دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۲۲:۲۲Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۰:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۹    
سازمان ملل خواستار برداشته شدن فوری و کامل محاصره یمن شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۲    
اعتراف فلین، نشانه ای شوم برای کاخ سفید است، زیرا اسناد دادگاهی نشان می دهند که فلین اکنون در حال همکاری در پرونده تحقیقات بر روی همکاری های ستاد تبلیغاتی ترامپ با کرملین برای اثرگذاری بر نتایج ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۵    
زلزله 5.5 ریشتری هجدک کرمان را باز هم لرزاند. به گزارش ایلنا، زمین لرزه ای به بزرگی 5.5ریشتر ساعت 14:17 در استان کرمان - حوالی هجدک را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۶    
در پی لرزش های اخیر این منطقه زمین لرزه ایی به بزرگی 5.5 ریشتر در ساعت 14:17 دقیقه حوالی هجدک(کرمان) را لرزاند. گزارش مقدماتی این زمین لرزه به شرح زیر است: بزرگی: 5.5 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۱    
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: تصمیم غیر اصولی صنعت نفت در خصوص جذب نیروهای غیر بومی در میدان های نفتی خوزستان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۰    
سرمربی تیم ملی مراکش معتقد است تیم ایران خیلی خوب فوتبال بازی می کند. به گزارش تابناک ورزشی، هروِ رنار بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰    
مجرم سابقه دار که پس از دعوای شبانه در یافت آباد دامادشان را به قتل رسانده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۰    
علی دایی پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه گفت: سخت ترین گروه، گروهی است که در آن قرار گرفته ایم. متأسفانه حضور در این گروه کار ما را خیلی سخت کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: این اداره کل بابت مطالبات معلمان حق التدریس، اضافه کار معلمان رسمی و حق الزحمه امتحانات، 40 میلیارد تومان بدهی دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانیت همواره در کنار مردم و ملت است، گفت: دشمنان قصد کنار زدن روحانیون از بین مردم را دارند و آنان را مورد آماج حملات قرار می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۰    
علی مطهری در برنامه تلویزیونی دست خط از نگرانی های شهید مطهری درباره رابطه مرحوم هاشمی و مجاهدین خلق(منافقین) سخن گفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۵    
پس از قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، سرمربیان این تیم ها عکس یادگاری گرفتند. به گزارش جام جم آنلاین ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۶:۲۵    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.4 در مقیاس امواج درونی زمین،بامداد امروز شنبه حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۱۸    
وداع فرزند نابینا با پدر شهیدش، شهید مدافع حرم مجید عسگری از قم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۱۰    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 95، پایان آذرماه به اتمام می رسد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۰۵    
عصر دیروز تصادف بین پراید و کامیون 6کشته و زخمی بر جای گذاشت. به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور ضمن اعلام این خبر ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۶:۵۹    
مردم انگلیس عصر جمعه درحرکتی اعتراضی علیه بازنشر ویدئوهای ضداسلامی گروه راست افراطی اول بریتانیا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در مقابل سفارت این کشور در لندن تجمع کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۶:۵۶    
مقامات آنکارا اعلام کردند که بابت محاکمه رضا ضراب تاجر ایرانی- ترکیه ای در دادگاهی در آمریکا، شکایتی علیه این کشور به سازمان ملل ارائه خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۶    
پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان روز جمعه برای نخستین بار از کلمه 'روهینگیا' استفاده کرد و در دیدار با گروهی از مهاجران روهینگیا در بنگلادش از آنها درخواست بخشش و گذشت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۱    
یک مسئول بلندپایه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهروی این کشور روز چهارشنبه بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد شناخت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۱    
در ادامه جنجال ها درباره تحقیقات مبنی بر ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، رابرت مولر مامور تحقیق و دادستان ویژه تحقیق درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه های وزارتخانه متبوع خود در زمینه تجهیز و تقویت قدرت هوایی راهبردی کشور، اظهار کرد: برنامه مشخصی برای تولید یک کلاس هواپیمای سنگین رزمی داریم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۳:۱۸    
