یکشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۳۱Dec 2017 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش 21 درصدی تولید خودرو سواری در هفت ماه اول سال جاری نسبت به سال 95 گفت: حرکت صنعت در ساخت و تولید خودرو سبک ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۴    
اعضای باند جعل اسناد و کلاه برداری با دو فقره پرونده زمین خواری شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش شرق ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۳    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور عملکرد هشت ماه منتهی به آبان صنعت دخانیات کشور را در چهار بخش تولید، واردات، صادرات و مبارزه با قاچاق تشریح کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۵    
در صورت عدم کنترل هزینه های دولت، منابع مورد نیاز باید از طریق افزایش مالیاتها، افزایش قیمت حاملهای انرژی، افزایش نرخ ارز و یا افزایش بدهی های دولت تأمین شود که آثار تبعی آن مانند آثار تورمی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: قطعاً ایران در حوزه های مشخص مانند برنامه های دفاعی و موشکی ایستادگی لازم را دارد و حق خود می داند که سیاست هایش را پیگیری کند و اینگونه مسائل به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۵    
دستیابی فدراسیون فوتبال ایران به جایزه الهام بخش آسیا یا همان بهترین فدراسیون سال قاره، باعث عصبانیت و اعتراض شیخ سعودی شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۹    
بر اساس یک نظرسنجی با گستره پرسشگری 1400 نفره مشخص شد که مهمترین مشکل زائران اربعین در سفر اربعین مسایل بهداشتی داخل کشور عراق بوده که 58 درصد به این مورد اشاره کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سومین بار در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه حضور یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از آتش سوزی اتوبوسی در جاده هراز بدون مصدموم خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۱    
مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً برای تمامی مدل های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه شنبه 14 آذرماه اجرا می شود و سایر مدل های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
پدر میانسال دختر 18 ساله اش را به علت اختلافات خانوادگی در شیراز به قتل رساند. به گزارش مردم سالاری، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: روز نهم آذر ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
راز مرد شکاک که همسر باردار و فرزند هفت ساله اش را قربانی سوءظن خود کرده بود، با بررسی تلفن همراهش فاش شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین گفت: از سال 1382 تا سال 1387 روند بازرسی ادواری خودروهای گازسوز در حال انجام بود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۰    
بازیگر فیلم سینمایی قلاده های طلا ، به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی اصغر طبسی بازیگر سینما و تلویزیون ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۰    
دو زورگیر که به بهانه فروش خودرو طعمه های خود را به دام می انداختند، بعد از چند فقره سرقت مسلحانه دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۰    
هیچ سرنخی با وجود گذشت 8 ماه از مفقود شدن کودک 4 ساله مشکین شهری از این حادثه در دست نیست و دل نگرانی های خانواده برای یافتن فرزندشان به انتظاری طولانی تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۰    
دو پسر نوجوان که به اتهام حمل هرویین بازداشت شده اند در جلسه محاکمه اتهامشان را رد کردند . از زمان اجرای قانون جدید مبارزه با مواد مخدر استفاده از کودکان برای حمل مواد به دلیل ساقط بودن مجازات اعدام ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۲    
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان علت عدم سخنرانی تشکل های دانشجویی در حضور رئیس جمهور را بیان کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۴    
سرپرست هیات کاوش شهرسوخته زابل گفت: فصل شانزدهم کاوش درمحوطه باستانی شهرسوخته زابل به پایان رسید که در این فصل از کاوش در بخش گورستان ها تعداد 66 گور انسانی کشف و شناسایی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۱    
