دوشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۱:۵۹Dec 2018 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۰    
سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری سارق مسلح و کشف 8 فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی سراوان از دستگیری مردی خبر داد که دو سال قبل خواهرش را به قتل رسانده بود. به گزارش خراسان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
سال 2017 برای صنعت خودروی جهان سالی پر و فراز و نشیب بود. آمار فروش سالانه خودرو در سراسر جهان افزایش یافت و بسیاری از بزرگان خودروسازی تغییر جهتی پرهیاهو به سوی تولید خودروهای برقی و خودران را آغاز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۸    
قاتل ستایش قریشی صبح دیروز اعدام شد ، این فرجامی بود بر پرونده ای که 22 فروردین 1395 بر اساس گم شدن یک دختر هفت ساله در خیرآباد ورامین تشکیل شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۰    
سوالات دوستان ایوانکا در مورد موهای ترامپ ماجرای جراحی زیبایی مخصوص رفع کم پشتی موی رئیس جمهور آمریکا را رو کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تلاش های ناجا برای کنترل و مدیریت ناآرامی های اخیر تقدیر و تشکر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
چین اعلام کرد با راه اندازی یک خط لوله جدید میزان انتقال نفت خام روسیه به این کشور دو برابر خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۵    
بر اساس آمار گمرک در 9 ماهه نخست سال بیش از 57 هزار خودرو وارد کشور شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
در شرایطی که طبق برنامه ریزی های ابتدایی انجام شده، بنا بود نخستین بویینگ خریداری شده از سوی ایران ایر در اردیبهشت امسال به ایران وارد شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۹    
پیام رسان وی چت بعد از گذشت 4 سال فیلترینگ بالاخره رفع فیلتر شد. به گزارش ایلنا، پیام رسان وی چت بعد از گذشت 4 سال فیلترینگ از دی ماه سال 1392 تا امروز بالاخره ساعت 21 روز پنج شنبه 14 دی ماه با ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۰    
چهار انبار بزرگ کالای قاچاق و تقلبی در شهر قدس شهرستان شهریار کشف و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از 100 میلیارد تومان از این انبارها کشف و ضبط شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۸    
نماز طلب باران با حضور مردم اهل سنت در منطقه لارستان برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳    
سه مامور یگان انتظامی شهرستان خاش به نام های ستوان یکم رضا شهرکی، ستوان یکم کامبیز سنچولی و ستوان یکم رضا اصغریان در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نایل آمدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۴    
رئیس بنیاد مسکن گفت: تاکنون 18 میلیارد تومان کمک بلاعوض به 9300 واحد پرداخت شده است . به گزارش صدا و سیما ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
جدول لیگ برتر پس از پایان روز اول هفته هجدهم نشان می دهد استقلال و پرسپولیس خوشحال ترین تیم های لیگ از رقم خوردن این دو تساوی تیم های بالانشین هستند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۱    
پیش از این که به سراغ غذاهای آماده و تنقلات ناسالم بروید، یک لیوان چای سبز بنوشید. مصرف چای سبز به ترشح کوله سیستوکینین یا CCK کمک می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
وینفرد شفرد پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز بار دیگر هنرش در روابط عمومی و تبحرش در جذب افکار عمومی : بسیار خوشحالم که اینجا در تبریز هستم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
برخلاف انتظارها، ارز پیشتاز دیجیتالی در سال 2018 بیت کوین نخواهد بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۳    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده پاییز 96 را شنبه 16 دی ماه اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۶    
وزیر ارتباطات با گلایه از برخی رسانه ها که او را مسئول فیلترینگ فضای مجازی جلوه داده اند، تاکید کرد که بر اساس قوانین مربوط به پالایش فضای مجازی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۹    
کارمزد تسهیلات پرداختی به صادرکنندگان کاهش یافت. به گزارش تسنیم، مجتبی خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۵    
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی تهران در خصوص آلودگی هوا،گفت: اعتبارات برای کاهش آلودگی هوا کافی نیست و این در حالی است که دولت تعهدی درخود برای کاهش آلودگی هوا ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۰    
وزیر کار: بیکاری دهه شصتی ها نمی گذارد اشتغال زایی ما احساس شود این اظهار نظر سوژه طراوت نیکی در نیشخط شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۳    
شماره صدو پانزده هفته نامه خط حزب الله سه خاطره از عزت الله ضرغامی، آیت الله شبستری و معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه درباره توصیه های رهبر معظم انقلاب منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۵    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مطالبه گری دولت ایران از سازمان ملل برای رسیدگی به مداخلات آشکار آمریکا در موضوع اغتشاشات اخیر، ضروری است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۶:۴۲    
