دوشنبه ۳۰ مهرساعت ۲۰:۰۷Oct 2018 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۸    
بانک مرکزی برزیل به دلیل فشار احتمالی تورم در این کشور نرخ بهره را بدون تغییر 6.50 درصد حفظ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۸    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا با تشکیل پرونده ای به بررسی دستکاری مجرمانه قیمت بیت کوین (پول مجازی) و سایر پول های دیجیتالی آنلاین از سوی معامله گران پرداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۵    
مدیر اجرایی بورس فلزات لندن گفت: انتظار می رود در آینده نزدیک، قرار دادهای آتی فلزات به یوآن واحد پول چین راه اندازی شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۱    
بازیکنان و مربی تیم ملی فوتبال روسیه در ویدیویی که فیفا منتشر کرد، از پیراهن 32 تیم حاضر در جام جهانی فوتبال رونمایی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که اروپایی ها برای ادامه برجام باید فروش نفت و ارتباطات بانکی ما را تضمین کرده تا این موارد به سهولت انجام شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۵    
نام حسین هدایتی بدهکار بزرگ بانکی بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران روی زبان ها افتاده و به نظر می رسد اقدامات و کارهایی که او در یک دهه ورودش به فوتبال مرتکب شده، عواقبی طولانی تر خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۹    
کره شمالی وعده داده بود تونل هایی را که برای آزمایش هسته ای استفاده می کرده نابود کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: با توجه به عبور سامانه بارشی در کشور، بارندگی ها همچنان در نقاط مختلف ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۰    
بعد از آنکه دروازه بان استقلال در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی هم قرار نگرفت و کی روش هم عنوان کرد نیمکت نشینی او در هفته های پایانی دلیلی برای عدم دعوتش بوده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۴    
پیکر زنده یاد سیدمصطفی موسوی مجری پیشکسوت و مداح و محب اهل بیت علیهم السلام به سمت خانه ابدی تشییع شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۱    
تصویر پیراهن اول تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار است در جام جهانی 2018 مورد استفاده قرار بگیرد، لو رفت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۸    
این خانم معلم که در یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری تدریس می کند از حق قانونی خودش گذشته است تا در علم آموزی شاگردانش وقفه ای ایجاد نشود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور هشدار داد: اگر اروپایی ها در چند هفته نتوانند تضمین های لازم و عینی را به ما بدهند که منافع ما در برجام تامین می شود قطعاً روش های دیگری را اعمال می کنیم و مشخص می شود که ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۶    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مدت هاست جنگ رسمی علیه ما آغاز شده است و جنگ از وزارت دفاع آمریکا به وزارت خزانه داری منتقل شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به رهبر کره شمالی اعلام کرد که به دلیل بیانیه های اخیر کره شمالی دیدارش با رهبر این کشور را لغو می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، بر ضرورت تشکیل کمیته ای متشکل از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد برای نظارت دائم و پایدار بر سلامت مواد غذایی تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۲    
شنوندگان عزیز توجه فرمایید! شنوندگان عزیز توجه فرمایید! خرمشهر! شهر خون آزاد شد ، این جمله در حافظه تاریخی ملت ایران با صدای محمود کریمی علویجه ثبت شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، تیم ملی ایران و تیم منتخب آسیا، مدیر تیم های پایه پرسپولیس شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار فوت شدگان براثر مسمومیت با قرص برنج در سال گذشته را 88 نفر اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
طبق بیانیه منتشر شده توسط وزارت خزانه داری آمریکا، این تحریم های جدید علیه علیه سه فرد حقیقی و تعدادی از شرکت های هوایی اعمال شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام اینکه حفظ برجام ارتباطی با برنامه موشکی و فعالیت های ایران ندارد، هشدار داد اگر توافق هسته ای ایران حفظ نشود عواقب تاسف باری در انتظار است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن 7 پیکر قابل شناسایی در ارتفاعات دنا توسط امدادگران خبر داد و گفت: پیکرها فردا به پزشکی قانونی استان منتقل خواهند شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۵:۴۴    
روزنامه استار در گزارشی اعلام کرد که ارتش ترکیه در پی پاکسازی مناطقی در شمال عراق از وجود نیروهای تروریستی حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۵:۲۴    
سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه خاور باری با دو نفر سرنشین در مسیر تونل اول جاده دیواندره به سنندج به درون سد قشلاق سقوط کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۱    
شاگردان میرچا لوچسکو تمرینات شان را برای برگزاری 3 بازی دوستانه، پیگیری می کنند و غروب هم در کمپ ریوا حسن دوغان، یک جلسه تمرینی را برگزار کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۱:۵۸    
سخنگوی آتش نشانی نشانی تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در خیابان جمهوری خبر داد و گفت: آتش نشانان در این حادثه موفق شدند هفت نفر را نجات دهند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۱:۴۴    
طغیان رودخانه و وقوع سیل در فشم، خسارات مالی و جانی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۸    
علی لاریجانی تاکید کرد: در شرایط کنونی که دشمن می خواهد با تحریم بر کشور فشار بیاورد ما باید با یکدیگر متحد باشیم بخصوص در ماه مبارک رمضان که برای این اقدام مناسب است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۰    
چالهان اوغلو بازی با ایران را از دست داد. مصدومیت از ناحیه زانو سبب شده تا هاکان چالهان اوغلو سه بازی دوستانه ملی را از دست بدهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۵۲    
پرونده مذاکرات دیگر بسته شده و برای من تمام است. پیش از اینکه به استانبول بیاییم، قرار بود فدراسیون در مورد پیشنهادش تجدید نظر کند اما آنها اطلاعی به من ندادند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۹    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که در پوشش مسافر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری از رانندگان مسافرکش می کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۵    
چهار شهروند ایرانی محکوم به زندان در جمهوری آذربایجان مشمول فرمان عفو رئیس جمهوری این کشور شدند .
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۵    
رسانه ها از وقوع چند انفجار در اطراف یک فرودگاه نظامی در ریف حمص واقع در مرکز سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۸    
بررسی های خبرنگار فارس نشان می دهد هواپیمای ایرباس 320 خطوط هوایی معراج با شماره دم EP-AJC که امروز در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۶    
نماینده ایران در آژانس گفت: گزارش جدید آژانس برای یازدهمین بار از زمان اجرای برجام و برای اولین بار پس از خروج آمریکا از برجام ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۸    
بارها و بارها شده است که صدای ترمز شما را در هنگام رانندگی آزار بدهد. حال چه زمانی که فشار دادن بر بروی پدال ترمز صدایی از آن برمی خیزد، و چه زمانی که صدایی دائمی از ترمز شما به گوش می رسد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر عراق گفت که کمیته ای برای بررسی ادعاهای مطرح شده در خصوص تخلفات در انتخابات پارلمانی اخیر این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۳    
سناتور جمهوریخواه آمریکا، عربستان و قطر را حامیان مالی تروریسم در سوریه دانست و با انتقاد از شروط 12 گانه گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۲    
جنگنده های عربستان در ادامه تجاوز نظامی به یمن، شهر مرزی منبه در استان صعده واقع در شمال این کشور را با بمب های خوشه ای هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۰    
پاریس یکی از شهرهایی است که به دنبال توسعه حمله و نقل آبی و استفاده از رودخانه ها برای کاهش ترافیک است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۵    
انور براهم یا اَنوَر ابراهیم / Anouar Brahem نوازنده تونسی است که ساز بربط (عود) را وارد سبکهای جاز و عصر نو کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: رئیس جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: شهدا مقام والایی دارند و در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۲    
حمید حامی سفیر مهربانی شد و به دیدار مادری رفت که همپای دخترش برای زندگی می جنگد... در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۱    
قیمت هر قطعه بهار آزادی (امامی) در حالی امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته کاهش یافت که سکه طرح قدیم، رشدی 23 هزار تومانی را تجربه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۰    
معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول 700 کیلومتر احداث می شود که قطعه اول آن از سیرجان تا بندرعباس به طول ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۹    
یک کلونی عظیم 1.5 میلیونی پنگوئن آدلی در جزایر دنجر در ساحل غربی جنوبگان پیدا شده است. متخصصین جمعیت این کلونی عظیم را با استفاده از تصاویر ماهواره ای تخمین زده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۲    
روزگار بی کَسی دختری که پدر معتاد به شیشه اش، جلوی چشمان او و مادرش خودش را دار زد. حسین سلیمانی سفیر مهربانی در این برنامه رازهای زندگی پر اتفاقش را در بگوسیب به زبان آورد. در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۳    
بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل در روستاهای بخش تخت سلیمان تکاب موجب خسارت به کشاورزان و بسته شدن راه ارتباطی برخی از روستاها شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به رهبر کره شمالی، اعلام کرد در نشستی که قرار بود ماه آینده میلادی میان سران دو کشور برگزار شود، شرکت نمی کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۹    
رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات با بیان اینکه عملیات جستجو در منطقه رودبار قصران به پایان رسیده است، گفت: یک جسد از محل حادثه سیل رودبار قصران از زیر آوار کشف شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۸    
توچو لیبره غذایی مکزیکی است که شباهت زیادی به ناچو دارد ولی در آن سیب زمینی استفاده می شود و همراه خامه ترش و آب لیمو طعم ترش تری پیدا می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۴    
معاون فرماندار ویژه خرمشهر با تأکید بر اینکه در بحث بنزین هیچ مشکلی در خرمشهر نداریم، گفت: شایعه کمبود بنزین باعث هجوم مردم به جایگاه های سوخت شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۱    
پنجاه سرآشپز ایتالیایی با پخت پیتزای ناپلی به طول بیش از هفت متر نام خود را کتاب رکوردهای گینس ثبت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۰    
فارس نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه با تایید لغو دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، گفت هنوز هم این امکان وجود دارد که در آینده این دیدار برگزار شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۸    
گزینه دو حزب راستگرای ایتالیا که روابط چندان خوبی هم با ایفای نقش کشورشان در قالب اتحادیه اروپا ندارند، به عنوان نخست وزیر معرفی شد و مأموریت تشکیل دولت را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه این کشور به دنبال اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است، گفت امیدوار است دیگر کشورها هم از این تحریم ها حمایت کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۰    
پسری دو هفته قبل خانواده خود را در کلیبر به دلیل اختلافات خانوادگی و ارث و میراث مقابل یکی از ادارات کلیبر سوزاند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۱    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۵۱    
این شلوار چقدر به شما می آید، کفشهایت خیلی زیباست، از عطرت خیلی خوشم می آید، اینها جملاتی هستند که در تعارفات روزانه زیاد می شنوید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۸    
رسول الله (ص) فرموده است: همه اعمال نیک فرزند آدم به خودش بر می گردد، غیر از روزه که برای من است و من به او جزا خواهم داد و در جای دیگر می فرماید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با مایک پمپئو همتای آمریکایی خود در واشنگتن گفت: اروپا و آمریکا از دستیابی به یک سازش بر سر موضع آمریکا در قبال توافق هسته ای ایران بسیار دور هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۴    
آژانس بین المللی اتمی در گزارشی جدید بار دیگر پایبندی ایران به تعهدات برجامی را مورد تأیید قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت:چهار پیکر کامل از سانحه هوایی تهران _ یاسوج کشف شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از طغیان آب در رودخانه فشم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه و بالا آمدن آب، مرد جوان در زیرزمین ویلای دو طبقه جان باخت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۶    
شب گذشته تیم استقلال جنوب تهران توانست با هدایت فرهاد کاظمی تیم نفت و گاز گچساران را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مسابقات لیگ دسته اول کشور شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۰    
حتی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم باعث نشد پرسپولیسی ها قید جذب بازیکن را بزنند. این باشگاه برای اینکه در طول فصل دستش خالی نماند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که حفظ برجام، آزمونی برای این اتحادیه است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۲    
من بین 16 تا 17 بازیکن ثابت داشتم که نفراتی را اضافه کردم تا در کنار آنها باشند و به هماهنگی لازم برسند، اما خللی در کار بازیکنان اصلی به وجود نیاورند
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
متین ستوده بازیگر زن سینمای ایران که طرفدار استقلال است، در کنار مامه تیام مهاجم سنگالی آبی پوشان عکس یادگاری انداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
فارس نوشت: در ادامه اقدامات پسا کودتای دولت ترکیه و مقابله با اعضای سازمان گولن، پلیس این کشور امروز 50 نفر را به اتهام ارتباط با عاملین کودتای نافرجام 2016 بازداشت کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه نام چند فرد و شرکت مرتبط با ایران را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
