جمعه ۲۹ دیساعت ۰۱:۳۰Jan 2018 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵    
دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خصوص عوارض شکستن مداوم قولنج ستون فقرات کمری، گردنی و پشتی و حتی انگشتان دست گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۵    
متهمی که 300 فقره سرقت در پرونده اش دارد، خود را دزد با مرامی می داند. به گزارش رکنا، چهارشانه و تنومند است با صورتی گوشتالو و ته ریشی زبر و خشن ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: قانون گرایی و توجه و عمل بر اساس معیار و ملاک هر نوع فعالیت در دانشگاه است با این وجود همه باید متعهد به اجرای قانون باشند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۵    
سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" یگان ویژه ای به نام "ریمون" دارد که ماموریت آن انجام عملیات ترور در سراسر جهان است و بر اساس اطلاعات منابع معتبر بین المللی، تعداد اعضای آن تنها 40 نفر است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵    
حجم مبنا حداقل تعداد برگه سهامی است که باید مورد معامله قرار گیرد تا سهم در پایان روز در قیمتی به ثبت برسد. لازم به ذکر است که حجم مبنا برای کنترل رشد بی رویه قیمت سهام در سال 1382 تصویب شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پس لرزه های نسبتا شدید ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش میزان،دقایقی پیش دو پس لرزه با قدرت 3 ریشتر ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی جزئیات نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشین فرمانده سپاه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۲    
سفیر ایران در لندن نوشت: رضا پهلوی به جای نظم دادن به فعالیتهای سیاسی، به امورات خانه اش سامان داده و به شبهات اطرافیانش از علت قتل یا خودکشی برادر و خواهرش پاسخ دهد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۰    
اداره تنظیم کننده ارز آمریکا اعلام کرد که سیتی بانک به دلیل توجه نکردن به هشدارهای این نهاد در راستای اصلاح قوانین ضد پولشویی، 70 میلیون دلار جریمه شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۳    
یک استاد دانشگاه که می گفت گاهی تا چهار صبح در جلسه است، از مدل رانندگی آن ساعت های برخی آقازاده ها در خیابان های تهران سخن گفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۱    
سیا منکر دست داشتن در ناآرامی های ایران، انتشار فهرست تحریم کنندگان اسرائیل، رد پای آمریکا در کودتای 2016 ترکیه و دعوت موگرینی از ظریف برای گفت وگو درباره آشوب ها از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
سارقی که یک دستگاه خودرو ویژه حمل مرغ را در خمین سرقت کرده بود، دستگیر شد. به گزارش آرمان، سرهنگ عزیز عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۰    
دو جوان ایرانی پس از سفر به ترکیه، میهمان خانه دوستشان شدند اما چند روز بعد بر سر نظافت خانه با هم به مشاجره پرداخته و او را به قتل رساندند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۰    
دو مجرم سابقه دار که پس از آزادی از زندان با معرفی خودشان به عنوان طلافروش دست به سرقت های طلایی می زدند دوباره بازداشت شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: پنج نفر از عوامل برداشت غیرقانونی از حساب یک مشتری بانک در کرج شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات 40نفر از ساکنان ساختمانی در شهرک اکباتان که در آتش محبوس شده بودند، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۰    
اختلافات دو پسرعمو تا جایی پیش رفت که یکی از آنها به بهانه صحبت و آشتی در ایمو پیامی برای دیگری فرستاد و او را به پارکی دعوت کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که تعدادی از مفقودین حادثه برخورد 2 کشتی ایرانی و چینی نجات یافته اند. تصویر نجات تعدادی از مفقودین حادثه برخورد کشتی های ایرانی و چینی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۱    
این پیمانه تیتر هایی همچون جزئیات پوشش بیمه نفتکش سانحه دیده ایران، افت 35 واحدی شاخص کل بورس، آغاز صادرات نفت کرکوک به ایران در ماه جاری، عبور دوباره دلار از مرز 4300 تومان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۴۳    
وقوع زلزله در پایتخت تا حدی توجهات را به خود جلب کرد، اما نباید فراموش کرد که تهران با خطر جدی دیگری هم رو به روست ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۳    
سعدالله زارعی در یادداشت روز کیهان باعنوان منازعه آمریکا-پاکستان طرف سوم! نوشت: تشنج در روابط پاکستان و آمریکا که در دو ماه گذشته رو به فزونی مستمر گذاشته سؤالات متعددی را پدید آورده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۱۹    
با فرود موج اعتراض ها و اغتشاش های خیابانی که به ناگزیر با بازداشت تعداد قابل توجهی از حاضران در این اتفاقات همراه بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۰۲    
