جمعه ۲۹ دیساعت ۰۱:۳۶Jan 2018 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۶    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین المللی تا زمانی که از پیروزی بر داعش اطمینان حاصل نکنند سوریه را ترک نخواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۰    
اتوخسروانی طی مراسمی در راستای خدمات پس از فروش و گارانتی یکساله خودروهای خود، اقدام به معاوضه یک دستگاه خودرو معیوب با یک دستگاه خودرو جدید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۸    
هوآوی با عرضه گوشی های متنوع در سری mate 10 تمام تلاش خود را داشته تا برای هر سلیقه ای گوشی خاصی را در این سری داشته باشد به همین دلیل هم این سری از چهار گوشی HUAWEI Mate 10، HUAWEI Mate 10 Pro ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
گفته شد کسانی که وارد فوتبال می شوند به دو سه دلیل می آیند. یا برای پولشویی یا برای پوشش خلاف های اقتصادی شان و می خواهند دامنه هوادارهایشان را زیاد کنند که سخت بشود با آنها برخورد کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
قانونگذاران بر ضرورت ارائه راهکارهای اساسی از سوی شهرداری برای دفع موش های زنده خوار به عنوان یکی از معضلات مهم مغفول مانده تهران تاکیدکردند که در صورت بروز زلزله جان شهروندان تهرانی را تهدید می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهادی داده شده مبنی بر اینکه قیمت بنزین در شهرستان ها کمتر از تهران باشد یعنی نرخ بیشتر بنزین در تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و تقویت حمل و نقل عمومی باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان پیرو خبر منتشر شده روز گذشته 96/10/4 در سایت بانک مرکزی از مدیران آن بانک نسبت به نشر اکاذیب و تهمت در دادسرای 12 بازپرسی دولت و دیوان عدالت اداری شکایت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۶    
نشست سران سه قوه شنبه هفته آینده به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. به گزارش ایلنا، نشست سران سه قوه شنبه هفته آینده (9 دی ماه) به میزبانی رئیس قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی برگزار می ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۱    
انتشار لیست خودروهای بی کیفیت توسط سازمان ملی استاندارد باعث شده تا برخی خریداران این خودرو از خرید خود پیشمان شده و احتمالا امکان فروش خودروهای خود را هم پیدا نکنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
شش خرید جدید بدون پرداخت هزینه و داشتن 14 بازیکن رایگان، امتیاز ویژه ای برای تیم این فصل گل محمدی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد افت فشار خون نیز همانند فشار خون بالا در افراد مسن، خطرناک است. به گزارش فارس، نتایج یک بررسی جدید که توسط محققان آمریکایی صورت گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
وینفرد شفر در 8 بازی لیگ برتر به عنوان مربی استقلال تهران 4 برد، 3 تساوی و یک باخت داشته و 15 امتیاز کسب کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در روز جمعه 8 دی ماه خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
پدر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان خبر آزاد شدن سردار آزمون با ورشکستگی باشگاه روسی روبین کازان را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: محیط بان گرگانی توسط شکارچی غیر مجاز در یکی از روستاهای اطراف گرگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۰    
ستاره ایرانی شارلروا که در دور رفت دو بار گلزنی کرده بود، پنالتی تیمش را برخلاف جهت گلر زولته به سمت راست دروازه زد تا گل اول مسابقه خیلی زود برای آنها ثبت شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از بخشیده شدن دو ماه باقی مانده دوران سربازی احمد نوراللهی خبر داد و اعلام کرد به زودی تصمیم نهایی در خصوص او گرفته می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۸    
خانواده مرد تعمیرکاری که شش سال قبل به طرز مرموزی به قتل رسیده بود به خاطر شناسایی نشدن قاتل تقاضای دیه از بیت المال کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۴    
زن جوانی که 3 سال قبل به اتهام معاونت در قتل شوهرش بازداشت شده بود، محاکمه و از اتهام خود تبرئه شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
دختربچه ای که شش سال قبل مقابل چشمان مادر وخواهربزرگترش ازمقابل خانه شان ربوده شده بود، سرانجام با جست و جوهای فراوان وکمک شبکه های اجتماعی به آغوش خانواده اش بازگشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود با عنوان قاضی تعزیرات حکومتی از شهروندان کلاهبرداری می کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۰    
