شنبه ۳۱ شهریورساعت ۰۶:۴۹Sep 2018 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانیِ دفتر رهبر انقلاب نماهنگ داغ ریگان؛ داغ ترامپ را منتشر کرده در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۵    
به نظر می رسد بدافزاری در پوشش فیلترشکن با سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران در حال انتشار است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با اجرای قانون جدید نقل و انتقال دائم دانشجویان دختر در این دانشگاه، تمام دانشجویان متقاضی توانسته اند از این قانون استفاده کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویانی که روزهای اخیر در بیرون از مراکز علمی کشور بازداشت شده اند، تحت پیگرد کمیته انضباطی دانشگاه ها قرار نخواهند گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۰    
مهلت ارسال آثار دانشگاهیان به نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری وزارت بهداشت با عنوان سیمرغ تا 25 بهمن ماه تمدید شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۰    
مهلت ثبت نام زوج های دانشجو در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی 20 دی ماه به پایان می رسد. به گزارش دانشجو، به همت ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در نیمسال اول تحصیلی 97-96 مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۰    
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درخواست هایی برای ایجاد رشته های دستیاری و تخصصی پزشکی به وزارت بهداشت ارائه کرده است که در حال بررسی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: مجلس به دنبال این است که یارانه افراد نیازمند و کم درآمد نه تنها حذف نشود که افزایش نیز یابد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه وزیر ارتباطات در حال انجام مکاتباتی برای رفع فیلتر تلگرام است، گفت: عادی سازی هرچه سریع تر شبکه های مجازی به نفع کشور و مردم است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
هشتمین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1397 کل کشور عصر امروز شنبه 16 دی 1396 با حضور اعضای این کمیسیون برای ادامه بررسی بندهای درآمدی لایحه بودجه سال 1397 برگزار
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با تاکید بر نقش احزاب در بهبود وضعیت جامعه، گفت: احزاب باید روش های درخواست مطالبات مردم را تعبیه و در جامعه نهادینه کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۰    
قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل تعداد دانشجویان ایرانی را از لحاظ کیفی و بازدهی تحصیلی در مقایسه با سایر دانشجویان خارجی مناسب و سرآمد دانشجویان بین الملل در دانشگاه های مطرح جهان عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۰    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1396 در روز سه شنبه 19 دی ماه 96 اعلام می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آموزش مجازی ویژه زائرین اصلی و ذخیره خبر داد و گفت: زائرین دانشگاهی با قیام عاشورا و آداب و احکام زیارت، بیشتر آشنا می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۵    
هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد. به گزارش ایلنا، شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 87 قرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۱    
آمریکا در تلاش برای هجمه همه جانبه به ایران، خط و نشان تازه الجبیر برای ایران، 20 هزار حمله سایبری به سایت وزارت خارجه عراق در یک روز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۵    
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد. به گزارش خراسان، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق کرج ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی ناجا از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر و همچنین دستگیری عاملان هتک حرمت به پرچم و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 240 کیلو مواد که به طور ماهرانه ای در بادمجان و بدنه خودرو جاسازی شده بود، در دو عملیات جداگانه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۵    
صدا کردن به حالت تمسخرآمیز، بهانه ای برای درگیری و قتل در پارک بنفشه نارمک شد. به گزارش آرمان، در ساعت 24 چهارشنبه مورخه 13 دی 1396 وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در پارک بنفشه به کلانتری ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۵    
دختر جوان وقتی با مخالفت پدرش برای ازدواج با نامزدش روبه رو شد با شلیک گلوله به زندگی اش پایان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۵    
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی خودرو حامل معلمان درمحور فردوس -سرایان خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر از معلمان زخمی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۳    
پس از واژگونی قایق مهاجران در سواحل لیبی 25 نفر از آنها غرق شدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، 25 نفر از مهاجران پس از واژگونی قایق آنها در سواحل لیبی غرق شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با درخت در بلوار شهید همدانی 2 جوان 30 ساله در دم جان باختند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۵    
فرمانده انتظامی شاهرود ضمن تائید قتل یک جوان در این شهر گفت: عوامل نزاع خونین جمعه شب در این شهرستان با تلاش ماموران در کمتر از چهار ساعت دستگیر و به قتل اعتراف کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۳:۱۰    
شبکه تلویزیونی سی اِن اِن اعلام کرد که مشاور ارشد معاون رئیس جمهوری آمریکا به همراه مدیر سیاستگذاری داخلی وی قرار است از سمت خود کناره گیری کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۲:۰۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون مخالفت با افزایش قیمت بنزین حتی در صورت دو نرخی بودن، بازگشت شاخص بورس به کانال 96 هزار واحد، رشد اقتصادی چشمگیر ترکیه در پنج سال آینده، عقب نشینی دلار از 4300 تومان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰    
