یکشنبه ۰۱ بهمنساعت ۱۲:۰۵Jan 2018 21

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۰    
تراکتور برای تقویت خط دفاعی خود یک مدافع سرباز جذب خواهد کرد اما نام این بازیکن، اذهان را به سمت مسایل و حواشی گذشته می برد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۵    
پنج کارگر به دلیل سقوط در حوضچه فاضلاب صنعتی شرکت بازیافت و تولید مواد اولیه پلاستیک واقع در شهرک صنعتی جی اصفهان، جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۶    
مردم اصفهان در این چند روز اخیر در حالی از منازل خود خارج می شوند که شاخص های آلودگی هوا بر روی عدد 200 بسیار ناسالم برای همه افراد قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس کلانتری 163 ولنجک، با اشاره به دستگیری 2سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ولنجک، گفت: مالباختگان می توانند ضمن مراجعه به این کلانتری، اموال مسروقه خود را شناسایی و بازپس گیرند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۳    
یک مرد که از دخترش صاحب هشت بچه شده به 12 سال زندان محکوم شده است. به گزارش رکنا، دومینگو بولاچو 57 ساله در دادگاهی در آرژانتین به اتهام تجاوز به دخترش در یک دوره زمانی 20 ساله محکوم شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۵    
چرا زلزله شب اتفاق می افتد؟ قطعا تا به امروز و پس از زلزله هایی که اخیرا در شهرهای ایران نظیر کرمانشاه و حتی تهران و کرج اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۷    
رئیس کلانتری 152 خانی آباد از دستگیری 3 سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: با تعقیب و مراقبت توسط ماموران یکی از سارقان پس از ملحق شدن به دیگر همدستانش دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۵    
برای خرید خودرو ام وی ام 550، تولید سال 1395 و با 15 هزار کیلومتر کارکرد باید در حدود 48 میلیون تومان هزینه کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۲    
معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در پایتخت مصوبات روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوا برای روز دوشنبه نیز تمدید شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۲    
اعترافات یکی از عناصر فریب خورده که در تجمع 8 دی قزوین دستگیر شده است را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
یسنا ، کودک دوساله حاجی آبادی که توسط پدرش مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته بود با تلاش تیم پزشکی از مرگ نجات یافت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۴    
معاون اجتماعی ناجا از فعالیت بیش از 600 مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های سراسر کشور خبر داد و درباره سامانه "سجام" گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۵    
حضور یکی از ستاره های مراکش اولین رقیب ایران در جام جهانی در بین 11 نفر جالب است. الاحمدی از تیم فاینورد موفق شد یکی از هافبک های منتخب در این جمع باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت سه شرور مسلح در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف 200 کیلوگرم تریاک در شرق این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵    
سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از مرگ 2 کودک 5 و 6 ساله ایرانشهری در اثر آتش بازی و بی احتیاطی والدین در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۵    
سرباز وظیفه نیروی انتظامی با شلیک دو گلوله در اتاق نگهبانی کلانتری مسعودیه به زندگی اش پایان داد. به گزارش جوان، ساعت21:30 شامگاه جمعه هشتم دی ماه قاضی مرادی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۱    
رئیس کلانتری 109 بهارستان از شناسایی و دستگیری سارقان مغازه های لاله زار خبر داد و گفت: در مخفیگاه متهمان مقدار فراوانی از اموال مسروقه مالباختگان کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۵    
رئیس پلیس فتا ی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار تصاویر یک بیمار بستری در بیمارستان خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۵    
متخصص تغذیه باید ها و نبایدهای تغذیه ای مصرف کله وپاچه را تشریح کرد. به گزارش فارس، سید ضیاءالدین مظهری ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۵    
راننده شیطان صفتی که به بهانه مسافرکشی و با تهدید چاقو اقدام به آزار و اذیت زنان می کرد، شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۲    
دو نفر در کشورمان هستند که 121 سال سن دارند، یکی ساکن قشم است و دیگری ساکن زنجان؛ هر دو هم مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و هر دو هم حالا حالاها امید به زندگی دارند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۱    
آمارها و ارقام نشان می دهند که به استثنای مناطق بسیار محدودی که در نوار شمال غربی و جنوبی وجود دارند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۷:۰۳    
مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه علمیه همواره در کنار مردم است، گفت: حوزه علمیه افتخار می کند هیچ گاه در تاریخ صف خود را از مستضعفان جدا نکرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۵۲    
آتش زدن بانک کوثر در چهارراه سعدی و میدان انقلاب زنجان.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۴۳    
رئیس جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از کمک تسلیحاتی آمریکا به شبه نظامیان کُرد گفت که آنکارا همان کاری را که با داعش در سوریه کرد با عناصر وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک نیز خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۰    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکا در واکنشی خصمانه و مداخله جویانه نسبت به راهپیمایی و تجمعات غیرقانونی در ایران، گفت: از همه ی ملت ها می خواهم تا از تظاهرات کنندگان ایرانی حمایت کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۹    
محمدرضا عارف به بروز اغتشاشات در برخی از نقاط کشور واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۰    
پس از آنکه اپل اعلام کرد سرعت گوشی های قبلی خود را عمدا کاهش داده، شرکت های سامسونگ و ال جی به منظور اطمینان خاطر کاربران خود اعلام کردند که سرعت گوشی های قدیمی خود را کاهش نمی دهند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۰    
تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که نقره و طلا بهترین عملکرد قیمتی را در بین فلزات گرانبها در سال 2018 میلادی خواهند داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۰    
رویترز اعلام کرد: تعداد دکل های نفتی آمریکا تا پایان سال 2017 به 747 دکل رسید که نسبت به سال گذشته 42 درصد رشد دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۲    
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، امشب در محل این همایش در قم منتشر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۰    
سوءاستفاده از یکی از افزونه های مرورگر کروم به نام Archive Poster از مدتها قبل آغاز شده و از این طریق یکی از ارزهای دیجیتال موسوم به Monero از رایانه های کاربران سرقت شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۳    
انتشار برخی خبرها مبنی بر خروج تلگرام از دسترس به دستور رییس جمهوری تکذیب شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰    
تیراندازی در نزدیکی میدان سرخ مسکو دو مجروح به همراه داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۴    
در حملات جنگنده های ترکیه به مناطقی در شمال عراق تعدادی از اعضای پ. ک. ک کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۰    
چشم انسان تنها قادر به مشاهده بخش کوچکی از دنیای اطراف است. در این ویدیو با تصاویری از دنیای میکروسکوپی آشنا شوید که چشم غیر مسلح قادر به تشخیص آن نیست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
سعد الحریری نخست وزیر لبنان با ارسال پیامی به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر حادثه تروریستی روز گذشته در قاهره را به وی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
برخی منابع از انتقال داعشی هایی که قبلا ائتلاف بین المللی آنها از حومه دیرالزور به الحسکه آورده بود، به مکانی نامعلوم از سوی بالگردهای آمریکایی خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
ارتش سوریه در ادامه نبرد با تروریستهای جبهه النصره و پیشروی به سوی ادلب بر شهرک عطشان در حومه حماه مسلط شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
منابع محلی در اوکراین از گروگانگیری در یک دفتر پستی در خارکیف اوکراین خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که کشورش می خواهد در پرونده بحران سوریه همانطور که با روسیه و ایران همکاری می کند با آمریکا هم همکاری کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
وزارت امور خارجه روسیه ضمن تکذیب گزارشات درخصوص صادرات نفت به کره شمالی، اعلام کرد که این کشور به تحریم های سازمان ملل پایبند است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
وزارت کشور مصر از کشته شدن سه فرد مسلح در استان الجیزه این کشور و بازداشت 10 نفر دیگر خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۰    
بعد از حمله سپتامبر 1939 به لهستان و تصرف آن توسط آلمان نازی و جماهیر شوروی دولت در تبعید لهستان در فرانسه تشکیل شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۳    
این وضعیت باعث شده تا مسئولان هیات مدیره خانه سینما توسط شماری از رسانه ها که بعضاً همسو با این مجموعه هستند، متهم شوند که به واسطه پست هایشان در سازمان سینمایی و نهادهای زیرمجموعه اش ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از ازدواج 900 دختر زیر 10 تا 15 سال در استان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی اورژانس کشور از انفجار کپسول گاز در اصفهان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