مهندس بیکار که از دو سال قبل به اتهام ربودن و آزار زن بیمار در بازداشت به سر می برد روزگذشته برای دومین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۰    
استاد زلزله شناسی: هیچ بشری در هیچ جا حتی با فناوری هارپ نتوانسته پدیده ای طبیعی را در این ژرفا تحریک کند یا بر آن اثر بگذارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۰    
تصادف اتوبوس سرویس مدرسه با تریلر در جاده اسلامشهر موجب زخمی شدن دانش آموز پسر 16 ساله شد. به گزارش جام جم، ساعت 14 و 37 دقیقه امروز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۰    
فولاد خوزستان با متوقف کردن پرسپولیس اجازه نداد فاصله امتیازات سرخپوشان تهرانی با سایر تیم ها بیشتر شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۷    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن خطاب به شهروندان در امارات و عربستان گفت که خود را از برج ها و اماکن حساس اقتصادی و نظامی دور کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۱    
زلزله تلنگری برای مدیران پایتخت بود تا بدانند چه اندازه در برابر زلزله و حوادث پس از آن آمادگی دارند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۶    
رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی گفت: در پی برخورد دو دستگاه خودرو وانت و لندرور در محور اشنویه - نقده، 5 تن کشته و 4 تن دیگر مجروح شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۳    
دادستان عمومی و انقلاب رشت از صدور کیفرخواست قاتل سریالی زنان در استان گیلان خبر داد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۱۲    
روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در پاسخ به سرمقاله روز دوشنبه روزنامه کیهان به قلم زهرا آیت اللهی در انتقاد از لایحه امنیت زنان دربرابر خشونت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۲:۲۵    
علیرغم افزایش مناسب قیمت سنگ آهن در 2 ماه اخیر، به دلیل افزایش عرضه و همچنین کاهش ظرفیت های تولید فولاد در چین، تحلیل گران برای سال 2018، افت قیمت سنگ آهن را پیش بینی می کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۲:۰۱    
کارمندان ناسا اطلاعاتی را منتشر کردند که مدعی است کره زمین تا یک ماه آینده به پایان عمر خود می رسد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
تصادف شاخ به شاخ پراید با کامیون کشنده در جاده قدیم همدان - ساوه موجب مرگ زوج میانسال شد. بنا براعلام پلیس راه، انحراف به چپ ناشی از سبقت پراید عامل بروز این سانحه فوتی بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۵    
وزیر اموراقتصادی و دارایی از فروش معادل 100 هزار میلیارد ریال اموال مازاد بانک ها از جمله بنگاه های در اختیار آنها تا پایان امسال و افزایش این رقم به 200 هزار میلیارد ریال تا خردادماه آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۵    
دامادی از اهالی آذربایجان غربی که برای مادرزنش در فضای مجازی مزاحمت ایجاد کرده بود با ردیابی های پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک میلیارد و 431 میلیون ریال اسکناس تقلبی در شهرستان مانه و سملقان این استان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۳    
مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از فوت یک شهروند پردیسی در درگیری طایفه ای خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۰    
قیمت نفت با انفجار خط لوله انتقال نفت خام در لیبی و پشتیبانی تداوم کاهش تولیدات اوپک، افزایش یافت و با فراتر رفتن از 66 دلار، رکورد 2 و نیم ساله خود را پشت سر گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۳    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان که برای مسابقه ندادن با نماینده رژیم صهیونیستی به باخت اجباری تن داد، قدردانی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت که وزیر صنعت در جلسه امروز این کمیسیون از باز شدن ثبت سفارش خودروهای خارجی حداکثر تا آخر هفته جاری خبر داده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۹    
برخورد شدید نیسان با وانت پیکان در کمربندی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی منجر به فوت 2 نفر شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به جنایات جدید عربستان در این کشور گفت: رژیم سعودی با پول سازمان ملل را خریده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۵    
قدردانی کودکان غزه از سردار سلیمانی را می بینید: از فلسطین به جمهوری اسلامی؛ سپاس ایران .
