دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۲۲:۲۴Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۰    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با شاخص کیفی 112 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
پیوستن هند به کنوانسیون حمل و نقل بین المللی کالا به اجرایی شدن کوریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب که سال هاست به تاخیر افتاده کمک خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر تقسیم عادلانه و اولویت بندی در بودجه تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰    
بهتاش فریبا پیشکسوت و مربی سابق استقلال معتقد است ایران توانایی صعود از گروه خود در جام جهانی 2018 را دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۰    
رییس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی 21 مهدکودک در مناطق زلزله زده خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر انوشیروان محسنی بندپی در تشریح اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۲    
طی 48 ساعت گذشته 30 نفر در آذربایجان شرقی با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند همچنین در 72 ساعت گذشته، 16 تن در اصفهان مسموم و دو نفر فوت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۰    
بهروز رسایلی
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۰    
عراق برای توسعه بخش انرژی خود، 18 قرار داد همکاری با شرکت های سعودی به امضاء رساند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۰    
برنده توپ طلای بهترین بازیکن جهان روز پنجشنبه در شهر پاریس اعلام خواهد شد. به گزارش تابناک ورزشی، کاکای برزیلی آخرین بازیکنی بود که در سال 2007 با پیشی گرفتن از رونالدو و مسی توپ طلا را تصاحب کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۰    
بررسی شاخص بهای مصرف کننده توسط بانک جهانی، نشان می دهد قیمتها در ایران، چند برابر میانگین دنیا رشد دارد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۰    
برخی رسانه ها با بررسی روند نزولی بهای سوخت در کره شمالی مدعی شدند روسیه نفت مورد نیاز این کشور را تامین می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 197 هزار داوطلب در آزمون دکترای 97 نیمه متمرکز ثبت نام کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۰    
یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی اعلام کرد تمام توافقات برای انتقال مائورو ایکاردی، گلزن جوان اینتر به رئال مادرید انجام شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۹    
در تداکس تهران نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه های گوناگون گرد هم فراخوانده می شوند تا ایده ها و ماجراهای خود را در قلب تهران به اشتراک بگذارند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۰    
تیم ملی وزنه برداری ایران قهرمان جهان شد. مبارک باشد اما بیایید نگاهی به نتایج ملی پوشان کنیم. جز سهراب مرادی و سعید علی حسینی که عملکرد خیره کننده ای داشتند، به سایر نتایج توجه کنید. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۲:۵۰    
گروه گلدمن ساکس پیش بینی می کند قیمت های نفت حداقل تا پایان سال 2018 همچنان بالا خواهد ماند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۲:۵۰    
این پیمانه تیترهایی همچون رشد اقتصادی ایران امسال به 3.7 درصد می رسد، کاهش بهای نفت با افزایش تولید فرآورده های نفتی آمریکا، اختلاف گازی ترکمنستان با ایران به دادگاه کشید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۲:۳۱    
استنشاق گاز مونوکسید کربن سبب جان باختن 2 تن و مسمومیت 8 نفر در شهرستان های نور و نکا شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۲:۳۰    
اختصاص 120 میلیارد تومان مشوق صادراتی شهریور ماه سال جاری به تصویب رسیده اما همچنان سهم صادرکنندگان از این جایزه هیچ است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۲:۲۰    
تحلیلگران موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا بر این باورند که طلا بار دیگر در هفته های پایانی 2018 میلادی در بازارهای بین المللی خواهد درخشید.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۱:۱۵    
رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان با برگزاری مراسم قرعه کشی و گروه بندی تیم ها آغازشد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۱:۰۱    
رئیس اداره محیط زیست اشتهارد از پیگیری کشتار بی رحمانه سگ ها در منطقه اطراف شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۴۲    
مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع آرا به قطعنامه یک قانونگذار دموکرات برای استیضاح ترامپ رأی منفی داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۲۵    
