دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۰:۵۷Jun 2018 25
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
کارشناس بازار کار گفت: پایه حقوق 970 هزار تومان برای کارگران پایین بوده به همین دلیل باید در ابتدا موضوع پایه حقوق این افراد بازبینی و سپس مجموع درآمد ها نیز اطلاح شود تا دخل و خرج خانوار کارگران با ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۴    
کنسرت شب گذشته فرزاد فرزین که قرار بود در سبزوار برگزار شود، لغو شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، کنسرت سبزوار فرزاد فرزین که قرار بود جمعه 18 اسفند طی دو سانس در سالن شهید چمران سبزوار برگزار شود و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۸    
مرد میانسال با ضربات چاقو توسط برادرش در خانه ویلایی محله قلهک به قتل رسید. به گزارش عصر ایرانیان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۸    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل سرقت از مشتریان بانک های مشهد خبر داد. به گزارش شرق، قادر کریمی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۳    
یک کلاهبردار حرفه ای با 630 فقره کلاهبرداری اینترنتی از مردم به مبلغ پنج میلیارد ریال دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۳    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه 23.4 درصد افراد جامعه نشانه هایی از اختلال روانی دارند، گفت: 12 درصد مردان و 16 درصد زنان کشور مبتلا به افسردگی هستند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۵۰    
جام جم نوشت: یک متخصص طب اورژانس با اشاره به خطرناک ترین سوختگی های ایجاد شده در چهارشنبه سوری گفت: صورت، کف دست، انگشتان، کشاله ران، ناحیه تناسلی، کف پا و مفاصل ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با صدور یک اطلاعیه و زیر سوال بردن پلت فرم های تجارت ارز رمزنگار موجبات سقوط این ارز دیجیتال را مهیا کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
شاید مقایسه جنگ تجاری با یک جنگ واقعی درست به نظر نرسد اما جنگ های تجاری نیز همچون جنگ های واقعی نتایج و اثرات مخرب و ویرانگر و پیش بینی ناپذیری به دنبال دارند بویژه آن که ترامپ یک طرف ماجرا باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۵    
کارگری زنان در شهرهای کوچک
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: از 6 هزار و 453 مکان ورزشی در کشور 582 مکان مستندسازی شده و در مجموع ، 20 درصد اراضی ورزشی کشور معارض دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: از جامعه بین الملل انتظار می رود که دولت وحدت ملی افغانستان را بیش از پیش در مبارزه با تروریسم و رسیدن به صلح و توسعه پایدار در این کشور حمایت کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان، روز یکشنبه 11 مارس (20 اسفند) طی سفری رسمی، راهی پاکستان می شود. به گزارش ایسنا محمدجواد ظریف در این سفر 3 روزه با شاهد خاقان عباسی نخست وزیر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
نزدیکان مسئولان رده اول کشور متهم به فساد هستند ولی با گذشت چند سال معلوم نیست وضعیت پرونده آنها به کجا رسیده و در همین شرایط یک فرد عادی در کشور که چک اش برگشت خورده شبانه دستگیر می شود و به زندان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۳    
نخستین مدال مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر به آمریکا رسید. به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین روز مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر رقابت دسته 62 کیلوگرم برگزار شد که ایران نتوانست ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
ایران هافبک های قدرتمندی از نظر فیزیکی و روحی داشته است، اما باید دید چه کسی به عنوان رهبر فشارهای وارد شده به تیم را به دوش خواهد کشید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۳    
مهدی بی باک با حکم رییس فدراسیون تکواندو به عنوان مشاور فنی رییس فدراسیون منصوب شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۳    
به طور مرتب از جاهای مختلف با من تماس می گیرند. می دانم که تیم ملی فوتبال ازبکستان حدود شش ماه است به دنبال سرمربی می گردد. این چیزی طبیعی است و برای همه مربیان چنین پیشنهاداتی می آید
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۸    
مالکان قطری PSG نام سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی را به لیست گزینه های هدایت این باشگاه اضافه کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۸    
برندگان چهارمین جشنواره جام جم در بخش های مختلف معرفی شدند. به گزارش مهر، اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم شامگاه 17 اسفند برگزار شد و برترین های این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۸    