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۴    
آخرین لحظات شعله ور بودن آتش چاه شماره 147 رگ سفید و خوشحالی مهارگران پس از خاموش شدن این آتش را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
پس از دو ماه، دقایقی پیش معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از مهار کامل چاه 147 رگ سفید خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه زلزله خطرناک ترین بحران و حادثه پیش روی ایران است، گفت: اسکان موقت مردم تهران، به سه برابر تهران زمین نیاز دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۲    
دومین مجمع عمومی عادی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی بر گزار می گردد
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۲    
شهردار سنندج گفت: 23 قرارداد برای واگذاری و نگهداری پارک های سطح شهر با اشخاص مختلف منعقد و داده شده که کار بنده نبوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
منابع محلی اعلام کردند که در خط لوله های نفتی لیبی، انفجار رخ داده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
یک منبع که خواست نامش فاش نشود با تکذیب هرگونه تلاش ارتش چین برای برقراری خط ارتباط اضطراری میان نظامیان کره شمالی و آمریکا گفت که حتی چنینی برنامه ای برای آینده هم وجود ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
مشاور سابق رهبر مخالفان دولت اردوغان در ترکیه به جرم مشارکت و ارتباط با گروه تروریستی گولن راهی زندان شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
دادگاه ابوظبی یک نظامی 28 ساله این کشور را به اتهام واهی جاسوسی برای ایران به 15 سال زندان محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
معاون نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد: خوشبختانه سال 2018 برای یافتن راهکار سیاسی جهت پایان دادن به بحران سوریه، سال مهمی خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۸    
منبعی در ارتش سوریه سقوط یک فروند جنگنده متعلق به این ارتش در استان حماه را که معارضان مدعی سرنگونی آن شده بودند، تأیید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۶    
نمودار تعداد زمین لرزه های سال 96 تا آبان ماه منتشر شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
رنگ صورتی ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید است و در رنگ های مختلفی ازصورتی تیره تا صورتی روشن را دربر می گیرد. این رنگ در بیشتر فرهنگ ها رنگ دخترانه ای تصور می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مهار آتش سوزی چاه نفتی رگ سفید خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۴    
هر سال ماراتون علمی کنکور سراسری بین بیش از 1 میلیون دانش آموز، ماراتونی که هر سال هزینه ثبت نام در آن نسبت به سال گذشته درصدی افزایش پیدا می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۰    
در این ویدیو روش مرحله به مرحله انجام پول آپ یک دستی توضیح داده می شود و با معرفی تمرینات مقدماتی، روش لازم برای بدست آوردن قدرت و تکنیک لازم برای این حرکت شرح داده می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۰    
توله یوزپلنگ کشف شده از قاچاقچیان حیات وحش در تهران پس از انتقال به جایگاه مخصوص در پارک پردیسان رها شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۴    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۲    
نابودی یک چهارم مرغ های تخم گذار در ایران یکی از مهم ترین دلایل افزایش قیمت تخم مرغ است؛ مسئله ای که مسئولان با افزایش قیمت تخم مرغ از آن پرده برداشته اند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۰    
استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری باید از مازاد سهمیه خود که شورایعالی آب آن را تعیین کرده استفاده کنند و نباید بیشتر از آن استفاده داشته باشند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۹    
وزیر کشور از تعیین 22 استان برای پشتیبانی و ارائه خدمات در شرایط خاص به تهران خبر داد و گفت: فرمانداران باید قدرت تعامل و هماهنگی در استان داشته باشند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که رای مثبت جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه مربوط به نقض حقوق بشر در میانمار امروز با ارسال یادداشت رسمی به دبیرخانه سازمان ملل متحد ثبت گردید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۷    
فرمانده سپاه پاسداران درباره حفاظت هواپیمایی نامه ای خطاب به حاج سید احمد آقا خمینی نوشت و با این حال 20 روز بعد حضرت امام خمینی (ره) شخصاً در هامش نامه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۶    
منابع زمین سریعاً روبه اتمام است، دانشمندان پیشنهاد کرده اند که انسان ها برای بقا به مریخ مهاجرت کنند. ولی آیا انسان می تواند به مریخ برود.در این ویدیو با شرایط سفر و زندگی در مریخ آشنا شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۸    
قرارداد تأمین مالی بین المللی میان 4 بانک ایرانی و اگزیم بانک روسیه امروز در مسکو امضاء شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۷    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهادات نمایندگان درخصوص لایحه بودجه 97 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۴    
حجت الله ایوبی با حکم محمد علی نجفی به شهرداری تهران رفت
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۰    
فاجعه لومان دلخراش ترین حادثه مسابقات اتومبیل رانی در جریان مسابقه اتومبیل رانی بیست و چهار ساعته لو مان در فرانسه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۰    
جام جهانی شطرنج به میزبانی عربستان سعودی در ریاض برگزار می شود و مقامات این کشور اجازه ورود به نمایندگان رژیم اشغالگر قدس را ندادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۶    