رشد غیرمنتظره اقتصادهای بزرگ جهان در سال 2017 نشان می دهد شیوه حکمرانی غیرمعمول ترامپ در کاخ سفید تاثیر محدودی بر اقتصاد جهانی داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری: حدود 300 هزار شغل با تسهیلات 12 هزار میلیارد تومانی در مناطق روستایی و عشایری ایجاد خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰    
رییس اتاق اصناف گفت: قیمت نان هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰    
پس از این که دولت سعودی قیمت بنزین را بالا برد و مالیات بر ارزش افزوده هم وضع کرد، ملک سلمان دستور داد سال آینده برای جبران افزایش هزینه های زندگی، ماهیانه 1000 ریال به کارمندان پرداخت شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۱    
در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هواداران شان در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برخی کسب وکارهای نوین با فیلترینگ شبکه های اجتماعی تحت الشعاع قرار گرفته اند، گفت:دنیا درحال حرکت به سمت کسب و کارهای نوین است و فیلترینگ جواب نمی دهد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۰    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مجلس حتما روی موضوع حامل های انرژی دقت نظر و حساسیت دارد و به افزایش قیمت رای نمی دهد حتی اگر از طریق دو نرخی شدن بنزین باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۷    
اخیراً وزارت اطلاعات از دستگیری یک گروهک تروریستی در بروجرد خبر داد. سخنان یک عضو دستگیر شده گروهک تروریستی ضد انقلاب در شهرستان بروجرد را می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۰    
طی هفته ای که گذشت تعداد دکل های نفتی و گازی آمریکا با 5 واحد کاهش به 924 دکل رسید، با این حال تعداد این دکل ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۱    
یک متخصص برجسته امور چین گفت که وحشت چین از بحران مالی باعث خواهد شد که پکن سطح هدف رشد اقتصادی این کشور را در حد معقول تری تعیین کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه درحال حاضر 90 درصد مالیات بر ارزش افزوده با توافق از پرداخت کنندگان اخذ می شود، تصریح کرد: برخلاف آن چیزی که در ذهن وجود دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۶    
اگر مایل هستید بدانید که 10 تا از پرخرج ترین حادثه های جهان چه بودند، پس جای درستی آمدید! با ما همراه باشید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۱    
شهرام لاسمی اظهار داشت: دلیل کوچ من از تهران به خاطر بیکاری های بسیار بود؛ متاسفانه دوستان ما را نادیده گرفته بودند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۷    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز، شانزدهم دی ماه با حضور اکثریت اعضا، تشکیل جلسه داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۵    
بازیکن تیم نفت تهران در خصوص درگیری اش با مدافع پرسپولیس گفت: شجاع خلیل زاده وقتی به زمین می خورد یک لگد به من می زند و این اتفاق باعث شد که من عصبانی شوم اما نه درگیری خاصی رخ داد و نه الفاظ رکیکی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۴    
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انتظارات خانواده ها از این نهاد آموزشی گفت: آموزش و پرورش با محدودیت منابع روبرو است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۶    
شب گذشته درگیری فردی با پدرش به خاطر اختلافات خانوادگی در دشتستان، منجر به قتل پدر شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا می گوید کسانی که با قرعه کشی سالانه وزارت خارجه به آمریکا می آیند و شهروند می شوند، بهترین های کشورشان نیستند و این برنامه به یک فاجعه برای آمریکا بدل شده و باید زودتر بساطش جمع شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۳    
در آخرین مراحل آموزش فتوشاپ، تبدیل یک عکس دیگر به نقاشی دیجیتال را با هم تجربه می کنیم. برای تسلط بر تکنیک ارائه شده در این مرحله ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۱    
مسئولان لیبیایی از غرق دست کم 25 مهاجر در سواحل لیبی خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شمار مصدومان زلزله 5.1 ریشتری سرپل ذهاب به 21 تن رسید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۸    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تقدیر از هوشیاری و آگاهی مردم در برابر آتش فتنه دشمنان گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵    
جدال در تاسوکی نخستین فیلم بلند سینمایی فرامز قریبیان در مقام کارگردان و محصول سال 1365 است. علی، معلم جوان به یکی از روستاهای پرت افتاده سیستان می رود تا با یاری اهالی در آن جا مدرسه بسازد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۴    
دولت عربستان سعودی امروز اعلام کرد که به دلیل اصلاحات اقتصادی ای که در حال انجام آن است، قصد دارد تا برخی منافع و مزایای جدید را با هدف کاهش تاثیرگذاری این اصلاحات بر مردم در نظر بگیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۱    
بنا بر گزارش های موسسه ی رتبه بندی جهانی ''فیچ ریتینگز''، انتظار می رود که سرعت رشد اقتصادی در ترکیه در پنج سال آینده به طور متوسط سالیانه 4.8 درصد باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سازمان اورژانس از مصدومیت هشت نفر در سرپل ذهاب خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۵    
میت لوف نوعی غذا است که در آن گوشت چرخ کرده همراه با ادویه به شکل خمیر نان طبخ میشود. این غذا ریشه در کشورهای آلمان و حوزه اسکاندیناوی و بلژیک دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۳    
نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا اخیرا اعلام کرده است که دولت این کشور قصد دارد در روز های آینده 100 میلیون واحد ارز مجازی جدید صادر کند که پشتوانه ی فیزیکی آن نفت این کشور خواهد بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۵    
اعلام اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر؛ پرسپولیس دو محروم داردکمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۳    
گزارش سالیانه کمیته اطلاعات و امنیت مجلس انگلیس از تداوم تمرکز بر ایران به ویژه در زمینه فعالیت های هسته ای اشاره دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن با اعلام اینکه سه رام قطار کانتینری از چین به طرف تهران حرکت کرده است، از ورود سومین قطار باری این کشور به ایران در چند روز آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۷    
انیمیشن کوتاه ترک عشق / Departure of Love به کارگردانی جنا جایلت، برگرفته از یکی از کمدی های صامت باستر کیتون در 1920 است. عاشق بدنبال معشوق فراز و نشیبی را طی می کند تا به او برسد... ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۲    
فیلم کوتاه نیروی فراطبیعی / BreakingPoint به کارگردانی مارتین لپ، روایتگر نیروی فراطبیعی است که یک مادر برای زایمان نیاز دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۸    
در جریان یک آزمایش یک دانشمند دست خود را در محفظه آب حاوی یک مارماهی برقی قرار می دهد تا اندازه گیری کند که مارماهی برقی موقع حمله به سایر موجودات چه میزان برق از خود تولید می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۵    
رییس فدراسیون وزنه برداری به برخی اخبار حاشیه ای پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۴    
باوجود ادعای عربستان مبنی بر برداشته شدن موقت محاصره آبی یمن، همچنان بنادر اصلی این کشور خالی از هرگونه کشتی هستند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۳    
رئیس اداره آتش نشانی شهرستان ایذه از سوختن یک منزل مسکونی در این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۳    
رییس شبکه شتاب نگاری کشور با اشاره به جزئیات زلزله امشب سرپل ذهاب اعلام کرد: بر اساس داده های ایستگاه شتابنگار سرپل ذهاب این زلزله دارای شتاب بالایی بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۳    
شمار مرگ و میر ناشی از سرمای شدید و یخبندان در ساحل شرقی آمریکا به دستکم هجده تن افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۳    
انیمیشن کوتاه فانوس دریایی / O Farol به کارگردانی پو چوی چی، داستان مردی است که تمام عمر را در فانوس دریایی زندگی می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد آنالیز خودش از قضاوت های هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ما فیلم بازی ها را به دقت آنالیز کردیم و گزارش ناظران را هم مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۳    
یه خانوم دبیری چند وقت پیش با من تماس گرفت که آقای فلانی، ما در مدرسه مون یه دختر بچه سیزده سا... [حرفش را تصحیح می کند]شونزده ساله، کلاس سوم دبیرستان، رشته ریاضی فیزیک اومده میگه خانوم دبیر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: زلزله 5.1ریشتری امشب در سرپل ذهاب خسارتی نداشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۰    
ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
منابع عراقی از دفع یورش انتحاری داعش به غرب موصل و هلاکت 9 تکفیری خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
وقتی 40-50 هزار نفر عصبانی و ناراحت در ورزشگاه جمع می شوند کنترل از دست ما خارج می شود. اگر سکوهایی که همیشه هوادار دارد اقدامی می کردند من می توانستم جواب بدهم اما دیروز جو اصلا ورزشی نبود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۲    
بارش باران ولغزنده شدن سطح جاده هراز عصرشنبه برای تردد خودروهای عبوری حادثه ساز شد و در 2 سانحه، 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۵    
ایجنت واسطه انتقال هافبک ازبکستانی تیم استقلال به محرومیت یک ماهه این بازیکن که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۵    
تاکنون فیلم های فراوانی با کیفیت 4K از سراسر جهان در تابناک تماشا کرده اید. اکنون تصاویری با کیفیت 4K از ایران را می بینید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۵    
معاون ورزشی استقلال که مشخص نیست با کدام سابقه و تجربه قبلی این پست را اشغال کرده است، نسبت به حکمی که علیه جپاروف منتشر شد واکنش تندی نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
حرکت شنا یکی از ساده ترین در عین حال کارآمدترین حرکات بدنسازی و آمادگی بدنی است. اما این حرکت نیز به نوبه خود دارای نمونه هایی پیچیده تر و شدیدتر است که مناسب ورزشکاران حرفه ای است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۰    
بی گمان، جدای از بخش هایی از جامعه، اکثریت مردم در داخل دولت را حاصل جمع و خروجی عملکرد نظام می دانند و تفاوتی بین دولت و نظام قائل نیستند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۰    
رییس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: در اثر حادثه رانندگی در محور اهر - مشکین شهر 2 تن کشته و 13 تن زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۸    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای سه کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: علی خسروی که می گوید تمایلی به حضور در داوری ندارد به من پیشنهاد داد که او را عضو کمیته کنم و می گفت زبان بُرنده این کمیته خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۷    
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
زلزله ای به بزرگی 5.1 ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۰    
با نامه ارسطو جهانداری، استقلال اهواز به اداره ورزش و جوانان خوزستان واگذار شد. به گزارش تابناک ورزشی، پس از هفته ها کش و قوس بالاخره وضعیت استقلال اهواز در حال مشخص شدن است ...