مذاکرات کار گروه صنعت معدن و تجارت و گمرک کمیسیون مشترک ایران و روسیه در حوزه امور گمرکی و تجاری به جمع بندی رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش های پیدا شده از پیکر جانباختگان مربوط به 42 مسافر هواپیمای تهران - یاسوج است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت: آمریکا و غرب در این منطقه چکار می کنند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اردوغان افزود: ما با سوریه 910 کیلومتر مرز مشترک داریم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۵۸    
عوامل جاعل در تاکستان که با عنوان ماموران بهزیستی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کردند، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
وزیر دفاع قطر برای از سرگیری روابط دوحه با ائتلاف ضد قطری به رهبری عربستان سعودی شرط تعیین کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۳    
دولت اسلام آباد سفیر جدید خود در آمریکا را معرفی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۳    
مشاور سیاسی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن آمادگی دارد تاریخ جدیدی برای مذاکرات مربوط به ثبات راهبردی میان روسیه و آمریکا تعیین کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۸    
معاون وزیر خارجه پاکستان احیای مجدد روابط اسلام آباد- واشنگتن را برای هر دو طرف ضروری خواند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۸    
وزیر خارجه آمریکا که به آفریقا سفر کرده به کشورهای آفریقایی نسبت به سرمایه گذاری های چین هشدار داد و در عین حال بر لزوم همکاری واشنگتن و قاره آفریقا در زمینه مقابله با تروریسم تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
صلیب سرخ جهانی خبر داد کاروان مشترک کمک های بشردوستانه به دلیل شرایط زمینی در غوطه شرقی دمشق، وارد این منطقه نشده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
رسانه های خارجی از سیطره نظامیان ترکیه به همراه عناصر ارتش آزاد بر منطقه جندیرس در عفرین خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
اندی هلدین- کارشناس ارشد اقتصادی بانک مرکزی انگلیس - اعلام کرد هر چند که ارزهای مجازی برای سیستم مالی خطرناک نیستند، اما مخاطراتی برای مصرف کنندگان انگلیسی دارند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که عملیات شاخه زیتون ترکیه در ماه می میلادی به پایان می رسد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۸    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که سرمایه گذاران منتظر انتشار جزئیات تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم بودند، ثابت بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا توافق 460 میلیون دلاری شرکت های تسلیحاتی این کشور با امارات و قطر را تأیید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۳    
بانک مرکزی کانادا نرخ بهره هدف را 1.25 درصد قرار داد و اعلام کرد که در حال نزدیک شدن به نرخ تورم 2 درصدی است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۸    
گروههای مسلح حاضر در غوطه شرقی، کاروان حامل 300 خانواده سوری را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
نمایندگان رسانه های مقیم سوریه هنگام بازدید یکی از تونل ها واقع در منطقه کفر بطنا که به تازگی از چنگ تروریست ها آزاد شد، مورد حمله خمپاره ای قرار گرفتند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۳    
موسسه رتبه بندی "مودی"، رتبه اعتباری ترکیه را به دلیل ژئوپلتیکی و خارجی کاهش داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۳    
رئیس سازمان چای گفت: با احتساب واریز یک میلیاد و 604 میلیون تومان از بهای برگ سبز چای، 94 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۸    
رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که کشورش به همراه انگلیس و آمریکا در حال مقابله با برنامه موشکی ایران است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۸    
وزیر خارجه ایران زنان را دارای بیشترین صلاحیت برای هدایت کارزار جهانی علیه خشونت و افراط گرایی دانست.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۸    
بررسی ها نشان می دهد که میزان بارندگی در حوضه های آبریز دریاچه ارومیه و دریای خزر نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
در اقدامی نابخرادنه در فستیوالی که در جده برگزار شده بود، به ده ها کودک اجازه داده شد تا با یک شیر آزاد بدون هیچ حفاظی بازی کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
یک جامعه شناس اقتصاد و توسعه گفت: فردی که به دلیل نبود شغل مناسب در یک شهر کوچک مجبور به مهاجرت می شود علاوه بر دامن زدن به حاشیه نشینی به علت نداشتن آموزش ها و مهارت های لازم برای یک شغل مناسب ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
بانک های مرکزی به عنوان تهدید بزرگتری در مقایسه با دونالد ترامپ برای انقلاب انرژی سبز ظهور کرده اند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
محمدحسین پیریایی
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
منابع آگاه اعلام کردند که بانک گلمن ساچ آمریکا تا چند هفته آینده مقصد لندن را به فرانکفورت آلمان برای ادامه فعالیت های بانکداری خود در اروپا ترک می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