جلسه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین استان کرمانشاه با حضور دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه، عصرامروز دهم آذرماه در استان کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر روسیه گفت: مسکو هیچ مانعی برای عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای نمی بیند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی سه روز آتی تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۱    
با توجه به روند معاملات اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس ایران، قیمت این اوراق طی روزهای گذشته شاهد روند نزولی بوده و هر برگ از آن در برخی از نمادها تا 75 هزار تومان داد و ستد می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۰    
خداداد عزیزی واکنش خیلی جالبی به قرعه کشی جام جهانی نشان داد و می گوید که بهتر است از گروه مان لفت بدهیم! ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۰    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در صورت استمرار واردات، پیش بینی می شود که قیمت گوشت داخلی در بازار کاهش یابد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۰    
توسعه تجدیدپذیرها که یکی از اهداف اصلی وزارت نیرو تعریف شده مخاطب های خارجی و داخلی متعددی را به خود جلب کرده که این مساله به دلیل وجود پتانسیل های بالای این انرژی در ایران است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۰    
ماموران گمرک در دو عملیات، مقدار 115800 دلار آمریکا و 58000 یورو ارز مسافری قاچاق، کشف کردند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۰    
شرکت گاز استان کرمان در اطلاعیه ای نسبت به احتمال جداشدن رابط دودکش از وسیله گاز سوز یا محصل اتصال در دیوار ناشی از جابجایی های پس از زلزله هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از برگزاری نشست تعیین تکلیف تسهیلات وام اشتغال روستایی طی هفته آینده خبرداد و گفت: دستورالعمل پرداخت تسهیلات قطعا هفته آینده ابلاغ می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۱    
مدیر کل میراث فرهنگی کرمان با اشاره به زلزله6.1 ریشتری هجدک گفت:به تعدادی از آثار تاریخی در شهرستان راور آسیب جدی وارد شده و در شهرستان کرمان هم برخی آثار نیازمند مرمت و بازسازی هستند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۰    
به دلیل کاهش تولید نارنگی در منطقه آبخازیا، بازار مرکبات روسیه با کمبود این میوه زمستانی روبرو است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۰    
حجم بالای توئیت های کاربران ایرانی در کمترین فاصله زمانی با قرعه کشی جام جهانی در فضای مجازی به راه افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۲    
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس گفتگوهای مدیترانه درباره مبارزه با تروریست ها در سوریه گفت که فرایند نابودی تروریست ها در سوریه در حال تکمیل شدن است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۰    
وزارت بازرگانی چین تهدید کرد به دلیل سیاست های اقتصادی و تجاری ضد چینی اخیر آمریکا، دست به اقدامات مقابله جویانه خواهد زد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس فدراسیون از من خواست تا از معاون رئیس جمهور درخواست کمک مالی کنم و در عین حال نمی توانم صحبت کنم. نمی خواهم هیچ مشکل سازی برای فدراسیون انجام بدهم
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۰    
سرمربی تیم ملی اسپانیا به گروه تیمش در جام جهانی 2018 واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، خولن لوپتگی به همگروهی تیمش با تیم های پرتغال ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۸    
استاندار کرمان گفت: از وزیر ارتباط گلایه شدید داریم چرا که امروز در مسیرهای کرمان-سیرجان، کرمان- بافت، کرمان- راور با مشکل قطع ارتباط مخابراتی مواجه بودیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۷    
فدریکا موگرینی تاکیید کرد که حفظ توافق هسته ای ایران و اجرای کامل آن یک اولویت کلیدی امنیتی برای اروپا است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۴۰    
سوآپ نفت خام و گاز حدود چهار ماه پیش مجددا بعد از گذشت هفت سال از سر گرفته شد. قبل از اینکه سوآپ متوقف شود روزانه حدود 120 هزار بشکه نفت خام سوآپ می شد و درحال حاضر هم خط لوله پاسخگوی روزانه 500 هزار ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۵    
اولین بازی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، مقابل مراکش است که از گروه سوم مرحله انتخابی قاره آقریقا به عنوان تیم اول با کسب 3 پیروزی و سه تساوی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان عقیده دارد تیم ایران در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان بعد از المپیک به میدان می رود و هر چند در گروه سختی قرار گرفته ایم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۵    
واکنش ها به قرعه سخت ایران در جام جهانی به رسانه های ایران محدود نمی شود و بسیاری از رسانه های مطرح دنیا اخبار زیادی را به گروه مرگ جام جهانی 2018 اختصاص دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۵    
مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی با انتشار یک توئیت در اکانت رسمی خود از دغدغه اش برای رضایت مردم ایران پرده برداشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۱    
