چهارشنبه ۰۴ مهرساعت ۰۰:۴۱Sep 2018 26

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
شعرخوانی صابر خراسانی در حضور رهبر انقلاب را به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن عیدباستانی نوروز از طریق بانک های عامل اسکناس نو توزیع می کند. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
برخی از درآمدها در نظام اقتصادی وجود دارند که از پرداخت مالیات معاف هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۵    
پس از گفت و گوهای هیات اعزامی کره جنوبی به واشنگتن با مقام های آمریکا در کاخ سفید، رئیس هیات اعزامی سئول به میان خبرنگاران آمد و اظهاراتی مطرح کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۳    
جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه اعلام کرد که در حمله به یک پایگاه نظامی عربستان در نجران شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۹    
این نوزاد که نیل جان پرادو نام دارد تحت مراقبت خانواده اش قرار دارد. اما پزشکان این شرایط را ناشی از نوعی بیماری نادر می دانند که باید از مغز نوزاد حذف شود تا او بتواند به زندگی عادی بازگردد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
سازمان بنادر و دریانوردی از عزم جدی در برخورد با متخلفان در اظهار کانتینرهای حاوی کالای خطرناک خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۴    
این تصویر را شبکه خبر منتشر کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
وحید امیری به تمدید با پرسپولیس نزدیک تر شد. امیری که در پایان بازی های همین فصل قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان می رسد به طور ضمنی با مسوولان این باشگاه به توافق رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
نشست بررسی برنامه اجرایی تفاهم نامه سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه استاندارد ترکیه با موضوع چگونگی روش بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی قبل از حمل، برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران با پارک جی سونگ، بازیکن کره ای سابق منچستر یونایتد دیدار کرد.کی روش در صفحه فیسبوکش نوشت:با دوست خوبم پارک جی سونگ ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
جاستین کلایورت، ستاره جوان هلندی و فرزند پاتریک کلایورت به تیم ملی هلند دعوت شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه مدیریت بازار ارز بیان داشت که دولت مدیریت این بازار را با حالت رهاسازی دنبال می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
خط اعتباری منبع و بودجه اعطای وام به دولت، تجارت و اشخاص حقیقی است که بانک ها یا سایر نهادهای مالی اعطا می کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
درپی ممنوع شدن ثبت سفارش واردات با دلار آمریکا، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: تاکنون مشکل مهمی از سوی واردکنندگان مطرح نشده و با توجه به نوع کالاهای وارداتی و کشورهای طرف مبادله ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
مهاجم ملی پوش و آقای گل سابق پرسپولیس می گوید برانکوی بازی با الوصل با برانکوی بازی با استقلال خیلی متفاوت شده بود و همین باعث پیروزی در آسیا شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
در حالی بحث انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش مطرح شده که عضو کمیته حقوقی و قضایی اتحادیه جهانی این اتفاق را خطری برای تعلیق کشتی ایران می داند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
آرسن ونگر سرمربی آرسنال از غیبت هکتور بیرین در دیدار برابر میلان خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی، امشب توپچی ها در شرایطی مهمان میلان هستند که در هفته های اخیر شکست های متوالی فراوانی را تجربه کرده ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۳    
در جریان بازی های جام جهانی روسیه قرار بود تعدادی از مدیران کرمانی از سوی شرکت ملی مس به روسیه اعزام شوند که علی رغم مکاتبات انجام شده با شرکت مسافرتی، به گفته مدیر فرهنگی شرکت مس ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
برای اینکه همه ساکت باشند، یاد گرفته اند که بهترین روش محروم کردن و جریمه کردن است. این گونه پول سفر ایتالیا هم جور می شود و فوتبال اصفهان هم توسعه پیدا می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
بعد از سرمربی و مدیر ورزشی پرسپولیس حالا نوبت سرپرست این باشگاه است تا به کمیته اخلاق برود. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
رسول خادم توسط سلطانی فر و داورزنی به جلسه مشترکی دعوت شده و این دعوت را رد کرده است. در صورتی که این جلسه مشترک تا چند روز آینده برگزار نشود و وزارتخانه از جدیت تصمیم خادم اطمینان حاصل کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
در طی روزهای اخیر سفیر انگلیس در ایران در سفری به شهر مشهد مقدس دیدارهایی با برخی از مقامات استانی و فعالان تجاری داشت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
رئیس انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی گفت: به زودی انجمن ویراستاری با هدف حل مشکلات ویراستاری زبان فارسی تاسیس می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
