شنبه ۲۴ آذرساعت ۰۶:۵۰Dec 2018 15

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۴    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از ورود 10 هزارتن تخم مرغ با قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان به بازار خبر داد و گفت: توزیع این محصولات، از اول اسفند آغاز شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حسین رضایی، بازیگر نقش اول فیلم زیر درختان زیتون درگذشت. حسین رضایی بازیگر نقش اول فیلم سینمایی زیر درختان زیتون به کارگردانی عباس کیارستمی، درگذشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
یکی از 2 همدست نتانیاهو در پرونده های فساد، که ظرف روزهای گذشته از سوی پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده، قرار است علیه نخست وزیر این رژیم شهادت دهد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
حضور مردم در منطقه سقوط هواپیمای تهران –یاسوج در روستای بیده سمیرم موجب ایجاد ترافیک شده است. به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور تعدادی زیادی از مردم کار امداد رسانی را دشوار کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
با گذشت حدود سه ماه ازمرگ مرموز دختر جوانی که در سقوط از پل عابر پیاده جان باخته بود، کارآگاهان جنایی پسرجوانی را دراین ماجرا بازداشت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
رئیس پلیس فتا استان تهران از شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی که با وعده پرداخت وام به اعضای کانال از آن ها کلاهبرداری می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک متهم به جرم سرقت از منازل آپارتمانی و کشف 30 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
کارشناسان اعلام کرده اند با استفاده از هوش مصنوعی و پیشرفت های علم پزشکی در حوزه ژنتیک در آینده ای نه چندان دور و در حدود سال های 2050 انسان هایی که پس از سال 1970 به دنیا آمده اند درصورت زنده ماندن ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
قایق سه صیاد مازندرانی که از 29 بهمن در دریای خزر مفقود شده بودند، امروز (اول اسفند) پس از 48 ساعت جست و جو در عمق آب های این دریا پیدا شد ولی از سرنوشت سرنشینان آن خبری در دست نیست. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
کپنهاگ دانمارک با کسب امتیاز 8.24 از 10، هوشمند ترین شهر جهان در سال 2017 شد. به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس 19 شاخص تعریف شده توسط موسسه ایزی پارک سوئد، از میان 500 شهر جهان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۴    
سرخپوشان پایتخت شکست تلخی را در دیدار با السد تجربه کردند. به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته پیروزی با 3 گل را رقم زدند اما امروز فوتبال روی بدش را به آن ها نشان داد و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۳    
افق کوروش در جمع صد شرکت برتر اقتصاد ایران قرار گرفت
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
پیروزی شب گذشته الغرافه قطر برابر تراکتورسازی ایران که با درخشش طارمی همراه بود، در رسانه های مختلف بازتاب داشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
آبی پوشان تهرانی دویستمین گل آسیایی خود را نیز ثبت کردند. به گزارش تابناک ورزشی، استقلال تهران تبدیل به اولین تیم ایرانی شد که در مسابقات آسیایی موفق به ثبت دویستمین گل آسیایی خود شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
رئیس سازمان ورزش عربستان خواهان اخراج رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی تیم الهلال ریاض به خاطر شکست برابر استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
تسلا ارائه خدمات دسترسی به برق هوشمند خورشیدی را به کانادا نیز منتقل کرد و یک طرح آزمایشی را به همین منظور راه اندازی کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
راننده جوان که پس از ربودن زنان و دختران، آنها را در ارابه شیطانی اش هدف تجاوز وحشیانه قرار می داد پس از دستگیری گفت: از التماس های زنان و گریه های آنها لذت می بردم. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
یک مقام مسئول گفت: اگر رشد معاملات مسکن با همین روند ادامه پیدا کند، تا اوایل تابستان سال آینده، این بازار وارد دوران رونق خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
با موافقت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از این پس دانشگاه خوارزمی مجری سراسری برگزاری آزمون جامع هماهنگ گردشگری در کشور خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران ایرادات طرح جدید ترافیک را اعلام کرد و گفت: مشکلات را ظرف 10 روز حل کرده و از سال آینده طرح اجرایی می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
فیفا به دلیل سیاسی کاری در فوتبال، عربستان را به اخراج از جام جهانی تهدید کرد. به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون بین المللی فوتبال به یک دلیل خاص از احتمال اخراج عربستان از جام جهانی 2018 سخن گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