انفجار در کابل، پایتخت افغانستان حداقل یازده کشته و بیست و پنج زخمی بر جای گذاشت. به گزارش ایسنا، وزارت کشور افغانستان گفته است یک بمبگذار انتحاری مسبب این انفجار بوده اما مشخص نیست هدف او چه بوده ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۶:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا در لیستی که از ناقضان آزادی مذهبی منتشر کرده نام ایران را نیز مانند ادوار گذشته قرار داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۴۰    
جام حذفی اسپانیا در سال جدید با تساوی بارسلونا مقابل گربه سیاه آغاز شد. در روزی که دمبله سرانجام پس از ماهها مصدومیت آفتابی شدبارسلونا در دیدار رفت کوپا دل ری مقابل سلتاویگو به تساوی دست یافت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۵    
تیم مس سونگون بعد از چهار فصل حضور در سطح اول فوتسال ایران موفق شد در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۵    
در رقابت غول های فوتبال قاره کهن سردار آزمون یکی از نامزدهای فوتبال نویسان برای بردن جایزه مرد سال آسیاست.بهترین بازیکن سال 2017 قاره آسیا روز پنجم ژانویه از سوی روزنامه نگاران انتخاب می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۵    
اغتشاشگران از ابتدای هفته با ایجاد ناامنی و ایجاد آشوب در سطح شهر علاوه بر از بین بردن آرامش جامعه موجب وارد کردن ضرر و زیان به کسب و کار مردم نیز شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۵    
برای خرید خودرو کیا در بازار دست دوم حداقل باید از مبلغ 17 میلیون تومان به بالا هزینه کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۵    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از کشف دو انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته که به صورت قاچاق و با برچسب های جعلی وارد کشور شده بود خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا پنج نهاد ایرانی را به بهانه همکاری در برنامه موشکی بالستیک ایران به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۶    
معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به این که تلگرام به آفت و مصیبتی برای نظام تبدیل شده است، گفت: متاسفانه برخی افراد درون حاکمیت به بهانه این که نباید وارد حیطه مردم شویم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۶    
یک مقام مسئول از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ خبر داد و گفت: کاهش تقاضا در برابر عرضه، از دلایل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در بازار است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری 3 سرکرده در خصوص اغتشاشات پرند خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۶    
مسئول مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب گفت: برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 با یکدستگاه خودروی سمند در بخش قعله شاهین از توبع این شهرستان، 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۵    
وزیر دفاع گفت: آمریکایی ها همواره شکست های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی ثباتی منطقه دنبال می کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۴    
در پی وقوع سیل و رانش زمین در جمهوری کنگو دست کم 37 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۳    
شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینترنت ثابت رفع فیلتر شد اما تلگرام همچنان فیلتر است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۳    
یک منبع آگاه در گفت وگو با ایسنا خبر داد که پس از درخواست وزارت ارتباطات، گارگروه تعیین مصادیق با رفع فیلتر از پیام رسان وی چت موافقت کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۷    
مقامات امنیتی ترکیه اعلام کردند که در طی 6 ماه گذشته 26 نفر را به دلیل ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرده اند
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین گفت:مردم مومن هیچگاه به دین اعتراض نداشته اند اما به بی عدالتی ها معترضند ومسئولان وظیفه دارند برای ایجاد عدالت، اشتغال و زندگی آرام آنها تلاش کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۱۰    
مفتی بزرگ مصر گفت: از آنجایی که تجارت با بیت کوین شبیه به قمار است، این نوع فعالیت در اسلام ممنوع است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۸    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز پنجشنبه برای اولین پس از بحران همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، با هیأتی کُردی در بغداد دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۶    
شبکه خبری الجزیره از یک انفجار بزرگ در کابل، پایتخت افغانستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ برخی رسانه ها خبر داده اند که این انفجار در پی یک عملیات انتحاری روی داده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات 2 نفر گرفتار در منطقه دریاچه تار دماوند خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۰    
نقل قول یکی از کانال های معاند و ضد انقلاب از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی که به قصد ایجاد شکاف و تفرقه قومیتی منتشر شده، کذب محض و سراسر دروغ است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۰    