روسای هیأت های کشتی استان های سراسر کشور، در نامه ای به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خواستار برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در هفته آینده شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه حقوق یک میلیون و 600 هزار تومان در کلان شهرها به خصوص تهران به نحوی نیست که بشود با آن زندگی کرد، گفت: درآمد زیر 2 ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
دلیل درخواست برای تغییر زمان جلسه استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به روز سه شنبه، فراهم کردن امکان حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه استیضاح بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
توضیحی درباره یک شایعه ضد ایرانی در کویت، چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به حزب الله لبنان، توافق نامه همکاری قطر و ناتو، بیانیه ضد ایرانی کمیته چهار جانبه عربی و تعویق نشست سران عرب ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۳    
رییس آتش نشانی شهرداری وحیدیه از تصادف خودرو ون با تریلی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه 7 سرنشین از اتباع خارجی و یک راننده که از هم وطنانمان بود، مصدوم شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
عامل کلاهبرداری سه میلیاردریالی از دو شهروند که با پیش فروش آپارتمان آنها را فریب داده بود، دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۸    
مرد جوان پس از قتل همسر سابقش کودک هشت ساله خود را به طرز دلخراشی به قتل رساند و پیش از خودکشی خواهرش را از ماجرا با خبر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۸    
پسر 20 ساله با یک اشتباه مادرش را به قتل رساند. به گزارش مردم سالاری، روز شنبه ماموران پلیس گیلان در مورد مرگ یک زن در روستای کسان استان گیلان قرار گرفتند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۳    
پسر جوانی که سه میلیون داروی آرام بخش از یک داروخانه سرقت کرده بود، دستگیر شد. به گزارش ابتکار، پسری که در اقدامی وحشیانه به یک داروخانه در غرب تهران هجوم برده و با تهدید قمه از آنجا سه میلیون ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
حسن فتحی با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام، روز زن را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت. به گزارش خبرآنلاین، حسن فتحی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۸    
فرماندار بندرترکمن گفت: پیکر دو صیاد مفقود شده در آب های خزر توسط نیروهای یگان دریابانی امیرآباد کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۳    
این روزها که بسیاری از مردم در تکاپوی خرید شب عید هستند، سارقان و تبهکاران هم بیکار ننشسته و به دنبال فرصتی برای سرکیسه کردن طعمه هایشان هستند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۴    
توت فرنگی گلخانه ای دستچین، در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب 9 هزار تومان بفروش می رسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، جدول نرخ مصوب انواع میوه ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۳    
دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران با عنوان بزرگداشت روز زن، برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۷    
پیکر مرحوم همایون شهنواز کارگردان مجموعه تلویزیونی دلیران تنگستان شنبه 19 اسفندماه تشییع می شود. به گزارش ایرنا، پیکرمرحوم همایون شهنواز که صبح دیروز در پی حاد شدن سوختگی و ایست قلبی درگذشت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۹    
سرپرست فرمانداری دزفول گفت: پس از ساعاتی آتش سوزی رخ داده در یکی از یگان های نظامی دزفول مهار شد. به گزارش مهر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۳    
شب گذشته برخی منابع اصولگرا از احضار صادق زیباکلام به دادگاه انقلاب خبر دادند. به گزارش فارس، صادق زیباکلام، استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی به شعبه 15 دادگاه انقلاب احضار شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۵    
سرهنگ بستو از قتل یک مرد میانسال توسط برادرش خبر داد. به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا بستو رییس پلیس پیشگیری پایتخت درباره این خبر گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۳    
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: افرادی که چهارشنبه سوری از خودرو مواد محترقه پرتاب می کنند بازداشت و خودروهایشان توقیف می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۸    
صدها تن از معترضان به سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به انگلیس و دیدارش با ترزا می نخست وزیر این کشور عصر چهارشنبه برابر داونینگ استریت (دفتر نخست وزیری) تجمع کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۱    
نخست وزیر انگلستان و ولیعهد عربستان سعودی بعد از دیدار روز چهارشنبه در لندن بر اهمیت آنچه مقابله با دخالت های ایران خوانده شده تأکید کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۲:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه قطر ضمن واکنش نشان دادن به مواضع سعودی ها علیه کشورش به موضع گیری درباره روابط میان دوحه و تهران پرداخت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۸    
