دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۲:۴۹Jun 2018 25
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۰    
عامل قتل پسر جوان در کرمان سه ساعت پس از قتل شناسایی شد. به گزارش خراسان، سرهنگ روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پس از اعلام وقوع یک مورد مرگ مشکوک و انتقال به بیمارستان شهید باهنر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۰    
رییس پلیس فتا استان یزد گفت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا استان، دانشجویی که با هک نرم افزار شبکه اجتماعی استاد خود سعی در خدشه دار نمودن وجه علمی و اجتماعی وی را داشت، شناسایی و دستگیر شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۰    
مزاحمت های تلفنی مرد میانسال، باعث تشدید اختلاف های خانوادگی و فروپاشی کانون خانوادگی زوج جوان شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۰    
مهاجم تازه اوج گرفته پرسپولیس هنوز به طور کامل ستاره نشده که صدای نغمه جدایی اش به گوش هواداران می رسد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مجری برنامه نود بین جملات هر هفته اش گریزی هم به مسایل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور می زند و حالا شوخی فردوسی پور با سوت بلبلی سخنگوی قوه قضاییه دربرنامه نود سوژه شبکه های اجتماعی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۱    
پس از انتشار فهرست آرای قطعنامه حقوق بشر میانمار، عده ای این گمانه را مطرح کرده اند که ایران برای حفظ روابط خود با چین و روسیه، در رأی گیری علیه میانمار شرکت نکرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۵    
در جریان ماجرایی تلخ و دلخراش، مادری پس از پرتاب دختربچه 10 ساله اش از پنجره طبقه پنجم یک ساختمان در رضوانشهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با یک سرنخ کوچک شیطان گرمسار را دستگیر کردند. به گزارش جام جم، سرهنگ ابوذر قربانی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۶    
بررسی ها نشان از اختصاص سهم 2 درصدی از سوی دولتمردان به مسئله ی فرهنگ در نظام آموزش عالی کشور و در میان دانشگاه ها دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۶    
گویا پایانی بر فاجعه زندان ابو غریب نمی توان در نظر گرفت، جدید ترین اسناد به دست آمده از این گورستان تمدن بشری کودکان عراقی را نشان می دهد که توسط نظامیان آمریکایی وادار به تعرض به مادران خود می ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ساعت 12 ظهر امروز خبر داد و گفت: این آزمون 8 دی برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل استقلال برای جلسه با مدیرعامل پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حضور یافت. به گزارش تابناک ورزشی، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال امروز (دوشنبه) برای جلسه با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه رقیب ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری یکی از سارق زورگیر عباس آباد خبر داد و گفت: سارقان کمتر از 6 ساعت شناسایی شدند، یکی از آنان در مخفیگاهش دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۰    
ویتالی موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه که با اتهام دوپینگ گسترده تیم های ملی این کشور در سالهای قبل روبروست، به طور موقت از پستش استعفا داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۰    
به نظر می رسد مهاجم نیجریه ای و همبازی سامان قدوس در لیگ سوئد گزینه اصلی و قطعی خرید استقلال شده باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۰    
بالاخره گوگل اعلام کرده است که به زودی قصد دارد آن دسته از تبلیغات آزاردهنده و ناخوانده در پلت فرم های خود را مسدود و غیرفعال کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۰    
زن میانسال متأهل که به اتهام رابطه نامشروع با مردی متأهل دستگیرشده بود پس ازمحاکمه دردادگاه به یک سال کار اجباری در غسالخانه بهشت زهرا محکوم شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۰    
پسری که در مراسم عروسی قصد آزار و اذیت دختر 1.5 ساله را داشت با اطلاع بموقع مهمانان در انجام نقشه خود ناکام ماند. او با حکم دادگاه به 186 ماه حبس محکوم شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۰    
تمدید توافق کاهش تولید اوپک، بازار نفت را در مسیر دستیابی به تعادل در سال میلادی آینده قرار داده اما اگر این گروه به هدف محدود کردن عرضه دست پیدا کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۰    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۴    
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد گفت: خودروهایی که اسمشان برای جلوگیری از شماره گذاری آمده است در صورت رسیدن به استانداردهای مورد تأیید سازمان استاندارد، دوباره شماره گذاری می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
دیدار رهبر انقلاب با مادری مسیحی که همسر و 2 فرزندش شهید انقلاب شدند
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۴    
دولت دوازدهم در بودجه پیشنهادی سال 97 کل کشور به مجلس شورای اسلامی سهم هر ایرانی را از درآمدهای نفتی 137 هزار تومان برآورد کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۰    
