دوشنبه ۲۶ آذرساعت ۰۲:۲۵Dec 2018 17

خبرهای خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 دی 1396 خبرگزاری تابناک 2 دی 1396 خبرگزاری تابناک 3 دی 1396 خبرگزاری تابناک 4 دی 1396 خبرگزاری تابناک 5 دی 1396 خبرگزاری تابناک 6 دی 1396 خبرگزاری تابناک 7 دی 1396 خبرگزاری تابناک 8 دی 1396 خبرگزاری تابناک 9 دی 1396 خبرگزاری تابناک 10 دی 1396 خبرگزاری تابناک 11 دی 1396 خبرگزاری تابناک 12 دی 1396 خبرگزاری تابناک 13 دی 1396 خبرگزاری تابناک 14 دی 1396 خبرگزاری تابناک 15 دی 1396 خبرگزاری تابناک 16 دی 1396 خبرگزاری تابناک 17 دی 1396 خبرگزاری تابناک 18 دی 1396 خبرگزاری تابناک 19 دی 1396 خبرگزاری تابناک 20 دی 1396 خبرگزاری تابناک 21 دی 1396 خبرگزاری تابناک 22 دی 1396 خبرگزاری تابناک 23 دی 1396 خبرگزاری تابناک 24 دی 1396 خبرگزاری تابناک 25 دی 1396 خبرگزاری تابناک 26 دی 1396 خبرگزاری تابناک 27 دی 1396 خبرگزاری تابناک 28 دی 1396 خبرگزاری تابناک 29 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۲    
بر اساس قانون پسماندهای بیمارستانی باید پس از جمع در مرکز دفن مجاز تخلیه و دفن شود که متأسفانه این زباله ها در اطراف شهر یاسوج در طبیعت راها می شوند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای 8 دستورالعمل فرهنگی را به واحدهای دانشگاهی ابلاغ و اجرای آن برای دانشگاه را ضرورتی مهم تلقی و بر رعایت همه جانبه آن تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
اتفاق جالبی که ظرف چند سال گذشته در فضای فوتبال کشورمان رخ داده، رودررویی مربیان خارجی با هم در سطح رسانه ها بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
نتایج تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد و 537 نفر در این مرحله پذیرفته شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: سبک زندگی ناسالم در روستاها به شهرها نزدیک شده و شاهد شیوع معضل چاقی در روستاها هم هستیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه های این دیدار واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۰    
رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از برنامه ریزی برای تدوین سرفصل های مقطع کارشناسی ارشد رشته بین رشته ای بسته بندی سلولزی توسط دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۹    
حکم قصاص نامادری که به اتهام قتل دخترخوانده نوجوانش به قصاص محکوم شده بود باتوجه به وجود ابهامات در پرونده ازسوی قضات دیوانعالی کشور نقض شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
ما نیاز به مدیر شجاعی داریم که به همه اعلام کند کشور ما دیگر نمی تواند مانند سابق کشاورزی کند. رشید فرخی با بیان اینکه آینده نگری نداشته و همیشه در لحظه زندگی کرده ایم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۰    
راننده جوانی که متهم است دختری را ربوده و اموالش را سرقت کرده در بازجویی ها مدعی شد، شاکی خودش اموالش را به او داده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به علت اختلاف مالی ناچیز، 2 جوان عصبانی با هم درگیر شدند که در این میان، جوان 37 ساله جان خود را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
زن شیاد چند چهره که به عنوان یک مرد در فضای مجازی دختران و زنان جوان را به دام انداخته و از آنها به بهانه خواستگاری کلاهبرداری و اخاذی می کرد از سوی پلیس دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۰    
گرچه مشخص نیست آجورلو با نظر فنی کدام مربی در حال خرید بازیکن است و مذاکرات برای توافق جدایی مسالمت آمیز با گل محمدی در جریان است، مدیرعامل علاقمند به خرید، همچنان در حال جذب بازیکن است
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۰    
عامل اصلی جنایت بزرگراه اشرفی اصفهانی که به خاطر تصاحب جای فروش موادمخدر دست به قتل زده بود، شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۰    
فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری قاتلی که به دلیل سهل انگاری در استفاده از سلاح غیر مجاز، دوستش را به قتل رسانده بود،خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۰    
2 قاچاقچی که با جاسازی 15 کیلو تریاک در معده گوسفندان قصد قاچاق آن را داشتند دستگیر شدند. به گزارش همشهری، غلامرضا نجابت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۰    
