دوشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۱:۵۸Dec 2018 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت:تا زمانی که مجوز ثبت سفارش همراه با سود بازرگانی، میزان تعرفه ها و اینکه واردات چه مدل از خودروها و با چه برندی مجاز است، اعلام نشود، ثبت سفارش انجام نخواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۰    
متخصص بیماری های دهان، دندان، فک و صورت گفت: دخانیات و نوشیدنی های الکلی در بروز سرطان حفره دهان نقش مستقیم دارند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۰    
اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از رشد 27 درصدی صادرات غیر نفتی ایران در 11 ماهه سال 2017 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
محقق پژوهشکده علوم زمین با تاکید بر اینکه زلزله تهران چه از سوی مراکز تحقیقاتی بین المللی و چه از سوی مراکز داخلی پیش بینی نشده بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
ویرژیل فن دایک، مدافع 26 ساله ساوتهمپتون رسما به تیم لیورپول ملحق شد. به گزارش تابناک ورزشی، ساعتی پیش اخبار فراوانی در مورد نهایی شدن این انتقال شنیده شده بود و حالا باشگاه لیوپول با انتشار عکسی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۵    
آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال به تمجید از عملکرد هری کین، ستاره گلزن رقیب همشهری تاتنهام پرداخت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۵    
شرایط نامساعد جوی و ریزش سقف ورزشگاه موجب شد دیدار یاران رامین رضاییان مقابل خنک برگزار نشود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۵    
در هر بازی که محسن مسلمان پاس گل داده، پرسپولیس موفق به شکست حریفش شده بجز دیدار با فولاد! به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن گفت: برای سال آینده طرحی آمده که مبلغ وام مسکن روستایی به 20 و 25 میلیون تومان افزایش می یابد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
منابع محلی ولایت بلخ در شمال افغانستان تایید کرده که پنج زندانی با حفر تونل از زندان مرکزی شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ، فرار کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۵    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی عصر امروز با حضور اعضا برگزار و مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معرفی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۸    
فرمانده انتظامی استان با اعلام خبر کسب مجوز شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری پلیس راهور این فرماندهی از حمایت استاندار برای تولید 200 هزار موتورسیکلت برقی در سال خبر دا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) دنی کارواخال، مدافع تیم رئال مادرید را به دلیل اخراج مستقیم در دیدار مقابل بارسلونا، یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۵    
مرد تحصیلکرده که دست مصنوعی را برای جلب توجه و خنداندن دوستانش از صندوق عقب خودرواش آویزان کرده بود، فکر نمی کرد به اتهام حمل جسد بازداشت و روانه بازداشتگاه شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۷    
نایب رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران اعلام کرد بحرانی در وضعیت جمعیت ایران نداریم و نرخ باروری در کشور به سطح جانشینی (جانشین کاهش جمعیت) رسیده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۵    
پرونده مرد شیشه ای که درجنایتی هولناک همسر و دو پسرش را به قتل رسانده و اجساد آنها را درکمد دیواری مخفی کرده بود، پس ازصدورکیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۶    
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در شهر مقدس قم با چهار تن از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلیس قزوین از انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت در این استان خبر داد. به گزارش مردم سالاری ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از شناسایی و دستگیری 11نفر از عوامل تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۰    
شرکت تهران کار رسا، از خرید سهام باشگاه نفت تهران منصرف شد. به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نفت تهران که دچار مشکلات عدیده ای از جمله بدهی مالیاتی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۰    
سال جاری میلادی در حالی به پایان می رسد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مقایسه با اسلافش رکورد رفتن به تعطیلات را در سال اول ریاستش شکست. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۶    
اتحادیه عرب از نشست ماه آینده وزرای خارجه 6 کشور عربی به همراه دبیرکل این اتحادیه در اردن به منظور بررسی تصمیم آمریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۵    
رئیس یک مؤسسه مشاوره آمریکایی پیش بینی کرد که قیمت نفت در پایان سال آینده میلادی نزدیک به سطح کنونی باقی بماند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۱    
