سه شنبه ۲۷ آذرساعت ۱۶:۵۵Dec 2018 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از افزایش 10 درصدی قیمت عتبات در نوروز 97 خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۳    
ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار در ایام منتهی به پایان سال و ایام نوروز اعلام شد. به گزارش مهر، به نقل از معاونت بهره برداری و بهداشت سازمان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
تحقیقات از مردی که متهم است زن باردار که دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری است را با ضربات چاقو مجروح کرده همچنان در جریان است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: شمار معتادان متجاهر افزایش یافته اما به تعداد معتادین کشور اضافه نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
بانک ملی ایران در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در کمپین حمایت از کودکان نیازمند درمان با طرح کودکان، فردای ایرانند مشارکت کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۰    
یک مقام سابق وزارت ارشاد می گوید، سعید مرتضوی از او خواسته بود، بگوید زهرا کاظمی زیر دست بازجویی وزارت اطلاعات جان باخت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
پرسپولیس در حالی امروز جدی ترین تمرین تاکتیکی خود را برای دربی 86 پشت سر گذاشت که به نظر می آید برانکو ایوانکوویچ هنوز به ترکیب نهایی مدنظرش برای این مسابقه نرسیده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۲    
ایران یک استراتژی مهارچندجانبه با تمرکز بر سیاست دفاع پیشگیرانه برای دفع این تهدیدات به کار گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان ملی استاندارد همچنان بر موضع خویش درباره زمان بندی اجرای استانداردهای خودرویی تاکید دارد و براساس مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
به علت انفجار مین در بخش فتح المبین شهرستان شوش، چهار نفر از یک خانواده که برای تفریح به منطقه رفته بودند، مجروح و راهی بیمارستان شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
امسال 40 هزار نفر از مازندران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند. رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه تحویل سال در یادمان شلمچه، اروند و هفت تپه برگزار می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن قصد دارد در انتهای فصل از این باشگاه جدا شود. به گزارش تابناک ورزشی، نزدیک به دو ماه پیش ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۸    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: بیماران مبتلا به تنگی کانال نخاعی، با ایستادن و راه رفتن در ناحیه کمر احساس درد می کنند و این درد در اندام های تحتانی و پاها منتشر می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام برای دوره های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی است، گفت: 25 هزار و 376 نفر برای این دوره ها ثبت نام کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۳    
جسد مردی که چاقوی قاتل در قلب مقتول جا مانده بود، در یک پروژه در حال ساخت در خیابان کوهک کشف شد. به گزارش آرمان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آنطور که از آمارها بر می آید مزاحمت توسط اتومبیل های شخصی 92 درصد، مزاحمت کلامی 90 درصد، مزاحمت لمسی 75 درصد و مزاحمت لمسی در وسایل نقلیه 63 درصد به ترتیب دارای بیشترین فراوانی در بین آزارهای خیابانی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
پرونده زن جوانی که متهم است، پس از قتل هووی خود خانه اش را به آتش کشیده بود برای اجرای حکم قصاص به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی آتش نشانی ورامین از وقوع حریق در کارخانه تولید پنبه در وارمین خبر داد. به گزارش مردم سالاری ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
سفر رئیس سازمان بازرسی ترکیه به ایران، درگیری ارتش ترکیه و کردهای سوریه در شمال غرب عفرین، طرح جدید العبادی برای نابودی بقایای داعش در عراق، ورود 2500 آمریکایی به اسرائیل برای برگزاری رزمایش مشترک ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 241نفر از اراذل واوباش تهران طی یک عملیات پلیس پایتخت خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۸    
انفجار مواد محترقه در کلاس درسی در دبیرستان دخترانه ای در کوهدشت منجر به قطع دست یکی از دانش آموزان و مصدوم شدن دو نفر دیگر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
همایش تجلیل از بزرگان صنعت غذا و رستوران داری با حضور هنرمندان ، صاحبان برند و کارآفرینان در سالن همایش های رایزن برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
حمیدرضا کشانی، قهرمان بدنسازی ایران و دارنده دو عنوان نایب قهرمانی جهان، دیشب بر اثر ایست قلبی درگذشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۶    
