شنبه ۲۴ آذرساعت ۰۶:۰۹Dec 2018 15

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
امروز با نصب سکوی تمام ایرانی فاز 22 پارس جنوبی علاوه برنمایش توان داخلی،ظرفیت برداشت از میدان مشترک پارس جنوبی روزانه 56.6 میلیون مترمکعب گاز غنی و 75 هزار بشکه میعانات گازی افزایش می یابد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
طی مراسمی شاهین آرپناهی به عنوان مدیرکل ارتباطات همراه اول معرفی و از زحمات سعید عسکری تقدیر شد. شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۵    
دیدار با خانواده شهدای محله سوهانک
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد سرمایه گذاری هندی ها در فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار قراردادی با مدل رقابتی در فضای تجارت منطقه ای است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
مرد جوان که همسرش را به بهانه پیامک های ناشناس به قتل رساند،دستگیر شد. به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل زن 21 ساله به دست همسرش خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۸    
من از روحانی خواستم که لطفا دسترسی زنان به ورزشگاه ها در ایران را در نظر بگیرد. من نمی دانم چند نفر به ایران می روند و با رییس جمهور می توانند صحبت کنند و چنین تقاضایی از او داشته باشند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید با 12 هزار تومان افزایش مواجه شد و نرخ دلار نیز به 4467 تومان رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
استاد پژوهشگاه زلزله شناسی درباره زلزله تهران می گوید: خارجی ها مثلی دارند بر این معنا که اگر باوری هست راهی برایش پیدا می شود، حال این مثل در قالب کشور ما عملا کجا قرار می گیرد؟
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
وی به کمبود برخی امکانات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و عنوان کرد: به اندازه فداکاری هایی که مردم این استان انجام داده اند، به آن خدمت نشده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
دکتر محسن رضایی با حضور در برنامه زنده نگاه روز در شبکه دنا، با مردم خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد گفتگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا در تهران شاهد بارش پراکنده هستیم. به گزارش میزان، کبری رفعتی اظهار داشت: امروز عصر در تهران شاهد وزش باد خواهیم بود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
مدیر اداره آموزش و پرورش نکا در مازندران گفت که صبح شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان چند روستای این شهرستان، 16سرنشین این خودرو مصدوم شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
رسیدن به جواب این سوال که چرا تراکتورسازی با وجود هزینه زیاد و جذب بازیکنان خوب و با کیفیت نمی تواند نتیجه لازم را بگیرد موضوع دیگری است که نیاز به بررسی و آنالیز مجزا دارد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند 3 نفره سرقت تجهیزات صنعتی به ارزش یک میلیارد ریال از قطب صنعتی شهر سامان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۹    
صندوق بین المللی پول هشدار دارد که تعرفه های واردات فولاد و آلومینیوم موجب آسیب اقتصادی به اقتصاد ایلات متحده و شرکای تجاری این کشور خواهد شد و از کشورها خواست تا برای حل و فصل اختلافات تجاری بدون ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۸    
متوجه شدیم اینفانتینو با این که رئیس فیفا است اما اصلا فوتبال بلد نیست! همچنین همیشه از نوجوانی عاشق فان باستن بودم و خدا را شکر که با دیدن او به آرزوی دوران نوجوانی رسیدم
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۳    
رئیس کلانتری 163 ولنجک گفت: صبح دیروز یک جمجمه مشکوک به انسان در ارتفاعات کوهستانی شمالی تهران کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
شش اصل قانون اساسی به موضوع رفراندوم اشاره دارد، اما در چهار دهه گذشته تنها سه بار از این ظرفیت قانون اساسی استفاده شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۳    
کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که سیاست فعلی ترامپ برای افزایش تعرفه واردات به این کشور، ارزش دلار را در برابر ارزهای اصلی جهان تضعیف می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۸    
درگیری دو دانش آموز فیروزکوهی در مدرسه با مرگ یکی از آنها پایان یافت. به گزارش جوان، ساعت 11:05 روز جمعه 11 اسفند ماه قاضی منافی آذر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۹    
حامد بهداد برای بازی در فیلم سد معبر برنده جابزه بهترین بازیگر مرد از جوایز سینمایی گلدن گلوبال در کشور مالزی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۸    
بازی های روز آینده در لیگ یک در شرایطی برگزار می شود که صدرنشین با نیم ساعت تاخیر نسبت به سایر مدعیان بازی می کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۴    
سخنگوی سپاه می گوید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس رسالت و وظایف ذاتی خود و درخواست دولت و سایر دستگاه ها آماده گره گشایی از مشکلات کشور است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۵    
رئیس کلانتری 107 فلسطین از دستگیری مامور قلابی در ایستگاه مترو دروازه دولت تهران خبر داد. به گزارش میزان، سرهنگ یوسفوند گفت: یک مامور قلابی در ایستگاه مترو دروازه دولت دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۰    
مرد جوان زمانی که نتوانست طلب 300 میلیون تومانی خود را از مرد رستوران دار بگیرد، دست به اقدام عجیبی زد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۴    
در پی درگیری مسلحانه نیروهای امنیتی کشور با قاچاقچیان بیش از یک تن ماده مخدر تریاک کشف شد. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر آموزش دانش شبکه های اجتماعی در میان روحانیون بر نقش جدی حوزه های علمیه در بازمهندسی نظام جامع سایبری جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۶:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در 4 توییت پیاپی از سفرش به واشنگتن و سخنرانی در نشست سالانه ایپک خبر داده و گفته است فرایند صلح خاورمیانه و ایران از محور های اصلی دیدارش با ترامپ خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۱:۴۸    
اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز با اشاره به ابهامات اقتصادی و ضعف دلار آمریکا، افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۳    
نخست وزیر ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق گفت: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود!