با هوشیاری پلیس، قاتل پدرزن و مادرزن یاسوجی دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری گفت: 30 دقیقه بامداد امروز، فردی با مراجعه به منزل پدر خانم خود در یکی از روستاهای اطراف یاسوج ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۴۸    
نمایندگان وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور امروز با سفر به قم با هدف ارائه گزارشی از حوادث اخیر، با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۳۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ در انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان ثلاثین شهر ادلب سوریه، ده ها تن کشته و زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۱۴    
در شرایطی که مقام های آمریکایی در روزهای گذشته پیوسته از برخی ناآرامی ها در ایران حمایت کرده اند، مایک پمپئو رئیس آژانس مرکزی اطلاعاتی این کشور (سیا) روز یکشنبه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۳۱    
کاوشگر کنجکاوی (Curiosity) ناسا، اجسام عجیب و غریبی را در مریخ کشف کرد. این اجسام عجیب شبیه به فسیل هستند و احتمالا حیات بیگانه باستانی در سیاره مریخ را تایید می کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۳۱    
مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف 16 برند خرمای غیراستاندارد از واحدهای صنفی شهر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۳۰    
وزیر کشور سعودی با امیر کویت روابط دو جانبه و تحولات منطقه را مورد رایزنی قرار داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۳۰    
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک صهیونیست بر اثر حمله با سلاح سرد در ساحل تل آویو خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه با نخست وزیر بلغارستان در استانبول دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
وزارت امور راهبردی رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که از ورود اعضای 21 تشکّل حامی جنبش عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل موسوم به بی دی اِس به سرزمین های اشغالی جلوگیری می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
اردوغان اعلام کرد که شواهد موجود در موضوع مجرم شناختن مدیر سابق هالک بانک این کشور در دادگاهی واقع در نیویورک آشکارا نشان می دهد که آمریکا حامی فتح الله گولن است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
مَردی که پس از برداشتن یک شئ مشکوک و انفجار آن در محوطه بیرونی متروی استکهلم به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان جان باخت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
وزیر کشور سودان ضمن حمایت از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، هرگونه اقدامات تخریبی را ممنوع اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
همزمان با سرنگونی جنگنده ائتلاف سعودی بر فراز استان صعده، یمنی ها موفق به انهدام نفربر زرهی امارات در ساحل غربی یمن شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
نخست وزیر انگلیس در مصاحبه ای اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا به این کشور سفر خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تعویق جلسه دادگاه عهد التمیمی دختر فلسطینی و مادرش ناریمان به مدت یک هفته به درخواست خانواده اش خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۲۰    
مفتی سوریه در دیدار با هیات پارلمانی برزیل اعلام کرد: تروریسمی که سوریه را هدف قرار داده، تهدید کننده کل دنیا است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
رکوردشکنی های سبد نفتی اوپک از روزهای پایانی سال 2017 تا آغاز طوفانی در سال 2018 ادامه دارد و این نوع نفت با رسیدن به 66.13 دلار در هر بشکه، بازهم رکورد قیمتی خود را شکست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۰    
مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر اعلام کرد: وقت آن رسیده است تا آمریکا، انگلیس و فرانسه فروش سلاح به سعودی ها را متوقف کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۰    
یگان موشکی حشد شعبی عراق، تجمع داعشی ها را در داخل خاک سوریه هدف قرار دادند و 8 تکفیری را به هلاکت رساندند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۰    
منابع سوری از تسلط ارتش سوریه و متحدانش بر 103 روستا و شهرک از 22 دسامبر گذشته تاکنون و قرار گرفتن این نیروها در فاصله 14 کیلومتری فرودگاه نظامی ابوظهور در حومه ادلب خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۵۰    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت:دولت عراق از گذشته تاکنون، واردات برخی محصولات کشاورزی ایران به کشورش را ممنوع اعلام می کرد که این امر بیانگر سیاست ناپایدار عراق است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۴۰    
