرسپولیس زد و یکی از موانع رسیدن نماینده ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 قاره کهن انتخاب شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۰    
پس از گذشت چند ماه از درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان و تصویب و ابلاغ نرخ های جدید، رئیس جمهور با این مصوبه مخالفت و آن را متوقف کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۰    
به تازگی بانک مرکزی گزارشی پیرامون وضعیت بازار مسکن در آبان ماه 1396 منتشر کرد. نتایج این گزارش نشان می دهد که در آبان ماه سال جاری میزان معاملات نسبت به آبان 95 و همچنین مهر 96 به ترتیب 18 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۰    
پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران منتهی به تهران ، اعلام کرد که محور کندوان روز جمعه 10 آذر ماه یک طرفه می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۰    
کارشناس بهداشت مواد غذایی با اشاره به اینکه شهروندان خطرات استفاده بی رویه از نمک طعام را جدی بگیرند، اظهار داشت: استفاده کم از نمک طعام مطلوب است، اما خوردن غذا با نمک مسئله دیگری است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۰    
نتایج یک بررسی آماری نشان می دهد که چاقی و دیابت سالانه به 800 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان در جهان منجر می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
جشن های استقلال امارات در سراسر شیخ نشین های امارات در حال برگزاری است. این در حالی است که شیخ خلیفه بن زاید، رئیس امارات در این مراسم حضور ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
سامانه های ضد هوایی ارتش سوریه در جنوب این کشور به سوی یک هواپیمای شناسایی اردنی بر فراز شهر درعا آتش گشودند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد مبتلایان به بیماری پارکینسون که کاهش وزن دارند بیشتر در معرض زوال عقلی هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
متخصصان علوم دارویی هشدار می دهند که افراط در مصرف داروهای آنتی بیوتیک علاوه بر مقاومت آنتی بیوتیکی می تواند با میکروبیوم بدن نیز تداخل ایجاد کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۰    
انجمن چشم پزشکان ایران ضمن هشدار در مورد استفاده از لنزهای تماسی اجاره ای در آرایشگاه ها، گفت: استفاده از این لنزها حتماً باید با مشورت پزشک باشد چرا که در غیر این صورت آسیب های مختلفی قرنیه را تهدید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
روزنامه فایننشال تایمز در تحلیلی با اشاره به مذاکرات سوچی برای حل بحران سوریه نوشت: در حال حاضر ولادیمیر پوتین توانسته است ادعا کند که به اهداف خود دست یافته است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
آخرین جلسه دادرسی یکی از دادگاه های بین المللی جنایات جنگی در لاهه هلند که به پرونده اسلوبودان پرالیاک رسیدگی می کرد امروز (چهارشنبه) بعد از آن که این مقام نظامی ارشد سابق کروات بوسنی ادعا کرد مایعی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رژیم صهیونیستی "تا اطلاع ثانوی" اجازه دسترسی دیپلمات های سوئیسی به نوار غزه را نمی دهد. این اقدام پس از نشست های اخیر مقام های مذکور با رهبران حماس صورت می گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
نگاهی به بازار قراضه نشان می دهد که بازار قراضه ترکیه در ثبات بوده و قراضه صادراتی ژاپن رو به بهبود است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
یک متخصص طب ایرانی گفت: شربت عسل و آبلیموی شیرین برای رفع سرماخوردگی توصیه می شود اما باید توجه کنیم بیمار باید از مصرف غذاها و دمنوش های ترش در زمان سرماخوردگی پرهیز کند زیرا این موضوع باعث تشدید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای روسیه سیستم دفاعی این کشور را بسیار قوی ارزیابی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) تاکید کرد، این کشور حمایتش از تلاش ها برای بازگرداندن وحدت ملت فلسطین را ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
هیئت دولت سوریه برای مشارکت در هشتمین دور از مذاکرات ژنو امروز (چهارشنبه) وارد ژنو سوئیس شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
میشل عون، رئیس جمهور لبنان در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی "لاستامپا" گفت، حزب الله با گروه تروریستی داعش در داخل و خارج لبنان می جنگد و هرگاه که جنگ علیه تروریسم پایان یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۰    
نشست سرنوشت ساز بازار نفت صبح فردا با حضور بزرگان نفتی در وین برگزار می شود تا شاید انتظارها برای روشن شدن تکلیف توافق تاریخی کاهش تولید اوپک پایان یابد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: 19 اذر لایحه بودجه 97 توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رهبر کاتولیک های جهان امروز(چهارشنبه) به روحانیون ارشد بودایی میانمار تاکید کرد تا مردم از قومیت ها و مذاهب متفاوت را بار دیگر متحد کنند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس کمیسیون دفاعی شورای فدرال روسیه اعلام کرد، نمی توان همکاری مسکو و واشنگتن را در درباره سوریه سازنده توصیف کرد، چرا که هرگونه پیشنهاد از سوی روسیه با سوء تفاهم و یا مخالفت آمریکا مواجه می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۹    
جلسه رسیدگی به پرونده قتل اهورای 3 ساله به طور غیرعلنی در رشت برگزار شد. به گزارش ایسنا، در جلسه رسیدگی به پرونده قتل اهورای 3 ساله ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۰    
سرلشکر شهید فیروز رحمتیان پس از آنکه سوم مهر ماه در یک عملیات موفق تاسیسات نفتی کرکوک را بمباران کرده بود ششم مهر ماه در عملیات دوم خود جاوید الاثر شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۶    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری نسبت به یک بی اخلاقی رسانه ای واکنش نشان داد. غلامی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار تصویری منتسب به فرزند وی در فضای مجازی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
تحقیقات جدید انجام شده در دانشگاه ییل نشان می دهد اکثر برنامه های اندرویدی بعد از نصب از کاربران خود جاسوسی می کنند و اطلاعات خصوصی آنها را بررسی می نمایند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۵    
مراسم انتخاب برترین های قاره آسیا در سال 2017 با معرفی برگزیدگان بخش های چندگانه به انجام رسید. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
طبق گزارش یک روزنامه ایتالیایی، رئیس جمهور لبنان تاکید کرده که قطعاً سعد الحریری نخست وزیر این کشور باقی خواهد ماند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس جمهوری در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ روز شنبه 11 آذر ماه و برای سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان رشته های بورسیه و یا شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 96 امروز منتشر می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ما امروز به سمت تخلیه حبابی پیش می رویم که در قیمت های بازار طلا آنرا شاهد بودیم، گفت: حباب قیمتی تخلیه شود قیمت ها هم کاهش پیدا می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۱    
انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا نیازمند دستیابی به منافذ راهبردی تجاری است تا بتواند در دوره عبور از اتحادیه اروپا، اهمیت و وزنه جهانی خود را از دست ندهد ...