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۳    
منابع عراقی از هلاکت 6 داعشی در جنوب غرب کرکوک خبر دادند و اعلام کردند که عملیات ضد تکفیری ها در این منطقه ادامه می یابد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۳    
گردانهای حزب الله عراق از تصمیم آمریکایی ها برای ایجاد گروههای تروریستی جدید در این کشور با هدف توجیه حضور نظامی واشنگتن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۸    
یک فلسطینی که ظهر شنبه در شرق خان یونس هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۸    
انتخابات حساس پارلمانی ایتالیا در حالی فردا برگزار می شود که انتظار نمی رود هیچ حزبی در این انتخابات بتواند به اکثریت دست یابد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۸    
نظامیان ارتش سوریه در جریان پیشروی های خود در غوطه شرقی بر چند روستا و شهرک استراتژیک سیطره یافتند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۸    
وزیر خارجه استرالیا از زخمی شدن 2 استرالیائی در حمله انتحاری روز گذشته در کابل پایتخت افغانستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۸    
بر اثر وقوع سیل و طوفان شدید در شمال شرق آمریکا دستکم 6 نفر از جمله دو کودک کشته شدند و بسیاری از پرواز ها لغو شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۳    
این ادعای سایت یونانی درحالی است که بنا بر اعلام برنامه های تیم ملی سرمربی تیم ملی ایران امروز به مالزی رفته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۸    
بحرانی که در چند سال اخیر ونزوئلا را در بر گرفته و ریشه های اقتصادی دارد و فضای سیاسی را تحت تاثیر قرار داده، هر روز پیچیده تر می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
حسن تفتیان تنها نماینده دو و میدانی ایران در این مسابقات ظهر امروز با ثبت رکورد 6.74 ثانیه از دور مقدماتی به مرحله نیمه نهایی 60 متر صعود کرده بود.فینال این ماده تا ساعتی دیگر (ساعت 00 ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۵    
اکران به وقت شام در حالی در نوروز در دستور کار قرار گرفته که به نظر می رسد این فیلم در صورت قرار گرفتن در اکران دوم نوروز فرصت بهتری برای دیده شدن خواهد داشت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۴    
فرمانده انتظامی شاهرود از قتل زن 21ساله به دست همسرش خبر داد و گفت: اختلاف خانوادگی و عدم خویشتن داری علت این حادثه اعلام شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جلسه امروز شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
علیرضا جهانبخش برخلاف دو بازی اخیر لیگ و جام حذفی، امشب توانست دوازدهمین گل این فصل خود را به ثبت برساند تا بعد از هیروینگ لوزانو ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۳    
لیورپول موفق شد در آنفیلد 0-2 از سد نیوکاسل عبور کند. به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول موفق شد با برتری 0-2 برابر نیوکاسل موقتا به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۸    
یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر ورزش برای حل تدریجی مشکل ورود زنان به استادیوم ها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی وابسته به دولت این کشور هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شلیک 8 تیر پلیس در شرق و غرب پایتخت به سارقان خودرو خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
پذیرش دارندگان اسناد حج تا 30 دی ماه 1385 که تا کنون اطلاعات خود را در سامانه حج ثبت نکرده اند از امروز آغاز و تا 72 ساعت وقت دارند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
وزیر نفت با اشاره به اینکه توتال بخش نفتی شرکت مرسک را خریداری کرده است، در مورد مذاکره های قبلی با مرسک برای توسعه لایه های نفتی پارس جنوبی گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ما گفتیم که مذاکرات برجام ممکن است خطراتی هم داشته باشد، اضافه کرد: انسان در هنگام مذاکره با این کشور ها انگشتانش را هم باید بشمارد و اگر فریب بخورد مقصر خود او است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۱    
منابع خبری از وقوع تیراندازی در نزدیکی کاخ سفید خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تایید دیدار وزیر خارجه ایران و وزیر خارجه دولت سابق آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