راهکارهای کلیدی زیادی برای رفع مشکل آلودگی هوا وجود دارد؛ از جمله استفاده از وسایل نقلیه که آلایندگی کمتری دارند(شامل خودروهای برقی، هیبریدی و LPG) ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۱    
ارتش بلژیک از پایان ماموریت 18 ماهه خود علیه تروریست های داعش خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۵۰    
پس از اپل، گوشی های گوگل، بلک بری و موتورولا به عنوان مدل هایی که مشمول فاز اجرایی مرحله دوم رجیستری می شوند، اعلام شد؛ بدین ترتیب اقداماتی که تا پیش از این تنها برای گوشی های شرکت اپل لازم بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۵۰    
گمرک ایران مصوبه هیات وزیران درباره اصلاح تعرفه واردات تخم مرغ به 5 درصد را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۴۱    
بسیاری از مردم شهر ملارد با حضور در ورزشگاه شهید ثمری شب خود را سپری می کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی و سیستم های بازرسی، رخداد آتش سوزی در چاه 147 رگ سفید را بررسی خواهند کرد تا میزان خسارات و دلایل وقوع آتش سوزی را برآورد کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۶    
27 دسامبر 2007 بانو بی نظیر بوتو سیاستمدار 51 ساله پاکستانی ترور شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰    
ائتلاف به رهبری آمریکا اعلام کرد تعداد عناصر فعال داعش در عراق و سوریه به زیر هزار نفر رسیده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۱    
تیراندازی فردی ناشناس در شهر غازیان تپه ترکیه به زخمی شدن دست کم 7 تن از جمله 5 کودک انجامید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۱    
سرپرست انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح های انتظامی در آذر ماه امسال 54 سارق در این شهرستان دستگیر و بیش از 2 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
ابتدا همسرم را با یک شال خفه کرده و سپس سراغ بچه ها رفتم؛ در آخر نیز پس از کشتن آنها اجساد را داخل کمددیواری و ساک قرار دادم و...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۸    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ضامن دانشجویان بدهکار شد و رئیس این صندوق تاکید کرد: دانشگاه ها مانع حضور دانشجویان بدهکار در جلسه امتحان نشوند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۷    
مدارس مشهد به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۱    
در گزارش 656 صفحه ای جولین ارکولینی، قاضی پرونده مرگ نیسمان به دلایل عدیده نتیجه گرفته است که گلوله وارد شده به سر مقتول به دست خودش شلیک نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۰    
برگن / Bergen دومین شهر بزرگ نروژ و مرکز اداری شهرستان هوردالاند است. این شهر بندری در طول تاریخ محل منازعات قدرت ها بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۹    
'یسرائیل کاتس' وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در پی اقدام 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از نامگذاری یک ایستگاه قطار در شهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۸    
سفارت قطر در آنکارا با انتشار بیانیه ای، ادعای مجله ترکیه ای در خصوص خنثی سازی کودتا علیه امیر قطر از سوی نیروهای ترکیه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۰    
تصاویر نادر از اخراج یک شیر از گروه شیرها، شیرهای اخراج شده بعد از خروج با به کنترل گرفتن گروه یک شیر دیگر برای خود گروه درست می کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۰    
انیمیشن کوتاه زمان مرده / Temps Mort محصول سال 2011، یک انیمیشن متفاوت و یک اثر دانشجویی با تکنیک 3D است. نیکی کردن جای دوری نمی رود کمک به همسایه حتی می تواند جان شما را نجات دهد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۴    
تازه ترین جزئیات از زلزله 5.1 ریشتری کرمان را که ساعتی پیش رخ داد، در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از توافق میان مسکو و واشنگتن در جریان رایزنی تلفنی تیلرسون و لاوروف خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۶    
خیلی از آقایان داشتن ظاهری شیک را مساوی پوشیدن کت وشلوار می دانند. در این ویدیو 10 راه برای شیک بودن بدون پوشیدن کت وشلوار معرفی شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۶    
منجیر روستایی کوهپایه ای از توابع بخش کجور مازندران است. در این روستا حدود 150 خانوار زندگی می کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۵    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از خروج سامانه بارشی از کشور خبر داد و گفت: طی روزهای آتی جوی نسبتاً پایدار اکثر نقاط کشور را در برمی گیرد و ساکنان تهران و کلانشهرها با کاهش کیفیت هوا مواجه می ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۳    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از اعزام سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده هجدک خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی در خصوص خسارت جانی و مالی زمین لرزه دریافت نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۲    