خبرآنلاین به بهانه سقوط هواپیمای آسمان در دنا به بررسی هواپیماهای گمشده ای پرداخته که گاه یافتنشان ماهها طول کشیده است. خبرآنلاین نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
مامه تیام مهاجم سرشناس استقلال در پایان بازی از رفتار الهلالی ها در شروع بازی إظهار تاسف کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۹    
مرد میانسالی که به خاطر آزار و اذیت های پسرش وی را در جریان درگیری به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه حادثه را شرح داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۸    
ریزش بار آهن از یک تریلر در ایذه بر روی یک دستگاه خودرو پراید باعث کشته و زخمی شدن 3 سرنشین پراید شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۶:۴۵    
روابط عمومی شرکت ایساکو با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در حادثه شامگاه سی بهمن ماه، به دروغ پردازی برخی شبه رسانه های ضد انقلاب واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۰    
رئیس نجات غریق جویباراز پیداشدن قایق بدون سرنشین صیادان جویباری در عمق 10 متری دریا خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۹    
گرگ به روستائیان کهنگان در شهرستان سمیرم حمله کرد و دو نفر از اهالی این روستا را زخمی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۹    
وینفرد شفر با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الهلال صحبت های مختلفی را مطرح کرد که مشروح آن در ادامه می آید: ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
مهاجم الجزایری تیم السد قطر با دبل مقابل پرسپولیس به صدر جدول گلزنان آسیا رسید و جای مهاجم سابق قرمزها که اکنون منقور هواداران این تیم شده است را گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۴    
مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از انجام امور مربوط به تشخیص هویت تمام جان باختگان هواپیمای ATR در مرکز پزشکی قانونی یاسوج خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
آماری که پس از بازی در مورد عملکرد مدافع شمالی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده به خوبی نشان می دهد که این بازیکن رهبر خط دفاعی السد بوده و در یکی از روزهای بسیار خوب خود موفق شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
شاگردان وینفرد شفر تنها تیم بی شکست ایرانی لیگ قهرمانان آسیا هستند. به گزارش تابناک ورزشی، روز دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با عملکردی بهتر نسبت به روز اول به پایان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۹    
حسین گودرزی
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۹    
سرمربی کروات سرخپوشان بعد از شکست سنگین مقابل السد قطر با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش در این بازی پرداخت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۹    
رییس بانک مرکزی انگلیس گفت: بیت کوین استانداردهای لازم را ندارد و نه برای ذخیره سازی ارزش دارد و نه برای امور خرید مناسب نیست.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۹    
سرمربی استقلال در شبی که همتایش در پرسپولیس با اشتباهات تاکتیکی و مهره چینی در قطر تسلیم شد، با تعیین استراتژی درست موفق شد فاتح بزرگترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باشد تا به برانکو ثابت کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از پرداخت یارانه نقدی به 55 میلیون ایرانی در سال آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
گرچه اکنون موسسه بزرگ غیرمجازی در بازار پول فعالیت نمی کنند ولی آثار باقی مانده از آنها در زمان فعالیتشان سال ها در اقتصاد و بازار پول ایران باقی می ماند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد که ایران به لیست سیاه FATF برنمی گردد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که بانک لتونی با انجام تراکنش های غیر قانونی خود به برنامه های موشکی کره شمالی کمک کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
نیکلاس مادورو رئیس جمهورونزوئلا اعلام کرد که این کشور عرضه ارز اینترنتی به نام ال پترو را آغاز کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به احداث کمپ در محل سقوط هواپیما، گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی روزهای آینده و ارتفاع بالا، به نظر می رسد بیش از 3-4 روز این عملیات ادامه داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۹    
خلبان بالگرد یابنده لاشه ای تی آر گفت: قطعات هواپیما بسیار ریز شده بود و احتمال زنده بودن مسافران وجود ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۴    
استقلال با پیروزی برابر الهلال و با توجه به تساوی العین- الریان به صدر جدول گروه صعود کرد و با پیروزی برابر الهلال در تعداد پیروزی در تاریخ در عدد 3 با این تیم مساوی شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