معاون سابق سازمان جاسوسی آمریکا نسبت به دوره ای جدید از جنگ سرد بین مسکو و واشنگتن هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مورد علت خودکشی در زندان ها می گوید: این موضوع مربوط به کمیسیون امنیت ملی است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
آزمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه طرح تعطیلی زمستانه مدارس به دلایل متعدد شدنی نیست، گفت: بهتر است سازمان محیط زیست و متولیان امر به جای طرح چنین پیشنهاداتی بیشتر به فکر رفع آلایندگی باشند و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۵    
در حالی که میزان نزولات جوی در سال آبی 96-97 وضعیت وخیمی نشان می دهد و نگرانی های فراوانی در افکار عمومی به وجود آورده، عملکرد مسئولان حکایت از آن دارد که غافل گیری بزرگی در راه است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
حسن روحانی رئیس جمهور کشور و جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با یکدیگر دیدار کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۴    
دزد مسلح بانک های شیراز و اصفهان د ر د اد گاه انقلاب اسلامی شیراز به اعد ام محکوم شد .
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۸    
نایب رئیس انجمن شنوایی شناسی ایران گفت: استفاده بیش از حد هدفون مضرات متعددی برای سلامتی افراد به همراه دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۳    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، با صدور اطلاعیه ای از رسانه ها دعوت کرد؛ زمینه جلب توجه فعالین سیاسی، نخبگان علمی تخصصی و شهروندان علاقمند را به گفت وگوی سیاسی و در گرفتن آن و همچنین آثار و الزامات این ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۳    
رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: آنچه از قول یکی از چهره های مطرح درباره علم دینی مطرح شد، دچار برخی سوءتفاهم ها شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان اعلام کرد: پرواز3030 فوکر 100 تهران به زاهدان 10 دقیقه پس از پرواز به علت نقص فنی در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
یک قاضی در کوهدشت لرستان، نوجوان 16ساله ای که در جریان اعتراضات بازداشت شده را به مطالعه 3جلد کتاب درزمینه "ریشه های انقلاب اسلامی، دستاوردها و چالش هایی که با آن روبروست" محکوم کرد
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
کنفرانس جهانی موبایل / Mobile World Congress در بارسلون اسپانیا برگزار شد و در آن از تازه ترین تکنولوژی ها رونمایی شد. در ویژه برنامه اختصاصی تابناک، این فناوری ها را مرور کرده ایم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۴    
سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص جعبه سیاه هواپیمای ATR سانحه دیده اطلاعیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
در برخورد سرویس معلمان در مسیر قروه – دلبران 2 نفرکشته و 7 نفر هم مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
گمرک ایران با انتشار مقررات به روز شده از واردات خودروهای سواری اعلام کرد که تنها دو گروه شامل جانبازان و معلولان بهزیستی از پرداخت 300 میلیون ریالی سود بزرگانی معاف هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۵    
فارس نوشت: بخشی از پیکرهای جانباختگان هواپیمای تهران یاسوج به سی سخت انتقال داده شد. صبح امروز هفت تیم کوهنوردی به منطقه سقوط هواپیمای تهران یاسوج هلی برن شدند و موفق شدند جعبه سیاه هواپیما و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
بد نیست که به هشت مورد از سخنرانی ها سیاسی قبلی در اسکار نگاهی بیندازیم. از مارلون براندو با فرستادن نماینده سرخپوست به جای خودش در اسکار تا سخنرانی پاتریشیا آرکت درباره حقوق برابر زنان در این ویدیو ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: عملیات جستجو و انتقال پیکر جان باختگان پرواز 'ای تی آر 72' تهران - یاسوج بسیار سخت است و در عمل به کُندی و احتمالاً تا اردیبهشت سال آینده طول می کشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
کمیته برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای مداد قرمز فراخوان شرکت در این جشنواره را اعلام کرد.علاقه مندان می توانند تا پایان اسفند ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