روسیه و ایران تاکنون در جنگ داخلی و بحران سیاسی سوریه در کنار یکدیگر بودند. در واقع، علی رغم اختلافات پنهانی که وجود داشت، اما دو کشور به دلیل وجود اهداف مشترک مهم تر و اولویت زمانی آن ها ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال در اولین واکنش به گفت: فوتبال همین است و نمی توان این چیزها را پیش بینی کرد. در نهایت می توان گفت گروه بسیار سختی است و قطعا سخت تر از این نمی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم ملی پرتغال اظهار گفت: من به صورت انفرادی بازیکنان ایران را دنبال نمی کنم فقط می دانم که تیم خوبی است و زیر نظر کی روش بردنش بسیار دشوار است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین واکنش رسمی اش به قرعه کشی جام جهانی تأکید کرد، تیمش در مرحله گروهی جام جهانی کار دشواری مقابل دو تیم خاص برای او خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۷    
محسن رضایی در جمع مردم روستاهای زلزله زده کرمانشاه گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم این زلزله را به ریشترهای پیشرفت و آبادانی و رونق کشاورزی منطقه تبدیل کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کسی نمی تواند بگوید ایران و کرواسی در گروه آسانی هستند بلکه این دو تیم در دشوارترین گروه ها قرار گرفته اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۰    
در بین تیم های حاضر در جام جهانی تنها 5کشور بودند که برابر فوتبال ملی ما سابقه بازی نداشته اند،یکی از این تیم ها اسپانیا بود که قرار است سرانجام در روسیه با ماتادورها روبرو شویم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۰    
عربستان در راحت ترین گروه ممکن افتاده و هر چه قرعه کشی را بالا و پایین می کنم گروه بسیار سختی برای تیم های آسیایی نمی بینم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۴    
یک بازار کریسمس در آلمان درپی یافت شدن بسته انفجاری تخلیه شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۳    
فرمانده ارتش جنوب شرق کشور از اعلام آماده باش ارتش برای کمک به زلزله زدگان و حضور در منطقه خبر داد و اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۰    
کارلوس کی روش 8 سال بعد از هدایت تیم ملی پرتغال در جام جهانی این بار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیمی قرار می گیرد که هویت فوتبالی خود را مدیون آن سرزمین است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۰    
کاربران ایرانی یکی از برنامه های اجتماعی، به صفحه ستاره پرفروغ تیم ملی فوتبال پرتغال و مرد سال فوتبال جهان هجوم بردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۹    
رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در نشست اعضای کنوانسیون سلاح های شیمیایی از آمریکا به عنوان بزرگترین دارنده این سلاح ها خواست که اقدامات ضروری جهت تسریع روند انهدام زرادخانه های شیمیایی و انجام تعهدات ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۹    
بمب افکن های روسیه محل تجمع بقایای تروریست های وهابی داعش را در سوریه هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۰    
برای اولین بار در 5دوره حضورمان در جام جهانی یک تیم برای ما تبدیل به حریفی تکراری شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۰    
نشریه آس از تیم ملی ایران به عنوان یکی از همگروهان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 به عنوان رقیبی سرسخت یاد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۰    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت که عصر جمعه براثر دو حادثه تصادف در جاده کرج - چالوس 7 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
بر اساس قرعه کشی جام جهانی فوتبال در کاخ کرملین ، تیم ملی ایران در قرعه ای بسیار بسیار دشوار با تیم های اسپانیا و پرتغال و مراکش در گروه B جام جهانی روسیه قرار گرفت تا این بار شانس یار کی روش و ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۴    
سرانجام قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه انجام شد و تیم ملی کشورمان به همراه پرتغال، اسپانیا و در گروه B جام جهانی قرار گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
در پی وقوع زمین لرزه در هجدک استان کرمان رییس سازمان نظام مهندسی معدن از پلمب شدن سه معدن بزرگ ذغال سنگ که در این محدوده قرار داشتند جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و بررسی خسارت ها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۲    
مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتبال برگزار شد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا قرار است در سفر به فرانسه و دیدارهایش با مقامات ارشد این کشور اروپایی درباره مسائل مختلف از جمله ایران، سوریه، لبنان و کره شمالی گفت وگو کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۵    
پیروزی با گلهای زیاد مقابل تیم قلعه نویی شیرینی خاصی برای پرسپولیسی ها داشت اما نزدیک بود با یک اتفاق ناگوار این برد به طعم تلخی بدل شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۰    
دیدار تیم های صنعت نفت و تراکتورسازی برنده ای نداشت تا یک امتیاز از این دیدار سهم دو تیم شود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۲    