نوزاد هفت ماهه در تصادف رانندگی جان باخت. به گزارش جام جم، شب گذشته وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در جاده فردوس به دیهوک به پلیس راه استان خراسان جنوبی اعلام شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
چند دقیقه آخری که حسینی داشت رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را جا به جا می کرد برای او حسابی حاشیه ساز شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
ماتیاس سامر که یکی از 2 مدافع تاریخ فوتبال است که عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرده، اذعان داشت که در دوران سربازی خود در شهر درسدن به عنوان مامور مخفی در این سازمان مخوف فعالیت کرده ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۳    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح و بعد ازظهر در روز یکشنبه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۰    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برای سال 97 برنامه های بسیاری برای انجمن های علمی تدارک دیده ایم، اکنون وقت آن است که انجمن های علمی وارد فاز جدیدی شوند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۶    
یک متخصص طب ایرانی گفت: اصولاً پنیر غذایی خوب برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۸    
محققان آلمانی متوجه شده اند واکنش سیستم ایمنی بدن نسبت به فست فود، شبیه واکنش به عفونت هاست. همچنین حتی پس از تغییر رژیم غذایی بعضی از تاثیرات مخرب آن به طور کامل در بدن از بین نمی رود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۸    
اهالی روستای ابراهیم آباد پلدختر سال های سال است که از نعمت داشتن جاده و پل ارتباطی برای رفت وآمد به سایر نقاط محروم اند و مجبورند از گرگر استفاده کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۴    
سازمان هواشناسی از آغاز موج جدید بارش ها و کاهش دما از امروز خبر داد. بر این اساس در کلانشهرها به ویژه در بخش های مرکزی کشور مانند اصفهان ، اراک و تهران از غلظت آلاینده ها کاسته می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۱    
همین امروز نیز برای رسیدگی به وضعیت خوزستان بسیار دیر است چه برسد به فردا. اگر امروز اقدامی نکنیم فردا با فاجعه روبرو می شویم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۶:۴۷    
مردی که پنج ماه قبل در جریان دعوا بر سر محل فروش موادمخدر در بزرگراه اشرفی اصفهانی، رقیب خود را به قتل رسانده بود، سرانجام بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۶:۱۷    
یکی از دیپلمات های ارشد دولت آمریکا که مسئول رسیدگی به امور پناهجویان است، اعلام کرد به زودی از سمت خود استعفا می کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۳:۳۱    
دختری 22 ساله عصر امروز با پریدن از پل هوایی عابر پیاده ی میدان نماز شهرستان رضوانشهر اقدام به خودکشی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۴۴    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: تیم 12 نفره تکاور به سمت نفتکش سانچی اعزام شده و پیش بینی می شود پس از خنک کردن این نفتکش توسط یدک کش های آتشخوار ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۳۰    
یک ژنرال بازنشسته ترکیه ای اعلام کرد که سوریه حق دارد که با تروریستها در هر نقطه ای از خاک این کشور مبارزه کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۳۰    
مسولان دولت چین در واکنش به تهدید لفظی ترامپ مبنی بر خروج از برجام و وضع تحریمهای جدید علیه ایران، به تداوم نقش سازنده خود در حفظ و اجرای توافق هسته ای متعهد شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۳۰    
سازمان عفو بین الملل خواستار لغو حکم های اعدام در بحرین و آزادی فوری و بی قید و شرط شیخ علی سلمان و نبیل رجب شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۳۱    
حدود یک هفته بود که من و برادرم در محدوده اتوبان اشرفی اصفهانی مواد می فروختیم، حدود ساعت 10 شب حادثه بود که صدای ایست شنیدیم و از ترس دستگیری توسط مأموران به سرعت از محل متواری شدیم اما...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۲    