در پی تماس ها و پیامک های مکرر برخی شهروندان با ایسنا مبنی براینکه در سامانه جدید ثبت نام کارت ملی هوشمند هزینه ای از حساب بانکی آنها کسر می شود ولی فرآیند نوبت دهی به صورت کامل صورت نمی گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدید در اواخر وقت یکشنبه به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی بخشهایی از غرب، دامنه های البرز و سواحل خزر را در برمی گیرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
زن و مردی که سرنشینان پراید بودند، پس از واژگونی پراید، داخل خودرو محبوس شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۴    
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: در بعضی از مناطق تهران بمب ساعتی داریم. باید مناطق ریسک پذیر شهر ارزیابی دقیق شوند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۱    
رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری درباره انتشار خبری درباره انفجار خمپاره توضیحاتی ارایه کرد. ییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
وی به کمبود برخی امکانات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و عنوان کرد: به اندازه فداکاری هایی که مردم این استان انجام داده اند، به آن خدمت نشده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۳    
به ماهایی که متأهل بودیم گفتند شوهران بی غیرتی داریم و به دختران مجرد هم گفتند اگر شوهر داشتید وضعتان این نبود. کوچک ترین فرد بازداشتی 13ساله و بزرگ ترینشان 40 ساله بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری درباره انتشار خبری درباره انفجار خمپاره توضیحاتی ارایه کرد. ییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۸    
سود سالانه تجمعی شرکت های بیمه لیست شده در بازارهای مالی امارات متحده عربی از 900 میلیون درهم در سال 2016 به 1.4 میلیارد درهم (381 میلیون دلار) در سال 2017 افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به پیش نشانه های ابتلا به سرطان گفت: تغییر سبک زندگی در دهه های اخیر سبب افزایش شیوع سرطان در جامعه شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
بررسی ها نشان می دهد مصرف مکمل های کلسیم همراه با ویتامین د و بدون آن ممکن است خطر پولیپ روده را افزایش دهد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
شرکت سوئیسی استادلر ریل، گزارش های منتشر شده مبنی بر امضای یک قرارداد مهم تولید 960 واگن قطار زیرزمینی با سازمان توسعه و نوسازی صنعتی ایران را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری گفت: هم اکنون قطعاتی از هواپیما توسط تیم های تجسس یافت شده است که احتمال می رود جعبه سیاه هواپیمای ATR72 باشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
در حالی که پس از راه اندازی صندوق مسکن یکم بارها اعلام شد سیاست دولت، تشویق به خرید مسکن از محل پس انداز است، شاهد افزایش وام از محل اوراق و درنتیجه گرانی مسکن بودیم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
باوجود اینکه از ابتدای سال جاری بارها و بارها بر طبل اجرای طرح 10 هزار میلیاردی نوسازی و بهسازی 5000 واحد صنعتی کوبیده شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۳    
هافبک مقدونیه ای تیم فوتبال استقلال از زمانی که با این تیم قرارداد امضا کرده، با مشکلاتی روبرو شده است که نتوانسته هنوز برای این تیم حتی یک دقیقه هم به میدان برود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
این مثال مستند به خوبی اشکالات ریز و درشت آموزش عالی کشور را نشان می دهد که با دستان برخی متولیان آموزش کشور رقم می خورد تا با این مجموعه اتفاقات ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۸    
با لغو دیدار دوستانه ایران و لیبی در 27 اسفند، هنوز دیدار دیگری برای تیم ملی هماهنگ نشده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۳    
سرانه مصرف روغن های نباتی در دهه 40 معادل 2.5 کیلوگرم، در هه 50 معادل 4.7 کیلوگرم، در دهه 60 معادل هشت کیلوگرم، در دهه 70 معادل 12 کیلوگرم و در دهه 80 معادل 16 کیلوگرم اعلام شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
داوران مالزیایی قضاوت استقلال و العین را بر عهده دارند. به گزارش تابناک ورزشی، با اعلام فدراسیون فوتبال آسیا داورانی از کشور مالزی قضاوت العین و استقلال را بر عهده خواهند داشت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه نفت ایران همیشه مشتری دارد، گفت: تولید روزانه نفت کشور در حال حاضر حدود چهار میلیون بشکه و صادرات نفت و میعانات گازی نیز حدود 2 ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
رباب نوازی استاد رحیم خوش نواز از اساتید موسیقی اهل هرات را در تابناک می بینید و می شنوید.