اکنون که دولت ترامپ توافق هسته ای را زیر پای گذاشته، موضوع قدیمی تغییر نظام در ایران دوباره مطرح شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۰    
تیم فوتبال رئال مادرید شنبه(5خرداد) در کیف پایتخت کشور اوکراین بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از ساعت 23:15 مقابل لیورپول برگزار می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۸    
صیادمنش در حالی به استقلال پیوست که مدیربرنامه های علیپور از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خبر داده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۱    
در این دستور غذا ناچوی مکزیکی که همراه چیپس تورتیلا و به عنوان تنقلات مصرف می شد را با جایگزین کردن سیب زمینی به جای چیپس تبدیل به غذایی مخصوص شام شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۱    
هیات تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی، که برای بازدید از بندر شهید رجایی در بندرعباس حضور دارند جهت بررسی و پیگیری موضوعات مربوطه پیش از ظهر امروز در استانداری ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۸    
هر باشگاهی می تواند با این بازیکن مذاکره کند زیرا این بازیکن با پرداخت 200 هزار دلار می تواند از استقلال جدا شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
آنچه در نظر فدراسیون فوتبال با توجه به همزمانی دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل با شب تاسوعای حسینی وجود دارد انجام بازی برگشت در تاریخی دیگر اما به میزبانی پرسپولیس در مسابقه برگشت است نه جابجایی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۰    
بر اساس گزارش های منتشر شده، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اذعان کرده که علیرغم خروج آمریکا از برجام این کشور به توافق هسته ای با ایران پایبند خواهد ماند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۸    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه که به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده است با ولادیمیر پوتین دیدار و درباره برجام کفت وگو خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۴    
کشتی تفریحی صدام حسین که Basrah breeze یا نسیم بصره نام دارد در سال 1981 به سفارش وی ساخته شد. اما دیکتاتور سابق عراق تا زمان سقوطش بر این کشتی پا نگذاشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دیدار برنامه ریزی شده وی با رهبر کره شمالی برگزار نخواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۶    
در ویدئوی امروز منتشر شده فیفا از پیراهن اول تیم ملی ایران هم (احتمالا) رونمایی کرد که مطابق انتظار، لباس ساده و سفید رنگ ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶    
مرا ببر یکی از قطعات گروه سمپلی تری / Simply Three است. اجرای این قطعه که دو ویولنسل و یک ویولن نواخته می شود را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در مورد شکایت باشگاه خونه به خونه بابل صادر کرد که نشان می دهد نمایندگان تبیم شاکی بابلی در نشست کمیته اخلاق شرکت نکردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با پیشنهاد تعدیل قانون اعلام جنگ موافقت کرد تا اختیار واگذار شده به نتانیاهو برای اعلام جنگ از وی سلب شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری اینترفاکس امروز (پنج شنبه) گزارش داد: شرکت دولتی روستک روسیه در سال جاری میلادی 10 جنگنده سوخوی 35 به چین ارسال خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مهم برای ما این موضوع است که اروپا بتواند به تعهد برجامی خودش عمل کند زیرا انتظار ما از اروپا انجام تمام و کمال تعهداتش در برجام است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۱    
رسانه های افغانستان از دیدار فرمانده نیروهای آمریکایی در این کشور با ولیعهد امارات متحده عربی خبر داده و نوشتند که در این دیدار دو طرف در مورد همکاری های نظامی در افغانستان گفت و گو کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
یک زوج آمریکایی موفق شدند با حکم دادگاه پسر 30 ساله خود را از خانه بیرون کنند. به گزارش تابناک به نقل از یورونیوز ماجرا از آنجا آغاز شد که هشت سال پیش مایکل روتاندو ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۷    
بعد از خریدهای فصل قبل پرسپولیس از تیم خودروساز تهرانی ، حالا آبی ها سراغ پیکان رفته اند و مهاجم پنج سال اخیر و بهترین گلزن فصل گذشته تیم پیکان در آستانه عقد قرارداد با استقلال است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۱    
تمرین صبحگاهی ملی پوشان فوتبال ایران در چهارمین روز حضور در ترکیه برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۷    
اعتراف می کنم وقتی ترکیه نتوانست جواز صعود به جام جهانی را با این پتانسیل بگیرد متعجب و شوکه شدم چون عدم حضور چنین تیمی با این طرفداران در روسیه مایه تاسف است