حضور امیر قطر در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس، سخنرانی ضد ایرانی داماد ترامپ، تشبیه ایران به آلمان هیتلری توسط نتانیاهو و پیام مخفیانه سید حسن نصرالله به سعد حریری ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با تقدیر از میهمان نوازی مردم استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دولت همواره قدردان محبت های شما مردم عزیز است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۱    
با سفر رییس جمهور فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار یکشنبه 12 آذر با حضور میهمانان خارجی از 17 کشور جهان و مسوولان و مقامات کشوری و لشگری به بهره برداری رسید و در ادامه سفر حسن ر وحانی با شرکت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۵    
فرید الدین حداد عادل از تولد سومین فرزند حجت الاسلام مجتبی خامنه ای خبرداد. به گزارش ایلنا، فرید الدین حداد عادل با اعلام این خبر در توئیتر خود نوشت: پنج شنبه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۰    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین،بامداد امروز دوشنبه حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۲    
صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا انرژی لازم بدن ما را برای شروع فعالیتهای روزانه تامین می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۷    
سردار رحیمی از کشف بیش از 7 میلیارد تومان اموال مسروقه در طرح سراسری پلیس تهران خبر داد. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۸    
سرنوشتشان نامعلوم است. نه همانند کودکانی که پس از مدتی پیدا می شوند، خوش شانس هستند و نه مثل کودکانی که در یک بازی پیچیده قربانی جنایت هولناک می شوند بدشانس. نه ردی دارند و نه نشانی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۳    
نشستن های مداوم آغاز انواع مشکلات سلامتی ما هستند، طبق استاندارد جهانی ما به طور متوسط نیاز به پیمودن 6 کیلومتر در روز داریم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۱۶    
اهمیت ویتامین D آنقدر زیاد است که درباره این ویتامین نه تنها مقاله های علمی به روز وجود دارد بلکه در روایت ها و داستا ن ها هم به آن پرداخته شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۰    
محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی به دلیل پاره ای از مشکلات از حضور در انتخابات این فدراسیون انصراف داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۲:۵۰    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت کشورهای عربی اکنون اسرائیل را متحد طبیعی خود می دانند و دولت ترامپ توانسته در ایجاد اتحاد منطقه ای علیه ایران پیشرفتی چشم گیر داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۲:۵۰    
وزیر خارجه قطر می گوید امیر این کشور در نشست آتی سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به میزبانی کویت شرکت خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۲:۴۲    
سامانه های دفاع هوایی روسیه، یک موشک بالستیک اریحا - 1 را که از توپخانه اسرائیل با هدف حمله به پایگاهی نظامی در شهر الکسوه سوریه واقع در فاصله 50 کیلومتری مرزهای سرزمین های اشغالی شلیک شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۴۶    
پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف انواع سلاح در یکی از خانه های خیابان کریم خان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۵    
این پیمانه تیترهایی همچون هر یک دلار در ونزوئلا معادل 103 هزار بولیوار، رونمایی از شاخص قیمت نفت خام چین، پایداری روابط تجاری روسیه و آمریکا به رغم تحریم ها ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی ایران و معاون کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین در مذاکرات امروز خود بر ضرورت گسترش همکاری های بانکی بین دو کشور و کاهش وابستگی به دلار و تکیه بر ارزهای محلی در مبادلات تجاری ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۱۸    
رئیس نظام مهندسی استان تهران گفت: با توجه به کاهش 50درصدی پروانه های ساختمانی در تهران با افزایش چند برابر ظرفیت مهندسان ساختمان روبه رو هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰    
عضو هیات مدیره انجمن حمایت از مصرف کنندگان گفت:آزاد بودن قیمت ها به ضرر مصرف کننده است و دستگاه نظارتی باید در حوزه قیمت کالا و خدمات حضور پررنگ تری داشته باشد .