میدان گازی فرزاد B، میدانی که سال های سال است یکی از محورهای اصلی مذاکرات نفتی ایران و هند بوده و با اینکه بارها تا یک قدمی امضای تفاهم نامه رفته است، اما باید گفت در بن بست کلیات گرفتار شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۳    
سرلشکر عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منزل شهید حدادیان حضور یافت. شهید حدادیان در جریان حوادث خیابان پاسداران به شهادت رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۳    
یک ایمپالا که به خاطر فرار از دست سگ های وحشی به رودخانه پناه برده است، توسط یک تمساح گرسنه شکار می شود. در این ویدیو تصاویر هیجان انگیز تعقیب ایمپالا توسط تمساح در آب را ببینید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
مدیریت بحران استانداری لرستان از پیش بینی وقوع طوفان شدید از صبح جمعه در اغلب نقاط این استان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زمین لرزه ای به قدرت 7.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری و در 130 کیلومتری شرق رابائول در پاپوآ گینه نو رخ داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جامعه ای که حاکمیت قانون وجود نداشته باشد، صحبت از توسعه پایدار بی معنی است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کار دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده در فرانسه به پایان رسید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۸    
نیایش برای آخر هفته / Hymn For The Weekend یکی از قطعات گروه کلدپلی است که توسط گروه کریزی آکوردئون تریو کاور شده است. این کاور که با سه آکوردئون انجام شده در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۳    
وس شماره 63 خیابان تمپل / Wes Of 63 Temple به کارگردانی چن تیانگیگ درباره یکی از موجوداتی است که در چین مورد توجه قاچاقچیان قرار می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۸    
گاردین اعلام کرد در پی لغو تولید دو نوع هواپیما، شرکت ایرباس ی ایرباس مجبور است 3700 کارگر خود را اخراج کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۳    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
بنا به تعاریف بین المللی، منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیر بندری است که از شمول برخی از مقررات جاری کشور متبوع خارج است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۳    
جهانگیری در عراق با تاکید بر تحکیم روابط اقتصادی با عراق گفت: ما در همه مراحل بازسازی عراق در کنار این کشور خواهیم بود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
تفنگ های مختلف برای مصارف مختلف در اندازه های مختلفی تولید می شوند. یکی از اولین این اندازه ها قالب کارابین بود که در جنگ جهانی دوم معرفی شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۳    
11 کشور دو سوی اقیانوس آرام که قرار بود توافق تجاری موسوم به 'تی.پی.پی' را با همراهی واشنگتن اجرا کنند، اما با روی کار آمدن 'دونالد ترامپ'رئیس جمهوری آمریکا موفق به این اقدام نشدند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۸    
اعم اخبار این هفته در حوزه کار و تعاون به لغو دوباره جلسه دستمزد شورای عالی کار، پیش بینی ایجاد 100 هزار شغل IT در سال آینده و تشکیل مدارس تعاونی اختصاص داشت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۷    
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ موفقیت و حسنی از انقلاب اسلامی در فضای مجازی گفته نمی شود، گفت: فضای مجازی در حال حاضر به شدت نیازمند مدیریت است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
خانه تاریخی فیروزی در بافت قدیم دزفول که به ثبت ملی رسیده عصر پنجشنبه فرو ریخت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
پودر چیلی نوعی ادویه پودر مانند به رنگ قرمز است که در آن به فلفل تند، شوید، پاپریکا، پونه کوهی، زیره سبز، سیر، میخک صدپر و انواع دیگر ادویه اضافه شده و بصورت مخلوط در می آید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
بعد از زلزله 21 آبان ماه غرب کشور، با وجود انتقاد استاندار کرمانشاه از سرعت پرداخت تسهیلات و نیز گلایه مندی از تعلل سازمان نظام مهندسی برای تاخیر ایجاد شده در روند صدور پروانه ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
هفدهم اسفندماه سالروز شهادت سردار محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
خودروی دی توماسو پانتورا (De Tomaso Pantera) یک خودروی بی نظیر اسپرت خیابانی بود که بین سالهای 1971 تا 1992 توسط کمپانی دی توماسو تولید و عرضه شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۷    
دکتر محسن رضایی در توییتر نوشت: هشدار مهمی که فرانسیس فوکویاما اظهار کرده است: مردم احساس می کنند در غرب ارزشی برای نظام سیاسی ندارند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
تروریست های غوطه شرقی به کاروان خانواده های سوری حمله کردند
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه بعضی از قدرت های منطقه ای و فرا منطقه ای با تقسیم تروریسم به تروریسم خوب و تروریسم بد برای ملت ها مشکل ایجاد کرده اند گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۸    
