دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۱:۰۰Jun 2018 18
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل حقوقی سازمان میراث فرهنگی از مذاکره برای تسریع انتقال الواح هخامنشی به کشور خبر داد. به گزارش ایلنا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۷    
نیمی از جمعیت کشورمان را مردان تشکیل می دهند و این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد، مردان ایرانی با مقوله سلامت بیگانه اند و هنگام بیماری، کمتر به سراغ پزشک می روند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومی گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم دوازدهمین سالگرد علامه حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت تاکید کرد: درسفرهای زیارتی معرفت افزایی و ایجاد تحول روحی و اخلاقی در زائران برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید دراولویت قرار گیرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
رضا دهقان بازیکن جوان سپاهانی ها در دیدار برابر سیاه جامگان پاسخ اعتماد ابراهیم زاده را داد و کاری را کرد که ماههاست زردهای گرانقیمت سپاهان انجامش ندادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزایش مالیات بر سیگار را تنها راهکار کاهش مصرف مواد دخانی در کشور دانست. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
پراید یا بنز فرقی ندارد؛ این جا هر کس که سراغ کارواش ها می رود دلش یک شست وشوی دهن پر کن با آب و کف زیاد می خواهد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
تفاوت نگاه دو سلبریتی ایرانی درباره وطنشان، اهمیت بچه دار شدن در ایران یا انگلیس و موضوع ارزش پاسپورت ایرانی موضوعی است که با اظهارات نیوشا ضیغمی و کنار هم قرار دادن سخنان سال پیش ماه چهره خلیلی جالب ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
علی کریمی دومین برد خانگی تیمش در قامت سرمربی این تیم را جشن گرفت تا حالا رویای بقا برای قرمزهای رشت نزدیک تر شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
اشتباه بحث برانگیز و ناشیانه داور مسابقه در عدم اعلام تخلف تیموریان، پایه گذار گل عجیبی شد. به گزارش تابناک ورزشی، در هفته ای که لیگ برتر اتفاقات جنجالی و عجیبی را به خود دید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارگاه مبل سازی به وسعت دو هزار متر در خیابان دماوند آتش گرفت و این آتش سوزی مصدومی نداشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
آشتی این دو در استادیوم سردار جنگل و مانور آنها با عکس های در کنار یکدیگر بزرگترین زنگ خطر را علیه ناپاکی ها و فساد به صدا در آورده و این ائتلاف اکنون قدرتمند علیه فساد اقدام خواهد کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری دو سارق لوازم خودرو در جریان تعقیب و گریز و شلیک ماموران خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۹    
پسر جوانی که در مراسم سیزده بدر پسر دایی اش را بر سر پول جوجه کباب به قتل رسانده بود، بار دیگر محاکمه می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
در صورتی که این هفته سایپا، فولاد و ذوب آهن شکست بخورند و پارس پیروز نشود، پرسپولیس با کسب 3 امتیاز دیدار با استقلال خوزستان قهرمان لیگ می شود و حال با باخت سایپا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۸    
هیاتهای مذاکره کننده ایران و انگلستان در هفته گذشته در لندن رایزنی هایی را در خصوص مسائل دوجانبه، برجام و تحولات منطقه به ویژه اوضاع یمن انجام دادند و به گفته سفیر ایران تصمیمات مهمی برای پایان دادن ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از ارائه خدمات جدید به معلولان در منزل خبر داد و گفت: می خواهیم خدمات مبتنی بر خانواده را برای معلولان داشته باشیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
تیم فرانسوی متخصص هواپیمای ای تی آر به منظور آموزش بازخوانی جعبه سیاه وارد یاسوج شد. به گزارش فارس ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۹    
هافبک عراقی تیم پرسپولیس گفت: قبل از بازی با السد هشدار داده بودم مهاجم الجزایری این تیم خطرناک تر از ژاوی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۷    
در حاشیه سانحه اخیر هوایی، جواد تکجو این کارتون را در کانال نیشخط منتشرکرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۸    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم یادبود جان باختگان حادثه سقوط پرواز تهران - یاسوج خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۵    
پرواز شماره 640 تهران-تبریز هواپیمایی آسمان ساعت 18 و 10 عصر امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه تبریز ترک میکند که به دلیل نقص فنی در نزدیکی های آسمان تبریز به فرودگاه مهرآباد باز می گردد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۴۱    
نظامیان اشغالگر صهیونیست با خونسردی کامل دست به اعدام صحرائی برخی اسرای فلسطینی می زنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن قطر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۲۴    