ائتلاف مقابله با داعش از 14 هزار و 100 حمله علیه گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
دادگاه عالی روسیه امروز شنبه با رد درخواست رقیب سیاسی ولادیمیر پوتین ، حکم ممنوعیت شرکت وی در انتخابات ریاست جمهوری 2018 را تائید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
رایزنی های رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر با مقامات اتیوپیایی درباره موضوعات نظامی در شرایطی رخ می دهد که سد النهضه و بحث حمایت های مالی دوحه از این پروژه، محافل مصری را به خود مشغول کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۰    
در این ویدیو با مرحله طراحی مقدماتی در کاریکاتور ها آشنا می شوید. این مرحله شامل طراحی کلی سر، شانه ها و گردن می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۶    
آموزش انجام حرکت شنا همراه با برداشتن یک دست و لمس شانه مخالف با آن
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: ویانگ بونمی ، مادربزرگ 63 ساله است که از بدو تولد از عارضه ژنتیکی نادر نوروفیبروماتوز رنج می برد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۰    
در این ویدیو طرز تهیه ساندویچ گوشت راسته گاو که در آرام پز و در مایعی پر از چاشنی طعم دار و پخته شده را یاد بگیرید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه بودجه 97، بودجه اشتغال خواهد بود و مزیت اصلی آن در تولید و افزایش اشتغال در جامعه است، گفت: توجه جدی ما در بودجه 97 بر مسأله اشتغال است و تلاش خواهیم کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
آدم برفی نخستین فیلم بلند سینمایی داود میرباقری در مقام کارگردان است. فیلم دو داستان موازی را پیش برده و با هم تلفیق می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۳    
جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۰    
کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به نفرت پراکنی و تشویق به خشونت از دسترس خارج شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۶    
در این ویدیو مشخصات و قیمت 12 خودروی رویایی (بدون احتساب قیمت آنها) که بالاترین امتیازات را گرفته اند و داشتن آنها برای اکثر آدم ها آرزوست، آورده شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۹    
ورود به دادگستری کرج و تخریب آن تکذیب شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۰    
انیمیشن کوتاه تنها / Solus به کارگردانی روبین برسوت، کامالی دیلیریه، مایکل لائوره و توماس رودریگوئز، محصول سال 2012، داستانی مردی به نام کارل است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۷    
پوست رنگ قرمز را بیشتر جذب و آبی را بیشتر پخش می کند در نتیجه رگ ها به نظر شآبی می آیند در حالی که خون انسان همیشه قرمز است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۸    
معاون امنیتی استانداری تهران از تشکیل جلسه شورای تامین استان برای بررسی تجمعات امروز خبر داد و گفت: از خبر شنیده شدن صدای شلیک در میدان امام حسین(ع) بی اطلاع هستم و خبری در این باره ندارم و نمی توانم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۷    
تعداد محدودی از اغتشاشگران لحظاتی قبل در خیابان انقلاب منتهی به میدان فردوسی بخش زیادی از اموال عمومی را تخریب کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
پس از کش و قوس های عجیب و ابهام برانگیز، خبری که ساعاتی پیش منتشر و سپس تکذیب شده بود، مهر تایید خورد تا بار دیگر آلودگی هوا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۲    
یک شرکت جدید آمریکایی در بخش بیمه خلاقیت جالبی به خرج داده است تا اعتماد دوباره به سیستم را باز احیا کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۱    
دانشگاه تهران و خیابان های اطراف آن امروز در حالی بار دیگر شاهد تجمعات پراکنده ای از سوی برخی گروه ها بود که نیروهای امنیتی و پلیس سعی در پراکنده کردن تجمعات داشتند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۳    
تمامی مراکز آموزشی در شهر اراک فردا یکشنبه به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۰    
به گفته ی یکی از تحلیلگران بازار فلزات گرانبها در موسسه ی بولیون استار سنگاپور، آمریکا به هیچ کس اجازه نمی دهد که ذخایر طلای این کشور را بازرسی کند و علیرغم اینکه وزارت خزانه داری آمریکا ادعا می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
راه های مختلفی برای تهیه مربا وجود دارد. در بسیاری از روش ها می توان از پکتین طبیعی یا مصنوعی به عنوان افزودنی استفاده کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پدیده آلودگی هوای کلان شهرها تا اواخر وقت روز دوشنبه گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت دوشنبه وارد کشور می شود که بخشهایی از غرب ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۷    
بی خبری مهمان تلویزیون از زنده بودن یک گفت و گو در شبکه خبر، حاشیه ساز شد. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۵    