هفته نخست/24بهمن-سه شنبه الریان قطر - استقلال ایران هفته دوم/یک اسفند-سه شنبه استقلال ایران – الهلال عربستان هفته سوم/15اسفند-سه شنبه برنده پلی آف العین و المالکیه – استقلال ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، تصمیم اخیر دونالد ترامپ در راستای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال پایتخت واشنگتن از تل آویو به این شهر اقداماتی است که درهای ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پی اقدام یک جانبه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۵    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم اخیر دونالد ترامپ در قبال قدس را اقدامی به نفع رژیم صهیونیستی خواند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۵    
24 بهمن - سه شنبه پرسپولیس ایران - برنده پلی آف نسف قارشی و الفیصلی اردن یک اسفند – سه شنبه السد قطر – پرسپولیس ایران 14 اسفند – دوشنبه پرسپولیس ایران – الوصل امارات ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۱    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای این دستگیری اعضای باند آدم ربایی در نیشابورباند که سه مرد و یک زن هستند 27 مهر ماه امسال وارد یک منزل مسکونی در محدوده خیابان امیر کبیر نیشابور شده و با تهدید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۹    
وبسایت خبری روزنامه صباح اعلام کرد: 26 تبعه خارجی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول ترکیه دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک کارگاه نجاری و سوختگی سه کارگر این کارگاه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۵    
کریس رونالدو تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان شد که در هر شش بازی مرحله گروهی به طور متوالی گلزنی می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۹    
شبکه خبر نوشت: سارقین که دو برادر اهل گچساران بودند، پدر و پسر مغازه دار را کشته و با سرقت طلاها، متواری شدند و دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۵    
سرمربی خونه به خونه می گوید برخی سرمربیان لیگ برتری با بازیکنانش صحبت کرده و آنها را هوایی کردند. او می گوید از آنها خواهش می کنم با من یا باشگاه صحبت کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا، این رویداد را تاریخی خواند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۶    
در حالی که باراک اوباما کمتر از یکسال است از کاخ سفید خارج شده است اما همچنان فرمانده کل قوای توئیت است! براساس لیست توئیتر ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۵    
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مصوبات نشست هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا متفاوت با گفته های دبیر کل AFC است. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۵    
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در اظهارنظری بحث برانگیز اعلام کرده است که درباره بازی تیم های عربستان و ایران تصمیم جدیدی گرفته نشده است و براساس روال گذشته عمل خواهد شد که همان بازی در زمین بیطرف ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۱    
وزیر بهداشت ضمن اشاره به تهدید نقدینگی در حوزه دارو و ایجاد مشکل در چرخه اقتصاد دارو، در عین حال به کمبود 100هزار نیروی پرستاری در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که دولت در ارایه صدور مجوز استخدام ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا از جریمه یک میلیون و 220 هزار دلاری یک شرکت آمریکایی به دلیل نقض تحریم های ایران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهوری فرانسه تصمیم همتای آمریکایی خود پیرامون به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را تأسف بار خواند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری کشورمان به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۹    
وزرای امور مالی اتحادیه ی اروپا لیستی سیاه تهیه کرده و 16 کشور را به دلیل عدم همکاری در خصوص تحقیقات گسترده ی این نهاد در رابطه با فرار مالیاتی در آن قرار داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۵    
سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تأکید کرد، تصمیم دونالد ترامپ در قبال قدس هرگونه فرصتی را برای تحقق راهکار تشکیل دو کشور از بین می برد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۴    
وزارت امور خارجه در واکنش به تصمیم دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس اشغالی و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل آویو به این شهر انتقال می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۰    
پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بنا به اعلام قبلی خود، بیت المقدس را پایتخت جدید آمریکا در سرزمین های اشغالی معرفی کرد، مقامات و سران کشورها و سازمان های بین المللی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۹    
ینس استولتنبرگ ، دبیر کل ائتلاف ناتو روز چهارشنبه ایران را به فعالیت های مخرب در منطقه متهم کرد، اما گفت که این مسائل را بایستی خارج از برجام مورد بررسی قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