سرمربی رئال مادرید به خاطر این که هافبک اسپانیایی تیمش تنها 29 ثانیه فرصت حضور در میدان داشت از او عذر خواهی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۴    
اگرچه نرم افزارهای متن باز فرصتی برای توسعه و حل اشکالات برنامه ها را به برنامه نویسان می دهند، اما هکرها هم بیکار ننشسته و بدافزارهای خود را در پوشش فریبنده سرویس های جانبی نرم افزارها به کاربران ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۴    
صنعت نفت در هفته که گذشت شاهد تداوم تلاش شرکت های بین المللی برای همکاری با ایران در جهت توسعه میدان های نفت و گاز، امضای تفاهمنامه جدید نفتی و ابراز تمایل اتحادیه اروپا برای واردات گاز از ایران بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۴    
وابسته تجاری ایران در اندونزی گفت: تهران قصد دارد مازاد گندم تولیدی خود را به اندونزی صادر کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۴    
صادرات گاز مایع فشرده (ال پی جی) ایران پس از آن که در ماه ژانویه به بالاترین میزان از زمان لغو تحریم ها رسیده بود، در ماه فوریه با 20 درصد کاهش به 400 هزار تن کاهش یافته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۴    
وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم معرفی ابزارهای جدید برای سیاست گذاری در نظام بانکی، اظهارداشت: وزارت اقتصاد در زمینه تدوین قواعد کسب و کار برای تسهیل فعالیت فین تک ها تلاش می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
این پیمانه تیتر هایی همچون کاهش قیمت طلا در بازار جهانی، کاهش قیمت نفت آمریکا، کاهش صادرات گاز مایع فشرده ایران در فوریه، افزایش تعرفه واردات کنجاله منتفی شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: استفاده از پردازنده رایانه مردم برای ارز کاوی مجازی کاری غیر اخلاقی است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
آمارهای صادراتی گویای آن است که در یک سال گذشته صادرات به اندونزی و تایلند بیشترین نرخ رشد را داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۹    
پلیس راه استان مازندران از محدودیت مقطعی ترافیکی در محور هراز خبرداد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۷    
مرکز اطلاع رسانی پلیس توضیحاتی درباره زنان بازداشت شده دراویش که در عملیات هفته گذشته و پس از اقدامات خرابکارانه این گروه دستگیر شده بودند ارائه داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۹    
در نهایت بعد از رفت و آمدهای لایحه بودجه 1397 در کمیسیون های مجلس و بررسی در صحن علنی، سقف بودجه تا 23 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۹    
قسمتی از سهام دولتی شرکت های ذوب آهن اصفهان، حمل و نقل خلیج فارس، آلومینیوم ایران، نورد و لوله اهواز و بیمه آسیا و بیمه البرز در نیمه اسفند ماه توسط سازمان خصوصی سازی عرضه خواهند شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۹    
شهر جدید پرند با 95 هزار واحد مسکن مهر و افق جمعیتی 483 هزار نفری این قابلیت را دارد که بخش مهمی از سرریز جمعیت تهران را به خود جذب کند اما این ظرفیت بنا به دلایلی بدون استفاده مانده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۹    
کارگروه اقدام مالی که هدف خود را مبارزه با پولشویی اعلام کرده روز جمعه اعلام کرد نام ایران را در فهرست سیاه خود حفظ کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۹    
نرخ بیکاری آمریکا به پایین ترین سطح 45 سال اخیر رسیده است که بیانگر بازگشت رونق به اقتصاد است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا با 3.3 دلار کاهش نسبت به دیروز 1328 دلار به فروش رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
آخرین مکالمه خلبان هواپیما، در ساعت 09:30 دقیقه به ثبت رسیده و پس از آن تماس،پرواز 3704پاسخی به مکالمات کنترلر فرودگاه یاسوج نداده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیاتی از حضور هیئت فرانسوی شرکت سازنده و طراح هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در منطقه دناکوه را اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
استقرار چادر پشتیبان بی سیم و ارتباطات در ارتفاع 3000 متری قله نول کوه دنا
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۸    
دو انفجار انتحاری امروز جمعه دو نقطه حساس امنیتی را در موگادیشو پایتخت سومالی لرزاند و 18 کشته و 20 زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۴    
دونالد ترامپ در کنگره محافظه کاران آمریکا ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی، دلخوری خودش را از اینکه ایرانی ها، مرگ بر آمریکا می گویند، ابراز کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
در بیانیه کارگروه ویژه اقدام مالی، آمده است این گروه تصمیم گرفته است تعلیق ایران را تا ماه ژوئن 2018 تمدید کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۷    