سمینار بررسی عوامل تسهیل کننده ازدواج زودهنگام کودکان با محوریت صیغه محرمیت همراه با رونمایی از اثر تحقیقی خانه ای روی آب ، دیروز در دفتر مرکزی انجمن حمایت از حقوق کودکان برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۹    
مستأجر کلاهبردار که با فروش خانه ای به 5 نفر، یک میلیارد و 620 میلیون ریال به جیب زده بود ازسوی مأموران پلیس آگاهی کرج دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۴    
رئیس پلیس تهران بزرگ از توقیف خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش مهر، رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس از هم اکنون برخورد قاطع و جدی خود را با فروشندگان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۵    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف انبار بزرگ داروهای نیروزا به ارزش 7 میلیارد ریال و دستگیری یک نفر قاچاقچی در شهرستان اسلامشهر خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۶    
به گزارش باشگاه خبرنگاران، نام تیم ملی فوتبال کشورمان پس از کلین شیت های پیاپی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه وارد کتاب رکورد های گینس شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت طرح ایران برای بحران یمن که یک توهم پیروزی نظامی و یا اتهام زنی نیست هنوز هم تنها راه حل است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۱:۵۸    
آوای سلامت نوشت: بسیاری از مردان از مراجعه منظم به متخصصان مراقبت های بهداشتی خودداری می کنند و آنهم به دلایل مختلف ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۱:۰۰    
منابع امنیتی عراق از وقوع یک انفجار تروریستی در کرکوک خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد: سه نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان به دلیل بی احتیاطی در استفاده از بخاری، جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۸    
این پیمانه تیتر هایی همچون شاخص کل بورس در جا زد، 55 نماد بورسی در بهمن ماه متوقف شد، سهام آسیایی به بالاترین سطح 3 هفته ای خود رسید، دلار همچنان در کانال 4400 تومان ارزان تر می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۶    
نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور از آغاز طرح جدید بغداد برای تعقیب بقایای داعش در این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۴    
معاون پژوهش و فناوری و مهندسی وزارت نفت گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان برنامه ششم توسعه میزان تولید نفت و گاز کشور افزایش می یابد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۳    
اندرو کوری مانند همه کودکان کلاس ششم، در زمان فراغت از مدرسه بازی می کند و با آیفونش کار می کند اما برخلاف بسیاری دیگر از همسالان خود، او یک متخصص بیت کوین نیز هست.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۳    
به تازگی در برخی از شهرهای استان اردبیل مشاهده می شود که خودپرداز بانک ها پلمب شده اند. این جریان ظاهرا به اختلاف نظر بین شبکه بانکی و پلیس پیشگیری ناجا بر می گردد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۸    
قیمت طلا روز سه شنبه که دلار تغییر چندانی نداشت و سرمایه گذاران منتظر شنیدن اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا برای ارزیابی دورنمای نرخهای بهره بودند، ثابت ماند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
سهیل المزروعی رئیس دوره ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت:به توزان در بازار نفت در سال 2018با توجه به ادامه سیاست فریز نفتی امیدواریم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
در این ویدیو ژاکتی را می بینیم که با استفاده از انرژی خورشیدی در شب می درخشد. این ژاکت ساخته شرکت ولبک که سازنده انواع گیرها، وسایل جانبی و لباس است، ابداع شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
عضو کمیسیون سخت افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای کاهش قیمت لپ تاپ را تنها منوط به کاهش تعرفه ندانست بلکه آن را معلول عوامل مختلفی از جمله کاهش قیمت دلار و اعطای ارز مبادله ای به واردکنندگان اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در یک حمله گسترده علیه سازمان تجارت جهانی (WTO)، این دیده بان تجارت بین الملل را یک فاجعه خواند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
وزارت اطلاعات از انهدام دو شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳    
کارگران ژاپنی با حمل پلاکاردهایی به سیاست های نخست وزیر این کشور در قبال تغییر نظام قراردادهای کار که به ضرر آنها است، اعتراض کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه عراق از مذاکره با روسیه برای خرید سامانه دفاعی موشکی اس- 400 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