یک کارشناس و از مدیران مجموعه ابرآروان گفت: هیچ سروری از تلگرام به ایران منتقل نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۱    
خارج شدن دود و خاکستر از آتشفشانی در مرکز فیلیپین تخلیه چند روستا را به همراه داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۶    
رئیس شورای استان داری بغداد امروز (شنبه) اعلام کرد، انفجار انتحاری که در میدان عدن در شمال بغداد رخ داد، کاروان وی را هدف قرار داده بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی نفتکش با بیان اینکه سانحه برخورد کشتی فله بر و اشتعال نفتکش سانچی از بدترین و نادرترین سوانح دریایی بود، گفت: اولویت اصلی نجات جان دریانوردان و خدمه این نفتکش است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۴    
معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد برجام گفت: یکسال است با تلاش وسیع ترامپ برای از بین بردن برجام یا اصلاح آن مواجه هستیم اما تاکنون با همه اقداماتی که انجام داده، موفق نشد است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت این مثبت است که آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند می ماند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۲    
برجام بخشی از قطعنامه سازمان ملل است. بنابراین پاره کردن برجام به منزله پاره کردن پاره کردن قطعنامه سازمان ملل است و بدین ترتیب اعتبار خودشان را از بین برده اند.. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۱    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه 12 تکاور ایرانی که به چین اعزام شده اند پس از پایین آمدن دمای کشتی برای تجسس مفقودین وارد سانچی می شوند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۶    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اخبار منتشرشده مبنی بر واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی مشمولان صحت ندارد و از سه شنبه هفته گذشته تاکنون برای 33 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت سود مرحله ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۴    
عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی از انتخاب رئیس جدید این صندوق خبر داد و گفت که نرخ تسهیلات ارزی صندوق از 6 درصد به 3.5 درصد کاهش پیدا کرد
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۴    
نابغه 10 ساله کرجی قهرمان مسابقات جهانی محاسبات شده است. با او در تابناک آشنا می شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۰    
تسهیلات گیرندگان تعاونی منحل شده فرشتگان برای پرداخت اقساط در مواردی با تخلف شعب کاسپین مواجه اند. بر خلاف بخشنامه اعلامی این موسسه مشتریان وادار به پرداخت جریمه تاخیر در فاصله ای که حذف شده بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: ای کاش وزیر تعاون که متولی اصلی شرکت ملی نفت کش است پیش از اینکه از ناحیه دولت به این وزارتخانه ابلاغ شود، وارد کارزار می شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۰    
پیام رسان تلگرام پس از چند روز مسدود بودن رفع فیلتر شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۲    
تحولات در شمال سوریه وارد مرحله و وضعیت حساسی شده است؛ از یک سو، ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت ادلب و عقب راندن تروریست های احرار الشام و فتح الشام در این منطقه است و از سوی دیگر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۰    
نیویورک تایمز به علل احتمالی طفره رفتن دونالد ترامپ از ترک توافق اتمی با جمهوری اسلامی ایران پرداخته و همه سناریوها درباره برجام را مرور کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۵    
دقیقه 87 این ویارئال بود که در عین ناباوری به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، ضربه چریشف در موقعیتی تک به تک با مهار دیدنی ناواس همراه بود اما روی ریباند پابلو فورلانز موفق شد با یک ضربه چیپ فوق العاده ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
در حالی که بیم و امید درباره سرنوشت دریانوردان ایرانی به اوج خود رسیده، خانواده ها در این ویدئو خواسته ها و گلایه های خود را بیان کردند
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۲    
دردسرهای کمبود جا برای حضور مدیران پرسپولیس در یک کادر را می بینید!
