شنبه ۲۴ آذرساعت ۰۶:۳۹Dec 2018 15

خبرهای خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
با تایید دیوان عالی کشور حکم اعدام سارقان و قاتلان دو طلافروش گچساران فردا پنج شنبه در شهر دوگنبدان در ملاء عام اجرا می شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۳    
در ویکی پدیا واژه کارمند اینگونه تعریف شده است، کارمند کسی است که به ازای انجام کار فکری در دستگاهی اداری، حقوق دریافت می کند و بناست که به طور درازمدت اشتغال داشته باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۳    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
در پی سقوط یک هلی کوپتر در رودخانه ای در نیویورک، 5 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
پسر 16 ساله که دوستش را در درگیری با اسلحه به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش قانون ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 هزار و 100 تومان و دلار 36 تومان گران شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سرپرست دانشکده محیط زیست با اشاره به اینکه دانشکده محیط زیست باید بیش از گذشته با سازمان محیط زیست همسو شود، گفت: شایعه انحلال این دانشکده صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
متحن مسن ترین دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت. به گزارش دانشجو، ممتحن ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
محقق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موفق به طراحی و ساخت شیشه پنجره های هوشمند با قابلیت کنترل جذب نور شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۸    
کتابی با عنوان اسناد تاریخ دانشگاه تهران؛ موجود در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه منتشر شد. به گزارش مهر، این کتاب به کوشش سوسن اصیلی تدوین شده و گزیده ای از اسناد دانشگاه تهران ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
امسال سهم سینمای جدی ایران همچون سال های گذشته سهم اندکی از گیشه بوده و همین نکته عاملی شده تا اکثر تهیه کنندگان و کارگردانان سینما به سمت آثار کمدی بروند تا با خیال راحت گیشه را تضمین شده بدانند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵    
بانک شهر بر اساس آرای مردمی به عنوان محبوب ترین بانک خصوصی در نظام بانکی کشور معرفی شد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین جشنواره بانک محبوب من ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
برای نخستین بار در کشور، شبکه ناوگان اجاره خودرو با برداشتن شرط ضامن، چک و سفته، سند و جواز کار و ... از شروط اجاره خودرو، راه اندازی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مرگ چوپان نوجوان بر اثر انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در حین چرای دام در منطقه غرب کرخه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای هشتمین مرحله طرح رعد گفت: 87درصد کشفیات عملیات های اخیر، مربوط به مواد محترقه بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
یکی از اشیاء شاخص کاخ اختصاصی نیاوران می توان به کالسکه برنزی دست ساز و مرصع به سنگ های قیمتی اشاره کرد که در اتاق پذیرایی در معرض نمایش است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
بازیکن استقلال گفت: شرایط لازم را برای پیروزی نداشتیم و در روزی که خوب نبودیم بازی مساوی شد و نبردیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار و ریزش آوار در محدوده بازار مسگر ها که موجب مصدومیت پیرمرد 60 ساله شد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
دو برادر که متهم هستند مردی را در پارک باهنر به خاطر یک دی وی دی به قتل رسانده اند در بازجویی ها ماجرا را شرح دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
بر اساس چه مستندی حضور بدون حجاب در انظار عمومی و نهایتاً تاب دادن پارچه را مصداق تشویق مردم به رابطه جنسی نامشروع با یکدیگر دانسته اند؟ فرآیند قضایی این احراز معنا چگونه بوده است؟ آیا نوعاً و عرفاً ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بانک صادرات ایران از برنامه مجلس برای تهاتر مطالبات بانک ها با بدهی آنها به بانک مرکزی در قالب بودجه سال 97 کشور خبر داد و اظهار ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
تیم پرآوازه الهلال عربستان در ادامه تیره روزی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هم مغلوب الریان قطر شد تا قدر دیاز سرمربی اخراجی اش را بداند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
همراه اول برای پنجمین دوره پیاپی، بالاترین سطح تقدیرنامه اعطا شده به اپراتورهای تلفن همراه کشور را به دست آورد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سوال از رئیس جمهوری با محوریت قاچاق کالا، تعهدات برجام، بیکاری، رکود اقتصادی و نرخ ارز به دلیل کاهش تعداد امضاها منتفی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