تمیم بن حمد آل ثانی در سفر به بروکسل با مقامات اتحادیه اروپا و دبیرکل ناتو دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
تازه ترین گزارش نشریه فورچون نشان می دهد که جف بزوس رئیس و پایه گذار شرکت آمازون ثروتمندترین فرد جهان در سال 2018 است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
رییس صندوق بین المللی پول گفت: در جنگ تجاری که زمزمه های آن به گوش می رسد هیچ یک از طرفین پیروز نخواهند بود و 2 طرف بازنده هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
دبیرکل سازمان جهانی تجارت، روبرتو آزِوِدو، هشدار داد که تصمیم رییس جمهور دونالد ترامپ برای وضع تعرفه بر واردات آلومینیوم و فولاد، می تواند منجر به رکود اقتصادی شدیدی در جهان شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
مرکز آمار نتایج مطالعه ویژگی های اقتصادی، اجتماعی، جمعیتی و سلامت سالمندان و الگوی بهره مندی از خدمات سلامت سالمندان را منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت دستوراتی را خطاب به وزرا، معاونین و مسئولین دستگاه های ذیربط برای آسایش مردم در ایام نوروز صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
شامگاه چهارشنبه در یکی از انبارهای نظامی شهرستان دزفول آتش سوزی مهیبی رخ داد که بسیاری از شهروندان را نگران کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
تصویربردار شبکه العالم بر اثر انفجار مین از بقایای عناصر مسلح تروریست در حومه جنوبی حلب به شهادت رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۸    
بورس طلا و کالای دوبی قصد دارد معاملات جدیدی مطابق با شریعت اسلامی را برای خرید و فروش طلا راه اندازی کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۳    
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، از بانک های های عامل درخواست کرد تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی (فراگیر ، روستایی و عشایر ) تا روزپایانی سال جاری ( 28 اسفند ) انجام شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۸    
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه 16 اسفند ماه، شاهد معامله 81 کیلوگرم زعفران بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
تا دهم اسفند امسال بالغ بر 107 میلیون دلار دستگاه های کارتخوان وارد کشور شده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
رئیس مرکز آمار ایران می گوید طبق آخرین تصمیم گیری ها متولی ارایه خط فقر وزارت کار است که تاکنون این آمار را منتشر نکرده ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۸    
با وجود دستورالعمل بانک مرکزی برای تسویه یک بار در روز در ساتنا برخی بانک ها با صدور بخشنامه ای داخلی تسویه در این سامانه را به طور آنی اعلام کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
بیش از 500 پزشک و رزیدنت کانادایی نامه ای را امضاء و به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان عدالت و شفافیت با اعلام حمایت قاطع از طرح اخیری که با امضای 166 نماینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است، تأکید کرد: مال حرام باید از گلوی حرام خوار خارج شود و به صاحب اصلی اش بازگردد .
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
زندگی موجودات دریایی زندگی بسیار شگفت انگیزی است. تفاوت های اساسی که این موجودات با موجودات خشکی دارند این شگفتی را برای ما بیشتر هم می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: شنیده شدن صدای انفجار در دزفول مربوط به یک آتش سوزی جزئی دریکی از انبارهای تیپ 292 زرهی دزفول بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به طرح استرداد اموال نامشروع مسئولان دولتی که این روزها در مجلس مطرح است، گفت: شفافیت مالی باید از مسئولان رده بالا شروع شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۳    
حیات وحش فی نفسه با زیبایی ها و ضرافت های فراوانی همراه است. اکنون برخی از این زیبایی ها را با کیفیت 4K در تابناک می بینید؛ تصاویری مشتمل بر لحظات دیدنی از حیات ببر، خرس، مار کبرا، میمون ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۷    
بانک مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1397 از تاریخ 21 لغایت 26 اسفندماه سال جاری، از طریق شعب منتخب بانک های عامل در سطح استان تهران نسبت به توزیع اسکناس نو شامل اقدام می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۶    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه توسعه همکاری های اقتصادی و مناسبات تجاری ایران و عراق نیازمند شکل گیری توافقات سازنده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت : زلزله 5.4ریشتری شامگاه چهارشنبه در شهرستان کهنوج واقع در جنوب این استان علاوه بر ترک خوردگی و شکسته شدن برخی ساختمانها تعداد 6زخمی هم بر جای نهاد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
ما جوانیم / We Are Young یکی از آثاری است که گروه کریزی آکوردئون تریو که به صورت زنده اجرا کرده اند. این قطعه را که با سه آکوردئون نواخته می شود، در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۷    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