واکنش گرشاسبی به عدم پرداختی ها به بازیکنان و مربیان تیم صدرنشین لیگ در نیم فصل می تواند برای هواداران و بازیکنان این تیم نگران کننده باشد و حتی در راه تمدید قرارداد مربی موفق این تیم هم مانع ایجاد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۰    
مرد خیاط که به اتهام قتل و آتش زدن جسد دوستش بازداشت شده بود، به قصاص محکوم شد. به گزارش جوان، شانزدهم شهریور ماه سال 94 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۰    
استقلال تنها یک گام تا 900 امتیازی شدن در تاریخ لیگ برتر فاصله دارد. به گزارش تابناک ورزشی، مجموع امتیازات تیم فوتبال استقلال تهران با احتساب پیروزی پرگل این هفته مقابل تیم صنعت نفت آبادان در تمام ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۸    
کمتر از 2 قرن پیش زلزله سهمگین پایتخت ایران را لرزاند. به گزارش دنیای اقتصاد، در عصر فتحعلی شاه قاجار در سال 1246 قمری معادل 1830 میلادی، آخرین زلزله مهیب تهران رخ می دهد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۰    
زن رضوانشهری 2 فرزند 11 ساله و 10 ماهه خود را از طبقه پنجم یک ساختمان به پایین پرتاب کرد و سپس خودکشی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۸    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به خرید ساعت و عینک طلا، خرید اینترنتی کالا، معامله با بچه نابالغ، چانه زدن با نامحرم و ... نظرشان را اعلام کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۴    
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس، با اشاره به انهدام یک باند سرقت لوازم خودرو در شرق تهران، گفت: این باند شب گذشته طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۷:۱۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و تخم مرغ در بازار را اعلام کرد. بع گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۳:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فعلا هیچ اعتباری به منظور توزیع شیر در مدارس به وزارتخانه تخصیص نیافته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۴۰    
نیروهای امنیتی لبنان یک سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش را در استان بقاع این کشور شناسایی و بازداشت کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور عربستان سعودی با طرح ادعاهایی بی اساس، مدعی شد: با تروریست هایی روبرو هستیم که با ایران ارتباط دارند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۳۰    
وزیر دارایی روسیه گفت: انتظار می رود نرخ رشد اقتصادی روسیه در سال جاری میلادی بین 1.8 تا 2 درصد باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۲:۱۳    
وزیر کشور با اشاره به آماده سازی طرحی برای ساماندهی و تمرکز کمک های مردمی در زمینه مراسم اربعین حسینی(ع) گفت: مراسم اربعین حسینی نباید دولتی شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۰    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که این کشور در سال 2018 در قسمت خدمات عمومی دولتی 110 هزار نفر را استخدام خواهد کرد که این شامل معلمان و پرسنل درمانی و مذهبی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۴    
دو نفر در برخورد قطار محلی با آنان در نزدیکی ایستگاه راه آهن تله زنگ در محدوده راه آهن ناحیه زاگرس مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۴    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: محورهای کوهستانی شرق استان تهران لغزنده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۰    
استاندار تهران از مصرف 2 الی 3 برابری بنزین پس از زلزله ملارد در سطح استان تهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۱    
با دستور قاضی مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد یکی از لابراتوار های بزرگ تولید مشروبات الکلی در منطقه هاشمیه مشهد از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۶    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نمایندگان مجلس در اعتراض به گرانی تخم مرغ نامه ای به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی ارسال کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۹    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد این وزارت خانه خودروی تشریفاتی جدیدی خریداری نکرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دلیل سوءمدیریت های موجود در بخش کشاورزی کشور، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس کلید خورد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۴    
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود زادروز حضرت عیسی علیه السلام و عید کریسمس را تبریک گفت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۱    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگون ساختن یک پهپاد شناسایی ارتش ارمنستان در جنوب غربی این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۰    
رضا درمیشیان یک تیزر درباره فیلم جنجالی عصبانی نیستم منتشر کرده که به چهل زبان این عبارت در آن گنجانده شده است. این تیزر متفاوت و جذاب را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۳    