مدیر روابط عمومی متروی تهران از بازگشایی و مسافرگیری ایستگاه های متروی انقلاب و تئاتر شهر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی.khamenei.ir روایتی از دیدار رهبری با جمعی از اعضای حوزه علمیه در سی ام تیر 88 را منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر سقوط در چاه فاضلاب 5 نفر از کارگران شرکت بازیافت و تولید مواد اولیه پلاستیک، جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۰    
این احتمال وجود دارد که حضور کولی، کمک مربی مورد علاقه پیرمرد آلمانی در تهران منتفی شود. به گزارش تابناک ورزشی، میگوئل کولی دستیار مورد علاقه شفر همچنان به این تیم اضافه نشده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۰    
پاسخ توئیتری مدیر تلگرام به درخواست آذری جهرمی: دعوت به خشونت براساس قوانین تلگرام ممنوع است؛ در صورت تایید، کانال مورد نظر فارغ از تعداد اعضا یا گرایش سیاسی مسدود خواهد شد
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حق مردم است که بدانند چه کسانی در استقلال و پرسپولیس سوءمدیریت داشتند و در ایجاد بدهی های کنونی این دو باشگاه دخیل هستند؟ ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل و سرپرست باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته انضباطی در نامه ای به سازمان لیگ، مدیرعامل ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۸    
در هشت ماهه سال جاری 11 هزار و 563 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 11 هزار و 609 نفر بود، چهار دهم درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
کمپانی آمریکایی تولید لباس ورزشی، اولین لباس های مخصوص زنان مسلمان را ارائه کرد. به گزارش تابناک ورزشی، این البسه که مشکی رنگ است و سر و بدن ورزشکار را به طور کامل می پوشاند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها صحبت هایی در مورد اتفاقات پشت پرده و فشارهای وزارت ورزش در مورد انتخابات را رد کرده و می گوید آنها روی هیچ گزینه ای در هیچ انتخاباتی نظری نداشتند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۲    
با توجه به افزایش آلاینده های شهر تهران مهدهای کودک و مدارس ابتدای تهران فردا تعطیل شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۹    
فردی با در اختیار داشتن یک وسیله انفجاری 11 نفر را در اوکراین گروگان گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۹    
سازمان امنیت روسیه از بازداشت فردی که بمب گذاری در سن پترزبورگ را برنامه ریزی و اجرا کرده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۵    
امروز بازیکنان نفت تهران با حضور در سازمان لیگ ، خواهان فسخ یک طرفه قراردادشان شدند . به گزارش تابناک ورزشی، امین منوچهری در این رابطه گفت : ما به دنبال فسخ قراردادمان نیستیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
شفر مربی شناخته شده ای در کشورهای خاورمیانه است و در صورت درخشش این مربی با استقلال در آسیا و لیگ ایران این احتمال وجود دارد که پیرمرد با وعده های چرب ناپرهیزی کند و راهی تیم های لیگ کشورهای حاشیه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خودروی تویوتا 86 برای اولین بار در سال 2012 روانه بازار شد. این خودرو یک خودروی 4 سرنشینه اسپرت بود که توسط تویوتا و سوبارو طراحی و تولید شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
گیلاس /桜 サクラ / Sakura نامی است که مردم ژاپن، درخت گیلاس را به آن می خوانند. همچنین به شکوفه درخت گیلاس نیز به اختصار ساکورا گفته می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۷    
یک مقام مسئول با بیان اینکه واردات تخم مرغ باعث کاهش قیمت این محصول در بازار شده است، گفت: واردات تخم مرغ ترک به ایران، باعث افزایش قیمت این محصول در ترکیه شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۵    
میاجیما کوچک ترین جزیره در محدوده خارجی هیروشیما است. این جزیره زیبا جزو میراث فرهنگی این کشور محسوب می شود و در عین حال یکی از زیباترین مناطق این کشور به شمار می رود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۱    
در ادامه دوره آموزش فتوشاپ و نقاشی دیجیتیال در تابناک، در این ویدیو نحوه طراحی و ادیت کاریکاتور هریسون فورد بازیگر برجسته آمریکایی را فرامی گیریم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
باشگاه پرسپولیس به خاطر طلب یک میلیون و نهصد و سی و دو هزار تومانی دچار مشکل شده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
تصاویری که برخی رسانه ها از تجمعات غیرقانونی امروز تهران منتشر کرده اند را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۳    
محمدعلی نجفی، شهردار تهران تاکید کرد: طرح ترافیک اجرا می شود، اما شدیدتر و شیوه اجرای آن تغییر می کند. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
در آستانه جام جهانی و درحالی که تیم ملی ایران نیاز به آرامش و همینطور حمایت همه جانبه دارد، رسانه ملی همچنان باتکلیف به نظر می رسد. ...