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون خبر خوش برای یک میلیون و 800 هزار نفر جامانده از سهام عدالت، توضیح وزیر اقتصاد درباره عدم واریز سود سهام عدالت بعد از 5 روز، رشد شاخص کل بورس پس از هفته ای سینوسی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های جدید می خواهد بر روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه تاثیر بگذارد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۹    
خانواده های حادثه دیده و بسیاری از هموطنانمان که در انتظار خبری از جوانان محبوس شده در نفتکش ایرانی آتش گرفته هستند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:تلاش ها به منظور دستگیری عوامل قتل 4 زن عضو یک خانواده که دیروز در کرمانشاه اتفاق افتاد، ادامه دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۴    
نرم افزار جدیدی به نام "Teligram" به عنوان نسخه به روز شده پیام رسان تلگرام Telegram به بازار آمده که از توانایی های ویژه ای چون نصب درب پشتی یا استفاده از تبلیغات کلیکی برای آلوده کردن سیستم قربانی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلگرام به ما خیانت کرده است و باید برای افشای اطلاعات ما محاکمه شود نباید اجازه برگشت به آن داده شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۵    
تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری "اکوبی پارتنرز" بر این باور است که قیمت جهانی طلا این فرصت و پتانسیل را دارد تا 100 دلار دیگر افزایش یابد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۵    
از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج میزبان لسترسیتی بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: پیامد این سامانه بارشی، بارش باران، بارش برف ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۴    
وزیر اطلاعات گفت: حضور بموقع و هوشیاری مردم و نهادهای دخیل در امر امنیت موجب شکست دشمنان در ناآرامی های اخیر و جلوگیری از تکرار حوادث گذشته شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۵    
رئال مادرید در دیدار مقابل ویارئال هم به بن بست خورد و زیر باران شدید با تساوی بدون گل به اتمام رسید. بازی را به لحظات آخر رساند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۵    
مدیر یا همان سرپرست جدید تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر من به شخصه با کی روش هیچ مشکلی نداشتم. بیشترین دلیل و مشکلی که وجود داشت، به خاطر کمبود امکانات در تیم ملی بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۵    
قیمت بالای ملی پوش ایرانی تیم اوسترشوندس سوئد باعث شده تا تیم های اروپایی به ویژه در سری A ایتالیا از ارائه پیشنهاد رسمی هراس داشته باشند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از تعطیلی فردا یکشنبه تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز روزانه بهزیستی این استان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۰    
گزارش ها از حمله شیمیایی با گاز کلر به مناطق تحت کنترل شورشیان در نزدیکی دمشق خبر می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۰    
رسانه ها از انفجاری انتحاری در شهر کاظمین عراق خبر می دهند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۸    
مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه ای تمامی مقاطع تحصیلی اهواز و کارون در دو شیفت صبح و عصر روز یکشنبه را به دلیل وقوع پدیده وارونگی دما تعطیل اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۵    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: همه عرضه مازاد نفت از بازارهای جهانی حذف نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۲    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است .هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
صبح زود در حال رفتن به سمت محل کارم در غرب تهران بودم به همین دلیل سوار بر پرایدی شدم که فقط مرد جوان (راننده) سرنشین آن بود، لحظاتی از سوار شدن من نمی گذشت که...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید: هنوز مهلت واخواهی و اعتراض به حکم برای خاوری به پایان نرسیده است و پس از اتمام این مهلت و قطعیت رای صادره، شناسایی اموال انجام می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۱    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه کشورمان، آخرین فعالیت ها و پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشور در ارتباط با وضعیت سرنشینان نفتکش سانچی را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۴    