در بخشی از مستند قائم مقام که توسط محمدمهدی صفار هرندی فرزند وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد تهیه شد، آیت الله منتظری خطاب به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و در واکنش به عملیات های تروریستی این گروه با ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۹    
محمود دولت آبادی در مراسم اختتامیه جایزه احمد محمود با انتقاد از مسوولان فرهنگی به خاطر جلوگیری از چاپ شدن آثار احمد محمود به جعل و فروش غیر قانونی آثار ادبی اعتراض کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۴    
وزارت آموزش و پرورش، شرایط ملاقات حضوری با وزیر آموزش و پرورش را اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
دادستان تهران جزئیات پرونده یک محکوم به جاسوسی به اسرائیل را تشریح کرد و گفت: احمدرضا جلالی(ahmadreza djalal) به هشت نوبت ملاقات با ماموران سرویس جاسوسی بیگانه اقرار کرده و در همین رابطه وجوهی را اخذ ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۴    
دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان نامزد بهترین دروازه بان فوتسال جهان شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۳    
در پی تصادف بین دو دستگاه خودروی نیسان و جیپ در نقده 5 نفر کشته و 4 نفر دیگر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۲    
دبیر ستاد تنظیم بازار از واردات 20 هزارتن تخم مرغ برای کاهش قیمت آن خبرداد، همچنین مهرفرد معاون وزیر جهاد کشاورزی از عرضه تخم مرغ تنظیم بازار به نرخ شانه ای 11 هزار و 600 تومان از امروز دوشنبه خبرداد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی از تدوام نبرد با تروریست ها به ویژه در سوریه در صورت لزوم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رگ یاب ، دستگاه هایی است که در سال های اخیر برای سهولت در تزریقات داخل رگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با استفاده و تاباندن نور مادون قرمز، محل رگ های زیرپوست را نمایان می سازد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۰    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه با انتقاد از وجود روحیه ضدروس در میان مقام های آمریکایی و تمایل آنان برای اعمال تحریم های جدید در مورد روسیه، نسبت به تشدید تحریم این کشور ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۰    
یکی از نزدیکان آیت الله موحدی کرمانی: حضور آیت الله موحدی کرمانی در بیمارستان برای آزمایشات دوره ای بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۹    
رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۰    
به مناسب سالروز عملیات کربلای 4، فیلمی از لحظه وداع غواصان دفاع مقدس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۴    
لابراتوار بزرگ تولید مشروبات الکلی در مشهد کشف شد. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۲    
محسن رضایی درباره این موضوع که استعفا دادن از سمتی که شخص فاقد توان انجام وظایف آن است، نیاز به شجاعت دارد، در توئیتر نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۷    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که پیشنهاد افزایش قیمت خرید سربازی که در این کمیسیون مطرح شده بود برای کسب نظر فرماندهی کل قوا مسکوت ماند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۹    
یک مرد هندی 30 ساله به نام "دیپا رام"، همسر اول و دوم خود را با هم به آتش کشید. او این دو هووی 26 و 22 ساله را به بهانه خرید طلا به جاده "شیشاوا"برد و نقشه شوم خود را اجرا کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
لحظات دلهره آور از تخریب دودکش کوره آجرپزی در جمهوری چک را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۹    
جام نیوز نوشت: دختری پرسپولیسی که با گریم ریش وسبیل توانست وارد ورزشگاه غدیر اهواز شود...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۹    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در برخی استان های کشور بارش باران و برف گزارش شده است براین اساس شهروندان در جاده های برف گیر با احتیاط رانندگی کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۵    
دیدار نوستالژیک این هفته بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی با تقابل امید عالیشاه با تیم سابقش همراه خواهد بود که می تواند آبستن خیلی از مسایل باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۵    
هافبک مغضوب نفتی ها در رابطه با اوضاع اخیر و خروج از این تیم می گوید در ابتدا می گفتند درخشان ما را نمی خواهد اما اکنون می شنویم حجازی تمایلی به ادامه همکاری با ما ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۱    
سولوانگ / Solvang شهری در شهرستان سانتا باربارا، کالیفرنیا ایالت کالیفرنیا است. این شهر توسط گروهی از دانشجویان دانمارکی که به غرب آمریکا سفر کرده بودند تا یک کلونی دانمارکی ایجاد کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۵    
سرمربی های دو تیم استقلال و پرسپولیس جذابیت زیادی در بین هواداران تیمشان دارند.پرسپولیس با برانکو 3 سال است که به قدرت فوتبال ایران تبدیل شده و شاید به همین دلیل هم باشد که وقتی آبی ها دیدند با ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۵    