ایالات متحده با اعمال بزرگترین بسته تحریمی علیه کره شمالی، بیش از 50 شرکت کشتیرانی را تحریم کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۴    
یکی از دیپلمات های ونزوئلا امروز (جمعه) اعلام کرد، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری احتمالا تا مه به تعویق می افتد تا شرایط برای انتخابات پارلمانی آماده شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۴    
یک منبع میدانی اعلام کرد، ارتش سوریه شهر تل رفعت را که تحت تصرف نیروهای مدافع خلق کرد بود، تحویل گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، رسانه های خبری راشاتودی و اسپوتنیک روسیه برای توقف درگیری ها در سوریه رسالتی منحصربه فرد دارند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۴    
فرستاده سازمان ملل به سوریه گفت: نیاز مبرمی به برقراری آتش بس برای ممانعت از بمباران غوطه شرقی محاصره شده وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۶    
بازار ارز روزهای پایانی بهمن و ابتدایی اسفند ماه را با روندی نزولی برای دلار آمریکا و یورو به پایان رساند. روندی که باعث شد دلار آمریکا دوباره به کانال 4400 تومان و یورو به کانال 5500 تومان بازگردد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که کشورش آماده دادن رأی مثبت به پیشنویس قطعنامه شورای امنیت پیرامون آتش بس در سوریه است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
اتحادیه اروپا قرار است میزان کمک های مالی خود برای عملیات نظامی چند ملیتی ساحل جی 5 به منظور مقابله با شورشیان افراط گرا را دو برابر کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
سفیر واشنگتن در سازمان ملل گفت که برنامه صلح خاورمیانه رئیس جمهوری آمریکا تقریبا آماده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
دولت فیلیپین سفیر واشنگتن را بر سر گزارش اطلاعاتی آمریکا که رودریگو دوترته و مبارزه اش با مواد مخدر را تهدیدی منطقه ای خوانده، احضار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
رسانه های محلی ژاپن گزارش دادند، دو فعال راست افراطی امروز (جمعه) با یک خودرو به سمت ساختمان انجمن عمومی ساکنان کره شمالی در توکیو رانده و اقدام به تیراندازی کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
چهار مقام دولتی اظهار کردند، اختلافات طولانی مدت میان رییس جمهور آمریکا با مشاور امنیت ملی و رییس دفترش به حدی رسیده که هر دوی این مقامات ممکن است از سمت خود کناره گیری کنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
وزیر خارجه ترکیه در واکنش به تصمیم پارلمان هلند مبنی بر شناسایی وقایع 1915 به عنوان نسل کشی ارامنه ، گفت، این تصمیم اشتباه است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
روزنامه الحیاة اعلام کرد: تفاهمات جدیدی میان مسئولان مصری و هیئتی از جنبش اسلامی فلسطین حماس به ریاست رئیس دفتر سیاسی این جنبش که از حدود دو هفته قبل در قاهره حضور دارد، حاصل شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۴    
صدراعظم آلمان پس از آنکه رهبر حزب راست افراطی وی را به خاطر حمایتش از سیستم پیشنهادی اتحادیه اروپا در توزیع مهاجران مورد انتقاد قرار داد، با حالت قهر جلسه پارلمان را ترک گفت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۴    
رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری دو سارق لوازم خودرو در جریان تعقیب و گریز و شلیک ماموران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
فارس نوشت: محمد علی الحوثی رئیس کمیته انقلابی یمن گفت که نیروهای یمنی توانسته اند سامانه موشکی عربستان را در استان مأرب هدف حمله موشکی قرار دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز روز جمعه به نقل از سخنگوی دفتر برنامه مقابله با ایدز سازمان ملل متحد گزارش داد: لوئیز لورس معاون رئیس این دفتر که به روابط غیر اخلاقی متهم است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو امدادگر مردمی که در ارتفاعات دنا مفقود شده بودند، پیدا شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
حافظ کاظم زاده
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم - مشهد مقدس تا کربلای معلی- امروز، جمعه 4 اسفندماه، با شرکت بیش از 60 خودرو با بدرقه خادمان آستان قدس رضوی در شهر مشهد استارت خورد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۹    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۹    
سرمربی سیاه جامگان با تصمیم مدیرعامل این باشگاه خصوصی، از سمت خود برکنار شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۹    
در میان قرعه ها آث میلان با مربیگری گتوزو باید مقابل آرسنال انگلیس بازی کند.مصافی که حتی اگر در فینال لیگ قهرمانان چندسال پیش برگزار می شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۸    
پلیس پایتخت نسبت به انتشار ویدئوی برخورد پلیس با دختری که اقدام به کشف حجاب کرده بود، واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