داود رفعتی، نوید مظفری و سعید مظفری زاده درباره صحنه بحث برانگیز دیدار دیشب یک نظر واحد ارایه دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 12 درصد مردان و 16 درصد زنان ایرانی به افسردگی مبتلا هستند و یکی از دلایل آسیب های اجتماعی که با آن مواجه هستیم، این افسردگی هاست. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت عالمی ربانی آیت الله شاه آبادی عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۷    
محمدرضا گلزار و جمعی دیگر از بازیگران سینما به عنوان بازرس نامحسوس افتخاری پلیس راهور معرفی شدند. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۸    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: نوبت عصر مدارس شهرستان های تهران امروز دو ساعت زودتر تعطیل می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۴:۵۸    
محققان دانشگاه کمبریج با مطالعه خاستگاه ژنی بعضی از رفتارهای اجتماعی انسان دریافتند که احساسات یک مفهوم قابل یادگیری است و از طریق ژن ها منتقل نمی شوند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۳:۲۸    
جیب بر معروف تهران که برای سیزدهمین بار توسط ماموران اداره هفدهم آگاهی تهران بزرگ بازداشت شده است در انتظار شناسایی از سوی شاکیان احتمالی است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۲:۵۸    
ارتش روسیه موشک های جدید فراصوتی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را با موفقیت آزمایش کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۸    
سفیر آمریکا در باکو به دنبال دیدار رئیس خودخوانده منطقه ای در قره باغ از این کشور به وزارت خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۸    
کرملین در بیانیه ای از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با ولیعهد ابوظبی پیرامون هماهنگی درباره ثبات در منطقه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۲:۲۸    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان ممسنی گفت: بر اثر انفجار چاه فاضلاب یک واحد مسکونی در محله قلعه کهنه شهر نورآباد مرکز این شهرستان، پدر و مادر خانواده و یک کارگر جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۵۸    
فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اختلافات و درگیری 2 طایفه بامری و پیراسته(میرکی) در این شهرستان 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۴۱    
رئیس اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 30 نفر از گردشگران خارجی با حضور در این اداره در مشهد شهادتین بر زبان آورده و مسلمان شده اند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۸    
طرح ترافیک در سال 97 با قوانین جدیدتری اجرا می شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۳    
خانواده شهید سجاد عبداللهی شهید سانچی خواستار آن شدند که از موضوع سانچی به عنوان ابزار سیاسی کاری برای استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده نشود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۱:۱۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی از تهیه گزارش نهایی تدوین سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۸    
امام جمعه اسالم از مدیر ارشادگیلان درخواست کرد برای شاد کردن مردم از یک خواننده دعوت کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۷    
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی بیستم ماه مارس جاری (29 اسفند) در واشنگتن دیدار خواهند کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۴    
عقلانیت حکم می کرد در کنار این فیلم ها شاهد خرید دست کم ده فیلم از صدرنشین های جدول فروش در چند سال اخیر و نمایش شان در بهترین زمان ها برای جذب مخاطب و آگهی بودیم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: امشب حقوق فرهنگیان به حسابشان واریز خواهد شد و از اواخر هفته پرداخت اضافه کار و حقوق حق التدریس ها و سربازمعلم ها انجام می شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
انفجار مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در غرب کرخه در شهرستان شوش موجب مرگ یک نوجوان شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۸    
دبیر کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 از ثبت سفارش 19 هزار خودرو در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش و ترخیص تعدادی از آن ها از گمرک خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
زوج سارق عابربانک های پایتخت بازداشت شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۹    
رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: نوبت عصر مدارس شهرستان های استان تهران فردا 2 ساعت زودتر تعطیل می شوند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
در پی سقوط یک هلی کوپتر در رودخانه ای در نیویورک، 5 نفر کشته شدند. لحظات سقوط هلی کوپتر در نیویورک را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۰    