فولاد سازان درسال 2018 می خواهند از قیمت بالای فولاد بهره مند شوند و درصدد افزایش تولید در زمان برداشتن محدودیت های تولید از مارس هستند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۳۰    
70 درصد بیمه نامه نفتکش ایرانی موسوم به سانچی متعلق به یک شرکت بیمه نروژی و 30 درصد تحت پوشش شرکت های بیمه ایرانی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۰۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۴۲    
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۱    
در حاشیه طرح ساماندهی کارتن خواب ها در زمستان
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۶    
بازپرس ویژه پرونده ارتباط با روسیه تحقیقات خود را درباره نشست مناقشه برانگیز ایوانکا ترامپ با یک وکیل روس در دوران مبارزات انتخاباتی آمریکا در سال 2016 آغاز کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۷    
حرکات نمایشی در مسابقات اتومبیلرانی خیابانی میان خودروهای وانت را در تابناک می بینید. این خودروها برای چنین رقابتی از ناحیه شاسی و بدنه تقویت شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از مفقودین نفتکش ایرانی پیدا شده و نجات یافته اند را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۲    
انفجار در نزدیکی یک ایستگاه قطار در استکهلم دست کم دو زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور از منتفی شدن دو نرخی شدن قیمت بنزین در سال آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۹    
روز گذشته با حضور وزرای اطلاعات، کشور ، جانشین فرمانده سپاه و رئیس صداو سیما حوادث اخیر در مجلس بررسی شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
وزیر علوم و تحقیقات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دستگیری برخی از دانشجویان در ناآرامی های اخیر گفت: مذاکرات لازم با مقامات انتظامی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۵    
جواد خادم وزیر کابینه دولت بختیار اعتراف کرد: برای جنبش (!) مشهد از ماه ها قبل با ما در تماس بودند... گفتم شعار اقتصادی بدهند نه سیاسی... 4 نفر از عوامل بین دستگیر شده ها هستند.. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۵    
گوشت استیک قبل از پخت باید تمیز و چربی های اضافی آن جدا شوند. در این ویدیو با تمیز کردن گوشت استیک قلوه گاه آشنا شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۵    
بررسی قیمت های پایه محصولات شیمیایی در تاریخ 10 و 17 دی ماه نشان می دهد که اکثر کالاها با افزایش قیمت روبه رو شده اند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۷    
70 درصد بیمه نامه نفتکش ایرانی موسوم به سانچی متعلق به یک شرکت بیمه نروژی و 30 درصد تحت پوشش شرکت های بیمه ایرانی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۳    
به خاطر پونه سومین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی در مقام کارگردان است. مجید (فرهاد اصلانی) یک مرد میانسال از خانواده ای متوسط است که اهل شهرستان بوده و در کل سنتی رفتار می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۰    
برخی منابع از کشته و زخمی شدن دهها نفر بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر ادلب سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۹    
شبکه سعودی العربیه با اشاره به گزارش هایی از سقوط یک جنگنده ائتلاف در صعده ، نوشت که خلبان های این جنگنده نجات پیدا کرده اند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان با اشاره به دیدار با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر گفت: با کسانی که به نوعی فریب خورده و تحت تاثبر فضای مجازی قرار گرفته اند با رافت و با عوامل اصلی با قاطعیت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
خنده دارترین کارت قرمزهای تاریخ فوتبال را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۵    
در سال های اخیر انواع لباس های ورزشی به بازار آمده است. اما آیا این لباس ها تنها از نظر جنبه ظاهری اهمیت دارند یا واقعا بر روی عملکرد ورزشی شما می توانند تاثیر بگذارند؟ در این ویدیو 5 نکته در این ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خودروی Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale هم مثل بسیاری از خودروهای آلفا رومئو مختص مسابقات اتومبیل رانی، طراحی و ساخته شده است. این خودرو در دو نسخه جولیتا اس اس و جولیا اس اس به بازار عرضه شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته و زخمی شدن 15 نفر در برخورد مرگبار نیسان با اتوبوس مان در محور مشکین شهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۵    