مقام سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای مطرح شده درباره استفاده از چوپان برای یافتن لاشه ATR آسمان از انتقال 10 کوله بقایای اجساد جانباختگان این هواپیما خبر داد وگفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۲    
بدهی ها در موارد متعدد و متفاوتی است، از جمله می توان به برداشت های دولت از سیستم بانکی برای پرداخت یارانه نقدی اشاره کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۹    
تأخیر عمدی در پرواز تیم الغرافه به سمت ابوظبی با استقبال به شدت امنیتی اماراتی ها از نماینده قطر همراه بود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۷    
آخرین مکالمه خلبان هواپیما، در ساعت 09:30 دقیقه به ثبت رسیده و پس از آن تماس،پرواز 3704پاسخی به مکالمات کنترلر فرودگاه یاسوج نداده و این شروع مرحله اعلام وضعیت عدم قطعیت سلامتی پرواز است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۹    
سرمربی سایپا روز پر خبری را سپری کرد. گفته می شود او قبل از آشتی با علی کریمی بعد از سالها در استادیوم رشت، در هتل کتک کاری کرده و یک بازیگر تلویزیون را زده! ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۹    
علی کریمی و علی دایی در حاشیه دیدار سایپا و سپید رود آشتی کردند. این تصاویر از لحظات برخورد صمیمانه این دو فوتبالیست پیشکسوت ایران و مربیان کنونی منتشر شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۹    
علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود رشت درباره این دیدار و شکست برابر سپیدرود گفت: این برد را به مردم خوب گیلان تبریک می گویم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
منابع خبری از تیراندازی در زوریخ و کشته شدن 2 نفر خبر می دهند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تاثیرگذاری موج بارشی در کشور طی سه روز آینده گفت: روز شنبه غالب نقاط کشورمان دچار بارش باران و برف می شوند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
سانه های آمریکای در خبری فوری گزارش دادند که بر اثر تیراندازی در دانشگاه لوئیزیانا ، حداقل دو نفر زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در چند سال اخیر چه در دوران حیات خود و چه هم اکنون که بانک مرکزی با قاطعیت جلوی گسترش و توسعه آن ها را گرفته است، مشکلاتی را برای اقتصاد کشور فراهم آورده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی پیرامون ترمیم حقوق بازنشستگان در سال آینده ارائه کرد و اراده دولت را تقویت حقوق این افراد اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
بعد از انقلاب، کشور ما در سه سال شاهد تلاطمات ارزی وحشتناکی بوده است که نرخ دلار در آن ها به یکباره افزایش یافته است. آخرین آن در همین بهمن ماه 96 اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۹    
قبل از پیروزی انقلاب، مدیران وابسته به آمریکا، صنعت را تحت وابستگی به سیستم امپریالیستی آمریکا وتبعیت کامل از آن سیستم وارد ایران کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۸    
دفتر سخنگوی دولت اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی درباره میزان حقوق وزرا را تکذیب کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
فان باستن،اسطوره محبوب فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
سرمربی گسترش فولاد تبریز در بخشی از صحبت هایش به بدشگون بودن پیراهن سفیدش اشاره کرد و گفت: از این پس پیراهن آبی را می پوشم. خودم معتقد به شانس هستم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
دایی فکر می کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم دایی با تیم کریمی بازی دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۶    
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها که به مدت 6 شب در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله برپا بود، پنج شنبه شب به پایان رسید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
صدها تن از بازنشستگان در سراسر اسپانیا با برگزاری تظاهراتی ضمن درخواست افزایش مستمری هایشان، از دولت خواستند که امنیت اجتماعی را برای آنها تضمین کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
با این نتیجه سپاهانی ها 24 امتیازی شدند و تا حدودی از قعر جول فاصله گرفتند و در سوی دیگر سیاه جامگان با 15 امتیاز هفته های دشواری را برای فرار از سقوط پیش رو خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه طبس صبح امروز دارفانی را وداع گفت. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس صبح امروز در اثر ایست قلبی در گذشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۹    
برانکو ایوانکوویچ پیش از نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر حرف جالبی زد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
استقلال در بین تیم های ایرانی بیشترین موقعیت را در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان ساخت و بیشترین شوت را هم زد. اما همراه با پرسپولیس و ذوب آهن 11 شوت در چارچوب به ثبت رساند.