دنیا پر از روابط علت و معلول است. اما ما چقدر صحیح می توانیم این روابط را تشخیص دهیم یعنی علت را درست بیابیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۲    
دو فروند هواپیمای آموزشی متعلق به نیروی هوائی بنگلادش پس از برخورد با یکدیگر سقوط کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۰    
عمدتا روی این موضوع بحث شد که چه پیش بینی هایی می شود کرد؟ چه تصمیمات احتمالی ممکن است اتخاذ شود و یا چه اقداماتی ما می توانیم بگیریم. بخشی از کار در خصوص دیپلماسی عمومی است
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۵    
اتفاقی که در خصوص بسیاری از بناهای میراثی در سطح کشور تاکنون افتاده، این است که عده ای براساس روابط نزدیک با برخی مسئولانِ مجموعه های میراثی و ملی، با اجاره بهای بسیار ناچیز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
با ورود پهپادها به بازار عام و در دسترس بودن آن برای عام مردم، دردسرهای استفاده نادرست از آن نیز وارد زندگی انسان ها شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۰    
معاون وزیرورزش به صحبت های تند و حملات امروز محمددادکان جواب داد. به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی درباره صحبت های امروز دادکان مبنی بر مهندسی شدن انتخابات در ایران گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۰    
آیا شنیده اید که می گویند بدن انسان خودش ساعت دارد، یک کاشف غار یک دوره سی روزه در یک محفظه بدون نور و بدون ساعت زندگی کرد و بعد از سی روز متوجه شد که بدنش در فواصل زمانی مشخصی به خواب می رفته است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۷    
زلزله ایی به بزرگی 5.1 ریشتر دقایقی پیش هجدک در استان کرمان را لرزاند، گزارش مقدماتی زمین لرزه بدین شرح است: بزرگی: 5.1 محل وقوع: استان کرمان - حوالی هجدک(کرمان) ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۶    
کیمن ها در آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می کنند و تمساح هایی نسبتاً کوچک هستند و جگوار یا پلنگ خالدار آمریکایی بزرگ ترین جانور از تیره گربه سانان در قارّه آمریکا به شمار می آید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۳    
رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۰    
رئیس مرکز لرزه نگاری تاکید کرد: زلزله های اخیر ایران منشا غیرطبیعی ندارد در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۰    
پس از انتشار خبری مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری گمانه زنی ها برای سرمربی جدید آغاز شد تا این که اعلام شد محمد حسین برخواه قهرمان اسبق وزنه برداری کشورمان جایگزین محسن بیرانوند سرمربی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۸    
حمله انتحاری به فرماندهی منطقه 505 در هلمند افغانستان 15 زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دوباره به مردم هشدار داد از کلاهبردارانی که به بهانه برنده شدن در مسابقه ها یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۳    
روابط عمومی اورژانس کشور از حریق در فروشگاه هپی لند جاده انزلی و مصدومیت 8 نفر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۱    
نماینده ویژه وزیر بهداشت گفت: به طور پیوسته از مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید می کنیم تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت براثر سرمازدکی یا خودکشی در این مناطق نداشتیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خورشیدکاذب پدیده ای جوی است که باعث می شود در آسمان در 2 سوی خورشید نقاطی روشن از نور (مانند حلقه و هاله نور) دیده شود. ظهور خورشید کاذب در شهر هالیون در شمال شرق چین می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
جام جهانی 2018 روسیه بلافاصله پس از اتمام ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و این ممکن است برای تیم های اسلامی حاضر در این جام مشکلاتی ایجاد کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۹    
در پی جلسه روز گذشته وزیر صنعت با کمیسیون اصل 90 مجلس بحث هایی مبنی بر باز شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو در طی روز جاری صورت گرفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۰    
ده حرکت بدنسازی با استفاده از میل زورخانه را در مجموعه آموزش بدنسازی و فیتنس تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۹    
مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران با حضور خیل عاشقان امام زمان(عج) برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۶    
رییس سازمان حج و زیارت به منظور مذاکره با مقامات حج عربستان ظهر امروز (چهارشنبه) در صدر هیاتی تهران را به قصد آن کشور ترک کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