مراسم تدفین و خاکسپاری لوون هفتوان بازیگر ارمنی سینما و تئاتر ایران، عصر دوشنبه 21 اسفند با حضور برخی از چهره های سینما و تئاتر در آرامگاه ارامنه منطقه خاوران برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۹    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران تاکید کرد: همه باید در یک کمپین جهانی برای حقوق بشر آزاد قیام کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۸    
دوچرخه سواری پارکور / Bike Parkour یکی ورزش های نمایشی است که به تازگی ظهور کرده است. در این ورزش با دوچرخه مسیرهای نامرسوم به شیوه های غیرمرسوم طی می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۸    
از 28 بهمن تا پایان وقت اداری روز گذشته، حدود 820هزار قطعه سکه در واحدهای بانک پیش فروش شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
کرباسیان گفت:در ابتدای سال جاری باید نرخ سود اوراق را کاهش داده و نظام مند کنیم تا بخش خصوصی بتواند مبتنی بر آن برنامه ریزی کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب تعرفه خودروهای هیبریدی بین 5 تا 20 درصد در نشست هیئت وزیران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
ساعتی پیش 13 نفر از زنان بازداشت شده در تجمع روز جهانی زن مقابل وزارت کار، با قرار کفالت از زندان قرچک ورامین آزاد شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۸    
سینک تره / Cinque Terre یک بخش ناهموار از ساحل ریویورا / Riviera ایتالیا است. این منطقه در منطقه لیگوریا ایتالیا واقع در غرب شهر لا اسپتیا است و شامل پنج روستاها می شود: مونترسسو المار، ورنازا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 50 درصد تصادفی ها در مسیر بیمارستان و درمانگاه ها جان خود را از دست می دهند و 6.7 درصد تولید ناخالص ملی کشور به خاطر تصادفات جاده ای از بین می رود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار میزان تاثیر سبد خوراکی ها بر دستمزد 97 را 25.9 درصد برای خانوار 3.3 نفر خواند و گفت: مجموع هزینه سبد معیشت یک خانوار 3 ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۹    
بیشتر محمیه ها از جمله محمیه چذابه دست ساز هستند که با ایجاد خاکریز دور زمین ها و رهاسازی آب به درون خاکریز ها تشکیل شده و باعث جلب توجه پرندگان مهاجر می شوند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۷    
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، این گونه به نظر می رسد که اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با اسکورت چند ماشین شاسی بلند وارد محدوده خاکی جلوی یادمان شلمچه شده است که ورود به این منطقه ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
هواپیمایی آسمان در واکنش به گزارش مقدماتی سازمان هواپیمایی کشوری درباره بی توجهی این شرکت به محدودیت ساعت پروازی خلبان هواپیمای تهران- یاسوج با توجه به عمل جراحی وی اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
امید ابراهیمی که در دقایق پایانی نیمه دوم برابر هافبک های تکنیکی العین کمی خسته شده بود، از سوی AFC به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم استقلال تهران و العین امارات انتخاب شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
در پی برودت هوا و بارش برف دو پرواز ظهر امروز فرودگاه اردبیل لغو شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۰    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد گفت، در صورت ناکامی شورای امنیت در راستای اقدام در قبال سوریه، واشنگتن آماده است که در صورت ضرورت خود وارد عمل شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
انیمیشن شاه ماهی قرمز / The Red Herring به کارگردانی لیوی لمتی اشاره ای جالب به معنی دیگر این انیمیشن نیز دارد. شاه ماهی قرمز یا هرینگ سرخ در مبحث منطق معادل مغالطه نکته انحرافی است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
تیم های استقلال و الریان 6 امتیازی شده و از هر نظر در جدول با یکدیگر برابرند و بازی رودر روی آنها در مرحله رفت با تساوی 2 بر 2 در قطر به پایان رسیده ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
نیروی دریایی لیبی در دو عملیات جداگانه موفق شد 252 پناهجو را که تلاش داشتند خود را به اروپا برسانند در نزدیک سواحل این کشور نجات دهد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اقدام بانک مرکزی در افزایش نرخ سود اوراق به 20 درصد به تولید و نظام بانکی لطمه زد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۸    
العینی ها با ارایه بازی برتر موفق شدند در نیمه دوم برابر استقلال گلزنی کنند و نبض بازی را در دست بگیرند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۳    
با پیروزی الریان مقابل الهلال، شاگردان لادروپ موقتا صدر جدول را از استقلال گرفتند. تیم فوتبال الریان قطر مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