صادق سوری، عکاس ایرانی که عکس های پشت صحنه فیلم مستند رویای دم صبح به کارگردانی مهرداد اسکویی را به عنوان عکس های واقعی از دختران منتظر اعدام جا زد و جوایز متعدد بین المللی نیز برده ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۰    
سقوط هواپیمای دو موتوره کوچک در ایالت فلوریدا آمریکا 5 کشته بر جا گذاشت. این هواپیما پس از سقوط آتش گرفت و امدادگران نتوانستند مسافرانش را از مرگ نجات دهند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش اعلام کرد: کمیسیون آموزش مصوب کرد که هر جا در بودجه 97 بحث واگذاری به بخش خصوصی است، قید به استثنای مدارس دولتی را اضافه شود؛ یعنی اجازه واگذاری مدارس دولتی داده نمی شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۰    
اگر نمی دانید برای دسرتان چه درست کنید حتما این ژله انبه ساده را امتحان کنید. خوش طعم، ساده و مطمئن باشید کلی طرفدار پیدا خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۰    
یک روزنامه بحرینی با اشاره به محاکمه تعدادی از شهروندان بحرینی در دادگاه نظامی در رابطه با ترور فرمانده کل دفاع بحرین، ایران و عراق را مورد هجمه خود قرار داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۷    
مخالفت جدی کمیسیون های اصلی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه 1397، پرونده بنزین 1500 تومانی را در مراحل اولیه بررسی مختومه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۰    
پس از آنکه با ابزارهای نرم افزار فوتوشاپ از جمله استفاده از انواع براش و اصول نقاشی دیجیتال را در مجموعه آموزش فتوشاپ تابناک فرا گرفتید، اکنون وقت آن رسیده در یک دوره ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۰    
داستان های جدایی هاشمی نسب بعد از سال ها هنوز ادامه دارد و اخیرا ماجرای جنجالی جدایی هاشمی نسب و حضور در استقلال دوباره به صدر اخبار بازگشته و بعد از نزدیک به 17سال هرکس چیزهای جدیدی درباره آن جدایی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۱    
وزیر دفاع روسیه از آغاز ساخت پایگاه نظامی دائمی این کشور در سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۰    
انیمیشن کوتاه راهب گمراه به کارگردانی تام لانگ، درباره راهبی است که نسبت به محبت به حیوانات بی اعتناست، تا اینکه یک اتفاق شرایط را تغییر می دهد. در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۰    
بعضی از بازیکنان استقلال سال 87 در یک پارتی حضور داشتند و خبر آن به گوش امیرقلعه نویی رسید. او همراه با سرپرست وقت استقلال به یکی از برج های اطراف سعادت آباد رفتند و توانستند مچ چند بازیکن تیم شان را ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۰    
محسن فروزان که در طول حضورش در پارس جنوبی با واکنش ها و عملکردش به نوعی ناجی تارتار لقب گرفت و توانست نقاط ضعف خط دفاعی پارس جنوبی را با عملکردش پوشش دهد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۳    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از ساعت 8 تا 18 چگونه می زند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۵    
پرسپولیس هم چنان اولین تیم ایرانی در رده بندی باشگاه های جهان است. به گزارش تابناک ورزشی، رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا اعلام شد که در این فهرست پرسپولیس در رتبه هشتم تیم های آسیایی و ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجلس منطقه کردستان عراق درنشست خبری ضمن انتقاد شدید اللحن از عملکرد دولت این منطقه، از سمت خود کناره گیری کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
چنین اتفاقاتی برای نخستین بار رخ نمی دهد و پیش از این درباره پیامک های حمایت از باشگاه های فوتبال و تیم های ملی رشته های مختلف که هزینه ای از مخاطبان کسر می شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۵    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: در بوکس استعدادهای زیادی داریم و باید بدون نگاه قومی فضا را برای رشد در این رشته فراهم کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۴    
نماینده سابق مردم تهران به تلاش دشمن برای نفوذ در انقلاب اشاره کرد و گفت: دچار تشدید نفوذ شده ایم. نظام سلطه با نفوذ در بین افراد و مسئولان مختلف تلاش می کند تا به انقلاب و نظام ضربه بزند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناشی ضمن اشاره به خروج توده هوای گرم از کشور، از افزایش غلظت آلاینده ها جوی در شهرهای صنعتی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: زلزله در تهران خطری همیشگی است، اما نحوه پرداختن به این موضوع نباید سبب تشویش اذهان عمومی شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵    
طبق رای کمیته تعیین وضعیت فیفا، مهدی طارمی از نخستین روز بهمن ماه می تواند برای تیم خود به میدان برود.پرسپولیس هم چون از سوی فیفا محروم شده، به پرونده های خود در کمیته تعیین وضعیت رسیدگی نکرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵    
هافبک تیم پرسپولیس که دیشب دربرنامه نود با رای مردم به عنوان بهترین چپ پای ایران معرفی شد، امروز (سه شنبه) همراه سایر بازیکنان تمرین کرد تا شانس بازی برابر تراکتورسازی را داشته باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵    
هافبک دفاعی پرسپولیس در جریان تمرین امروز دچار مصدومیت شد. به گزارش تابناک ورزشی، کمال کامیابی نیا در جریان تمرین امروز و در صحنه ای که برای زدن ضربه سر تلاش داشت دچار آسیب دیدگی شد و کادرپزشکی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۴    
پشت پرده خودرو طلایی فضای مجازی که در یکی از مراکز خرید تهران به نمایش گذاشته شده را به روایت صداوسیما ببینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مالکیت تیم سپیدرود از بیات پس گرفته و به خریداری جدید واگذار شد. به گزارش تابناک ورزشی، جواد تن زاده روز گذشته از سوی مدیر کل ورزش گیلان مالکیت سپیدرود را پذیرفت ...