وقوع انفجار در فروشگاهی در مرز سن پترزبورگ دستکم 9 زخمی بر جای گذاشته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۰    
آتش سوزی دکل نفتی رگ سفید پس از 2 ماه مهار شد و تصاویری اش را شب گذشته در تابناک دیدید. اکنون تصاویر تکمیلی از این عملیات را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با آیت الله مکارم شیرازی در قم دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران تاکید کرد مهدی جهانگیری آزاد نشده است. خبر بازداشت برادر معاون اول دولت روحانی را برای نخستین بار تابناک منتشر کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
دندان ها مروارید های ارزشمند دهان ما هستند که اگر به خوبی از آن ها نگهداری نکنیم زرد و پوسیده می شوند. در این ویدیو به شش خوردنی که بیشترین تاثیر را روی تغییر رنگ دندان ها دارند آشنا شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۷    
تصاویری از آتش سوزی تعدادی از چادرهای مردم زلزله زده سرپل ذهاب منتشر شده که احتمالاً بر اثر نوع استفاده از وسایل گرمایشی رخ داده است. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
معاون وزارت ورزش درباره ادعای دادکان مبنی بر مهندسی انتخابات در فدراسیون فوتبال گفت: ورزش نیست اینکه من و وزرات ورزش را متهم به مهندسی انتخابات می کنند، توهین به مجامع است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۷    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۶    
فرمانده کل ارتش گفت: همه یگان های ارتش در تمام نقاط کشور می دانند که در صورت وقوع حادثه هایی، چون سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۰    
لحظه وحشتناکی که در 20 دسامبر 2017 کامیون خارج از کنترل به چراغ های ترافیکی در چیانگ مای، تایلند برخورد می کند را می بینید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۶    
دادستان تهران با بیان این که اجازه نخواهیم داد ارزش های اسلامی با اقداماتی مانند ماساژدرمانی مختلط به سخره گرفته شود، گفت: پلیس و دادستانی تهران با این موضوع مقابله خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۰    
آیا از پختن مرغ به صورت عادی خسته شده اید؟ می خواهید تنوعی در خوراک مرغ خود ایجاد کنید؟ با ما همراه باشید تا خوراک مرغ همراه با آناناس آسیایی را یاد بگیرید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را به تلاش برای ایجاد پایگاه در سوریه متهم کرد و گفت اسرائیل اکنون از شمال، جنوب و شرق با چالش مواجه است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۶    
ارامنه اصفهان که بیشتر در محله جلفای اصفهان زندگی میکنند ، به مناسبت آغاز سال نو و میلاد حضرت مسیح جشن میگیرند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۰    
مادر قلب اتمی دومین فیلم بلند سینمایی علی احمدزاده در مقام کارگردان است. این فیلم که با 8 دقیقه ممیزی اکران شد، یک داستان سورئال دارد که نمی توان در یک خط به آن اشاره کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۰    
توضیحات در مورد علت وقوع زلزله و گسل فعال را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۹    
با حکم پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه وبودجه، امیر باقری به عنوان نخستین سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۱    
وزیر نفت گفت: مابه التفاوت افزایش قیمت حامل های انرژی صرف اشتغال خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۰    
ما زمان های بسیار زیادی در اتاق خواب خود صرف می کنیم، ولی شاید آن طور که باید به ملزومات آن توجه خاصی نکرده ایم. با ما همراه باشید تا با ده وسیله ای که باید در اتاق خود داشته باشید آشنا شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۸    
لیلا بلوکات با انتشار این ویدگو در اینستاگرامش نوشت: سلام همچنان در حال پخش کانکس مشکلات زیاده و مردم زلزله زده منتظر حمایت ها هستند. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۷    
صاریغ لیدبیتر نوعی کیسه دار بومی استرالیا است که در نتیجه درخت بری و آتش سوزی جنگل محیط زندگی خود را از دست داده و نوعی گونه در معرض خطر است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۷    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب گفت: گفت وگوی عربی ایرانی امر غیرقابل قبولی نیست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۷    
روابط عمومی وزارت اطلاعات در پاسخ به اظهارات کریمی قدوسی یادآور شد که اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه های مختلف است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۰    
اگر از قیمت های سهامی که دارید برای چند وقت مطلع نشوید و در نبود آگاهی شما قیمت آنها نصف شود، ضرر زیادی خواهید کرد. با دیدن این ویدئوی کوتاه و مفید برای جلوگیری از این اتفاق راه حل خواهید داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۴    
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به وقوع حریق در تعدادی از چادرهای اسکان زلزله زدگان، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.