یک منبع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجار انتحاری در میدان عدن در شمال بغداد خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به روسای جمعیت های ملی ژاپن، چین و کره جنوبی درخواست کرد تا نسبت به کمک اضطراری به محبوس شدگان در نفتکش سانچی اقدام کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۰    
روز شنبه دادگاهی در سنگاپور حکم به محکومیت سه نفر را که به طور گسترده ای از مخازن نفتی شرکت رویال داچ شل سرقت کرده بودند صادر کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۰    
باشگاه استقلال تا امروز مدارک تسویه حساب با عباس محمدرضایی را برای کمیته انضباطی AFC ارسال نکرده در حالی که این مدارک روز 13دی ماه باید به دست مسئولان این کمیته می رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با جعل عنوان نمایندگی یک موسسه خیریه ، یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
مسئول آتش نشانی شهرداری کهریزک از واژگونی تریلر حامل 25 هزار لیتر اسید سوداکاستیک مایع در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۲    
زن و شوهر مشهدی در سانحه رانندگی با یک وانت جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۰    
دوری 3 هفته ای کریمی از ترکیب استقلال تقریبا مسجل شده است و سیدمحسن کریمی تا 3 هفته آینده نمی تواند در ترکیب آبی پوشان به میدان برود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن معتقد است که قدرت کشور قطر از دو کشور عربستان و امارات در کنفدراسیون فوتبال آُسیا بیشتر است و لیگ قهرمانان آسیا به تعویق نمی افتد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با ربیعی ضمن اخذ گزارش وی از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش سانچی تاکید کرد: تمام اقدامات و امکانات لازم برای اطلاع از وضعیت و دسترسی به خدمه نفتکش بسیج شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۳    
مجتبی ذالنوری گفت: شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر دستگاه های ذی ربط کشور، دست کم 4 گزینه را در برابر نقض برجام از سوی طرف مقابل پیش بینی کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان از ابراز نظر صریح در مورد آینده کرانچار خودداری کرد. به گزارش تابناک ورزشی، ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۸    
رشد نرخ تورم و گرانی در دهه اخیر باعث شد تا قدرت خرید مردم به نوعی کاهش یابد و نمود این وضعیت را می توان در کاهش میزان مصرف انواع خوراکی ها در خانوارهای شهری دید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۸    
انتظار از ائمه جمعه این است که در چنین شرایطی به ظرافت تلاش کنند تا مرهمی بر دردهای مردم و آلام جامعه باشند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۰    
احتمال دارد بورس های تداول، نیویورک، لندن و هنگ کنگ در سال 2018 میلادی عرضه سهام آرامکو را بطور همزمان در دستور کار خود قرار دهند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل دفتر توانمند سازی، ارتقاء و بهره وری سرمایه های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به قرار گرفتن سکته های مغزی در میان پنج عامل اول مرگ و میر در دنیا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۰    
اردوهای دانشجویی راهیان نور دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اسفندماه 96 برگزار می شود. به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۰    
مدیر برنامه های مهاجم سابق پرسپولیس با سرپرست این باشگاه وارد جلسه شد. به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی پس از کش و قوس فراوان قرارداد یک سال و نیم خود را با باشگاه الغرافه قطر امضا کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
اگر گوشی اپل خریداری کرده باشید، با مشکل ایجاد شناسه کاربری اپل یا همان اپل آی دی / Apple ID مواجه شده اید. اکنون نحوه ساخت اپل آی دی را در تابناک به صورت قدم به قدم فرامی گیرید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
تصویری که رویترز از نفت کش ایرانی آتش گرفته در آب های چین منتشر کرد
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
در مقابل اراده مرزی وجود ندارد و این ویلچرسوار صخره نورد نماد خواستن است. با این پدیده آشنا می شوید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۰    
بر اساس آیین نامه ورزشی ستاد کل نیروهای مسلح هیچ کدام از باشگاه های نظامی حق استخدام مربی خارجی ندارند و حالا این مشکل می تواند گریبان تراکتورسازی را نیز بگیرد.