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰    
سه تبعه افغانستان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در جاده اصفهان - میمه جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰    
در حالی که سنگ آهن وارداتی در چین ماه نوامبر را در قیمت هایی کمتر از 60 دلار هر تن سی اف آر آغاز نمود حال با ورود به ماه پایانی سال جاری میلادی از 70 دلار نیز گذشته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰    
اقتصاد دیجیتالی از جمله اصطلاحاتی است که طی دهه ی اخیر، به شکلی گسترده رواج یافته و به این علت که بر سر تعریف آن هم، اتفاق نظر وجود ندارد، تقریباً به جای هر واژه ی مرتبط با تکنولوژی به کار می رود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۹    
ش بزرگ روز دانشجو در دانشگاه آزاد تهران جنوب با حضور مجید فراهانی و پروانه سلحشوری به همت انجمن اسلامی این دانشگاه برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۵    
در میان تمامی اعتراض ها به تعرفه های جدید اینترنت، از قیمت بالا گرفته تا گذاشتن سقف محدود، یکی از مواردی که شاید به آن توجه نشده کاربران کم مصرف هستند که شاید بخواهند اینترنت با سرعت بالا و حجم کم ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۵    
در دیدار وزرای اقتصاد ایران و مجارستان، ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک، یک سند همکاری بین شرکت ایکاروس و هولدینگ صنعتی یکی از بانک های کشور به امضاء رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلجویی پاپ از آوارگان روهینجایی گفت که دولتهای اسلامی یا علمای صاحب نفوذ باید این کار را انجام می دادند
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۵    
روسای اتاق های مشترک بازرگانی اعلام کردند در پی مقررات جدید شفافیت نقل و انتقالات مالی سازمان FATF حساب بانکی ایرانیان غیرمقیم در کشورهای ترکیه، امارات و انگلیس بسته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۵    
اوراق اسلامی مرابحه خودرو، با نرخ سود 17درصد از طریق فرابورس منتشر خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۹    
دبیر انجمن جوجه یک روزه با اعلام اینکه قیمت مرغ در دنیا 2.5 تا 3 دلار معادل 10 تا 12 هزار تومان است، گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بمب افکن های راهبردی این کشور مناطقی را که تروریست های داعش در آنجا حضور داشتند، هدف قرار داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۵    
هیئت وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور تعداد دیگری از تبصره های لایحه بودجه سال 97 را به تصویب رساند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۲    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان به آتش کشیدن در ورودی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۵    
رییس سازمان چای گفت: با توجه به دستور فوری رییس سازمان برنامه و بودجه تا پایان هفته 25 میلیارد تومان بهای برگ سبز چای از حساب خزانه به چایکاران پرداخت می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به ایراد اتهامی جدید به اتباع کشورش بخاطر همکار اقتصادی با ایرانی ها گفته که این کارها هم مانند تلاش قضات طرفدار گولن برای زمین زدن دولت ترکیه است و آنکارا در برابر این باج ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۰    
منصور عبّاسی از جانبازان و رزمندگان قدیمی دفاع مقدّس که سال ها در سپاه قمر بنی هاشم استان چهار محال و بختیاری به عنوان داوطلب در جبهه های نبرد حق حضور داشت، دیروز در سوریّه به شهادت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس ولوو با 30 مسافر در مسیر شمال به جنوب محور هراز خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۳    
مسافرانی که به کشور وارد می شوند در صورتی که خارج از کشور گوشی تلفن همراه خریداری کرده باشند، موظف هستند تلفن همراه خود را در بدو ورود خود اظهار کنند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۰    
براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان، مدارس کرمان و راور فردا هم تعطیل شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۹    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و موج بارشی که در روزهای گذشته در کشورمان فعال بود امشب نیز بخشهایی از استانهای گیلان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به آلودگی هوا در 6 کلانشهر اراک، کرج، تهران، اصفهان و تبریز طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۴    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: پس از نشست هایی که بین کمیسیون شوراها و شورای نگهبان برگزار شد، شورای نگهبان نظارت بر انتخابات شوراها را نپذیرفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۴    
رئیس سازمان حج و زیارت برای مذاکرات حج 97 ، ماه آینده به عربستان سفر خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۹    
خالدی از مصدومیت 22 نفر بر اثر برخورد یک مینی بوس و کامیون خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۹    
رییس جمهور در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که برای شتاب در توسعه و آبادانی این استان، در جریان سفر کاروان تدبیر و امید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۷    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۰    