سخنران مراسم با بیان اینکه در فرهنگ دینی، خانه و خانواده محل عبادت، ریاضت و تربیت است، افزود: خانه ی امیرالمؤمنین (علیه السلام) و حضرت زهرا (علیهاالسلام) سرشار از صفا، مهر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
پرسپولیس با شکست 3 بر یک مقابل السد سه امتیازی ماند و به رده دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر عراق روز سه شنبه تاکید کرد که به ناتو اجازه نمی دهیم از اراضی کشورما علیه ایران استفاده کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
بعد از فتح خرمشهر، عملیات والفجر8 را شاید بتوان مهم ترین عملیات و رویداد تاریخ جنگ دانست. در واقع در پی پیروزی در عملیات والفجر 8 بود که ایران توانست دسترسی عراق به آب ها خلیج فارس را قطع کند و بی شک ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 45 جسد سانحه سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج " کشف شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
استاد باسابقه خلبانی کشور با تشریح دلایل احتمالی برخورد هواپیمایATR به کوه گفت:هواپیما در قسمت شرقی با سلسله قله های دنا برخورد کرده و نتوانسته به قسمت غربی که فرودگاه قرار دارد، برسد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
نمایندگان یگان های مدافع خلق کرد، نیروهای دولت سوریه و ارتش روسیه نشستی سه جانبه را برای بررسی تحولات مربوط به عفرین برگزار کردند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
یک مقام مسئول با بیان اینکه آنفلوانزای پرندگان باعث تعطیلی بسیاری از واحدهای پرورش طیور شد،گفت:افزایش تعرفه واردات کنجاله با مخالفت وزارت جهاد روبروشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی گفت: عکس های جعبه سیاه را به نیروهای امدادی و تکاورانی که هلی برد شده اند داده ایم که بتوانند آن را پیدا کنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
هکرها برای سرقت 2 میلیون دلار از یک بانک هندی از شیوه ای استفاده کردند که برای سرقت 81 میلیون دلار از بانک مرکزی بنگلادش بهره برده بودند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
دولت آمریکا مدعی شد، شرکت هواپیمایی ایرانی تحت تحریم های آمریکا به طور مکرر از طریق شرکت های پوششی ترکیه ای اقدام به خرید موتور و لوازم یدکی هواپیما کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با انتقاد از برنامه حالا خورشید گفت: فرودگاه یاسوج به لحاظ موقعیت جغرافیایی جزو فرودگاه های خاص به حساب می آید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.3 درصد، مناطق شهری 8.2 درصد و مناطق روستایی 9.1 درصد اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۸    
ژان ایو لو دریان وزیر خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که طی روزهای آینده به ایران و روسیه سفر می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
پس از آنکه منابع خبری اعلام کردند که نیروهای سوریه وارد منطقه عفرین شده اند، رسانه ها از حملات هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه علیه نیروهای مردمی وابسته به ارتش سوریه خبر می دهند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۳    
پس از آنکه در منطقه پاسداران تهران، برخی عناصر گرداگرد یکی از دروایش اقدام به حرکت هایی کردند که نظم عمومی را در آن محدوده بر هم زده بود، پلیس به صحنه وارد شد و برای پراکنده کردن آنها اقدام نمود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
حریف عربستانی استقلال حاضر به یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سقوط هواپیما نشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه گناباد با بیان اینکه سران دراویش ساکن تهران ژست اپوزیسیون به خود گرفته و با نظام مخالفت می کنند، گفت: مردم به شدت از این انتساب ناراحت و به اینکه این فرقه خود را به گناباد منتسب می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم حکایت از پیدا شدن به مرور پیکرها و آماده سازی آنها برای انتقال به پایین قله دارد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۹    
در جریان موج جدید حملات ائتلاف آمریکایی در حومه دیر الزور 16 غیرنظامی کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
یک خبرنگار مشاهدات عینی خود از اتفاقات شب گذشته در خیابان پاسداران را تشریح و از تلاش دراویش تقلبی برای ایجاد یک انفجار بزرگ در این خیابان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که راه حل در عفرین در گفتگوی مستقیم میان آنکارا و دمشق نهفته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
نیروهای مردمی وابسته به ارتش سوریه وارد عفرین در شمال این کشور شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
در آغاز هفته جاری، بانک مرکزی جهت جمع آوری سرمایه های سرگردان و فائق آمدن بر تلاطمات ارزی اخیر، بسته پیشنهادی خود را که دارای سه گزینه بود، به اجرا درآورد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
اپلیکیشن پر طرفدار تلگرام از دقایقی پیش برای بسیاری از کاربران اروپا و خاورمیانه با اختلال مواجه شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی دولت اظهار کرد: بخش اعظمی از یارانه مراکز خدمات بهزیستی که طی چند ماه گذشته پرداخت نشده بود تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۹    