برای همه ما وسوسه کننده است که در شب های پیش از امتحان کمتر خوابیده و بیشتر درس بخوانیم، اما با پیشرفت های علمی و شناخت بهتر تاثیر و اهمیت خواب در زندگی انسان ها روشن شده است که این کار شاید منجر به ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
نخست وزیر اسرائیل با تأکید بر لزوم متوقف کردن ایران، مدعی شد دولت ایران نیز مانند شوروی سابق مقابل فشار غرب تسلیم خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
نماینده دائم سوریه در مقر سازمان ملل متحد در ژنو تاکید کرد که عملیات نظامی در غوطه شرقی دمشق علیه گروه های تروریستی است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب (عربستان، امارات، بحرین و مصر) و شبهه افکنی بی پایه و اساس و دخالت بی جا در خصوص پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
ازدواج یکی از تغییرات بزرگ و شیرین در زندگی هر شخصی محسوب می شود، اما از دردسرهای زیاد آن هم نمی توان به راحت گذشت. مسئولیت ها و کارهای زیادی وجود دارد که باید قبل از ازدواج به آنها رسیدگی کنید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف یک جسد و دستگیری قاتل فراری آن در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۳    
هواشناسی مازندران از افزایش دمای هوای استان تا 30 درجه سانتیگراد بالای صفر در روز جمعه (فردا) خبر داد و اعلام کرد که موج گرما با وزش باد گرم همراه خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در آزمون سراسری سال 97 بیش از یک میلیون داوطلب ثبت نام کرده اند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در برخی نقاط کشور از جمله تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
یک متخصص تغذیه گفت: برای اینکه در هنگام کم کردن وزن از کاهش بافت های عضلانی جلوگیری شود باید در برنامه غذایی روزانه حتما از پروتئین با کیفیت بالا استفاده کرد؛ تخم مرغ، لبنیات ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
وزرای کشور عربستان و بحرن در سی و پنجمین نشست وزرای کشورهای عربی ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۸    
جوجه کباب یونانی یک فرم متفاوت از جوجه کباب است که معمولاً قطعات جوجه در آن کوچک تر و بر روی سیخ های باریک موسوم به سیخ جگر پخته و در سیخ های چوبی سرو می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
فرمانده اسبق کل سپاه در اینستاگرام نوشت اولین باری که در جنگ به کسی عنوان سید الشهدا دادند در همین خیبر و به حاج ابراهیم همت بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
جانشین ستاد مدیریت بحران سانحه هواپیمای تهران- یاسوج گفت: با بهبود وضعیت جوی در نوزدهمین روز، عملیات جست و جو و انتقال بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران –یاسوج همچنان ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۸    
بیگانه: کاوننت / Alien: Covenant یک فیلم علمی–تخیلی آمریکایی به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی جان لوگان و دانته هارپر و محصول سال 2017 است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه برخی افراد هجمه هایی را به حجاب وارد می کنند، تاکید کرد: حجاب اجباری و اختیاری معنایی ندارد و ملت ایران با افتخار پذیرای حجاب اسلامی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
وزیر خارجه فرانسه از ایران و روسیه خواست بشار اسد را برای عدم نقض قطعنامه ی آتش بس 30 روزه در سوریه تحت فشار قرار دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
به دنبال تجمع صورت گرفته مقابل وزرات کار به مناسبت روز جهانی زن و بازداشت دو تن از خبرنگاران مقابل وزرات کار، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
کتاب هستی از دو چشم انداز منتشر شد. به گزارش تابناک، کتاب هستی از دو چشم انداز ، نوشته دکتر اسکندر صالحی از سوی انتشارات نگاه معاصر به بازار کتاب آمد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
بر اساس اطلاعات منشتر شده توسط بانک گلدمن ساکس، در سال 2018 میلادی بازار جهانی نفت شاهد رشد 1.85 میلیون بشکه در روز تقاضای نفت خام خواهد بود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
می توان گفت که خودروی رنجروور 2018 (Range Rover 2018) تکاملی بر ساخت خودروهای اس یوی وی برای کمپانی لند روور بریتانیا بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
روز پنجشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز چهارشنبه نسبتا افزایش یافت و به 61.26 دلار رسید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تصمیمات تعرفه ای اخیر خود و در جهت اعمال محدودیت بر واردات کالاهای خارجی، تهدید کرد محصولات خودروسازان اروپایی را نیز مشمول تعرفه های سنگین واردات خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
بسیاری از مردم پول گزافی را برای خرید یک کت و شلوار رسمی می پردازند، آن را در یک مراسم رسمی استفاده می کنند و بعد تا مراسم بعدی که ممکن است 6 ماه تا یک سال آینده باشد آن را در کمد قرار می دهند و ...
  • ۱