پرونده داور بازی استقلال و العین، شاید برای مدت ها داوران مالزیایی را از سطح اول آسیا دور کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۱    
امیرقطر و پدرش حمد، تماشاگران ویژه دیدار پاریسن ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
دستیار ویژه امور حقوق شهروندی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سه ماه است که یک شورای حقوقی فقهی تشکیل شده تا درباره مسایل زنان به صورت مصداقی صحبت کنیم تا نتایج در قالب لایحه تقدیم مجلس شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
توضیحات دادستان تهران درباره فوت یک فرد در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران را می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
انیمیشن مرغ مگس خوار / Hum به کارگردانی تام تلر محصول سال 2015 است. این انیمیشن داستان یک ربات ظرف شور است که در یک زیرزمین به شستن ظروف مشغول است تا وقتی که یک مرغ مگس خوار ناخواسته سر از زیرزمین ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
توضیحات دادستان تهران درباره فوت یک فرد در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران را می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۲    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال پیکر هشت جان باخته سانحه هوایی تهران یاسوج به شهرهای محل سکونت شان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که برجام بزرگراهی برای دستیابی ایران به غنی سازی بدون محدودیت است، گفت: ترامپ باید این توافق را به کلی اصلاح یا به کلی لغو کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۹    
امیرقطر و پدرش حمد، تماشاگران ویژه دیدار پاریسن ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۸    
انتظار می رود، شاهد پیگیری جدی در این زمینه باشیم و مشخص شود، آیا شرکت های آلمانی که احتمالاً به دلیل ترس از تحریم، حاضر به تأمین سوخت نشده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۸    
کارنامه عملکرد تجارت خارجی نشان می دهد که صادرات روند رو به رشدی را تجربه می کند به طوری که در بهمن ماه صادرات با ارزش 6 میلیارد و 78 میلیون دلار، رشد بیش از 53 درصدی نسبت به دی ماه داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۸    
شرکت خودروسازی اوپل اعلام کرد هزینه های ثابت این شرکت حدود 17 درصد کاهش یافته است. به گزارش اتوموتیو نیوز، کارلوس تاوارس مدیر عامل گروه خودروسازی PSA این خبر را اعلام کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۳    
گمرک ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که جهت انجام خدمات مناسب و شایسته به خدمت گیرندگان در روزهای پایانی سال تمهیداتی را در نظر گرفته و علاوه بر افزایش ساعت کاری در گمرکات ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
کلیسای ارتدوکس مصر بر خلاف روال قبل، از قرار دادن پرچم عربستان به هنگام دیدار بن سلمان با پاپ تواضروس دوم استفاده نکرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر خطر اعمال تحریم های دوباره بر علیه نظام بانکی و اقتصادی کشور، راهکارهایی را برای کم اثرکردن شکنندگی اقتصاد در برابر تحریم ها و جلوگیری از بروز اختلالات ارزی ارایه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
دارنده مدال طلای المپیک کشتی گفت: کشتی شرایط خوبی ندارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
در اقدامی جالب یک تیرانداز کنجکاو تعدادی شیشه معمولی هواپیماهای مسافربری را پشت سر هم چیده است تا ببیند چه کالیبری می تواند به چه تعداد از این شیشه ها نفوذ پیدا کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۲    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی تاکید کردند که جزئیات بکارگیری و استفاده از پول ملی دو کشور در معاملات مشترک نهایی شده و آماده اجرای آن هستند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
محسن رضایی 17 روز پس از سانحه تلخ سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در اینستاگرام نوشت: هنوز پس از گذشت چند روز از سانحه تلخ سقوط هواپیمای یاسوج در اندیشه مسافران مظلوم آن و بازماندگان ایشانم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
حافظه قسمت مهمی از زندگی هر انسانی است، تجربیات، خاطرات، مهارت ها و دانش ما در قالب حافظه در ذهن ما ذخیره می شوند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
بزرگترین خریداران اروپایی نفت ایران شرکت های هلنیک پترو یونان، انی ایتالیا، ساراس ایتالیا، توتال فرانسه، شل انگلیس، مول مجارستان و رپسول اسپانیا هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
زمین لرزه با بزرگی 5.4 استان کرمان - حوالی کهنوج را لرزاند. گزارش مقدماتی زمین لرزه به شرح زیر است: بزرگی: 5.4 محل وقوع: استان کرمان - حوالی کهنوج (کرمان) ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
قیمت سنگ آهن در چین روز سه شنبه با 0.65 دلار کاهش به حدود 75 دلار رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۲    
ایلنا نوشت: جعفری دولت آبادی داستان تهران در خصوص پرونده زنی که در خیابان انقلاب با برداشتن روسری کشف حجاب نموده بود اطلاع رسانی کرد و با اظهار این که این زن به اتهام تشویق مردم به فساد از طریق کشف ...