عنکبوت بیوه سیاه یکی از سمی ترین عنکبوتیان دنیا است، رنگ سیاه و رفتار عنکبوت ماده که پس از جفت گیری عنکبوت نر را می خورد دلیل نامگذاری این عنکبوت است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۱    
تصادف شاخ به شاخ خودروی سمند و سایپا در جاده خوی -چالدران 5 کشته و 2 زخمی در پی داشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
وزیر خارجه با اشاره به اینکه دیشب شاهد یک نمایش زشت در حمایت از تجاوزگری در شورای امنیت بودیم، گفت: این نمایش آبروی آن را می برد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۷    
رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در خاورمیانه می گوید فقط تعداد روزافزون موشک های بالستیک ایران، مایه نگرانی آمریکا نیست بلکه این روزها ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
این روزها بدون تو، تازه ترین قطعه حجت اشرف زاده است. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۵    
ارتش نیجریه امروز سه شنبه از آزاد کردن یک هزار و 100 نفر از افرادی که گروه تروریستی بوکوحرام در مناطق مختلف نزدیک دریاچه چاد ربوده و زندانی کرده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۹    
مراسم بزرگداشت قربانیان سانحه هواپیمای ATR-72 شرکت آسمان، بعد از ظهر سه شنبه هشتم اسفند با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
در آشپزی ایرانی خورش کاربرد فراوانی دارد و معمولاً خورش با نان یا برنج ساده، که ممکن است به صورت پلو یا کته تهیه شده باشد، خورده می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
میرزاقاسمی یکی از غذاهای محلی استان گیلان است. مواد موردنیاز برای تهیه میرزاقاسمی عبارتند از: بادمجان، سیر، روغن، تخم مرغ، نمک و ادویه ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۴    
وزیر اطلاعات گفت: برای جلوگیری از فرار سرمایه های کشور باید با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۱    
پرواز مشهد - ساری متعلق به شرکت ایران ایرتور به علت ترک خوردن شیشه کابین خلبان به مشهد بازگشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
آفتاب یزد نوشت: همچنان پس از سقوط هواپیمایی آسمان تلاش ها برای انتقال اجساد از ارتفاعات کوه دنا ادامه دارد. اما سکوت مدیرعامل این شرکت باعث شد تا واکنش های منفی ای در پی داشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۳    
هماهنگ کننده دولت اسرائیل در امور اراضی اشغالی با سوء استفاده از اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان علیه حماس، در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: اگر این تعریف عربستانی ها از حماس است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری سودان از تغییرات گسترده در فرماندهی نیروهای مسلح سودان که شامل تعیین رئیس جدید ستاد مشترک ارتش می شود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) اعلام کرد که ولیعهد عربستان در هفتم مارس آتی به انگلیس سفر می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
رئیس جمهوری قزاقستان در اقدامی فرهنگی علیه روس ها، صحبت کردن به زبان روسی در کابینه را ممنوع کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
وزارت خارجه سوریه نامه هایی به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت فرستاد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
سفیر ترکیه در پراگ در اولین واکنش خود نسبت به آزادی رهبر پیشین حزب اتحاد دموکراتیک سوریه اعلام کرد: صالح مسلم باید تحت بازداشت باقی می ماند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
وزارت خارجه ترکیه انجام هرگونه مذاکراتی با ایالات متحده پیرامون کاهش تنش در منطقه عفرین در شمال سوریه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۳    
شورای امنیت امروز (سه شنبه) جلسه ای را برای بررسی اوضاع نابسمان یمن برگزار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۳    
تنوع زیستی هر بخش از کره زمین وابسته به گونه های آن نوع زیست بوم و پیچیدگی ژنتیکی آن است. از بین رفتن گونه ها و ایجاد خلل در زیست بوم ها حیات انسان ها را تحت الشعاع قرار داده و با خطر مواجه کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
حمله های شورشیان به مسیر خروج غیرنظامیان از غوطه شرقی، مانع از اجرای کامل آتش بس 5 ساعته در این منطقه شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور در اردکان گفت: کسانی که از 1389به بعد کارت ملی دریافت کرده اند زمان دارند تا سال97 کارت ملی خود را هوشمند کنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۳    
خودروی Toyota MR2 یکی از سمبل های اسپرت کمپانی تویوتا است. این خودروی به شدت جوان پسند و کوچک، در سه نسل توسط تویوتا تولید شده است و هنوز هم طرفداران زیادی دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۵    