لیگ دسته اول فوتبال ایران در آغاز نیم فصل دوم این رقابت های مهیج، با شکست اکثر تیم های میزبان و توقف تیم های مدعی برگزار شد و تنها نساجی قائمشهر با مربی جدیدش موفق شد با یک گل درخانه پیروز از میدان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۵    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با کاهش نسبی همراه بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۵    
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در روزهایی که چندین بازیکن اصلی تیم با محرومیت، مصدومیت و ممنوعیت برای بازی مقابل سیاه جامگان مواجه شده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۵    
اگرچه وزیر اقتصاد بر ضرورت فروش اموال و دارایی های مازاد بانکی تاکید دارد؛ برآوردها حکایت از آن دارد که فروش تمام اموال مازاد بانکها، تنها 5 درصد از کل ترازنامه نظام بانکی را نقد می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۵    
یک نماینده مجلس گفت: بر اساس گزارش های واصله کانکس بخشی از مناطق زلزله زده تامین نشده و مردم هنوز در سرما به سر می برند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۳    
در شرایطی که دولت آمریکا در سال های اخیر و در جریان جنگ سوریه، نگران سلاح های شیمیایی شده، این کشور در اتحاد با رژیم بعث عراق، سکوت کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۰    
شبکه الکأس قطر ادعا کرد مهاجم پرسپولیس تا فردا به کشور قطر خواهد رفت. به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال الغرافه قطر در نقل و انتقالات زمستانی بسیار فعال ظاهر شده و تا کنون وسلی اسنایدر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۰    
حکم محرومیت سی روزه سرور جباروف بازیکن باشگاه استقلال با دستور موقت رییس کمیته انضباطی، باعث واکنش های زیادی در جامعه فوتبال شد و در کنار مصاحبه های تند مقامات باشگاه استقلال ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۰    
نوشیدنی های انرژی زا حاوی کافئین هستند که باعث افزایش تپش قلب همچنین بالابردن قدرت هر تپش است که منجر به بالارفتن توان فیزیکی و هشیاری ذهنی شده و عملکرد ما را تقویت می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۴    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: ویروسی که پس از نصب شدن بر روی گوشی های تلفن همراه اطلاعات آنها را پاک می کند در حال انتشار در فضای مجازی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد جهان پهلوان تختی بر اجرای الگویی اخلاقی برای جوانان تاکید کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۹    
عبدالله رمضان زاده: نمی دانم آقای باهنر چگونه به خود اجازه داده است که برای گفت و گو پیش شرط بگذارد! او کسی است که به صراحت اعلام کرد آقای احمدی نژاد را ما آورده ایم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۵    
در فرمان پادشاه عربستان دلیل افزایش حقوق کارکنان دولت جبران افزایش هزینه های زندگی عنوان شده است. به گزارش یورونیوز سلمان بن عبدالعزیز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۹    
جبار اللعیبی وزیر نفت عراق در روز جاری اذعان کرده است که این کشور پیش از پایان ماه ژانویه ی سال 2018 میلادی اقدام به صادرات نفت از میدان نفتی شمال کرکوک به ایران خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۷    
هر ساله صدها هزار کل یالدار، گورخر و غزال به دنبال توفان های تندری آفریقا در جست و جوی غذا و آب حرکت کرده و از رودخانه مارا عبور می کنند تا از سرنگتی به ماسایی مارا در کنیا برسند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۰    
دبیرخانه دائمی اجلاس رضایتمندی مشتری از برگزاری این اجلاس سراسری در تاریخ 30 بهمن ماه 1396 در تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره دوسالانه شیخ طبرسی (جایزه علامه طباطبایی) تا 17 بهمن خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۴    
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از آزادی 13 نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: دو دانشجوی بازداشت شده دیگر نیز طی چند روز آینده آزاد خواهند شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر علوم بر تمرکز دانشگاه های کشور بر جذب دانشجوی خارجی غیر بورسیه تاکید کرد و گفت: برای جذب دانشجوی خارجی باید در زمینه خدمات دانشجویی و رفاهی بستر های لازم را فراهم کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۹    
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۸    
رییس جمهور به وزرای صنعت، معدن و تجارت و اقتصادی و دارایی و رییس بانک مرکزی دستور داد تدابیری اتخاذ کنند تا با هدف کاهش هزینه ها ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۰    
در آخرین مرحله آموزش فوتوشاپ، تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال رنگارنگ را فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۰    
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1396 می رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 منحصراً در شهر تهران برگزار می شود ...