99 پس لرزه هجدک در استان کرمان را لرزاند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۰    
امیرقلعه نویی بعدازشکست برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر با حضور در نشست خبری گفت: کناره های تیم ما مشکل داشت و دفاع چپ و راست ما روز خوب شان نبود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۰    
با انتشار نخستین تصویر از مجری روس مراسم امشب قرعه کشی جام جهانی 2018، خیال گروه عظیمی از بینندگان ایرانی که شبکه های صداوسیما را برای تماشای مراسم انتخاب کرده اند، تا حدود زیادی راحت شد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۹    
رئیس امارات با تکرار ادعاهای واهی مبنی بر تعلق جزایر سه گانه به امارات، ایران را به حضور در میز گفت وگو در این باره دعوت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۰    
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: 50 سال است که در فوتبال حضور دارم، اما در این سال ها چنین پنالتی عجیبی ندیده بودم.ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود، اما ما از موقعیت های خود بهتر استفاده کردیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۵    
مهدی تارتار پس از کسب تساوی برابر نفت تهران و فاصله گرفتن با صدر جدول در یکقدمی پایان نیم فصل در نشست خبری گفت: بازی کیفیت بالایی نداشت و زمین تختی فشار زیادی به بازیکنان می آورد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۵    
امیر قلعه نویی که در دوران مربیگری خود رکورد فوق العاده 19 بازی بدون شکست را برابر پرسپولیس داشت برابر این تیم در ششمین بازی متوالی برنده نشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۵    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از کسب پیروزی برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا لذت بردم و از صمیم قلب به آن ها تبریک می گویم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۵    
یکی از اتفاقات جالب و مهم بازی امروز ورزشگاه آزادی در نیمه اول رخ داد. در شرایطی که شجاع خلیل زاده به صورت کاملا محتاط همراه با مهاجم ذوب آهن حرکت می کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
دادگاه رسیدگی به جنایات جنگی یوگسلاوی سابق سازمان ملل امروز (جمعه) دستور داد تا بررسی مستقلی درباره مرگ یکی از رهبران صرب بوسنی که جام زهر را در جلسه دادگاه نوشید، صورت بگیرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
مشاور سابق امنیت و اطلاعات دولت انگلیس پس از افشای خروج این کشور از پلیس اروپا در پی خروج از اتحادیه اروپا، درخصوص خطرهای امنیتی که اتحادیه اروپا و انگلیس، هر دو با آن مواجه خواهند شد، هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
چند ساعت پس از اینکه سفیر میانمار در تل آویو از ادامه ارسال تسلیحات اسرائیل به کشورش ظرف ماه های اخیر خبر داد، وی در پی احضار توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، صحبت های خود را پس گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
رهبر میانمار امروز (جمعه) با رئیس جمهوری چین در جریان سفرش به این کشور در حالی دیدار کرد که انتقادهای بین المللی از عملکرد دولت میانمار در قبال مسلمانان روهینجا رو به افزایش است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
سازمان ملل خواستار خروج 500 بیمار از غوطه شرقی شد که احتمال مرگ آنها وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
نخست وزیر روسیه که حزبش، "روسیه متحد" اکثریت پارلمانی را در اختیار دارد، اعلام کرد، اعضای این حزب بدون هیچ پیش شرطی در صورتی که ولادیمیر پوتین تصمیم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2018 داشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ظاهری شیک و رسمی در قرعه کشی حاضر شد تا پس از مدتها کی روش را با کروات ببینیم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی دولت ترکیه تاکید کرد که کشورش به تمامی طرف های مربوطه از جمله روسیه، ایران و آمریکا اعلام کرده که هرگز اجازه وقوع تحولاتی علیه خود در منطقه عفرین سوریه را نخواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
مدافع تیم پرسپولیس درباره صحنه بحث برانگیز داوری امروز گفت که هیچ خطایی در صحنه پنالتی تیم ذوب آهن بر روی بازیکن حریف انجام نداده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سران اتحادیه اروپا و کشورهای آفریقایی برای مبارزه با قاچاق انسان در لیبی با یکدیگر متحد می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
به دنبال برداشته شدن محدودیت دوران ریاست جمهوری از جانب دادگاه قانون اساسی بولیوی که اعتراضاتی را در این کشور در پی داشته، رییس جمهور بولیوی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سازمان ملل امروز (جمعه) اعلام کرد به توجه به افزایش تعداد افرادی که در نتیجه جنگ و بلایای طبیعی در جهان محتاج کمک هستند، این سازمان در سال آتی میلادی نیازمند 22.5 میلیارد دلار است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۵    
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که اختلاف تیمش با پرسپولیس چهار گل نبوده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  • ۱