خبر رسیده که برانکو ایوانکوویچ برخلاف ادعای سرپرست موقت پرسپولیس، فعلاً قراردادش را تمدید نمی کند! ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۵    
ارزیابی عملکرد دکترانتظامی درمعاونت مطبوعاتی میسر نیست مگر آن که روزهای قبل از ایشان را به خاطر آوریم. آنچه بود را مرور کنیم تا متوجه شویم آنچه امروز می بینیم حاصل عملکرد دکتر انتظامی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۵    
حکم ممنوع التصویری، موضوع جدیدی در تلویزیون ایران نیست و بارها به دلایل مختلف مجریان و چهره های معروف جلوی دوربین در صداوسیمای ایران طعم آن راچشیده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۱    
بررسی لایحه بودجه 97 نشان می دهد که بندی در بودجه وجود دارد که مربوط به کمک های مستقیم به افراد حقیقی است! این بودجه که به سه قوه و شورای نگهبان تعلق می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۰    
یک فروشنده ماده مخدر ماری جوآنا در دانمارک بجای تاکسی سوار خودروی پلیس شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۲۷    
نیروهای امنیت کشور لبنان در منطقه الهرمل مسئول شرعی داعش را بازداشت کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۵    
کاظم جلالی از یاران نزدیک علی لاریجانی از آخرین توصیه احمدی نژاد به روحانی پرده برداشته و امروز در گفت و گویی عنوان کرده که احمدی نژاد در حین تحویل دادن دفتر ریاست جمهوری به روحانی گفته است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۵    
با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، پلیس امنیت و دستور ویژه مرجع قضایی، باند بزرگ قاچاق حیات وحش کشور متلاشی و متخلفین دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۵    
گابریل بازیکن خط میانی سابق پرسپولیس که مدعی شده حدود 100هزاردلار از طلبش را نگرفته، این روزها دررسانه های ایران جوانان می دهد و پرسپولیس را تهدید می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۵    
یکی از صنایعی که در سال های اخیر تواسته است در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کند، صنعت تولید محصولات دارویی بیوتکنولوژی می باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شایعاتی درفضای مجازی مبنی بر بازگشایی نماد معاملاتی بانک صادرات منتشرشده که اگر این مهم انجام شود این نماد بازگشایی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۵    
بررسی قیمت مس طی یک هفته گذشته حاکی از رشد 4.2 درصدی این فلز سرخ است به طوری که موجودی مس انبارهای بورس فلزات لندن افزایش 6 هزار و 400 تنی داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۵    
بازی دیروز پرسپولیس – فولاد نکات فنی زیادی داشت. یکی از گل درشت ترین نکته های این بازی اما رابطه عجیب گادوین منشا و علی علیپور بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است قطعا ترامپ تعلیق تحریم های هسته ای علیه ایران را تمدید می کند تا از مسیرهای دیگری به اعمال فشار بپردازد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۵    
حدود 10 روز پیش بود که نشست خبری سرپرست باشگاه پرسپولیس با محوریت حل و فصل ماجرای اختلاف با باشگاه ریزه اسپور ترکیه برگزار شد و حمیدرضا گرشاسبی با ژستی فاتحانه از تلاش برای رفع مشکلات بعدی خبر داد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۵    
پاول دوروف در مورد شایعات ایجاد ارز رزمزنگاری شده توسط تلگرام پاسخ داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۵    
در چند هفته اخیر جمهوری خواهان در دفاع از قانون جدید مالیاتی همواره تاکید کرده اند که این قانون، وضعیت مالیاتی شرکت ها و شهروندان را ساده تر خواهد کرد و به رونق اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۵    
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب با اشاره به جشن میلاد حضرت مسیح(ع) با بیان اینکه یکتا بودن خداوند سبحان وجه مشترک همه ادیان الهی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۱    
باید بخش خصوص تعیین تکلیف شود، بخش خصوصی الان در کشو ما این گونه شده که با تغییر وزارت خانه، یک بخش از یک وزارت خانه را به وزارت خانه دیگر واگذار می کنند و عنوان خصوصی روی آن می گذارند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۱    
لحظه تاریخ اتصال دو بخش پل کریمه به پایان رسید. پل طولانی کریمه به طول 19 کیلومتر، مسافت بزرگی از تنگه کرچ بین شبه جزیره کرچ کریمه و شبه جزیره تامان از منطقه کراسنودار را در بر می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مقرر شد از 10 درصد عوارضی که برای گازکشی روستاها در نظر گرفته شده 10 درصد به بنیاد مسکن برای مرمت و بازسازی کانال های حفر شده اختصاص یابد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایجاد مشوق های صادراتی از لازمه های تحول در صادرات خدمات فنی و مهندسی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه فرقی میان مدارس و مساجد وجود ندارد به همین دلیل آب و برق و گاز مدارس نیز باید رایگان شود، گفت: 97درصد بودجه آموزش و پرورش خرج حقوق پرسنل می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نرخ بالای تأمین مالی در بخش صادرات انتقاد کرد.