پیام رسان تلگرام از دقایقی پیش دچار اختلال شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۹    
مصوبات هیأت امنای دانشگاه ها موجب تبعیض ناروا میان دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه های مختلف شده است و از طرفی فرزندان برخی اساتید به استناد به مصوبات هیأت امنای دانشگاه ها از دانشگاه ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
تمامی مناطق نوار غزه روز سه شنبه در اعتراض به بحران های انسانی پیش روی این باریکه در نتیجه محاصره ظالمانه دشمن صهیونیستی، دست به اعتصاب سراسری زده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی پایتخت گفت: منطقه پاسداران کاملا آرام است و هیچ مشکلی در این منطقه وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
مرکز آمار ایران تورم کل بهمن ماه را 8.3 درصد اعلام کرد در حالی که تورم مناطق شهری نیز 8.2 درصد اعلام شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
اتحادیه فوتبال انگلیس، تحقیقات خود را در مورد درگیری های شدید در پایان بازی شب گذشته ویگان و منچسترسیتی آغاز کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
اعضای شورای نگهبان بررسی مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 97 را فردا آغاز می کند. به گزارش خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
یک مصدوم جدید روی دست زیدان و رئال مادرید افتاد.پس از یک مقطع آرامش و دوری از مصدومیت های زیاد، رئال مادرید حالا بار دیگر با بحران مصدومیت ستاره های خود مواجه است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
سرمربی استقلال با 5 تغییر مهم نسبت به بازی با الریان در بازی امشب برابر الهلال تیمش را به زمین خواهد فرستاد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۹    
ایران و عربستان سعودی، این بار رقابت خود را خارج از خاورمیانه و در قفقاز گسترش می دهند. این در حالی ا ست که عربستان سعودی همچنان ایران را متهم می کند که می خواهد این کشور را با حمایت حوثی ها در یمن و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
گروه تروریستی بوکوحرام عصر به دبیرستان دخترانه ای در شمال شرق نیجریه حمله کرد اما دانش آموزان وکادر آموزشی قبل از ورود تروریست ها به داخل مدرسه، موفق به فرار وپناه بردن به محل امنی شدند . ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر هدف اغتشاشگران ضربه زدن به دین و نظام اسلامی بود گفت: اغتشاشگری که آدم کشت و غارت گری کرد، حکمش در فقه به عنوان محارب ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
برانکو ایوانکوویچ با توجه به بیماری مدافع راست اصلی چندهفته تیمش مجبور به تغییراتی در ترکیب اصلی قرمزها شد و کامیلیا نیا را را به ترکیب اصلی برگرداند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
محققان دانشگاه توکیو موفق به تولید پوست الکترونیکی شده اند که به راحتی به پوست بدن چسبانده می شود و برای شناسایی سریع مشکلات و بیماری های بدن انسان قابل استفاده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن مخالفت با مصوبه جدید مجلس مبنی بر فروش اراضی ملی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۳    
اعتمادآنلاین نوشت: سنگ قبر مرحوم دکتر ابراهیم یزدی، وزیر امورخارجه دولت موقت، توسط عده ای ناشناس تخریب شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
وقتی به مجری زن تلویزیون خبر می دهند یکی از بستگانش در هواپیمای ای تی آر تهران-یاسوج بوده، این مجری واکنش متفاوتی از خود نشان داده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
یک فعال حقوق دراویش با تکذیب عاملیت به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی در اغتشاشات شب گذشته خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: این اتفاق باعث ناراحتی دراویش نیز شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه چهارشنبه این هفته شورای نگهبان را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: خوشبختانه امروز صبح تیم های امدادی توانستند لاشه هواپیمای تهران - یاسوج را در بالای روستای نقل پادنای علیا و بالای چشمه ای به اسم نور و در منطقه ای به نام پازن پیر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل پیشگیری دیوان عدالت اداری گفت: مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها موجب تبعیض ناروا میان دانشجویان دانشگاه های مختلف شده و فرزندان برخی اساتید با استناد به مصوبات هیئت امنای دانشگاه ها از دانشگاه های ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز امیدواری کرد که تا قبل از پایان سال گزارش چهارم این کمیسیون درباره نحوه اجرای برجام به هیات رئیسه ارائه شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: زمانی که ما محصولات تولید داخل به میزان کافی داریم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش قیمت ارز گفت: نوسانات بازار ارز قدرت تصمیم گیری را از تولید کنندگان و صنعتگران گرفته است.