رسانه های عراقی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در اردوگاه پناهندگان استان نینوی واقع در غرب عراق خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۵    
علیپور این فرصت را دارد با گلزنی در بازی عفب افتاده پرسپولیس مقابل نفت آبادان، از محمد قاضی فاصله بگیرد و صدرجدول گلزنان را در پایان نیم فصل به تنهایی از آن خود کند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۰    
پس از کش و قوس های فراوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تصمیم خود مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را اعلام کرد؛ تصمیمی که مسلما در ساعات و روزهای آینده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۵    
من از استقلال هم طلب دارم از 11 سال پیش که به من چک دادند. دیدم این چک یک برگه مانند نقشه گنج است و معلوم نبود چقدر است، قیمت آن پاک شده بود
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۳    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر امانوئل ماکرون در جریان مصاحبه با دو روزنامه الجزایری و تاکید او بر نقش ایران در حل بحران های منطقه ای ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۰    
آخرین جلسه فوق العاده هیأت دولت جهت بررسی تبصره های لایحه بودجه سال 1397 کل کشور برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۵    
پسر سرمربی استقلال گفت: همه جای دنیا مربیگری هیجان بالایی دارد، اما واقعا در ایران هیجان دیگری دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۶    
برانکو ایوانکوویچ در ارتباط با گروه بندی و قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی واکنش عجیبی نشان داد و گروه قرمزها را سخت توصیف کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۰    
وینفرد شفر از عملکرد استقلال در نیمه نخست دیدار مقابل سپاهان ابراز رضایت کرد و بازی امروز را بهترین نمایش تیمش نامید. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۰    
سرمربی استقلال درباره عدم استفاده از جابر انصاری و سجاد شهباززاده در ترکیب 18 نفره این تیم مقابل سپاهان واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بحث ما تغییر کادرفنی نیست شاید فقط کسی را به نیمکت اضافه کنیم. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۹    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تصمیمات آمریکا در مورد شهر قدس، نسبت به هرگونه اقدام تنش زا علیه منافع جهان اسلام هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۶    
پلیس بریتانیا طرح ترور ترزا می، نخست وزیر این کشور را خنثی کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا درباره عزم این کشور برای انتقال سفارت به قدس گفت: همه باید منتظر باشیم تا ببینیم که رئیس جمهور ترامپ امروز یا فردا، نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۲    
جانشین انتظامی استان ایلام در خصوص درگیری روستای جلیزی شهرستان دهلران توضیح داد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۸    
ولادیمیر پوتین نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در روسیه به طور رسمی اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۵    
به دنبال انتشار برخی اخبار درباره تغییر معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر ، جمعیت هلال احمر دراین باره توضیحاتی را منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۵    
شرکت گاز دولتی ترکمنستان اعلام کرد این کشور آسیای مرکزی برای حل و فصل اختلاف گازی با ایران، به داوری متوسل خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۰    
ایسنا نوشت : وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به برخی از اخبار مبنی بر این که آمریکا می خواهد سفارت خود را در سرزمین های اشغالی به شهر قدس منتقل کند در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی در آمریکا را تبریک گفت
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۵    
روز چهارشنبه قیمت نفت کاهش یافت. این در حالی است که در اواخر روز سه شنبه، قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 62.86 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
دیدار تیم های ذوب آهن و نفت تهران با برتری شاگردان قلعه نویی خاتمه یافت. به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 15 ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
دولت دهم، همواره بخاطر افزایش پایه پولی (چاپ پول پرقدرت و تورم زا) مورد انتقاد رئیس جمهور روحانی بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ایستادگی غیرتمندانه جهان اسلام برای قدس اجازه تعبیر رویای آمریکایی را نمی دهد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۵    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: ریزگردهای نمکی ناشی از خشکی این تالاب نه تنها ساکنان اطراف تالاب بلکه استان های همجوار را نیز تهدید می کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