یکی از مسئولان دولتی چین اعلام کرد: این کشور در مراحل نهایی رونمایی از شاخص قیمت نفت خود قرار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۰    
نماینده سنگین وزن تیم ملی موی تای کشورمان از مبارزه کردن با حریفی از رژیم صهیونیستی در فینال مسابقات کاپ آزاد ترکیه خودداری کرد و روی سکو هم نرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۰    
معاون وزیر صنعت، با بیان اینکه رتبه دستگاههای حامی تولید از سوی دولت اعلام شود، گفت: مانع تولید در کشور نیستیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۰    
2 شرکت مشهور سرمایه گذاری در مورد تبعات شکل گیری حباب بیت کوین و استفاده گسترده از این ارز دیجیتال بر اینترنت هشدار دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد تکان داد سر هنگام صحبت کردن با دیگران به جذاب تر شدن فرد کمک می کند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۳    
دبیر شورای نگهبان تأکید کرد که نظارت این شورا استصوابی است و کسانی که مخالف آنند افرادی هستند که خود رد صلاحیت شده اند و به همین دلیل از قانون ایراد می گیرند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای سومین بار پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه، به منظور بررسی روند خدمت رسانی بسیج از مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۰    
تمامی بانک های عربستان درحال آماده سازی خود برای انجام تراکنش با سکه های جدید 1 و 2 ریالی به جای اسکناس های 1 ریالی هستند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۰    
در عین حال، معرفی اعضای هیأت انتخاب در این فاصله قابل توجه با جشنواره فیلم فجر، اتفاقی کم سابقه در تاریخ این رویداد است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری گفت: به آینده کشور بسیار امیدوارم و ما با وحدت و هماهنگی ملت، ازهمه مشکلات عبور خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور عملکرد هشت ماهه صنعت دخانیات کشور را در چهار بخش تولید، واردات، صادرات و قاچاق تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۹    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اظهاراتی مشابه صحبت های محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در مورد ایران مطرح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۰    
کارلوس کی روش سرمربی فوتبال ایران در گفت وگویی کوتاه در محل الیت سنتر نسبت به نگاه فعلی مسئولان به تیم ملی ابراز نارضایتی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۰    
جمهوری اسلامی ایران در ماه نوامبر (آبان- آذر) 40 درصد نفت صادراتی خود را به بازارهای اروپایی روانه کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۷    
هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: آیین نامه مربوط به تعرفه واردات خودرو مدتی است به دولت رفته و باید درباره آن در هیات دولت تصمیم گیری شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۸    
استفاده واژه روهینجا توسط رهبر کاتولیک های جهان در جریان سفرش به بنگلادش باعث خشم کاربران در رسانه های اجتماعی میانمار شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۵    
سهام قطعی تخصیص یافته به طرح توزیع سهام عدالت در 49 شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت دارای قیمت قطعی واگذاری، به مشمولین طرح و مابقی سهام به دولت تعلق می گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۴    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با طرح این سوال که چه کسی نمی داند گروه های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره ساخته دست غربی هاست؟ تصریح کرد: این موضوعی است که برای همه روشن است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۸    
رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 300 خرده فروش موادمخدر و جمع آوری بالغ بر 1000 معتاد متجاهر در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
با شروع فصل سرما، رفت و آمدها در بازار پوشاک زیاد شده و تا حدودی رونق نسبی پیدا کرده است. هر چند که همچنان محصولات خارجی اعم از پوشاک ترک و چینی عرصه را بر تولید پوشاک داخلی تنگ کرده است و امکان ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۵    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از تعیین تکلیف و نحوه اجرای وام اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی در روز دوشنبه خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۵    
برای خرید خودرو پژو 206 صندوق دار مدل 96 با کارکرد 11 هزار کیلومتر به سرمایه 36 میلیون و 800 هزار تومانی نیاز است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۵    
امروز و فردا در نیمه غربی کشور جوی پایدار حاکم است که با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را به همراه خواهد داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی علی اکبر اولیا را به عنوان رئیس سازمان ملی بهره وری منصوب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، یورو از مرز 5000 تومان گذشت و به 5020 تومان رسید؛ همچنین قیمت دلار نیز به 4135 تومان رسید؛ ضمن اینکه سکه طرح جدید نیز ده هزار تومان گران شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، استقلال را ستون فقرات بانک مرکزی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
خود دختر رییس فدراسیون این مربی را جلوی چشم ما حجاب سرش کرد و به داخل زمین برد. به او گفتم نکن، پاسخ داد ول کن خانم رحیمی نژاد ...