نماینده اتحادیه اروپا در واشنگتن با رد احتمال بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران به بهانه ای دیگر، گفت بروکسل برجام را برای امنیت خود اساسی می داند و با اقداماتی که این توافق را در معرض خطر قرار دهد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
نفتکشهای بزرگی که از آمریکا به سوی آسیا رهسپار می شوند، مزایایی برای پالایشگاههای آسیایی دارند و به آنها اجازه می دهند معامله گران بازار را دور بزنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۳    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که خروج از برجام بسیار خطرناک خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
میرشاد ماجدی پیشکسوت اسبق استقلال معتقد است تاکتیک استقلال شفر، سرعت عمل در گلزنی در دقایق ابتدایی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به نرخ جدید طرح ترافیک خبر داد و گفت: فکر نمی کنم قیمتی که عنوان کرده اند تصویب شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد با توجه به اینکه هواپیمای سقوط کرده پیش از این هیچ مشکل فنی نداشته و حتی موتورهای آن نیز با تعمیرات اساسی برای فعالیت دوباره مدیریت شده بودند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که موضوع استعفایم را از هر کسی که گفته پیگیری کنید، گفت:چیزی از استعفای خودم نشنیده ام.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه با تغییر مفاد توافق هسته ای ایران و 1+5 (برجام) مخالفت کرده و تاکید کرد که این توافق بین المللی باید اجرا شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری آزادراه تهران – شمال در سال 97 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
جاده های کیارستمی / Roads of Kiarostamiy به کارگردانی عباس کیارستمی محصول سال 1384 است. این مستند 32 دقیقه ای بر پایه برخی از قطعه های مجموعه عکس هایی با نام جاده ها که خودش طی سال های متمادی با گذر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با اشاره به اینکه ایران به عنوان برگزارکننده اولین المپیاد دانشجویی حوزه نانو در سطح جهان است، گفت: این المپیاد با ثبت نام 10 کشور سال 2018 برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
کانال میزان نوشت: سرهنگ پیروندی رییس کلانتری 181 عوارضی: دودی که در حوالی دریاچه چیتگر مشاهده می شود مربوط به آتش سوزی ساختمان در حال احداث ایران مال می باشد که در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۸    
سن آندریاس /San Andreas فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن و فاجعه ای به نویسندگی کارلتون کیوس و کارگردانی برد پیتون و با بازی دواین جانسون، کارلا گوجینو، الکساندرا داداریو، یوان گریفید، آرچی پنجابی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۳    
روز پنجشنبه هفته جاری ورزشگاه آزادی میزبان هشتادوششمین رویارویی تیم های استقلال و پرسپولیس خواهد بود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۸    
من اصلا با کی روش مشکلی ندارم و با وجودی که در 3-4 سال گذشته هیچ حرفی بین من و کی روش رد و بدل نشده بود به تازگی تماسی با او داشتم و ما یک ساعت با او حرف زدیم
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی درباره مواضع اخیر محمود احمدی نژاد گفت: هر از چندگاهی احمدی نژاد سر زبان ها می آید و شاید یکی از تئوری های ایشان هم این باشد که علاقه دارد روی آنتن ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
مهلت ثبت نام در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای بار سوم تمدید شد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار دفترچه راهنمای شرکت در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندان پزشکی سال 97 خبرداد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
وزیر علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه باید رشته ها و امکاناتش را گسترش می داد، موظف بود اعضای هیأت علمی جوان را معرفی کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی در حالی شرکت می کند که اعزام تیم ملی فوتبال امید در هاله ای از ابهام قرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
زومجی، پربازدیدترین رسانه آنلاین سرگرمی به زبان فارسی است؛ جایی که می توانید هرچیزی درباره سینما و تلویزیون را در آن تماشا یا مطالعه کنید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اختصاص دو میلیارد دلاری از اعتبارات فاینانس با توجه به شرایطی که در سال های قبل وجود داشت، می تواند جهشی در توسعه مترو باشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
با ورود آیفون ده، اپل با برداشتن حسگر اثر انگشت دکمه خانه (هوم باتن) و آوردن دوربین هایی برای باز کردن گوشی آیفون بوسیله فیس آی دی همه را شگفت زده کرد ...