دبیر ستاد امور کارآفرینی و اشتغال وزارت بهداشت گفت: علاوه بر ایجاد اشتغال برای 10 هزار کمک پرستار یکساله به دنبال ایجاد اشتغال برای بیش از 60 تا 70 هزار نفر از دانش آموختگان گروه پزشکی هستیم.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ظرفیت روسیه برای میانجی گری بین ایران و عربستان، گفت: سعودی ها برای برقراری روابط باید از اقدامات افراطی و خصمانه خود دست بردارند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۵    
پوتین گفت که به زودی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گیری می کند و در این تصمیم گیری البته حمایت های مردمی را مد نظر خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، محدودیت در فضای دانشگاهی کشور را موجب افت اعتماد به نفس ملی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر امدادرسانی ها درحادثه زلزله استان بوشهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تخریب ها و خسارت های مالی بیشتر در نقاط روستایی صورت گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تحقق مسکن اجتماعی در تخلیه حباب قیمت مسکن تاثیر به سزایی دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
رییس فراکسیون ورزش مجلس، درپیامی کسب اولین قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران درمسابقات وزنه برداری آمریکا را تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه رکود بازار مسکن همزمان با کاهش ساخت واحدهای کم متراژ عمیق تر شده است، گفت: رونق ساخت این نوع واحدها می تواند حباب قیمتی در بازار مسکن را از بین ببرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از عدم توجه مسئولان به برخورد با تولید کنندگان محصولات آرایشی تقلبی گفت: مسئولان باید در جهت حفظ سلامت عمومی به این بخش ورود پیدا کنند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی بانک ها از دستورالعمل بانک مرکزی برای کاهش نرخ سودهای بانکی تمرد می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جان یک میلیون دانش آموزان در مدارس فرسوده در خطر است، خواستار اخذ عوارض ویژه از بلندمرتبه سازان و صرف آن برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
پرسپولیس با این برد با 33 امتیاز و یک بازی کمتر رکورد کسب بیشترین امتیاز در نیم فصل لیگ برتر که پیش از این به سپاهان با 31 امتیاز تعلق داشت را به خودش اختصاص داد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
سرمربی استقلال آبی پوشان را با چهار تغییر نسبت به گذشته روانه دیدار با سپاهان کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
سجاد شهباززاده بعد از اعلام ترکیب اصلی بازی مقابل سپاهان از سوی شفر، با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه با اشاره به اینکه ثبات منطقه خاورمیانه امری حیاتی و مهم است، از ایران خواست تا در حل بحران های منطقه ای نقش سازنده ای ایفا کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه یک بازی دفاعی محض و گرفتن سرعت و فضای بازی از میزبان پرانگیزه اش، موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند در مشهد شد، کاری که مدتهاست تیم دیگری نتوانسته انجام بدهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۸    
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: باید دادگاه علنی تشکیل شود تا احمدی نژاد به تخلفات و کرده های خود در هشت سال دوران ریاست جمهوری پاسخگو باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۸    
فلسطینیان امروز تظاهراتی در اعتراض به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی، برگزار کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰    
گرشاسبی درباره اینکه عنوان شده مبلغ قرارداد برانکو 750 هزار دلار است گفت: من این مبالغ را تایید نمی کنم و از رسانه ها هم می خواهم به دنبال رسانه ای کردن آن هم نباشند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰    
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ 3 بر یک پاری سن ژرمن را شکست داد. رابرت لواندوفسکی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۶    
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد 2 بر یک زسکامسکو را شکست داد. روملو لوکاکو و مارکوس راشفورد برای منچستر یونایتد گلزنی کردند و آلن ژاگوئف برای زسکامسکو گل زد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
فولادِ رده سومی در تبریز مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا از پارس جنوبی رده دومی فاصله بگیرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و اتلتیکومادرید به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سائول نیگز برای اتلتیکومادرید گلزنی کرد و گل به خودی استفان ساویچ نیز بازی را به تساوی یک بر یک به ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۰    
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا 2 بر صفر اسپورتینگ را شکست داد. پاکو آلکاسر و جرمی متئو (گل به خودی) برتری آبی-اناری ها را رقم زدند. خلاصه این بازی را در تابناک تماشا می کنید.