سس تریاکی سسی ژاپنی است که در غذاهای مختلفی استفاده می شود که ماده اصلی آن سس سوی است. در این ویدیو گریل مرغ را با سس تریاکی را میبینیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۸    
محمد جواد ظریف عصر پنچ شنبه در توییتی از رفتارها و سیاست های ترامپ در مقابل ملت ایران انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن ها در صحنه های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۱    
وزارت دفاع روسیه خبر برخی رسانه ها درباره انهدام 7 جنگنده این کشور در پایگاه حمیمیم سوریه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
خودروی چهارچرخ متحرک لندرور دیفندر با موتور 2.5 لیتری و قدرت 85 اسب بخار، ماشین خارج از جاده ی قابل اطمینانیست که به سادگی خراب نمی شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهوری ترکیه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی به آشوب های اخیر در ایران اشاره کرد و علت آن را دخالت برخی کشورهای بیگانه دانست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۳    
در حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولید کفش در شرق روسیه 10 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۲    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از کاهش حقوق ورودی تخم مرغ خبر داد و گفت: شرایط جدید واردات تخم مرغ اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۵    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران به تشریح دلایل ناآرامی های اخیر در برخی شهرها پرداخت و درباره آثار اقتصادی این اتفاقات گفت که این مسائل باعث می شود فعالان اقتصادی از برنامه ریزی های بلند مدت دست بکشند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۱    
در مجموعه آموزش فوتوشاپ تابناک، پیش از این با برخی تکنیک های تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال آشنا شده بودید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۵    
در معاملات بازار آزاد تهران امروز، قیمت انواع سکه سقوط کرد و نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با حدود 44 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 478 هزار و816تومان رسید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۹    
در حالی که با بازگشایی مجدد سایت ثبت سفارش خودرو همه منتظر ارزان شدن خودروهای خارجی بودند، در مورخه 12 دی ماه 1396 کرمان موتور با ابلاغ بخشنامه ای قیمت 6 خودرو را افزایش داد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۵    
در جریان جنگ ایران و عراق، آمریکا در حمایت از عراق و برخی از کشورهای منطقه، بر روی کشتی های عراق پرچم این کشور را نصب کرد و در عین حال مسیر انتقال و تولید انرژی را برای ایران ناامن کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۰    
روز پنجشنبه قیمت نفت به طرز چشمگیری افزایش یافت. این در حالی است که اواخر روز چهارشنبه، قیمت نفت نسبت به اوایل این روز افزایش یافته بود و به بشکه ای 67.84 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
تصاویری نادر از یک جفت زرافه سفید که لیوسیسم دارند. وضعیتی نادر در حیوانات که باعث می شود رنگدانه های پوست به شدت کم شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۱    
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال حاضر نشد تا شایعاتی درباره او به وجود بیاید. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۵    
نحوه انجام یک شنای یک دست با توضیحات مفصل و مرحله به مرحله از مقدماتی تا پیشرفته که تکنیک درست و روش درست ایجاد آمادگی بدنی لازم برای انجام این حرکت پیشرفته را توضیح می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۲    
محققان متوجه شدند در سال 2017 میلادی بیش از 2 هزار شهاب سنگ از کنار زمین عبور کرده اند. به گزارش مهر به نقل ازنیوز ویک ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۵    
شفر سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تراکتور سازی گفت: خیلی خوب است که در مسیر درستی هستیم. نه تنها به خاطر فوتبال بازی کردن بلکه به خاطر اهداف بیرون از زمین مان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۵    
درگیری لفظی در نشست خبری سرمربی تیم نفت تهراندر اواخر نشست خبری سرمربی تیم نفت بین برخی از خبرنگاران درگیری لفظی به وجود آمد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۵    
ریزش دیوار در شهرک صنعتی زاویه جان دو کارگر را گرفت و یک کارگر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۵    
هافبک تکنیکی سرخپوشان شانس زیادی برای حضور در ترکیب این تیم در دیدار فردا مقابل نفت تهران خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۸    
شرکت خودروسازی نیسان در حال توسعه یک فناوری موسوم به "مغز به خودرو" است که خواهد توانست قصد شما برای نحوه راندن خودرو و گاز دادن را پیش بینی کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
انیمیشن کوتاه با گوشت آشنا شو / MEET MEAT به کارگردانی جولیان رولز، کریستین شین و ایو گوستللا و محصول سال 2013 است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
تقابل شاگردان تارتار و کرانچار بدون اینکه گلی در پی داشته باشد به اتمام رسید. به گزارش تابناک ورزشی، پارس جنوبی که نیم فصل اول را با قرار گرفتن در رده دوم جدول به پایان برده بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