شاگردان امیر قلعه نویی در خانه تیم فوتبال الوحده شکست سنگینی را متحمل شدند تا صعودشان بسته به دو بازی باقیمانده و معادلات مختلف شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۲    
یک رسانه اتریشی از مشخص شدن هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین خبر داده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به پاکستان با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
پس از پیدا شدن یک ماده مشکوک در ساختمان پارلمان انگلیس، 2 نفر برای احتیاط راهی بیمارستان شدند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۸    
دمنوش زرشک و عناب یکی از نوشیدنی هایی است که طرفدارانِ خاص خود را دارد و طعم متفاوت نیز دارد. طرز تهیه این دمنوش را با آموزش جواد جوادی آشپز حرفه ای در تابناک فرامیگیرید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
بعد از ابراز علاقه رئال مادرید به جذب نیمار، این ستاره برزیلی به مدیران پاری سن ژرمن در خصوص احتمال جدایی خود اخطار داده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
پرده آخری که مقدمات اجرای آن با طرح استیضاح فراهم آمده و ممکن است فردا اجرا شود، اما در حالی مقدمه چینی شده که حال طرح تحول نظام سلامت و مجری آن یعنی وزارت بهداشت چندان مساعد نیست ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: اجساد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای پس از تحویل، نمونه برداری و آزمایشات اولیه بر روی آنان پایان یافت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا روز دوشنبه در صفحه توییتر خود اعلام کرد که کمیسیون مشترک برجام 16 مارس (25 اسفند) در وین تشکیل جلسه می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۸    
عناصر وابسته به داعش در نزدیکی کرکوک، غیرنظامیان را هدف قرار داده و 25 تن را کشتند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که خودروهای شهر تهران بیش از هشت برابر ظرفیت معابر این شهر هستند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف اظهارنظرهای سطحی در برخی رسانه های داخلی و خارجی جمهوری اسلامی در سال های گذشته گام های سنجیده ای را برداشته و در مساله هسته ای بادقت عمل کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
مقامات کردستان عراق اعلام کردند که روند تحویل زندانیان داعشی به دولت مرکزی عراق را آغاز کرده اند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۵    
به دنبال دیدار سفیر آمریکا در جمهوری آذربایجان با رئیس بخش قره باغ ، منطقه مورد مناقشه با جمهوری ارمنستان، این دیپلمات آمریکایی به وزارت خارجه جمهوری آذربایجان فراخوانده شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۳    
بن یعقوب داور جنجالی بازی استقلال – العین باز هم در دوحه با سوت خود حاشیه درست کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۳    
سفر سنگ دهمین فیلم بلند سینمایی مسعود کیمیایی در مقام کارگردان و محصول سال 1356 است. ارباب روستا، سال هاست که مالک تنها آسیاب آبادی است و مردم را استثمار می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۳    
بدشانسی حریف اماراتی آبی ها تکمیل شد و ستاره مصری العین امارات در آخرین تمرین خود در ورزشگاه آزادی مصدوم شد و بازی با استقلال را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۳    
ایرانیان عزیز! تیم ملی در سال جدید مهمترین چالش تاریخ خود را پیش رو خواهد داشت. مصاف با تیم های بزرگ و قدرتمندی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به معنای واقعی کلمه "جدالی ورزشی" است
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی در حال حاضر بخشهایی از مرکز، شمال و شرق کشور را فراگرفته است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۴    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای مداخله جویانه روز دوشنبه با تکرار ادعاهای همیشگی، ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از موکول شدن قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس به بعد از عید خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در اولین جلسه ای که کمیسیون با حضور حداقل 17 نماینده حد نصاب داشته باشد تحقیق و تفحص ها را به رای می گذاریم تا نظر کمیسیون صنایع را در این خصوص دریافت کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حضور و نقش آفرینی منطقه ای ایران به طور کامل در خدمت امنیت، ثبات و پیشرفت منطقه و نجات مردم از فتنه تروریسم تکفیری بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۳    
بانک پرداخت های بین المللی (بیس) اعلام کرد که حتی با این که امروز افراد بیشتری از کارت های اعتباری استفاده می کنند، هنوز نشانه ای از این که عمر پول نقد به پایان رسیده است، دیده نمی شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۳    
برخی از فولادسازان چینی به افزایش قیمت قراضه در بازار داخلی واکنش نشان داده اند و استفاده از سنگ آهن را در تولید فولاد خود بالا برده اند.