درگیری هافبک و مهاجم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم، باعث بازگشت شماره 77 سرخپوشان به ترکیب اصلی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
سرمربی سایپا در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا جلساتی را با گرشاسبی برای حل بحث مالی تان با پرسپولیس داشته اید یا خیر، اشاره کرد: ممنونم از گرشاسبی که حداقل وقت گذاشت و چند جلسه صحبت کردیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش در مورد مشکلات قامتی دختران دانش آموز هشدار داد. به گزارش میزان، محمد بطحایی، در سخنان پایانی خود در گردهمایی دو روزه شورای معاونان و مدیران کل ستادی گفت: آموزش وپرورش ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
جدال تیم های فولاد و سیاه جامگان در ثانیه های پایانی به تساوی یک بر یک کشیده شد تا شاگردان رضا عنایتی یک امتیاز خوب را کسب کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان دهلران را اعلام کرد. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۵    
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان اظهارداشت: فردا یک بازی خیلی مهم داریم که از نان شب هم برای ما واجب تر است که این بازی را ببریم. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۵    
امیدواری عجیب مردم مراکش به صعود از گروه مرگ باعث شده تا درصد بالایی از مردم این کشور شمال آفریقا در یک نظرسنجی به صعود تیم ملی این کشور از مرحله گروهی جام جهانی رای دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۵    
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به نزاع روز گذشته در شهر علی آباد کتول که یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت، گفت: با هوشیاری پلیس، عامل این نزاع منجر به قتل در شاهرود دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۲    
مردم مشهد ، بیرجند ، ارومیه ، اردبیل ، اصفهان ، شیراز ، یاسوج و برخی شهرهای دیگر امروز با حضور عظیم خود در محکومیت آشوبگری های اخیر راهپیمایی کردند. راهپیمایی مردم ارومیه علیه بدخواهان نظام ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۵    
سالاد یک غذای سبک و سالم است برای کسانی که می خواهند غذای سالمتری بخورند. با ما همراه باشید تا طرز تهیه سالاد سبز با ذرت گریل شده را ببینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
تونی بلر نخست وزیر سال های قبل انگلیس درباره تبعات بد خروج این کشور از اتحادیه اروپا به مردم هشدار داد و گفت این اشتباهی است که نسل کنونی متوجه آن نیست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۵    
ملک سلیمان، هشتمین فیلم بلند سینمایی شهریار بحرانی در مقام کارگردان است. این فیلم بر اساس بخشی از روایت های تاریخی انجیلی درباره زندگی حضرت سلیمان است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن تمام آرزوهای خود را در چندقطبی کردن مردم، تفرقه افکنی، قرار گرفتن آشوب ها در متن و دوری مردم از خط ولایت را به گور خواهد برد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۵    
روز پنج شنبه درحالی که داده های اقتصادی قدرتمند از ایالات متحده آمریکا و آلمان باعث تقویت خوشبینی سرمایه گذاران به بازار شد، سهام آسیایی حول رکوردهای 10 ساله خود باقی ماند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۸    
وزیر دفاع انگلیس، در سفری اعلام نشده، امروز وارد بغداد شد. به گزارش فارس، وزیر دفاع انگلیس، در سفری اعلام نشده، لحظاتی پیش وارد بغداد شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آب خیزداری کشور از اطفاء آتش سوزی در جنگل های آمل خبر داد و گفت: دودی که در حال حاضر در این منطقه دیده می شود، ناشی از کنده های به جا مانده از آتش سوزی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
تلفات فوک خزری در آب های ایران رو به افزایش است از همین رو سازمان محیط زیست تفاهم نامه ای را با سازمان کشتیرانی امضا کرده است و تا یک ماه دیگر کشتی های ایرانی با نماد فوک خزری در آب های خزر شناور می ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
دبیر انجمن جوجه یکروزه گفت:قیمت جوجه یکروزه همانند سایر محصولات کشاورزی متأثر از شرایط فصلی و افزایش تقاضا با نوساناتی در روزهای آتی روبه رو خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
در نشست هم اندیشی بررسی لرزه خیزی شهر تهران از شایعات درباره زلزله های اخیر سخن گفته شد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۳    
قیمت نفت به بیشترین میزان طی 2.5 سال گذشته رسید. به گزارش فارس به نقل از رویترز، امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت برنت با 21 سنت افزایش نسبت به روز گذشته بشکه ای 68 دلار و 5 سنت به فروش رفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۶    
وزارت جهاد با ترغیب سرمایه گذاران نسبت به واردات گله های مولد به دنبال افزایش تولید گوشت قرمز و تامین نیاز کشور است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۱    
در این ویدیو دلایل و تعریف خوشبختی بررسی شده و احساسات مثبتی که منجر به ایجاد این حس در انسان می شوند همچنین دلایل شکل گیری و تاثیر آن ها در وضعیت عمومی روحیه و حال انسان بررسی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۹    
رحمانی فضلی وزیر کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در پی حرکات تخریبی چند روز گذشته در کشورمان خطاب به وی گفت: این شما هستید که مانع آزادی ملت ها هستید. ...
  • ۱